www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:49:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1032 1033 1034 1035 1036 [1037] 1038 1039 1040 1041 1042 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13254871 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39157 Dátum: 2009 Augusztus 28, 21:57:52 »

valaki Próbálta már innen a zárlamellákat összerereszelni a kulcshoz?
megpróbálkoznék vele.
<beszúrt kép törölve>


Nekem totál is ugyanez lesz a ma délutáni program Wink
Belerakod a lamellákat,és belerakod a kulcsot a kilógókat lereszeled. Kész a zár. A régi kulcs és az új is fogja nyitni.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39156 Dátum: 2009 Augusztus 28, 21:30:17 »

pontosan

köszönöm. kezdődjék hát a csiki-csuki Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #39155 Dátum: 2009 Augusztus 28, 20:44:20 »

Most tartok ott, hogy szedem szét a forgattyúsházat. Csavarok lelazítva. Ha elkezdem "szétfeszgetni" van valami ami szét fog peregni mint a..hogy elő van írva? Mire figyeljek oda?
Motorszerelő állványra melyik blokkfelet érdemes odarögzíteni, hogy ne szívjak akkorát, mint egy kis torkos borz?
Ami kihullik az valószínűleg nem fog messze gurulni, nem gond.  Grin
Viszont arra figyelj, hogy nehogy megsértd a tömítő felületet, mert akkor akár örökre olajfolyatós lehet a motorod.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39154 Dátum: 2009 Augusztus 28, 19:53:57 »

Gyárilag egy vastag bőrcsíkkal van szegélyezve a kárpit. Holnap (azaz ma) csinálok fotót róla. Én félre tettem a kárpitosnak szabásmintának ha viszem hozzá ne szívjon.
Ez engem is érdekelne.Mert festés után ez lesz az első Smiley

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #39153 Dátum: 2009 Augusztus 28, 18:12:28 »

pontosan

értem.
 tehát nem bereszeli kell hanem a sorrendet és a lamellákat cserélgetni a fogak , bemettszések állásához

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39152 Dátum: 2009 Augusztus 28, 18:07:07 »

ha reszeled, azzal csak elbaszod.
keresgélj még bontott zárakat és az így nyert plusz lamellákkal állj neki legózni.
értem.
 tehát nem bereszeli kell hanem a sorrendet és a lamellákat cserélgetni a fogak , bemettszések állásához


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39151 Dátum: 2009 Augusztus 28, 15:40:52 »

nem-nem ezzel van a gond 10mp összerakom .
félreérthetően írhattam .
egy kulcsosra szeretném a kocsit akkor ki kell  szedni elösször a meglévő kulcsos- zárbetét lamelláit és azoknak a bemetszéséhez igazítva összereszelni a kulcsnélküli zárhoz.
ezen tünődök h vvan e ennek egy folyamatábrálya pl a samban. Roll Eyes

ha reszeled, azzal csak elbaszod.
keresgélj még bontott zárakat és az így nyert plusz lamellákkal állj neki legózni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39150 Dátum: 2009 Augusztus 28, 13:35:52 »

5 perc alatt összerakod.
(Ha meg nagyon elakadsz és nem áll össze a puzzle, előbb utóbb reszelőt ragadsz... mondjuk az már elég gáz lenne.  Evil)

nem-nem ezzel van a gond 10mp összerakom .
félreérthetően írhattam .
egy kulcsosra szeretném a kocsit akkor ki kell  szedni elösször a meglévő kulcsos- zárbetét lamelláit és azoknak a bemetszéséhez igazítva összereszelni a kulcsnélküli zárhoz.
ezen tünődök h vvan e ennek egy folyamatábrálya pl a samban. Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39149 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:34:16 »

Most tartok ott, hogy szedem szét a forgattyúsházat. Csavarok lelazítva. Ha elkezdem "szétfeszgetni" van valami ami szét fog peregni mint a..hogy elő van írva? Mire figyeljek oda?
Motorszerelő állványra melyik blokkfelet érdemes odarögzíteni, hogy ne szívjak akkorát, mint egy kis torkos borz?

Amelyiken a tőcsavarok vannak! Egyértelmű!

A szelepemelők fognak kihullani a másik félből, ha szerencséd van minden a másikban marad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #39148 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:18:29 »

5 perc alatt összerakod.
(Ha meg nagyon elakadsz és nem áll össze a puzzle, előbb utóbb reszelőt ragadsz... mondjuk az már elég gáz lenne.  Evil)

valaki Próbálta már innen a zárlamellákat összerereszelni a kulcshoz?
megpróbálkoznék vele.
<beszúrt kép törölve>


Nekem totál is ugyanez lesz a ma délutáni program Wink

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39147 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:03:11 »

valaki Próbálta már innen a zárlamellákat összerereszelni a kulcshoz?
megpróbálkoznék vele.




Ma délután volt kis időm molyolni a frissen szerzett rozsdamentes acél felléőimmel
Nekem totál is ugyanez lesz a ma délutáni program Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #39146 Dátum: 2009 Augusztus 28, 00:55:32 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!A kárpitosnál van az autó és elakadtunk!
Nem tudja a mester,hogy hogyan volt rögzítve a tetőkárpit,a tető és az oldalfal közötti résben!
Az ovál ablak feletti résznél!Kérdés,hogy van-e valami rögzítő ami berögzíti a tető és oldalkárpitot abba a bizonyos résbe!
Mellékelt kép mutatja,hogy miről van szó:
Gyárilag egy vastag bőrcsíkkal van szegélyezve a kárpit. Holnap (azaz ma) csinálok fotót róla. Én félre tettem a kárpitosnak szabásmintának ha viszem hozzá ne szívjon.


                             GNX-967
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39145 Dátum: 2009 Augusztus 28, 00:24:02 »

Ilyet valamelyik nagyobb boltban láttam, de arany áron. Nem hittem volna, hogy kellő magasra emelkedik ezen a kocsi fara.



ilyet ikeás laposkocsiból kell összevarni   Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #39144 Dátum: 2009 Augusztus 28, 00:17:09 »

Ma délután volt kis időm molyolni a frissen szerzett rozsdamentes acél felléőimmel (köszönet vetartnak Smiley).

Nitrohigítóval lemostam az alvázvédőt az aljáról, és a szöszölős része hogy felfúrtam a szélükre 10 "lyukat", majd reszeltem elég sokat hogy az alu díszléceket fel lehessen majd fogatni. Íme rápróbálva:







Így nem adja igazán mert minden csillog, de majd ha a fellépő rücsis fekete lesz (kisa fellépője nyomán  Wink), akkor remélhetőleg szépen fog kinézni. Ez valszeg csak jövőre lesz, mert ezen a héten és jövőhéten is lesz dolgom bőven... Utána meg kezdődik a szemeszter......
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 28, 00:19:18 írta tazoli »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #39143 Dátum: 2009 Augusztus 27, 23:20:37 »

Ha elkezdem "szétfeszgetni" van valami ami szét fog peregni mint a..hogy elő van írva?
Hat mikor mi szetszedtunk egy motrot nem hullott ki belole semmi, eleg keves - de az is nagy - alkatresz van belul. A siklocsapagyak kipotyoghatnak, de vszeg egy olajfilmen oda lesznek tapadva a blokkfelre, ha meg nem, ugysem akarod oket ujra hasznalni ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #39142 Dátum: 2009 Augusztus 27, 23:17:01 »

Most tartok ott, hogy szedem szét a forgattyúsházat. Csavarok lelazítva. Ha elkezdem "szétfeszgetni" van valami ami szét fog peregni mint a..hogy elő van írva? Mire figyeljek oda?
Motorszerelő állványra melyik blokkfelet érdemes odarögzíteni, hogy ne szívjak akkorát, mint egy kis torkos borz?
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #39141 Dátum: 2009 Augusztus 27, 23:11:48 »

muti a linket léci

http://www.google.hu/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&channel=s&hl=hu&source=hp&q=0986237015+bosch&meta=&btnG=Google+keres%C3%A9s

ma se telefonáltam de a keresgélés közepette kiderült, hogy "ez se lesz ingyen". 
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #39140 Dátum: 2009 Augusztus 27, 21:31:59 »

Ilyet valamelyik nagyobb boltban láttam, de arany áron. Nem hittem volna, hogy kellő magasra emelkedik ezen a kocsi fara.

Mindenkinek köszönöm a tippeket. Ma megint levettem a kereket és nekifutottam még egyszer.
Ugyanazzal a technikával emeltem, ugyanaz volt a támasztási pont, mint tegnap. Kati közben kihozta a lányomat és figyelték, hogy mit csinálok. Előttük meg ugye nem vallhat szégyent az ember. Szépen be is csusszant a moci a bogi alá és még maradt is vagy 7 mm rés a venti háza és a kaszni között.
Még a gyújtást kell beállítanom és holnap végre beröffen.


De itthon ilyen felállóra vagy rámpára szoktam felgurulni.Ez is elég szokott lenni.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39139 Dátum: 2009 Augusztus 27, 19:43:16 »

Nekem régen egy spárga volt belevarva! Ez ment végig az oldalánál. A hátsórész nem volt kárpítozva!
Csinálni kell a belső kárpítból kédert,és azt kell mindenhova belerakni. Kb 1 cm-es legyen a szakála. Ajtókhoz, és ha van akkora rés hátúl,akkor oda is be kell gyűrni egy csavarhúzóval.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39138 Dátum: 2009 Augusztus 27, 19:37:21 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!A kárpitosnál van az autó és elakadtunk!
Nem tudja a mester,hogy hogyan volt rögzítve a tetőkárpit,a tető és az oldalfal közötti résben!
Az ovál ablak feletti résznél!Kérdés,hogy van-e valami rögzítő ami berögzíti a tető és oldalkárpitot abba a bizonyos résbe!
Mellékelt kép mutatja,hogy miről van szó:
Nekem régen egy spárga volt belevarva! Ez ment végig az oldalánál. A hátsórész nem volt kárpítozva!
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39137 Dátum: 2009 Augusztus 27, 11:48:52 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!A kárpitosnál van az autó és elakadtunk!
Nem tudja a mester,hogy hogyan volt rögzítve a tetőkárpit,a tető és az oldalfal közötti résben!
Az ovál ablak feletti résznél!Kérdés,hogy van-e valami rögzítő ami berögzíti a tető és oldalkárpitot abba a bizonyos résbe!
Mellékelt kép mutatja,hogy miről van szó:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #39136 Dátum: 2009 Augusztus 26, 22:58:46 »

Legutolsó motorcsere.
Egy csörlős állvánnyal felemeltük a hátulját és alátettük a motort.
Tartott a berakás vagy 10 percig.
Persze ami benne volt előtte is így vettük ki.Mikor kint volt a krokival a motor, az állványt csak arrább toltuk, és ott volt a motor.
Ezért persze elkellett mennem pár utcát.
De itthon ilyen felállóra vagy rámpára szoktam felgurulni.Ez is elég szokott lenni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 26, 23:43:08 írta sparkafer »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39135 Dátum: 2009 Augusztus 26, 22:55:52 »

és 90.000.- ft az ára ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #39134 Dátum: 2009 Augusztus 26, 22:39:31 »

muti a linket léci
http://href.hu/x/9wrs


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39133 Dátum: 2009 Augusztus 26, 22:35:12 »

Sziasztok!

Korábban volt egy frankó emelőm, a mocit simán be tudtam tolni a bogi alá. Most viszont csak egy kis 2T-s krokim van és az nem emel valami sokat. Az autó feneke 460 mm magasra emelkedik és kéne még vagy 150mm.
Sehogy nem tudom beforgatni, talán ha leveszem az egyik kereket, sikerülne.
Kinek milyen trükkje van a moci berakásához?




Jobb hátsó keréknél megemel egy kicsit aládeszkázott 2t-s krokival, kerék levéve oldalról a motort betol (62 cm magas, de itt így befér), kerék visszaszerel ÓVATOSAN ráengedni az autót a berakott motorra, utána a motort a kipufogónál fogva amennyire lehet megemelni (megbillenteni, sajnos kicsi a hely, ha két kroki van az nagy segítség ebben a lépésben, mert nem kell az autót teljesen leengedni), kis kroki benyom alá, vissza rábillenteni a motort és a kis krokival célmagasságra emelni, majd mozgatva, esetleg lábbal helyretolni, alsó csavarokat rákapatni.

Én így szoktam.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39132 Dátum: 2009 Augusztus 26, 21:22:46 »


A gogli egyébkénnt hozza a cikkszámot csak nem kell a szóközöket ki kell szedni a számok közül.
muti a linket léci

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #39131 Dátum: 2009 Augusztus 26, 21:20:40 »

Holnap azé körbecsörgök itt-ott.
.....
Elírás nem nagyon lehet de ha mégis ...

Csörögni nem csörögtem, de a cikkszám az jó, nincs elírva.
A gogli egyébkénnt hozza a cikkszámot csak nem kell a szóközöket ki kell szedni a számok közül.
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #39130 Dátum: 2009 Augusztus 26, 20:36:43 »

Egy emelőm van, egy krokim és 2 bakom, némi deszka. Rájöttem, hogy a bakok is alacsonyak.
Levettem a kereket és megpróbáltam beigazgatni a mocit, de magasságban úgyis hiányzott kb 4 centi, akárhogy forgattam, döntögettem.

Szerzek egy kis segítséget. Kb 4 emberrel már csak megemelhető annyira a verda, hogy a mögé tett mocin átemeljük.
Ha nem megy, holnap megpróbálom visszaszerezni az emelőmet, ez így már nem mókás.

az már nehezebb ügy. csak egy emelőd van?
esetleg egy-egy felnit nem lehet a bogi kerekei alá betenni? bár lehet az is kevés..

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39129 Dátum: 2009 Augusztus 26, 20:21:06 »

Bocs, félreérthető voltam. A probléma az, hogy nem tudom a mocit a bogi alá betenni.


Kocsit oldalanként felemeled, torziónál felbakolod, bal kereket leveszed, motort egy deszkán becsúsztatodalá, kasztnit leengeded, motort a deszkával, ami akkor hátrafelé álljon ki vagy 1,5 métert, egykarú emelőként használva bebemeled és a helyére igazgatod. Ehhez így a vége felé 2 ember kell, de nem nehéz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39128 Dátum: 2009 Augusztus 26, 20:13:32 »

Bocs, félreérthető voltam. A probléma az, hogy nem tudom a mocit a bogi alá betenni.


az már nehezebb ügy. csak egy emelőd van?
esetleg egy-egy felnit nem lehet a bogi kerekei alá betenni? bár lehet az is kevés..
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39127 Dátum: 2009 Augusztus 26, 18:35:31 »

Sziasztok!

Korábban volt egy frankó emelőm, a mocit simán be tudtam tolni a bogi alá. Most viszont csak egy kis 2T-s krokim van és az nem emel valami sokat. Az autó feneke 460 mm magasra emelkedik és kéne még vagy 150mm.
Sehogy nem tudom beforgatni, talán ha leveszem az egyik kereket, sikerülne.
Kinek milyen trükkje van a moci berakásához?



motor krokodilra kocsi csápos emelőre....otthon nem szenvedek ilyennel
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #39126 Dátum: 2009 Augusztus 26, 18:01:53 »

Bocs, félreérthető voltam. A probléma az, hogy nem tudom a mocit a bogi alá betenni.


hát ha nem emel eleget, nem lehet két lépésben?
hogy betolod a kocsi alá, felemeled amig tudod, ott kétoldalt alátámasztod a motort fákkal, leengeded az emelőt és teszel valami fát az emelőre és azzal együtt emeled újra?



Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39125 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:58:47 »

Én már túlvagyok ezen a problámán. Kétszer kell megemelni,és egy fát rakni az emelőre. Persze jó magasra emelni a hátúlját,hogy be lehessen tólni a kocsi alá a motort.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39124 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:49:11 »

Sziasztok!

Korábban volt egy frankó emelőm, a mocit simán be tudtam tolni a bogi alá. Most viszont csak egy kis 2T-s krokim van és az nem emel valami sokat. Az autó feneke 460 mm magasra emelkedik és kéne még vagy 150mm.
Sehogy nem tudom beforgatni, talán ha leveszem az egyik kereket, sikerülne.
Kinek milyen trükkje van a moci berakásához?


hát ha nem emel eleget, nem lehet két lépésben?
hogy betolod a kocsi alá, felemeled amig tudod, ott kétoldalt alátámasztod a motort fákkal, leengeded az emelőt és teszel valami fát az emelőre és azzal együtt emeled újra?

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #39123 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:42:14 »

Sziasztok!

Korábban volt egy frankó emelőm, a mocit simán be tudtam tolni a bogi alá. Most viszont csak egy kis 2T-s krokim van és az nem emel valami sokat. Az autó feneke 460 mm magasra emelkedik és kéne még vagy 150mm.
Sehogy nem tudom beforgatni, talán ha leveszem az egyik kereket, sikerülne.
Kinek milyen trükkje van a moci berakásához?


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #39122 Dátum: 2009 Augusztus 26, 16:33:59 »

én ár 2-3 napja beírtam,hogy 12rt vettem itt magyarországon a nem boscht
de azéert csak keresgélj
hátha lesz ugyanojan kicsittöbbért  Wink
félre ne értsd
de csodák nincsenek
Baditznál vettem vagy 8-10 éve (kényszerből,mert egy vonóhorgos Zsuk belém tolatott,és lekuglizta az elosztót,és az eredeti rendelve 80 körül lett volna)akkor volt emlékeim szerint 21+.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #39121 Dátum: 2009 Augusztus 26, 15:36:34 »

Ez sikernek számít? Reggel csináltattam egy elő vizsgát délután műszaki semmi felkészítést nem igényelt! Szerintem tök mindegy milyen autója van az embernek nem az lényeg hogy műszakin átmegy-e hanem hogy tényleg jó műszaki állapotban legyen, vagyis teherviselő részek ne korrodáltak legyenek és fék legyen 100% szerintem.

Amúgy ez a fékdobolásom-ütésem már téboly, mert már ugye, mint írtam szabályoztuk, új pofák, de írtam is, hogy túlméreten volt, írtátok biztos azért szar,le lettem itt teremtve, de a napokban egy másik bogárról átpattintottam a komplett fékrendszert, dobokat, pofákat, és nem hiszitek el, de ugyanúgy dobol....és a másik bogáron jó volt. Én már nem tudom mitől lehet ez, belefáradtam, ferde lenne picit a féltengelyem vége, vagy mi a fene ? Huh Én már kifogytam az ötletekből....szerintem ha vennék 4 vadonatúj dobot egy vagyonért, akkor is megmaradna a hiba......

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39120 Dátum: 2009 Augusztus 25, 21:50:13 »

én ár 2-3 napja beírtam,hogy 12rt vettem itt magyarországon a nem boscht
de azéert csak keresgélj
hátha lesz ugyanojan kicsittöbbért  Wink
félre ne értsd
de csodák nincsenek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #39119 Dátum: 2009 Augusztus 25, 21:47:23 »

Elnézést, igazatok van. Most kaptam a korrigáló emilt... 160-180 EUR  Roll Eyes
Ez alatt csak nagyobb tételben.
Holnap azé körbecsörgök itt-ott.
Azért ezek az árak már peppet másabbak nem mintha az olcsót utálnám...
Elírás nem nagyon lehet de ha mégis akkor tisztázom a fazonnal aki küldte, én az ő leveléből másoltam ki. Ha valmi lesz megosztom.
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #39118 Dátum: 2009 Augusztus 25, 21:41:47 »

Elnézést, igazatok van. Most kaptam a korrigáló emilt... 160-180 EUR  Roll Eyes
Ez alatt csak nagyobb tételben.


Szerintem az az eredeti 009-es és nem a 015-ös.


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Oldalak: 1 ... 1032 1033 1034 1035 1036 [1037] 1038 1039 1040 1041 1042 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.192 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.