www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:35:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3162168 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3425 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:20:12 »

1970-ben 75337 db spar készült, mig 1974-ben 112776 db
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3424 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:15:44 »

ez elég karcsú.
legalább 1970-ig írjad be légy szíves.
kopipészt nem ér :-)))

Sajnos csak 1947-ig van meg :-)

De megvannak a rendszámok is hozzá, ha érdekel :-)

Sajna a neten egyébként nincsen fent, igy ezeket is kézzel kellett beirnom.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 08, 22:17:20 írta NGA »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3423 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:13:33 »

Na most dobsz egy hátast szerintem

1939
1-01 - v.  Schuckmann
1-02 - Obert, von Schell
1-03 - Dr Porsche
1-04 - Birodalmi légügyi minisztérium
1-05 - Dr. Robert Ley
1-05 - Heinrich Simon
1-06 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-07 - Junkers művek
1-08 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-09 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-10 - Otto Dyckhoff

Ha gondolod folytatom :-)
Esetleg a tesztmodellek is kellenek? :-)

ez elég karcsú.
legalább 1970-ig írjad be légy szíves.
kopipészt nem ér :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3422 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:12:29 »

név szerint? ;-)))

Na most dobsz egy hátast szerintem

1939
1-01 - v.  Schuckmann
1-02 - Obert, von Schell
1-03 - Dr Porsche
1-04 - Birodalmi légügyi minisztérium
1-05 - Heinrich Simon
1-06 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-07 - Junkers művek
1-08 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-09 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-10 - Otto Dyckhoff

Ha gondolod folytatom :-)
Esetleg a tesztmodellek is kellenek? :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3421 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:08:40 »

Örülök,hogy nem vagyok egyedül!És azért annyit,hogy a kárpit hiánya az oszlopon és hátul az nem zavar!Az emblémát ,azt mondjuk sajnálom,de legalább a kiskrambók nem vadásszák!Mi van még ami nincs a sparon?

turbó, injektor, katalizátor, fedélzeti computer ;-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3420 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:07:53 »

21 529 464 +1 db 1 milliomodik dublőr.
Szép ez a szám

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3419 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:06:57 »

van még a torrente, de azt nem ismered
Örülök,hogy nem vagyok egyedül!És azért annyit,hogy a kárpit hiánya az oszlopon és hátul az nem zavar!Az emblémát ,azt mondjuk sajnálom,de legalább a kiskrambók nem vadásszák!Mi van még ami nincs a sparon?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3418 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:05:41 »

21 529 464 +1 db 1 milliomodik dublőr.

név szerint? ;-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3417 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:03:51 »

3
Pontosan mennyi bogár is gördült le a futószalagról?
21 529 464 +1 db 1 milliomodik dublőr.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3416 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:59:59 »

Azért kiváncsi volnék:Csak nekem van sparkaferem???Akkor ez mégis csak egy ritka vas!!

1974-ben a Merkur 200 db spar-t hozott be Mo-ra. Elötte a valutásboltokban lehetett kapni. Azért ezt vették, mert jelentősen olcsóbb volt.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3415 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:59:09 »

Ez még csak 2

van még a torrente, de azt nem ismered
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3414 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:58:42 »

meg te_o-nak
3
Pontosan mennyi bogár is gördült le a futószalagról?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3413 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:58:11 »

dehogy. wob-nak is az van.
Ez még csak 2

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3412 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:57:25 »

nekem személy szerint egy 70 es utáni gép jobban tetszik,

Nekem meg a 60 körüliek,ezért ha valaki cserélni akar egy 74-esre ,csak szóljon!


Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3411 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:56:57 »

dehogy. wob-nak is az van.

meg te_o-nak



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3410 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:56:32 »

egy gyári fényezésű,lakatost még nem látott bogarat nem lehet összehasonlítani egy felújítottal..

Pontosan. Azért Te sem hiszed, hogy egy 36 éves autó nem rozsdásodik? Azaz ha tüzetesen átnézed, kiderül, hogy van rajta munka, csak ezt már a vevőnek kell elvégeznie. Én már nem hiszek a csodákban Mo-on.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3409 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:52:54 »

Azért kiváncsi volnék:Csak nekem van sparkaferem???Akkor ez mégis csak egy ritka vas!!

dehogy. wob-nak is az van.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3408 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:52:12 »

Azért kiváncsi volnék:Csak nekem van sparkaferem???Akkor ez mégis csak egy ritka vas!!

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3407 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:42:27 »


egy gyári fényezésű,lakatost még nem látott bogarat nem lehet összehasonlítani egy felújítottal..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3406 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:42:15 »

nekem személy szerint egy 70 es utáni gép jobban tetszik...

Ezért jó a bogarazás, mert mindenkinek más tetszik.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3405 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:39:59 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=766573&command=ugras&screenwidth=1024

Na erről beszéltem.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3404 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:39:34 »

Szeki eladta már a faltdach ovált?

nem

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3403 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:39:17 »

szerintem egy perecablakosnaknak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egy oválnak pl..
szerintem egy kdfwagennek mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egyperecablakosnak pl..
stb...



ez így van..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3402 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:38:27 »

szerintem egy perecablakosnaknak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egy oválnak pl..
szerintem egy kdfwagennek mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egyperecablakosnak pl..
stb...

nekem személy szerint egy 70 es utáni gép jobban tetszik, ezért többet is adnék érte, mint egy pre67-ért, legyen az 66-os, ovál, perec.
én, a zsidó, állok a fasz jó oldalán :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3401 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:37:02 »

sörözöl, mi? kutya

éééén???
hova gondolsz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3400 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:35:26 »

tudomásom szerint nem ment el egyben.
flex befigyelt.
Pedig még a Depoban is volt ben.
Holló
« Hozzászólás #3399 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:32:15 »

tudomásom szerint nem ment el egyben.
flex befigyelt.
sörözöl, mi? kutya
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3398 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:29:47 »

Az indiánék talán 350be adtak el egy gépet, aminek minden szervízpapírja megvolt a prospektustól indulva és elég jó állapotban volt..

tudomásom szerint nem ment el egyben.
flex befigyelt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3397 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:24:47 »

szerintem egy oválnak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egy 66osnak pl..

Szeki eladta már a faltdach ovált?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3396 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:21:48 »

szerintem egy oválnak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egy 66osnak pl..
szerintem egy perecablakosnaknak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egy oválnak pl..
szerintem egy kdfwagennek mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egyperecablakosnak pl..
stb...

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3395 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:19:38 »

Azért irtam igy, mivel egy döntöttlámpás bogárnak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is.

szerintem egy oválnak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is mint egy 66osnak pl..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #3394 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:19:28 »

EEEEEMBEREEEEEEK!!!Mi van itt.?????
Ugy tudom sem az elado,sem egy leendö vevö nincs itt
 a Forumon.
Felbukkant egy vas,s egyböl beindult az okosság.
Egy auto eladásánál a vételár 2 emberre tartozik(vevöre,eladora)
Egy kinált gép értékét mindenki más mércével méri.
Szerintem ezeknek az autoknak sokkal inkább érzelmi alapon képzödik az áruk,mint matemetikai alapon.
Akármilyen más árképzés csak hasonlitás,viszonyitás netán nyerészkedési céllal jön létre.
Nekünk nem feladatunk azon tépni egymást,hogy ez meg az mennyit ér,nincs piaci ár,nincs hasonlitási alap.
Hiába egyforma két auto,a vevö meg az elado soha nem egyforma.

belekotyoghatok?
minden annyit er, amennyit fizetnek erte! jo oreg kozgazdasagi felismeres...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3393 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:17:43 »

Most meg fogsz lepődni, de amikor a bogaramat vettem, akkor az érzelem semmi szerepet nem játszott. Nem szerelmesedtem bele az autóba. Sőt akkora mocskos zsidó vagyok, hogy alkudtam is, amikor megvettem :-) Csak azt tudtam, hogy nagyon jó boltot kötöttem. De az autómnak most is van mindenféle érzelmektől mentes piaci ára, azaz ha valaki lerak 850e Ft-ot érte, akkor elviheti.

Sajnos sok bogárnak ez az erős érzelmi kötődés jelenti a végét, mivel az árból nem engednek, aztán a végén a méh-ben köt ki, ahelyett, hogy lenne egy új gazdája.
Most Te fogsz meg lepödni!
Én ezt az egészet soha nem az ÉN BOGARAM(buszom) szemszögéböl néztem!
Az alku egy másik dolog,az nekem is a véremben van!

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3392 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:13:26 »

ennyi erővel az a 67 lehetne 57is..

Azért irtam igy, mivel egy döntöttlámpás bogárnak mindig nagyobb az ára, és nagyobb a keresettsége is.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3391 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:11:24 »

A véleményemet én is el mondtam,ezzel nincs is semmi gond,elmondja mindenki.
Ugy gondolom ha egy "magunk fajta" bogarat akar venni,ott az elsödleges szempont,hogy "átrepül-e az angyalka" vagy nem.
Én erre értettem az érzelmi árképzést,mely nemcsak az eladonál,hanem a vevönél is megvan.

Most meg fogsz lepődni, de amikor a bogaramat vettem, akkor az érzelem semmi szerepet nem játszott. Nem szerelmesedtem bele az autóba. Sőt akkora mocskos zsidó vagyok, hogy alkudtam is, amikor megvettem :-) Csak azt tudtam, hogy nagyon jó boltot kötöttem. De az autómnak most is van mindenféle érzelmektől mentes piaci ára, azaz ha valaki lerak 850e Ft-ot érte, akkor elviheti.

Sajnos sok bogárnak ez az erős érzelmi kötődés jelenti a végét, mivel az árból nem engednek, aztán a végén a méh-ben köt ki, ahelyett, hogy lenne egy új gazdája.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3390 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:07:33 »

Az a baj, hogy ez egy sima 1969-es spar. Az, hogy itthon mennyi lelhető fel belőle az árát abszolute nem viszi feljebb, kivéve azt az esetet, ha valaki kimondottan 1969-es spar-t keres. Ebben az esetben neki biztosan nagyobb értéket képvisel. De ha jól megnézzük azt a 71-es 1300-ast, amit itt árultak fehér szinben, vagy például Gruming Feri bogarát, akkor már elgondolkodtató az a félmillió is. Ezért irtam, hogy a 300e Ft reális. Sajnos tudomásul kell venni, hogy a 67 utáni bogaraknak alacsonyabb az értéke. Szintén itt lett hirdetve kb 2 éve egy 1970-es spar első tulajdonostól, és az is az induló 400e Ft-ról 100e-re esett le. Orfűn kikérték a véleményemet, egy 1973-as 1300-as bogár árával kapcsolatban, ami gyönyörű állapotban volt. Arra mondtam 500e Ft-ot, és azt reálisnak is érzem. De vegyük figyelembe, hogy a spar 1200-as, 6V-os, 1 sebességes ablaktörlő, szegényes kárpitozás stb. Ez sokosk ember szemében értékcsökkentő tényező. Bizony, ha választanom kellene egy standard 1966-os és egy deluxe között, akkor nem sokat teketóriáznék.
A gyujtórtafó melletti inditógombra az én autómban semmi szükség nincs. Nem kell annyit szerelni, hogy a motortérből kelljen inditani. Semmi hasznát nem látom.

ennyi erővel az a 67 lehetne 57is..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3389 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:06:16 »

Csak tudod az a helyzet, hogy mivel ez egy forum, igy úgy érzem nyugodtan elmondhatjuk a véleményünket az eladó autóról. Mint ahogy eddig mindig is megtettük. Nincs ebben semmi rossz.
Az autó ára pedig pont nem érzelmi alapon képződik, mert akkor már nagy baj van, mivel az eladó ezeket a számára érzelmi töblettel bíró jellemzőket forintositja. Igenám, de ez csak számára jelent értéket, az új vevő ezt az árban nem fizeti ki. Az a baj, hogy ezeknek jelentős része urban legend. SiD-nek irtam multkor ezt, amikor beszélgettünk az '"1968"-as kabrióról.
Ezekszerint.

[
A véleményemet én is el mondtam,ezzel nincs is semmi gond,elmondja mindenki.
Ugy gondolom ha egy "magunk fajta" bogarat akar venni,ott az elsödleges szempont,hogy "átrepül-e az angyalka" vagy nem.
Én erre értettem az érzelmi árképzést,mely nemcsak az eladonál,hanem a vevönél is megvan.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3388 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:05:09 »

Akkor valamit félreértettél. A saját autóm alapján ezt a kocsit miért irigyeljem?
jajajaj Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3387 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:56:36 »

EEEEEMBEREEEEEEK!!!Mi van itt.?????
Ugy tudom sem az elado,sem egy leendö vevö nincs itt
 a Forumon.
Felbukkant egy vas,s egyböl beindult az okosság.
Egy auto eladásánál a vételár 2 emberre tartozik(vevöre,eladora)
Egy kinált gép értékét mindenki más mércével méri.
Szerintem ezeknek az autoknak sokkal inkább érzelmi alapon képzödik az áruk,mint matemetikai alapon.
Akármilyen más árképzés csak hasonlitás,viszonyitás netán nyerészkedési céllal jön létre.
Nekünk nem feladatunk azon tépni egymást,hogy ez meg az mennyit ér,nincs piaci ár,nincs hasonlitási alap.
Hiába egyforma két auto,a vevö meg az elado soha nem egyforma.

Csak tudod az a helyzet, hogy mivel ez egy forum, igy úgy érzem nyugodtan elmondhatjuk a véleményünket az eladó autóról. Mint ahogy eddig mindig is megtettük. Nincs ebben semmi rossz.
Az autó ára pedig pont nem érzelmi alapon képződik, mert akkor már nagy baj van, mivel az eladó ezeket a számára érzelmi töblettel bíró jellemzőket forintositja. Igenám, de ez csak számára jelent értéket, az új vevő ezt az árban nem fizeti ki. Az a baj, hogy ezeknek jelentős része urban legend. SiD-nek irtam multkor ezt, amikor beszélgettünk az '"1968"-as kabrióról.
Ezekszerint.

Az én autóm 1967-ben szerepelt az Ezek a fiatalok c. Illés filmben. De sajnos a szine nem volt teljesen jó, ezért a film forgatásakor átfestették a Seesand-ot Light Gray-re. Ezek után egy ideig Szécsi Pál vezette a kocsit, mivel megtetszett neki, és megvette Szörényi Leventétől. Sokszor látták Domján Editet vele, ahogy éppen szemérmesen, kalappal takarva az arcát, kiszáll a kocsiból. A napellenző jobb oldali tartója is ekkor törött el, és ezt nem tudta elviselni Plai, és ez is hozzájárult korai halálához. Ezek után az autót berakták egy garázsba, felbakolták, és lezárták a garázst. Majd 20 év után a munkások véletlenül akadtak rá, és nem sokkal késöbb megvettem az eladótól a kocsit. :-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #3386 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:49:00 »

Itt van a tuti válasz!
EEEEEMBEREEEEEEK!!!Mi van itt.?????
Ugy tudom sem az elado,sem egy leendö vevö nincs itt
 a Forumon.
Felbukkant egy vas,s egyböl beindult az okosság.
Egy auto eladásánál a vételár 2 emberre tartozik(vevöre,eladora)
Egy kinált gép értékét mindenki más mércével méri.
Szerintem ezeknek az autoknak sokkal inkább érzelmi alapon képzödik az áruk,mint matemetikai alapon.
Akármilyen más árképzés csak hasonlitás,viszonyitás netán nyerészkedési céllal jön létre.
Nekünk nem feladatunk azon tépni egymást,hogy ez meg az mennyit ér,nincs piaci ár,nincs hasonlitási alap.
Hiába egyforma két auto,a vevö meg az elado soha nem egyforma.

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.