www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 05, 19:09:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921269 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 ... 548
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5466666 alkalommal)
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #12414 Dátum: 2010 Január 25, 20:50:12 »

Takszizni fogsz vagy nemzetközi személyszállításban töröd a fejed?
Felejtsd el. 
jaja szerintemis!
minek...annyira sokat nem megyek vele...akkor meg hadegyen Wink
igy legalább ha besül a következö motorom hip-hopp tudom cserélni Wink Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12413 Dátum: 2010 Január 25, 20:47:01 »

Takszizni fogsz vagy nemzetközi személyszállításban töröd a fejed?
Felejtsd el. 
Jókat hallottam, olvastam az autógázról, és egy ismerősöm (autószerelő) is mostanában alakíttatta át az autóját, és Ő is dicséri.
Gázzal 10-20%-al többet fogyasztanak az autók, de nem mindegy, hogy 320 ft-os benzinből, vagy 170 ft-os gázból.

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/01/21/draga_a_benzin_sokan_valtanak_gazra/?cp=1

Olvassátok el szerintem, a fórumot is. Van sok okostojás, mint mindenhol, de mindenki szűrje le magának a lényeget...

Mint írtam, töröm rajta a fejem, még nem született meg a döntés, de valljuk be szívesebben használjuk a kedvencünket, ha közben nem zabálja le a gatyánkat, pláne úgy, ha közben a motornak sem ártunk vele, és nem mellesleg a károsanyag-kibocsátás is kevesebb.

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12412 Dátum: 2010 Január 25, 20:36:24 »

Köszi a gyors segítséget

1303LS
« Hozzászólás #12411 Dátum: 2010 Január 25, 20:34:54 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin
Takszizni fogsz vagy nemzetközi személyszállításban töröd a fejed?
Felejtsd el. 
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #12410 Dátum: 2010 Január 25, 20:28:07 »

Karakury(most övé a volt wocctokos busz) Roll Eyes

G.

Ja, meg persze a Hanyiiiii. Grin Grin

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #12409 Dátum: 2010 Január 25, 20:26:26 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin

Karakury(most övé a volt wocctokos busz) Roll Eyes

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12408 Dátum: 2010 Január 25, 20:23:39 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin
Hanyi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27151


« Hozzászólás #12407 Dátum: 2010 Január 25, 20:21:44 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin
Hanyi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #12406 Dátum: 2010 Január 25, 20:20:40 »

Üdv Mindenkinek!

Buszocskánk gázüzeműre alakításán töröm a fejem. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, vagy ismerőse, aki foglalkozik ilyennel, szívesen venném, ha megosztaná velem.
Előre is köszi  Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12405 Dátum: 2010 Január 25, 15:22:57 »

Na ez az igazi állófűtés Wink
Igy van mire fogni, hogy allandoan kormol ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #12404 Dátum: 2010 Január 25, 14:59:01 »

érdekess
 Smiley


Padlásszoba

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Závodszky Iwán
Hozzászólások: 2023


ZDESIGN for VOLKS and ROLL.5

« Hozzászólás #12403 Dátum: 2010 Január 25, 14:56:42 »

érdekess
 Smiley


Na ez az igazi állófűtés Wink

20/9392-292

HAMAROSAN KAPHATÓ:

Pólók: www.polo-art.hu/index2.php

Bogaras pólók az egyéb termékek kategóriában
Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #12402 Dátum: 2010 Január 25, 14:55:04 »

érdekess
 Smiley


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #12401 Dátum: 2010 Január 25, 10:18:24 »

Köszi a segítséget Süsünek, Édesapjának és EPÉnek.
röviden. a többi úgysem érint téged (sem) Cheesy
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #12400 Dátum: 2010 Január 25, 09:09:34 »

valaki lefordítaná ?

Köszi a segítséget Süsünek, Édesapjának és EPÉnek.
röviden. a többi úgysem érint téged (sem) Cheesy

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #12399 Dátum: 2010 Január 25, 08:26:06 »

Kicsit off, de nem bírtam nem berakni. Huh Shocked Grin
http://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/egyedi/egyedi_lakoauto_felepitmeny-3493526

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12398 Dátum: 2010 Január 24, 21:41:49 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #12397 Dátum: 2010 Január 24, 21:40:11 »

valaki lefordítaná ?
http://translate.google.hu/#
 Grin Grin Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12396 Dátum: 2010 Január 24, 21:36:55 »

Grin Ok guys, just figured i`d give Google translate a shot..turns out it`s a lot more shitier than I thougt.
The story goes like this...About a year ago the crazy idea of buying a bus just roled into my head..since I already have a bug, why not try the `brick` shaped counterpart...So I searched, and searched, until just before last Christmas I did found something that resembled `my` idea of the bus: 1976, 1.6 liter engine ( not that I`m scared of the type 4 engine or anything, but i really like the simplicity of the type 1 engine) decent amount of work done 2 years ago to it.It`s an old Austrian import, even tracked down the dealer who sold it in `76, which exists even today.It was brought in Romania in `91, rolled `till the faithfull engine got busted, and then abandoned.Few years after, a local collector bought it and restored it to an good degree, and got a new engine fitted.He kept it for a couple of years, but didn`t used it that much.So he decided to sell it...Got y ears pealed and when i heard it was for sale i immediatly snatched it..It was just what I was looking for.
The plan was to buy it and get it to Italy with me, where I`ve been working for a couple of years now..There was a problem though,and a big one as i found out later ...a giant oil leak on No.3 and 4 cilinders..I did try to fix it , but didn`t had that much time.So of I went with 10 liters of oil with me just in case..I did make it to Hungary in a day (with no heat whatsoever inside  Grin) and decided it was more wise to make a stop at Süsü `s shop in Nagykanizsa to have him take a look at the engine, since it was a 1700 km trip.So he did, and worked relentlessly whit his father for 2 nights or so..just when i figured everything was ok ,on the slovenian highways the red light in the dash wirles again  Shocked
ok..get down put in 2 liters of oil inside and went my way..practicly it was eating 2 liters every 100 km..I literally hoped to get home alive at this point..and a little bit shaky from the exhaust fumes but with a little heat courtesy of Süsü `s mounted tubes, I did make it.
Now I got the bus on hold in a shop, and decided it was best to buy a shortblock instead of fixing this one...We shall see.
Anyway, a big thanks to everybody who helped me get this thing through...Süsü , his father, EPE...Hope to see you again soon , and if you ever make it to my parts, beer and everything is on me.Thanks for reading this..sure hope to get my hungarian knowledges fixed until I get old  Grin
By the way , here`s the bus`s m-plate decoded...
http://www.vw-mplate.com/mcode.php?plate_type=70-79&lang=EN&p2_CC_CCC_CCC=62+063+389&p2_MMM1=MMM&p2_MMM2=MMM&p2_MMM3=MMM&p2_MMM4=MMM&p2_MMM5=MMM&p2_PPPPII=P4P47&p2_MMM6=042&p2_MMM7=102&p2_MMM8=335&p2_MMM9=506&p2_DD_D=48+5&p2_UUUU=7728&p2_EE=OR&p2_XXXX_TT=2216+11

valaki lefordítaná ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Rusty
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #12395 Dátum: 2010 Január 24, 21:20:44 »

 Grin Ok guys, just figured i`d give Google translate a shot..turns out it`s a lot more shitier than I thougt.
The story goes like this...About a year ago the crazy idea of buying a bus just roled into my head..since I already have a bug, why not try the `brick` shaped counterpart...So I searched, and searched, until just before last Christmas I did found something that resembled `my` idea of the bus: 1976, 1.6 liter engine ( not that I`m scared of the type 4 engine or anything, but i really like the simplicity of the type 1 engine) decent amount of work done 2 years ago to it.It`s an old Austrian import, even tracked down the dealer who sold it in `76, which exists even today.It was brought in Romania in `91, rolled `till the faithfull engine got busted, and then abandoned.Few years after, a local collector bought it and restored it to an good degree, and got a new engine fitted.He kept it for a couple of years, but didn`t used it that much.So he decided to sell it...Got y ears pealed and when i heard it was for sale i immediatly snatched it..It was just what I was looking for.
The plan was to buy it and get it to Italy with me, where I`ve been working for a couple of years now..There was a problem though,and a big one as i found out later ...a giant oil leak on No.3 and 4 cilinders..I did try to fix it , but didn`t had that much time.So of I went with 10 liters of oil with me just in case..I did make it to Hungary in a day (with no heat whatsoever inside  Grin) and decided it was more wise to make a stop at Süsü `s shop in Nagykanizsa to have him take a look at the engine, since it was a 1700 km trip.So he did, and worked relentlessly whit his father for 2 nights or so..just when i figured everything was ok ,on the slovenian highways the red light in the dash wirles again  Shocked
ok..get down put in 2 liters of oil inside and went my way..practicly it was eating 2 liters every 100 km..I literally hoped to get home alive at this point..and a little bit shaky from the exhaust fumes but with a little heat courtesy of Süsü `s mounted tubes, I did make it.
Now I got the bus on hold in a shop, and decided it was best to buy a shortblock instead of fixing this one...We shall see.
Anyway, a big thanks to everybody who helped me get this thing through...Süsü , his father, EPE...Hope to see you again soon , and if you ever make it to my parts, beer and everything is on me.Thanks for reading this..sure hope to get my hungarian knowledges fixed until I get old  Grin
By the way , here`s the bus`s m-plate decoded...
http://www.vw-mplate.com/mcode.php?plate_type=70-79&lang=EN&p2_CC_CCC_CCC=62+063+389&p2_MMM1=MMM&p2_MMM2=MMM&p2_MMM3=MMM&p2_MMM4=MMM&p2_MMM5=MMM&p2_PPPPII=P4P47&p2_MMM6=042&p2_MMM7=102&p2_MMM8=335&p2_MMM9=506&p2_DD_D=48+5&p2_UUUU=7728&p2_EE=OR&p2_XXXX_TT=2216+11
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #12394 Dátum: 2010 Január 24, 17:59:33 »

eladó t2 cuccok:
jobb első ajtó -1500
bal első ajtó -1500
tolóajtó -4000
különféle typ4 alkatrészek(veztengely, szívocsonkok, stb.)
typ4 motorburkolólemezek, a két nagy egyben -4000
typ4 légszűrőház -3000
typ4 hűtés -10000
Nem elérhető Rozsdás Kampó
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #12393 Dátum: 2010 Január 24, 14:33:09 »

Magyar papírokkal, jobbkormányos, HIVATALOSAN DÍZEL. 199.000 Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12392 Dátum: 2010 Január 23, 22:15:18 »

és küldött ??? Huh
eddig nem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #12391 Dátum: 2010 Január 23, 22:01:21 »

és küldött ??? Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12390 Dátum: 2010 Január 23, 21:55:32 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #12389 Dátum: 2010 Január 23, 21:51:12 »

Szia, ha felhívsz én felveszem a telefont Cheesy és mert a haverom vagy még segítek is benne Cheesy
ki tud nekem abba segiteni hogy alvázszám lapján segit megmoindani gyári szint  T1????


vw nak ki üzizve fizetem...
egyébként működik
http://www.vw-mplate.com/mcode.php?lang=EN&id=906
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 23, 21:53:45 írta U96 »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #12388 Dátum: 2010 Január 23, 19:47:39 »

jé egy süse  Grin

<beszúrt kép törölve>
pontosabban kettő Wink


                             GNX-967
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12387 Dátum: 2010 Január 23, 19:42:50 »

jé egy süse  Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #12386 Dátum: 2010 Január 23, 19:26:58 »

vagy romanul Tongue
ne haragudj,inkább a  Tongue
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #12385 Dátum: 2010 Január 23, 19:21:25 »

beszarás,
 persze volt már képekkel is a story
kérek mindenkit:
pliz lörn englis és evribadi megért Grin
vagy romanul Tongue

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #12384 Dátum: 2010 Január 23, 19:17:53 »

ahoz kepest hogy babot sem tud magyarul Alex , szerintem nagyon erdekes a story. ez a googli meg... kene tanuljon magyarra forditani. Grin
beszarás,
 persze volt már képekkel is a story
kérek mindenkit:
pliz lörn englis és evribadi megért Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12383 Dátum: 2010 Január 23, 19:14:27 »

ez a googli meg... kene tanuljon magyarra forditani. Grin
Mommeg Alexnek, hogy ha a mondat vegi pont utan tett volna egy szokozt, akkor a gugli nem hitte volna, hogy az a ket szo kozotte a ponttal osszetartozik. Mer' igy azokat nem ertette es valtozatlanul hagyta.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12382 Dátum: 2010 Január 23, 19:12:30 »

ahoz kepest hogy babot sem tud magyarul Alex , szerintem nagyon erdekes a story. ez a googli meg... kene tanuljon magyarra forditani. Grin
egész jó ez a google, majdnem annyira jó mint Maresz  Grin
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #12381 Dátum: 2010 Január 23, 19:10:55 »

ahoz kepest hogy babot sem tud magyarul Alex , szerintem nagyon erdekes a story. ez a googli meg... kene tanuljon magyarra forditani. Grin


HI !
First of all, well come on bord. Alex!!
 please give as the story in english .it is better more than the google translation.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 23, 19:19:39 írta EPE »

Nem elérhető Rusty
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #12380 Dátum: 2010 Január 23, 18:54:38 »

Hi all! Az elsők között álláshely és akar bevezetni "vas" kalandot és én mentem keresztül, nem olyan hosszú urma.Acum hónappal vettem egy autóbusz Romániában, és ezzel együtt úgy döntöttem, hogy utazzon Olaszországba, ahol dolgozom acum.Bus a modell 1976-ban ez elég jó, hogy újra kialakuljon a szabványos elfogadható most ani.Sa 2 történet ... Ez volt a kereskedő által eladott Himmetsebrger a Grien, Ausztria első tulajdonos, és ott is maradt 1991-ig, amikor hozták Romania.Aici nem volt túl könnyű az élet, és ha a motor adta az eredeti AS 1,6 volt abandonat.Proprietarul vettem, hogy úgy döntött, hogy megveszik és visszaállítása, valamint putut.A a motor helyett egy hasonló sorozat, mint a helyreállított gobelin, Bádogosipari, etc. de nem kezdte el használni nem túl nagy, és végül úgy döntött, hogy vanda.Eu tudod Fennállásának egy ideje, és én a lehetőséget zbor.Am még maradt egy kis időt, és a végén úgy döntöttem, tettem az úton, 1.700 km, és hogy menjen vele Italia.Pe így volt mindenféle probléma, különösen a motor veszít olajat egy félelmetes út, ezért úgy döntöttem, hogy megáll egy időben Kolozsváron Napoca, EPE felhasználó, és miután egy teljes kőolaj haladt át Magyarországon egy egész éjszaka, esőben, és nem belső hő (részlet, D) és intr0un később úgy döntöttem, hogy állítsa le a Susu, Nagykanizsa, nézni motor.L, hogy megúszta, van néhány meghatározott veszteségeket a hengert, van kezelni tudtam, és elkezdtem az úton a fűtés hatékonyságát, és hogyan, mint a dob megijeszteni polgárok kadron Street, D . után 12 órával, és adjunk hozzá 10 liter olajat sikerült haza, és rögtön elhatározta, hogy hát le és nézze meg a problémát concret.Acum egy képzett szerelő, és azt hiszem, kap egy új longblock. Smiley
Ezer köszönet Süsü, apa és mindazoknak, akik harcoltak velem, vagy a busz azokat megoldani problémákat, és lehetővé teszi számomra, hogy kap biztonságosan haza. : D -
P.S. Ezekben a napokban néztem meg lapos, és sikerült megfejteni néhány érdekes részleteket: az ország a szállítási Ausztria, színes Taigagrun L63H, opció: további Eberspächer vízmelegítő, rásegítéses fékezés, fűthető üveg plusz egyéb kellékeket .. , D
lépést tarthatnak a fejlesztési helyzetet.
Bocsásson nyelvtan hülyeség, de nem az egyik, mint a magyar és a Google translate mit tud, D
  ~ Alex ~
http://picasaweb.google.com/allstaire.29/PozeCuBusul#
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #12379 Dátum: 2010 Január 23, 12:54:26 »

typ4 2000 mondjuk 40 es véberekkel Roll Eyes
azért nem hiszem, hogy 2 weber +36 lóerőt jelentene egy gyári motoron Wink
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #12378 Dátum: 2010 Január 23, 11:59:51 »

106LE? Húha...

typ4 2000 mondjuk 40 es véberekkel Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12377 Dátum: 2010 Január 23, 09:44:21 »


T2,T3,T4-re is felszerelhető, merga felni, frissen polirozva:45000.-/garn
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 23, 12:29:52 írta gumibogi »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12376 Dátum: 2010 Január 23, 08:40:38 »

"Önsúly:   14.000 kg"   Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12375 Dátum: 2010 Január 23, 08:39:56 »

106LE? Húha...

porse motor  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 ... 548
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.48 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.