www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 15:15:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1097 1098 1099 1100 1101 [1102] 1103 1104 1105 1106 1107 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13250866 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36557 Dátum: 2009 Május 10, 19:30:46 »

Nem kompatibilisek, más váltóhoz valók. Egyébként úgy 5 ezer körül lehet.

Kuplungszerók:

Balos mibe jó?                Jobbos jött ki hegesztett csavarokkal.... (1200 D0) Undecided
És a balos pénzben mibe kerülne reális áron? Mint ahogy a szakadt papírdobozon olvasható milyen márka...
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36556 Dátum: 2009 Május 10, 19:28:00 »

Kuplungszerók:

Balos mibe jó?                Jobbos jött ki hegesztett csavarokkal.... (1200 D0) Undecided
És a balos pénzben mibe kerülne reális áron? Mint ahogy a szakadt papírdobozon olvasható a márkája....


« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 10, 19:30:29 írta tazoli »
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #36555 Dátum: 2009 Május 10, 19:23:56 »

Lips Sealed 9óra alatt kikalapálok egy dobot  Evil
mia@ecitől égtek el a vezetékek?
eggyáltalán összefügg az auspuffal?
...
ezért nem tudom h most elverjek 100.000pénzt alsóhangon csak a javítóelemekre vagy vegyek valami tisztességes alvázt . Biztos meg lehet őrizni az anyagminőségét jóideig és én is inkább javítóelemekkel indulnék .

Voltál nálam fényképezni ...  Grin nem is láttalak ...  Cool
Nálam is a spór megy az elemekért, ha minden fasza lesz meglesznek 150eHUFból + lakatolás + stb, stb....

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36554 Dátum: 2009 Május 10, 18:59:21 »

Hát tököm azóta nem nyúltam a géphez. Továbbra sincs világításom. De köszönöm a tanácsokat... Majd ha lesz egy ráérős napom akkor csinálok vele valamit. De vegyek meg minden relét és próbálgassam??? Meg két tábla biztosíték készletet és addig variáljak míg türelmem van???
Idegembe beálltam vele még aznap a garázsba, letakartam és hagytam az egészet a bús picsába. Csomó lóvé benne és.........
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 10, 20:31:01 írta tazoli »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36553 Dátum: 2009 Május 10, 17:40:01 »

A következő forduló, mikor a golyók kiesnek  Evil

Kééééész  Smiley
kicsit lehiggadva sikerült rájönni mind 2 problémára  Smiley
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36552 Dátum: 2009 Május 10, 17:27:40 »

Wáááá tököm kivan.  Undecided
Hátsó keréknél cserélek csapágyakat, meg féltengely gumiharangot (de nem vágottat)
Most ott tartok, hogy a külső csapágy már kint, de a belsőt nem tudom kiütni, mert az a gumigyűrű vagy mi az istennek nem akar moccanni, elkezdetem egy picit feszegetni a szélét, de nem akarnám szétbaszni,mert nincs másik most.
Ezen felbasztam az agyam, és nekiláttam lecserélni a gumiharangot... na ott meg odáig jutottam, hogy leszedtem a seger gyűrűt a féltengely végéről, és sehova tovább. Hogy a kurva életbe jön az szét???? ááááááááááááááááááá

Kééééész  Smiley
kicsit lehiggadva sikerült rájönni mind 2 problémára  Smiley
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36551 Dátum: 2009 Május 10, 16:41:05 »

szerintem ezek nem 5éves kasztni cuccok biztos nem volt padlócsere csak foltozás
most jutott időm tüzetesebben megnézni délután s így van furtak  faragtak vágtak foltzoztak...
új elemeket kap mindenből. ez a minimum


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36550 Dátum: 2009 Május 10, 16:38:02 »

Ott a pont!

szerintem ezek nem 5éves kasztni cuccok biztos nem volt padlócsere csak foltozás

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36549 Dátum: 2009 Május 10, 16:19:17 »

Lips Sealed 9óra alatt kikalapálok egy dobot  Evil
mia@ecitől égtek el a vezetékek?
eggyáltalán összefügg az auspuffal?

én is ma elgondolkoztam h vegyek e eggyáltalán javítóelemeket a H.-nál...
ez egy 5ével ezelötti vásárlás padlólemezből és fűtéscsövekből..
egyszerüen nem tudom miért hagyták cserben az elöző tulajt ezek az elemek. nem volt lekenve kezeve rendesen? de akkor is kéremszépen . 
azt sem értem h ki ennek a hibának az okozója gyártó, kereskedő, lakatos, tulaj Huh mi az ami mégis egyben tartotta az anyós ülésnél a fűtésalagutat és a küsszöböt ??? mig pont ugyanazok a javítóelemek a vezeő oldalán porrá rohadtak...(egységesen lettek egy időben cserélve , lekenve...stb.)


ezért nem tudom h most elverjek 100.000pénzt alsóhangon csak a javítóelemekre vagy vegyek valami tisztességes alvázt . Biztos meg lehet őrizni az anyagminőségét jóideig és én is inkább javítóelemekkel indulnék .


szerintem ezek nem 5éves kasztni cuccok biztos nem volt padlócsere csak foltozás
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36548 Dátum: 2009 Május 10, 15:43:58 »

Wáááá tököm kivan.  Undecided
Hátsó keréknél cserélek csapágyakat, meg féltengely gumiharangot (de nem vágottat)
Most ott tartok, hogy a külső csapágy már kint, de a belsőt nem tudom kiütni, mert az a gumigyűrű vagy mi az istennek nem akar moccanni, elkezdetem egy picit feszegetni a szélét, de nem akarnám szétbaszni,mert nincs másik most.
Ezen felbasztam az agyam, és nekiláttam lecserélni a gumiharangot... na ott meg odáig jutottam, hogy leszedtem a seger gyűrűt a féltengely végéről, és sehova tovább. Hogy a kurva életbe jön az szét???? ááááááááááááááááááá
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #36547 Dátum: 2009 Május 10, 15:04:31 »

Hi
Újabb kérdésem lenne hozzátok. Pár napja vásároltam a bugboxban egy elméletileg szabvány kipufogót 1971 1300as .
 Baditz rendszeresen nem figyel a mondat elejére,hogy mihez kell.Szoptam már be kondival,fém fékcsővel.Most Mareszék buszát is lefikázta a Veterán AM-ban.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36546 Dátum: 2009 Május 10, 15:01:16 »

mert olyan szép karcosan kaptam meg a dobot hogy kb 1 év után ugyan úgy szarrá rohadt volna.
Lips Sealed 9óra alatt kikalapálok egy dobot  Evil
mia@ecitől égtek el a vezetékek?
eggyáltalán összefügg az auspuffal?

én is ma elgondolkoztam h vegyek e eggyáltalán javítóelemeket a H.-nál...
ez egy 5ével ezelötti vásárlás padlólemezből és fűtéscsövekből..
egyszerüen nem tudom miért hagyták cserben az elöző tulajt ezek az elemek. nem volt lekenve kezeve rendesen? de akkor is kéremszépen . 
azt sem értem h ki ennek a hibának az okozója gyártó, kereskedő, lakatos, tulaj Huh mi az ami mégis egyben tartotta az anyós ülésnél a fűtésalagutat és a küsszöböt ??? mig pont ugyanazok a javítóelemek a vezeő oldalán porrá rohadtak...(egységesen lettek egy időben cserélve , lekenve...stb.)



igaz vannak itt a volt tulaj , vagy lakatos munkájából illesztésbeli hibák ...végig lett csak pontozva vagy miért ilyen trágya  Huh Huh


padlólemezek és a napóleon találkozásánál is elég izgalmas a hejzet Evil


ez egyik sárhányó sarka is érdekesen lett javítva  Roll Eyes gondolom ebéd szünet után el lett felejtve. Evil


ezért nem tudom h most elverjek 100.000pénzt alsóhangon csak a javítóelemekre vagy vegyek valami tisztességes alvázt . Biztos meg lehet őrizni az anyagminőségét jóideig és én is inkább javítóelemekkel indulnék .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #36545 Dátum: 2009 Május 10, 14:25:58 »

lehet ilyet csinálni levegő munkahengerrel is
Nem muszáj hidralikusan megoldani.Oda kell egy szivatyu és esetleg egy villanymotor is ami meghajtja
Bár több terhet bir nyomás és súlyban is
Egy olyan légpárnával mint például Abu árul(t) teljesen tökéletes ültetést lehet csinálni, plusz a levegős rendszer rugozik is valamenyit és komfortosabb,míg a hidraulika semmit sem enged-> csak pattogni fog a kocsi

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36544 Dátum: 2009 Május 10, 14:19:51 »

na ez tőletek felér egy aztakúrvadekib..ottszéppel!! ...buzik!  Grin Kiss

dehogy, ezt mi komolyan gondoltuk. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #36543 Dátum: 2009 Május 10, 14:13:54 »

meg terv egy ilyen futómű!
már a hidraulika motor megvan hozzá(300 bart tud)!
még vadászok hozzá egy munkahengert aztán barkácsolás!
lehet ilyet csinálni levegő munkahengerrel is
Nem muszáj hidralikusan megoldani.Oda kell egy szivatyu és esetleg egy villanymotor is ami meghajtja
Bár több terhet bir nyomás és súlyban is

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Sompi
« Hozzászólás #36542 Dátum: 2009 Május 10, 14:06:44 »

az, bazmeg. :-)

undorító  Evil

na ez tőletek felér egy aztakúrvadekib..ottszéppel!! ...buzik!  Grin Kiss
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36541 Dátum: 2009 Május 10, 14:05:06 »

undorító  Evil

az, bazmeg. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36540 Dátum: 2009 Május 10, 13:58:21 »

Mai SZMB...ilyesmit szívesen  farigcsál az ember....  Grin Grin Grin

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
undorító  Evil

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #36539 Dátum: 2009 Május 10, 13:50:23 »

Mai SZMB...ilyesmit szívesen  farigcsál az ember....  Grin Grin Grin



Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36538 Dátum: 2009 Május 10, 13:36:29 »

Hi
Újabb kérdésem lenne hozzátok. Pár napja vásároltam a bugboxban egy elméletileg szabvány kipufogót 1971 1300as bogaramhoz, 9 órát szenvedtünk, 3man azzal, hogy felrakjuk (mondanom se kell hogy menyire stimmelt "a szabvány kipufogó") erre mire nagyjából minden a helyére került kalapács és hasonló precíziós eszközök használatával mondjuk erőteljes szó, hogy helyére került mert pl.: a fűtésdobot, a kipufogóval összekötő kis dobozka és maga a dob között kb.: 4-5 cm a különbség optimális esetben. Szóval amikor készen voltunk mentem vele egy kb. 10 km-es kört ami után majdnem bennégtünk mert a kipufogó (a hozzáteszem nem kétforintos tömítések ellenére) megolvasztotta a gyújtás kábeleket. Most az lenne a kérdésem, hogy ez vajon mi a picsától lehet? Mert a leömlök végére elméletben normálisan rá szorítottuk a dolgot. de mégis úgy felforrósodik hogy 10mp után már nem lehet semmihez érni a kocsimotorterében. Nem tudom, hogy módosít-e a dolgon az, hogy a kipufogót lefújtam hő álló festékkel mert olyan szép karcosan kaptam meg a dobot hogy kb 1 év után ugyan úgy szarrá rohadt volna.
van róla fotód ?
ha van tedd be hátha észreveszünk valamit ami fölött esetleg elsiklottál

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Matt
Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #36537 Dátum: 2009 Május 10, 13:10:02 »

Hi
Újabb kérdésem lenne hozzátok. Pár napja vásároltam a bugboxban egy elméletileg szabvány kipufogót 1971 1300as bogaramhoz, 9 órát szenvedtünk, 3man azzal, hogy felrakjuk (mondanom se kell hogy menyire stimmelt "a szabvány kipufogó") erre mire nagyjából minden a helyére került kalapács és hasonló precíziós eszközök használatával mondjuk erőteljes szó, hogy helyére került mert pl.: a fűtésdobot, a kipufogóval összekötő kis dobozka és maga a dob között kb.: 4-5 cm a különbség optimális esetben. Szóval amikor készen voltunk mentem vele egy kb. 10 km-es kört ami után majdnem bennégtünk mert a kipufogó (a hozzáteszem nem kétforintos tömítések ellenére) megolvasztotta a gyújtás kábeleket. Most az lenne a kérdésem, hogy ez vajon mi a picsától lehet? Mert a leömlök végére elméletben normálisan rá szorítottuk a dolgot. de mégis úgy felforrósodik hogy 10mp után már nem lehet semmihez érni a kocsimotorterében. Nem tudom, hogy módosít-e a dolgon az, hogy a kipufogót lefújtam hő álló festékkel mert olyan szép karcosan kaptam meg a dobot hogy kb 1 év után ugyan úgy szarrá rohadt volna.

Szegény zöldemtől búcsúznom kellet de már megvan a piros csodás full originál 71esem!
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #36536 Dátum: 2009 Május 09, 23:17:16 »

Frigó kilincsben tudok zárat cserélni?
mert kulcsa nincs meg hozzá  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36535 Dátum: 2009 Május 09, 21:18:32 »

majd lefényképezem!
Bolgár gyártmány!
mi énz volt s milyen ? (én is ezen a vonalon gondolkozom ...)

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36534 Dátum: 2009 Május 09, 21:17:56 »

kaptam fönökömtől!
van neki még pár!bevásárolt ilyenekből a gépeinkhez!
azt nem tudom pontosan h mivel hajtsam meg!
diesel autó önindító jó lesz!
úgy sem kell míndig mennie!
mi énz volt s milyen ? (én is ezen a vonalon gondolkozom ...)

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36533 Dátum: 2009 Május 09, 20:33:24 »


már a hidraulika motor megvan hozzá(300 bart tud)!

mi énz volt s milyen ? (én is ezen a vonalon gondolkozom ...)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36532 Dátum: 2009 Május 09, 19:14:09 »

meg terv egy ilyen futómű!
már a hidraulika motor megvan hozzá(300 bart tud)!
még vadászok hozzá egy munkahengert aztán barkácsolás!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36531 Dátum: 2009 Május 09, 19:10:40 »

ki lesz persze!
ahoz meg kell egy kis lóvé!
akkor akarok nekiállni ha minden alkatrész megvan!lesz új tálca végig ,meg hőcsatornák!mág pár folt aztán kész!
addig meg csinálom azt amit ki  pénzből is megtudok!
ki is lesz lakatolva vagy patkánynak készül?

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #36530 Dátum: 2009 Május 09, 19:07:39 »

120 as először aztán jönnek a finomabbak!pár helyen gitt,jön rá egy füllerezés asszem így mondják aztán azt vizbecsiszolom aztán a szín!
ki is lesz lakatolva vagy patkánynak készül?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36529 Dátum: 2009 Május 09, 19:05:15 »

120 as először aztán jönnek a finomabbak!pár helyen gitt,jön rá egy füllerezés asszem így mondják aztán azt vizbecsiszolom aztán a szín!
Hányassal csiszoltad?Szórógitteled,vagy csak fujod?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #36528 Dátum: 2009 Május 09, 18:10:01 »

csiszolódik a bogár!a tető kész, jön a többi!

Hányassal csiszoltad?Szórógitteled,vagy csak fujod?

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36527 Dátum: 2009 Május 09, 12:55:30 »

csiszolódik a bogár!a tető kész, jön a többi!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #36526 Dátum: 2009 Május 09, 12:47:24 »

Tegnap éjfélig szmb-tem. Ma reggel még baszakodtam vele. Nincs világítás. Refi van, helyzetjelző van tompítot nincs.
Balról az első biztosítékok elolvasztota vmi.... De kicseréltem és még most sem jó. Lámpát szétszedtem, ott sincs gebasz.
Egy valag pénz van beleborítva az autóba és szar..... Faszom kivan.

az, hogy kiég a biztosíték, az nem a biztosíték hibája, attól, hogy kicseréled, nem oldódik meg a probléma.
a fényszóró kábelkötgeket is ellenőrizd le! tegyél rá világítást és kézrátétellel ellenőrizd, hogy melegszik-e a kábelköteg! ha igen, akkor ott zárlat van és az süti meg a biztosítékot.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #36525 Dátum: 2009 Május 09, 11:55:41 »

Tegnap éjfélig szmb-tem. Ma reggel még baszakodtam vele. Nincs világítás. Refi van, helyzetjelző van tompítot nincs.
Balról az első biztosítékok elolvasztota vmi.... De kicseréltem és még most sem jó. Lámpát szétszedtem, ott sincs gebasz.
Egy valag pénz van beleborítva az autóba és szar..... Faszom kivan.

Szerintem szelektálj, hogy melyik csinálja.Szétlehet választani a 4 lámpát.
Valami testzárlat lehet.Ezek mindig valami nagyon egyszerű hibák szoktak lenni.
Ha mindegyiknél, akkor mint azt Gumibogi írta:relé.
Igaz kicsit sok bizti kell így. Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #36524 Dátum: 2009 Május 09, 11:51:43 »

Van magyar gyártmány is, de abban ha jól tudom nincs benne a fűtés csatorna.
A Hanzlik műhely gyártott elemeket a külső Váci úton.
Nem tudom megvan-e még a műhely.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #36523 Dátum: 2009 Május 09, 09:57:55 »

Tegnap éjfélig szmb-tem. Ma reggel még baszakodtam vele. Nincs világítás. Refi van, helyzetjelző van tompítot nincs.
Balról az első biztosítékok elolvasztota vmi.... De kicseréltem és még most sem jó. Lámpát szétszedtem, ott sincs gebasz.
Egy valag pénz van beleborítva az autóba és szar..... Faszom kivan.


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36522 Dátum: 2009 Május 09, 08:09:44 »

Tegnap éjfélig szmb-tem. Ma reggel még baszakodtam bele. Nincs világítás. Refi van, helyzetjelző van tompítot nincs.
Balról az első biztosítékok elolvasztota vmi.... De kicseréltem és még most sem jó. Lámpát szétszedtem, ott sincs gebasz.
Egy valag pénz van beleborítva az autóba és szar..... Faszom kivan.

fényváltó relé?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36521 Dátum: 2009 Május 09, 08:04:23 »

Tegnap éjfélig szmb-tem. Ma reggel még baszakodtam vele. Nincs világítás. Refi van, helyzetjelző van tompítot nincs.
Balról az első biztosítékok elolvasztota vmi.... De kicseréltem és még most sem jó. Lámpát szétszedtem, ott sincs gebasz.
Egy valag pénz van beleborítva az autóba és szar..... Faszom kivan.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 09, 08:24:10 írta tazoli »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #36520 Dátum: 2009 Május 09, 02:18:51 »

A képekből ítélve komplett lakatolásra számíthatsz az autód alját illetően. Gyanítom, hogy a hátsó küszöbvégek és a felettük lévő sarok idomok is odavannak. Szétbontáskor ki fog derülni, de ahogy Narancs kolléga is említette, ezen elemek cseréjét nem valószínű, hogy megúszhatod. Egy ilyen melót nem érdemes elbagatellizálni, ha meg szeretnéd tartani az autót.
Ez cca 300-400 pengő+anyag+fényezés. De ha már le van emelve a bódé az alvázról, akkor úgyis látni fogod, hogy mi mindent kell (muszáj) megcsinálni, és csak nem akarod úgy hagyni, aztán 3 év múlva újra full szétszedni és újra nekilátni. Szóval ezeket egyszerre kell kiköhögni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #36519 Dátum: 2009 Május 09, 00:36:24 »

erre gondolok
...

A képekből ítélve komplett lakatolásra számíthatsz az autód alját illetően. Gyanítom, hogy a hátsó küszöbvégek és a felettük lévő sarok idomok is odavannak. Szétbontáskor ki fog derülni, de ahogy Narancs kolléga is említette, ezen elemek cseréjét nem valószínű, hogy megúszhatod. Egy ilyen melót nem érdemes elbagatellizálni, ha meg szeretnéd tartani az autót.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36518 Dátum: 2009 Május 08, 23:50:55 »

indúlj ki abból hogy elviszed az off autódat szervízre. Vezérműszíj, olajcsere stb és ott hagytál 100 ezer ft-ot. Ezt meg kell tenned mondjuk 100ezer km-enként vagy X időközönként. Kifizeted, mert azt akarod hogy rendbe legyen. Szerintem annyi pénzt megérdemel a bogarad is, hogy rendbe tudd ezeket a dolgokat. Szerintem inkább spórólj, ne mókolj. Hidd el hosszabb távon kifizetődőbb és megnyugtatóbb.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1097 1098 1099 1100 1101 [1102] 1103 1104 1105 1106 1107 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.