www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 10:59:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1239 1240 1241 1242 1243 [1244] 1245 1246 1247 1248 1249 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247051 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30877 Dátum: 2008 Augusztus 31, 21:08:32 »

Köszönöm Smiley Gurulhatok vele óvatosan, vagy kíméljem? Huh

az utóbbi megoldást preferálom.
óvatosan gurulj el vele a szerelőhöz, mielőtt kiesik alólad a kerék. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Caca
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #30876 Dátum: 2008 Augusztus 31, 20:42:53 »

Gömbfej, lengéscsillapító, kormánylengés csillapító lehet hibás. Kormánygép holtjáték, stb.

Köszönöm Smiley Gurulhatok vele óvatosan, vagy kíméljem? Huh

>>1302<< GOZ-555
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30875 Dátum: 2008 Augusztus 31, 20:20:40 »

Sziasztok!
A fórumon még új vagyok, de már régóta olvasgatom, ezért gondolom, hogy tudtok nekem segíteni.
A bogárka, amivel járok (1302/72 első autó Smiley), mostanában ha rámegyek egy apró úthibára, a kormány szitál. Először csak kicsiket, majd egyre jobban. Persze ezt az utastér is megérzi, jobbra-balra dőlingél az autó menet közben. Azt már sikerült kiderítenem, hogy a bal első futómű a hibás: kotyog, holtjátéknál pedig kopog. Sad
ráadásul egy csavar is ki volt csavarodva csak a bal oldalon.
Jövőhéten gondoltam elvinni szerelőhöz, csak gondoltam előtte rákérdezek, hátha előfordult már valakivel hasonló eset, és tud segíteni.
(ja, és bocsánat a nem teljesen szakszerű megnevezésekért, még én sem fedeztem fel az autó összes csodáját.)
Előre is köszönöm: Czibor Attila Smiley

Gömbfej, lengéscsillapító, kormánylengés csillapító lehet hibás. Kormánygép holtjáték, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Caca
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #30874 Dátum: 2008 Augusztus 31, 19:58:18 »

Sziasztok!
A fórumon még új vagyok, de már régóta olvasgatom, ezért gondolom, hogy tudtok nekem segíteni.
A bogárka, amivel járok (1302/72 első autó Smiley), mostanában ha rámegyek egy apró úthibára, a kormány szitál. Először csak kicsiket, majd egyre jobban. Persze ezt az utastér is megérzi, jobbra-balra dőlingél az autó menet közben. Azt már sikerült kiderítenem, hogy a bal első futómű a hibás: kotyog, holtjátéknál pedig kopog. Sad
ráadásul egy csavar is ki volt csavarodva csak a bal oldalon.
Jövőhéten gondoltam elvinni szerelőhöz, csak gondoltam előtte rákérdezek, hátha előfordult már valakivel hasonló eset, és tud segíteni.
(ja, és bocsánat a nem teljesen szakszerű megnevezésekért, még én sem fedeztem fel az autó összes csodáját.)
Előre is köszönöm: Czibor Attila Smiley

>>1302<< GOZ-555
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #30873 Dátum: 2008 Augusztus 31, 19:49:38 »

nekem van egy szatyor gyári VW. Tongue
(persze újak)


                             GNX-967
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #30872 Dátum: 2008 Augusztus 31, 19:44:53 »

Ha nincs gömbfej-lehúzód, akkor az lesz.
Kormányösszekötő gömbfej-cseréhez a szomszéd autószerelőtől kértem kölcsönbe a céleszközt. Ezt csak tekertem egy krovával és már ki is pattant a helyéről!

Nemrég cseréltem 'céleszköz' nélkül: Alátámasztottam alul (egy pontozóval és egy méretes fakuglival) és egy "picit" ráeresztettem az autót erre, majd két finom, de mégis határozott,  ütés a kalapácsal a tartó karra (lefele) és már ki is pattant a helyéből. Igaz ezt csak a külsőkkel lehet megcsinálni. Viszont csere előtt érdemes megnézni  hogy milyen van benne (jobbos/balos) mert gyakran összekavarják.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 31, 19:46:33 írta aptom »

'81 Hecho en México
matchbox
« Hozzászólás #30871 Dátum: 2008 Augusztus 31, 16:07:11 »

Nagy szívás a felső gömbfej cseréje? Az enyém hatalmasat lóg.
Ha nincs gömbfej-lehúzód, akkor az lesz.
Kormányösszekötő gömbfej-cseréhez a szomszéd autószerelőtől kértem kölcsönbe a céleszközt. Ezt csak tekertem egy krovával és már ki is pattant a helyéről!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30870 Dátum: 2008 Augusztus 31, 15:32:08 »

Nagy szívás a felső gömbfej cseréje? Az enyém hatalmasat lóg.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #30869 Dátum: 2008 Augusztus 31, 15:23:23 »

Kösz!

Ezt megoldást fogom választani.
van egy nullkilóméteres ac-m eladó amennyiért vettem
azóta sem fizettem ki Kicsinellynek
asszem ajándékba adta vagy megigértem neki néhány sört

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #30868 Dátum: 2008 Augusztus 31, 14:39:52 »

Majd tegyel be kepet legyszi, hogy a tietek hogy nez ki miutan porra egett, gyujtom az ilyen kepeket! Koszi! :-)
Arra akkor szerintem várhatsz Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30867 Dátum: 2008 Augusztus 31, 14:35:26 »

A Narancsom már elég rég nem volt beindítva.Ilyenkor a karbi ki szokott ürülni,és elég nehezen indul be,ha egyáltalán beindul.



az en velemenyem hogy ha kijott belole akkor dobd ki a picsaba.
nem eri meg ragaszgatni meg szarozni vele. 5ezer egy uj pumpa. a kocsi tobbe van nem?
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #30866 Dátum: 2008 Augusztus 31, 14:29:02 »

én az enyémet beforrasztottam, folyatópaszta+cin. Azóta is áll mint Katiban a gyerek. Pedig néha jól rá tud tapadni a cső.
Kösz!

Ezt megoldást fogom választani.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #30865 Dátum: 2008 Augusztus 31, 14:27:19 »

én az enyémet beforrasztottam, folyatópaszta+cin. Azóta is áll mint Katiban a gyerek. Pedig néha jól rá tud tapadni a cső.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30864 Dátum: 2008 Augusztus 31, 14:23:05 »

kis kalapáccsal rásegíteni, így már nem fog kimozdulni!!
Majd tegyel be kepet legyszi, hogy a tietek hogy nez ki miutan porra egett, gyujtom az ilyen kepeket! Koszi! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #30863 Dátum: 2008 Augusztus 31, 13:56:00 »

Apu mondja, hogy a mienkből is kijött, (erről én nem tudtam ) és az AC-pumpa cső csatalkozás peremét kicsit visszazömítette, hogy szűkebb legyen a furat és egy nagyon kicsi (de tényleg kicsi!!) pillanatragasztót a csőre rákenve (NEM OTT AHOL BELEMEGY A FURATBA) vissza kell az AC-pumpába nyomni és kézbentartva kis kalapáccsal rásegíteni, így már nem fog kimozdulni!! A miénk sem mozog, mentünk vele és semmi gond! Wink
(A pillanatragasztót nem oldja a benzin)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #30862 Dátum: 2008 Augusztus 31, 13:52:15 »

Igen!
A motor az úszóházban lévő benzinből még tovább jár,a benzinpumpa meg nyomja az anyagot minden felé.Rámegy a gyújtáselosztóra,de szvsz nem fontos villamos berendezést érnie,elég ha forró hőcserélőre vagy kipuffogóra megy és már lángol is az egész.
A csipába! Shocked Sad  Láttam az avatarán hogy mintha leégett volna, csak nem mertem biztosra venni.
Fenébe egy ilyen kis sz*r miatt...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #30861 Dátum: 2008 Augusztus 31, 13:48:44 »

egy olyan kis cső miatt égett el? Shocked Shocked Shocked
Igen!
A motor az úszóházban lévő benzinből még tovább jár,a benzinpumpa meg nyomja az anyagot minden felé.Rámegy a gyújtáselosztóra,de szvsz nem fontos villamos berendezést érnie,elég ha forró hőcserélőre vagy kipuffogóra megy és már lángol is az egész.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #30860 Dátum: 2008 Augusztus 31, 13:35:17 »

...Ha jól emlékszem,akkor Martonmany-nak is pont ez miatt a réz sz@r miatt éget porrá a bagara.
egy olyan kis cső miatt égett el? Shocked Shocked Shocked
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #30859 Dátum: 2008 Augusztus 31, 13:29:15 »

A Narancsom már elég rég nem volt beindítva.Ilyenkor a karbi ki szokott ürülni,és elég nehezen indul be,ha egyáltalán beindul.

Egyszerű rutinfeladat szokott lenni,hogy lekapom az AC-ról a karbira menő benzincsövet,pár fecskendő benzint benyomattam,és pöc-röfre indult.

Ma azonban mikor a bilincs meglazítása után le szerettem volna húzni a benzincsövet az AC pumpáról,a benzincső végén ott figyelt a benzinpumpának a csatlakozó kis réz csövecskéje.
Kijött az a réz csatlakozócső az AC-ból. Roll Eyes

Nem is merem így használni,elég veszélyes játéknak tartom.Ha jól emlékszem,akkor Martonmany-nak is pont ez miatt a réz sz@r miatt éget porrá a bagara.
 

Mivel van/volt az a cső ott gyárilag rögzítve?
Mit tanácsoltok,mivel lehetne azt a réz csövet újra tartósan és biztonságosan rögzíteni?
Valamilyen ragasztó,forrasztás,folyatóón??? Huh

 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 31, 13:32:13 írta Narancs »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #30858 Dátum: 2008 Augusztus 30, 22:45:58 »

Nekem is ha jó meleg van (30 fok felett), lecsökken az alapjáratom néhány km után és 600as fordulaton neki áll villogni, parzslani először megijedtem aztán megláttam a gombán a 0,8as jelölést és megnyugodtam.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30857 Dátum: 2008 Augusztus 30, 22:38:50 »

Mt a tökömtől melegszik a motor?
Ventillátor hajt, mint állat, levegő áramlik, de ha megyek tartósan 90-100-at 8-10 km-t, alapjáraton vollog az olajnyomás.. Csak a karburátor változott... Huh

Arról gondolod, hogy melegszik, hogy villog az olajlámpa? Nekem is villog, mégsem melegszik! Olajcsere, olajny. jeladó csere...esetleg nyomásmérés, olaj hőfok mérés.
Nekem 0.6 bar-nal kapcsol a VDO nyomásmérős gomba, a bogár hivatalos gombája meg 0.2-0.4-nél, néhány azonos méretű gomba meg 0.6-nál. Ez is lehet.

Aztán a gyújtástól is melegedhet, nem túl nagy? Nem csörög? Nem durrog? Benzin jó benne? Vagy mosóbenzin? Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30856 Dátum: 2008 Augusztus 30, 22:27:37 »

A csigaház mögött pont ez okbó megszüntettem...
 De lehet, lesz benne valami, mármint a csigaházban.

látom, megvan a holnapi program.
motor ki, kutyaház leszed, megnézeget, pucol, örül, sörnyit.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30855 Dátum: 2008 Augusztus 30, 22:12:51 »

ha nincs megfelelően rögzítve lehet, hogy csak magára szívja nagyobb fordulatnál és ezért melegszik
A csigaház mögött pont ez okbó megszüntettem...
 De lehet, lesz benne valami, mármint a csigaházban.

Bácsi Győző
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #30854 Dátum: 2008 Augusztus 30, 22:07:06 »

AB.
Az őrült szívóhatás letépte ugyan a tűzfal szigetelését, de úgy láttam, minden darabka megvolt
ha nincs megfelelően rögzítve lehet, hogy csak magára szívja nagyobb fordulatnál és ezért melegszik

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #30853 Dátum: 2008 Augusztus 30, 22:05:18 »

Nem az kis 28mm-s.És eredeti hitler jugend.Ha kinyúlva szarik be,akkor jön a lég.Itt fos a jeladó.A jeladó buzi.Üdv.
én is most fogom összerakni a termosztátot, hidegen tedd bele a tartójába és úgy állítsd, hogy amennyit a tartó felső részéig tágulni tud elég legyen a teljes nyitáshoz, ha nem elég az ovális lyuk azzal is tudsz állítani, hogy a rudat mennyire tekered be a termosztátba

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30852 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:57:21 »

nem szívott be a ventillátor valami getvát, amit kipakolt az olajhűtőre?
falevél, ilyesmik.

milyen a motorod?
F-es vagy Ax (AB, AD, stb)?
AB.
Az őrült szívóhatás letépte ugyan a tűzfal szigetelését, de úgy láttam, minden darabka megvolt

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30851 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:51:21 »

Pedig annak szurkoltam.. Grin
találok egy jó kombunációt, megy mint állat, de melegszik...
Azt hiszem, olajat cserélek, aztán, ha még mindig melegszik, veszek egy plusz kartert, vagy plusz olajhűtőt. Wink
Egy bogár, ami 80-al megy fel a Gorbán, ami olyan meredek, mint a Gellérthegy, megérdemli.. Roll Eyes

nem szívott be a ventillátor valami getvát, amit kipakolt az olajhűtőre?
falevél, ilyesmik.

milyen a motorod?
F-es vagy Ax (AB, AD, stb)?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30850 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:49:35 »

Hát,meg ha a benzin bele tud csordogálni az olajba,ott nagyobb a baj!
Egy hengerben megszűnt a gyertya menete, így ott nem volt túl erős a gyújtás sem..

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30849 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:48:38 »

nem valószínű.
Pedig annak szurkoltam.. Grin
találok egy jó kombunációt, megy mint állat, de melegszik...
Azt hiszem, olajat cserélek, aztán, ha még mindig melegszik, veszek egy plusz kartert, vagy plusz olajhűtőt. Wink
Egy bogár, ami 80-al megy fel a Gorbán, ami olyan meredek, mint a Gellérthegy, megérdemli.. Roll Eyes

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #30848 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:48:12 »

nem valószínű.
Hát,meg ha a benzin bele tud csordogálni az olajba,ott nagyobb a baj!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30847 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:41:09 »

Nem eszi, de volt egy időszak, amikor volt némi gyújtásproblémám, lehet az, hogy a lecsurgó benzin kicsinálta az olaj hőtűrését?

nem valószínű.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30846 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:30:44 »

Nem kéne olajat utántölteni,vagy cserélni???
Nem eszi, de volt egy időszak, amikor volt némi gyújtásproblémám, lehet az, hogy a lecsurgó benzin kicsinálta az olaj hőtűrését?

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #30845 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:28:08 »

Mt a tökömtől melegszik a motor?
Ventillátor hajt, mint állat, levegő áramlik, de ha megyek tartósan 90-100-at 8-10 km-t, alapjáraton vollog az olajnyomás.. Csak a karburátor változott... Huh
Nem kéne olajat utántölteni,vagy cserélni???

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30844 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:26:04 »

Mt a tökömtől melegszik a motor?
Ventillátor hajt, mint állat, levegő áramlik, de ha megyek tartósan 90-100-at 8-10 km-t, alapjáraton vollog az olajnyomás.. Csak a karburátor változott... Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30843 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:10:46 »

ja, jut eszembe:

teknősbékás vaxszal átkenegettem ulrichot.
csillog, mint salamon töke, de olyan karom lett, mint popeye-nek.
legközelebb inkább fizetek egy ensz segélycsomagot valami négernek, hogy csinálja meg helyettem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30842 Dátum: 2008 Augusztus 30, 21:08:00 »

Oké, egy darabig hintázott a mutató oszt lefküdt.
a műszerben van valami tekercses baszás (a villanyos dolgokhoz fasz vagyok), ami meg szokott punnyadni.
mintegy 2 sörbe szokott ez az alkatrész kerülni.
az, hogy rángat az autó meg lehet valami tök más dolog is, pl. gyújtás.
ezek az autók nagy genyák, egyszerre produkálnak 2-3 egymástól eltérő problémát, csak hogy szopassanak.

Nem az kis 28mm-s.És eredeti hitler jugend.Ha kinyúlva szarik be,akkor jön a lég.Itt fos a jeladó.A jeladó buzi.Üdv.
ez direkt így van kitalálva.
ha befosik, legalább ne rohadjon meg a motor a melegben.
a jeladó téma hogy a gyíkba' jön a termosztáthoz?
a műszert nem lehet hozzákalibrálni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30841 Dátum: 2008 Augusztus 30, 16:41:59 »

van olyan eset is, amikor a remek minőségű tajvani utángyártott termosztát kap egy nagyon meleget, és úgy marad kinyúlva.
lehet, hogy nálad is ez a bicikli.
Nem az kis 28mm-s.És eredeti hitler jugend.Ha kinyúlva szarik be,akkor jön a lég.Itt fos a jeladó.A jeladó buzi.Üdv.
Nem elérhető Mókus
Hozzászólások: 30


« Hozzászólás #30840 Dátum: 2008 Augusztus 30, 15:40:01 »


Oké, egy darabig hintázott a mutató oszt lefküdt.

Kábeleket jól nézd át, nincs-e sérülés, kopás, rossz csatlakozó. Ahogy Slavia irta.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30839 Dátum: 2008 Augusztus 30, 15:38:19 »

Akku jó, legalábbis eddig nem volt vele próbléma.
Kábeleket jól nézd át, nincs-e sérülés, kopás, rossz csatlakozó. Ahogy Slavia irta.
Nem elérhető Mókus
Hozzászólások: 30


« Hozzászólás #30838 Dátum: 2008 Augusztus 30, 15:37:51 »


Oké, köszi!


El-elmegy az áram így első hallásra, ezért fexik el a mutató, és ezért akadozik a gyujtás sztem. Nézd meg az akkusarukat, meg a csatlakozásokat a fesszabnál, gyujtáskapcsolónál stb.
Oldalak: 1 ... 1239 1240 1241 1242 1243 [1244] 1245 1246 1247 1248 1249 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.