www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 23:59:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2000 2001 2002 2003 2004 [2005] 2006 2007 2008 2009 2010 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10565374 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #367 Dátum: 2006 Február 08, 15:38:11 »

Elkészült a hengerfej felújításom. Úgy néz ki, mintha új lenne. Tudom, hogy senkit nem érdekel, de majd teszek róla képet.  Grin

Ma este leköbölöm az égésteret, mert annak ellenére, hogy kiszámoltam, hogy mennyit kell kimunkálni az égéstérből, biztos, ami biztos. A kompresszióviszonyt 1:8.5-re szeretném belőni pontosan.
Az igazi az lenne, ha a dugattyúkiállást is be tudnám tizedre pontosan állítani hengerenként, de sajnos itthon nehéz beszerezni a hézagoló gyűrűket.
Valami ilyen kellene 85.5-ösben:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=126

A dugattyúkat is ki akarom grammolni, ha már...

Fényképezek majd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage meló
« Hozzászólás #366 Dátum: 2006 Február 08, 15:20:52 »

Vagy bemész az első tuningboltba és mondod nekik hogy mi kell.

Csillagot felhivtam, talan a felesege vette fel mert ma kulfoldon van....
A Hudak meg azt mondta, hogy ilyet mar sajnos nem lehet beszerezni csak egeszen mas lyukosztassal, amire angol kormanyok jok, allitolag szepek...csak dragak
PéZsé
« Hozzászólás #365 Dátum: 2006 Február 08, 15:08:39 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.


A legegyszerübb esztergályossal csináltatni,az agy ricniméret Golf I,T2/b,T3,'03-as ugyanaz ha gyáriból akarsz faragni...
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #364 Dátum: 2006 Február 08, 15:02:24 »

Csillag foglalkozik cuccal most is!!
Momo agy jo más kormányhoz is amit én néztem...töbféle lyukosztás volt benne
Csillagot felhivtam, talan a felesege vette fel mert ma kulfoldon van....
A Hudak meg azt mondta, hogy ilyet mar sajnos nem lehet beszerezni csak egeszen mas lyukosztassal, amire angol kormanyok jok, allitolag szepek...csak dragak
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #363 Dátum: 2006 Február 08, 14:48:51 »

Csillag foglalkozik cuccal most is!!
Momo agy jo más kormányhoz is amit én néztem...töbféle lyukosztás volt benne
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #362 Dátum: 2006 Február 08, 14:48:22 »

Csak jelzem, hogy 2006 augusztus eleje még odébb van.
Wink

Az élesebb eszűek kitalálták, hogy elgépeltem, 2005 augusztus...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #361 Dátum: 2006 Február 08, 14:45:27 »

Csillag : aki mar lekoltozott Alsoorsre. Azert meg foglalkozik cuccal?
A telszam a hasznos cimekben meg el?

Egyebkent a Momo agyak csak Momo kormanyhoz jok, ha jol hallottam.
Koszi mindenkinek az infot.

Igen! Ő az!
A 70-es száma a legutóbbi, de talán a többi is él még, én nagyon régen beszéltem vele...
Próbáld meg!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #360 Dátum: 2006 Február 08, 14:43:12 »

Csillag : aki mar lekoltozott Alsoorsre. Azert meg foglalkozik cuccal?
A telszam a hasznos cimekben meg el?

Egyebkent a Momo agyak csak Momo kormanyhoz jok, ha jol hallottam.
Koszi mindenkinek az infot.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #359 Dátum: 2006 Február 08, 14:32:35 »

Lenne egy kerdesem.
H...dák vagy Bug bux és 11 000 Huf Momo ....de én kimentem osztrák talira vettem egy otvar kormányt 2,5 Euroért az agya pont jo a kormányomhoz .....és nem is az gumikarikás hanem tömör ami sztem jobban néz ki

Az 1303-asoknál igen csak előfordul a hasonló méret, meg egy-két cuccos, az első generációs Golfokkal (pl: fényerőszabályozós lámpakapcsoló...) Nem lennék meglepve, ha esetleg a kormányagy mérete is valami hasonló lenne...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #358 Dátum: 2006 Február 08, 14:28:58 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.



Biztos, hogy lehet, mert én is vettem, a Csillag Gabitól, annak idején...
Legfeljebb kérdezd meg tőle...


H...dák vagy Bug bux és 11 000 Huf Momo ....de én kimentem osztrák talira vettem egy otvar kormányt 2,5 Euroért az agya pont jo a kormányomhoz .....és nem is az gumikarikás hanem tömör ami sztem jobban néz ki
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #357 Dátum: 2006 Február 08, 14:23:55 »

Nem, csak most kezdünk összemelegedni, 2006 augusztus elején vettem és alig több, mint 5000 km-t mentem vele. Debreceni volt a z előző tulajdonos.

Akkor azért volt ennyire ismerős!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #356 Dátum: 2006 Február 08, 14:23:11 »

Nem, csak most kezdünk összemelegedni, 2006 augusztus elején vettem és alig több, mint 5000 km-t mentem vele. Debreceni volt a z előző tulajdonos.

Csak jelzem, hogy 2006 augusztus eleje még odébb van.
Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #355 Dátum: 2006 Február 08, 14:22:14 »

De, szerintem változott (kisebb lett). gsattila tud ilyeneket. vagy gattila1303? Smiley

Igen 74 után más lett az agy, ez sajnos biztos...  Sad

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #354 Dátum: 2006 Február 08, 14:20:46 »

Stuntmanus!

Ez a Typ3 (ami a neved alatt van) régen meg van már Neked?

Nem, csak most kezdünk összemelegedni, 2006 augusztus elején vettem és alig több, mint 5000 km-t mentem vele. Debreceni volt a z előző tulajdonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #353 Dátum: 2006 Február 08, 13:56:29 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.


Biztos, hogy lehet, mert én is vettem, a Csillag Gabitól, annak idején...
Legfeljebb kérdezd meg tőle...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #352 Dátum: 2006 Február 08, 13:33:32 »

nem hinném hogy a 303asokon idő közben változtattak volna kormányagy méretet, de talán valaki megmondja mindjárt, melyik 1300aséval egyezik a 303as agya..
De, szerintem változott (kisebb lett). gsattila tud ilyeneket. vagy gattila1303? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #351 Dátum: 2006 Február 08, 13:31:57 »


nem hinném hogy a 303asokon idő közben változtattak volna kormányagy méretet, de talán valaki megmondja mindjárt, melyik 1300aséval egyezik a 303as agya..
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #350 Dátum: 2006 Február 08, 13:22:37 »

Stuntmanus!

Ez a Typ3 (ami a neved alatt van) régen meg van már Neked?
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #349 Dátum: 2006 Február 08, 13:14:26 »

Lenne egy kerdesem.
1303 -hoz ('73) hol lehet sport kormany agyat venni es mennyiert kb?
En ma megneztem egy cegnel, de ott csak a 74-es utaniakra van. Ahogy szemmel neztem kisebb volt rajta a lyuk.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #348 Dátum: 2006 Február 08, 12:48:51 »

két m12-es és három m6-os.
most jól megfogtalak, stunt  Evil Evil Evil

Jaja, bebuktam igazad van, rosszul emlékeztem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #347 Dátum: 2006 Február 07, 22:07:43 »

A tárcsáson két M10-es fogja a féknyerget, a porvédőt meg két kis M6-os csavar

két m12-es és három m6-os.
most jól megfogtalak, stunt  Evil Evil Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #346 Dátum: 2006 Február 07, 21:21:10 »

hát ez igaz lehet, de azért ahogy néztem egy cserét megért. ezek nem zsugorbronzperselyek? "beszerelés elött olajfürdő"  írja a könyv..

Nem kell túlszinezni, szorosabbra venni és bekocogtatni. Nem lőnek ezzel nyulat és nem forog 100.000-et sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #345 Dátum: 2006 Február 07, 21:17:19 »

Ha a kezedben van, akkor nehezen tudod a perselyek lógását ellenőrizni, mert csak az egyik persely van bent, a tengely másik vége lóg, mint b*zi s*ggében a lóf*sz. Ez normális.
hát ez igaz lehet, de azért ahogy néztem egy cserét megért. ezek nem zsugorbronzperselyek? "beszerelés elött olajfürdő"  írja a könyv..

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #344 Dátum: 2006 Február 07, 21:04:17 »

Köszi!
Kedvet kaptam én is SZMB-zni, úgyhogy szétkaptam a "tartalék" indítómotoromat. Minden elfogadható állapotban volt, kivéve a csapágyperselyt, amiben egy kicsit lötyög a tengely. Úgyhogy holnap megróbálok vadászni párat a helyi a boltban, bár lehet hogy ez rossz ötlet... Smiley 

Ha a kezedben van, akkor nehezen tudod a perselyek lógását ellenőrizni, mert csak az egyik persely van bent, a tengely másik vége lóg, mint b*zi s*ggében a lóf*sz. Ez normális.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #343 Dátum: 2006 Február 07, 21:00:53 »

ha már angol szakkifejezéseknél tartunk, akkor megkérdezném a nagyérdeműt, hogy a "powder coating" az magyarul a szinterezés?
más:
fényezésnél használt kifejezés: "color sanding" (nem tudom, magyarul erre milyen kifejezést használnak a fényezők)
a friss fényezés apró hibáinak, narancshéj effekt stb eltüntetése nedves "csiszolással", a felület tükörszerűvé varázsolásához.
kérdés, hogy hol csinálnak ilyet itthon?

A powder coating a szinterezés, ha ismered a folyamatot akkor az angol kifejezés sokkal kifejezőbb...

A color sanding pedig tényleg az, amikor a kész fényezést vizesen bemattítják nagyon finom papírral, aminek eredményeképpen a felület egyenletes lesz, de elsősorban azért csinálják, hogy a szemét kijöjjön a felületből utána pedig általában valami jó 3M Finishing Compound-dal felpolírozzák és csodaszép lesz. Az én CTE-258 piros bogaramat így csináltuk és azt hiszem 1993-ban Agárdon én lettem a második legszebb fényezésű bogár, az első egy osztrák airbrush lett. (1993-ban airbrush! Akkor láttam először élőben ilyet!) Az báránybőr koronggal volt polírozva. Mint a tükör!
De az való igaz, hogy a bemattításnál és a gépi polírnál nagyon kell vigyázni, mert az élekről nagyon könnyen lekapja a festéket, még akkor is, ha az jó húsosra (nagyobb, mint 250 mikron) van fújva egyébként, mert az éleken elvékonyodik akár 80 mikronig. A polír ezt nagyon könnyen lekapja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #342 Dátum: 2006 Február 07, 20:53:13 »

Köszi!
Kedvet kaptam én is SZMB-zni, úgyhogy szétkaptam a "tartalék" indítómotoromat. Minden elfogadható állapotban volt, kivéve a csapágyperselyt, amiben egy kicsit lötyög a tengely. Úgyhogy holnap megróbálok vadászni párat a helyi a boltban, bár lehet hogy ez rossz ötlet... Smiley 

Két dolog nagyon fontos, hogy nem tudod kipróbálni az indítómotort, ha a kezedben van, mert az első csapágyperselye a kuplungharangban van és ha elöl nincs megvezetve akkor lezárlatol. A másik pedig, hogy az axiáljátékot nagyon jól kell beállítani a hátsó perselynél lévő hézagoló gyűrűkkel. A megfelelő játék 0.3 mm.
Ezért írják, hogy ne használjunk túl vastag tömítőpasztát, mert megváltoztatja a játékot, pláne ne olyat, ami szilárduláskor változtatja a térfogatát.

A csapágypersely pedig kutya közönséges egyrétegű bronzpersely, egy valamirevaló esztergányos (sic!) 20 perc alatt megcsinálja mindkettőt. Ellenőrizni kell a kuplungharangban lévőt is! Az hamarabb kopik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #341 Dátum: 2006 Február 07, 19:26:19 »

a polírozás csak egy része ennek a folyamatnak. a lényege, hogy valami speckó 1200-2000-es nedves csiszolópapírral(?)
tényleg felzokták polirozni de föleg a nagyobb felületeket,pl ajto falcot nem! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #340 Dátum: 2006 Február 07, 19:10:39 »

Én úgy tudom, hogy a friss festést még fel kell polírozni. Szerintem erről lenne szó.
a polírozás csak egy része ennek a folyamatnak. a lényege, hogy valami speckó 1200-2000-es nedves csiszolópapírral(?) eltüntetik az apró egyenletlenségeket, narancsosodást és csak utána políroznak.
mondjuk én egy kicsit félek ettől, mert nem vagyok benne biztos, hogy elég vastag rétegben fújták-e hozzá az autómat...
voltak helyek a fényezés után, ahol a festékréteg nem fedett rendesen -pl. A-oszlop alja felé- és bele kellett javítani.
tavaly nyáron volt fújva az autó és nagyon szeretném, ha szép tükrös csillogása lenne (mondjuk a krémfehér szín miatt nem tudom, mennyire érvényesülne)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #339 Dátum: 2006 Február 07, 19:03:39 »

Én úgy tudom, hogy a friss festést még fel kell polírozni. Szerintem erről lenne szó.

Petyó
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #338 Dátum: 2006 Február 07, 19:00:44 »

ha már angol szakkifejezéseknél tartunk, akkor megkérdezném a nagyérdeműt, hogy a "powder coating" az magyarul a szinterezés?
más:
fényezésnél használt kifejezés: "color sanding" (nem tudom, magyarul erre milyen kifejezést használnak a fényezők)
a friss fényezés apró hibáinak, narancshéj effekt stb eltüntetése nedves "csiszolással", a felület tükörszerűvé varázsolásához.
kérdés, hogy hol csinálnak ilyet itthon?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #337 Dátum: 2006 Február 07, 18:59:05 »

Én is elolvastam ezt, mikor nekikezdtem és oda jutottam, hogy Loctite SuperBlack szilikonbázisú tömítőpaszta pont jó lesz. A lényeg a vízmentes zárás. Szerintem Amato tudna erről mondani valamit.

Gondolom ez a D1 meg D14 valami Volkswagen paszta a 70-es évekből, amit valamelyik nagyobb gyártótól vettek és átnevezték. Valami "anti seizure compound" vagy "liquid gasket"   Wink

Köszi!
Kedvet kaptam én is SZMB-zni, úgyhogy szétkaptam a "tartalék" indítómotoromat. Minden elfogadható állapotban volt, kivéve a csapágyperselyt, amiben egy kicsit lötyög a tengely. Úgyhogy holnap megróbálok vadászni párat a helyi a boltban, bár lehet hogy ez rossz ötlet... Smiley 

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #336 Dátum: 2006 Február 07, 18:33:41 »

Most olvasgattam az indítómotor szét- és összeszerelését ahol azt írják hogy bizonyos helyeket "D1" tömítőmasszával,
a mágneskapcsoló felfekvőfelületét pedig "D14" tömítőmasszával kell bekenni. Mik ezek a jelölések?

Én is elolvastam ezt, mikor nekikezdtem és oda jutottam, hogy Loctite SuperBlack szilikonbázisú tömítőpaszta pont jó lesz. A lényeg a vízmentes zárás. Szerintem Amato tudna erről mondani valamit.

Gondolom ez a D1 meg D14 valami Volkswagen paszta a 70-es évekből, amit valamelyik nagyobb gyártótól vettek és átnevezték. Valami "anti seizure compound" vagy "liquid gasket"   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #335 Dátum: 2006 Február 07, 17:55:52 »

olyan jók azok az oldalak amiken bogikat újitanak fel.szeretem nézegetni őket.tudtok még ilyen oldalakat??
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #334 Dátum: 2006 Február 07, 16:51:40 »


Most olvasgattam az indítómotor szét- és összeszerelését ahol azt írják hogy bizonyos helyeket "D1" tömítőmasszával,
a mágneskapcsoló felfekvőfelületét pedig "D14" tömítőmasszával kell bekenni. Mik ezek a jelölések?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #333 Dátum: 2006 Február 07, 16:33:26 »

A tárcsáson két M10-es fogja a féknyerget, a porvédőt meg két kis M6-os csavar. Jól meg lehet különböztetni, szerintem.
ez tény de a kép akkor is furcsa hiszen a sik részen 3 csavar tartja a porvédöt/alaplapot  2 látszik is 1 a csobk alat kéne lenni!de akkor is sok nekem a luk!de lehet h csak én képzelgek már!!!a sok alkatrésztöl!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #332 Dátum: 2006 Február 07, 16:29:06 »

a tárcsás csonkon is van pont 3csavar hisz a porvédö lemezt is fel kel csavarozni!! Huh

A tárcsáson két M10-es fogja a féknyerget, a porvédőt meg két kis M6-os csavar. Jól meg lehet különböztetni, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #331 Dátum: 2006 Február 07, 16:19:44 »

az 5 csavarosé pl ilyen is lehet.
jahh.ez függőcsapszegeshez való.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #330 Dátum: 2006 Február 07, 16:19:16 »

Az a dobfék alaplap csavarjai. Ez dobfékes tengelycsonk. A féknyerget két nagyobb csavar fogja az egyik oldalon.
a tárcsás csonkon is van pont 3csavar hisz a porvédö lemezt is fel kel csavarozni!! Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #329 Dátum: 2006 Február 07, 16:18:07 »


Az a két lyuk a szélén nem az? Roll Eyes
az 5 csavarosé pl ilyen is lehet.

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #328 Dátum: 2006 Február 07, 16:14:54 »

Az a dobfék alaplap csavarjai. Ez dobfékes tengelycsonk. A féknyerget két nagyobb csavar fogja az egyik oldalon.


ok.köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1994 Porsche 993 Carrera 2 cabrio
1982 Porsche 931 (924 Turbo)




Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 2000 2001 2002 2003 2004 [2005] 2006 2007 2008 2009 2010 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.