www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 08:13:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3161985 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #11985 Dátum: 2009 December 10, 17:27:54 »

ezt láttam ma a pesti rakparton
ki vette meg , vagy most kié?

Süni
« Hozzászólás #11984 Dátum: 2009 December 09, 09:17:30 »

sok-sok l&f :

http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=20301&page=1

http://passionford.com/forum/pictures-video-and-photoshop-forum/322583-the-abandoned-cars-ford-thread.html
Süni
« Hozzászólás #11983 Dátum: 2009 December 09, 09:13:49 »





Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #11982 Dátum: 2009 December 07, 15:28:34 »

Ez így végigolvasva egy vicc Grin
A legjobban a matricák tetszenek, Fiva, Mavamsz, MAK lehet, minden más bukta Grin Grin Grin

Azért egy narancs CSAO-s matrica (fiatalabbaknak: az Állami Biztosító CASCO-s matricája volt eredetileg) a HUN-look netovábbja. Bármelyik szoc. kocsi korhű kiegészítője lehetne! Köszönjük tisztelt hivatal jenő! 

Petyó
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #11981 Dátum: 2009 December 07, 15:10:12 »

Ez így végigolvasva egy vicc Grin
A legjobban a matricák tetszenek, Fiva, Mavamsz, MAK lehet, minden más bukta Grin Grin Grin
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #11980 Dátum: 2009 December 07, 14:50:57 »

A bogarat vitted?

Nem, a W107-t.
Bogarat csak akkor viszem, majd ha nem lesz más lehetőség arra, hogy üzemben tartsam.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #11979 Dátum: 2009 December 07, 14:40:40 »

Köszi, én nem találtam meg  Cool de jobb később mint soha

A bogarat vitted?

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #11978 Dátum: 2009 December 07, 14:39:58 »


Köszi, én nem találtam meg  Cool de jobb később mint soha
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #11977 Dátum: 2009 December 07, 14:35:07 »

Próbáltam az OT vizsga előtt írott irányelveket találni, nem nagyon sikerült... az autón nem szabad hogy rozsda legyen, nem szabad hogy olajsáros legyen bárhol is, gyári méretü gumik, és persze számok egyezzenek. A többi már a biztosokon múlik...

http://mavamsz.hu/dok/MMB_Iranyelvek_20050501_v.xls
Kb. 50x linkeltem már be...  Wink

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #11976 Dátum: 2009 December 07, 14:33:02 »

Létezik a FIVA minősítés is. Akinek 100 % -os a kocsija az csináltassa meg. OT-hoz 70%-ban kell eredetinek lenni.

Egyik barátomnak FIVA minősített autója van (sőt a legelső FIVA minősített autó volt az országban). Az sem volt 100%-os, közepeset kapott a FIVAn. Szép és (most már  Evil) jó autó, de nem szalonállapotú.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #11975 Dátum: 2009 December 07, 14:30:46 »

Nincs %, irányelvek vannak és az alapján pontszámok.

Próbáltam az OT vizsga előtt írott irányelveket találni, nem nagyon sikerült... az autón nem szabad hogy rozsda legyen, nem szabad hogy olajsáros legyen bárhol is, gyári méretü gumik, és persze számok egyezzenek. A többi már a biztosokon múlik...
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #11974 Dátum: 2009 December 07, 14:23:01 »

OT-hoz 70%-ban kell eredetinek lenni.

Nincs %, irányelvek vannak és az alapján pontszámok.

RNIE
« Hozzászólás #11973 Dátum: 2009 December 07, 14:18:15 »

de az alvázon rozsda volt, ami pedig egy OT-s autónál nem lehet.
na ezt nem tudtam Shocked
alvázvédő Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #11972 Dátum: 2009 December 07, 14:17:51 »

Ez a furcsa, hogy megkapja a rendszámot egy olyan autó is, ami eléggé hatéreset és az is, amit újjávarázsoltak (ez természetes, csak az előbbi nem). Nincs különbség a kettő között, mert mindkettő megkapja a minősítést. Szét kellene választani ezt a dolgot, és ami 100%-ba eredetire restaurált, az valamilyen megkülönböztetett minősítést/rendszámot kapjon, mint az, ami elég viseletes és éppen hogy csak átmegy. Ezért van az, hogy sokan nem hisznek már ebben az OT-ben, mert baromi sok olyan autó van, aminél csak csodálkozik az ember, hogy hogyan kapta meg, miközben a fél kocsi nem eredeti...

Az, meg hogy nem értenek hozzá....Végülis nem ismerhetnek minden egyes autótípust elejétől a végéig, de akkor is durva a tájékozatlanságuk, az meg a másik, hogy a tulajnak kell bizonyítania, mi eredeti és mi nem, nem pedig nekik...
Létezik a FIVA minősítés is. Akinek 100 % -os a kocsija az csináltassa meg. OT-hoz 70%-ban kell eredetinek lenni.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #11971 Dátum: 2009 December 07, 14:05:54 »

Megkapta az OT-t?  Undecided


Azt nem tudom biztosan, hogy megkapta az OT-t a fehér gumiperemes fekete kéderes bogi, de szerintem igen. Valahonnan Dél-Alföldről hozták fel egyébként. A trailerről saját erejéből állt fel-le, de beteg hangja volt a motorjának  Undecided, a motor belső állapota ugye nem OT szempont. Kasztni/alváz/beltér amúgy rendben volt rajta, amennyit tudtam nézni. A tulaj szerint romokból kelt életre - szerintem örülni kell neki, hogy valaki megmentett egy bogarat, még ha nem is teljesen autentikusra sikerült.
Amúgy ott az úkpesti OT vizsganapon nem voltak lágyszívüek. Nekem olyanokon szívóztak, hogy miért van rozsda a kipufogó egyik csövén. NEM lyukas volt, hanem felületi rozsdás, mint minden olyan autó amit használnak. Meg hogy miért piszkos az alja (esett az eső, saját lábán ment oda a kocsi...). Végül kegyesen átengedték, mert nagyítóval (szó szerint!) sem találtak rozsdát az alvázon.
Előttem kivágtak amúgy egy ponton merci kupét. Gyönyörü volt az autó kivül belül, de az alvázon rozsda volt, ami pedig egy OT-s autónál nem lehet.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11970 Dátum: 2009 December 06, 12:59:12 »

Mondom, az egész egy vicc!
Tudok olyan soproni autóról, ami itt nem ment át minősítésen, ezért levitték egy másik városba minősítésre, ahol gond nélkül vette az akadályokat...
Nekem meg az a véleményem azzal kapcsolatban, hogy nem érthetnek minden típushoz, hogy ha vizsgáztatnak, akkor készüljenek fel! A minősítés előtt tudják a vizsgáztatók annak a 10-20 autónak az adatait, amik OT-ra mennek. Vagy nézzenek utána, vagy vegyék fel a kapcsolatot a márkaklubbal. Az milyen dolog, hogy nekem kell előadnom netről letöltött dokumentumokkal, hogy ez ilyen volt, az meg olyan. A mai világban egy kis photo shop és olyan régi prospektust csinálok amilyet csak akarok...

Ez a furcsa, hogy megkapja a rendszámot egy olyan autó is, ami eléggé hatéreset és az is, amit újjávarázsoltak (ez természetes, csak az előbbi nem). Nincs különbség a kettő között, mert mindkettő megkapja a minősítést. Szét kellene választani ezt a dolgot, és ami 100%-ba eredetire restaurált, az valamilyen megkülönböztetett minősítést/rendszámot kapjon, mint az, ami elég viseletes és éppen hogy csak átmegy. Ezért van az, hogy sokan nem hisznek már ebben az OT-ben, mert baromi sok olyan autó van, aminél csak csodálkozik az ember, hogy hogyan kapta meg, miközben a fél kocsi nem eredeti...

Az, meg hogy nem értenek hozzá....Végülis nem ismerhetnek minden egyes autótípust elejétől a végéig, de akkor is durva a tájékozatlanságuk, az meg a másik, hogy a tulajnak kell bizonyítania, mi eredeti és mi nem, nem pedig nekik...

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #11969 Dátum: 2009 December 06, 12:43:33 »

Ez az OT-téma mindig előjön... Szerintem egyébként egy vicc... Amikor a 48-as perecet vittem OT-ra, akkor olyan dolgokon kellett vitatkozom velük, hogy szerintük az autóban műbőr kárpitnak kéne lenni a szövettel ellentétben, valamint a 3 ágú standard kormány helyett szerintük fehér kürtgyűrűsnek kéne lenni. Azért mert ők már láttak bogarakat amiknek döntött a lámpája és azokban ilyen volt... Egyébként úgy kezdték, hogy megkérdezték: ez az autó milyen évjáratú? hatvanhányas? De a legszebb az volt, amikor az egyik lement az aknába, hogy a futóművet ellenőrizze, aztán lehívta a másik vzsgabiztost is, mivel tanácstalanok voltak, szóltak, hogy fáradjak le az aknába, mert ennek az autónak nincsenek rugói!! Komolyan, el kellett nekik mondanom, hogy a bogár az torziós rugós!!
Olyanokon szaroztak, hogy üvegeket cseréltünk a 60 éves autóban és hogy ez nem eredeti, meg, hogy a gumi ajtótömítések gyáriak e?!
Közben meg olyan autók mennek át OT vizsgán, amikkel nem, hogy OT vizsgára, de még az utcára kimenni is égne a pofám... 


Ez a furcsa, hogy megkapja a rendszámot egy olyan autó is, ami eléggé hatéreset és az is, amit újjávarázsoltak (ez természetes, csak az előbbi nem). Nincs különbség a kettő között, mert mindkettő megkapja a minősítést. Szét kellene választani ezt a dolgot, és ami 100%-ba eredetire restaurált, az valamilyen megkülönböztetett minősítést/rendszámot kapjon, mint az, ami elég viseletes és éppen hogy csak átmegy. Ezért van az, hogy sokan nem hisznek már ebben az OT-ben, mert baromi sok olyan autó van, aminél csak csodálkozik az ember, hogy hogyan kapta meg, miközben a fél kocsi nem eredeti...

Az, meg hogy nem értenek hozzá....Végülis nem ismerhetnek minden egyes autótípust elejétől a végéig, de akkor is durva a tájékozatlanságuk, az meg a másik, hogy a tulajnak kell bizonyítania, mi eredeti és mi nem, nem pedig nekik...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11968 Dátum: 2009 December 06, 12:32:00 »

És nem azért mondom, mert savanyú a szőlő... Nekünk is 2 minősített autónk van, illetve további 2 is kapott minősítést, amit mi csináltunk...

Ez az OT-téma mindig előjön... Szerintem egyébként egy vicc... Amikor a 48-as perecet vittem OT-ra, akkor olyan dolgokon kellett vitatkozom velük, hogy szerintük az autóban műbőr kárpitnak kéne lenni a szövettel ellentétben, valamint a 3 ágú standard kormány helyett szerintük fehér kürtgyűrűsnek kéne lenni. Azért mert ők már láttak bogarakat amiknek döntött a lámpája és azokban ilyen volt... Egyébként úgy kezdték, hogy megkérdezték: ez az autó milyen évjáratú? hatvanhányas? De a legszebb az volt, amikor az egyik lement az aknába, hogy a futóművet ellenőrizze, aztán lehívta a másik vzsgabiztost is, mivel tanácstalanok voltak, szóltak, hogy fáradjak le az aknába, mert ennek az autónak nincsenek rugói!! Komolyan, el kellett nekik mondanom, hogy a bogár az torziós rugós!!
Olyanokon szaroztak, hogy üvegeket cseréltünk a 60 éves autóban és hogy ez nem eredeti, meg, hogy a gumi ajtótömítések gyáriak e?!
Közben meg olyan autók mennek át OT vizsgán, amikkel nem, hogy OT vizsgára, de még az utcára kimenni is égne a pofám... 


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11967 Dátum: 2009 December 06, 12:17:19 »

Ez az OT-téma mindig előjön... Szerintem egyébként egy vicc... Amikor a 48-as perecet vittem OT-ra, akkor olyan dolgokon kellett vitatkozom velük, hogy szerintük az autóban műbőr kárpitnak kéne lenni a szövettel ellentétben, valamint a 3 ágú standard kormány helyett szerintük fehér kürtgyűrűsnek kéne lenni. Azért mert ők már láttak bogarakat amiknek döntött a lámpája és azokban ilyen volt... Egyébként úgy kezdték, hogy megkérdezték: ez az autó milyen évjáratú? hatvanhányas? De a legszebb az volt, amikor az egyik lement az aknába, hogy a futóművet ellenőrizze, aztán lehívta a másik vzsgabiztost is, mivel tanácstalanok voltak, szóltak, hogy fáradjak le az aknába, mert ennek az autónak nincsenek rugói!! Komolyan, el kellett nekik mondanom, hogy a bogár az torziós rugós!!
Olyanokon szaroztak, hogy üvegeket cseréltünk a 60 éves autóban és hogy ez nem eredeti, meg, hogy a gumi ajtótömítések gyáriak e?!
Közben meg olyan autók mennek át OT vizsgán, amikkel nem, hogy OT vizsgára, de még az utcára kimenni is égne a pofám... 

És gyárilag ilyen fehér gumiperem bogáron sosem volt,de felni teli feketébe fújva sem,és OT-ra megy az autó. Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 06, 12:28:27 írta callook »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #11966 Dátum: 2009 December 06, 12:05:08 »

de volt az ultima-bogarakon, gyárilag, igaz fehér felnivel.

Régen is volt fehér gumiperem, a 60-as években, rendelhető extra volt. Bár az lehet, hogy nem volt ilyen vastag, mint ezen az OT-s bogáron. De biztos volt...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11965 Dátum: 2009 December 06, 07:56:08 »

És gyárilag ilyen fehér gumiperem bogáron sosem volt,de felni teli feketébe fújva sem,és OT-ra megy az autó. Undecided
de volt az ultima-bogarakon, gyárilag, igaz fehér felnivel.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11964 Dátum: 2009 December 05, 23:14:44 »

És gyárilag ilyen fehér gumiperem bogáron sosem volt,de felni teli feketébe fújva sem,és OT-ra megy az autó. Undecided
30%?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11963 Dátum: 2009 December 05, 23:04:35 »

Szerintem nem, valamint nekem a fehér gumiperem sem a kedvencem.
És gyárilag ilyen fehér gumiperem bogáron sosem volt,de felni teli feketébe fújva sem,és OT-ra megy az autó. Undecided
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #11962 Dátum: 2009 December 05, 23:01:39 »

A hirtelen lett veteránautósoknak játszik ez a fehér gumiperem is, de állandóan, nem is tudnak egy 30 évnél öregebb autót nélküle elképzelni.

A fehérperemes gumik legfeljebb a '30-as '40-es évekbeli autóknál számítanak korhűnek...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11961 Dátum: 2009 December 05, 22:44:29 »

Nem hinném, hogy igénytelenség, hanem inkább nem profi bogaras csinálta. A hirtelen lett veteránautósoknak játszik ez a fehér gumiperem is, de állandóan, nem is tudnak egy 30 évnél öregebb autót nélküle elképzelni.
szerintem bárki észreveszi, hogy hülyén áll az a lökhárító, de lehet, hogy csak én vagyok túl érzékeny erre.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11960 Dátum: 2009 December 05, 22:41:27 »

igen, azt írtam, ha már annyira voltak igényesek, hogy tettek fel kitámasztót, akkor még egy kicsit reszelgethettek volna, hogy ne dőljön kifelé
jaa, késő van, bocsi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11959 Dátum: 2009 December 05, 22:40:32 »

rosszul vagyok ezektől a csálé utángyártott korlátos lökhárítóktól.
ha már vették a fáradtságot, hogy tegyenek rá kitámasztót, akkor mért nem reszelgettek még egy kicsit, hogy ne dőljön kifelé. igénytelenség.

Nem hinném, hogy igénytelenség, hanem inkább nem profi bogaras csinálta. A hirtelen lett veteránautósoknak játszik ez a fehér gumiperem is, de állandóan, nem is tudnak egy 30 évnél öregebb autót nélküle elképzelni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11958 Dátum: 2009 December 05, 22:34:01 »

van kitámasztó, ha jól látom
igen, azt írtam, ha már annyira voltak igényesek, hogy tettek fel kitámasztót, akkor még egy kicsit reszelgethettek volna, hogy ne dőljön kifelé

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11957 Dátum: 2009 December 05, 22:30:56 »

rosszul vagyok ezektől a csálé utángyártott korlátos lökhárítóktól.
ha már vették a fáradtságot, hogy tegyenek rá kitámasztót, akkor mért nem reszelgettek még egy kicsit, hogy ne dőljön kifelé. igénytelenség.
van kitámasztó, ha jól látom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11956 Dátum: 2009 December 05, 22:24:50 »

Ma az újpesti autóklubnál fényképeztem ezt az OT-ra hozott bogit.

Autentikus a díszcsík nélküli kéder az ablakokon?


rosszul vagyok ezektől a csálé utángyártott korlátos lökhárítóktól.
ha már vették a fáradtságot, hogy tegyenek rá kitámasztót, akkor mért nem reszelgettek még egy kicsit, hogy ne dőljön kifelé. igénytelenség.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #11955 Dátum: 2009 December 05, 21:52:44 »

Ma az újpesti autóklubnál fényképeztem ezt az OT-ra hozott bogit.

Autentikus a díszcsík nélküli kéder az ablakokon?


Megkapta az OT-t?  Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #11954 Dátum: 2009 December 05, 14:53:40 »

Köszönöm!!

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI
Rendszám: GJA-214
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1500
Szín: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #11953 Dátum: 2009 December 05, 13:46:22 »

Meg tudja nekem nézni valaki

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI
Rendszám: GJA-214
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1500
Szín: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #11952 Dátum: 2009 December 05, 13:44:18 »

Meg tudja nekem nézni valaki hogy mi a státusza ennek a rendszámnak?
GJA-214
Köszi!

RNIE
« Hozzászólás #11951 Dátum: 2009 December 01, 20:11:08 »

2009 aug
ezek a régebbi micsubicsi teherautók hasonlítanak valamelyik öreg vw-re
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #11950 Dátum: 2009 December 01, 20:10:21 »


Igazi Balatoni Lost And Found következik Cool


2009 aug

[a csatolmányt egy admin törölte]

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #11949 Dátum: 2009 December 01, 20:08:19 »

Egy kis vérfrissítés :

Igazi Balatoni Lost And Found következik Cool



2007 októberében eladó volt

[a csatolmányt egy admin törölte]

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11948 Dátum: 2009 December 01, 19:43:51 »


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #11947 Dátum: 2009 December 01, 18:10:34 »

Ronda.

Ott nekik ez a természetes. Ez messze van a rondától. Olyan átalakításokat képesek csinálni bogárból, akár Dél-Amerikában, akár Indiában, hogy az valami borzasztó.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11946 Dátum: 2009 December 01, 17:36:35 »

...ez miféle műszerfal ???
(szintén arról a weblapról)


Ronda.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.