www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:32:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 717 718 719 720 721 [722] 723 724 725 726 727 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14916355 alkalommal)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51771 Dátum: 2011 Február 06, 15:06:45 »

Ilyet kell csinálnod.
Dugók kaphatók boltban.

Sok sör ha te csinálod???(nemértekhozzászmályli)
1303LS
« Hozzászólás #51770 Dátum: 2011 Február 06, 14:55:52 »

Help!
van egy ilyen rádióm:
<beszúrt kép törölve>
elméletben ez e T1 1500 1967extrája ezt megtaláltam :
<beszúrt kép törölve>
A gombok olyanok rajta mint a 1967es bogiké és a buszoké(gumigomb),csak arányában kisebb,nagyon csinos Cheesy
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
A hátulján van két a képen látható csatlakozási lehetőség....
<beszúrt kép törölve>
...az IBAY en találtam ezt a kábelt ,amivel elméletileg rá lehet kötni valami mp3mat ??.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Blaupunkt-Becker-Europa-MONO-iPod-MP3-Adapter-Mercedes-/150415991586?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item23057de322#ht_1074wt_1159

....vagy esetleg lehet ilyen kábelt csinálni,mert ez drága Undecided
Ilyet kell csinálnod.
Dugók kaphatók boltban.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #51769 Dátum: 2011 Február 06, 14:25:13 »

Help!
van egy ilyen rádióm:
A hátulján van két a képen látható csatlakozási lehetőség....

....vagy esetleg lehet ilyen kábelt csinálni,mert ez drága Undecided
Szerintem lehet csinálni.
Ha jól látom,akkor a rádión a DIN-es fülhallgató kimenet van(ez a régebbi Videoton rádiókon is ilyen volt,6+1 lik),a másik vége meg sima 3,5-ös jack aljzat.

Tóth Zoltán
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51768 Dátum: 2011 Február 06, 14:03:43 »

Help!
van egy ilyen rádióm:

elméletben ez e T1 1500 1967extrája ezt megtaláltam :

A gombok olyanok rajta mint a 1967es bogiké és a buszoké(gumigomb),csak arányában kisebb,nagyon csinos Cheesy


A hátulján van két a képen látható csatlakozási lehetőség....

...az IBAY en találtam ezt a kábelt ,amivel elméletileg rá lehet kötni valami mp3mat ??.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Blaupunkt-Becker-Europa-MONO-iPod-MP3-Adapter-Mercedes-/150415991586?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item23057de322#ht_1074wt_1159

....vagy esetleg lehet ilyen kábelt csinálni,mert ez drága Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 06, 14:13:54 írta herbie67 »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #51767 Dátum: 2011 Február 06, 13:44:03 »

Szerintem fekete színű, egyajkas normál német gyári szimmeringet és a blokk síkjától 2 mm-t beljebb kell ütni (nyomni).

Én nem vagyok híve a piros dupla ajakosnak, mert semmivel sem jobb, mint a szimpla, ugyanis, ha olaj jut át a belső gyűrűn, akkor azt a külső már nem fogja meg, ellenben a külső szárazon fut és melegszik, majd leszakadozik 5mm-es darabokban.
A külső legfeljebb a kuplung por ellen véd, de ezt is megkérdőjelezném. Szerintem parasztvakítás. És drága is.


Ez az én véleményem.
Ugyanez a tapasztalatom. már 3 duplaajkos, kiszedett van a pinyóban, aminek leszakadozott a külső gyűrűje. Most 2utolsó alkalommal is már a német , feketét vettem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51766 Dátum: 2011 Február 06, 12:53:51 »

Sziasztok!
Szerintetek milyen főtengely szimeringet érdemes venni a kuplung felőli oldalra?
Köszi

Szerintem fekete színű, egyajkas normál német gyári szimmeringet és a blokk síkjától 2 mm-t beljebb kell ütni (nyomni).

Én nem vagyok híve a piros dupla ajakosnak, mert semmivel sem jobb, mint a szimpla, ugyanis, ha olaj jut át a belső gyűrűn, akkor azt a külső már nem fogja meg, ellenben a külső szárazon fut és melegszik, majd leszakadozik 5mm-es darabokban.
A külső legfeljebb a kuplung por ellen véd, de ezt is megkérdőjelezném. Szerintem parasztvakítás. És drága is.


Ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #51765 Dátum: 2011 Február 06, 12:42:25 »

Sziasztok!
Szerintetek milyen főtengely szimeringet érdemes venni a kuplung felőli oldalra?
Köszi
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51764 Dátum: 2011 Február 06, 09:27:58 »

ilyen kampót találtam itthon, azt hittem egy másik bogár alkatrészeivel keveredett ide!!
ez van amikor nem én szedem szét az autót!


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #51763 Dátum: 2011 Február 06, 02:14:08 »

Nem mondod, hogy lenejlozova áll a hátsó ülés greenyben???? Shocked Shocked
Úgy van ahogy Zoli mondja.Nejlon csak akkor volt,mikor készült az autó.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51762 Dátum: 2011 Február 05, 21:13:15 »

Nem mondod, hogy lenejlozova áll a hátsó ülés greenyben???? Shocked Shocked
Mivel nincs rajta ajtókárpit, gondolom a szállítás-összerakás idejére.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51761 Dátum: 2011 Február 05, 20:52:49 »

Az after67-re stimmel amit leírtál.

A pre67-es bogaraknak a hátsóülés támláját,tényleg gumiakasztó és egy kis fémfogas tartja gyárilag.
Gumiakasztó.

Nem mondod, hogy lenejlozova áll a hátsó ülés greenyben???? Shocked Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51760 Dátum: 2011 Február 05, 16:54:55 »

mekkora vaszisz kicserélni a kormányoszlopban a csapágyat?Mekkora,vagy milyen (számozása)?Lehet venni sima csapágy boltban is?
Sajna lóg 1 picit.Leszedem a kormánykereket,bajuszt,zeeger gyürűt,akkor ki is jön a helyéről?olyan mint ha a perem nem engedné (látszólag)

A gyújtáskapcsolóm már működik,mert hála ESZ 764-nek volt neki kapcsoló betét,és délután összeraktam.Igaz toldani kelett a 30-as vezetéket,mert rövidebb volt 20 centivel.
  Roll Eyes)Kormánycsapágy?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51759 Dátum: 2011 Február 05, 14:48:45 »

gyönyörű csirkecombokat vettem ! hány főre főzzek holnap csirkepörköltet ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #51758 Dátum: 2011 Február 05, 10:39:14 »

Így van, az enyém is mexikói.

Igen, nekem is így van. ('81)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51757 Dátum: 2011 Február 05, 09:47:29 »

vinni kitcart Smiley
  ez ez ez miez? Roll Eyes

Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #51756 Dátum: 2011 Február 05, 09:31:48 »

Később is volt ilyen pl. némelyik mexikóiban.
Így van, az enyém is mexikói.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51755 Dátum: 2011 Február 05, 09:12:29 »

Az after67-re stimmel amit leírtál.

A pre67-es bogaraknak a hátsóülés támláját,tényleg gumiakasztó és egy kis fémfogas tartja gyárilag.
Gumiakasztó.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=5&productId=43ddfa236a759&sid=79ce6b13b2b64c2c9b58ee72f3d8480b

Kampó.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=5&productId=ik mexikóiban.47b4583331b60&sid=79ce6b13b2b64c2c9b58ee72f3d8480b
Később is volt ilyen pl. némelyik mexikóiban.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51754 Dátum: 2011 Február 05, 08:28:25 »


Igen, csak összevetettem Bigben kolléga mondatait az avatarjával...
És az Ákosé is after ugye.
 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 05, 08:30:44 írta Zoli »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51753 Dátum: 2011 Február 05, 00:57:44 »

A pre67-es bogaraknak a hátsóülés támláját,tényleg gumiakasztó és egy kis fémfogas tartja gyárilag.
De jo ezt tudni, koszi! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #51752 Dátum: 2011 Február 05, 00:37:48 »

Nekem nincs a közelben a bogár, de a két oldalkárpiton kell lennie egy kis alu cuccnak ( a képen a két-két lyuk felett) és abba akad be a támla. Kb. mint egy ajtózár.
Az üléstámla jobb oldalán egy kis fület meghúzol, akkor lehet lehajtani. A beakasztós módszer sufni szerintem, mivel fékezéskor az utasok tartanák a támlát.
<beszúrt kép törölve>
Az after67-re stimmel amit leírtál.

A pre67-es bogaraknak a hátsóülés támláját,tényleg gumiakasztó és egy kis fémfogas tartja gyárilag.
Gumiakasztó.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=5&productId=43ddfa236a759&sid=79ce6b13b2b64c2c9b58ee72f3d8480b

Kampó.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=5&productId=47b4583331b60&sid=79ce6b13b2b64c2c9b58ee72f3d8480b

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51751 Dátum: 2011 Február 04, 23:49:45 »


Azt hittem az a fajta, ami a motortartó csavarra megy és egy fogasív, ami beakad a fogaskoszorúba. Az fos.
az azt csibáltattam meg profiba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51750 Dátum: 2011 Február 04, 23:15:31 »

1 cm-t nem bír lógni, csak úgy értzed, hogy sok.

A teljes támcsapágy szélessége, ahol felfekszik 22 mm. annak a közepén van egy 4-es olajzófurat, ha 4 mm-t lóg, akkor teljesen elzárja az olajat és akkor kb. 5 percet tud a motor járni és kész, megsül a csapágy és a 4. hajtókarcsapágy is.

a Sátán bogaramon 1 centit tudtam kihúzni az ékszíjtárcsát, Tata - Győr 1.5 liter olaj fogyasztás, több hónap állás után is pöccre indult, és haverom azzal motorral fogja vizsgára vinni kitcart Smiley
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51749 Dátum: 2011 Február 04, 22:43:49 »


Elég levenni a lendkereket, de szerintem felesleges nézegetni, úgyis gépmunka lesz a vége.
Majd vasárnap ránézünk azért. De előtte megmérem hogy mennyi is az az annyi hogy tudjuk  Wink hátha rekord érték jön ki. Majd ha megmérem írok.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51748 Dátum: 2011 Február 04, 22:37:35 »

És akkor ezt hogy tudjuk megnézni hogy mi a baj? Elég a lendkerék levétele vagy komolyabban meg kell bontani a motort?


Elég levenni a lendkereket, de szerintem felesleges nézegetni, úgyis gépmunka lesz a vége.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51747 Dátum: 2011 Február 04, 22:36:37 »

csak kuplungolásnál zárja el a furatot egyébként forgás közbe visszakényszerül a helyére  nekem volt olyan D-s motorom ami fél centit lógott  mikor kihézagoltam kattogott meg szorult így vissza hézagoltam Grin  tán még azóta is járnak vele  Roll Eyes ja és a támcsapágynak válla van ha az kimozdul 2mm az le is törik
, én még jobban mozgót soha nem láttam.


Nem biztos, hogy letörik, mert a motorblokk verődik be. A 22 mm-es fal elvékonyodik 17-18 mm-esre Ez 4 mm, az nagyon sok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51746 Dátum: 2011 Február 04, 22:19:07 »

1 cm-t nem bír lógni, csak úgy értzed, hogy sok.

A teljes támcsapágy szélessége, ahol felfekszik 22 mm. annak a közepén van egy 4-es olajzófurat, ha 4 mm-t lóg, akkor teljesen elzárja az olajat és akkor kb. 5 percet tud a motor járni és kész, megsül a csapágy és a 4. hajtókarcsapágy is.
csak kuplungolásnál zárja el a furatot egyébként forgás közbe visszakényszerül a helyére  nekem volt olyan D-s motorom ami fél centit lógott  mikor kihézagoltam kattogott meg szorult így vissza hézagoltam Grin  tán még azóta is járnak vele  Roll Eyes ja és a támcsapágynak válla van ha az kimozdul 2mm az le is törik
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 04, 22:20:38 írta tati »

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51745 Dátum: 2011 Február 04, 22:15:52 »

1 cm-t nem bír lógni, csak úgy értzed, hogy sok.

A teljes támcsapágy szélessége, ahol felfekszik 22 mm. annak a közepén van egy 4-es olajzófurat, ha 4 mm-t lóg, akkor teljesen elzárja az olajat és akkor kb. 5 percet tud a motor járni és kész, megsül a csapágy és a 4. hajtókarcsapágy is.
És akkor ezt hogy tudjuk megnézni hogy mi a baj? Elég a lendkerék levétele vagy komolyabban meg kell bontani a motort?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51744 Dátum: 2011 Február 04, 22:01:10 »

Hogyan lehet megtudni hogy a támcsapágy a rossz? Elég hozzá a lendkereket levenni vagy meg kell bontani hozzá a motort? Mert több mint valószinű, hogy az lesz a rossz mivel közel 1 cm lóg  Undecided Cry

1 cm-t nem bír lógni, csak úgy értzed, hogy sok.

A teljes támcsapágy szélessége, ahol felfekszik 22 mm. annak a közepén van egy 4-es olajzófurat, ha 4 mm-t lóg, akkor teljesen elzárja az olajat és akkor kb. 5 percet tud a motor járni és kész, megsül a csapágy és a 4. hajtókarcsapágy is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51743 Dátum: 2011 Február 04, 21:33:08 »

mivel közel 1 cm lóg  Undecided Cry
Mennnnyiiiit?! Shocked
Es meg el?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51742 Dátum: 2011 Február 04, 20:58:46 »


2 oka lehet: az első, hogy rosszul hézagolták ki, ez nem valószínű, a másik az, hogy a támcsapágy a lendkerék alatt megmozdult a blokkban.

Ennek követkeménye, hogy szétveri a blokkot jobban, majd annyira elmozog, hogy nem kap olajat a hátsó csapágy és a 4. hajtókar csapágy és mindkettő megolvad.

Gyári "lógás" 0.07mm, nem érezhető. 0.2-0.3 mm már érezhető.  0.5 mm már durva.

Megoldás: vonalfúrás, gépmunka.  Undecided
Hogyan lehet megtudni hogy a támcsapágy a rossz? Elég hozzá a lendkereket levenni vagy meg kell bontani hozzá a motort? Mert több mint valószinű, hogy az lesz a rossz mivel közel 1 cm lóg  Undecided Cry
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51741 Dátum: 2011 Február 04, 20:38:21 »

mos nézem milyen cuki dagi a typ4 hűtő Roll Eyes
nekem is az van Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51740 Dátum: 2011 Február 04, 20:25:03 »

az fos enyi szerszámacél kezelve 30e csinálták 5éves karc sincs rajta


Azt hittem az a fajta, ami a motortartó csavarra megy és egy fogasív, ami beakad a fogaskoszorúba. Az fos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #51739 Dátum: 2011 Február 04, 20:08:44 »

A beakasztós módszer sufni szerintem, mivel fékezéskor az utasok tartanák a támlát.

Most kell tartaniuk, mert elszakadt a beakasztó...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51738 Dátum: 2011 Február 04, 19:46:47 »


Az fos, nekem is van, de nem jó. 1 m-es szögvas jobb, annak lehet adni 500+ Nm-t...  Grin
az fos enyi szerszámacél kezelve 30e csinálták 5éves karc sincs rajta

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51737 Dátum: 2011 Február 04, 19:44:16 »

vasárnap műtünk, késő már a reszelés a világ másik végén, de ha csirkepörkűtet akarsz enni kb 10.000.-ért akkor gyere át vasárnap a cuccal  Roll Eyes
korrekt a 10ezres csirkepörí ! nem japán kakasból lesz ?  Grin
 inkább a 12ezer forintos benzin költség szab határt  Cry

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51736 Dátum: 2011 Február 04, 19:41:37 »

És ez simán, csont nélkül elfér a kutyaházban, vagy heftölgetni kell?
igen a kutyaházat bővíteni kell ,  de engem nem is érdekel olyan művelet ami nem jár szopással Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51735 Dátum: 2011 Február 04, 19:36:03 »


2 oka lehet: az első, hogy rosszul hézagolták ki, ez nem valószínű, a másik az, hogy a támcsapágy a lendkerék alatt megmozdult a blokkban.

Ennek követkeménye, hogy szétveri a blokkot jobban, majd annyira elmozog, hogy nem kap olajat a hátsó csapágy és a 4. hajtókar csapágy és mindkettő megolvad.

Gyári "lógás" 0.07mm, nem érezhető. 0.2-0.3 mm már érezhető.  0.5 mm már durva.

Megoldás: vonalfúrás, gépmunka.  Undecided
ezt próbáltam az előző hszben parasztisztáni kiejtésemmel taglalni  ; Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51734 Dátum: 2011 Február 04, 19:35:47 »

nekem célszerszámom van Grin


Az fos, nekem is van, de nem jó. 1 m-es szögvas jobb, annak lehet adni 500+ Nm-t...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51733 Dátum: 2011 Február 04, 19:33:52 »

Sziasztok.
Mi lehet annak az oka, hogy a főtengely lóg előre és hátra nem is kicsit  Undecided. Lehetséges hogy a támcsapágy az oka? És ha igen akkor ez hol van? A lendkerék felőli oldalon vagy az ékszíjtárcsa felől?


2 oka lehet: az első, hogy rosszul hézagolták ki, ez nem valószínű, a másik az, hogy a támcsapágy a lendkerék alatt megmozdult a blokkban.

Ennek követkeménye, hogy szétveri a blokkot jobban, majd annyira elmozog, hogy nem kap olajat a hátsó csapágy és a 4. hajtókar csapágy és mindkettő megolvad.

Gyári "lógás" 0.07mm, nem érezhető. 0.2-0.3 mm már érezhető.  0.5 mm már durva.

Megoldás: vonalfúrás, gépmunka.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51732 Dátum: 2011 Február 04, 19:33:02 »

Sziasztok.
Mi lehet annak az oka, hogy a főtengely lóg előre és hátra nem is kicsit  Undecided. Lehetséges hogy a támcsapágy az oka? És ha igen akkor ez hol van? A lendkerék felőli oldalon vagy az ékszíjtárcsa felől?
nem úgy van az !
ha kb 2-3 tizedes lógásnál jobban lóg, az ékszíj tárcsát rángatva akkor szvsz menthetetlen
kb az a lógás lehet moderálni a főtengely végén a lendkerék oldalon alátételezéssel
ha kb 1-2-4 mm akkor veszettfejszenyele
az én motorom ami vasárnap bekerül pont ilyen !
gépmunka stb nélkül ez már nem orvosolható !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 717 718 719 720 721 [722] 723 724 725 726 727 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.242 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.