www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 01:19:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 [732] 733 734 735 736 737 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13089463 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #51352 Dátum: 2011 Január 17, 21:37:43 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kisricnis kormányrúd jó a sima 1300-asokba is (1969-es), vagy csak 02, 03-asokba?

Üdvw!
02-03ban egész más kormányrúd való. azt nem tudod 1300asba betenni, de a 74 utáni 1300asokban is kisricnis rúd van
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #51351 Dátum: 2011 Január 17, 21:32:58 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kisricnis kormányrúd jó a sima 1300-asokba is (1969-es), vagy csak 02, 03-asokba?

Üdvw!
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #51350 Dátum: 2011 Január 17, 21:09:38 »

nos... köszönöm a tippeket...holnap neki is látok. majd megírom a fejleményeket. még egyszer köszi mindent

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51349 Dátum: 2011 Január 17, 18:07:31 »

Az hogy jó működik elég tág fogalom számomra... de egyébként ezt így igazából nem tudom meghatározni... mert amikor megvettem a kocsit már akkor sem működött szóval nem tudom milyen a standard állapot Smiley
A standard állapot az, amikor indítás előtt rálépsz a gázpedálra, majd gázadás nélkül indítózól, amitől a motor beröffen.
Ha nem, akkor lehet, hogy az automata szívató nem, vagy nem kielégítően működik.
Ha beindul, de az alapjárat nem magasabb a normálisnál, akkor lehet, hogy csak a beállítása nem megfelelő, nem zár eléggé a csappantyú, vagy nem elég hosszú ideig.
Egyszerűen ellenőrizheted, leveszed a légszűrőt hideg motornál, majd meghúzod a gázkart, és figyeled, beakad-e a csappantyú záró helyzetben, majd ráadod a gyújtást, és tovább figyeled, a bimetál melegedésével visszafordul-e normális állásba.
Ha ezek rendben vannak, akkor csak finomítás szükséges esetleg, ha nem csinál semmit, indulhat a hibakeresés.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51348 Dátum: 2011 Január 17, 18:00:05 »

Ha ültetőmagot raksz a hídba és leülteted vele az autót, akkor a lengőkarok máshogy állnak és megváltozik az utánfutás. Ezeket az ékeket az alsó cső alá teszed be és ezzel valamelyest tudod korrigálni az elrontott geometriát...

Bakker, valamelyik régi Scene-ben volt róla egy szerelös cikk, de a felét sem értettem! Köszönet!
Tanulni sosem késő!

Bácsi Győző
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #51347 Dátum: 2011 Január 17, 17:09:50 »

Az hogy jó működik elég tág fogalom számomra... de egyébként ezt így igazából nem tudom meghatározni... mert amikor megvettem a kocsit már akkor sem működött szóval nem tudom milyen a standard állapot Smiley
esetleg: http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35 (by xoyox)

esetleg: http://vbklub.net/ bal oldalon Bogárbarkács/Karburátorbeállítás
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 17, 17:13:58 írta Bill »
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #51346 Dátum: 2011 Január 17, 15:37:54 »

Az hogy jó működik elég tág fogalom számomra... de egyébként ezt így igazából nem tudom meghatározni... mert amikor megvettem a kocsit már akkor sem működött szóval nem tudom milyen a standard állapot Smiley

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #51345 Dátum: 2011 Január 17, 15:36:45 »

Sziasztok!

olyan problémám lenne hogy:
van egy '69es bogárkám, de valami okból kifolyólag hidegen nem éppen kielégítő az alapjáratom (nincs) és erre keresnék valami megoldást, esetleg ti tudtok valami kis segítséget nyújtani hogy hol kezdjem el ha javítani akarom, vagy egyáltalán érdemes e nekiállni? Előre is köszi a választ.

Gergő
Automata szivató jól működik?
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #51344 Dátum: 2011 Január 17, 15:34:01 »

Sziasztok!

olyan problémám lenne hogy:
van egy '69es bogárkám, de valami okból kifolyólag hidegen nem éppen kielégítő az alapjáratom (nincs) és erre keresnék valami megoldást, esetleg ti tudtok valami kis segítséget nyújtani hogy hol kezdjem el ha javítani akarom, vagy egyáltalán érdemes e nekiállni? Előre is köszi a választ.

Gergő

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51343 Dátum: 2011 Január 16, 19:11:04 »

Akkor ezzel gyakorlatilag egy kicsit visszaemeled az egészet?
Ültetőmagnál foglalkoztat még az a kérdés, hogy hogyan állítsuk be az alsó és felső rugóköteget, hiszen akár fél menetemelkedés a magnál a lengőkar végén már több mm is lehet. Már a mag behegesztésekor is lehet minimális eltérés. Van valami szabály, tapasztalat erre?
szemre   Shocked

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #51342 Dátum: 2011 Január 16, 19:07:16 »

Ha ültetőmagot raksz a hídba és leülteted vele az autót, akkor a lengőkarok máshogy állnak és megváltozik az utánfutás. Ezeket az ékeket az alsó cső alá teszed be és ezzel valamelyest tudod korrigálni az elrontott geometriát...

Akkor ezzel gyakorlatilag egy kicsit visszaemeled az egészet?
Ültetőmagnál foglalkoztat még az a kérdés, hogy hogyan állítsuk be az alsó és felső rugóköteget, hiszen akár fél menetemelkedés a magnál a lengőkar végén már több mm is lehet. Már a mag behegesztésekor is lehet minimális eltérés. Van valami szabály, tapasztalat erre?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51341 Dátum: 2011 Január 16, 18:31:02 »

Ha ültetőmagot raksz a hídba és leülteted vele az autót, akkor a lengőkarok máshogy állnak és megváltozik az utánfutás. Ezeket az ékeket az alsó cső alá teszed be és ezzel valamelyest tudod korrigálni az elrontott geometriát...

egészen pontosan ! (nekem van ,szerintem jótékony különösen hogy minuszos az ET-m )

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51340 Dátum: 2011 Január 16, 17:45:03 »

Ha ültetőmagot raksz a hídba és leülteted vele az autót, akkor a lengőkarok máshogy állnak és megváltozik az utánfutás. Ezeket az ékeket az alsó cső alá teszed be és ezzel valamelyest tudod korrigálni az elrontott geometriát...

Futóműgerenda döntő ék.
<beszúrt kép törölve>
Ezt mire használják, azon kívül ami számomra is kiderült a megnevezésből? De miért döntögetnék egy futóműgerendát?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51339 Dátum: 2011 Január 16, 17:16:09 »

döntő ék.


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #51338 Dátum: 2011 Január 16, 16:58:17 »

Ez okés, de mi célt szolgál? Van hogy nem áll függőlegesen az alvázfejen a híd?
esetleg a nagy hátsógumis nose-down autóban a híd függőleges legyen? bár nem hinném hogy ennyi tudnának emelni hátul.. Huh
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51337 Dátum: 2011 Január 16, 16:55:31 »

Ez okés, de mi célt szolgál? Van hogy nem áll függőlegesen az alvázfejen a híd?
nem tom a hid kicsit döl gyárilag.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #51336 Dátum: 2011 Január 16, 16:53:10 »

alvázfej és a hid mögé megy
Ez okés, de mi célt szolgál? Van hogy nem áll függőlegesen az alvázfejen a híd?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51335 Dátum: 2011 Január 16, 16:43:58 »

Futóműgerenda döntő ék.
<beszúrt kép törölve>
Ezt mire használják, azon kívül ami számomra is kiderült a megnevezésből? De miért döntögetnék egy futóműgerendát?
alvázfej és a hid mögé megy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #51334 Dátum: 2011 Január 16, 15:43:03 »

Futóműgerenda döntő ék.

Ezt mire használják, azon kívül ami számomra is kiderült a megnevezésből? De miért döntögetnék egy futóműgerendát?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51333 Dátum: 2011 Január 15, 22:26:26 »

bár azt nem tudtam hogy az a fajta váltó hosszú

egyszer elgondolkodtam a dolgon, hogy fócvágenék miért nem tettek ilyen kurvahosszú váltót a bogárba.
amilyen nyomatékos a motor, simán elbírja, aztán ráírhatták volna, hogy BlueEconomyFaszom vagy valami.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #51332 Dátum: 2011 Január 15, 21:54:23 »

a váltónak fasza a kimenete, csak a keréknél lévő lassító áttétel bassza el a dolgot.
mint ahogy maresz is mondja.
a lassító áttételre gondoltam én is Smiley
bár azt nem tudtam hogy az a fajta váltó hosszú

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51331 Dátum: 2011 Január 15, 21:45:13 »

És hosszabb is mint a "hosszúváltó". Jól tudom?
jol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51330 Dátum: 2011 Január 15, 21:43:39 »

pedig abban hosszú váltó van szvsz.
viszont azzal száguldozni nem fogsz  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #51329 Dátum: 2011 Január 15, 21:42:50 »

lassitó áttátel kidob és már isvan egy hosszú váltód

többször is  csináltam
És hosszabb is mint a "hosszúváltó". Jól tudom?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51328 Dátum: 2011 Január 15, 21:39:48 »

viszont azzal száguldozni nem fogsz  Grin

a váltónak fasza a kimenete, csak a keréknél lévő lassító áttétel bassza el a dolgot.
mint ahogy maresz is mondja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51327 Dátum: 2011 Január 15, 21:37:41 »

viszont azzal száguldozni nem fogsz  Grin
lassitó áttátel kidob és már isvan egy hosszú váltód

többször is  csináltam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #51326 Dátum: 2011 Január 15, 21:35:21 »

viszont azzal száguldozni nem fogsz  Grin
Hát, már dehogynem.  Cheesy
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #51325 Dátum: 2011 Január 15, 21:31:20 »

vagy kűbel váltó  Roll Eyes
viszont azzal száguldozni nem fogsz  Grin

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51324 Dátum: 2011 Január 15, 21:30:53 »

vagy kűbel váltó  Roll Eyes
vagy t1

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51323 Dátum: 2011 Január 15, 21:29:35 »

ki kell venni és a másik oldalra visszatenni.
'jáki :-PP
vagy kűbel váltó  Roll Eyes
igaz.
vagy t1.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51322 Dátum: 2011 Január 15, 21:22:40 »

hogy lehet megfordítani?
tesznek bele még egy fogaskereket?
vagy kivesznek?
vagy kűbel váltó  Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51321 Dátum: 2011 Január 15, 21:22:27 »

ki kell venni és a másik oldalra visszatenni.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51320 Dátum: 2011 Január 15, 21:21:43 »

Lehet hülye kérdés de a 009 és a gyári gyujtás között mi a különbség vákumon kívül???  Wink
hamarabb nyit a röpsúly és 2-3fokkal több előgyújtást ad mint a vákumos-vákum nélkül

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51319 Dátum: 2011 Január 15, 20:42:31 »

ki kell venni és a másik oldalra visszatenni.
hogy lehet megfordítani?
tesznek bele még egy fogaskereket?
vagy kivesznek?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51318 Dátum: 2011 Január 15, 20:37:48 »

Lehet hülye kérdés de a 009 és a gyári gyujtás között mi a különbség vákumon kívül???  Wink
nagyjából ennyi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51317 Dátum: 2011 Január 15, 20:37:27 »

Az ott egy szabvány bogár váltó, csak meg van fordítva a difi?
hogy lehet megfordítani?
tesznek bele még egy fogaskereket?
vagy kivesznek?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #51316 Dátum: 2011 Január 15, 18:39:42 »

Lehet hülye kérdés de a 009 és a gyári gyujtás között mi a különbség vákumon kívül???  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 15, 18:52:27 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51315 Dátum: 2011 Január 15, 18:25:25 »

Az ott egy szabvány bogár váltó, csak meg van fordítva a difi?
Igen.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51314 Dátum: 2011 Január 15, 14:49:41 »

Az ott egy szabvány bogár váltó, csak meg van fordítva a difi?
jóhogy Roll Eyes

Süni
« Hozzászólás #51313 Dátum: 2011 Január 15, 14:48:26 »

Roll Eyes
Az ott egy szabvány bogár váltó, csak meg van fordítva a difi?
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 [732] 733 734 735 736 737 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.