www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 10:49:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1780 1781 1782 1783 1784 [1785] 1786 1787 1788 1789 1790 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14756179 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9251 Dátum: 2006 Október 30, 14:13:06 »

hogy lehet az acélfelnit átfesteni szürke alapszínéről fehérre? csak simán veszek két tubus fehér festéket és uccu neki, vagy vmi komolyabb művelet ajánlott- lecsiszolgatás, alapozás... illetve milyen fetékkel ajánlott?

előre is thx
a legjobb hatás érdekében érdemes valamilyen szemcseszórással megtisztíttatni a jelenlegi festékréteg(ek)-től, majd ha legolcsóbban akarod megúszni, akkor spray festékkel lefújod. (ezt is lehet igényesebben: alapozó, szín, lakk. az eredmény így hosszabb életű lesz)
szemcseszórás általában 1500Ft-2000Ft/felni. Budapesten több helyen is csinálják. van olyan hely, ahol le is fújják neked a kívánt festékkel (vagy porfestéssel).

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #9250 Dátum: 2006 Október 30, 14:06:10 »

hogy lehet az acélfelnit átfesteni szürke alapszínéről fehérre? csak simán veszek két tubus fehér festéket és uccu neki, vagy vmi komolyabb művelet ajánlott- lecsiszolgatás, alapozás... illetve milyen fetékkel ajánlott?

előre is thx

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #9249 Dátum: 2006 Október 30, 14:04:40 »

jó kérdés... néhányszor 10 ohm talán elég, de nagyteljesítményű (min.1W, de inkább több) legyen.
szerintem.

tehát ha nincs 12V akkor már a müszer környékén van a hiba
Elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #9248 Dátum: 2006 Október 30, 13:54:51 »

kb mekkora?

jó kérdés... néhányszor 10 ohm talán elég, de nagyteljesítményű (min.1W, de inkább több) legyen.
szerintem.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #9247 Dátum: 2006 Október 30, 13:48:08 »

nagyon nem ajánlom a direkt 12V-ot: füstjelenség várható nagyon hamar. áramkorlátozó előtétellenállás mindenképpen célszerű.

kb mekkora?
Elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #9246 Dátum: 2006 Október 30, 13:46:40 »

Úgy emlékszem úgy van megoldva, hogy a jeladóra (tankban) megy 12V és a szinttel arányosan leosztja a feszültséget ami a műszere megy. ha teli, akkor 12V megy a műszerre, ha üres, akkor majdnem nulla volt.
Adj 12V-ot a műszerre és kitér maximumra. Ha nem, akkor rossz.

nagyon nem ajánlom a direkt 12V-ot: füstjelenség várható nagyon hamar. áramkorlátozó előtétellenállás mindenképpen célszerű.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #9245 Dátum: 2006 Október 30, 13:43:03 »

Úgy emlékszem úgy van megoldva, hogy a jeladóra (tankban) megy 12V és a szinttel arányosan leosztja a feszültséget ami a műszere megy. ha teli, akkor 12V megy a műszerre, ha üres, akkor majdnem nulla volt.
Adj 12V-ot a műszerre és kitér maximumra. Ha nem, akkor rossz.

zárjam rövidre a jeladót?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9244 Dátum: 2006 Október 30, 13:40:21 »

nálam nincs meg a 12V sajanos, akkor a müszer körényékén lehet a hiba?

Úgy emlékszem úgy van megoldva, hogy a jeladóra (tankban) megy 12V és a szinttel arányosan leosztja a feszültséget ami a műszere megy. ha teli, akkor 12V megy a műszerre, ha üres, akkor majdnem nulla volt.
Adj 12V-ot a műszerre és kitér maximumra. Ha nem, akkor rossz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #9243 Dátum: 2006 Október 30, 13:36:02 »

Csak az tudja, aki megméri, mert én még erre nem láttam adatot. Feszültség az 12V, annyi megy rá a jeladóra.

nálam nincs meg a 12V sajanos, akkor a müszer körényékén lehet a hiba?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9242 Dátum: 2006 Október 30, 12:47:30 »

Hi All!

Bedöglött a benzin-szintmérőm kéne egy kis segítség. Mértem egyet voltmérővel, hogy mennyi feszültség megy a benzintankon lévő jeladóra és kb 1V  Shocked és a kitérése a müszernek is kb ennyi. A tank kb félig lehet, mennyi kéne hogy legyen a jeladó ellenállása?


Csak az tudja, aki megméri, mert én még erre nem láttam adatot. Feszültség az 12V, annyi megy rá a jeladóra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #9241 Dátum: 2006 Október 30, 12:21:51 »

ebédszünet? sehol senki? Huh
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #9240 Dátum: 2006 Október 30, 11:50:43 »

Hi All!

Bedöglött a benzin-szintmérőm kéne egy kis segítség. Mértem egyet voltmérővel, hogy mennyi feszültség megy a benzintankon lévő jeladóra és kb 1V  Shocked és a kitérése a müszernek is kb ennyi. A tank kb félig lehet, mennyi kéne hogy legyen a jeladó ellenállása?
Süni
« Hozzászólás #9239 Dátum: 2006 Október 30, 11:05:10 »

Qzma valószínűleg jól határozta meg a korát, a régi '68 végi autómban F1469802 volt a motorszám.
F: 1,3 szimplaszívós, 40 LE.
A feszültségszabályzót elhelyezését tartom furcsának, inkább a hátsó ülés alatt, bal oldalon kellene lennie.
Sztem utólag lett 12V és azért.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9238 Dátum: 2006 Október 30, 11:01:10 »

Erről a motorról nyilatkozzatok léci, mit lehet tudni róla ?

Qzma valószínűleg jól határozta meg a korát, a régi '68 végi autómban F1469802 volt a motorszám.
F: 1,3 szimplaszívós, 40 LE.
A feszültségszabályzót elhelyezését tartom furcsának, inkább a hátsó ülés alatt, bal oldalon kellene lennie.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9237 Dátum: 2006 Október 30, 10:25:29 »

   ez a motor minden kétséget kizáróan egészen biztosan poros a fénykép alapján én ennyit tudtam megállapítani

ami pozitívum, mert szemmel láthatólag nem olajos

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9236 Dátum: 2006 Október 30, 09:08:51 »

Erről a motorról nyilatkozzatok léci, mit lehet tudni róla ?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
   ez a motor minden kétséget kizáróan egészen biztosan poros a fénykép alapján én ennyit tudtam megállapítani

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9235 Dátum: 2006 Október 30, 08:54:42 »

Biztos. Csak mikor tegnap ledöntöttem az ülést, és ez a látvány fogadott, akkor elment a kedvem az egésztől......

miért ? egy bogárban 8 henger ?!  Shocked én 6-tal is beérném  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
« Hozzászólás #9234 Dátum: 2006 Október 30, 08:53:22 »

ennek van száma ?
Biztos. Csak mikor tegnap ledöntöttem az ülést, és ez a látvány fogadott, akkor elment a kedvem az egésztől......
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9233 Dátum: 2006 Október 30, 08:51:51 »

Na ja. Csak ezt 77-ben kivonták a forgalomból... Az a gyanúm, hogy ez lehetett az eredeti motorja :



ennek van száma ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
« Hozzászólás #9232 Dátum: 2006 Október 30, 08:50:35 »

mivel F-es ezért csak 1300-as lehet.. a szám 19-cel kezdődik, ezért 69 december utáni... ez biztos szerintem.


de 40 év alatt elég sokszor cserélhettek benne motort, és párszor a számot is átüthették ... ki tudja pontosan, hogy 4évtized alatt mik történtek a bogival
Na ja. Csak ezt 77-ben kivonták a forgalomból... Az a gyanúm, hogy ez lehetett az eredeti motorja :

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9231 Dátum: 2006 Október 30, 08:49:08 »

1300-as ?? Biztos az évjárat ? (Ez van a pirosban...)

mivel F-es ezért csak 1300-as lehet.. a szám 19-cel kezdődik, ezért 69 december utáni... ez biztos szerintem.


de 40 év alatt elég sokszor cserélhettek benne motort, és párszor a számot is átüthették ... ki tudja pontosan, hogy 4évtized alatt mik történtek a bogival

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
« Hozzászólás #9230 Dátum: 2006 Október 30, 08:45:56 »

1969-70-es léghűtéses 4hengeres boxer motor, hihetetlen nyomatékkal és szédületes 40 lóerővel  Wink

dinamós (valszeg 12V) szimpal szívós, karburátoros, benzines, stb   
1300-as ?? Biztos az évjárat ? (Ez van a pirosban...)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9229 Dátum: 2006 Október 30, 08:43:51 »

Erről a motorról nyilatkozzatok léci, mit lehet tudni róla ?


1969-70-es léghűtéses 4hengeres boxer motor, hihetetlen nyomatékkal és szédületes 40 lóerővel  Wink

dinamós (valszeg 12V) szimpal szívós, karburátoros, benzines, stb   

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
« Hozzászólás #9228 Dátum: 2006 Október 30, 08:35:28 »

Erről a motorról nyilatkozzatok léci, mit lehet tudni róla ?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9227 Dátum: 2006 Október 29, 22:55:19 »

az olajosnak van dörzsölődő felülete ahová az a műanyag baszás jön  meg a difi is más Roll Eyes

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9226 Dátum: 2006 Október 29, 22:42:10 »

A szenkefekhez hozza lehet ferni a dinamo leszerelese nelkül?

keress vissza, énmostszoptam ezzel.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9225 Dátum: 2006 Október 29, 21:40:26 »

van 1db DC jelű száraz féltengelyes váltóm typ3 alatt volt,ezt nem tudom feltenni az olajos félt. helyére csak ha át alakítom v.elcserélem
félhosszú olajos félt.-re
gondolom és itt is páran azt mondták kissebb-olcsóbb meló a váltó át alakítás mint a kaszni átszabása
arra lennék kíváncsi meg tudom-e csinálni SzMB v. szak-ember ill.szervíz segítségét kell igénybe venni
   ki van zárva! a két válto  tök más ha egymás mellet van te is láthatod  mingyá vissza jövök azt modom tovább

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9224 Dátum: 2006 Október 29, 20:58:37 »

   mííí a  az olajos helyére szárazat?
van 1db DC jelű száraz féltengelyes váltóm typ3 alatt volt,ezt nem tudom feltenni az olajos félt. helyére csak ha át alakítom v.elcserélem
félhosszú olajos félt.-re
gondolom és itt is páran azt mondták kissebb-olcsóbb meló a váltó át alakítás mint a kaszni átszabása
arra lennék kíváncsi meg tudom-e csinálni SzMB v. szak-ember ill.szervíz segítségét kell igénybe venni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9223 Dátum: 2006 Október 29, 20:53:43 »

   mííí a  az olajos helyére szárazat?

erezd le az olajat és rögtön száraz lesz  Wink Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9222 Dátum: 2006 Október 29, 20:47:12 »

Üdvw!
ez részletesebben mennyire bonyolult művelet? ill. a DC-száraz átalakítás után 1-1.ben megy az AB-s olajos helyére?
   mííí a  az olajos helyére szárazat?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9221 Dátum: 2006 Október 29, 18:25:35 »

ahol kibújik a féltengely, meg egy picit beljebb, azokat ki kell cserélni, oszt ennyi az átépítés
Üdvw!
ez részletesebben mennyire bonyolult művelet? ill. a DC-száraz átalakítás után 1-1.ben megy az AB-s olajos helyére?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9220 Dátum: 2006 Október 29, 17:45:41 »

Hát nem lkellett sok segítség az ülés mögött lévő motor kivételéhez... Embarrassed
<beszúrt kép törölve>

Ez most kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat. Roll Eyes
Gondolkodnom kell.
Ezt legalább egy ember is ki tudja szedni... Undecided

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #9219 Dátum: 2006 Október 29, 16:22:26 »

Kell az a két korlátkitámaasztóvas?
A piros bogi ket hatso nyithato oldalablaka nem elado?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9218 Dátum: 2006 Október 29, 11:57:39 »

Mert hogy lehet amugy atepiteni?
de nekem en nem legyeg akkor mert az AO-s es a Ab csere szavatos Grin

ahol kibújik a féltengely, meg egy picit beljebb, azokat ki kell cserélni, oszt ennyi az átépítés



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9217 Dátum: 2006 Október 29, 10:32:41 »

akkor hányatott sorsa lehetett az említett darabnak.

megszületett olajosként
átépítve szárazra
majd vissza olajosra
:-))
Mert hogy lehet amugy atepiteni?
de nekem en nem legyeg akkor mert az AO-s es a Ab csere szavatos Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9216 Dátum: 2006 Október 29, 10:25:22 »

Úgy tudtam, hogy a piroshoz adtak egy komplett motort az ülés mögött. A fehérnek meg be van állva.Ki akartam venni a tartalék motort, megnézni, hogy átforog -e.
Sad
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #9215 Dátum: 2006 Október 29, 10:24:56 »

Egyenlőre még igen, de lehet, h késöbb nem..... Embarrassed

Akkor majd jelentkeznék rá.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Süni
« Hozzászólás #9214 Dátum: 2006 Október 29, 10:21:30 »

miért, mi van?
Úgy tudtam, hogy a piroshoz adtak egy komplett motort az ülés mögött. A fehérnek meg be van állva.Ki akartam venni a tartalék motort, megnézni, hogy átforog -e.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9213 Dátum: 2006 Október 29, 10:19:34 »

Hát nem lkellett sok segítség az ülés mögött lévő motor kivételéhez... Embarrassed


Ez most kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat. Roll Eyes
Gondolkodnom kell.
miért, mi van?
Süni
« Hozzászólás #9212 Dátum: 2006 Október 29, 10:17:52 »

Kell az a két korlátkitámaasztóvas?
Egyenlőre még igen, de lehet, h késöbb nem..... Embarrassed
Oldalak: 1 ... 1780 1781 1782 1783 1784 [1785] 1786 1787 1788 1789 1790 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.