www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 22:33:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1993 1994 1995 1996 1997 [1998] 1999 2000 2001 2002 2003 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10565143 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #647 Dátum: 2006 Február 15, 11:22:17 »

Felhívnám a figyelmet hogy Érden van egy működő 1.6-os K-Jetronicos bogár.Ha valakinek kell a srác száma szóljon.Elég jól megy!

erről már dumáltunk, hogy ha szebb idő lesz, akkor egyszer elmegyünk megszemlélni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #646 Dátum: 2006 Február 15, 10:20:18 »

Felhívnám a figyelmet hogy Érden van egy működő 1.6-os K-Jetronicos bogár.Ha valakinek kell a srác száma szóljon.Elég jól megy!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #645 Dátum: 2006 Február 15, 08:54:07 »

well, volt egy még előzőbb kör, akkor meg 220 volt a kikiáltási, és 380 a villámára...
esetleg ismered őket?

Ejha...!

Nem ismerem őket.
Egy ceglédi cimborám hívta fel a figyelmemet rá. Neki van telcsiszáma is, ha kell.
Megnéztem, akkor 50e volt az induló, senki nem licitált én ráböktem, de utána kiírta, hogy nem értem el a minimál árat.
Rákérdeztem és akkor mondta, hogy 149e.
50e-ért jó lett volna elbontani, bár sajnáltam volna.
Ahhoz azért egyben van.
Meg nekem már van donorom.

Ezexerint, ha vársz még vele egy kicsit, akkor olcsóbban is el lehet majd hozni.
Talán.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #644 Dátum: 2006 Február 15, 08:24:06 »

most mekkora motor van benne??én mikor 9 éve megvettem a bogimat 1.2-es moci volt benne.kb:2 perc alatt gyorsúlt 80-ra : ))

nekem pont jó az 1.2, még így is soxor otthagyok mindenkit a zöldnél, basznak emberi tempóban elindulni Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #643 Dátum: 2006 Február 14, 22:06:11 »

azon agyaltam,h mindenki szidja a dupla szivós hengerfelyeket.én sok mocit raktam össze,magamnak,meg másoknak is.(csak mindig jó pénz igértek érte és igy mindig eladtam őket)és mindegyikre olyanokat tettem.soha nem volt semmi gondom vele.pedig szeretem tolni neki.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #642 Dátum: 2006 Február 14, 22:03:57 »

K-Jetronikosra akarom csinálni
és is töprengtem ilyenen.a golf gti injektora volt szimpi nekem.csak elmaradt egyenlőre.bár vannak tervek még.meg szeretnék még valamikor 1 turbós mocit épiteni is.csak a két legfontosabb hiányzik hozzá.idő,és pénz : )))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #641 Dátum: 2006 Február 14, 21:39:41 »

Az égéstér a két szelep, vagy a gyertyamenet és egy szelep között. A hőmérséklet ingadozás szokott betenni neki. A duplaszívós nagyobb fordulaton jobban melegszik, és kevesebb az anyag. Az okosok szerint egy nyári autópályás hajsza után este a hűvős folyóparton hirtelen leállítani - biztos halál Smiley

Köszönöm a választ... amúgy mi és mitől reped meg a duplaszívóson?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #640 Dátum: 2006 Február 14, 21:30:34 »

most mekkora motor van benne??én mikor 9 éve megvettem a bogimat 1.2-es moci volt benne.kb:2 perc alatt gyorsúlt 80-ra : )) mikor a sima 1.6-ost beletettem veszettűl megindúlt tőle.amúgy ebbe nem vagyok 100% biztos.de ha jól tudom ha sportvezérművet teszel bele azt a gyári karbi nem birja etetni.ezt valaki okosabb embertől kérdezd meg.
K-Jetronikosra akarom csinálni

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #639 Dátum: 2006 Február 14, 21:06:14 »

aha az 1.6-os.Én  ennél a verziónál maradtam anyagi okok miatt.Az 1.8 henger dugó árábol kijön az 1.6 h.d +a hengerfejek meg a sporttengely.Suzukialázás? az kiru öcsémet lealázom Grin
most mekkora motor van benne??én mikor 9 éve megvettem a bogimat 1.2-es moci volt benne.kb:2 perc alatt gyorsúlt 80-ra : )) mikor a sima 1.6-ost beletettem veszettűl megindúlt tőle.amúgy ebbe nem vagyok 100% biztos.de ha jól tudom ha sportvezérművet teszel bele azt a gyári karbi nem birja etetni.ezt valaki okosabb embertől kérdezd meg.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #638 Dátum: 2006 Február 14, 20:58:54 »

Kipufogó milyen?
És a szelepek az 1.6-osé?
(Alapjárat mekkora lett?)
kadron dob van rajta.az tetszett nagyon.azonkivül iszonyat jó hangja van.és elérhető áru.a hengerfej is 1.8-ashoz volt.azt nem bántottam 1enlőre még.csak a szelepek,szelepvezetők lettek kicserélve.alapjárat??háát izéé.200-300 : )))
sajnos rengeteg dolog közbejött és háát még mindig nincs kész teljesen.de ha minden igaz jövőhéten már kész lesz.nálam okosabb emberek azt mondták,h ilyen mocin 2000 kilóméterig nem bizti,h lesz alapjárat.az ahogy kopik össze a moci úgy jön majd meg.én olyan 1000-1200 körül gondolom majd.
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #637 Dátum: 2006 Február 14, 20:58:49 »

SZVSZ nem lesz gyengébb a motor. A -4 LE a kisebb sűrítésű régebbi motorok sajátja. Nagyobb fordulaton mutatkozik meg a hátránya - kevesebb anyag jut be a hengerekbe. Alcsonyabb fordulaton állítólag nyomatékosabb is. Van aki esküszik rá, mert nem reped olyan könnyen mint a duplaszívós. De szerintem ez elsősorban a szelepnagyságon múlik. Az alacsonyabb fordulat miatt biztos kisebb a hőterhelése. Smiley.


Köszönöm a választ... amúgy mi és mitől reped meg a duplaszívóson?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #636 Dátum: 2006 Február 14, 20:55:33 »

aha az 1.6-os.Én  ennél a verziónál maradtam anyagi okok miatt.Az 1.8 henger dugó árábol kijön az 1.6 h.d +a hengerfejek meg a sporttengely.Suzukialázás? az kiru öcsémet lealázom Grin

1303LS
« Hozzászólás #635 Dátum: 2006 Február 14, 20:54:33 »

,ha kell vonalbafúrás (SZIGORUAN CSAK SZAKEMBER CSINÁLJA!!)

Vonalbafúrást ha jót akarsz akkor MINDÍG.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #634 Dátum: 2006 Február 14, 20:48:44 »

hány pacis lett kb ezektől a beavatkozásoktól?
az 1.6-os?? nem akarok hülyeséget mondani.passz.de ahoz képest,h bogár nagyon jól ment.meg rengeteg autót aláztam vele.suzukikat rendszerint.meg több más autót is.volt,h valami 125-135  pacis lanciát gyorsúltam le vele.bár volt,h 500 pacis mercivel gyorsúltam.mondanom sem kell,h sehol nem voltam  Grin Smiley .lényeg,h nagyon ment.de mint irtam is hosszú váltó van a bogimban.ami szintén sokat dob rajta.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #633 Dátum: 2006 Február 14, 20:45:19 »

SZVSZ nem lesz gyengébb a motor. A -4 LE a kisebb sűrítésű régebbi motorok sajátja. Nagyobb fordulaton mutatkozik meg a hátránya - kevesebb anyag jut be a hengerekbe. Alcsonyabb fordulaton állítólag nyomatékosabb is. Van aki esküszik rá, mert nem reped olyan könnyen mint a duplaszívós. De szerintem ez elsősorban a szelepnagyságon múlik. Az alacsonyabb fordulat miatt biztos kisebb a hőterhelése. Smiley.

hogy mennyire venném észre, hogy gyengébb? Ha jól tudom 4LE a különbség... és a nyomaték? Többet fogyasztana?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #632 Dátum: 2006 Február 14, 20:45:01 »

az sajnos nincsen.de a blokkot a hudák misiék csinálták.a hengerek furatait meg 1 itteni jó esztergályos marta ki nagyobbra.én meg összeraktam.
milyen corri müszerfal kell évjárat mert 2 féle van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #631 Dátum: 2006 Február 14, 20:44:09 »

... a motor adatai jelenleg:1835cm3,296-os vezérműtengely,...

Kipufogó milyen?
És a szelepek az 1.6-osé?
(Alapjárat mekkora lett?)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 14, 20:50:23 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #630 Dátum: 2006 Február 14, 20:43:15 »

a témához.ez csúnya lesz.de lesza... ezt a ti érdeketekbe irom le.mezőszilasra a fortuna bt-hez senki ne vigye köszörűltetni a bogiját.pár éve voltam náluk.az egyik csapágy lógott ,a másik szorúlt.monták,h rakjam össze,jó lesz az.összeraktam a blokkot,és kb 60 kilóméter után beállt a mocim.mivel én fűztem össze nem vállaltak rá garit.csak eszembejutott.amúgy már vagy 10 ember járt náluk ugyanigy.és ezek csak akiket ismerek.szóval lehet,h ezzzel rontom a cég hirnevét.de gondolom senki nek szeretne fölöslegesen kidobni a valag pénz a semmiért.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #629 Dátum: 2006 Február 14, 20:42:53 »

jahh.lemaradt a vége.  Smiley ha nincs túl sok pénzed(mert nekem a moci nagyon sokba van)szerintem az 1.6-osból is nagyon jó mocit lehet csinálni.a régi mocim 1.6-os volt,nagyszelepes hengerfejjel,könnyitett lendkerékkel,azon is volt sportlégszűrő,sportdob(ezek is dobnak rajta).nagyon már nem is volt.és nagyon ment.a lényeg,h ha már csinálsz mocit azt úgy érdemes,h köszörülés,ha kell vonalbafúrás (SZIGORUAN CSAK SZAKEMBER CSINÁLJA!!)Kolbenschmidt csapágyakkal,gyűrükkel.és ne valami tááájváni szarral összerakva.
hány pacis lett kb ezektől a beavatkozásoktól?

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #628 Dátum: 2006 Február 14, 20:37:33 »

Nincsenek képeid gépmunkáról egész véletlenül?
az sajnos nincsen.de a blokkot a hudák misiék csinálták.a hengerek furatait meg 1 itteni jó esztergályos marta ki nagyobbra.én meg összeraktam.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #627 Dátum: 2006 Február 14, 20:34:54 »

jahh.lemaradt a vége.  Smiley ha nincs túl sok pénzed(mert nekem a moci nagyon sokba van)szerintem az 1.6-osból is nagyon jó mocit lehet csinálni.a régi mocim 1.6-os volt,nagyszelepes hengerfejjel,könnyitett lendkerékkel,azon is volt sportlégszűrő,sportdob(ezek is dobnak rajta).nagyon már nem is volt.és nagyon ment.a lényeg,h ha már csinálsz mocit azt úgy érdemes,h köszörülés,ha kell vonalbafúrás (SZIGORUAN CSAK SZAKEMBER CSINÁLJA!!)Kolbenschmidt csapágyakkal,gyűrükkel.és ne valami tááájváni szarral összerakva.
1303LS
« Hozzászólás #626 Dátum: 2006 Február 14, 20:27:27 »

attól függ mekkorát szeretnél.én az 1.6-os typ1 -esből csináltam 1835 cm3-iset.szereztem hengert,dugót,hengerfelyeket.és a blokkból ki lett marva,h az 1.8-as hengerek belemennyenek.ennél nagyobbat nem nagyon mertem.talán még az 1.9-es hengerek is belemennének,de az a blokknál elég határeset már.ha ennél is nagyobbat szeretnél akkor már a henger tőcsavarokat át kell helyezni.azt már én nem mertem bevállalni.igy a motor adatai jelenleg:1835cm3,296-os vezérműtengely,hengerekből leszedve,nagynyomásu olajszivattyú,könnyitett lendkerék,elektronikus gyújtás,dupla idf 40 weberek,a blokkból ki kelett vezetni az olajat a + olajszűrő,és olajhűtő miatt.stb.. épp járatós.de ütős gép lesz.és ebben még mindig van tartalék.ha bejáródott rendesen.nagyobb szelepek kerűlnek bele.lehet még nagyobb nyitásu himbasor.

Nincsenek képeid gépmunkáról egész véletlenül?
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #625 Dátum: 2006 Február 14, 20:24:33 »

Laca te milyen tip-1 motort javalsz tuningcélokra?
attól függ mekkorát szeretnél.én az 1.6-os typ1 -esből csináltam 1835 cm3-iset.szereztem hengert,dugót,hengerfelyeket.és a blokkból ki lett marva,h az 1.8-as hengerek belemennyenek.ennél nagyobbat nem nagyon mertem.talán még az 1.9-es hengerek is belemennének,de az a blokknál elég határeset már.ha ennél is nagyobbat szeretnél akkor már a henger tőcsavarokat át kell helyezni.azt már én nem mertem bevállalni.igy a motor adatai jelenleg:1835cm3,296-os vezérműtengely,hengerekből leszedve,nagynyomásu olajszivattyú,könnyitett lendkerék,elektronikus gyújtás,dupla idf 40 weberek,a blokkból ki kelett vezetni az olajat a + olajszűrő,és olajhűtő miatt.stb.. épp járatós.de ütős gép lesz.és ebben még mindig van tartalék.ha bejáródott rendesen.nagyobb szelepek kerűlnek bele.lehet még nagyobb nyitásu himbasor.
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #624 Dátum: 2006 Február 14, 20:14:54 »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem van most egy 1.3 AB-s motorom. A hengerfejek elég kukák (szar gyertyamenet, pár szelep nem zár 100%) Viszont találtam egy pár szimpla szívós felújított hengerfejet (+ szívócsonkot). A kérdésem, hogy mennyire venném észre, hogy gyengébb? Ha jól tudom 4LE a különbség... és a nyomaték? Többet fogyasztana?
1303LS
« Hozzászólás #623 Dátum: 2006 Február 14, 20:13:45 »

a gyújtáselosztóra visszatérve meg én nem tudtam a 2 fokos bulit,de akkor ez minden VW boxer elosztóra vonatkozik?Mert ha igen akkor a 2.1 WBX elosztót rakom bele.

WBXre nem.
Ott egyenletes a hűtés.
Semmi értelme nem lenne.
Csak azon a motorokon van ahol van a levegő útjában olajhűtő beépítve a kutyaházba.
Na találd ki melyikek ezek.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #622 Dátum: 2006 Február 14, 20:08:10 »

milyen adalékot érdemes bele löttyinteni?
van valami tapasztalat, vagy húzzak el az ótósbótba, aztán kérjek egy váltóolaj-adalékot és az jó lesz?

Igen van tapasztalat.
Egy régebbi Wartburgomnak volt már jól hallható hangja.
 Winns-es kezelés után még 10000 km ment el a kocsi úgy hogy nem is tudtam hogy van benne váltó.
Én sem bízok ezekben a csodaszerekben nagyon de akkor ott az bejött.
Viszont egy új cuccban (motor, váltó, difi, stb) nem ér szerintem semmit egy ilyesmi adalék.
Viszont motornál is hallottam a saját fülemmel a javulást egy slickes kezelés után.
Persze az is kopott volt már, ott lehet hatásos egy ilyen.

De ezekkel a kérdésekkel inkább várjuk meg inkább a hozzáértőt.
1303LS
« Hozzászólás #621 Dátum: 2006 Február 14, 20:00:56 »

te,ezt nem tudom.de több ismerősömnek is ilyen alfa gyujtása van.évek óta.és senki nem panaszkodott még rá.beszéltem 1 sráccal,neki 3 éve van bent.és aztmonta neki is sokkal jobban ment a bogija tőle,és soha nem volt semmilyen gond a mocijával.

Na gyújtás téma.
Azt a bizonyos 3. hengernél lévő "eltolás"t azért alkalmazta a VW hogy a kutyaház kiképzése miatti gyengébb hűtést ellensúlyozzák.
AZ a kis melegedés amit a gyengébb hűtés okoz a 3. hengernél kizárólag ÚJ motornál okozhat galibát.
Egy kopott henger dugattyú-párosnál nem lesz olyan baj amit észrevennél.
Azt nem tudom a most kapható henger-dugó szettek milyen illesztésekkel készülnek de nem hiszem hogy a nagyfokú pontosságukról lennének híresek.(Most a 40000 környéki tömegében eladott cuccokról beszélek).
Egy olyan motornál mint mondjuk Stunt motorja ahol Ő arra törekedett hogy 5 század környékére illesztesse a főtengely csapágyait, és ha ugyan ilyen szinten illeszttette volna valahol a henger-dugó párost is, amit hát megszállotságból akár meg is tehet az ember na ott lehetnének gondok azon a hengeren ahol elégtelen a hűtés.
Ja hogy nem veszed észre.Ha viszont elpöfögsz egy ilyen gyújtással szerelt motorral mondjuk +150000km-t abban biztos vagyok hogy szemmel látható jelei lesznek a 3. hengeren a fokozott kopásnak.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #620 Dátum: 2006 Február 14, 19:44:54 »

a gyújtáselosztóra visszatérve meg én nem tudtam a 2 fokos bulit,de akkor ez minden VW boxer elosztóra vonatkozik?Mert ha igen akkor a 2.1 WBX elosztót rakom bele.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #619 Dátum: 2006 Február 14, 19:37:06 »

ezt is elcsesztem csak a typ4-et hozza de ott van mellette a type-1 cooloing systems, attol függetlenül tényleg drága

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #618 Dátum: 2006 Február 14, 19:34:52 »

http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nachladen.php?func=det&wkid=39587415658&rub1=Engine&rub2=Type-4+Cooling+Systems&artnr=19815a&pn=0

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #617 Dátum: 2006 Február 14, 19:32:15 »

itt a typ-1http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nachladen.php?func=det&wkid=39587415658&rub1=Engine&rub2=Type-4+Cooling+Systems&artnr=19815a&pn=0

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #616 Dátum: 2006 Február 14, 19:25:54 »

a hűtésen gondolkodok elég erősen ,hogyan lehetne átalakítani hogy jobb legyen ,a Porsche tipusu jobb,vagy divatosabb?

Nem tudom, de ezeknek jó kis ára van ráadásúl type1 re nem is találtam:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=det&wkid=39587415658&rub1=Engine&rub2=Type-4+Cooling+Systems&artnr=19815a&pn=0

És akkor még faragni is kell vmit a motoron hogy fellehessen aplikálni..

De mégis megtaláltam Smiley :

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=det&wkid=72312681796&rub1=Engine&rub2=Type-1+Cooling+Systems&artnr=17703a&pn=0

Hát ez potom 80 ezerrel drágább Wink

« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 14, 19:42:45 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #615 Dátum: 2006 Február 14, 19:14:08 »

Tévedtem:

1964-től:
"Változott a gyújtáselosztó, a megszakító bütykös tengelyét úgy alakították át, hogy a Ill. hengerben a gyújtás 2°-kal később következzen be (a 115 000 001 motorszámtól). "

(Az elosztófedél nem szól bele a gyújtási időbe.)

a hűtésen gondolkodok elég erősen ,hogyan lehetne átalakítani hogy jobb legyen ,a Porsche tipusu jobb,vagy divatosabb?

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #614 Dátum: 2006 Február 14, 19:08:55 »

de akkor az elosztófedelen is elkell tolodnia

Tévedtem:

1964-től:
"Változott a gyújtáselosztó, a megszakító bütykös tengelyét úgy alakították át, hogy a Ill. hengerben a gyújtás 2°-kal később következzen be (a 115 000 001 motorszámtól). "

(Az elosztófedél nem szól bele a gyújtási időbe.)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 14, 19:11:50 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #613 Dátum: 2006 Február 14, 19:06:14 »

nemtudom.ha nekik bevált a gyújtás.eddig nekem sem volt még gondom vele amúgy.
Laca te milyen tip-1 motort javalsz tuningcélokra?

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #612 Dátum: 2006 Február 14, 19:04:14 »

nemtudom.ha nekik bevált a gyújtás.eddig nekem sem volt még gondom vele amúgy.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #611 Dátum: 2006 Február 14, 19:03:18 »

Nem. Elvileg a gyújtáselosztó tengelyén van eltolva a harmadik hengernél: 3 fokot késik a gyújtás..
de akkor az elosztófedelen is elkell tolodnia

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #610 Dátum: 2006 Február 14, 19:01:02 »

őőőő, belegondoltam az élet értelmébe.
lehet, hogy vw-ék úgy oldották meg, hogy a főtengelyen van eltolva, így az adott henger korábban érkezik.
igen, asszem így lesz.
akkor nem szóltam, jó az alfa gyújtás.

kössz a múzsa csókját Smiley

Nem. Elvileg a gyújtáselosztó tengelyén van eltolva a harmadik hengernél: 3 fokot késik a gyújtás..

'81 Hecho en México
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #609 Dátum: 2006 Február 14, 18:59:47 »

ha a főtengelyen tolták el akkor meg az összes henger egyszerre van eltolva ,így sem jó
mért lenne az összes? 3 vonalban van, wegy meg kicsit arrébb...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #608 Dátum: 2006 Február 14, 18:58:37 »

nekem csak off ótóban volt tapasztalatom de annál is csak a motornál a metabondal,érezhető volt a javulás,váltónál még nem próbáltam,álltalában a járművek legelhanyagoltabb egysége
Lehet, hogy a metabond jó oda. Motorba nem raknám. A golf belehalt végülis Bár anélkül is... Jó olajat vegyél, Shell Donax TM, meg ilyesmi. ugyanott vagy, mintha teleadalékolnád, vagy jobban.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1993 1994 1995 1996 1997 [1998] 1999 2000 2001 2002 2003 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.24 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.