www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:44:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13168441 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53115 Dátum: 2011 Március 30, 19:29:40 »

Meg van a megoldás? Wink
Nincs.  Huh

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #53114 Dátum: 2011 Március 30, 19:13:12 »

6db alig észrevehetően repedtem van, ha nem mondom meg , hogy repedtek, észre sem vennéd
ha nem veszi meg senki odaadom játszani, próbálkozni
Köszönöm szépen! 
Ilyenem is van 2db meg olyan is amin még ennyi makula sincs.
Lehet, hogy veszek bele új szelepeket, felmarom és lesz duplaszívós. Ha nem megy tele takonnyal a hűtőborda és tud hűlni rendesen nem lesz annak baja sokáig.
1303LS
« Hozzászólás #53113 Dátum: 2011 Március 30, 19:08:23 »

Partizánt ne hasonlítsd össze Vilivel  Grin

Hát igen vépóvert sose vennék.  Grin
Egyébként ütni vágni sose szoktam a kocsit, de az 1,2-essel simán utazok 110-el, a vége 120 körül van egyébként és az sem árt neki, hiszen mechanikailag nincs túlterhelve a motor, sőt még kihajtva sem.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53112 Dátum: 2011 Március 30, 19:07:18 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
6db alig észrevehetően repedtem van, ha nem mondom meg , hogy repedtek, észre sem vennéd
ha nem veszi meg senki odaadom játszani, próbálkozni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #53111 Dátum: 2011 Március 30, 19:05:24 »

Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

Karesz haverom autójában most egy mezei "F"-es 100%-os motor van. 130-nál meggyőzően van még tartalék benne a porsche váltó 4. fokozatában 5.- ben meg még sokat megy. Az "F" es meg ugye szimpla és 1,3-as.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53110 Dátum: 2011 Március 30, 19:04:41 »

Partizánt ne hasonlítsd össze Vilivel  Grin

annó, amikor partizán vett vépóvert, akkor 140-150-nel tepertünk zsidófok felé.
az a valóságban is simán megvan 120-130.

alábbi volt a motorizáltság:
stone 1.2, én 1.3 szimpla, partizán 1.3 dupla
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53109 Dátum: 2011 Március 30, 19:02:32 »

Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

annó, amikor partizán vett vépóvert, akkor 140-150-nel tepertünk zsidófok felé.
az a valóságban is simán megvan 120-130.

alábbi volt a motorizáltság:
stone 1.2, én 1.3 szimpla, partizán 1.3 dupla



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53108 Dátum: 2011 Március 30, 19:02:25 »

Szembe szélben én is mentem harmadikban 70-nel Gyomára Smiley

Múltkor erősebb -még nem viharos- szembeszélben a 60km/h gondot okozott, már túl kellett nyomnom azon az elméleti "mégnemfáj" határom.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #53107 Dátum: 2011 Március 30, 19:00:23 »

Szerintem nyomatékban nem rosszabb a szimpla szívós, fordulaton már igen. Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

Múltkor erősebb -még nem viharos- szembeszélben a 60km/h gondot okozott, már túl kellett nyomnom azon az elméleti "mégnemfáj" határom.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #53106 Dátum: 2011 Március 30, 18:56:56 »

Akkor ugyis 3. Roll Eyes
Csodálkoznék, ha 70-80-at nem tudna röhögve hosszú váltóval egy 1.6-os motor, lásd lentebbi gyakorlati LE levezetést.
Viszont lakókocsival nem fogok előzgetni, így relatív kicsi az esélye, hogy sokszor kelljen visszarakosgatni 3.-ba.
Rohadt nyugisan tudok vezetni.  Roll Eyes
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53105 Dátum: 2011 Március 30, 18:55:20 »

Szerintem nyomatékban nem rosszabb a szimpla szívós, fordulaton már igen. Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
1303LS
« Hozzászólás #53104 Dátum: 2011 Március 30, 18:53:37 »

Ötlet.
Hosszú váltó+vontatás viszonylag alacsony sebesség mellett nem megy a hűtés rovására?
 Huh
Majd kiderül.
Egyenlőre ettől félek a legkevésbé.
Most 1.2-es motorral a 70km/h könnyed fél gázzal megvan sík úton. Szerintem olyankor termel a motor kb 25+LE-t. Nem hinném, hogy gondot okozna az ezzel járó hőtermelés.
Annyi hiányzik, hogy a fennmaradó elméleti 9LE (34-25) már semmire sem elég, illetve ebben a tartományban mozogva már erőlködik a motor.
4 rácsos géptetővel sok 10km-en keresztül 110km/h-val haladva mindig csak kézmeleg a motorháztető, de még a hengerek lemez burkolatára is ráteszem a kezem kis időre.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53103 Dátum: 2011 Március 30, 18:50:25 »

spar (pre67) lökhárítónál a tartókonzol teljesen vízszintesen jön ki a homlokfalon?
Elméletileg.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53102 Dátum: 2011 Március 30, 18:49:49 »

Akkor ugyis 3. Roll Eyes
Mondjuk 100 km-en keresztül?

Bácsi Győző
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #53101 Dátum: 2011 Március 30, 18:44:12 »

spar (pre67) lökhárítónál a tartókonzol teljesen vízszintesen jön ki a homlokfalon?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53100 Dátum: 2011 Március 30, 18:43:22 »

Ötlet.
Hosszú váltó+vontatás viszonylag alacsony sebesség mellett nem megy a hűtés rovására?
 Huh
Akkor ugyis 3. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53099 Dátum: 2011 Március 30, 18:41:43 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
Ötlet.
Hosszú váltó+vontatás viszonylag alacsony sebesség mellett nem megy a hűtés rovására?
 Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53098 Dátum: 2011 Március 30, 18:37:51 »

Lehet, hogy a nyelestengely rögzítő kis hüvely lecsúszott a tengelyről.

Könnyű javítani, visszatenni, de a difit ki kell venni. (váltót is a kocsiból)
Köszönet!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #53097 Dátum: 2011 Március 30, 18:19:33 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53096 Dátum: 2011 Március 30, 17:53:35 »

Valaki mondja már meg, mi a nyavalyáért ugrik ki a nyelestengely a váltóból?
Tegnap a szokásos 10 perc helyett két óra hosszat műtöttük kifele a motort, mert nem tudtam leakasztani a kuplungot a tengelyről..
Javításról is lehet írni, meg ha van valakinek váltója, arról is.

Lehet, hogy a nyelestengely rögzítő kis hüvely lecsúszott a tengelyről.

Könnyű javítani, visszatenni, de a difit ki kell venni. (váltót is a kocsiból)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53095 Dátum: 2011 Március 30, 17:52:55 »

Az újról a fekete festéket minek levakarni, az nem védőrétehnek van fent?
De, vedoreteg. Hogy megvedje a legyektol, amig hozzadkerul ... :-)
Allitolag nagyon silany annak a minosege, mindenki azt mondja (lakatosok, fenyezok is), hogy azt le kell szedni rola es normalisan lealapozni fenyezes elott.
Sajat tapasztalatom is ez, konkretan megjelentek a rozsdafoltok a frissen vasarolt, utangyartott, fekete reteggel bevont elemeken.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #53094 Dátum: 2011 Március 30, 17:50:38 »


Neked is köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #53093 Dátum: 2011 Március 30, 17:50:18 »

Ha használt akkor :

Ro55 aztán lemosás (van más anyag is, én így szoktam)
Kétkomponensű alapozó ( ez fontos! )
Alvázvédelem igény szerint ( Body részemről , ha fested akkor fényezhető)

Ha új akkor a Ro55 nem kell. de akkor is le kell vakarni a fekete festéket teljesen.

belülről ugyanez.

Szivacsos anyagot - nedvszívó -  ne használj, mert ha egyszer beázik -elég egy ablakon beesőzápor is - akkor nem szárad ki. A bitumenes lapok jók, kicsit nyáron büdösek az első évben.


Köszönöm az infókat!

Az újról a fekete festéket minek levakarni, az nem védőrétehnek van fent?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53092 Dátum: 2011 Március 30, 16:33:12 »

Valaki mondja már meg, mi a nyavalyáért ugrik ki a nyelestengely a váltóból?
Tegnap a szokásos 10 perc helyett két óra hosszat műtöttük kifele a motort, mert nem tudtam leakasztani a kuplungot a tengelyről..
Javításról is lehet írni, meg ha van valakinek váltója, arról is.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53091 Dátum: 2011 Március 30, 15:51:01 »

Ha használt akkor :

Ro55 aztán lemosás (van más anyag is, én így szoktam)
Kétkomponensű alapozó ( ez fontos! )
Alvázvédelem igény szerint ( Body részemről , ha fested akkor fényezhető)

Ha új akkor a Ro55 nem kell. de akkor is le kell vakarni a fekete festéket teljesen.

belülről ugyanez.

Szivacsos anyagot - nedvszívó -  ne használj, mert ha egyszer beázik -elég egy ablakon beesőzápor is - akkor nem szárad ki. A bitumenes lapok jók, kicsit nyáron büdösek az első évben.

jól van mondva alapozóból is használhatsz bodyt  .

PL.: http://www.totallux.hu/korroziogatlo-alapozok/index.php

http://www.totallux.hu/korroziogatlo-alapozok/index.php

http://www.totallux.hu/1k-2k-szorok-toltok/index.php

http://www.totallux.hu/termekek/index.php

Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #53090 Dátum: 2011 Március 30, 14:39:46 »

Ha használt akkor :

Ro55 aztán lemosás (van más anyag is, én így szoktam)
Kétkomponensű alapozó ( ez fontos! )
Alvázvédelem igény szerint ( Body részemről , ha fested akkor fényezhető)

Ha új akkor a Ro55 nem kell. de akkor is le kell vakarni a fekete festéket teljesen.

belülről ugyanez.

Szivacsos anyagot - nedvszívó -  ne használj, mert ha egyszer beázik -elég egy ablakon beesőzápor is - akkor nem szárad ki. A bitumenes lapok jók, kicsit nyáron büdösek az első évben.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #53089 Dátum: 2011 Március 30, 14:26:29 »

Van egy kérdésem, a padlólemez kezelésével kapcsolatban.
Milyen anyagokat és milyen sorrendben érdemes felvinni?
A tetejére milyen hangszigetelő anyagot használjak? Valami szivacsos öntapadós cuccot ajánlottak, hogy remek hangszigetelő, de a nevére nem emlékszem.

Erre valaki tanácsoljon valamit, mert be kell szereznem a szükséges anyagokat a héten!
Kösz!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53088 Dátum: 2011 Március 30, 14:19:40 »

Nem igazán bogaras, de SZM:

Motoromba rendeltem webshopon keresztül akkumulátort, ezt itt:

http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?cPath=16_33&products_id=142

A webshopon keresztül vissza is igazolták, sőt még azt is az üzenetebe biggyesztették, ha kérdésem van a felsavazással forduljak hozzájuk  Huh .
Meglepődtem, mert azt hittem hogy teljesen menetkész akkumulátort kapok, berakom és brmmmm... mi a felsavazási processz? Beleöntöm a savat, azt kész, vagy még külön fel is kell tölteni árammal?
Meg erre a "végleges lezárásra" is kiváncsi vagyok....
általában az is rá van írva hogy szárazon töltve! akkor savazás után használhatod  vagy normális töltővel cseptöltésre teszed  Wink eccerű ez 

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #53087 Dátum: 2011 Március 30, 14:07:34 »

Nem igazán bogaras, de SZM:

Motoromba rendeltem webshopon keresztül akkumulátort, ezt itt:

http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?cPath=16_33&products_id=142

A webshopon keresztül vissza is igazolták, sőt még azt is az üzenetebe biggyesztették, ha kérdésem van a felsavazással forduljak hozzájuk  Huh .
Meglepődtem, mert azt hittem hogy teljesen menetkész akkumulátort kapok, berakom és brmmmm... mi a felsavazási processz? Beleöntöm a savat, azt kész, vagy még külön fel is kell tölteni árammal?
Meg erre a "végleges lezárásra" is kiváncsi vagyok....
a savas akksikat általában sav nélkül árulják. szállítás, élettartam, stb. ha szárazon kapod, venned kell akkusavat és neked feltölteni a cellákat, utána kupakokat lent hagyni, hogy a gázok távozhassanak, várni fél órát-órát, utána már meglesz a 12V, kupakok vissza és lehet használni. nekem am otor akksijába több, mint fél liter sav ment bele, érdemes literest venni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #53086 Dátum: 2011 Március 30, 13:55:41 »

Nem igazán bogaras, de SZM:

Motoromba rendeltem webshopon keresztül akkumulátort, ezt itt:

http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?cPath=16_33&products_id=142

A webshopon keresztül vissza is igazolták, sőt még azt is az üzenetebe biggyesztették, ha kérdésem van a felsavazással forduljak hozzájuk  Huh .
Meglepődtem, mert azt hittem hogy teljesen menetkész akkumulátort kapok, berakom és brmmmm... mi a felsavazási processz? Beleöntöm a savat, azt kész, vagy még külön fel is kell tölteni árammal?
Meg erre a "végleges lezárásra" is kiváncsi vagyok....
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #53085 Dátum: 2011 Március 30, 08:43:46 »

nem biztos   weber más mint a solex lehet tök üzemszerű csak te nem vagy hozzá szokva....

az tuti, majd valamikor rá kéne nézni esetleg, mert így szopó azért

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53084 Dátum: 2011 Március 30, 07:32:49 »

Mi van,ha nincs rajta? Roll Eyes
kivágnak, mint a taknyot



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53083 Dátum: 2011 Március 30, 06:56:30 »

Lökhárító szerintetek fontos,vagyis kötelező műszakira? Mi van,ha nincs rajta? Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53082 Dátum: 2011 Március 30, 06:55:46 »

Abban tudna valaki segíteni, hogy a légszűrőn a csappantyút mivel lehet/szokás mozgatni és rögzíteni?
Mert a bovden az ott van a légszűrőn, de a vége lifeg a levegőben. És egyébkként meg mire van a bovden másik vége kötve?
Meg van a megoldás? Wink

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #53081 Dátum: 2011 Március 29, 22:08:29 »

nem is vissza felé folyás a lényeg.......

lehet leragad zárva marad és mig leállitja pont ház kiürül vagy kevés lesz benne....és következő inditásnál már probléma megtölteni az uszóházat!
Na pont így jártam én!
De hála Buginak megjavult!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53080 Dátum: 2011 Március 29, 22:08:02 »

Aha, ez is lehet, igaz!
(De gondolom akkor ez a felakadas menetkozben is gondot okozna sokszor, nem mindig csak akkor, mikor eppen leallitja a motort.)
nem feltétlen tüszelep kibebaszottul megtudja az embert szopatni........ Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53079 Dátum: 2011 Március 29, 22:05:54 »

zárva marad és mig leállitja pont ház kiürül
Aha, ez is lehet, igaz!
(De gondolom akkor ez a felakadas menetkozben is gondot okozna sokszor, nem mindig csak akkor, mikor eppen leallitja a motort.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53078 Dátum: 2011 Március 29, 21:59:24 »

Hat visszafele szerintem nem tud folyni, mer' a tuszeleppel zarodo, uszohazba vezeto cso magasan er veget az uszohazban, max ennek az aljaig urulhet ki ebbe az iranyba az uszohaz. A karbiba befolyhat a benya, azt nem tudom mi szabalyozza (de nyilvan kozre jatszik az is, hogy a jol zarodo tuszelep eseten a karbiba befele elszivargo uzemanyag helyen kialakulo vakuum nem engedi kiurulni az uszohazat).
nem is vissza felé folyás a lényeg.......

lehet leragad zárva marad és mig leállitja pont ház kiürül vagy kevés lesz benne....és következő inditásnál már probléma megtölteni az uszóházat!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53077 Dátum: 2011 Március 29, 21:34:08 »

ha a tűszelep jó, nem kell elektromos ac-vel bajlódni?
Hat visszafele szerintem nem tud folyni, mer' a tuszeleppel zarodo, uszohazba vezeto cso magasan er veget az uszohazban, max ennek az aljaig urulhet ki ebbe az iranyba az uszohaz. A karbiba befolyhat a benya, azt nem tudom mi szabalyozza (de nyilvan kozre jatszik az is, hogy a jol zarodo tuszelep eseten a karbiba befele elszivargo uzemanyag helyen kialakulo vakuum nem engedi kiurulni az uszohazat).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53076 Dátum: 2011 Március 29, 21:33:41 »

ha a tűszelep jó, nem kell elektromos ac-vel bajlódni?
nem biztos   weber más mint a solex lehet tök üzemszerű csak te nem vagy hozzá szokva....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.