www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 20:03:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 995 996 997 998 999 [1000] 1001 1002 1003 1004 1005 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14912551 alkalommal)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #40651 Dátum: 2009 Október 24, 19:24:43 »

 Wink
kijavítottam!
A képen látható javított elemet tűzfalnak (régebben torpedólemeznek) hívják, a karosszéria része. A "Napoleon" ez alatt van, az alváz kereszttartója,  tehát az alváz része, arra fekszik fel a szépen kijavított tűzfal. Csak a pontosság kedvéért.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40650 Dátum: 2009 Október 24, 19:13:05 »

ma belül megcsináltam a napoleonokat, holnap majd kívül is
aztán lassan végzek ,már csak a motortérben van, meg még két apróság!
Jöhet a csiszolás, meg a festegetés!
<beszúrt kép törölve>
A képen látható javított elemet tűzfalnak (régebben torpedólemeznek) hívják, a karosszéria része. A "Napoleon" ez alatt van, az alváz kereszttartója,  tehát az alváz része, arra fekszik fel a szépen kijavított tűzfal. Csak a pontosság kedvéért.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40649 Dátum: 2009 Október 24, 19:12:40 »

Ha oszlop kell az is van , mindegyik.
Király nekem is van 2.Most vegyek 1 harmadikat?Ha kell neked szólok ;DVagy régi,vagy cserélek valakivel,vagy nem tom.De három nem kell.Köszi

Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #40648 Dátum: 2009 Október 24, 19:03:58 »

Hardyról tudok újba,de az elötte mögötte álló darabot még nem láttam.Nekem végül is jó,de nem teljesen tökéletes,viszont ami rácsuszik,és az már az oszlophoz tartozik,az már sima.Tehát az oszlop belső fele sima.
Ha oszlop kell az is van , mindegyik.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40647 Dátum: 2009 Október 24, 18:56:07 »

tazoli ajánlott egyet.Annyit megér,hogy kipróbáld.
Köszi, már írtam neki prvt.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40646 Dátum: 2009 Október 24, 18:51:06 »

Azért nem lett tovább bontva, mert a váltó át lett mozgatva olaj nélkül is, és teljesen tisztán szépen forgott. Az egyik csapágy is erősen kopott volt, reméltük ezzel megszűnik a hiba. A munka oroszlán részét a Szabó Mikiék csinálták, (még csak a motor kiszedést, szétszedését vállalom, a váltót nem mertem). De Megyesi is látta már. Előbb utóbb mindenkihez eljutok és valaki csak rájön a bibire.
tazoli ajánlott egyet.Annyit megér,hogy kipróbáld.

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #40645 Dátum: 2009 Október 24, 18:43:01 »

azzal sosem volt gond!
nem sietem el a dolgokat!
Na Shocked Ez szép munka!Csak vigyázz aludni is tudjál Grin

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #40644 Dátum: 2009 Október 24, 18:41:20 »

Ha a difit kiszedtétek megcsapágyaztátok 50 ft-os csapágyakkal akkor miért nem bontottátok tovább? Ezek szerint ti is értetek hozzá. Biztos a hézagolás is be lett lőve csapágy csere után. Roll Eyes
Én múltkor vettem egy nissan váltóhoz oda való! anyagminőségű csapágyakat és hát 4 db csapágy volt 46ezer párszáz ft.
Mielőtt megkérdezné valaki azért csináltam meg ill. érte meg megcsinálni mivel a legolcsóbb bontó is 190000et mondott a váltóra.
Környékeden mondjuk Mareszék szívesen fogadnak szerintem.

Azért nem lett tovább bontva, mert a váltó át lett mozgatva olaj nélkül is, és teljesen tisztán szépen forgott. Az egyik csapágy is erősen kopott volt, reméltük ezzel megszűnik a hiba. A munka oroszlán részét a Szabó Mikiék csinálták, (még csak a motor kiszedést, szétszedését vállalom, a váltót nem mertem). De Megyesi is látta már. Előbb utóbb mindenkihez eljutok és valaki csak rájön a bibire.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40643 Dátum: 2009 Október 24, 18:39:55 »

ma belül megcsináltam a napoleonokat, holnap majd kívül is
aztán lassan végzek ,már csak a motortérben van, meg még két apróság!
Jöhet a csiszolás, meg a festegetés!
<beszúrt kép törölve>
Na Shocked Ez szép munka!Csak vigyázz aludni is tudjál Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40642 Dátum: 2009 Október 24, 18:38:34 »

Én a nyáron cseréltem Hardy-t a többi rész nélkül. Biztos van újban az a ricnis rész is. Ha esetleg,a bontottnál döntesz, akkor van pár darabom.
 
Hardyról tudok újba,de az elötte mögötte álló darabot még nem láttam.Nekem végül is jó,de nem teljesen tökéletes,viszont ami rácsuszik,és az már az oszlophoz tartozik,az már sima.Tehát az oszlop belső fele sima.

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #40641 Dátum: 2009 Október 24, 18:36:22 »

ma belül megcsináltam a tűzfal alját, holnap majd kívül is
aztán lassan végzek ,már csak a motortérben van, meg még két apróság!
Jöhet a csiszolás, meg a festegetés!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 24, 19:25:09 írta vwakos »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40640 Dátum: 2009 Október 24, 18:29:01 »

Ha a difit kiszedtétek megcsapágyaztátok 50 ft-os csapágyakkal akkor miért nem bontottátok tovább? Ezek szerint ti is értetek hozzá. Biztos a hézagolás is be lett lőve csapágy csere után. Roll Eyes
Én múltkor vettem egy nissan váltóhoz oda való! anyagminőségű csapágyakat és hát 4 db csapágy volt 46ezer párszáz ft.
Mielőtt megkérdezné valaki azért csináltam meg ill. érte meg megcsinálni mivel a legolcsóbb bontó is 190000et mondott a váltóra.
Környékeden mondjuk Mareszék szívesen fogadnak szerintem.

Akkor az én Nissanomban benne marad a morgás asszem.Mert még azóta sem csináltattam. Lips Sealed

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40639 Dátum: 2009 Október 24, 18:17:57 »

ez is nemjó ?
Ez jó, úgy látom egy irányba húzós, azonban a hüvely, amin a rudak vannak egy csavar-csapon forog, ahol előbb-utóbb megkopik, az aljánál, ahová a rudak be vannak kötve és amikor picit húzza meg a bowden semmit nem csinál, csak alul megmozdul 1 mm-t.... ami a középen fordítós (két karbi nem azonos) rudazatnál már baj, mert kiesik szinkronból pont alapjárat felett, ennél az egyirányba húzós esetében (két karbi egyforma) a rendszer nem annyira érzékeny.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #40638 Dátum: 2009 Október 24, 16:11:45 »

meg fogsz lepődni:
bemész a festékbótba, kérsz fekete hőálló festéket, adnak, örülsz.

kb 2 hónap múlva úgyis lemászik róla, mint bármilyen más hőálló festék, de legalább óccsó :-))
buzi vagy  Grin nekem ilyen válaszok kellenek:
Próbáld ki a horganyspray+hőálló festék kombót, talán az a legjobb.

G.

köszi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #40637 Dátum: 2009 Október 24, 07:50:14 »

meg fogsz lepődni:
bemész a festékbótba, kérsz fekete hőálló festéket, adnak, örülsz.

kb 2 hónap múlva úgyis lemászik róla, mint bármilyen más hőálló festék, de legalább óccsó :-))

Próbáld ki a horganyspray+hőálló festék kombót, talán az a legjobb.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40636 Dátum: 2009 Október 24, 07:42:35 »

kopuffra milyen hőálló fekete festék létezik? vagy szürke, vagy ilyesmi, cigánykróm kizárva jeligével

meg fogsz lepődni:
bemész a festékbótba, kérsz fekete hőálló festéket, adnak, örülsz.

kb 2 hónap múlva úgyis lemászik róla, mint bármilyen más hőálló festék, de legalább óccsó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #40635 Dátum: 2009 Október 24, 01:03:05 »

igen, valami ilyesmire gondoltam én is
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40634 Dátum: 2009 Október 24, 00:46:07 »

ez is nemjó ?
De, ez ugy tunik pont jo.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40633 Dátum: 2009 Október 23, 23:53:25 »

Nem, ez sima középen fordítós, abból is a szarabb.

Én nem erre gondoltam.

Mellesleg megjegyezném, hogy középen fordítóssal is meg lehet csinálni....és a * Gabi árulja a legjobbat, jobb, mint a CSP.

(De nem jobb, mint a JKM !  Grin )
ez is nemjó ?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40632 Dátum: 2009 Október 23, 23:45:42 »

Mennyi?

Bocs, úgy tűnik, semennyi. Béla jelentkezett rá még régebben, csak aztán nem szólt, gondoltam nem kell neki, de a hsz-t követően jelezte, hogy még mindig igényt tart rá, csak nem voltérkezése foglalkozni vele. Még egyszer, elnézést.
Ha Bélának mégse kéne, priviben szólok.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40631 Dátum: 2009 Október 23, 23:43:13 »

Stuntnak Tongue
4mp-s ékszíjcsere Evil
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #40630 Dátum: 2009 Október 23, 23:15:28 »

Oké, rosszul értelmeztem az "úgysem bírná ki" dolgot.

Nincs valakinek kölcsön egy váltója, ami ha beválik eladóvá válik?



Tudok adni. Ha le tudsz érte jönni Kkl-re. Még nem került be az enyémbe, addig kölcsönadom egy próbálra szívesen.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #40629 Dátum: 2009 Október 23, 22:04:36 »

Nem, ez sima középen fordítós, abból is a szarabb.

Én nem erre gondoltam.

Mellesleg megjegyezném, hogy középen fordítóssal is meg lehet csinálni....és a * Gabi árulja a legjobbat, jobb, mint a CSP.

(De nem jobb, mint a JKM !  Grin )

Najó, akkor megpróbálom még egyszer elképzelni Cheesy valami keresztezése a középen fordítósnak, és a "hex-rudasnak" ?

Jaaa , leesett...egy irányba húzós....akkor már minden világos...a két karbit összekötő rúd meg van vezetve, vagy a 3 gömbcsukló tartja ?

« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 23, 23:35:07 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #40628 Dátum: 2009 Október 23, 21:54:14 »

Jankó, nézegesd a netet, járj találkozókra, nézz be mindenki motorterébe, aztán kicsit kiművelődsz, ne aggódj.

Egy DDD-n elég fél óra is ehhez, itthon kell 3-5 év.  Grin Grin

Hát, azt csinálok, túrok-túrok ezerrel, mentegetem a képeket, nyálatcsorgatok, álmodozok, meg igyekszem művelődni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40627 Dátum: 2009 Október 23, 21:48:19 »

Jááájjjjj básszus, nekem ez egyenlőre kínai! ki van kivel?

Jankó, nézegesd a netet, járj találkozókra, nézz be mindenki motorterébe, aztán kicsit kiművelődsz, ne aggódj.

Egy DDD-n elég fél óra is ehhez, itthon kell 3-5 év.  Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #40626 Dátum: 2009 Október 23, 21:44:46 »

Nem, ez sima középen fordítós, abból is a szarabb.

Én nem erre gondoltam.

Mellesleg megjegyezném, hogy középen fordítóssal is meg lehet csinálni....és a * Gabi árulja a legjobbat, jobb, mint a CSP.

(De nem jobb, mint a JKM !  Grin )

Jááájjjjj básszus, nekem ez egyenlőre kínai! ki van kivel?
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #40625 Dátum: 2009 Október 23, 21:43:25 »

Köszi stunt!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40624 Dátum: 2009 Október 23, 21:42:47 »

erre gondoltok, ugye ?

<beszúrt kép törölve>
Nem, ez sima középen fordítós, abból is a szarabb.

Én nem erre gondoltam.

Mellesleg megjegyezném, hogy középen fordítóssal is meg lehet csinálni....és a * Gabi árulja a legjobbat, jobb, mint a CSP.

(De nem jobb, mint a JKM !  Grin )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40623 Dátum: 2009 Október 23, 21:40:09 »

Neked jelenleg hogy van megoldva? Vagy nincs fent az autón?
A bowdennek van egy előnye, jól be lehet állítani, hogy egyszerre húzzon. Csak mondom, bosszantó, hogy kb. 3-400 km-enként valahol elszakad...

Nekem át van fordítva a kis kar a karbi tengelyen, egyik alul van és húzni kell, a másik felül van és így azt is húzni kell.
Ennek az a kis hátránya van, hogy a két rúd szöget zár be és hangyányit elmegy a szinkron teljes gáznál, de nem vészes, mérve sem. Az egyik torkot éppenhogy nem nyitja telibe.

A 66-oson így van, tökéletes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #40622 Dátum: 2009 Október 23, 21:35:46 »

szeretnél arrol tudni mi na majd mutatok képeket inkáb csak most ne a saját gépemen vagyok

hádde gyorsba'  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #40621 Dátum: 2009 Október 23, 21:30:40 »

Viszont nekem,gondom lesz a kormányoszloppal.Lehet kell szereznem másikat vagy mi.Mivel a ricnik lementek róla,és így nem jó.
Kettő van nekem,és a régi az jó.De sajna arra csak a buszkerék megy fel.Viszont én korhű kormánykereket szeretném feltenni.
A Hardy tárcsát lehet cserélni az előtte-mögötte álló bilincses részel együtt is nem?Nincs valakinek?
Én a nyáron cseréltem Hardy-t a többi rész nélkül. Biztos van újban az a ricnis rész is. Ha esetleg,a bontottnál döntesz, akkor van pár darabom.
 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #40620 Dátum: 2009 Október 23, 21:29:17 »

jo csak nagyon drága
http://www.sprayfestek.hu/index.php?productID=227  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #40619 Dátum: 2009 Október 23, 21:22:16 »

csak arra figyelj ha magad szerkezted a rudazatot hogy a két karbi szinkronba müködjön szoval érdemes álitási lehetöségeket késziteni a rudazatra.

Pl menetes álitás

hát, az egyszerűbbet választanám (bontóból szerezni rudazatot), azért kérdeztem, hogy ez transporterből való-é? ha csinálásra vetemedek, akkor biztos lesz állítási lehetőség, bár szerintem az a veszély nem fenyeget, hogy mostanában lesz kedvem rudazatot barkácsolni. (a lustaság fél egészség, amúgy is lassan téli álmot kellene aludni Smiley )
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #40618 Dátum: 2009 Október 23, 21:21:43 »

ha hőálló, akkor jó, köszi

jo csak nagyon drága

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #40617 Dátum: 2009 Október 23, 21:20:52 »

inkább a fékedről mesélj valamit !

szeretnél arrol tudni mi na majd mutatok képeket inkáb csak most ne a saját gépemen vagyok

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #40616 Dátum: 2009 Október 23, 21:20:18 »

én az egész rendszert cin sprével fujtam le teljesen jo lett
ha hőálló, akkor jó, köszi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #40615 Dátum: 2009 Október 23, 21:18:29 »

csak arra figyelj ha magad szerkezted a rudazatot hogy a két karbi szinkronba müködjön szoval érdemes álitási lehetöségeket késziteni a rudazatra.

Pl menetes álitás

inkább a fékedről mesélj valamit !

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #40614 Dátum: 2009 Október 23, 21:17:58 »

ez t3?

ha arra teszed, az lesz Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #40613 Dátum: 2009 Október 23, 21:16:39 »

köszi melák és mákos, valami ilyesmire gondolok. ez t3?

csak arra figyelj ha magad szerkezted a rudazatot hogy a két karbi szinkronba müködjön szoval érdemes álitási lehetöségeket késziteni a rudazatra.

Pl menetes álitás

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dch733_janko
Hozzászólások: 25


BITANG

« Hozzászólás #40612 Dátum: 2009 Október 23, 21:13:46 »

ign szerintem erre lenneszüksége

köszi melák és mákos, valami ilyesmire gondolok. ez t3?
Oldalak: 1 ... 995 996 997 998 999 [1000] 1001 1002 1003 1004 1005 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.