www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:08:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1922 1923 1924 1925 1926 [1927] 1928 1929 1930 1931 1932 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13341349 alkalommal)
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #3562 Dátum: 2006 Május 10, 14:36:58 »

mindenképp menj vissza.


pár napja felfedeztem hogy ott laksz tőlünk három utcára :9


azaz csaknem kilátó tér????akkor gyerekként együtt gyúrtuk a homokot:D:D:D:D mert mi igen jóban voltunk a szomszédotokkal, a vargáékkal

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #3561 Dátum: 2006 Május 10, 14:35:49 »

mindenképp menj vissza.


pár napja felfedeztem hogy ott laksz tőlünk három utcára :9


Kőhalom street, és te hol? még nem láttam a bogarad a környéken

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #3560 Dátum: 2006 Május 10, 14:33:39 »

kettesben is kicsit de azt saját hibának írtam fel...
akkor asszem megint megyek Mikihez

mindenképp menj vissza.


pár napja felfedeztem hogy ott laksz tőlünk három utcára :9
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #3559 Dátum: 2006 Május 10, 13:38:08 »

és tényleg porsche?
persze ;DFerdinand Porsche azaz sima 1,3as bogár rotor8) így lehet átverni egy tök naiv autóvásárlót, de így legalbbb nem szaggatok vele annyira:D

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #3558 Dátum: 2006 Május 10, 13:36:55 »

kettesben is kicsit de azt saját hibának írtam fel...
akkor asszem megint megyek Mikihez

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3557 Dátum: 2006 Május 10, 13:36:03 »

hát a miegymás? pl rugo csere, csapágy felújítás.... aze geész motor kinn volt meg minden - legalábbis így tűnt közgazdász szemmel Grin

és tényleg porsche?
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #3556 Dátum: 2006 Május 10, 13:35:12 »

hát a miegymás? pl rugo csere, csapágy felújítás.... aze geész motor kinn volt meg minden - legalábbis így tűnt közgazdász szemmel Grin

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3555 Dátum: 2006 Május 10, 13:32:55 »

Sziasztok, kisebb problémám akadt:
most cserltem (Szabó mikinél) kuplungtárcsát meg miegymást, a kocsi szépen is működött 4 napig, aztán tegnap 1-esben és rükfercben elekzdte rázni a kasznit-ilyet még eddig nem csinált, mintha szét akarna esni az egész...

vki esetleg tud vmi okosat mondani, mert nekem halványlila gőzöm sincs mi lehet

előre is ksözönöm

ui.:esetleg jó futóművest tudtok ajánlani, köszi

mien porsche motorod van Smiley a hírdetésben úgy árulta az előző tulaj ezt a bogarat...Smiley ?

különben nekem akkor rázott mikor eltört a tárcsa...azt is valami szoci járgányból potolta az előző tulaj aztán kidobtam.....új tárcsa + kinyomó + új kuplung szerkezet +után jó lett ....de mivel neked új vlószínű valami szétesett...gondolom a Miki garanciában megcsinálja...vidd vissza...ezek nem olyan könnyen megcsinálható dolgok házilag
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #3554 Dátum: 2006 Május 10, 13:28:43 »

Ilyen a km orád,házulja?
Ha igen,akkor az a szürke "golyvaszerü+dodozka az üzemanyag szintjelzö rész.
Ot kell 1 csati a tartály jeladotol,test akárhova,világitást a km jelzövel egybeköt,padlogáz! Cheesy
<beszúrt kép törölve>

köszi a segítséget!
megvizsgálom...

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3553 Dátum: 2006 Május 10, 12:40:45 »

Sziasztok, kisebb problémám akadt:
most cserltem (Szabó mikinél) kuplungtárcsát meg miegymást, a kocsi szépen is működött 4 napig, aztán tegnap 1-esben és rükfercben elekzdte rázni a kasznit-ilyet még eddig nem csinált, mintha szét akarna esni az egész...

vki esetleg tud vmi okosat mondani, mert nekem halványlila gőzöm sincs mi lehet

előre is ksözönöm

ui.:esetleg jó futóművest tudtok ajánlani, köszi

Viccet félretéve lehet, hogy érdemes lekapni a motort, mertvalami központosítási probléma lehet, de lehet, hogy elszabadult, vagy csak kilazult valami. Én nem spórolnék most már vele...
Egyébként a miegymás még mi volt? (Lehet, hogy kuplungszerkezet is kell...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #3552 Dátum: 2006 Május 10, 12:33:23 »

Sziasztok, kisebb problémám akadt:
most cserltem (Szabó mikinél) kuplungtárcsát meg miegymást, a kocsi szépen is működött 4 napig, aztán tegnap 1-esben és rükfercben elekzdte rázni a kasznit-ilyet még eddig nem csinált, mintha szét akarna esni az egész...

vki esetleg tud vmi okosat mondani, mert nekem halványlila gőzöm sincs mi lehet

előre is ksözönöm

ui.:esetleg jó futóművest tudtok ajánlani, köszi
Nekem is van ilyen, és nekem is azt mondták hogy a lendkeréknél illetve a kuplungnál lehet a gond ("centírozás")
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #3551 Dátum: 2006 Május 10, 12:24:12 »

Sziasztok, kisebb problémám akadt:
most cserltem (Szabó mikinél) kuplungtárcsát meg miegymást, a kocsi szépen is működött 4 napig, aztán tegnap 1-esben és rükfercben elekzdte rázni a kasznit-ilyet még eddig nem csinált, mintha szét akarna esni az egész...

vki esetleg tud vmi okosat mondani, mert nekem halványlila gőzöm sincs mi lehet

előre is ksözönöm

ui.:esetleg jó futóművest tudtok ajánlani, köszi

Kockás a benzin. Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3550 Dátum: 2006 Május 10, 12:20:57 »



ha 4esben indulsz, még jó ,hogy rángat... Evil Grin

ha ovatosan használod a kuplungot akkor is?
csak 1esben és rückwerzben?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3549 Dátum: 2006 Május 10, 12:19:33 »



nekem is volt ilyen problémám...

a 6(?) tőcsavarból 5 öt kivülről tudsz cserélni.. a 6.-ik az nem tőcsavar (van feje, és belülről van berakva)
ez tartja ott a szűrőt...

persze, hogy ez szart be...
 Undecided

kis flexelés + menetvágó... és kész is.  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3548 Dátum: 2006 Május 10, 12:17:09 »

Kifelejtetted a reszelőzsírt! Sajna előfordul, de senki nem mondott semmilyen okosat, kivéve hogy: szabályoztassam fel a lendkereket, hullámos lett a tárcsa, eltört a rugólap, meg ilyesmik. Gyakorold a finom indulást....

Sziasztok, kisebb problémám akadt:
most cserltem (Szabó mikinél) kuplungtárcsát meg miegymást, a kocsi szépen is működött 4 napig, aztán tegnap 1-esben és rükfercben elekzdte rázni a kasznit-ilyet még eddig nem csinált, mintha szét akarna esni az egész...

vki esetleg tud vmi okosat mondani, mert nekem halványlila gőzöm sincs mi lehet

előre is ksözönöm

ui.:esetleg jó futóművest tudtok ajánlani, köszi
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #3547 Dátum: 2006 Május 10, 12:14:43 »

Sziasztok, kisebb problémám akadt:
most cserltem (Szabó mikinél) kuplungtárcsát meg miegymást, a kocsi szépen is működött 4 napig, aztán tegnap 1-esben és rükfercben elekzdte rázni a kasznit-ilyet még eddig nem csinált, mintha szét akarna esni az egész...

vki esetleg tud vmi okosat mondani, mert nekem halványlila gőzöm sincs mi lehet

előre is ksözönöm

ui.:esetleg jó futóművest tudtok ajánlani, köszi

Én felhívnám, a Mikit, vagy visszavinném hozzá...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #3546 Dátum: 2006 Május 10, 12:12:59 »

Sziasztok, kisebb problémám akadt:
most cserltem (Szabó mikinél) kuplungtárcsát meg miegymást, a kocsi szépen is működött 4 napig, aztán tegnap 1-esben és rükfercben elekzdte rázni a kasznit-ilyet még eddig nem csinált, mintha szét akarna esni az egész...

vki esetleg tud vmi okosat mondani, mert nekem halványlila gőzöm sincs mi lehet

előre is ksözönöm

ui.:esetleg jó futóművest tudtok ajánlani, köszi

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3545 Dátum: 2006 Május 10, 12:00:58 »

1.3 nak es az 1.6-osnak megegyezik a hengerfeje?

nem, de az 1.3-as hengerfejből lehet 1.6-ost csinálni
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3544 Dátum: 2006 Május 10, 11:54:49 »

1.3 nak es az 1.6-osnak megegyezik a hengerfeje?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3543 Dátum: 2006 Május 10, 11:39:10 »

Nézd meg, hogy a gyárilag becsavart csavar teljesen bele volt-e hajtva. Na nem akkor még maradt egy kis menet, akkor egy hosszabb tőcsavart be tudsz hajtani esetleg belülről le is tudod kontrázni. (ezek átmenő furatok)
Ha teljesen be volt hajtva és az összes menetet kiszedte akkor esetleg egy kétkomponensű Loctite fémragasztóval próbálkozhatsz, de sokkal szofisztikáltabb módszer a furat felfúrása és helicoil és egy speciális csavar behajtása, hogy ne kelljen s fedélen az összes furatot nagyobbra bővíteni.


Felesleges ezeket a csavarokat megtépni. Ezekez IS felesleges.

belülről kontrázáshoz motort szét kell dönteni - ugrott..
marad a ragasztás - egyelőre.
Az átfúráshoz, 7-es, vagy 8-as tőcsavar behajtásához megintcsak jobb a szétszedett motor (ugye fémforgács, egyebek...)

Igen, tudom, hogy nem kell megtépni, apám is leszúrt. Sajna mióta - az én hibámból - egyszer majdnem elhagytuk a régi Barkasunk egyik hátsó kerekét, én mániákusan meghúzgálós vagyok...

És köszi a tippeket! Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3542 Dátum: 2006 Május 10, 10:45:46 »


Utána oilcsere - salna a leeresztő fedelét tartó 6-os tőcsavarok egyikén a menet elgyengült a blokkban. Na, erre kinek van 5lete?

Nézd meg, hogy a gyárilag becsavart csavar teljesen bele volt-e hajtva. Na nem akkor még maradt egy kis menet, akkor egy hosszabb tőcsavart be tudsz hajtani esetleg belülről le is tudod kontrázni. (ezek átmenő furatok)
Ha teljesen be volt hajtva és az összes menetet kiszedte akkor esetleg egy kétkomponensű Loctite fémragasztóval próbálkozhatsz, de sokkal szofisztikáltabb módszer a furat felfúrása és helicoil és egy speciális csavar behajtása, hogy ne kelljen s fedélen az összes furatot nagyobbra bővíteni.


Felesleges ezeket a csavarokat megtépni. Ezekez IS felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #3541 Dátum: 2006 Május 10, 06:13:08 »

Biztonsági másolatot kérhetek? Cheesy
Ha igen,akkor elöre is köszönöm!!

Hámáperszehogy.
Csak csússzon le.EZ a DíSzí nem egy stabildolog de most nézemhogy jön szépen.
Meg nálam a NET is lassabb mint 4 éve.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #3540 Dátum: 2006 Május 10, 04:51:55 »

Ragaszd be a csavart, annak úgyis úgy kell lenni...

Na, megvolt a nagy baleset apámmal: Öreg első futóművében egy alsó, egy felső gömbtámasz csere, kettőn csak a gumiharang cseréje (persze előbb kipucolva, megnyomva szerelőpasztával meg limolard zsírral...). Ujjamra jól odab.szott a lengőkar (aszittem eltört...), amikor kalapáccsal segítettem a gömbtámasznak kijönni a futóműben a rugót emelővel előfeszítve - apám csak pislogott, amikor lila fejjel nyomtam 3 kört a garázs előtt...
Utána oilcsere - salna a leeresztő fedelét tartó 6-os tőcsavarok egyikén a menet elgyengült a blokkban. Na, erre kinek van 5lete?
Kötelező szelepállítás, mexakítóhézag ellenőrzés, satöbbi. Eszméletlen, ahogy apám zsigerből fülre állítja a szelephézagot kábé 30 év rutinjával... (mert kérem kopottabb szelepszárvégeknél meg állítócsavaroknál  a hézagmérőt ...szhattyuk, mert nem sima a himba állítócsavarja és a szelepszár összefekvő felülete...)
Ja, meg lehangoló látni, hogy rozsda azért jön itt-ott a kocsi alján. A futóművázam viszont lehet, hogy qka, de lehet, hogy javítva még mindig jobb mint a mexikanische...?
Sajna dimanyóra már idő nem maradt, dehát az olyan unalmas lenne, ha minden sikerült volna...

Holnap futóműállítás, takarítás, aztán cucc be Hortobágyra az autóba  Cheesy
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3539 Dátum: 2006 Május 09, 21:44:29 »

Nem dehogy. Grin
Annyit hogy régen koreai vagy kínai vagy mittudomén milyen gyártmány volt most meg mááá ámerikai. Grin

nem kínai volt.

lkoreai t
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3538 Dátum: 2006 Május 09, 21:36:36 »

Na, megvolt a nagy baleset apámmal: Öreg első futóművében egy alsó, egy felső gömbtámasz csere, kettőn csak a gumiharang cseréje (persze előbb kipucolva, megnyomva szerelőpasztával meg limolard zsírral...). Ujjamra jól odab.szott a lengőkar (aszittem eltört...), amikor kalapáccsal segítettem a gömbtámasznak kijönni a futóműben a rugót emelővel előfeszítve - apám csak pislogott, amikor lila fejjel nyomtam 3 kört a garázs előtt...
Utána oilcsere - salna a leeresztő fedelét tartó 6-os tőcsavarok egyikén a menet elgyengült a blokkban. Na, erre kinek van 5lete?
Kötelező szelepállítás, mexakítóhézag ellenőrzés, satöbbi. Eszméletlen, ahogy apám zsigerből fülre állítja a szelephézagot kábé 30 év rutinjával... (mert kérem kopottabb szelepszárvégeknél meg állítócsavaroknál  a hézagmérőt ...szhattyuk, mert nem sima a himba állítócsavarja és a szelepszár összefekvő felülete...)
Ja, meg lehangoló látni, hogy rozsda azért jön itt-ott a kocsi alján. A futóművázam viszont lehet, hogy qka, de lehet, hogy javítva még mindig jobb mint a mexikanische...?
Sajna dimanyóra már idő nem maradt, dehát az olyan unalmas lenne, ha minden sikerült volna...

Holnap futóműállítás, takarítás, aztán cucc be Hortobágyra az autóba  Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3537 Dátum: 2006 Május 09, 21:31:19 »

Na ilyet találtam díszín:
istván a király Csiksomlyó 1.avi
istván a király Csiksomlyó 2.avi

H alassan i de csak meglesz. Cheesy
Biztonsági másolatot kérhetek? Cheesy
Ha igen,akkor elöre is köszönöm!!

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #3536 Dátum: 2006 Május 09, 21:29:15 »

Én azota is keresem,de még nem találtam.
Pegig a királyi M1-en volt.

Na ilyet találtam díszín:
istván a király Csiksomlyó 1.avi
istván a király Csiksomlyó 2.avi

H alassan i de csak meglesz. Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3535 Dátum: 2006 Május 09, 21:06:16 »

Igen, köszönöm! De a javasolt időpont sajnos nem jó. Pedig Dunakeszi/Újpesttől Vecsés még messzebb van. A régi rugót megette a rozsda, és az egyiknek a füle letörött.

Olvastad hogy van rugóm és hogy a tiéd lehet stb???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3534 Dátum: 2006 Május 09, 21:03:08 »

Jaja kb félbevágva. Grin

őőő...izé

cormaro???
vagy camette???  Roll Eyes

 Grin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #3533 Dátum: 2006 Május 09, 20:58:37 »

Udv!
Ma reggel kiderult, milyen nagy okossag volt reszemrol a tank alatti csocseret osszekotni a benzintank kiszerelesevel (4 csavar - nem nagy ugy). Alatta mar erosen beindultak az oxidacios folyamatok, amelyet inhibialtam rozsdamaroval es hammerite-tal.
Mint kiderult, a tankomban van egy benzinszuro femhalo, amely arany-kristaly-tiszta volt. Ami erdekes volt szamomra: olyan a benzinelvezetes a tankbol, hogy szinte balatoni vastagsagu iszapnak kellene benne lenni ahhoz, hogy elduguljon a cso.
Ja, meg a benzinszurot kivettem a motorterbol es betettem a tank ala - ez a muanyag szurohaz nem tudom mekkora nyomast bir el, de egy esetleges selejt ne az en forro motoromban permetezze a benyat szanaszet. Cserejehez meg szereloakna sem kell, csak egy emelo. (Szepemleku Suzukim jutott eszembe, annak volt az alvaz alatt a szuroje...)
Naszoval: varnam gyuszko bajtars rovud osszefoglalojat (3 peldanyban, anyja leanykori neve, pecsét, stb...)
 Wink
1303LS
« Hozzászólás #3532 Dátum: 2006 Május 09, 20:56:15 »

olyan, mint a corvette vagy a camaro???  Wink
Jaja kb félbevágva. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3531 Dátum: 2006 Május 09, 20:55:30 »

Én meg ott voltam a városligeti Királydombon az elsö és igazi elöadáson.
HUUUU,az nagy királyság volt!! Cheesy

én 2 előadáson voltam.
az egyiket oldalról tudtuk nézni (a kresz park felől).
a másikra be tudtunk lógni.
azt, hogy hányadik előadások voltak, arról fogalmam sincs.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3530 Dátum: 2006 Május 09, 20:54:14 »

Nem dehogy. Grin
Annyit hogy régen koreai vagy kínai vagy mittudomén milyen gyártmány volt most meg mááá ámerikai. Grin

olyan, mint a corvette vagy a camaro???  Wink



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3529 Dátum: 2006 Május 09, 20:53:34 »

1303LS!
Köszi a felajánlást, Pityubácsi ad egy egész elosztót. Abből kitermelem, vagy fel tudom használni komplett.

Pityubácsi!
Megbeszéltük!  Hortobágyra jössz?

kompletten nem tudod felhasználni, mert más a felfogatása.
amikor szétkaptam, akkor ebben a 2 röpsúly meg a rugók tök ugyanolyannak tűnt a kettő.
bár tényleg más lehet a karakterisztikája ... a gófot eddig 7ezerig a bogarat meg 6 ezerig sikerült kiforgatnom (igaz, terhelés nélkül)
valamikor a jövő héten átviszem hozzád. a gyárba.

'bágyra nem megyek, mivel vad festés és parkettázás lesz.
ha minden jól megy, végre vasárnaptól már nem kell barlangban laknunk :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3528 Dátum: 2006 Május 09, 20:42:34 »

Csak hogy pörögjön a toic.

Nincs erről DVD kiadás itthon?
Én azota is keresem,de még nem találtam.
Pegig a királyi M1-en volt.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #3527 Dátum: 2006 Május 09, 20:35:32 »

És akkor még nem is emlitettük a végén mekkorát "ütött"amikor a Vikidál elkezdte a Székely himnuszt,és a második sort már tizezer ember énekelte.!
Csak hogy pörögjön a toic.

Nincs erről DVD kiadás itthon?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3526 Dátum: 2006 Május 09, 20:32:45 »

Na az viszont szintén óriási lehetett élőben.
Tán még beszédesebb is mint a magyarországi.
Már a nézői oldalról.
És akkor még nem is emlitettük a végén mekkorát "ütött"amikor a Vikidál elkezdte a Székely himnuszt,és a második sort már tizezer ember énekelte.!

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #3525 Dátum: 2006 Május 09, 20:29:18 »

De mindegy, hogy melyik hova kerül? Vagy van valami helyük az alaplaphoz viszonyítva?

Olvastad hogy van rugóm és hogy a tiéd lehet stb???
1303LS
« Hozzászólás #3524 Dátum: 2006 Május 09, 20:28:34 »

Nem tegnap volt,de örök élmény,emlék.
Nem hasonlithato össze,de tavaly volt a csikszeredai elöadás,na az is hasonlo érzéseket váltott ki belölem.
Sajna tv-n keresztül,de az is nagyon profi volt.
Na az viszont szintén óriási lehetett élőben.
Tán még beszédesebb is mint a magyarországi.
Már a nézői oldalról.
1303LS
« Hozzászólás #3523 Dátum: 2006 Május 09, 20:27:22 »

De mindegy, hogy melyik hova kerül? Vagy van valami helyük az alaplaphoz viszonyítva?

Ezt így most meg nem mondom.
Majd megnézem egy másik elosztón.
Nem hiszem hogy túl kellene misztifikálni.
Egyébként egy fokolt ékszíjtárcs meg egy stroboszkóp megéri az árát.
Azzal rendben lehet tartani a gyújtást. minden fordulaton.

Mi lett a régi rugókkal?
Oldalak: 1 ... 1922 1923 1924 1925 1926 [1927] 1928 1929 1930 1931 1932 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.373 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.