www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 16:02:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 820 821 822 823 824 [825] 826 827 828 829 830 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14929414 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47651 Dátum: 2010 Július 27, 18:34:51 »

Egyébként az egy Boxer Shop által fúvókázott karbi 1776-1915-re és 280 körüli tengelyre. A BS ezekhez a mocikhoz viszonylag kis venturikat használ, így nagyon jó utcai motorokat kapunk, amiket élmény vezetni, nem kell szétforgatni. És még a beállításokra sem olyan érzékenyek...

Mondjuk egy garnitúra 30-as venturit meg nagyobb főfúvókákat kipróbálnék azokban a karbikban...


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47650 Dátum: 2010 Július 27, 18:34:05 »

Kb erre gondoltam én is.


A másik probléma meg az, hogy ha én is kicserélem a hengerfejemet egy 42/37-esre, akkor hiába hagyom ezt a tengelyt,  kis fordulaton a légsebesség csökkenni fog -> rosszabb lesz a porlasztás, örvénylés, így az alsó nyomatékom is kicsit csökkenni fog.

Viszont jobban forog, többet pörög.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47649 Dátum: 2010 Július 27, 18:33:41 »

ez most olyan volt mintha értenél hozzá  Grin Grin Grin
Ennyit már konyítok a dolgokhoz, meg látom a sajátomon, hogy az 1915 hogy viselkedik a 28-as venturikkal.
Kétlem, hogy egy 1.6 jobb lenne egy 30 vagy a feletti venturival, mint egy kisebbel. Mármint önmagához képest.  Evil
Mibe, hogy a Te 36-osaidba is 30-as van  Tongue
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #47648 Dátum: 2010 Július 27, 18:33:16 »

A hengerenkénti teljesítményeltérés elkon s320-al mérve csak azt mondja,hogy hol szar a gyertya,kábel,elosztófej etc.?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47647 Dátum: 2010 Július 27, 18:32:13 »

Mondjuk egy garnitúra 30-as venturit meg nagyobb főfúvókákat kipróbálnék azokban a karbikban...

Lehet, hogy nem ért hozzá, de igaza van. A motorjában egy 286 fokos tengely van, 40-es szívószelep (bárcsak enyém lenne az a hengerfej!! ), ezzel nem fog 6000 fölé forogni, nem kell a nagy venturi, mert alul csökken a nyomaték és rosszul autózható lesz a gép.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47646 Dátum: 2010 Július 27, 18:31:19 »

Kb erre gondoltam én is.


Ha van hozzá jó hengerfejük és a motor forgo 6000 felett akkor kell. Ebben az esetben azonban az 1.6-os motor alul halott, a maximális teljesítménye meg kb. 100 lóerő.

Ha az 1.6-os motor nem forog 6000 felett és 30 feletti venturi van benne, akkor az alul nagyon halott...és nem sok értelme van.

Egyébként ezek nem kitalációk, hanem egyrészt van a neten/világban sok tepesztalat vele, másrészről pedig ezt nagyon könnyű számolni, mert az elméleti légsebességnek nem szabad egy adott érték fölé/alá menni, hogy a töltsécsere megfelelő legyen. Ha alá megy, akkor túl nagy ott a keresztmetszet, ha fölé meg, akkor pedig túl szűk, fojt.

A CSP-n van erre egy számológép, azt hiszem.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47645 Dátum: 2010 Július 27, 18:30:45 »

Azért mert 1,6 motor is lehet forgós, de a 2,0 motor is lehet egy laza túramotor, amit nem fordulatra terveztek. Nagy általánosságban a venturi méretét a hengerűrtartalom és az a fordulatszám határozza meg, amelyikre a legnagyobb teljesítményt tervezzük. (hengerfej, tengely, stb.) Tehát minél nagyobb a motor és minél forgósabb, annál nagyobb venturi kell. Így egy 6000-et forgó 1,6-nak kellhet a 30-32, míg egy nyomatékos utcai 2,0-nek elég lehet a 28 is...

Sokan lazán használnak az 1.6-os motorukhoz 30 meg 32-es venturikat a duplakarbikba, de minek... Nekem is csak 28-as van benne, sztem így is marad.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47644 Dátum: 2010 Július 27, 18:26:18 »

ez most olyan volt mintha értenél hozzá  Grin Grin Grin

Lehet, hogy nem ért hozzá, de igaza van. A motorjában egy 286 fokos tengely van, 40-es szívószelep (bárcsak enyém lenne az a hengerfej!! ), ezzel nem fog 6000 fölé forogni, nem kell a nagy venturi, mert alul csökken a nyomaték és rosszul autózható lesz a gép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47643 Dátum: 2010 Július 27, 18:24:39 »

Sokan lazán használnak az 1.6-os motorukhoz 30 meg 32-es venturikat a duplakarbikba, de minek... Nekem is csak 28-as van benne, sztem így is marad.


Ha van hozzá jó hengerfejük és a motor forgo 6000 felett akkor kell. Ebben az esetben azonban az 1.6-os motor alul halott, a maximális teljesítménye meg kb. 100 lóerő.

Ha az 1.6-os motor nem forog 6000 felett és 30 feletti venturi van benne, akkor az alul nagyon halott...és nem sok értelme van.

Egyébként ezek nem kitalációk, hanem egyrészt van a neten/világban sok tepesztalat vele, másrészről pedig ezt nagyon könnyű számolni, mert az elméleti légsebességnek nem szabad egy adott érték fölé/alá menni, hogy a töltsécsere megfelelő legyen. Ha alá megy, akkor túl nagy ott a keresztmetszet, ha fölé meg, akkor pedig túl szűk, fojt.

A CSP-n van erre egy számológép, azt hiszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47642 Dátum: 2010 Július 27, 18:22:54 »

Sokan lazán használnak az 1.6-os motorukhoz 30 meg 32-es venturikat a duplakarbikba, de minek... Nekem is csak 28-as van benne, sztem így is marad.
ez most olyan volt mintha értenél hozzá  Grin Grin Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47641 Dátum: 2010 Július 27, 17:58:37 »


A venturi a lényeg.
Ha hengerenkénti karbiról beszélünk, mint a DRLA, IDF és az IDA, akkor
28-as venturi kb. 100 lóig
30-as venturi kb. 120 lóig
32-es venturi kb. 150 lóig
34-es venturi kb. 180 lóig (ez már általában 48-as IDA)


Azt gondolom feljebb nem annyira érdekes, mert az 51.5-ös IDA-ba szoktak tenni 40-es venturit is, 220 lóerő felett...  Wink


A teljesítményt millió dolog befolyásolja, ebből csak az egyik a karbi.
Sokan lazán használnak az 1.6-os motorukhoz 30 meg 32-es venturikat a duplakarbikba, de minek... Nekem is csak 28-as van benne, sztem így is marad.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47640 Dátum: 2010 Július 27, 17:35:24 »

Sziasztok,

rövid láma kérdés... Hogyan lehet megtudni - meghatározni egyszerűen és gyorsan hogy egy adott karburátor hány Le-ig megfelelő?...Csak hogy legyen neve a gyereknek Weber IDF 48 7...de úgy általánosságban....jah..karburátor zöldfülü vagyok tehát csak finoma sokkoljatok a szakszavakkal ami a karburátorokat érinti...  Wink Grin


A venturi a lényeg.
Ha hengerenkénti karbiról beszélünk, mint a DRLA, IDF és az IDA, akkor
28-as venturi kb. 100 lóig
30-as venturi kb. 120 lóig
32-es venturi kb. 150 lóig
34-es venturi kb. 180 lóig (ez már általában 48-as IDA)


Azt gondolom feljebb nem annyira érdekes, mert az 51.5-ös IDA-ba szoktak tenni 40-es venturit is, 220 lóerő felett...  Wink


A teljesítményt millió dolog befolyásolja, ebből csak az egyik a karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47639 Dátum: 2010 Július 27, 17:09:20 »

az a karbi amit beírtam valóban csak egy példa...arra próbálok kilyukadni hogy mely értékek ismeretéből lehet meghatározni hogy az a karbi nekem kicsi vagy túl nagy....lassu ill. gyors...szoktak arra ajánlást adni a gyártók, hogy pl. XY karbi nagy teljesítményű, de relative kicsi köbcentis atóba való ill ajánlják...? Vagy mindenki tapasztalja ki maga... ? Huh

Erre próbáltunk itt rávilágítani, hogy a dolog nem ilyen egyszerű. Arról nem beszélve, hogy többféle karburátor - gyártó létezik.
Alapozásnak mondjuk érdemes néhány régi könyvbe beleolvasni (pl. Hörömpő Ernő: Gk. porlasztói), majd normális, tuningról szóló helyeken utánanézni. Ekkor lesz egy jó elméleti áttekintésed, ezután könnyebben elhiszed, hogy amit egyes konkrét (mondjuk bogár) motorokhoz ajánlanak olyanok, akik már sokat szoptak ezzel, az jó.
Kb. ennyi, senki nem írja le neked mindezt három mondatban. Nincs királyi út...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47638 Dátum: 2010 Július 27, 17:07:36 »

az a karbi amit beírtam valóban csak egy példa...arra próbálok kilyukadni hogy mely értékek ismeretéből lehet meghatározni hogy az a karbi nekem kicsi vagy túl nagy....lassu ill. gyors...szoktak arra ajánlást adni a gyártók, hogy pl. XY karbi nagy teljesítményű, de relative kicsi köbcentis atóba való ill ajánlják...? Vagy mindenki tapasztalja ki maga... ? Huh
szerintem sokkal hamarabb jutnál válaszhoz, ha leírnád, hogy milyen motorr kell, abból meg tudják mondani a hozzáértők, hogy mit javasolnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47637 Dátum: 2010 Július 27, 16:49:18 »

Hány karburátor hány hengernél hány torokkal? Wink

az a karbi amit beírtam valóban csak egy példa...arra próbálok kilyukadni hogy mely értékek ismeretéből lehet meghatározni hogy az a karbi nekem kicsi vagy túl nagy....lassu ill. gyors...szoktak arra ajánlást adni a gyártók, hogy pl. XY karbi nagy teljesítményű, de relative kicsi köbcentis atóba való ill ajánlják...? Vagy mindenki tapasztalja ki maga... ? Huh
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47636 Dátum: 2010 Július 27, 16:44:25 »

Itt ezt tudom gyorsan ajanlani
[nyissz]

köszi, azt meg tudnád mondani ebből a csilliárd adatból melyik az amely a karburátor teljesítményét jellemzi..amiből esetleg következtetni lehet, ergo mitől nagy  ill. kicsi egy karbi..és persze itt nem a befoglaló méretekre gondolok ..köszi a helpet








« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 28, 01:39:24 írta Protheus »
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47635 Dátum: 2010 Július 27, 16:41:17 »

hát lehet inkább az a kérdés hogy hány lóerőtől.. bár én nem értek hozzá. mindenesetre nem hiszem hogy az IDF 48 túl kicsi legyen a motorodra  Roll Eyes
ajánlom hogy pl ezt a topikot olvasd végig:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=192.0
, de ha tudsz angolul, úgy sokkal több az olvasnivaló
erre nem nagyon lehet rövid választ adni és kb könyveket írhatnak róla a hozzáértők Tongue

pont ez a baj.....mivel még kezdő vagyok elveszek benne...megnézem köszi
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47634 Dátum: 2010 Július 27, 16:17:24 »

Sziasztok,

rövid láma kérdés... Hogyan lehet megtudni - meghatározni egyszerűen és gyorsan hogy egy adott karburátor hány Le-ig megfelelő?...Csak hogy legyen neve a gyereknek Weber IDF 48 7...de úgy általánosságban....jah..karburátor zöldfülü vagyok tehát csak finoma sokkoljatok a szakszavakkal ami a karburátorokat érinti...  Wink Grin

Hány karburátor hány hengernél hány torokkal? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47633 Dátum: 2010 Július 27, 16:14:15 »

Sziasztok,

rövid láma kérdés... Hogyan lehet megtudni - meghatározni egyszerűen és gyorsan hogy egy adott karburátor hány Le-ig megfelelő?...Csak hogy legyen neve a gyereknek Weber IDF 48 7...de úgy általánosságban....jah..karburátor zöldfülü vagyok tehát csak finoma sokkoljatok a szakszavakkal ami a karburátorokat érinti...  Wink Grin
ha zöldfülü vagy akkor a Google keresögepebe ird be a keresett dolgok neveit
Itt ezt tudom gyorsan ajanlani
http://www.ruddies-berlin.de/index2.htm

Olyan karbi nincs amiröl itt nincs Info !
Pelda :
a te keresettröl:

Nr. Stk. Benennung Teile-Nr.   Nr. Stk. Benennung Teile-Nr
 
1 2 Einlauftrichter 52.845.014   34 1 Stift 58.445.001
5 1 Feder 47.600.252   35 1 Feder 47.600.250
6 1 Dichtung *   36 2 Verschlußschraube 61.015.005
7 1 Filter *   37 2 Umluftschraube 64.750.002
8 1 Dichtung *   38 2 Mutter 34.715.006
9 1 Verschlußschraube 61.002.010   39 2 Drosselklappe 64.005.108
10 2 Pumpenventil 64.290.016   40 4 Schraube 64.520.027
11 4 Dichtung *   41 4 Mutter V 1406.08
15 2 Lufttrichter 71.513.400   44 2 Schraube 64.830.002
17 1 Hebel 45.034.110   45 2 Mutter 34.715.010
18 2 Mutter 34.710.003   47 2 Hauptdüse 73.401.150
19 2 Sicherungsblech *   48 2 Mischrohr 61.450.027
20 2 Federring 55.530.005   49 2 Luftkorrekturdüse 77.401.180
22 2 Leerlaufdüse 74.405.055   50 2 Mischrohrhalter 52.580.006
23 2 O-Ring *   51 1 Schwimmer 41.030.008
24 2 Düsenhalter 52.570.006   52 1 Schwimmerachse *
25 1 Feder 47.600.007   53 1 Schwimmernadelventil *
12 2 Pumpendüse 76.210.050   42 1 Feder 47.610.035
13 1 Saugventil 79.701.000   43 1 Hebel 45.034.109
26 1 Anschlagschraube 64.625.015   54 1 Dichtung *
27 1 Feder 47.600.251   55 5 Schraube 64.695.005
28 2 Topfscheibe 58.000.006   56 1 Benzinanschluß 10.525.023
29 2 Feder 47.600.007   57 1 Pumpenstange 12.750.126
30 2 Regulierschraube 64.750.003   58 1 Sicherungsclip *
31 4 Schraube 64.700.004   60 2 Dichtung *
          61 4 Federring V 1606.F
33 1 Membrane *   62 1 Verschlußschraube 61.002.022
Drosselklappenwellen sind nicht lieferbar !

 

Bestückung Schwimmerstand mit Dichtung: 12mm
 
     
Lufttrichter 40   
Zerstäuber 4,5   
Hauptdüse 150   
Luftkorrekturdüse 180   
Mischrohr F2   
Leerlaufdüse 55   
Schwimmernadelventil 200   
Pumpendüse 50 * nicht einzeln erhältlich ist im
 
Saugventil geschlossen Dichtungssatz 92.1508.05enthalten
 

 


 
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 27, 16:20:28 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47632 Dátum: 2010 Július 27, 16:10:59 »

Sziasztok,

rövid láma kérdés... Hogyan lehet megtudni - meghatározni egyszerűen és gyorsan hogy egy adott karburátor hány Le-ig megfelelő?...Csak hogy legyen neve a gyereknek Weber IDF 48 7...de úgy általánosságban....jah..karburátor zöldfülü vagyok tehát csak finoma sokkoljatok a szakszavakkal ami a karburátorokat érinti...  Wink Grin
hát lehet inkább az a kérdés hogy hány lóerőtől.. bár én nem értek hozzá. mindenesetre nem hiszem hogy az IDF 48 túl kicsi legyen a motorodra  Roll Eyes
ajánlom hogy pl ezt a topikot olvasd végig:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=192.0
, de ha tudsz angolul, úgy sokkal több az olvasnivaló
erre nem nagyon lehet rövid választ adni és kb könyveket írhatnak róla a hozzáértők Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 27, 16:18:55 írta Typ117 »
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #47631 Dátum: 2010 Július 27, 16:04:46 »

Sziasztok,

rövid láma kérdés... Hogyan lehet megtudni - meghatározni egyszerűen és gyorsan hogy egy adott karburátor hány Le-ig megfelelő?...Csak hogy legyen neve a gyereknek Weber IDF 48 7...de úgy általánosságban....jah..karburátor zöldfülü vagyok tehát csak finoma sokkoljatok a szakszavakkal ami a karburátorokat érinti...  Wink Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47630 Dátum: 2010 Július 27, 11:28:13 »

Nem nem az. Az indiai bosch gyertyából 2 új rossz volt.
Visszaraktam a régit azokkal ment a motor, az új gyertyákkal meg nem.
Azóta nem is vettem boscht.

ez kb olyan szintű UL, hogy "szar benzint tankoltam, befosott az autóm".

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47629 Dátum: 2010 Július 27, 11:25:46 »

Engem is nagyon érdekel, mert én még SEMMILYEN új rossz gyertyával nem találkoztam. Olyan persze volt, hogy a typ3-asomban a harmadik henger mindig megállt, cseréltem gyertyát és jó volt (HRing-es rajzáson  Undecided ), aztán megint befosott az a henger, mire rájöttem, hogy a karbi egyik fúvókája kilazult, utána visszatettem a gyertyát és jó volt.

ez kb olyan szintű UL, hogy "szar benzint tankoltam, befosott az autóm".



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47628 Dátum: 2010 Július 27, 11:08:11 »

A maradék négyet odaadod? Komolyan kíváncsi vagyok.


Engem is nagyon érdekel, mert én még SEMMILYEN új rossz gyertyával nem találkoztam. Olyan persze volt, hogy a typ3-asomban a harmadik henger mindig megállt, cseréltem gyertyát és jó volt (HRing-es rajzáson  Undecided ), aztán megint befosott az a henger, mire rájöttem, hogy a karbi egyik fúvókája kilazult, utána visszatettem a gyertyát és jó volt.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47627 Dátum: 2010 Július 27, 10:44:11 »

Autószerelő 6e,max 7e Ft-ért meg tudja szerezni az Unixtól a négyet,házhoz szállítva.
potlás nélkül meghszünt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47626 Dátum: 2010 Július 27, 08:21:29 »

De nekem széria 30-as karbum van, csak 150-es főfúvókával, igazából nincs gondom most a gyertyákkal (koppkopp) de ez a 4 működő darab 8 db kiválogatása után jött össze, ja és mind NGK b5hs...

A maradék négyet odaadod? Komolyan kíváncsi vagyok.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #47625 Dátum: 2010 Július 27, 01:18:04 »

ft/db?

Autószerelő 6e,max 7e Ft-ért meg tudja szerezni az Unixtól a négyet,házhoz szállítva.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47624 Dátum: 2010 Július 26, 20:41:45 »

A jó út is egyenes Grin
Lehet egy görgőzést csinálni ezen az oldalon?
passz, de nincs értelme, a céges felnimen akkora ütés volt, hogy a gumis fél kilós klapaácsot meg a súlyét használva is 5 percig püffölte, aztán kevésbé volt egyenes. nem ereszt, ennyi. megyek havi 5000km-t vele, azt sem tudom mióta volt olyan, mikor észrevettem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #47623 Dátum: 2010 Július 26, 20:39:16 »

jól látom hogy tök görbe a felni?

Valóban egy helyen ütött. Egyébként az előző gumi felfújva tartotta magát, ez sem ereszt és már volt kocsin is egy kisebb próbakörön. Nem szisszent el, uh. így marad.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47622 Dátum: 2010 Július 26, 20:37:10 »

az normális egy felninél  Grin mondjuk egy egyenes szakaszt látok benne a képen, na az már bajosabb
A jó út is egyenes Grin
Lehet egy görgőzést csinálni ezen az oldalon?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47621 Dátum: 2010 Július 26, 20:36:30 »

igen tudok 2600.-/db
köszi!
31-34 karbihoz átalakító eladó. 4ezer Ft-ért. Nemenyimé. Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #47620 Dátum: 2010 Július 26, 20:24:13 »

jól látom hogy tök görbe a felni?
az normális egy felninél  Grin mondjuk egy egyenes szakaszt látok benne a képen, na az már bajosabb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47619 Dátum: 2010 Július 26, 19:56:53 »

meg weberesnél meg pláne nem köpi be a kopott motor vagy egyböl kidolgozza
De nekem széria 30-as karbum van, csak 150-es főfúvókával, igazából nincs gondom most a gyertyákkal (koppkopp) de ez a 4 működő darab 8 db kiválogatása után jött össze, ja és mind NGK b5hs...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47618 Dátum: 2010 Július 26, 19:54:08 »

És meg is éri? PL széria motorba gondolom nem. Csak már fszom kivan a gagyi fos (márkától függetlenül) gyertyákból, hogy 4-ből1 de van hogy 2 szar....
meg weberesnél meg pláne nem köpi be a kopott motor vagy egyböl kidolgozza

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47617 Dátum: 2010 Július 26, 19:53:01 »

igen tudok 2600.-/db
És meg is éri? PL széria motorba gondolom nem. Csak már fszom kivan a gagyi fos (márkától függetlenül) gyertyákból, hogy 4-ből1 de van hogy 2 szar....

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47616 Dátum: 2010 Július 26, 19:52:07 »

Nálad van?
igen tudok 2600.-/db

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47615 Dátum: 2010 Július 26, 19:51:26 »

2600
Tőled lehet ennyiért venni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47614 Dátum: 2010 Július 26, 19:49:33 »

ft/db?

2600

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47613 Dátum: 2010 Július 26, 19:33:44 »

Elkészült a pótkerék, a második réteg feketét távolabbról fújtam így már matt lett.  Ha megvannak a sárvédők, akkor jöhet a fellépő is.

Gumibá az reális hogy 4 barra van felfújva a mankó? Annyi van a gumira írva, deee kicsit sokallom.  Huh
<beszúrt kép törölve>

jól látom hogy tök görbe a felni?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #47612 Dátum: 2010 Július 26, 19:22:54 »

Bosch W8 AP

ft/db?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 820 821 822 823 824 [825] 826 827 828 829 830 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.