www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:19:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3162423 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3385 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:43:59 »

dehogy! nem az ismerősöm. vannak benne kókányok rendesen, de hát 30 év alatt előfordul az ilyesmi.

a bogaradat nem kell szégyelned, de nem minden a bogarad.


Az autó egyébként 1970-es, nem 1969-es.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3384 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:40:27 »

EEEEEMBEREEEEEEK!!!Mi van itt.?????
Ugy tudom sem az elado,sem egy leendö vevö nincs itt
 a Forumon.
Felbukkant egy vas,s egyböl beindult az okosság.
Egy auto eladásánál a vételár 2 emberre tartozik(vevöre,eladora)
Egy kinált gép értékét mindenki más mércével méri.
Szerintem ezeknek az autoknak sokkal inkább érzelmi alapon képzödik az áruk,mint matemetikai alapon.
Akármilyen más árképzés csak hasonlitás,viszonyitás netán nyerészkedési céllal jön létre.
Nekünk nem feladatunk azon tépni egymást,hogy ez meg az mennyit ér,nincs piaci ár,nincs hasonlitási alap.
Hiába egyforma két auto,a vevö meg az elado soha nem egyforma.

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3383 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:39:29 »

én sem értem, hogy mit kellene irigyelni egy spokéferen:)

Szóval azt emelném ki, hogy a fikázásom lényege az, hogy ez a gép nem egy milla. NGA gépe talán 500, vagy 600 volt. Ha milláért vette vpolna, egy kicsit akkor is kételkedtem volna. 69-es, 70es autónak nagyon kevésnek van ilyen értéke. Nem fikázom a korabeli öregeket, akik megöriztek csodaszépnek az autókat. De a többség akkora kókányolást csinált, hogy a károk helyrehozhatatlanok. Szerintem nem a hajdani szakik odafigyelésének köszönhető az, hogy ennyi bogi van ma, hanem annak, hogy ez egy elnyűhetetlen autó, ami nagyon sok barkácsolást eltűr. Ez éppen a sikerének záloga.

ja, a magam részéről pedig elfogadom a porig ültetést, a tuningot, sőt támogatom is, de csak abban az esetben, ha az eredeti állapot visszaállítható. lehet legőzni, csak ne bicskával tegyük...Smiley

persze, hogy az a gép nem egy milla, ez 3 kiló ;-) de egy ideje már nem arról beszélünk
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3382 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:35:24 »



dehogy! nem az ismerősöm. vannak benne kókányok rendesen, de hát 30 év alatt előfordul az ilyesmi.

a bogaradat nem kell szégyelned, de nem minden a bogarad.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3381 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:31:16 »

Ok. lehet.

csak a sztorinak mindig az a vége, hogy neked mekkora király kocsid van.

tudjuk, láttuk.

A másik, hogy nem hiszem, hogy szégyelnem kellene a bogaramat szerintem.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3380 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:29:56 »

Ok. lehet.

csak a sztorinak mindig az a vége, hogy neked mekkora király kocsid van.

tudjuk, láttuk.

Látom besérültél, mert lefikáztuk az ismerősöd bogarát. Elénézést.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3379 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:24:24 »



Ok. lehet.

csak a sztorinak mindig az a vége, hogy neked mekkora király kocsid van.

tudjuk, láttuk.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3378 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:23:51 »

én sem értem, hogy mit kellene irigyelni egy spokéferen:)

Szóval azt emelném ki, hogy a fikázásom lényege az, hogy ez a gép nem egy milla. NGA gépe talán 500, vagy 600 volt. Ha milláért vette vpolna, egy kicsit akkor is kételkedtem volna. 69-es, 70es autónak nagyon kevésnek van ilyen értéke. Nem fikázom a korabeli öregeket, akik megöriztek csodaszépnek az autókat. De a többség akkora kókányolást csinált, hogy a károk helyrehozhatatlanok. Szerintem nem a hajdani szakik odafigyelésének köszönhető az, hogy ennyi bogi van ma, hanem annak, hogy ez egy elnyűhetetlen autó, ami nagyon sok barkácsolást eltűr. Ez éppen a sikerének záloga.

ja, a magam részéről pedig elfogadom a porig ültetést, a tuningot, sőt támogatom is, de csak abban az esetben, ha az eredeti állapot visszaállítható. lehet legőzni, csak ne bicskával tegyük...Smiley

Jól emlékszel, a vételára félmisi volt az enyémnek. Ültetett tengelycsonkkal, nyitható oldalablakkal, 10e km-es motorral, és minden új a kocsin. És azért én is költöttem rá, pedig sokkal jobb állapotban volt, mint ez a kocsi.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3377 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:21:42 »

Nem tudom, emlékszik-e valaki ezekre?
<beszúrt kép törölve>
Na. felkerestem a tulajt megint, mi a válasza az árajánlatomra? Válasz:
200e HUF. különben pedig nem eladók, mert meg lesznek csinálva! Tizenéve rohasztattnak a fa alatt....
Én már 2 éve próbálok egy 302-est megszerezni itt nálunk.Duplaszívós motor,Mcperson első felf.száraz váltó tetszett meg benne.És nemutolsósorban a fiamnak ez a tipus tetszik!1szer már majdnem sikerült elcserélnem 1 PC-re,de akkor a nejem szólt közbe.Azóta elköltözött a figura,de vitte tovább a bogit.Szerintem ott fog elrozsdásodni szegény!Utolsó ajánlatom 40 rugó volt,részletre.Vettem már így bogit,de ő nem ment bele,hiába vázoltam a költségeket.Ugyanez volt a szöveg:meg lesz csinálva!Persze ,soha napján...De 1 karbit nem tudott rá applikálni,hogy bemutassa ,műxik a moci!Azt is én vittem,meg benyát is.Most már gondolhatjátok mimindent kell cserélni rajta,MINDENT!Ami mozgó,és fém,meg gumi stb.Ez a bogi is ,ha van remény legalább a bontóban végzi és kap érte 5 ezret.Ha nem a bontó ,akkor nem is merek belegondolni ki fogja szétvágni.Csak jó pár korong is kell hozzá/100 ft.Szóval marhára megéri neki!

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3376 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:20:09 »

Egyébként csak azért hogy megnyugodjak, megnéztem ismét a fotókat, és ismét csak arra a következtetésre jutottam, hogy ezért az autóért a 300e Ft-os ár a reális. De a témát befejezem, mert amit leirtam azt nem fikázásnak szántam. Csak tényeket közöltem.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3375 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:19:18 »

én sem értem, hogy mit kellene irigyelni egy spokéferen:)

Szóval azt emelném ki, hogy a fikázásom lényege az, hogy ez a gép nem egy milla. NGA gépe talán 500, vagy 600 volt. Ha milláért vette vpolna, egy kicsit akkor is kételkedtem volna. 69-es, 70es autónak nagyon kevésnek van ilyen értéke. Nem fikázom a korabeli öregeket, akik megöriztek csodaszépnek az autókat. De a többség akkora kókányolást csinált, hogy a károk helyrehozhatatlanok. Szerintem nem a hajdani szakik odafigyelésének köszönhető az, hogy ennyi bogi van ma, hanem annak, hogy ez egy elnyűhetetlen autó, ami nagyon sok barkácsolást eltűr. Ez éppen a sikerének záloga.

ja, a magam részéről pedig elfogadom a porig ültetést, a tuningot, sőt támogatom is, de csak abban az esetben, ha az eredeti állapot visszaállítható. lehet legőzni, csak ne bicskával tegyük...Smiley

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3374 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:13:40 »

A saját autóm alapján ezt a kocsit miért irigyeljem?

 


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3373 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:06:35 »


Az utóbbi beírások alapján kezdek egy kis irigységet érezni a fikázások mögött  Wink

Akkor valamit félreértettél. A saját autóm alapján ezt a kocsit miért irigyeljem?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3372 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:04:41 »

Szerintem több. Nézd az állapotát, és nézd azt, hogy itthon mennyi lelhető fel belőle. Bár ezt NEKED NEM KELL MEGMAGYARÁZNI...
A másik: lehet kókányolást emlegetni, de csak sofőr volt a bácsi, és szemmel láthatóan szakszerűen tartotta rendben az autót. Nekem kifejezetten praktikus a nyomógomb a gyújtótrafó mellett, ami szerintem szereléskor az idítást teszi lehetővé a motorházból.
A beépített óra kiszedése után is "csak" 1-2 furat marad.

Szóval fikázni egyszerű, de tessék még egy ilyen első tulajos 37 éves kocsit mutatni! Wink
Ez az autó félmillát is megérhet.
1 millió tényleg irreális...

Az a baj, hogy ez egy sima 1969-es spar. Az, hogy itthon mennyi lelhető fel belőle az árát abszolute nem viszi feljebb, kivéve azt az esetet, ha valaki kimondottan 1969-es spar-t keres. Ebben az esetben neki biztosan nagyobb értéket képvisel. De ha jól megnézzük azt a 71-es 1300-ast, amit itt árultak fehér szinben, vagy például Gruming Feri bogarát, akkor már elgondolkodtató az a félmillió is. Ezért irtam, hogy a 300e Ft reális. Sajnos tudomásul kell venni, hogy a 67 utáni bogaraknak alacsonyabb az értéke. Szintén itt lett hirdetve kb 2 éve egy 1970-es spar első tulajdonostól, és az is az induló 400e Ft-ról 100e-re esett le. Orfűn kikérték a véleményemet, egy 1973-as 1300-as bogár árával kapcsolatban, ami gyönyörű állapotban volt. Arra mondtam 500e Ft-ot, és azt reálisnak is érzem. De vegyük figyelembe, hogy a spar 1200-as, 6V-os, 1 sebességes ablaktörlő, szegényes kárpitozás stb. Ez sokosk ember szemében értékcsökkentő tényező. Bizony, ha választanom kellene egy standard 1966-os és egy deluxe között, akkor nem sokat teketóriáznék.
A gyujtórtafó melletti inditógombra az én autómban semmi szükség nincs. Nem kell annyit szerelni, hogy a motortérből kelljen inditani. Semmi hasznát nem látom.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #3371 Dátum: 2006 Szeptember 08, 19:48:33 »

ha jól nemléxem, akkor te például nem divatbuzulásból tettél a kockabuszba volvo-motort, hanem praktikus okokból.
úhhogy szerintem te érted, miről beszélek.

az én független kétakksis hármomáramkörös megoldásomnak sincs például köze semmilyen gyári megoldáshoz, mégis kurvajó. nekem. akinek meg nem tetszik, az ne csináljon ilyet magának, ilyen egyszerű.

pontosan

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3370 Dátum: 2006 Szeptember 08, 19:41:01 »

Kezdünk többen lenni,akik értik egymást!!
 

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3369 Dátum: 2006 Szeptember 08, 19:38:41 »

az enyimben is típusidegen ülés, kormány, műszer, motor, kerék, stb...
az egészet a Bayerische Motoren Werke gyártotta, de azért használható Smiley

ha jól nemléxem, akkor te például nem divatbuzulásból tettél a kockabuszba volvo-motort, hanem praktikus okokból.
úhhogy szerintem te érted, miről beszélek.

az én független kétakksis hármomáramkörös megoldásomnak sincs például köze semmilyen gyári megoldáshoz, mégis kurvajó. nekem. akinek meg nem tetszik, az ne csináljon ilyet magának, ilyen egyszerű.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #3368 Dátum: 2006 Szeptember 08, 19:27:01 »

az enyimben is típusidegen ülés, kormány, műszer, motor, kerék, stb...
az egészet a Bayerische Motoren Werke gyártotta, de azért használható Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3367 Dátum: 2006 Szeptember 08, 19:17:51 »

Tölem ugyan nem!!

Csak probálom elmondani,hogy az auto használati tárgy,nem egy muzeális értéküre restaurált kiállitási darab.

Partizán irja a szoc. hiánygazdaságot,meg a mai gyüjtö,restaurátor szemszögéböl felujitott autot.
Ha az öreg soför berak egy inditogombot a motortérben praktikus okokbol,az már hebrákol.
Ha innen a bandábol porig ültet valaki egy vasat,akkor meg húú de menö,hu de Qrva jo! Grin
Se logika.se következetesség nincs benne,csupán az hogy amit nem mi csinálunk(csináltunk)  az gány,ami meg a kicsi kezünk "munkája" az trendi,az valamilyen irányzat,stb
Az összes....loojk-nak köze nincs a gyári állapothoz,de az nagyon menö.
Akkor most mi van????????


well, well, és megintcsak well...

szóval egy nyomógomb a motortérben az kókány (még ha egy kimondottan értelmes dolog is), de mindenféle típusidegen karbik, típusidegen felnik, típusidegen ülések, típusidegen műszerek, neaggyisten típusidegen motorok, no meg az elektromos teleablak, meg a távirányítós centrálzár azok hűdekúl dolgok.

hát én azért inkább maradok a használati érték növelése vonalon.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3366 Dátum: 2006 Szeptember 08, 19:08:16 »

Tölem ugyan nem!!

Csak probálom elmondani,hogy az auto használati tárgy,nem egy muzeális értéküre restaurált kiállitási darab.

Partizán irja a szoc. hiánygazdaságot,meg a mai gyüjtö,restaurátor szemszögéböl felujitott autot.
Ha az öreg soför berak egy inditogombot a motortérben praktikus okokbol,az már hebrákol.
Ha innen a bandábol porig ültet valaki egy vasat,akkor meg húú de menö,hu de Qrva jo! Grin
Se logika.se következetesség nincs benne,csupán az hogy amit nem mi csinálunk(csináltunk)  az gány,ami meg a kicsi kezünk "munkája" az trendi,az valamilyen irányzat,stb
Az összes....loojk-nak köze nincs a gyári állapothoz,de az nagyon menö.
Akkor most mi van????????

Na, nem is rád értettem, hanem a többiekre, veled teljesen egyetértek.
Erről a fajta fikázásról beszéltem, amit te is magyarázol...  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3365 Dátum: 2006 Szeptember 08, 19:05:22 »

Arra emlékszem. Az korántsem volt ilyen állapotban, de az is megérte az árát.
Ennek a segge ha bombázva lett volna az nagyon is látszana...
Az utóbbi beírások alapján kezdek egy kis irigységet érezni a fikázások mögött  Wink
Tölem ugyan nem!!

Csak probálom elmondani,hogy az auto használati tárgy,nem egy muzeális értéküre restaurált kiállitási darab.

Partizán irja a szoc. hiánygazdaságot,meg a mai gyüjtö,restaurátor szemszögéböl felujitott autot.
Ha az öreg soför berak egy inditogombot a motortérben praktikus okokbol,az már hebrákol.
Ha innen a bandábol porig ültet valaki egy vasat,akkor meg húú de menö,hu de Qrva jo! Grin
Se logika.se következetesség nincs benne,csupán az hogy amit nem mi csinálunk(csináltunk)  az gány,ami meg a kicsi kezünk "munkája" az trendi,az valamilyen irányzat,stb
Az összes....loojk-nak köze nincs a gyári állapothoz,de az nagyon menö.
Akkor most mi van????????

Tóth Zoltán
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3364 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:58:11 »

vagabond!
A szocialista hiánygzdaság közepette jó megoldások voltak, de mai gyüjtő, restaurátor szemmel kókányolások. Valamikor csináltunk is egy HUN LOOK társaságot. (skoda felni, gombos indítás, lada műszerek, golf ülések, színre fújt kéderek, stb) Smiley

Eszem a mai gyűjtők, meg restaurátorok finnyás zuzáját!

Ha ezek a "kókányolós " öregek nem lettek volna, fele ennyi bogár sem szaladna itthon!

Persze, az kurvajó dolog lenne, hogy egy gyári állapotú patent gépet szarér-hugyér megveszünk, és szinte nulla ráfordítással "restauráljuk" profi (vásárláskori) szintre.

Szóval ez egy kicsit  engem dühít....

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3363 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:53:17 »

Az indiánék talán 350be adtak el egy gépet, aminek minden szervízpapírja megvolt a prospektustól indulva és elég jó állapotban volt..

Arra emlékszem. Az korántsem volt ilyen állapotban, de az is megérte az árát.
Ennek a segge ha bombázva lett volna az nagyon is látszana...

Az utóbbi beírások alapján kezdek egy kis irigységet érezni a fikázások mögött  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3362 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:49:43 »

Meg van még valami,amiröl soha nem szol senki.
A 25-30 évvel ezelött berakott cuccok nem biztos,hogy kokányolások.
Akkor még nem tuningnak hivták,de már akkor is igyekeztek a gondos tulajok,praktikussá,kényelmesebbé,netán sportosabbá tenni a saját vasat.
Én vigyáznék vele,hogy mire mondom kokányolás.
Erre mondanám példának az öreg doki Karmannját.Azok a kapcsolok a müszerfalon tuti 25 éve ott figyelnek.
Akkor ez volt.


vagabond!
A szocialista hiánygzdaság közepette jó megoldások voltak, de mai gyüjtő, restaurátor szemmel kókányolások. Valamikor csináltunk is egy HUN LOOK társaságot. (skoda felni, gombos indítás, lada műszerek, golf ülések, színre fújt kéderek, stb) Smiley

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3361 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:47:12 »

Szerintem több. Nézd az állapotát, és nézd azt, hogy itthon mennyi lelhető fel belőle. Bár ezt NEKED NEM KELL MEGMAGYARÁZNI...
A másik: lehet kókányolást emlegetni, de csak sofőr volt a bácsi, és szemmel láthatóan szakszerűen tartotta rendben az autót. Nekem kifejezetten praktikus a nyomógomb a gyújtótrafó mellett, ami szerintem szereléskor az idítást teszi lehetővé a motorházból.
A beépített óra kiszedése után is "csak" 1-2 furat marad.

Szóval fikázni egyszerű, de tessék még egy ilyen első tulajos 37 éves kocsit mutatni! Wink
Ez az autó félmillát is megérhet.
1 millió tényleg irreális...

a képek alapján hátulról kapott, amit nem valami jól csináltalk meg. Ez a -3000 ajró odakint...
Szóval szép és jó, de max 500, persze el lehet adni. legalább 10 ilyen csodaszerű jelenséget láttam az lmúlt négy évben. Az egyik egy olyan 1302-es volt, amit bakon tartottak 74 óta. az ment el 750ért asszem. A legtöbbje ezeknek a makulátlan autóknak hónapokig kéreti magát, aztán voszik őket féláron. Az indiánék talán 350be adtak el egy gépet, aminek minden szervízpapírja megvolt a prospektustól indulva és elég jó állapotban volt..

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3360 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:44:16 »

Szerintem több. Nézd az állapotát, és nézd azt, hogy itthon mennyi lelhető fel belőle. Bár ezt NEKED NEM KELL MEGMAGYARÁZNI...
A másik: lehet kókányolást emlegetni, de csak sofőr volt a bácsi, és szemmel láthatóan szakszerűen tartotta rendben az autót. Nekem kifejezetten praktikus a nyomógomb a gyújtótrafó mellett, ami szerintem szereléskor az idítást teszi lehetővé a motorházból.
A beépített óra kiszedése után is "csak" 1-2 furat marad.

Szóval fikázni egyszerű, de tessék még egy ilyen első tulajos 37 éves kocsit mutatni! Wink
Ez az autó félmillát is megérhet.
1 millió tényleg irreális...
Meg van még valami,amiröl soha nem szol senki.
A 25-30 évvel ezelött berakott cuccok nem biztos,hogy kokányolások.
Akkor még nem tuningnak hivták,de már akkor is igyekeztek a gondos tulajok,praktikussá,kényelmesebbé,netán sportosabbá tenni a saját vasat.
Én vigyáznék vele,hogy mire mondom kokányolás.
Erre mondanám példának az öreg doki Karmannját.Azok a kapcsolok a müszerfalon tuti 25 éve ott figyelnek.
Akkor ez volt.

Tóth Zoltán
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3359 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:35:46 »

Teljesen igazat adok neked. Egy 1969-es szép állapotú spar értéke kb 300.000 Ft. Az életben el nem adja ennyiért szvsz.

Szerintem több. Nézd az állapotát, és nézd azt, hogy itthon mennyi lelhető fel belőle. Bár ezt NEKED NEM KELL MEGMAGYARÁZNI...
A másik: lehet kókányolást emlegetni, de csak sofőr volt a bácsi, és szemmel láthatóan szakszerűen tartotta rendben az autót. Nekem kifejezetten praktikus a nyomógomb a gyújtótrafó mellett, ami szerintem szereléskor az idítást teszi lehetővé a motorházból.
A beépített óra kiszedése után is "csak" 1-2 furat marad.

Szóval fikázni egyszerű, de tessék még egy ilyen első tulajos 37 éves kocsit mutatni! Wink
Ez az autó félmillát is megérhet.
1 millió tényleg irreális...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3358 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:34:20 »

Teljesen igazat adok neked. Egy 1969-es szép állapotú spar értéke kb 300.000 Ft. Az életben el nem adja ennyiért szvsz.
Vagy,vigye a német a 4000 ojroért,amit"ér,simán"! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3357 Dátum: 2006 Szeptember 08, 18:29:29 »

hát igen, de ő abban a hitben van, (mert megkérdezte a német ismerősöket!) hogy ez simán ér 4000 ojrót.
és még tök jó fej, mert elég neki az egy milla.

de mondta is hogy a szívéhez nőtt, 36 évig vigyázott rá, ápolta, nem akarja igazán eladni. csak van az a pénz.

Elég nagy tévedésben van szegény. Én pl idős bácsikától nem nagyon vennék bogarat. Sokmindent képesek kókányolni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3356 Dátum: 2006 Szeptember 08, 17:20:21 »

Teljesen igazat adok neked. Egy 1969-es szép állapotú spar értéke kb 300.000 Ft. Az életben el nem adja ennyiért szvsz.
hát igen, de ő abban a hitben van, (mert megkérdezte a német ismerősöket!) hogy ez simán ér 4000 ojrót.
és még tök jó fej, mert elég neki az egy milla.

de mondta is hogy a szívéhez nőtt, 36 évig vigyázott rá, ápolta, nem akarja igazán eladni. csak van az a pénz.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3355 Dátum: 2006 Szeptember 08, 17:15:24 »



Teljesen igazat adok neked. Egy 1969-es szép állapotú spar értéke kb 300.000 Ft. Az életben el nem adja ennyiért szvsz.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3354 Dátum: 2006 Szeptember 08, 17:09:56 »

Új lelet !  http://diwad.hu/qzma/VW1969/

1969 -es első tulajos (öregbácsos) bogi van eladó ! 1 milla Shocked

A bácsi svájcban volt követségi sofőr, ott vette és hozta be a zsír új svájci spar kafert Shocked

a két hátsó sárhányó újra lett fújva, meg van benne egy két házikókány, de alapjaiban a gép igencsak eredeti  Cheesy

ha valakinek kell az elérhetőség, akkor privátban küldöm

<beszúrt kép törölve>

1 misa az nem kevés egy nem ritka autóért...

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3353 Dátum: 2006 Szeptember 08, 16:48:07 »

Új lelet !  http://diwad.hu/qzma/VW1969/

1969 -es első tulajos (öregbácsos) bogi van eladó ! 1 milla Shocked

A bácsi svájcban volt követségi sofőr, ott vette és hozta be a zsír új svájci spar kafert Shocked

a két hátsó sárhányó újra lett fújva, meg van benne egy két házikókány, de alapjaiban a gép igencsak eredeti  Cheesy

ha valakinek kell az elérhetőség, akkor privátban küldöm


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #3352 Dátum: 2006 Szeptember 08, 16:21:37 »

Valamikor tavasszal néztem ezt a Bogarat itt Szolnokon, 50-et kértek akkor érte.

http://kepeim.hu/userlapok/kep.php3?langi=0&u=12701&kid=658145

Tegnapelőtt feltűnt a szomszéd utcában, a romák próbálták indítgatni, aztán tegnap délután már tudtak menni vele egy kört.Tartok tőle, hogy csak addig marad meg, amíg van benne benzin, aztán ugyanúgy végez vele a flex, mint nemrég a B Kadettel, öreg Moszkviccsal.  Cry

Szerintem ajánlj fel nekik valamit cserébe, öreg tévé, rossz mosógép stb. Alkatrésznek jó lenne nekem is a Chiquitához Smiley

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #3351 Dátum: 2006 Szeptember 08, 13:11:44 »

Az enyém is.
Ha kivonták volna a forgalomból (mondjuk 2003-ban, akkor járt le a műszakija), rendszám, papírok és adminisztratív hókuszpókuszok nélkül érdekelt volna igazán.
Miért olyan nagy probléma ez a forgalomból történő kivonás? Nálunk mindig megkérdezik az ocsmányirodában, hogy van-e bontási igazolás? Ekkor közlöm, hogy otthon fogom tárolni, mert kell alkatrészbázisnak. A hölgy gépel pár sort, orrom elé tol egy nyilatkozatot, hogy az autó otthon marad, és kész is...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #3350 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:59:37 »

nekem jó alkatrészbázis lenne, mivel ugyanilyen az enyém is.
Az enyém is.
Ha kivonták volna a forgalomból (mondjuk 2003-ban, akkor járt le a műszakija), rendszám, papírok és adminisztratív hókuszpókuszok nélkül érdekelt volna igazán.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3349 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:30:19 »

Nem Ladájuk van, hanem Omegával járnak, annak meg nagyon nagy ám az üzemenyagtartálya...
Az a baj, hogy lakáshitel meg illeték meg anyámtyúkja törlesztéssel terhelve ha 1,5 Bogár meg a Golf mellé hazavinnék valami vasat, repülnék otthonról.
Nem mondom, hogy menthetetlen lenne az autó, de ez a "nem ritka típus-nem ritka évjárat" kategória, egy hasonló paraméterekkel rendelkező ovál sokkal érdekesebb kihívás lehetne. Évekig állt ez is, üzembiztossá, vizsgaképessé tenni (nem szépre megcsinálni) is kellene rákölteni, alkatrésznek meg drága és problémás  lenne a bürokratizmus miatt - állítólag nincs kivonva  a forgalomból.
Nem egyszerű eset...
nekem jó alkatrészbázis lenne, mivel ugyanilyen az enyém is.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #3348 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:29:39 »

... alkatrésznek meg drága és problémás  lenne a bürokratizmus miatt - állítólag nincs kivonva  a forgalomból.
Nem egyszerű eset...

Ő az:

A gépjármű nyilvántartásbeli adatai 

Rendszám: gby-131
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1200 DE LUXE
Szín: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
KGFB* adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #3347 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:24:10 »

mondd nekik, hogy megtankolod a ladájukat, ha neked adják! mexikói Bogi, mentsd meg a karmaikból!
Nem Ladájuk van, hanem Omegával járnak, annak meg nagyon nagy ám az üzemenyagtartálya...
Az a baj, hogy lakáshitel meg illeték meg anyámtyúkja törlesztéssel terhelve ha 1,5 Bogár meg a Golf mellé hazavinnék valami vasat, repülnék otthonról.
Nem mondom, hogy menthetetlen lenne az autó, de ez a "nem ritka típus-nem ritka évjárat" kategória, egy hasonló paraméterekkel rendelkező ovál sokkal érdekesebb kihívás lehetne. Évekig állt ez is, üzembiztossá, vizsgaképessé tenni (nem szépre megcsinálni) is kellene rákölteni, alkatrésznek meg drága és problémás  lenne a bürokratizmus miatt - állítólag nincs kivonva  a forgalomból.
Nem egyszerű eset...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3346 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:45:47 »

Valamikor tavasszal néztem ezt a Bogarat itt Szolnokon, 50-et kértek akkor érte.

http://kepeim.hu/userlapok/kep.php3?langi=0&u=12701&kid=658145

Tegnapelőtt feltűnt a szomszéd utcában, a romák próbálták indítgatni, aztán tegnap délután már tudtak menni vele egy kört.Tartok tőle, hogy csak addig marad meg, amíg van benne benzin, aztán ugyanúgy végez vele a flex, mint nemrég a B Kadettel, öreg Moszkviccsal.  Cry
mondd nekik, hogy megtankolod a ladájukat, ha neked adják! mexikói Bogi, mentsd meg a karmaikból!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.