www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:08:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1892 1893 1894 1895 1896 [1897] 1898 1899 1900 1901 1902 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13327879 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4759 Dátum: 2006 Június 22, 09:07:50 »

solex 28 és talán pict 1

bácsi,
mi a toszért teszel fel 28-as karbit?
a 30pict3-as sokkal fejlettebb és jó beállítással nem zabál többet, mint a 28pict1



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4758 Dátum: 2006 Június 22, 09:06:27 »


Nem az alján lévő lyukba kell valahova bedugni, a másik végét meg nemtom hova? Roll Eyes

hát ez nem bogár karburátor szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4757 Dátum: 2006 Június 22, 09:02:41 »


Nem az alján lévő lyukba kell valahova bedugni, a másik végét meg nemtom hova? Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4756 Dátum: 2006 Június 22, 08:58:28 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4755 Dátum: 2006 Június 22, 08:56:13 »

Sosem volt 28-as karbim... Talán nem a gázkar tengelyében van egy csavarrugó?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4754 Dátum: 2006 Június 22, 08:39:54 »

http://www.partsemporium.co.uk/images/solex_30_pict_1_carb.jpg

ezen ugye jól látszik a visszahúzó rugó, de a 28ason helye sincs sehol

28as:
http://www.vwbus-t1b.de/Start/Motor-Bearbeitung/Motor-Komponenten-neu/Vergaser_Solex_28PICT/vergaser_solex_28pict.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4753 Dátum: 2006 Június 22, 08:35:51 »

Fogalmam sincs. Milyen típusú karbi?
solex 28 és talán pict 1

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4752 Dátum: 2006 Június 22, 08:12:42 »

az én kérdésemhez senki?
Fogalmam sincs. Milyen típusú karbi?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4751 Dátum: 2006 Június 22, 08:07:55 »

az én kérdésemhez senki?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4750 Dátum: 2006 Június 21, 23:31:37 »

Idézet a Gépjármű vezetők vizsgakönyvéből(1969):

"A féklevegős rendszer működése azon alapszik hogy a légsebesség növekedésével, tehát a szívóhatással arányossan levegőt juttat a porlasztócsőbe áramló benzinhez. Ezzel egyrészt higitja a keveréket másrészt a beáramló levegő fékezi (innen az elnevezés), tehát csökkenti a benzin beáramlását a légtorokba. Mindkét hatás azt eredményezi, hogy megszűnik az elemi porlaszztok hibája, illetve ellensúlyozza azt a törvényszerűséget, hogy a légsebesség növekedésével dúsuljon a keverék."

 Smiley

ohh, köszönöm mester.
szóval magas fordulaton ugat bele a dologba ez a cucc, az a lényeg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4749 Dátum: 2006 Június 21, 23:23:35 »

tényleg az mi a tosz az a féklevegő?
motorfék üzemben pecereg vagy mi?

Idézet a Gépjármű vezetők vizsgakönyvéből(1969):

"A féklevegős rendszer működése azon alapszik hogy a légsebesség növekedésével, tehát a szívóhatással arányossan levegőt juttat a porlasztócsőbe áramló benzinhez. Ezzel egyrészt higitja a keveréket másrészt a beáramló levegő fékezi (innen az elnevezés), tehát csökkenti a benzin beáramlását a légtorokba. Mindkét hatás azt eredményezi, hogy megszűnik az elemi porlaszztok hibája, illetve ellensúlyozza azt a törvényszerűséget, hogy a légsebesség növekedésével dúsuljon a keverék."

 Smiley

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4748 Dátum: 2006 Június 21, 22:07:48 »

Ma egy laza szmb keretében szétszedtem az első futóművet.
Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a belső csapágy elhagyta felállítási helyét.
A lengőkar eltávolításával kijött a külső csapágyig, a bakelit persze bent maradt, de némi gondolkodás után kifejlesztettük a technológiát és a bakelit is kijött a helyéről.
Most megy a fejtörés, hogy lehet e belső csapágyat/perselyt venni.
Tulajdonképp semmi baja nincs, csak valószínűleg elkopott.

Ez csak azért érdekes, meg ilyent az aktív 6 év bogarazás elteltével sem hallottam, de a többi kollega is csak pislogott, hogy ilyenek vannak.

Képeket természetesen jó szokásomhoz híven nem csináltam a műtétről!  Grin

A belső gyapágy/persely-ről holnap csinálok képet, mert ilyent nem sokszor lát az ember.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4747 Dátum: 2006 Június 21, 20:39:09 »

nah, a következő lenne a kérdésem: adott a régi karbi, aminél a gázbowdent visszahúzó rugó egyrészt a gázbowden végénél van rögzítve, másrész a karburátorházból kiálló célkallantyúra.
az új karburátoron nincsenek kialakítva ilyen rugóhelyek. kérdés: mitől áll vissza felső állásba a gázpedál, iléletve hol lehet rögzíteni a rugót?(papíros légszűrő, mexicoi)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4746 Dátum: 2006 Június 21, 17:13:58 »

Elvileg az a féklevegő fúvóka vagy mi... Elvileg, ha kisebbre cseréled, dúsabb lesz a keverék-nagyobb fogyi, koksz, stb.

tényleg az mi a tosz az a féklevegő?
motorfék üzemben pecereg vagy mi?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4745 Dátum: 2006 Június 21, 13:40:23 »

Hella!

Mondsza, ha a karbiban, felül, középen lévő 3 lukas rézcsavart-csövet kisebb méretűre cserélem, akkor mi lesz? változik a fogyasztás, teljesítmény, stb?
Az említett csavar a karbi tetejének levétele után válik láthatóvá, középen. Modjuk van benne 170-es ( vajon ezt mit jelenthet???? ) és 150-est rakok bele.
Elvileg az a féklevegő fúvóka vagy mi... Elvileg, ha kisebbre cseréled, dúsabb lesz a keverék-nagyobb fogyi, koksz, stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4744 Dátum: 2006 Június 21, 10:43:30 »

Hella!

Mondsza, ha a karbiban, felül, középen lévő 3 lukas rézcsavart-csövet kisebb méretűre cserélem, akkor mi lesz? változik a fogyasztás, teljesítmény, stb?
Az említett csavar a karbi tetejének levétele után válik láthatóvá, középen. Modjuk van benne 170-es ( vajon ezt mit jelenthet???? ) és 150-est rakok bele.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
matchbox
« Hozzászólás #4743 Dátum: 2006 Június 18, 21:30:36 »

hm, az sem lenne rossz! bár a pillangószelep csavarjait kiszedni is szép móka lesz...
ha kell vmi, irj privatba
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4742 Dátum: 2006 Június 18, 21:28:13 »

Nekem van elfekvoben egy tartalek karbi szanaszet-szedve.
Lehet, hogy ami neked hiany az nekem felesleg.
 Smiley
hm, az sem lenne rossz! bár a pillangószelep csavarjait kiszedni is szép móka lesz...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
matchbox
« Hozzászólás #4741 Dátum: 2006 Június 18, 21:27:05 »

megértettem közben 

más: épp karburátor csere folyik, hát basszameg, amit vettem kedves kollegától, nem csak picit hiányos, remélem ezekután, hogy csak azok a dolgok hiányoznak, amiket elsőre is látok és nem kell miszlikbe szedni az egészet miatta...

Nekem van elfekvoben egy tartalek karbi szanaszet-szedve.
Lehet, hogy ami neked hiany az nekem felesleg.
 Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4740 Dátum: 2006 Június 18, 19:39:46 »

Az lehetséges, hogy az alsó és a felső csapágy nem egyforma?

igen különbözö

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4739 Dátum: 2006 Június 18, 11:27:42 »

fuck!
ezt a beégést  pedig még el is gondolkodtam, hogy miképpen írják helyesen.
megértettem közben 

más: épp karburátor csere folyik, hát basszameg, amit vettem kedves kollegától, nem csak picit hiányos, remélem ezekután, hogy csak azok a dolgok hiányoznak, amiket elsőre is látok és nem kell miszlikbe szedni az egészet miatta...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4738 Dátum: 2006 Június 18, 09:21:37 »

Csereszabat!!
Beköplek a BlackPnél.

fuck!
ezt a beégést  pedig még el is gondolkodtam, hogy miképpen írják helyesen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4737 Dátum: 2006 Június 17, 21:28:56 »

Most még...  Azn
ez így is marad, igyexem igényesen öltözni és nem bohócnak Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4736 Dátum: 2006 Június 17, 21:23:22 »

miért is nálam?

na, azért körömfestésig nem fajulok
Most még...  Azn

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4735 Dátum: 2006 Június 17, 21:21:25 »

Csereszabat!!
Beköplek a BlackPnél.
miért is nálam?

na, azért körömfestésig nem fajulok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #4734 Dátum: 2006 Június 17, 20:57:46 »


a külső csapágy tök csereszavatos volt az összes típusnál.
Csereszabat!!
Beköplek a BlackPnél.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4733 Dátum: 2006 Június 17, 19:44:45 »

nyugi, a körmöm körül fekete kontúr van és éhes is vagyok Smiley

fekete bőrruci, fekete lábbeli, fekete zene, miért pont a körmöd ne lenne az? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4732 Dátum: 2006 Június 17, 19:38:25 »

egy igazi szmb huszár olajos kézzel eszi a vacsorát, úgyhogy ne rinyájjál!! :-))
nyugi, a körmöm körül fekete kontúr van és éhes is vagyok Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4731 Dátum: 2006 Június 17, 19:36:58 »

olajat cseréltem, persze ilyenkor fogy ki a kézmosó :S

egy igazi szmb huszár olajos kézzel eszi a vacsorát, úgyhogy ne rinyájjál!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4730 Dátum: 2006 Június 17, 19:35:52 »

báácsi mi lengökarcsapágyról beszéltünk Grin nem kerékcsapágyról, vagy igen Huh


óóó, akkor bsszátok meg!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4729 Dátum: 2006 Június 17, 19:30:40 »

jahh, vagy úgy?
akkor a pöcsömért beszéltek felsőről meg alsóról. :-PPP

na, tárcsafék építés közben kiokosodtam.
a belső csapággyal szoptam, mint a torkos boci, mert ott volt méret eltérés, mivel a pre67 tárcsásoknak vékonyabb vala a tengelycsonkjuk.
a külső csapágy tök csereszavatos volt az összes típusnál.
báácsi mi lengökarcsapágyról beszéltünk Grin nem kerékcsapágyról, vagy igen Huh

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4728 Dátum: 2006 Június 17, 19:29:43 »

olajat cseréltem, persze ilyenkor fogy ki a kézmosó :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4727 Dátum: 2006 Június 17, 19:28:57 »

Ami nem egyforma az a külső.
Az, hogy a belső között van e különbség, az kizárt dolog mert nem tudom!

jahh, vagy úgy?
akkor a pöcsömért beszéltek felsőről meg alsóról. :-PPP

na, tárcsafék építés közben kiokosodtam.
a belső csapággyal szoptam, mint a torkos boci, mert ott volt méret eltérés, mivel a pre67 tárcsásoknak vékonyabb vala a tengelycsonkjuk.
a külső csapágy tök csereszavatos volt az összes típusnál.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4726 Dátum: 2006 Június 17, 19:11:47 »

Ami nem egyforma az a külső.

Az, hogy a belső között van e különbség, az kizárt dolog mert nem tudom!

egyforma az összes belsö, azok között nincs külömnbség

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4725 Dátum: 2006 Június 17, 19:11:05 »

most külső-belső vagy alsó-felső csapágyról beszéltek?
külsőröl beszélünk ,csak felvetettem hogy nekem a belsövel van gondom

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4724 Dátum: 2006 Június 17, 19:10:28 »

Ami nem egyforma az a külső.

Az, hogy a belső között van e különbség, az kizárt dolog mert nem tudom!

most külső-belső vagy alsó-felső csapágyról beszéltek?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4723 Dátum: 2006 Június 17, 19:10:02 »

A BBT katalogusban van. Azokat meg a Hudák árulja!

Esetleg a csapágyak számait nem tudod?

holnap beírom neked oksa Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4722 Dátum: 2006 Június 17, 19:07:08 »

most külső-belső vagy alsó-felső csapágyról beszéltek?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4721 Dátum: 2006 Június 17, 19:03:01 »

A BBT katalogusban van. Azokat meg a Hudák árulja!

Esetleg a csapágyak számait nem tudod?

ez igy van nem egyforma az alsó csapágy nagyobb mint a felsö, én meg bajban vagyok mert nem lehet kapni belsö csapágyat a régit meg nem akarom visszarakni Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4720 Dátum: 2006 Június 17, 08:50:20 »

Az lehetséges, hogy az alsó és a felső csapágy nem egyforma?

ez igy van nem egyforma az alsó csapágy nagyobb mint a felsö, én meg bajban vagyok mert nem lehet kapni belsö csapágyat a régit meg nem akarom visszarakni Shocked

Oldalak: 1 ... 1892 1893 1894 1895 1896 [1897] 1898 1899 1900 1901 1902 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.