www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:37:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1243 1244 1245 1246 1247 [1248] 1249 1250 1251 1252 1253 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13233415 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30716 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:52:10 »

Pedig ez elég fontos. Én is csak most figyeltem fel erre, amikor a Laci összerakta a motoromat. Még illik bekenni olajjal összerakáskor picit
igen, látom.
mikor Megyónak mondtam, hogy látszik az olaj az alján, mondta, hogy már megint egy szar szimering Sad. szóval gyanítom hogy felpolírozta, megolajozta, de majd talán megkérdezem
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30715 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:51:36 »


megjott a karbi. pucolas volt meg uj tomitesek. mar a motoron holnap inditas meg beallitas. Grin
Motor disze lett Grin Grin Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30714 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:51:12 »

illetve a lenditökerékbe van egy o gyürü amit szokás kiscerélni mert jobban tud folyni mint egy fötengely szimering!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30713 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:49:57 »

Neked hol olajos az alja?
a motor és a váltó között jön, de nem csöppen le, csak vékony olajfilm kezd terjedni
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30712 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:48:48 »

a lendkereket cserélni kellett, mert az enyémen a stiftek helye teljesen ki volt verődve. mikor másikat vittem, Azt jól megnéztem rajta. ezt a részt nem figyeltem meg, erre nem gondoltam, de nem is én raktam össze a motort

Pedig ez elég fontos. Én is csak most figyeltem fel erre, amikor a Laci összerakta a motoromat. Még illik bekenni olajjal összerakáskor picit
Robpanzer
« Hozzászólás #30711 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:48:32 »

a lendkereket cserélni kellett, mert az enyémen a stiftek helye teljesen ki volt verődve. mikor másikat vittem, Azt jól megnéztem rajta. ezt a részt nem figyeltem meg, erre nem gondoltam, de nem is én raktam össze a motort

Neked hol olajos az alja?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30710 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:44:55 »

És a lendkerék azon felülete, ami a szimeringgel érintkezik milyen? Fel lett szabályozva, vagy polirozva? Nekem is szivárgott az uj tömités.

a lendkereket cserélni kellett, mert az enyémen a stiftek helye teljesen ki volt verődve. mikor másikat vittem, Azt jól megnéztem rajta. ezt a részt nem figyeltem meg, erre nem gondoltam, de nem is én raktam össze a motort
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30709 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:44:26 »

És a lendkerék azon felülete, ami a szimeringgel érintkezik milyen? Fel lett szabályozva, vagy polirozva? Nekem is szivárgott az uj tömités.
frisen szabályozva természetesen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30708 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:38:28 »

milyen főtengelyszieringet tettetek bele?

az enyém alján gyöngyözik az olaj Sad

És a lendkerék azon felülete, ami a szimeringgel érintkezik milyen? Fel lett szabályozva, vagy polirozva? Nekem is szivárgott az uj tömités.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #30707 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:35:49 »

na, esemény van.
jár ulrich! :-))

az ac-t kipucoltam + a felső membrán (vagy mi a tosz) teljesen le volt ragadva.
meg a gyújtás volt vagy 30 fokkal eltekerve.
ezek után 2 év állás után pöccröff.

látszik az alagút vége :-))

Szuper!!
Szerintem sokan várták már ezt!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30706 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:33:14 »

milyen főtengelyszieringet tettetek bele?

az enyém alján gyöngyözik az olaj Sad
standard 500 ft-os narancssárgát de a nemmindegy aki betette
álldom a nevét S mesternek  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30705 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:30:24 »

az enyém olyan porszáraz hogy ihajj
milyen főtengelyszieringet tettetek bele?

az enyém alján gyöngyözik az olaj Sad
matchbox
« Hozzászólás #30704 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:29:29 »

az enyém olyan porszáraz hogy ihajj
Merki mester megpiszkálta, így csak a port kell lefújni róla.
Számomra megdöbbentő, de ilyen is lehet egy bogár motor: nem csöpög belőle az olaj, nem spriccel a benzin...
Tiszta népautó!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30703 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:29:12 »

na, esemény van.
jár ulrich! :-))

az ac-t kipucoltam + a felső membrán (vagy mi a tosz) teljesen le volt ragadva.
meg a gyújtás volt vagy 30 fokkal eltekerve.
ezek után 2 év állás után pöccröff.

látszik az alagút vége :-))
vegre bazdmeg
gyomara kesz legyen.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30702 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:27:07 »

Elméletileg mennyire szabad olajosnak lennie a blokk aljának? kinek mennyire az? Grin
az enyém olyan porszáraz hogy ihajj

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30701 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:25:43 »

Elméletileg mennyire szabad olajosnak lennie a blokk aljának? kinek mennyire az? Grin
ha uj motor semenyire!ha régi de nem rossz semenyire!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #30700 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:24:39 »

Elméletileg mennyire szabad olajosnak lennie a blokk aljának? kinek mennyire az? Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30699 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:20:16 »

Juhééééjjjj!
És akkor 2011-ben mész is vele?

 Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Robpanzer
« Hozzászólás #30698 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:18:30 »

tengelyt bele és 5700 Grin

Amúgy köszi maresz a hűtőt, az olajhűtőnél már nem csöpög. Grin kettődarab olajcseppet még láttam az alján az nemtom honnan van, de nem vészes.
Robpanzer
« Hozzászólás #30697 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:16:38 »

Max forgatónyomaték 3500 körül lehet a te géped esetében.

A könyvek szerint 2800-nál van a széria 1.6-osnak. Mondjuk gyorsulási versenyen sincsen értelme? Vagy a motor karakterisztikából adódóan 4000-től már nem gyorsul? Vagy csak simán szarráhajtódik? Grin
matchbox
« Hozzászólás #30696 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:16:02 »

na, esemény van.
jár ulrich! :-))

az ac-t kipucoltam + a felső membrán (vagy mi a tosz) teljesen le volt ragadva.
meg a gyújtás volt vagy 30 fokkal eltekerve.
ezek után 2 év állás után pöccröff.

látszik az alagút vége :-))
Juhééééjjjj!
És akkor 2011-ben mész is vele?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30695 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:12:49 »

na, esemény van.
jár ulrich! :-))

az ac-t kipucoltam + a felső membrán (vagy mi a tosz) teljesen le volt ragadva.
meg a gyújtás volt vagy 30 fokkal eltekerve.
ezek után 2 év állás után pöccröff.

látszik az alagút vége :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30694 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:03:13 »

tengelyt bele és 5700 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #30693 Dátum: 2008 Augusztus 24, 20:58:50 »

4000 fölé nem érdemes széria motort pörgetni
Max forgatónyomaték 3500 körül lehet a te géped esetében.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30692 Dátum: 2008 Augusztus 24, 20:37:02 »

Üdv!
Ezek jó értékek? 
4000 fölé nem érdemes széria motort pörgetni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
« Hozzászólás #30691 Dátum: 2008 Augusztus 24, 20:36:06 »

az függ a gumimérettől is..

itt ellenőrizheted:
http://www.customspeedparts.de/content/de/technic/getriebeberechnung3.php

középen kattints a " zur Berechnung"-ra (vagy válts alul angolra)

a program szerint ezek jó értékek. Grin   Végsebességnek 120-at hozott ki. Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30690 Dátum: 2008 Augusztus 24, 20:09:11 »

Ezek jó értékek? 
az függ a gumimérettől is..

itt ellenőrizheted:
http://www.customspeedparts.de/content/de/technic/getriebeberechnung3.php

középen kattints a " zur Berechnung"-ra (vagy válts alul angolra)
Robpanzer
« Hozzászólás #30689 Dátum: 2008 Augusztus 24, 20:00:00 »

És köszönöm mindenkinek, aki tanácsokkal, és /vagy alakatrészekkel segítette a motorprojektemet. Smiley
Robpanzer
« Hozzászólás #30688 Dátum: 2008 Augusztus 24, 19:59:04 »

Üdv!
Működik a bogaram rendesen végre. Grin   Nem rángat, remeg meg ilyenek, tök jó.Az alapjárat feljebb állításával  az olajnyomáslámpa sem pislákol. Valószínűleg ez lehetett a gond, mert eddig alapjáraton a kaszni is remegett...  eredetileg 1.3-as ab-s motor volt, később lett átalakítva 1.6-os duplaszívósra. Jól megy.  Smiley  4000-es fordulatnál 1-esben olyan 25-30-at, kettesben 60-at, 3-asban pedig 80-85-öt ment a kicsike. 90-nél többel nem mentem. Nem azért mert nem ment vóna, henem kevés volt benne a benzin Grin Jah, igen, rövidváltóval ment így. Túlhuzatni nem akartam, bár ahogy éreztem még gyorsult volna. Ezek jó értékek? 
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30687 Dátum: 2008 Augusztus 23, 11:13:36 »

Ha én e85-el járok akkor nagyobb vagy kisebb alapelőgyujtást adjak neki?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #30686 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:11:48 »


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30685 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:05:30 »

ennyi!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #30684 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:04:07 »

Ha főtengelyen levő ékszijtárcsán egy jelölés van, az mit jelöl? FHP az első hengeren, vagy 7,5 fok az alapelőgyújtáshoz?

te_o          FHP
Pityubácsi  7,5 fok
Stunt        FHP
Merki Pista 7,5 fok

eddig 2:2 ...
nekem F 1.3-as gyárinak tűnő motornál 7,5 fokot jelöl

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30683 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:02:14 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #30682 Dátum: 2008 Augusztus 22, 21:59:35 »

igy van fülre teknika nem létezik!ebbe legalábbb is
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30681 Dátum: 2008 Augusztus 22, 21:55:25 »

Fülre nem lehet belőni.
XY állítgatta Tatabányán Szeki kübelének a motorját fülre, aztán jó szar lett. Hégráth Peti ráhurkolta a strobit, egyből jó lett. A csávó fülre állított 14 fokot, húzogatta a gázt, hogy majd jó lesz. 3000-nél lett benne egy olyan lyuk, hogy lefejeltem a lehajtott ablakot.
igy van fülre teknika nem létezik!ebbe legalábbb is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30680 Dátum: 2008 Augusztus 22, 21:48:02 »

Az igaz, hogy 1-es és 2 csonkos vákuumdobhoz más elögyuszi kell?
Ha a hátsót nem húzod le, akkor nulla fok alapjáraton, ha lehúzod, akkor ugyanúgy 7 fok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30679 Dátum: 2008 Augusztus 22, 21:47:05 »

Ezt egy szóval sem vitattam. Smiley
Viszont "fülre" való belövésnél ált. jóval nagyobbat állítanak be, mert alapjáraton az a jó neki, pedig fordulaton nem...

Fülre nem lehet belőni.
XY állítgatta Tatabányán Szeki kübelének a motorját fülre, aztán jó szar lett. Hégráth Peti ráhurkolta a strobit, egyből jó lett. A csávó fülre állított 14 fokot, húzogatta a gázt, hogy majd jó lesz. 3000-nél lett benne egy olyan lyuk, hogy lefejeltem a lehajtott ablakot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30678 Dátum: 2008 Augusztus 22, 16:36:30 »


Azért a motoron pontosan lehet érezni, hogy mikor a jó neki.

Én most az utóbbi időben vagy 5 gyújtáselosztónak megnéztem, hogy mennyit szabályoz (mennyi a maximális kiszabályzott előgyújtás), mind más volt. Nekem az a tapasztalatom, hogy 30 fok felett a szériaközeli motor nem tud jól menni. Az én osztófejem ( kutya közönséges, sima egyes vákumdobos, 1969-es 1.3-as motorról, szinte új állapotú!) 23 fokot tud kiszabályozni, ha 7 fokra teszem az előgyújtást akkor megy a legjobban az autó, GPS-szel 142 km/h sík úton. Ha 9 fokra teszem már érezhetően nem forog így.

BigBug 009 replika gyújtása max 17-18 fokott húzott rá, mert a 7 fokos alapelőgyuszival  alig 25 fokos előgyújtása volt. Ez elviselne egy 9 fokos alapelőgyújtást.


Egyébként valóban nagyon sok dolog föggvénye az előgyújtás, egy 48-as IDA-val és 314-es tengellyel simán kell neki adni 10-12 fok alapelőgyújtást, és még így is rossz lesz az alapjárat... Wink

Ezt egy szóval sem vitattam. Smiley
Viszont "fülre" való belövésnél ált. jóval nagyobbat állítanak be, mert alapjáraton az a jó neki, pedig fordulaton nem...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30677 Dátum: 2008 Augusztus 22, 16:30:30 »

Az igaz, hogy 1-es és 2 csonkos vákuumdobhoz más elögyuszi kell?

Oldalak: 1 ... 1243 1244 1245 1246 1247 [1248] 1249 1250 1251 1252 1253 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.