www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 13:04:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 775 776 777 778 779 [780] 781 782 783 784 785 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14905464 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49451 Dátum: 2010 Október 15, 10:27:52 »

Kár, hogy már túl vagyok a homokolásokon. Beszálltam volna

Én is homokfújáshoz keresek. Azt már tudom, hogy az 1200l/perc, és a 6-8 bar (ilyen van otthon) kurvára kevés.

Ez lenne jó, csak nincs ennyi zsém: (ráadásul PORSCHE! )

http://racing-bazar.hu/egyeb/egyeb/homokszoro_felszereles_komplett
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49450 Dátum: 2010 Október 15, 10:25:21 »

Kérdés, mihez kéne idő. Mondjuk megcsinálni?

Én is homokfújáshoz keresek. Azt már tudom, hogy az 1200l/perc, és a 6-8 bar (ilyen van otthon) kurvára kevés.

Ez lenne jó, csak nincs ennyi zsém: (ráadásul PORSCHE! )

http://racing-bazar.hu/egyeb/egyeb/homokszoro_felszereles_komplett
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49449 Dátum: 2010 Október 15, 10:24:38 »

Én is homokfújáshoz keresek. Azt már tudom, hogy az 1200l/perc, és a 6-8 bar (ilyen van otthon) kurvára kevés.

Ez lenne jó, csak nincs ennyi zsém: (ráadásul PORSCHE! )

http://racing-bazar.hu/egyeb/egyeb/homokszoro_felszereles_komplett
igen ezaz amivel már el lehet indulni a többi csak piszmogásra jó...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49448 Dátum: 2010 Október 15, 10:23:35 »

csak kell a 3x16 de inkább 3x20amperke!
jahh , meg a környéken nem látná senki a máúnika showt mert spike bácsi bekapcsolta a homokozót .
én meg nem fizetek a szolgáltatónak a bővítésért...gondolom egy vagyon...meg utána is .
mobil lesz.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49447 Dátum: 2010 Október 15, 10:23:22 »

Vagy húsz hordó benzin Smiley

csak kell a 3x16 de inkább 3x20amperke!
Süni
« Hozzászólás #49446 Dátum: 2010 Október 15, 10:23:08 »

Kompresszorokat keresgetek a neten miközben eszembejutott h tuti van bogármotoros is :

Én is homokfújáshoz keresek. Azt már tudom, hogy az 1200l/perc, és a 6-8 bar (ilyen van otthon) kurvára kevés.

Ez lenne jó, csak nincs ennyi zsém: (ráadásul PORSCHE! )

http://racing-bazar.hu/egyeb/egyeb/homokszoro_felszereles_komplett
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49445 Dátum: 2010 Október 15, 10:20:38 »

Ha igaz is a léghozam, telepített helyen sokkal jobb a villanymotoros hajtás.

csak kell a 3x16 de inkább 3x20amperke!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49444 Dátum: 2010 Október 15, 10:16:19 »

Ha igaz is a léghozam, telepített helyen sokkal jobb a villanymotoros hajtás.

tökéletesen egyetértek veletek csak azt írja a Hurka h :  LÉGHOZAM KB. 1250-1500 L/MIN. . na ezért raktam be mert én ezt irracionálisnak látom. Huh
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49443 Dátum: 2010 Október 15, 09:33:34 »

500 liter levegő a legalja ha ilyenhez akarsz berendezést... Meg egy olyan kompresszor ami percenként legalább 600-800 liter levegőt bír termelni... Nekem van egy 500-as tartály meg egy 11 bar-os kompresszor (3 hengeres) és néha ez is kevés hozzá mert kicsi az 500 liter!
Homokfúváshoz sok levegő kell. Nem elég a nyomás. Amivel nekem csinálták kb. tűzoltó fecskendőhöz hasonlító "pisztoly" és egy T1 busz méretű kompresszor. Egy nagy LT hátulja tele volt vele. És még ezzel is fél nap volt egy alváz.
tökéletesen egyetértek veletek csak azt írja a Hurka h :  LÉGHOZAM KB. 1250-1500 L/MIN. . na ezért raktam be mert én ezt irracionálisnak látom. Huh


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #49442 Dátum: 2010 Október 15, 09:28:22 »

Homokfúváshoz sok levegő kell. Nem elég a nyomás. Amivel nekem csinálták kb. tűzoltó fecskendőhöz hasonlító "pisztoly" és egy T1 busz méretű kompresszor. Egy nagy LT hátulja tele volt vele. És még ezzel is fél nep volt egy alváz.

500 liter levegő a legalja ha ilyenhez akarsz berendezést... Meg egy olyan kompresszor ami percenként legalább 600-800 liter levegőt bír termelni... Nekem van egy 500-as tartály meg egy 11 bar-os kompresszor (3 hengeres) és néha ez is kevés hozzá mert kicsi az 500 liter!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49441 Dátum: 2010 Október 15, 09:24:38 »

Kompresszorokat keresgetek a neten miközben eszembejutott h tuti van bogármotoros is :
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
180ezerért kicsit drágállom de ha valaki nagyvonalakban elmondaná h ez hogy lett összerakva és van e értelme a rendszernek .(folyamatos 10-12bar) nyomás előállításához kéne. nagytartályal.
http://szerszampiac.hu/egyeb/kompresszor/mobil_kompresszor
Homokfúváshoz sok levegő kell. Nem elég a nyomás. Amivel nekem csinálták kb. tűzoltó fecskendőhöz hasonlító "pisztoly" és egy T1 busz méretű kompresszor. Egy nagy LT hátulja tele volt vele. És még ezzel is fél nap volt egy alváz.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 15, 09:27:04 írta Zoli »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49440 Dátum: 2010 Október 15, 09:16:18 »

Kompresszorokat keresgetek a neten miközben eszembejutott h tuti van bogármotoros is :


180ezerért kicsit drágállom de ha valaki nagyvonalakban elmondaná h ez hogy lett összerakva és van e értelme a rendszernek .(folyamatos 10-12bar) nyomás előállításához kéne. nagytartályal.
http://szerszampiac.hu/egyeb/kompresszor/mobil_kompresszor


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49439 Dátum: 2010 Október 14, 21:06:38 »

Mindkettő Cheesy Nekem legutóbb be volt dugulva a kis réz U cső, ami behajlik a torokba. ( ha etanolt használsz, sanszos, de ha menet közben érzed, hogy működik, akkor nyilván a másik verzió. )
Na megoldottam. Síkba csiszoltam a fedelet, aztán nem ereszt, jól spriccel a csőből. Ja meg az is gáz volt hogy véletlenül 90 fokban elforgatva tettem még be.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #49438 Dátum: 2010 Október 14, 16:34:43 »

Na az a baj, hogy a karbin a gyorsító membrán fedele alól gázadáskor spriccel a benya. (csavarok meghúzva, membrán új). Síkoljam a fedelet vagy mia a szrt csináljak? VAgy a spricninél van valami dugulás?

Mindkettő Cheesy Nekem legutóbb be volt dugulva a kis réz U cső, ami behajlik a torokba. ( ha etanolt használsz, sanszos, de ha menet közben érzed, hogy működik, akkor nyilván a másik verzió. )

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #49437 Dátum: 2010 Október 14, 16:03:29 »

Puha pöcs vagyok. De tényleg elértem oda, hogy 3 hete fekszem a kocsi alatt és mindig van vele valami szar, pedig kurvasokba került és a 3/4 része új.
Tökeletesen megertelek !
Ugyanigy vagyok a Mini-mel...
Ma delben kellett volna vinnem vizsgara es az önindito az 500-adik probalkozasra is csak felpörgött, de nem ugrott be a fogaskoszoruba, tehat nem tudtam elindulni sem vele.
5,000.- juro felett nyomtam bele, a futomü felrehuz, nem tudtak beallitanai, tele van a faszom-
Minden uj rajta , de megsem az igazi

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49436 Dátum: 2010 Október 14, 15:30:18 »

Heroinnal vetekszik? Lehet kapni tekercsben 1cm vastag, 5cm széles öntapadó kaiflex zártcellás szigetelő anyagot. Gondolom hasonló...
Kicsit olyan a hatása, mint a zselés egérpadnak, vagy a szilikonmellnek... Tongue
nem sokkal drágább, mint a gumi.
lehet, hogy pont olyan, mint amit te írsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49435 Dátum: 2010 Október 14, 15:26:07 »

De ha összeáll, jó lesz. Én is átléptem a küszöböt a 303-mal, és azóta csak megyek vele.

Puha pöcs vagyok. De tényleg elértem oda, hogy 3 hete fekszem a kocsi alatt és mindig van vele valami szar, pedig kurvasokba került és a 3/4 része új.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49434 Dátum: 2010 Október 14, 15:24:25 »

Puha pöcs vagyok. De tényleg elértem oda, hogy 3 hete fekszem a kocsi alatt és mindig van vele valami szar, pedig kurvasokba került és a 3/4 része új.

nemmered Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49433 Dátum: 2010 Október 14, 15:23:07 »

Nem állok messze a dologtól, hogy felpakoljam az íbéjre meg a mobilére.

nemmered Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49432 Dátum: 2010 Október 14, 15:20:59 »

Nem állok messze a dologtól, hogy felpakoljam az íbéjre meg a mobilére.

most az illem szabályai szerint azt kéne mondanom, hogy "jajj, ne"....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49431 Dátum: 2010 Október 14, 15:18:24 »

gyári.
hasonlít a polifoamhoz, de mégsem az.
asszem erkult tett ilyet még a szarszínű bogarára, mert ez jobb, mint a gumi.
Heroinnal vetekszik? Lehet kapni tekercsben 1cm vastag, 5cm széles öntapadó kaiflex zártcellás szigetelő anyagot. Gondolom hasonló...
Kicsit olyan a hatása, mint a zselés egérpadnak, vagy a szilikonmellnek... Tongue

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49430 Dátum: 2010 Október 14, 15:17:26 »

Nem állok messze a dologtól, hogy felpakoljam az íbéjre meg a mobilére.

flexelünk?  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49429 Dátum: 2010 Október 14, 15:15:35 »

Megcsináltam a féket, elmentem megméretni. Minden érték megfelelő, de sajnos a bal első kerékdobom nagyot üt (36% és 30 a limit), így a vizsga kimarad.
Tele lett a hócipőm, talán majd tavasszal.

flexelünk?  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49428 Dátum: 2010 Október 14, 15:00:58 »

Megcsináltam a féket, elmentem megméretni. Minden érték megfelelő, de sajnos a bal első kerékdobom nagyot üt (36% és 30 a limit), így a vizsga kimarad.
Tele lett a hócipőm, talán majd tavasszal.

Odafelé fogyott el, holnap megyek megint (meg sem próbáltam).

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #49427 Dátum: 2010 Október 14, 14:36:35 »

Na az a baj, hogy a karbin a gyorsító membrán fedele alól gázadáskor spriccel a benya. (csavarok meghúzva, membrán új). Síkoljam a fedelet vagy mia a szrt csináljak? VAgy a spricninél van valami dugulás?
-nézd meg a pipát a toroknál, nincs-e benne dugulás
- nincs nagyon feszesre állítva a rudazat? Nem tolna túl sokat?
-a membránon a fém "rúd" ugyanolyan hosszú mint a régin?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49426 Dátum: 2010 Október 14, 13:48:39 »

Az milyen szigetelés a padlón körben? Polifoam?

gyári.
hasonlít a polifoamhoz, de mégsem az.
asszem erkult tett ilyet még a szarszínű bogarára, mert ez jobb, mint a gumi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49425 Dátum: 2010 Október 14, 13:28:15 »

<beszúrt kép törölve>
alakul a verda
Az milyen szigetelés a padlón körben? Polifoam?

Süni
« Hozzászólás #49424 Dátum: 2010 Október 14, 12:01:16 »

Na az a baj, hogy a karbin a gyorsító membrán fedele alól gázadáskor spriccel a benya. (csavarok meghúzva, membrán új). Síkoljam a fedelet vagy mia a szrt csináljak? VAgy a spricninél van valami dugulás?
Nemrég ugyanez volt a helyzet apósom OFF verdáján. Levettem a fedelet, üveglapra tett polírpapírral megpolíroztam, amíg nem lett mindenhol fényes. Azóta jó.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49423 Dátum: 2010 Október 14, 11:57:28 »

Na az a baj, hogy a karbin a gyorsító membrán fedele alól gázadáskor spriccel a benya. (csavarok meghúzva, membrán új). Síkoljam a fedelet vagy mia a szrt csináljak? VAgy a spricninél van valami dugulás?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49422 Dátum: 2010 Október 14, 09:23:15 »

Odafelé fogyott el, holnap megyek megint (meg sem próbáltam).

odafelé fogyott el vagy utána? akkor most nem ment át?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #49421 Dátum: 2010 Október 14, 09:20:39 »

Remélem, hogy ez volt a gond.
odafelé fogyott el vagy utána? akkor most nem ment át?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49420 Dátum: 2010 Október 14, 09:18:50 »

Ma megint szopóágra kerültem.
Reggel (fél 6-ra) elgurultam műszakira, és elfogyott a fékem. Valóban egyre mélyebben fogott, de ugye amíg az ember nem nézegeti, addig nem számít.
A jelenség az volt, hogy a fék csak nagyon mélyen fogott, hiába pumpáltam, semmi nem változott. Kitekertem két légtelenítőt, egyiknél sem jött a fékolaj, holott tele volt a fékolajtartály.
Felhívtam a szepit, főfékhengerre tippelt (2 éve vettem újonnan). Nekiálltam kiszedni, lekötöttem a fékcsöveket, a jeladót, aztán bementem az utastérbe. Akkor láttam, hogy a kontraanya nincs meghúzva. Így simán lehet, hogy az évek alatti rázkódástól a menetes szár beljebb csavarodott, és emiatt nem tudta a pedál eléggé benyomni a főfékhenger dugattyúját. Mivel már csak 2 csavar tartotta, kivettem ellenőrzésre a főfékhengert.
Szétszedés után látszik, hogy minden tökéletes állapotú benne, szépen "cuppog". Remélem, hogy ez volt a gond.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49419 Dátum: 2010 Október 14, 08:49:10 »

Nem lehet, hogy terhelés nélkül nem érzékelhető a sebességkülönbség?
Most arra gondolsz, hogy ráakasztanál valami súlyt? Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49418 Dátum: 2010 Október 13, 23:43:32 »

ezt nekem írtad? Jezusom ...
Nem ,csak nem onnan idéztem ahonnan kellett volna.bruno lett volna a cimzett :facepalm:ez egy undormány szmájli Cool

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49417 Dátum: 2010 Október 13, 22:41:39 »

1+  1-  és még 1 +a végálláskapcsolónak ami csak addig működteti ameddik alapállésba áll az ablaktörlő,ha kikapcsolod Ezért áll meg azonnal a törlő ha leveszed a gyujtást Cheesy
ezt nekem írtad? Jezusom ...

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49416 Dátum: 2010 Október 13, 21:17:59 »

Akkor ezt most az én nyelvemen is légyszi,mert érthető lesz,kapisgálom,de mégse Undecided Smiley
Van a motorban egy végálláskapcsoló ami +ad a motornak addig amig nincs a lapát alapállásban de csak addig,ha leállítod a törlőt kikapcsolod az üzemi+ de marad a másik ami alapállásba viszi a törlőt majd a végállás kapcsol megszakít megáll a törlő ha bekapcsolod akkor áthidalod a végálláskapcsolót és kalimpálni kezd a törlő.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 13, 21:23:37 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49415 Dátum: 2010 Október 13, 21:09:22 »

  1+  2- 3állandó+ a gyujtáskapcsolótól a végállás kapcsolónak talán, de mint említettem én csak vízvezeték szerelő vagyok de ahhoz se nagyon értek Roll Eyes
Akkor ezt most az én nyelvemen is légyszi,mert érthető lesz,kapisgálom,de mégse Undecided Smiley

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #49414 Dátum: 2010 Október 13, 21:07:15 »

  1+  2- 3állandó+ a gyujtáskapcsolótól a végállás kapcsolónak talán, de mint említettem én csak vízvezeték szerelő vagyok de ahhoz se nagyon értek Roll Eyes
1+  1-  és még 1 +a végálláskapcsolónak ami csak addig működteti ameddik alapállésba áll az ablaktörlő,ha kikapcsolod Ezért áll meg azonnal a törlő ha leveszed a gyujtást Cheesy

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49413 Dátum: 2010 Október 13, 20:53:34 »

Akkor ez csak egy sebességes?Minek van rajta több bemenet?De szerintem ez nem is a 70-es bódéba való.Nem?
  1+  2- 3állandó+ a gyujtáskapcsolótól a végállás kapcsolónak talán, de mint említettem én csak vízvezeték szerelő vagyok de ahhoz se nagyon értek Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49412 Dátum: 2010 Október 13, 20:50:30 »

Nem lehet, hogy terhelés nélkül nem érzékelhető a sebességkülönbség?
nem lehet .

Oldalak: 1 ... 775 776 777 778 779 [780] 781 782 783 784 785 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.226 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.