www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 01:21:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 686847 alkalommal)
Nem elérhető gtivasz
Hozzászólások: 26


« Hozzászólás #489 Dátum: 2012 Január 08, 21:18:24 »

Sziasztok Bogarasok!

Szeretnék bemutatkozni a Fórumon, mint viszonylag friss bogár tulajdonos.
A vágy, hogy bogaram legyen kb 5 éve kezdődött és súlyos mobile.de, eBay.de/at, hasznaltauto.hu stb függőséghez vezetett. Kizárólag tipustiszta 67 előtti bogarak érdekeltek, és tavaly májusban valaki Bécsben felrakta a netre azt a 64-es Bogarat amire vártam. Az első tulaj halála után egy pajtába került 92ben és most eladó lett. Az autó nagyon jól viselkedett alkudozás szempontjából, mivel vásárláskor sokkal rosszabbnak nézett ki mint itthon (beragadt motor, kerekek és nivopálca). Alku után már huztuk is fel a trélerre. Mikor lelöktük a trélerről beindult a még beragadt kerék és hamar kiderült, hogy csak az ékszíj volt hozzáragadva a tárcsához, a motor szépen áfordul és 3/4-ig van olajjal. Miután szereztem 6V-s akksit, tovább szélesedett a mosolyom, minden elektromos dolog működik beleértve az önindítót is. Olajcsere és a benzincső kivezetése után azonnal beindult és olyan stabil alapjárattal pöfögött amit remélni sem mertem. A lemezek is többnyire jó állapotúak, persze azért van rozsda bőven. A csomagtartóból előkerült a gyári mappája, vezetett szervizkönyvvel, használati utasítással és egyéb gyári papírokkal számlákkal. Az álmom kezdett valóra válni. Elhatározásom szerint csak akkor állok neki a felújításnak ha a lakatolást-fényezést egyben ki tudom fizetni, így az autó száraz fedett helyre került pihenni.

Természetesen a használtauto.hu szorgalmasan küldte az emaileket, ha felkerült egy-egy 67 előtti Bogár. Így történt ez valamikor szeptemberben, mikor felkerült egy antracit-szürke szinte teljesen felújított bogár. Mivel annyi pénzem nem volt, különösebben nem foglalkoztam vele, egészen addig míg itt a fórumon is előkerült a hirdetés és aki ismerte az autót, mindenki vmi jót írt róla és, hogy régebben az autóhoz tartozott a BOGAR-1 rendszám is. Ennyi pont elég volt ahhoz, hogy fogjam a telefont és felhívjam Gyulát. Hosszú beszélgetés után tudtam, hogy kell nekem ez az autó, egyszerűen nem lehet nem megvenni ennyi pénzért. Persze még mindig nem volt ennyim, így édesapámmal leültem tárgyalni egy kedvezményes 0% kamatú hitelkonstrukcióról, aminek feltétele volt, hogy a másik Bogárnak mennie kell, ha máshogy nem tudok törleszteni. Belementem, persze már akkor tudtam, hogy nem megy sehova a fehér Bogár, majd valahogy kifizetem, vagy eladom a vesém.

A tulaj az elején tisztázta, hogy alku nincs, így őszintén örülhettem az autónak, mikor megláttam. A polcon ott a BOGAR-1 rendszám, ami benne van az árban és rengeteg alkatrész ami szintén jár a kocsihoz és mellesleg passzol a másik bogaramra. Foglalót nem is írtunk, látta rajtam, hogy jó helyen lesz nálam az autója. Sajnos Ő feladta a Bogarazást végleg, remélem csak egy időre.

A fehér nagyszüleimnél tető alatt, de a por azért lepi, annak a helyére nem rakhatom. Maradt a garázs, ahol édesanyám Nissanja áll, illetve állt addig a napig Smiley
A következő hetek azzal teltek, hogy vizsgáztatható állapotba hozzam BOGAR-1-et. Sajnos a két bogár állapota mindig fordított arányban változott, így átkerült a másikról az önindító és a karbi is, valamint csak egy 6V-os akksim volt. Novemberre sikerült levizsgáztatni, amihez ez úton is szeretném a győri bogaras, Böröczki Ricsi segítségét megköszönni. Így még a viszonylag jó időben használtam pár napot, mielőtt elraktam volna télire.

A januári vizsgák után allok neki befejezni az autót, önindítóját megjavíttatni, esztétikai műszaki apróságokat kijavítani, valamint ami még hátra van a felújításban befejezni: új lökhárítók kellenek, mivel sérültek amik vannak, tetőkárpit hiányzik, valamint küszöbfellépő. A hiányzó gyári üléskárpit utáni vadászatot pedig folytatom. A fehér bogárban gyönyörűen megmaradt, de az barna csíkos, ebbe pedig szürke kell. (Nem ebbe a témába tartozik, de ha valaki tud benne segíteni, kérem jelezze).

A tavaszi rajzáson már mindenképpen ott leszünk.

ÜdVW

Dani

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #488 Dátum: 2012 Január 02, 12:01:00 »

Van ilyen doksi, csak kb 2 éve nem frissítem, mióta a Narancs megígérte, hogy megkapom az Övét, amivel nem tudjuk felvenni a versenyt. :-)
Bemutatkozó topiknak megtartanám, az időnkénti törléssel.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #487 Dátum: 2012 Január 02, 10:08:17 »

úgy látom nem volt időd elolvasni a szöveget amit BlackP belinkelt  Evil mert ott kifejezetten egy dokumentumról van szó,
De, elolvastam. De en nem igertem dokumentumot es nem is akarom megcsinalni. Roll Eyes Bevallalod? :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #486 Dátum: 2012 Január 02, 09:40:03 »

Szerintem sem. Foleg, hogy ez egy forumtema, nem egy szerkesztheto dokumentum, az emberi eroforrasigenyt szinten kiemelnem.
Egy bemutat(koz)asra tokeletes, az evek (van akinel hetek Smiley) alatt ugyis jonnek-mennek az autok, sokszor kovethetetlen modon.
úgy látom nem volt időd elolvasni a szöveget amit BlackP belinkelt  Evil mert ott kifejezetten egy dokumentumról van szó,


..még ha az majd csak "karácsonyra készül is el Tongue
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #485 Dátum: 2012 Január 02, 07:31:02 »

szerintem nem kell ezt frissíteni
Szerintem sem. Foleg, hogy ez egy forumtema, nem egy szerkesztheto dokumentum, az emberi eroforrasigenyt szinten kiemelnem.
Egy bemutat(koz)asra tokeletes, az evek (van akinel hetek Smiley) alatt ugyis jonnek-mennek az autok, sokszor kovethetetlen modon.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #484 Dátum: 2012 Január 01, 22:17:05 »

A változásokat is követni kellene majd, teszem azt valaki eladja a gépét, mert beütött a ménkő és nem akar foglalkozni a dologgal többet, valószínűleg ki fog derülni a dolog, valakinek ez esetben ki kellene törölnie az adott járművet az adatbázisból, hacsak az új tulaj nem dönt másképpen.

szerintem nem kell ezt frissíteni. vagy aki kiregel azt is töröljük? szerintem ez hülyeség lenne. ott van a dátum hogy mikor írta a tulaj- még érdekes is lesz saját magának is visszanézni, hogy jéé mit gondoltam a bogi vásárlásakor, 10-15 évvel ezelőtt Smiley
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #483 Dátum: 2012 Január 01, 21:46:12 »

Kedves Fórumtársak!

Már van sokféle regiszterünk. Szeretnék összeállítani egy olyan listát (ami majdan a fórum főoldalán levő fülnél lesz elérhető), ahol mindenki szigorúan a címben szereplő módon leírja az autóját, és ha szeretne, feltesz róla egy max. 320x240-es képet. Ebből majd barkácsolok egy excel táblát vagy pdf doksit, ami szabadon kereshető, felhasználható. Aki beírja az adatait, hozzájárul, hogy az adatai ebben a listában szerepeljenek, és a fórum főoldaláról is hozzáférhetők legyenek. Esetleg érdemes lehet mindenkinek - akinek még nincsen - leírni a Bogaras sztoriját, hogyan is vált azzá, mikor, stb.
A fórumot moderáljuk, csak a címben szereplő adatok lehetnek a hozzászólásokban. Akinek észrevétele van, bátran írja be, 1-2 nap után törölni fogjuk.
Hajrá!

A változásokat is követni kellene majd, teszem azt valaki eladja a gépét, mert beütött a ménkő és nem akar foglalkozni a dologgal többet, valószínűleg ki fog derülni a dolog, valakinek ez esetben ki kellene törölnie az adott járművet az adatbázisból, hacsak az új tulaj nem dönt másképpen.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #482 Dátum: 2012 Január 01, 17:36:54 »

Papírok nélküli Buggy-t "legalizálni", hogy lehet? Illetve jelenleg egy üres félkész műanyag buggy kaszni motorral egy alvázon.
Van egy régiforgalmis 1996-ban végleg kivont alvázam hozzá. De már 3 betű 3 szám volt a rendszáma.

Kedves Fórumtársak!

Már van sokféle regiszterünk. Szeretnék összeállítani egy olyan listát (ami majdan a fórum főoldalán levő fülnél lesz elérhető), ahol mindenki szigorúan a címben szereplő módon leírja az autóját, és ha szeretne, feltesz róla egy max. 320x240-es képet. Ebből majd barkácsolok egy excel táblát vagy pdf doksit, ami szabadon kereshető, felhasználható. Aki beírja az adatait, hozzájárul, hogy az adatai ebben a listában szerepeljenek, és a fórum főoldaláról is hozzáférhetők legyenek. Esetleg érdemes lehet mindenkinek - akinek még nincsen - leírni a Bogaras sztoriját, hogyan is vált azzá, mikor, stb.
A fórumot moderáljuk, csak a címben szereplő adatok lehetnek a hozzászólásokban. Akinek észrevétele van, bátran írja be, 1-2 nap után törölni fogjuk.
Hajrá!


próbálkozz a szóljatok ide topikban lécci...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #481 Dátum: 2012 Január 01, 17:29:50 »

Papírok nélküli Buggy-t "legalizálni", hogy lehet? Illetve jelenleg egy üres félkész műanyag buggy kaszni motorral egy alvázon.
Van egy régiforgalmis 1996-ban végleg kivont alvázam hozzá. De már 3 betű 3 szám volt a rendszáma.

Ati
Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #480 Dátum: 2011 December 17, 19:04:03 »

Egyelőre ELSŐ a neve, a rendszáma alapján.
A feleségem beszél hozzá, simogatja. Eddig egyetlen autónktól sem jött izgalomba, pedig megfordult már az udvaron pár egészen jó autó.
Miközben gurult le a trélerről a Bogárka, már mondta, hogy ez az autó KELL neki.
Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #479 Dátum: 2011 December 17, 18:38:15 »

Üdv Pityubácsi!
Van egy Skif utánfutóm, el akartam adni, de most már marad.
Csak az alkohol mentes sört szeretem, de csak akkor, ha ezer fok meleg van, és a sör atom hideg. Grin
Remélem, ettől még sok haverom lesz...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #478 Dátum: 2011 December 17, 18:27:08 »

Légy üdvözőlve konyalaci. Tök jó, hogy van vonohorog a kocsidon. Egy többnapos VW találkozón egy utánfutóba mindent be tudsz pakolni. Tudom venned kell mert nincs. Skif-et lehet kapni már 25 000 forintért. Majd meglátod a találkozók mennyire frankók. Ha a sört szereted, sok haverod lesz itt.
Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #477 Dátum: 2011 December 17, 18:12:57 »

Köszönöm mindenkinek az üdvözleteket.
Kicsit bele ástam már magam a Bogár történelembe, én is szembesültem már egy-két anomáliával. Azt olvastam, hogy a hátsó ablak mögött csak '71-től volt kis szellőző, stb.
Lehet, hogy kasznit cseréltek rajta, egyik honlapon az alvázszám dekóder alapján '68 februári, egy másik honlapon pedig '68 szeptemberi gyártás.
A motorszám is passzol az évjárathoz.
Holnap beírom ide a számokat, hátha kiderül valami.
Itt a rendszám :  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #476 Dátum: 2011 December 17, 15:43:59 »

Ha jól látom 1302 schiebedach-al

 Evil
Akkor meg nem 68as.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #475 Dátum: 2011 December 17, 15:42:26 »

Üdvözlök minden Bogár tulajdonost és rajongót!

Úgy látom, hogy még mindig én vagyok a legújabb tag, ezért néhány hetes aktív fórum látogatás után most bemutatkozom.
Kónya László a nevem, Szeged mellett, Szatymazon lakom, két nagy kamasz gyermekemmel és egy tündéri feleségemmel. Két hete egy új családtag érkezett hozzánk egy '68-as évjáratú kansas beige színű Bogárka személyében. Atom olcsón sikerült hozzá jutnom, úgy tervezem, hogy tavasszal műszakiztatom, és a saját bőrömön fogom érezni a bogarazás minden szépségét és árnyoldalát. (persze, ha van ilyen.) Grin
Túl vagyok már pár motorkerékpár restaurálásán, darabban áll egy Land Rover Series III a garázsban, jelenleg egy román gépsárkány teljes felújítása veszi el az időm nagy részét, de terveim szerint márciustól a Bogár lesz a főszereplő a műhelyemben.
Addig igyekszem felkészülni a lehetséges kihívásokra, gyűjtök pár alkatrészt, és úgy általánosságban informálódok minden szinten.
Biztosan ott leszek pár találkozón, és személyesen is megismerek néhány fanatikust.

Ha jól látom 1302 schiebedach-al

 Evil

Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #474 Dátum: 2011 December 17, 15:09:33 »

Üdvözlök minden Bogár tulajdonost és rajongót!

Úgy látom, hogy még mindig én vagyok a legújabb tag, ezért néhány hetes aktív fórum látogatás után most bemutatkozom.
Kónya László a nevem, Szeged mellett, Szatymazon lakom, két nagy kamasz gyermekemmel és egy tündéri feleségemmel. Két hete egy új családtag érkezett hozzánk egy '68-as évjáratú kansas beige színű Bogárka személyében. Atom olcsón sikerült hozzá jutnom, úgy tervezem, hogy tavasszal műszakiztatom, és a saját bőrömön fogom érezni a bogarazás minden szépségét és árnyoldalát. (persze, ha van ilyen.) Grin
Túl vagyok már pár motorkerékpár restaurálásán, darabban áll egy Land Rover Series III a garázsban, jelenleg egy román gépsárkány teljes felújítása veszi el az időm nagy részét, de terveim szerint márciustól a Bogár lesz a főszereplő a műhelyemben.
Addig igyekszem felkészülni a lehetséges kihívásokra, gyűjtök pár alkatrészt, és úgy általánosságban informálódok minden szinten.
Biztosan ott leszek pár találkozón, és személyesen is megismerek néhány fanatikust.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #473 Dátum: 2011 December 07, 16:23:35 »

Sziasztok

Bemutatkoznék, mint leendő billentyűzet kopogtató tag itt Köztetek.
Számítástechnikában kopaszodó  Wink harmincas közepi autóimádó vagyok.A régi technika szeretetéhez 
jó pár motorfelújításán  át  vezetett az út.(Pannóniák ,Csepel/czetka/DKw )
Most viszont egy bogár képében megjelent vonzódásom új tárgya Grin Grin Wink
Egy 1969/70-es 1300-as gépsárkány fog nemsokára a garázsomban landolni.

Lesz vele munka, főként a karosszéria alja fog tavasszal átalakuláson átmenni.

Mindenkinek további szép napot Cool  Grin




VW 1300  1968.06.
Nem elérhető bogaras91
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #472 Dátum: 2011 November 25, 22:16:11 »

Sziasztok!

Ez itt az én kedvencem; egy 1972-es automata váltós 1300-as.











Sajnos nem tökéletes bogáréletet él – nem garázsban, hanem nagyvárosi utcán áll, a hideg hónapokon keresztül néha akár két hónapig is egyfolytában áll, nem szoktam rajta semmien resztaurálásokat, javításokat végezni, csak ha tönkremegy valami (ami egy bogárnál, mint mindannyian tudjuk, ritkaság Tongue).

És hát most már úgy lassacskán előjönnek bizonyos hibácskák... Rozsdás kerekek, rozsdás lökhárítók, egy-egy rozsdafoltocska a karosszérián, matt lett a festés, zörög a sebességmérő és ugrál a mutatója, lötyög a kormánykerék, gyakran recseg a váltó ha rükvercbe teszem stb.

Szóval arra gondoltam, hogy ráférne lassan egy nem túl nagy, de azért mégis csak általános restaurálás – hibák javítása, rozsdamentesítés és -megelőzés, a biztonság biztosítása, újrafestés, stb., hogy még lehetőleg sokáig élvezhessem.

Az a baj, hogy Ausztriában élek, és itt egy ilyent elvégezni többé-kevésbé megfizethetetlen lenne.
Szóval hogyha tudnátok egy magyar bogárra specializált szervízt (már a furcsa automata váltó miatt se bíznám ikszipszilon autószerelőre) akivel jó tapasztalataitok vannak, megfizethető áron, azért rendkívül hálás lennék.

Hoffer Ferenc műhelyét már megtaláltam az interneten, volt is mail-csere, de érthető módon nem akart táv-árat-mondani, no de mivel nekem Budapestig elmenni sem gyorsan, sem olcsón nem lehet, azért megkérdezem van-e tapasztalat vagy jobb ötlet.

Ja, még valami: Szép bogár üléshuzatot (ráhúzósat, nem kicserélőset) hol lehet kapni? Manapság már csak ronda piros-fekete és kék-fekete huzatokat találok, esetleg sárkány mintával... Ehhez a kocsihoz szerintem valami régimódi vagy egyszínű mint az eredeti a képeken, vagy mondjuk skótkockás vagy hasonló mintás huzat passzol. Ötletek, valaki? Cheesy

Előre is köszönöm!
bogaras91
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #471 Dátum: 2011 Október 03, 16:20:27 »

Sziasztok !

Nem rég jutottam hozzá egy garázs leletből egy fehér a tetején piros kereszt ( mentő ) és kék lámpás nyomokat tartalmazó tető gitteléses belül tele kapcsolókkal  , csomagtérben állófűtés lyukakkal ellátott  elég gyárias kinézetű , Johanniter matricás  113.000.257 A  és a csomagtér elején lévő
175-5024  R5 0 0  számokkal ellátott bogárhoz.. van ötletetek mi lehet ez valamikor Nagylámpás a karosszéria kékek a lökhárítók és a lemez felnik is .. ? Németből érkezett valamikor 92 körül azóta pihent.. 
http://www.johanniter.de/
olyasminek tűnik, mint nálunk a Máltai szeretetszolgálat. biztos az övék volt
Nem elérhető Gelu
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #470 Dátum: 2011 Október 03, 16:15:01 »

Sziasztok !

Nem rég jutottam hozzá egy garázs leletből egy fehér a tetején piros kereszt ( mentő ) és kék lámpás nyomokat tartalmazó tető gitteléses belül tele kapcsolókkal  , csomagtérben állófűtés lyukakkal ellátott  elég gyárias kinézetű , Johanniter matricás  113.000.257 A  és a csomagtér elején lévő
175-5024  R5 0 0  számokkal ellátott bogárhoz.. van ötletetek mi lehet ez valamikor Nagylámpás a karosszéria kékek a lökhárítók és a lemez felnik is .. ? Németből érkezett valamikor 92 körül azóta pihent.. 
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #469 Dátum: 2011 Szeptember 14, 19:49:30 »

és még

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #468 Dátum: 2011 Szeptember 14, 19:48:44 »

és

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #467 Dátum: 2011 Szeptember 14, 19:47:27 »

tessék

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #466 Dátum: 2011 Szeptember 13, 21:23:10 »

átneveztem...

igen 67es 1500as eredeti állapotban

nem betonoztunk hanem garázssort építettünk Wink




[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Harbonah
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #465 Dátum: 2011 Szeptember 08, 12:22:13 »

Üdv!

Hadd mutassam be Hangyát.

Oszt mindig legyen szalonna bürke abban a kesztyűtartóban, hogy ilyen szépen csillogjon xD


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #464 Dátum: 2011 Szeptember 01, 11:45:30 »

Üdv!

Hadd mutassam be Hangyát.
1973-as 1300-as. Futott km ismeretlen...

Vásárláskori állapot:


Fékek reszelés alatt:



Vizsgára készen:



Gumiboginál szépülés után:







Szeretném megköszönni:
Harcsár Zsoltnak az alapanyagot és a segítséget.
Sparkafernek az alkatrész támogatást,
Spikenak és Harbonának a segítséget,
Gumibogiék lelkiismeretes munkáját,
Szilva türelmét.

Ha valaki kimaradt kérem ne sértődjön meg...

Válaszokat, reagálásokat a Szóljatok idébe...

Köszönöm.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #463 Dátum: 2011 Augusztus 23, 19:27:15 »

Most épp azt is részletekben.Mondjuk évente egy ötezres. Lips Sealed
74-es 1300-ast(igaz nem ótómatát) vettem én is elsö tulajtól 30ezer pénzért.
(A fiam friss jogsival megcsinálta vele az elsö Hungaroringes rajzást,gond nélkül.)
Nem volt szétesve,mikor eladtam(a Sztranó vitte) a vevö is látott benne fantáziát.
Aztán Ö is tovább passzolta,de ez a bogarak sorsa.
Ha anyagilag rendben lennék,felkutatnám a gépet.és örömmel visszavásárolnám!
Ezt csak azért irom,hogy igazoljam,minden annyit ér,amennyit adnak érte.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 23, 19:38:58 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #462 Dátum: 2011 Augusztus 23, 18:09:43 »

üdv

ha a kertben a füvön vagy a földön állt, akkor azért alulról rendesen rozsdásodhat esetleg. ha tényleg nem rozsdás és szépen megőrzött, szépen karbantartott és javított autó, akkor szerintem érhet akár 700-900e-t. persze minden annyit ér, amennyit adnak érte és gondolom nem fognak tolongani a közel milliós árnál, de biztos nem akarnám 600e alatt adni a helyedben. persze látni kéne.. meg kipróbálni, meg tudni hogy mikor volt utoljára használatban.. de már egy fotó is sokat segíthet.
ha van egy sorozat jó fotód, segítünk legalább képről megállapítani, hogy láthatóan mennyiben tér el a gyári állapottól
150ezerért kelt el nem oly régen egy elsőgazdis automata  1300 71es.Végig garázs rozsda sehol.Egy polir és szép lett.Vörös Lacikáé.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dave
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #461 Dátum: 2011 Augusztus 20, 12:49:11 »

Gratulálok hozzá. Szép lett. Ez milyen szín? Hányas évjáratoknál volt?
Azért ha felbukkan gyári tükör, azokat lecserélném a helyedben. Meg a lámpákat is. Nekem ezek mindig szúrják a szemem.

Idővel minden utángyártottat le akarok cserélni!
Cliff green (L61A) a színe és 74-ben biztosan volt, azt nem néztem h előtte mikortól!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #460 Dátum: 2011 Augusztus 20, 06:14:54 »

Üdvw !

Tegnap elkészült és OT-ra levizsgázott az 1303-om!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
szép volt fiúk  Grin
gratulálok !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #459 Dátum: 2011 Augusztus 20, 00:35:04 »

Csendélet a kertben:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #458 Dátum: 2011 Augusztus 20, 00:27:25 »

Csendélet a kertben:

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #457 Dátum: 2011 Augusztus 20, 00:17:33 »

Mától újra az utakon Gabi barátom bogara!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #456 Dátum: 2011 Augusztus 19, 22:45:38 »

Üdvw !

Tegnap elkészült és OT-ra levizsgázott az 1303-om!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Gratula. Szép munka.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #455 Dátum: 2011 Augusztus 19, 22:42:26 »

Gratula! jól áll neki  Cheesy
Csatlakozom. Szerintem nagyon jól néz ki.

Nem elérhető Dave
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #454 Dátum: 2011 Augusztus 19, 22:14:21 »

Üdvw !

Tegnap elkészült és OT-ra levizsgázott az 1303-om!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #453 Dátum: 2011 Augusztus 19, 17:15:43 »

Szerintem bátran írhatom ide:)

Ma végre megtettem az első, önálló utamat a Luigival! Smiley 1969-es 1300-as Smiley GBK-220
Tegnap megjöttek callook-tól az első távtartók, így ma, a frissen megérkezett jogosítvánnyal karonfogva átvonultam a helyi gumishoz, és felszereltük a kerekeket:)  Szerencsére elöl is elfér, amitől a legjobban rettegtünk itthon. ^^
Szerintem nem lett rossz:)
<beszúrt kép törölve>

gratulálok apukém !
stílusos gép lett !
nekem nagyon tetszik !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #452 Dátum: 2011 Augusztus 17, 08:38:40 »


 Lips Sealed Grin

1969 VW 1300
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #451 Dátum: 2011 Augusztus 16, 21:11:45 »

Szerintem bátran írhatom ide:)

Ma végre megtettem az első, önálló utamat a Luigival! Smiley 1969-es 1300-as Smiley GBK-220
Tegnap megjöttek callook-tól az első távtartók, így ma, a frissen megérkezett jogosítvánnyal karonfogva átvonultam a helyi gumishoz, és felszereltük a kerekeket:)  Szerencsére elöl is elfér, amitől a legjobban rettegtünk itthon. ^^
Szerintem nem lett rossz:)
<beszúrt kép törölve>


Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #450 Dátum: 2011 Augusztus 16, 15:59:50 »

szépek a felnik, mostmár bátran elárulhatom az enyémek voltak Smiley és a legjobb helyre kerültek úgy tünik. gratula.


Jobb helyre nem is kerülhetett volna  Roll Eyes Wink

Köszönöm mindenkinek! Smiley

1969 VW 1300
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.