www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:13:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13162136 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58835 Dátum: 2011 December 14, 12:37:58 »

Az "atlasz fehér" kódhoz tud valaki RAL kódot adni?
Én nem találtam ilyen színt egyik RAL listában sem
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 14, 12:49:25 írta Zoli »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58834 Dátum: 2011 December 14, 08:10:22 »

Az "atlasz fehér" kódhoz tud valaki RAL kódot adni?
a mestert idézve:
"a felnit, hasonlóan a vakok fehér botjához nem kódra szokták fényezni, hanem körülbelülre"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #58833 Dátum: 2011 December 14, 08:07:32 »

Az "atlasz fehér" kódhoz tud valaki RAL kódot adni?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58832 Dátum: 2011 December 13, 20:48:40 »

Szakik!
Segítséget szeretnék kérni.
Ez milyen fesszab? Külső v. belső? Bocs, ha Nektek evidens, nekem nem az.

ez egy külső fesszabályzós generátor ráépítve egy bosch off generátor "belső" szénkefetartós fesszabályzója  úgy hogy a szénkefék helyére  lett betéve a csúszósaru  . lehet hogy gány de nagyon ötletes és megbítható megoldás érdemes lenne kicsit megkurtítani a széleit és fenthagyni  mert ez nem egy utángyártott szar  és nem is egy félmechanikus beégésre hajlamos cucc mint a bogár gyárija  Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #58831 Dátum: 2011 December 13, 19:29:27 »

Annyi csak, hogy az enyém AD-s...
azért van rajta kivezetés a fékrásegítőnek
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58830 Dátum: 2011 December 13, 17:40:34 »

ok, kösz. Akkor még egy hülye kérdés: A generátor fesszab különbözik a dinamóétól?

Igen.
Ha külsőleg nem is belsőleg igen.


 Evil

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58829 Dátum: 2011 December 13, 15:48:34 »

AB-s motoron kettőnek kell lennie. Egyik megy a gyújtáshoz, a másik a légszűrőbe. Javítsatok, ha rosszul tudom.
Annyi csak, hogy az enyém AD-s...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58828 Dátum: 2011 December 13, 15:42:57 »

Létezik dupla vákuumos gyujtásszabályzó. Nekem is lecserélték szimplára, ezért le van dugózva.
AB-s motoron kettőnek kell lennie. Egyik megy a gyújtáshoz, a másik a légszűrőbe. Javítsatok, ha rosszul tudom.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58827 Dátum: 2011 December 13, 14:08:21 »

A szívócsonkon, nem a hengerfejen, hanem ahogy írtad, a karbi alatt. Ledugózott nekem a karbin van...
Létezik dupla vákuumos gyujtásszabályzó. Nekem is lecserélték szimplára, ezért le van dugózva.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58826 Dátum: 2011 December 13, 13:59:06 »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58825 Dátum: 2011 December 13, 13:58:13 »

Szívócsonk? A hengerfejen? Mert nekem is van egy ledugózott kis cső a karbi alatt, de az a dupla vákuumos gyújtásé.
Az én külsős dinamóm is át lett alakítva belsős generátorra ezért van néhány fura kötés.
A szívócsonkon, nem a hengerfejen, hanem ahogy írtad, a karbi alatt. Ledugózott nekem a karbin van...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58824 Dátum: 2011 December 13, 13:36:16 »

persze, én sem úgy gondoltam, h a fesszab a váltó miatt ilyen, csak h van más furcsaság is a motortérben, pl a szivocsonkon is van egy oldalsó pici cső és a fesszabra menő kábelkorbácson is van egy bekötetlen vezeték. Valszeg ez mind a váltó miatt lehet. Aztán előfordulhat, h hatalmasat tévedek, de aki eddig látta, mind ennek gondolta.
Szívócsonk? A hengerfejen? Mert nekem is van egy ledugózott kis cső a karbi alatt, de az a dupla vákuumos gyújtásé.
Az én külsős dinamóm is át lett alakítva belsős generátorra ezért van néhány fura kötés.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58823 Dátum: 2011 December 13, 09:46:56 »

Igen, en ugy tudom, hogy azt jeloli...
http://www.eberspacher.com/downloads/technical-documents/airB1LC+D1LC_technical.pdf

Irja is, az elso oldalon:

B1LC (compact) for gasoline
D1LC (compact) for diesel fuel


Most vagy B1L-ed van, vagy a D1L-ed dizeles. ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58822 Dátum: 2011 December 13, 09:38:31 »

ez a B és D nem az üzemanyagot jelöli?
Igen, en ugy tudom, hogy azt jeloli...
http://www.espar.com/documents/D1LCc.pdf <-- nem ilyen ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58821 Dátum: 2011 December 13, 08:59:55 »

szívócsonk furat az nem fékrásegítő busznál?
nem hinném. Viszont rájöttem, h semmi köze a váltóhoz. Az összes szögletes papirszűrős légszűrőnek ide van kötve a bal oldali kis csöve. Azt nem tudom, mi célból.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58820 Dátum: 2011 December 13, 08:47:44 »

Ha csináltok vezérlő panelt, akkor csinál többet!
Legalább a tiednek az árát vissza hozza.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #58819 Dátum: 2011 December 13, 08:45:13 »


szerintem ebből gondolja:
Eberspacher D1L.


nem lehet hogy B1L a tiéd? vagy ez a B és D nem az üzemanyagot jelöli?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58818 Dátum: 2011 December 13, 08:11:24 »

ok, kösz. Akkor még egy hülye kérdés: A generátor fesszab különbözik a dinamóétól?
igen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58817 Dátum: 2011 December 13, 08:02:12 »

Nah pont emiatt kerdezem ... ugye tudod, hogy az egy gazolajos kalyha? ;-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58816 Dátum: 2011 December 13, 07:16:33 »

Pirosbogár. :-)
Nah pont emiatt kerdezem ... ugye tudod, hogy az egy gazolajos kalyha? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58815 Dátum: 2011 December 13, 06:23:43 »


Ez egy külső fesszabos generátor.
A fesszab meg gyárilag az ülés alatt van.
Ez valami nem gyári kókány.
Proti mondta a bakátson a Baditznál valami 5e a gyári.


 Evil
ok, kösz. Akkor még egy hülye kérdés: A generátor fesszab különbözik a dinamóétól?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58814 Dátum: 2011 December 13, 05:03:38 »

Pirosbogár. :-)
A gázolajosba truma van.

gázolajosba
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58813 Dátum: 2011 December 12, 22:56:19 »


Proti mondta a bakátson a Baditznál valami 5e a gyári.

En csak a belso fesszabot kerdeztem, az Baditznal 9000 korul volt. Kimentem inkabb a Kelle-be a budaorsi repuloter kozelebe, ott 5000er' megkaptam.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58812 Dátum: 2011 December 12, 22:31:35 »

Szakik!
Segítséget szeretnék kérni.
Ez milyen fesszab? Külső v. belső? Bocs, ha Nektek evidens, nekem nem az.


Ez egy külső fesszabos generátor.
A fesszab meg gyárilag az ülés alatt van.
Ez valami nem gyári kókány.
Proti mondta a bakátson a Baditznál valami 5e a gyári.


 Evil

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #58811 Dátum: 2011 December 12, 22:07:24 »

persze, én sem úgy gondoltam, h a fesszab a váltó miatt ilyen, csak h van más furcsaság is a motortérben, pl a szivocsonkon is van egy oldalsó pici cső és a fesszabra menő kábelkorbácson is van egy bekötetlen vezeték. Valszeg ez mind a váltó miatt lehet. Aztán előfordulhat, h hatalmasat tévedek, de aki eddig látta, mind ennek gondolta.
szívócsonk furat az nem fékrásegítő busznál?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58810 Dátum: 2011 December 12, 22:00:33 »

gázolajosba
Ez akkor most melyik kocsiban van ? Valamelyik golfban ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58809 Dátum: 2011 December 12, 21:45:39 »

Váltónak és fesszabnak sok köze egymáshoz nincs. A gyári megoldás gondolom a hátsó ülés alatt leledzene, mint a dinamósnál.
Pár hónap múlva, amikor a generátor rákerül a motorra, szerintem nálam is ott lesz.
persze, én sem úgy gondoltam, h a fesszab a váltó miatt ilyen, csak h van más furcsaság is a motortérben, pl a szivocsonkon is van egy oldalsó pici cső és a fesszabra menő kábelkorbácson is van egy bekötetlen vezeték. Valszeg ez mind a váltó miatt lehet. Aztán előfordulhat, h hatalmasat tévedek, de aki eddig látta, mind ennek gondolta.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58808 Dátum: 2011 December 12, 20:18:45 »

Eberspacher D1L.
Ez akkor most melyik kocsiban van ? Valamelyik golfban ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58807 Dátum: 2011 December 12, 20:12:16 »

Ohhh, ez akkor elkerülte a figyelmem, azt hittem a szokványos bogárbusztypakárhány kályháról van szó.

Az általad szokványos kályhának nevezett kályhák általában Eberspacher gyártmányúak, ez is az. Ez a levegős kályhák között a legkisebb (B1L) volt és szerelték mindenféle autóba, ez a kályha konkrétan egy BMW E28-es gyári kályhája volt (regi 5-ös BMW)
Ennek elődja és nagyobb teljesítményű változata a fémházas B2L, amit VW buszba is tettek meg sok-sok más autóba, ahol elég volt a levegőt fűteni.

Ezek a kályhák nagyon megbízható sé biztonságos szerkezetek, nem keverendők össze a kelet német sirokkóval vagy a zaz benzinkályhájával, amelyek szintén jók, ahogy egy Wartburg és Lada is jó volt összehasonlítva a Mercedes-szel.

A másik ilyen nagy állófűtés hatalom a webasto, de az inkább vizes fűtéseket gyártott és így a mi autóinkba nem csináltak kályhát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58806 Dátum: 2011 December 12, 19:58:15 »

Mi pedig nem láttunk papírt. Legalább zsírpapírt tegyél Smiley

Hasonló az anyaga a karburátor úszóháza alatt lévő tömitéshez. Meg volt a tömités, de nem találom, még megkerülhet.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58805 Dátum: 2011 December 12, 19:29:30 »

Mi pedig nem láttunk papírt. Legalább zsírpapírt tegyél Smiley

Akkor azt írom, hogy gumi aláttét kell, de nem az kell, hanem papir. Neked van gumi alátéted a kilincs alá? Én meg azt nem láttam még.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58804 Dátum: 2011 December 12, 19:25:03 »

Nem a gumi alátétre gondolsz? Az hiányzik a képről...
Akkor azt írom, hogy gumi aláttét kell, de nem az kell, hanem papir. Neked van gumi alátéted a kilincs alá? Én meg azt nem láttam még.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #58803 Dátum: 2011 December 12, 19:16:59 »

Igen.

Nem a gumi alátétre gondolsz? Az hiányzik a képről...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58802 Dátum: 2011 December 12, 19:14:53 »

Papír?
Igen.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58801 Dátum: 2011 December 12, 19:14:39 »

Ez külső szabályozós generátor. Nem minden bokorban van hozzá szabályozó.

Szakik!
Segítséget szeretnék kérni.
Ez milyen fesszab? Külső v. belső? Bocs, ha Nektek evidens, nekem nem az.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #58800 Dátum: 2011 December 12, 19:13:27 »

Nem találtam meg a kilincs alá való papir tömitést. Van valakinek esetleg 2 felesleges tömitése?

Papír?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58799 Dátum: 2011 December 12, 19:09:29 »

nem tudom. Ez automata váltós volt, most is van pár bekötetlen mazzag a motortérben emiatt... Lehet ilyet kapni?
Váltónak és fesszabnak sok köze egymáshoz nincs. A gyári megoldás gondolom a hátsó ülés alatt leledzene, mint a dinamósnál.
Pár hónap múlva, amikor a generátor rákerül a motorra, szerintem nálam is ott lesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58798 Dátum: 2011 December 12, 18:28:42 »

Nem találtam meg a kilincs alá való papir tömitést. Van valakinek esetleg 2 felesleges tömitése?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58797 Dátum: 2011 December 12, 17:58:54 »

hát most kívül van....egyébként nem így néz ki a gyári megoldás
azt megköszönném, ha valaki tudna mutatni egy gyárit, hogy milyennek kéne lennie.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58796 Dátum: 2011 December 12, 17:55:34 »

hát most kívül van....egyébként nem így néz ki a gyári megoldás
nem tudom. Ez automata váltós volt, most is van pár bekötetlen mazzag a motortérben emiatt... Lehet ilyet kapni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.