www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 15:39:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1996 1997 1998 1999 2000 [2001] 2002 2003 2004 2005 2006 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564245 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #527 Dátum: 2006 Február 13, 19:05:18 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #526 Dátum: 2006 Február 13, 18:58:26 »



SZVSZ Újítsd fel szép lassan inkább azt az 1.6-ost.A "D" meg ne bántsd.
Beépíthető a T3 mocija esetleg a bogárba? mert más nincs hozzá.
a D vel működik most az autóm csak felhasználnám az 1,6ost is ha lenne értelme.
Vagy eladom.


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #525 Dátum: 2006 Február 13, 18:48:05 »

Ha jól értem egy jól működő "D"-st akarsz átépíteni.
Mert akkor inkább ne.
A hengerfej nem lesz jó.A szívócső nem lesz jó."D" motor főtengelye 64mm-es.kompressziót kell számítanod.
Egyáltalán milyen állapotban vannak a hengerek?Persze minden megoldható.

SZVSZ Újítsd fel szép lassan inkább azt az 1.6-ost.A "D" meg ne bántsd.

ha mexicoi, akkor azért egyszerűbb dolga van, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #524 Dátum: 2006 Február 13, 17:53:31 »

sziasztok!
Van 1 t3-as 1,6os motorom. Érdemes nekilátnom a hengereket átépíteni egy D-s motorra? Kompatibilis a kettő? És nyerhetek vele néhány plusz LE-t? Miket kell még átszerelni, hogy optimálisan működjön? Vagy ez sokkal kompikáltabb ennél.
Ha jól értem egy jól működő "D"-st akarsz átépíteni.
Mert akkor inkább ne.
A hengerfej nem lesz jó.A szívócső nem lesz jó."D" motor főtengelye 64mm-es.kompressziót kell számítanod.
Egyáltalán milyen állapotban vannak a hengerek?Persze minden megoldható.

SZVSZ Újítsd fel szép lassan inkább azt az 1.6-ost.A "D" meg ne bántsd.
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #523 Dátum: 2006 Február 13, 16:38:52 »

van 1,6-os henger dugo szettem ha erdekel! Grin
Az nem, csak hogy érdemes-e nekiállnom szerelgetni, tanulgatni, ha mát itt egy plusz moci és foglalja a helyet. Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #522 Dátum: 2006 Február 13, 16:36:08 »

sziasztok!
Van 1 t3-as 1,6os motorom. Érdemes nekilátnom a hengereket átépíteni egy D-s motorra? Kompatibilis a kettő? És nyerhetek vele néhány plusz LE-t? Miket kell még átszerelni, hogy optimálisan működjön? Vagy ez sokkal kompikáltabb ennél.

van 1,6-os henger dugo szettem ha erdekel! Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #521 Dátum: 2006 Február 13, 16:34:36 »

sziasztok!
Van 1 t3-as 1,6os motorom. Érdemes nekilátnom a hengereket átépíteni egy D-s motorra? Kompatibilis a kettő? És nyerhetek vele néhány plusz LE-t? Miket kell még átszerelni, hogy optimálisan működjön? Vagy ez sokkal kompikáltabb ennél.

Nem elérhető tschokker
Hozzászólások: 62


TYP 34

« Hozzászólás #520 Dátum: 2006 Február 13, 15:20:04 »

Ha minden összejön (szállítójármű leginkább) akkor lesz nálam pár cucc a hungaroringen, többek között egy-két elektromos gyújtás is, és abból sem azonos mind, mert pl a wbx-é a 3-as hengernek is akkora előgyújtást ad mint a többinek, mig a CT és  CU motoroknál nem. Nekem a KARMANN typ3-as motorján is ilyen gyújtás van és kivállóan mükszik.

www.boxter.hu   TELJESÍTMÉNYMÉRÉS MOTORBEHANGOLÁS
 
    http://fototar.t-online.hu/pages/albumlist/albumview.jsp?id=902803   itt van néhány eladó alkatrészem
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #519 Dátum: 2006 Február 13, 12:13:15 »

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
...

Ez engem is érdekel!
Így azért olcsóbb.

Konkrétabban meg tudnád mondani, hogy mihez kell kérnem a gyújtáselosztót meg a trafót???
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #518 Dátum: 2006 Február 13, 10:11:12 »

Kis nyelvművelés, kapcsolódva a témához is...
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=37.msg5273#msg5273

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #517 Dátum: 2006 Február 12, 22:55:56 »

Na igen, de ez mé jó?
Precízebben elégeti az adott gyújtásra eső adagot?
és ezért ugyanannyi keverékből nagyobb erőt tud kiszedni?
és nem vész el a kipuff szelepen keresztül naccsomó még el nem égetett keverék???
Szóval akár kicsit spórolósabb, vagy más szemszögből kicsit nagyobb robanást idézhet elő, és ezzel picit nagyobb teljesítmény leadására képes???
 Roll Eyes

Jobb hatásfokú az égés. Stabilabb a szikra. Nincs olyan, hogy párás-ködös reggelen egyenként indulnak a hengerek, mert nincs szikra. Itt nincs olyan, hogy nincs szikra, mert 4-5 centiről is simán áthúz.
Nomeg nem ég be a megszakító, nem kell hézagot állítani. Nincs gond a megszakító kopásából eredő zárásszög változással. És csupa szép és vidám lesz az élet vele.

Ennél már csak az a jobb, ha a teljes elosztó problémát megszünteti az ember.
Elosztó nélküli gyújtás. Hah. Mindig szerettem volna egy ilyet, de azért az már drága játék.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 12, 22:58:00 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #516 Dátum: 2006 Február 12, 18:44:59 »

A hengerek talpa alá kell tenni. Olvass vissza arra a környékre, ahonnan idéztem.

biztos buta a kérdésem, de ezzel mi lehet kihézagolni?
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #515 Dátum: 2006 Február 12, 18:37:36 »

Ha még keresel ilyesmit ez a BBT katalógusból van, a Hudák szokott abból árulni.

3010 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.254mm (0.01") 2746,2 HUF
3011 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.508mm (0.02") 2746,2 HUF
3012 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.762mm (0.03") 2746,2 HUF
3013 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.016mm (0.04") 2746,2 HUF
3014 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.524mm (0.06") 2746,2 HUF
3015 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 2.286mm (0.09") 2746,2 HUF




biztos buta a kérdésem, de ezzel mi lehet kihézagolni?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #514 Dátum: 2006 Február 12, 18:30:00 »

Ha még keresel ilyesmit ez a BBT katalógusból van, a Hudák szokott abból árulni.

3010 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.254mm (0.01") 2746,2 HUF
3011 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.508mm (0.02") 2746,2 HUF
3012 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.762mm (0.03") 2746,2 HUF
3013 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.016mm (0.04") 2746,2 HUF
3014 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.524mm (0.06") 2746,2 HUF
3015 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 2.286mm (0.09") 2746,2 HUF


(barrel shims),Ezeket nem én találtam ki, ezekkel foglalkoznak és kalkulálják pl. itt is olvashattok róla:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0303vwt_compression/
Leon 1303
« Hozzászólás #513 Dátum: 2006 Február 12, 16:50:01 »

5x akkora szikrát ad
ezért érdemes a 30 éves gyújtáskábeleket is lecserélni újra (azt egyébként amúgy is érdemes)

Na igen, de ez mé jó?
Precízebben elégeti az adott gyújtásra eső adagot?
és ezért ugyanannyi keverékből nagyobb erőt tud kiszedni?
és nem vész el a kipuff szelepen keresztül naccsomó még el nem égetett keverék???
Szóval akár kicsit spórolósabb, vagy más szemszögből kicsit nagyobb robanást idézhet elő, és ezzel picit nagyobb teljesítmény leadására képes???
 Roll Eyes
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #512 Dátum: 2006 Február 12, 14:02:14 »

Ezt már a kiccsabi is taglalgatta nekem, tavasszal lehet felmegyek, oszt megpróbálunk összedobni 1-et.
Azonkívül hogy pontosabb gyújtást ad, és nehezebben romlik el, mi előnye van még???

5x akkora szikrát ad
ezért érdemes a 30 éves gyújtáskábeleket is lecserélni újra (azt egyébként amúgy is érdemes)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon 1303
« Hozzászólás #511 Dátum: 2006 Február 12, 13:58:08 »


Ezt már a kiccsabi is taglalgatta nekem, tavasszal lehet felmegyek, oszt megpróbálunk összedobni 1-et.
Azonkívül hogy pontosabb gyújtást ad, és nehezebben romlik el, mi előnye van még???
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #510 Dátum: 2006 Február 12, 13:44:49 »

a 2000-es levegős ... mocikat gyárilag elektromos (Hall jeladós) gyuszival szerelték

csak a CU-st, mert a CJ-s normál gyújtással jött ki
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #509 Dátum: 2006 Február 12, 11:04:41 »

na, ezt a verziót fejtsd ki bővebben légyszi.
melyik cuccot kell az elosztó helyére bepöckölni?
a kocka gy.elosztót???
a többi már csak madzag kérdése, gondolom...

a 2000-es levegős és a vizesboxer mocikat gyárilag elektromos (Hall jeladós) gyuszival szerelték
ez viszont mindenféle farigcsálás nélkül belepasszol a bogárba
ennyi

három része van a gyújtásnak:
- elosztó (ami csont ugyan úgy néz ki, mint a bogáré, csak nem megszakító van benne, hanem Hall jeladó. Illetve az oldalán van egy 3 polusú elektromos csati)
- gyújtás elektronika
- trafó (ami szintén hasonlóan néz ki a bogáréhoz, de az elektromos gyújtás trafója más, mint a megszakítósé - sokkal erősebb)
(- és az ezeket összekötő kábel)

Pár éve Papp Levi egy bontóban 1500 forintért vett egyet, de általában 10-15 ezer forint között jön ki egy teljes készlet.
Nekem már pukkadt el gyújtás elektronikám, ezért abból inkább egy új vásárlását ajánlom (a bontottat meg el kell tenni tarcsiba).

Egyébként nem jellemző, hogy bármi baja is legyen.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #508 Dátum: 2006 Február 12, 10:52:40 »

jólenne, csak én elég vidéken lakok, egy csomag feladása meg több száz forint.

Székesfehérváron lakom, sajnos Kisújszállás tényleg nem esik útba.
Ha úgy gondolod, megéri neked a postaköltség, szólj.
Szerintem meg lesz később is.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #507 Dátum: 2006 Február 12, 10:50:02 »

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
Veszel egy kocka busz elektromos gyújtáselosztót (5000 ft lehet).
Veszel elektromos gyuszihoz való trafót (ez lehet vagy 5000 forint újonnan).
Elmész az első autósboltba és veszel 4 ütemű Wartburg gyújtáselektronikát (ami egyébként VW, csak így könnyebb elmondani) ez kb 2000 forint.

Berakod és kész. Majd 30 év múlva esetleg megnézed, hogy mi a pálya gyújtással.


na, ezt a verziót fejtsd ki bővebben légyszi.
melyik cuccot kell az elosztó helyére bepöckölni?
a kocka gy.elosztót???
a többi már csak madzag kérdése, gondolom...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #506 Dátum: 2006 Február 12, 10:48:55 »

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
Veszel egy kocka busz elektromos gyújtáselosztót (5000 ft lehet).
Veszel elektromos gyuszihoz való trafót (ez lehet vagy 5000 forint újonnan).
Elmész az első autósboltba és veszel 4 ütemű Wartburg gyújtáselektronikát (ami egyébként VW, csak így könnyebb elmondani) ez kb 2000 forint.

Berakod és kész. Majd 30 év múlva esetleg megnézed, hogy mi a pálya gyújtással.

Errol na egy fotod hogyis nezne ki? ja D-s 1200-re kell Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #505 Dátum: 2006 Február 12, 10:45:10 »

Nincs felesleges 26rongyom(ennyi most egy 009-es)
Csak azt akkarom a legkoltseg kimelobb megoldasal elerni hogy 100%os legyen a gyujtasom.
Vagy lehet venni a vakumoshoz felujito keszletett?

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
Veszel egy kocka busz elektromos gyújtáselosztót (5000 ft lehet).
Veszel elektromos gyuszihoz való trafót (ez lehet vagy 5000 forint újonnan).
Elmész az első autósboltba és veszel 4 ütemű Wartburg gyújtáselektronikát (ami egyébként VW, csak így könnyebb elmondani) ez kb 2000 forint.

Berakod és kész. Majd 30 év múlva esetleg megnézed, hogy mi a pálya gyújtással.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #504 Dátum: 2006 Február 12, 10:34:18 »

Nincs felesleges 26rongyom(ennyi most egy 009-es)
Csak azt akkarom a legkoltseg kimelobb megoldasal elerni hogy 100%os legyen a gyujtasom.
Vagy lehet venni a vakumoshoz felujito keszletett?

szerintem maresztól vagy kiccsabitól vagy aki éppen most árul bontott cuccokat (most jut eszembe tschokker is) vehetsz 2-3-4-5 pénzért jó állapotút.
a felújítást hagyd a túróba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #503 Dátum: 2006 Február 12, 10:28:54 »

de, érdemes, ha:

1. van felesleges, kidobni való 15-20 rongyod
2. vagizni akarsz, hogy neked bezzeg 009-esed van
3. nem zavar, hogy semmivel se lesz jobb a motorod, sőt.
Nincs felesleges 26rongyom(ennyi most egy 009-es)
Csak azt akkarom a legkoltseg kimelobb megoldasal elerni hogy 100%os legyen a gyujtasom.
Vagy lehet venni a vakumoshoz felujito keszletett?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #502 Dátum: 2006 Február 12, 10:13:50 »

de, érdemes, ha:

1. van felesleges, kidobni való 15-20 rongyod
2. vagizni akarsz, hogy neked bezzeg 009-esed van
3. nem zavar, hogy semmivel se lesz jobb a motorod, sőt.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #501 Dátum: 2006 Február 12, 10:04:54 »

sima vákuumosra, amelyiken szabályoz a vákuum.
nem erdemes 009-re beruhazni? ikabb egy jobb vakumos?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #500 Dátum: 2006 Február 12, 09:45:53 »

Tudnal nekem valami okosat irni gyujtas temaban? Most csak sima vakumos elosztom van(es nem szabalyoz a vakum  Undecided) milyenre erdemes cserelni?

sima vákuumosra, amelyiken szabályoz a vákuum.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #499 Dátum: 2006 Február 12, 09:22:38 »

Van esélye, persze, de azért elég kicsi. Amit nem én csinálok (gépmunka), azt is szétszedem, lemérem, magam pedig megpróbálok alapos és figyelmes lenni. Meg azért nem először csinálom...
Tudnal nekem valami okosat irni gyujtas temaban? Most csak sima vakumos elosztom van(es nem szabalyoz a vakum  Undecided) milyenre erdemes cserelni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #498 Dátum: 2006 Február 12, 07:38:49 »

baszki, ez állat!!

azon gondolkodom, hogy ha valami apró szar miatt ne adj isten beáll a motorod, az milyen oltás lenne.
szívből kívánom, hogy ne legyen így...

Van esélye, persze, de azért elég kicsi. Amit nem én csinálok (gépmunka), azt is szétszedem, lemérem, magam pedig megpróbálok alapos és figyelmes lenni. Meg azért nem először csinálom...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #497 Dátum: 2006 Február 12, 07:34:14 »

Stunt:
Mivel festetted és hogy készítetted elő a felületet?

Én jófajta keréktárcsa ezüstöt használok, mert bőven bírja ezt a hőt, nagyon jól tapad és ellenáll olajnak, benzinnek. Nem szeretem a hőálló ezüstöt, mert nem tapad ilyen jól és a színe is butább. És nem is kell 300 fokig bírnia...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #496 Dátum: 2006 Február 12, 07:32:20 »

De hol itt a maximalizmus kérem: szelepemelök nincsenek bekenve a speckó zsirral, ferde fogazású vezérműtengely...  Evil
(nem is beszélve arról hogy ugyan szép ez a szín de a feketének mégiscsak nagyobb a hősugárzása.. Evil  Evil   Wink )

De komolyan mivel tisztitottad ki ilyen szépen a belsejét? Shocked

Nyilvánvalóan anyagi okai voltak, hogy nem lett nagyobb lökettérfogat, egyenes fogazású vezérkerék, stb. Akkor kellett volna más karburátor és kipufogó is...elszaladtak volna a költségek mégjobban.

Ami pedig a tisztítást illeti, sok dolgom nem volt, mert a motor belső tisztasága kiváló volt, nem igazán volt lerakódás sehol és az olajjáratok is tiszták voltak. Beáztattam Brigéciolba egy napra és aztán 80 fokos gőzborotvával tökéletesen tiszta volt kívül belül. Aztán szárítás, kifujkodás, bizonyos helyek ellenőrzése leolajozása (belül) kívül meg (ideiglenesen összeillesztve) drótkoronggal és kézzel finoman megcsiszoltam és 3 rétegben lefestettem. Száradás után szétszedés és a belsejének kitisztítása, ahová esetleg bement por vagy festék. Nem igazás ment be, mert minden le volt maszkolva, betömve, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #495 Dátum: 2006 Február 11, 22:53:52 »

Belül, beszerelve a speciális zsírral a engle W120 tengely.
Figyeljétek a tőcsavarokon az O gyűrűket és az alumínium vezérműkereket.

baszki, ez állat!!

azon gondolkodom, hogy ha valami apró szar miatt ne adj isten beáll a motorod, az milyen oltás lenne.
szívből kívánom, hogy ne legyen így...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #494 Dátum: 2006 Február 11, 21:14:34 »

Stunt:
Mivel festetted és hogy készítetted elő a felületet?

ez engem is érdekelne...  Wink
1303LS
« Hozzászólás #493 Dátum: 2006 Február 11, 21:04:14 »

Kívül, lefestve, letisztítva stb.
Stunt:
Mivel festetted és hogy készítetted elő a felületet?
1303LS
« Hozzászólás #492 Dátum: 2006 Február 11, 21:01:51 »

Igen az az... a hengerfejen egy pici lemez nyílással - a termosztát nyomórúdja megy át rajta
Ezek a lemezek nem engedik"csak úgy " átzuhanni a levegőt hanem a hűtőbordák közé kényszerítik.
Enélkül sokat romlik a hűtése a hengernek.Fontos alkatrész.
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #491 Dátum: 2006 Február 11, 20:16:21 »

Na végre találtam róla fotót: felülről a második. Ugye a hengerfejen is van ilyesmi...
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/MOTOPT_3.asp

Igen az az... a hengerfejen egy pici lemez nyílással - a termosztát nyomórúdja megy át rajta
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #490 Dátum: 2006 Február 11, 20:15:46 »

Na az asztalról nem ennék de a motorról már igen!!  Grin
Gratula.  Wink

Petyó
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #489 Dátum: 2006 Február 11, 20:15:09 »

Belül, beszerelve a speciális zsírral a engle W120 tengely.
Figyeljétek a tőcsavarokon az O gyűrűket és az alumínium vezérműkereket.

De hol itt a maximalizmus kérem: szelepemelök nincsenek bekenve a speckó zsirral, ferde fogazású vezérműtengely...  Evil
(nem is beszélve arról hogy ugyan szép ez a szín de a feketének mégiscsak nagyobb a hősugárzása.. Evil  Evil   Wink )

De komolyan mivel tisztitottad ki ilyen szépen a belsejét? Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 11, 20:26:22 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #488 Dátum: 2006 Február 11, 20:13:33 »

Ki ne hagyd egyiket se, mert megfő a motor! Az egyik legfontosabb - és gyakran kihagyott lemez. Deflektornak híjják Smiley


Köszi... mert csak az egyik oldalon volt, még szerencse, hogy vannak bontott cuccok - van 3 db ilyen "Deflektor"  Smiley lemezem...
Oldalak: 1 ... 1996 1997 1998 1999 2000 [2001] 2002 2003 2004 2005 2006 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.254 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.