www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:59:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1902 1903 1904 1905 1906 [1907] 1908 1909 1910 1911 1912 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13329834 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #4359 Dátum: 2006 Június 07, 13:47:51 »

Az a" szerelő" Huh Hoffer Feribácsi és azt hiszel el neki amit akarsz.Sok szerencsét Grin
Persze érdemes megnézni az említett alkatrészt,de ezen az alapon cseréljük ki  a kitámasztó gömbfejet is!! ,lásd Partizán effekt. Shocked

...nem akartam ezt ilyen direktbe, de a cikkben az szerepelt, hogy a mozaik utcai szervizben szerezte a tapasztalatait...
tavol alljon tolem, hogy barkit megbantsak, de a mozaikutcaiszervizrol jot meg nem hallottam.
 Kiss
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4358 Dátum: 2006 Június 07, 12:41:35 »

Ahojtye,

Tegnp olvastam a totalcar.hu regi irasai kozott, hogy bogar-szerelo melegen ajanlja a kipufogo-szelepek automatikus cserejet 100 ezer km-kent - vagy ha az illeto nem ismeri a kocsi futastortenetet, akkor kapasbol cserelje ki.

Ez megallja a helyet? Csak ugy bontsunk/rontsunk? Vagy szelephezag-allitasnal vannak cserere-utalo nyomok?
 Huh

Ha eből élnék, én is ezt ajánlanám. De mivel nem ebből élek, ezért csak azt tudom javasolni, hogy mindenki fejlesztessen szoftvert magának! (Nálunk.)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #4357 Dátum: 2006 Június 07, 12:15:40 »

Az a" szerelő" Huh Hoffer Feribácsi és azt hiszel el neki amit akarsz.Sok szerencsét Grin
Persze érdemes megnézni az említett alkatrészt,de ezen az alapon cseréljük ki  a kitámasztó gömbfejet is!! ,lásd Partizán effekt. Shocked
matchbox
« Hozzászólás #4356 Dátum: 2006 Június 07, 12:00:38 »

Ahojtye,

Tegnp olvastam a totalcar.hu regi irasai kozott, hogy bogar-szerelo melegen ajanlja a kipufogo-szelepek automatikus cserejet 100 ezer km-kent - vagy ha az illeto nem ismeri a kocsi futastortenetet, akkor kapasbol cserelje ki.

Ez megallja a helyet? Csak ugy bontsunk/rontsunk? Vagy szelephezag-allitasnal vannak cserere-utalo nyomok?
 Huh
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #4355 Dátum: 2006 Június 07, 09:02:50 »

Angyalföldön vettem az Unix nevű cégnél (azt hiszem Petneházy utca, a Béke úti-Fáy utcai kínai piachoz közel).
A kompúterből nézte ki a hapsi milyen kell: évjárat-típus-anyjaneve-mellbősége alapján.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4354 Dátum: 2006 Június 07, 08:28:19 »

szerintem a bowden hossza miatt akad a pedál, ha kellően hosszú lesz, nem lesz semmi baja. fatert kérdezd hol vette a bowdent, azzal nem volt baj.

KIZS: s kanyar télleg van benne, nekem el is van törve ott a vezető és igényes szárítókötél fogja Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4353 Dátum: 2006 Június 06, 22:53:13 »

ezt a kuplung csere dolgot beszoptam rendesen. Az egyik csavar menete teljesen tropa lett, ezáltal az a bizonyos büszlince nem megfelelően tapadt a hoszanti tökömtugyára és a kuplung pedál rudazat beleakad a kormányműbe! ezenkívül a hudáknál vásárolt bowden hosszínak bizonyult csöppet, de Maresz azt mondta a váltóház oldalán rögzitésre kerülő bizbasz alá alátétet rakva (ezáltal az "S" alakú miújság megnyúlásával) ez orvosolható.
Hát majd megpróbálom talán, vagy elviszem szakszervízbe Sad

Hudák féle bowdenek nekem se voltak jók...pl  gázbowden végén lévő kampo letört... kupplungbowden szintén pedig jol voltak összerakva....*fél bowden amit utánna tettem be valami más gyártmány volt és sokkal masszívabb a kampója
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4352 Dátum: 2006 Június 06, 22:49:05 »

kicsit remegősen írsz Smiley

a rudazatot tartó csavart érzem problémásabbnak, mert lehet szét van nyírva
jó esetben csak meg kell húzni a csavart, kevésbé jó esetben a menetet is javítatni kell, rossz esetben meg szar az egész és komolyan bütykölni kell ott valamit
az első eset kivételével a dolog nem utcán szerelős megoldás (bár végülis mindent lehet utcán szerelni, az igaz)

a bowden érdekes, mert én nem emlékszem, hogy bármilyen komolyabb "S" kanyart is leírt volna az enyém
egyébként meg a szabadon futó részére (ahogy emlékszem a pedáltól az alvázig elég sokáig hüvely nélkül fut) kötsz egy csomót és kész
de még az is lehet, hogyha megjavul a pedál rész, akkor helyes lesz a kötél is
forditok
a s alak U alak
és kuplungvezetö csöre gondol a váltonál!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4351 Dátum: 2006 Június 06, 22:28:00 »

1 kuplung. beleakad a rudazat a kormányműbe (szerintem a csavar miatt ami nem szoríjja rendesen oda a vázhoz)
2 bizbasz ide kéne alátét, hogy az "S"-nek nagyobb hasa legyen és ezáltal a bowden út hosszabb legyen

kicsit remegősen írsz Smiley

a rudazatot tartó csavart érzem problémásabbnak, mert lehet szét van nyírva
jó esetben csak meg kell húzni a csavart, kevésbé jó esetben a menetet is javítatni kell, rossz esetben meg szar az egész és komolyan bütykölni kell ott valamit
az első eset kivételével a dolog nem utcán szerelős megoldás (bár végülis mindent lehet utcán szerelni, az igaz)

a bowden érdekes, mert én nem emlékszem, hogy bármilyen komolyabb "S" kanyart is leírt volna az enyém
egyébként meg a szabadon futó részére (ahogy emlékszem a pedáltól az alvázig elég sokáig hüvely nélkül fut) kötsz egy csomót és kész
de még az is lehet, hogyha megjavul a pedál rész, akkor helyes lesz a kötél is

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4350 Dátum: 2006 Június 06, 22:19:34 »

1 kuplung. beleakad a rudazat a kormányműbe (szerintem a csavar miatt ami nem szoríjja rendesen oda a vázhoz)
2 bizbasz ide kéne alátét, hogy az "S"-nek nagyobb hasa legyen és ezáltal a bowden út hosszabb legyen

[melléklet törölve a rendszer által]

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4349 Dátum: 2006 Június 06, 22:07:27 »

amióta serlege van a cipője is nagyobb   Cool


Meg a arca is Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4348 Dátum: 2006 Június 06, 22:05:57 »

ugyan most nincs előttem itt fejben, hogy hogyan is műkszik a busz kuplung-pedál rudazata, de ezek szerint szét van kopva ott valamilyen tengely

ja, csak megjegyzem, hogy a kockában a kuplung is hidraulikus (a "nagy" motoros verziókban, a mezeiekben nem)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4347 Dátum: 2006 Június 06, 22:04:44 »

Én meg nemtom elmondani.

1 jelenség. Minden a helyén, és olyan laza a kuplung, mintha 5 centivel hosszabb lenne a bowden.
2 jelenség. Lenyomod a pedált és nem jön fel, mert a rudazata beleütközik a kormányműbe!

ugyan most nincs előttem itt fejben, hogy hogyan is műkszik a busz kuplung-pedál rudazata, de ezek szerint szét van kopva ott valamilyen tengely

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4346 Dátum: 2006 Június 06, 22:03:15 »

amióta serlege van a cipője is nagyobb   Cool

Meg a Mózes, ugye. :-)
Mi akad bele mibe? A kuplungpedál belever a karterbe? Nem érteni mádzsár...

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4345 Dátum: 2006 Június 06, 22:02:28 »

Meg a Mózes, ugye. :-)
Mi akad bele mibe? A kuplungpedál belever a karterbe? Nem érteni mádzsár...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4344 Dátum: 2006 Június 06, 22:01:20 »

szakszervíz az nics csak szagszervíz Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4343 Dátum: 2006 Június 06, 21:59:41 »

a sto és én istenien szerelünk szét
össze még nem   Cool



ezt a kuplung csere dolgot beszoptam rendesen. Az egyik csavar menete teljesen tropa lett, ezáltal az a bizonyos büszlince nem megfelelően tapadt a hoszanti tökömtugyára és a kuplung pedál rudazat beleakad a kormányműbe! ezenkívül a hudáknál vásárolt bowden hosszínak bizonyult csöppet, de Maresz azt mondta a váltóház oldalán rögzitésre kerülő bizbasz alá alátétet rakva (ezáltal az "S" alakú miújság megnyúlásával) ez orvosolható.
Hát majd megpróbálom talán, vagy elviszem szakszervízbe Sad

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4342 Dátum: 2006 Június 06, 21:59:10 »

Bár már régen volt gömbölyű buszom az igaz, de ezt most így hirtelen nem tudom elképzeleni.
Magyarán: mi van?

Én meg nemtom elmondani.

1 jelenség. Minden a helyén, és olyan laza a kuplung, mintha 5 centivel hosszabb lenne a bowden.
2 jelenség. Lenyomod a pedált és nem jön fel, mert a rudazata beleütközik a kormányműbe!

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4341 Dátum: 2006 Június 06, 21:57:43 »

Mivel viszed el? ne komolytalankodjál, kicseréljük. Mikor és hol?


Házunk elött szinte bármikor Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4340 Dátum: 2006 Június 06, 21:57:37 »

...Az egyik csavar menete teljesen tropa lett, ezáltal az a bizonyos büszlince nem megfelelően tapadt a hoszanti tökömtugyára és a kuplung pedál rudazat beleakad a kormányműbe! ...

Bár már régen volt gömbölyű buszom az igaz, de ezt most így hirtelen nem tudom elképzeleni.
Magyarán: mi van?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4339 Dátum: 2006 Június 06, 21:55:38 »

Mivel viszed el? ne komolytalankodjál, kicseréljük. Mikor és hol?

ezt a kuplung csere dolgot beszoptam rendesen. Az egyik csavar menete teljesen tropa lett, ezáltal az a bizonyos büszlince nem megfelelően tapadt a hoszanti tökömtugyára és a kuplung pedál rudazat beleakad a kormányműbe! ezenkívül a hudáknál vásárolt bowden hosszínak bizonyult csöppet, de Maresz azt mondta a váltóház oldalán rögzitésre kerülő bizbasz alá alátétet rakva (ezáltal az "S" alakú miújság megnyúlásával) ez orvosolható.
Hát majd megpróbálom talán, vagy elviszem szakszervízbe Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4338 Dátum: 2006 Június 06, 21:51:29 »

ezt a kuplung csere dolgot beszoptam rendesen. Az egyik csavar menete teljesen tropa lett, ezáltal az a bizonyos büszlince nem megfelelően tapadt a hoszanti tökömtugyára és a kuplung pedál rudazat beleakad a kormányműbe! ezenkívül a hudáknál vásárolt bowden hosszínak bizonyult csöppet, de Maresz azt mondta a váltóház oldalán rögzitésre kerülő bizbasz alá alátétet rakva (ezáltal az "S" alakú miújság megnyúlásával) ez orvosolható.
Hát majd megpróbálom talán, vagy elviszem szakszervízbe Sad

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4337 Dátum: 2006 Június 06, 21:28:29 »

lehet, hogy ott maradt... Gondolom, jól megcsinálta, és eladta... :-))))
Azért húztuk szét, mert azt mondtad, nézzük meg a hajtókarcsapágyat. Megnéztük. :-)
Amúgy a blokk csurig volt szeméttel, szelepdarabokkal, úgyhogy nem baj, hogy szétkaptuk. Így legalább ki lehet mosni rendesen. .-)

Nem az maradt ott a hengerfejesnél? Amikor mondta, hogy gondoljuk meg, hogy foglalkozunk-e vele, mert mindkettőt 2-2 helyen kell hegeszteni... Én úgy emlékszem.
1303LS
« Hozzászólás #4336 Dátum: 2006 Június 06, 21:27:16 »

Bár az tény, hogy méretezéskor adott nyomáson szükséges minimális szállításra terveznek - ez egy és ugyanaz.
Az, hogy a pumpa adott nyomáson többet szállít vagy hogy adott szállításnál nagyobb nyomást tud felépíteni az pusztán nyelvtani kérdés.






Nem egészen így van.
Egy kisolajpumpa(akkor így nevezem) a résveszteségek megnövejedésekor  nem tud már megfelelő nyomást tartani.EZ tény.
A nagypumpa könnyebben megbirkózik a nagy mennyiségben elfolyó (nagy résveszteség) olaj pótlásával.Ez is tény.
Valahogy ahhoz lehetne hasonlítani mint amikor egy 1500ccm-es F1 motor lead ugye közel 1000LE-t, viszont van sok olyan hatalmas többtizezer ccm-es motor (mondjuk hajó, mozdony) ami szintén ekkörül a teljesítmény körül ad le.Mégsem lehet egyiket a másik helyett használni.
EZ most jó szar hasonlat volt, de már készülök aludni.
Egy tökéletes állapotú nem piszkált Typ1 motornál hóttökmindegy milyen pumpa van benne lehetne akár két darab nagyszállítású is nem jelent semmit.
Viszont egy kopott csapágyas motornak felüdülés egy nagypumpa.
Ezzel a dologgal összefekszik az itt vagy valamelyik másik topicban kitárgyalt olaj kérdés is, miszerint a kopott motorba tegyünk csak "sűrűbb" olajat hogy csökkentsük a résveszteséget.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4335 Dátum: 2006 Június 06, 21:24:21 »

Az AZS ominózus gyomai dugója ennél szebb volt emlékeim szerint
annak a harmada hiányzott a széléről (és mégis járt a motor, nem volt olyan gagyi, mint a Hollóé Smiley

naná, hogy ment. még a felvonulást is végigcsinálta, pedig az szép nagy kanyar. csak 10 km-enként elfogyott belőle egy liter olaj ;-)

aztán a szó szoros értelmében mezei generál után még vagy két évig jártam azzal a motorral ;-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4334 Dátum: 2006 Június 06, 21:18:40 »

Az AZS ominózus gyomai dugója ennél szebb volt emlékeim szerint
annak a harmada hiányzott a széléről (és mégis járt a motor, nem volt olyan gagyi, mint a Hollóé Smiley

ezek a mai motorok....
kis faszom lyuk a dugón, aztán már nem is megy... piha... :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4333 Dátum: 2006 Június 06, 21:17:37 »

ezt egy horrorfilmbe is be lehetne tenni.
szép...

Az AZS ominózus gyomai dugója ennél szebb volt emlékeim szerint
annak a harmada hiányzott a széléről (és mégis járt a motor, nem volt olyan gagyi, mint a Hollóé Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4332 Dátum: 2006 Június 06, 21:16:04 »

A hengerfej és a dugó

ezt egy horrorfilmbe is be lehetne tenni.
szép...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4331 Dátum: 2006 Június 06, 21:10:10 »

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.


Nem az maradt ott a hengerfejesnél? Amikor mondta, hogy gondoljuk meg, hogy foglalkozunk-e vele, mert mindkettőt 2-2 helyen kell hegeszteni... Én úgy emlékszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4330 Dátum: 2006 Június 06, 21:06:26 »

Stunt!
Itten van a beteg henger hajtókarcsapágya. Mindjárt tolok egy képet a dugóról is.
Röviden a szelepfedél levétele után a himbatengely a beteg oldalon le volt lazulva. Az egyik szelep hiányzott, majd a hengerfej levétele után látszott, hogy belül szépen szétverte a cuccot. Látszólag a dugón és a hengerfejen kívül másnak nincs baja.

Azért ehhez menni kellett, meg kopognia kellett, hogy a dugót így kikészítse...
Ami pedig a csapágycsészét illeti, látszik, hogy ment, látszik, hogy kopott és már az alsó bronzréteg is kilátszik a terhelt oldalon de nem biztos, hogy ezzel foglalkozni kellett volna. Persze ha széthúztátok a blokkot akkor én már gépmunka nélkül nem tenném össze, mert a csapágyak szoros illesztése a blokkban csak úgy biztosított.

Olyankor szokott így szétakadni a szelep, ha egy, nagyon öreg, kettő, gyengül már a szeleprugó, vagy beszorul a szelep a szelepvezetőbe (koksz vagy túlmelegedés) és a dugó alulról eléri, meglöki és a szelepéket kiakasztja, rugó leugrik és a szelep belesik az égéstérbe és a dugfó pofozza. Nem kis hangja van.

Szerintem itt a szeleptányér szakadt le és beesett, az vert lyukat a dugóba. Szelepdarabok?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4329 Dátum: 2006 Június 06, 21:05:17 »

Bár az tény, hogy méretezéskor adott nyomáson szükséges minimális szállításra terveznek - ez egy és ugyanaz.
Az, hogy a pumpa adott nyomáson többet szállít vagy hogy adott szállításnál nagyobb nyomást tud felépíteni az pusztán nyelvtani kérdés.

ja. ugye adott keresztmetszeten nagyobb mennyiséget átküldeni nagyobb nyomást jelent, és fordítva ;-)
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #4328 Dátum: 2006 Június 06, 21:03:46 »

Bár az tény, hogy méretezéskor adott nyomáson szükséges minimális szállításra terveznek - ez egy és ugyanaz.
Az, hogy a pumpa adott nyomáson többet szállít vagy hogy adott szállításnál nagyobb nyomást tud felépíteni az pusztán nyelvtani kérdés.



A nagynyomású pumpa helyesen emelt szállítású.




Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4327 Dátum: 2006 Június 06, 20:56:18 »

1-2oldali kipuff szelep nem???

rendszerint, de láttam már szívószelep felé is repedést...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4326 Dátum: 2006 Június 06, 20:51:39 »

na olyat még én se láttam, csak duplaszívóst, a gyertya és a szelep között, de az meg nem nagy cucc
1-2oldali kipuff szelep nem???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4325 Dátum: 2006 Június 06, 20:38:46 »

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.


na olyat még én se láttam, csak duplaszívóst, a gyertya és a szelep között, de az meg nem nagy cucc
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4324 Dátum: 2006 Június 06, 20:34:43 »

Meg talán valahol a gyertya felé is, de mostanság annyi hengerfejet láttam, hogy nem vagyok benne biztos...


Nem semmi. Pedig ezek a hengerfejek nem szoktak átrepedni. Mindig tanul valamit az ember
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4323 Dátum: 2006 Június 06, 20:31:52 »

Meg talán valahol a gyertya felé is, de mostanság annyi hengerfejet láttam, hogy nem vagyok benne biztos...

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4322 Dátum: 2006 Június 06, 20:31:10 »

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.

Te Stone, most már csak a kiváncsiság kedvéért, nincs egy fotód az 1500-as hengerfejről? Mi repedt ott meg?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4321 Dátum: 2006 Június 06, 20:29:25 »

A hengerfej és a dugó

Te Stone, most már csak a kiváncsiság kedvéért, nincs egy fotód az 1500-as hengerfejről? Mi repedt ott meg?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4320 Dátum: 2006 Június 06, 20:15:54 »

A hengerfej és a dugó

[melléklet törölve a rendszer által]
Oldalak: 1 ... 1902 1903 1904 1905 1906 [1907] 1908 1909 1910 1911 1912 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.