www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 December 20, 08:13:42
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921397
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
...
3547
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 31822491 alkalommal)
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130367 Dátum:
2014 Szeptember 21, 08:07:15 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 20, 18:13:28
vili, vili, te szopni jársz ide....
Baszki, és tényleg volt 1303J.
Komolyan azt hittem, hogy ez is valami internetes baromság.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130366 Dátum:
2014 Szeptember 20, 20:11:28 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 20, 08:55:15
rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek
Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.
* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.
http://www.superbeetles.com/faq.htm
Én az 1900-as motoros 5 sebességes dél-afrikai bogarat szeretném egyszer látni-kipróbálni (az NGA-féle könyvben szerepel így ezzel a felszereltséggel a limitált szériák között...). Gondolom, nem tévedek, ha azt mondom, a legerősebb gyári bogarat Dél-Afrikában gyártották, ha még kis szériában is...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
BlackPsenior
Hozzászólások: 19078
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130365 Dátum:
2014 Szeptember 20, 18:21:35 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 20, 18:13:28
vili, vili, te szopni jársz ide....
de élvezi!!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130364 Dátum:
2014 Szeptember 20, 18:13:28 »
vili, vili, te szopni jársz ide....
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130363 Dátum:
2014 Szeptember 20, 15:09:21 »
Elszomorodtam.
Most beszéltem az adonyi kipufogós (fűtésdobos) szakival és arról tájékoztatott, hogy typ4 fűtésdobot nem javít, csak és kizárólag typ1-est. Most már ezt is tudom, tudjuk. Adminok, a "hasznos információk" oldal vonatkozó fejezetéből ez kimaradt.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130362 Dátum:
2014 Szeptember 20, 10:22:58 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 20, 09:42:34
Egyszer se próbálj beszólni OFFolásért.
Ugye megvan, melyik topikban vagyunk ?
De ugy latom neked tenyleg elkél a forditas, mer' nem erted...
"Superbitlit nem gyartottak Mexikoban, cserebe gyartottak Nemetorszagban, Ausztraliaban es Szarajevoban (Jugoszlavia). Az Afrikaban gyartott keverek bogar tartalmaz 1303 elemeket, de az nem szuperbitli."
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 20, 10:28:40 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
abes
Hozzászólások: 15000
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130361 Dátum:
2014 Szeptember 20, 10:15:10 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 20, 10:12:53
Erről beszélek.
Ja, és még az ablaktörlője is szarul áll. Ennél még egy mexikóibogár is 100X különb.
"that was produced in South Africa from 1975 to 1978"
Ausztrália picit délebbre van Szarajevó meg picit északabbra.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130360 Dátum:
2014 Szeptember 20, 10:12:53 »
Idézetet írta: abes - 2014 Szeptember 20, 10:10:24
"Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle."
júnóóó.
Erről beszélek.
Ja, és még az ablaktörlője is szarul áll. Ennél még egy mexikóibogár is 100X különb.
abes
Hozzászólások: 15000
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130359 Dátum:
2014 Szeptember 20, 10:10:24 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 20, 10:08:27
Csak így hívták.
Állított pótkerékkel torziós futóművel, meg ki tudja miféle korcsságokkal nekem ez nem "SuperBeetle"
Mekferzon, nagycsomagtér, ezek a jellemzői.
"Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle."
júnóóó.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130358 Dátum:
2014 Szeptember 20, 10:08:27 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Szeptember 20, 09:54:57
"Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia."
Csak így hívták.
Állított pótkerékkel torziós futóművel, meg ki tudja miféle korcsságokkal nekem ez nem "SuperBeetle"
Mekferzon, nagycsomagtér, ezek a jellemzői.
abes
Hozzászólások: 15000
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130357 Dátum:
2014 Szeptember 20, 10:00:32 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 20, 09:43:35
Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
Így olvas a Vili...
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130356 Dátum:
2014 Szeptember 20, 09:54:57 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 20, 09:43:35
Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
"Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia."
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130355 Dátum:
2014 Szeptember 20, 09:43:35 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 20, 08:55:15
rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek
Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.
* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.
http://www.superbeetles.com/faq.htm
Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130354 Dátum:
2014 Szeptember 20, 09:42:34 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Szeptember 20, 09:01:33
Es a forditas Vilinek, te pöts ?
Ime:
Egyszer se próbálj beszólni OFFolásért.
Annyi eszed nincs, hogy a saját szabályodat betartsd, inkább kötekedsz velem.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130353 Dátum:
2014 Szeptember 20, 09:01:33 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 20, 08:55:15
rágugliztam.
Es a forditas Vilinek, te pöts ?
Ime:
Idézet
A tésztát kb fél cm vastagságúra nyújtjuk, egyforma négyzetekre vágjuk. A négyzetek közepébe 1-1 teáskanál túró tölteléket halmozunk, majd a négyzetek sarkait átlósan összefogjuk, és jó szorosan összenyomjuk. (én össze is csavarom!)
Zsírozott tepsibe egymástól nem túl nagy távolságra helyezzük a batyukat. Nőni fog, de a batyuk könnyen szétválaszthatóak!
A fenti adag kb egy nagy gáz tepsivel lesz. Ritkán sütök ennyit, általában dupla adaghoz kezdek hozzá.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 20, 09:03:17 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130352 Dátum:
2014 Szeptember 20, 08:55:15 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 20, 08:53:23
ahha, erről nem tudtam.
köszi, ma is érdemes volt felkelni :-))
rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek
Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.
* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.
http://www.superbeetles.com/faq.htm
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130351 Dátum:
2014 Szeptember 20, 08:53:23 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Szeptember 19, 20:24:33
Valahol olvastam hogy de.
Idézetet írta: vetart - 2014 Szeptember 19, 20:30:59
De bizony! Csak keveset, és rövid ideig, a német gyártással egyidőben. Amúgy meg főleg full fapados (sparnál is fapadosabb) torziósokat nyomattak. Minimál kárpit, kesztyűtartó csak úgy, ajtócska nélkül, stb.
ahha, erről nem tudtam.
köszi, ma is érdemes volt felkelni :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130350 Dátum:
2014 Szeptember 20, 06:05:33 »
Idézetet írta: szilati - 2014 Szeptember 20, 04:44:21
a bogárral viszont jól elbántak
azt hiszem 63, vagy 64 es
1200 motor volt benne eredetileg, most 1500
a többi magért beszél..
Gyilkos ajtó cool.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130349 Dátum:
2014 Szeptember 20, 04:44:21 »
a bogárral viszont jól elbántak
azt hiszem 63, vagy 64 es
1200 motor volt benne eredetileg, most 1500
a többi magért beszél..
[a csatolmányt egy admin törölte]
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130348 Dátum:
2014 Szeptember 20, 04:40:36 »
.
[a csatolmányt egy admin törölte]
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130347 Dátum:
2014 Szeptember 20, 04:39:38 »
,
[a csatolmányt egy admin törölte]
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130346 Dátum:
2014 Szeptember 20, 04:34:36 »
Ma egy kicsit jobb autókat sikerült fényképezni!
Igaz csak telefon volt nálam, mert teljesen véletlenül botlottam beléjük.
Sajnos már csak a végén, mert már sokan elmentek, és indultak haza..
De így is nagyszerű élmény volt hallani, érezni ezt az érzést!
Nem mindennap látni ennyi és ilyen kocsit eggyütt.
[a csatolmányt egy admin törölte]
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130345 Dátum:
2014 Szeptember 19, 20:30:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 19, 20:09:21
oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.
De bizony! Csak keveset, és rövid ideig, a német gyártással egyidőben. Amúgy meg főleg full fapados (sparnál is fapadosabb) torziósokat nyomattak. Minimál kárpit, kesztyűtartó csak úgy, ajtócska nélkül, stb.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130344 Dátum:
2014 Szeptember 19, 20:24:33 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 19, 20:09:21
oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.
Valahol olvastam hogy de.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130343 Dátum:
2014 Szeptember 19, 20:09:21 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Szeptember 19, 17:20:45
A mai Bosznia-Hercegovina területén, Szarajevóban alakult meg az egész világon ügyesen terjeszkedő Volkswagen helyi összeszerelő üzeme. Még 1963-ban, az NSU költöztette oda motorgyárát, majd a cégből létrejött a VW Unis, amely a márka hivatalos importőre lett. Miután az NSU a Volkswagen tulajdonába került, 1970-ben ebből a vállalatból alakult meg a Volkswagen TAS (Tvornica Automobila Sarajevo) gyár, amely 49 százalékban a wolfsburgiak, 51 százalékban pedig a Unis tulajdonába került. A termelés a Bogár összeszerelésével kezdődött, eleinte még csak wolfsburgi alkatrészekből. 1976-ig 31 667 darab VW 1200J készült ott, melyeket a Jugoszláviára utaló j betű különböztetett meg, hasonlóan a lengyel Fiatok p betűjéhez.
oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130342 Dátum:
2014 Szeptember 19, 17:20:45 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Szeptember 19, 16:23:41
bubiszélvédőst jugóban????
na, neszopass!
A mai Bosznia-Hercegovina területén, Szarajevóban alakult meg az egész világon ügyesen terjeszkedő Volkswagen helyi összeszerelő üzeme. Még 1963-ban, az NSU költöztette oda motorgyárát, majd a cégből létrejött a VW Unis, amely a márka hivatalos importőre lett. Miután az NSU a Volkswagen tulajdonába került, 1970-ben ebből a vállalatból alakult meg a Volkswagen TAS (Tvornica Automobila Sarajevo) gyár, amely 49 százalékban a wolfsburgiak, 51 százalékban pedig a Unis tulajdonába került. A termelés a Bogár összeszerelésével kezdődött, eleinte még csak wolfsburgi alkatrészekből. 1976-ig 31 667 darab VW 1200J készült ott, melyeket a Jugoszláviára utaló j betű különböztetett meg, hasonlóan a lengyel Fiatok p betűjéhez.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130341 Dátum:
2014 Szeptember 19, 17:17:37 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Szeptember 19, 15:15:10
Meg egy párat Jugoszláviában.
Meg Dél-afrikai 1600S, bár torziós futóval
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130340 Dátum:
2014 Szeptember 19, 16:23:41 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Szeptember 19, 15:15:10
Meg egy párat Jugoszláviában.
bubiszélvédőst jugóban????
na, neszopass!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130339 Dátum:
2014 Szeptember 19, 15:15:10 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 19, 12:37:26
Csak németországban.
Viszont egyesek terjesztenek olyan sületlenségeket,hogy ezek a domborúszélvédős,puha műszerfalas autók,a gyártási folyamat legutolsó darabjai,amiket már mexikóban meg brazíliában gyártottak.De ez faszság.
Mexikóban és Brazíliában csak sima torziós futóműves bogarakat gyártottak.
Meg egy párat Jugoszláviában.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8925
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130338 Dátum:
2014 Szeptember 19, 12:37:26 »
Idézetet írta: mágus - 2014 Szeptember 19, 12:31:19
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy 1303S bogarat csak németben gyártottak, vagy brazil-mexikó is létezik?
Kocsi AF-es alvázszámú, 1.2-es mexikói blokk 1.6os dugókkal meg karbival, tárcsafék.Gondolom hosszúváltós.
Csak németországban.
Viszont egyesek terjesztenek olyan sületlenségeket,hogy ezek a domborúszélvédős,puha műszerfalas autók,a gyártási folyamat legutolsó darabjai,amiket már mexikóban meg brazíliában gyártottak.De ez faszság.
Mexikóban és Brazíliában csak sima torziós futóműves bogarakat gyártottak.
mágus
Hozzászólások: 256
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130337 Dátum:
2014 Szeptember 19, 12:31:19 »
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy 1303S bogarat csak németben gyártottak, vagy brazil-mexikó is létezik?
Kocsi AF-es alvázszámú, 1.2-es mexikói blokk 1.6os dugókkal meg karbival, tárcsafék.Gondolom hosszúváltós.
Narancs
Hozzászólások: 8925
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130336 Dátum:
2014 Szeptember 19, 11:39:37 »
Tegnap este,itt volt nálam Mikrobi fórumtárs,914-as irodalmat,könyvet és brossúrákat hozott,dumáltunk egy jót a 914-es Porschekről (meg úgy általában a léghűtéses Volkswagenekről),megnézte a Porschemat,és ha már nézegettük,kicsit alaposabban átvizsgáltuk.
Hülyeség amiket első este írtam,pl az autó törésmentes,az első csomagtartó belseje még gyári fényezésű,ott figyel az adattábla vagy típustábla,levegő keréknyomás matrica,és még egy másik valami gyári matrica.Ajtónyitáskor az A-oszlopon,szintén ott a gyári Karmann cég táblácskája,a gyári színkóddal.A pótkereket kiemelve,a csomagtartó alja is épp,nincs szétrohadva az első csomagtartó,tehát az egész orrész,jó állapotban van,nem rohadt,nincsen törve,hegesztve,gittelve,kalapálva.A hátsó csomagtérre szintén ugyan ezek mondhatóak el.A négy gyári sárvédő szintén jó állapotban van.Az autó komplett,hiánytalan,tehát nincsen lerabolva,a ritka,és drága Porsche kiegészítői mind megvannak.
Az autó még nem volt lakatolva,nincs sehol sem belefoltozva,csak látszik rajta az elmúlt 43 év.Fent a hátsó sárvédő és a hátsó tetőoszlop találkozásánál érezni a fényezés alatt hólyagosodást,meg a két küszöbje ami tényleg tottál porrá van rohadva,és főleg ez a küszöb dolog ami úgy elrontja kicsit az összképet.De hát a küszöbök,szinte majdnem minden,felújításra szoruló,ennyi idős autónál oda vannak.Nem olcsó dolog,de ha azt vesszük,ez egy kabrió,mert ha leemeljük a targatetőt,akkor kabriót kapunk,nem tartja,merevíti semmi sem a kasznit,csak ezek az alsó küszöbök,ugyan úgy,mint pl a bogár kabriónál.És Bogár kabriókhoz sem olcsók a küszöbök és merevítők,ez meg egy Porsche.
De a lényeg,hogy a Robi nagyon elégedett volt az autóval,és így átnézve,átbeszélve,tényleg arra juttottunk,hogy mégis egy jó alapot vásároltam.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130335 Dátum:
2014 Szeptember 18, 18:02:54 »
Idézetet írta: abes - 2014 Szeptember 17, 19:16:54
https://www.malwarebytes.org/
Kéretlen program lesz ez, nem vírus.
nem jött be
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130334 Dátum:
2014 Szeptember 18, 15:07:47 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 18, 14:35:24
Nem lehet, hogy a második vizsgahelyre már bekopott a rozsdásra állott fék?
És megkeményedtek a szilentek...
Kb. 650 km-t mentem előtte és próbálgattam a féket, korábban az autó 8 hónapot állt száraz, fűtött garázsban, az előtt meg majdnem 10e km-t ment, szinte napi használatban volt.
Nem valószínű, hogy berozsdásodott a fék...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130333 Dátum:
2014 Szeptember 18, 14:35:24 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Szeptember 17, 21:05:29
Elvittem a zöld Bogaramat műszaki vizsgára, négy ponton belekötöttek, az első fék hatékonysága (pedálerő/fékerő) rossz, a keresztlengőkar belső szilentjai puhák és az egyik talpas lóg.
Nem volt időm és kellett a műszaki, elkezdtem telefonálgatni, találtam másnapra Budapesten egy üres vizsgahelyet, betoltam, ott azt mondták, hogy a kéziféknek az eltérése kicsit nagy, de még határon van.
Kérdeztem, hogy az üzemi fék?
"Minimálisat üt az egyik dob hátul, de a fékerőt egy új autó is megirigyelhetné"
Megkapta a vizsgát, dicsérték, hogy mennyire szép autó.
NO COMMENT!
Nem lehet, hogy a második vizsgahelyre már bekopott a rozsdásra állott fék?
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130332 Dátum:
2014 Szeptember 18, 13:29:26 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Szeptember 18, 11:50:23
És mindezt mi fizetjük.
Tóth Zoltán
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130331 Dátum:
2014 Szeptember 18, 13:06:22 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Szeptember 17, 21:05:29
Elvittem a zöld Bogaramat műszaki vizsgára, négy ponton belekötöttek, az első fék hatékonysága (pedálerő/fékerő) rossz, a keresztlengőkar belső szilentjai puhák és az egyik talpas lóg.
Nem volt időm és kellett a műszaki, elkezdtem telefonálgatni, találtam másnapra Budapesten egy üres vizsgahelyet, betoltam, ott azt mondták, hogy a kéziféknek az eltérése kicsit nagy, de még határon van.
Kérdeztem, hogy az üzemi fék?
"Minimálisat üt az egyik dob hátul, de a fékerőt egy új autó is megirigyelhetné"
Megkapta a vizsgát, dicsérték, hogy mennyire szép autó.
NO COMMENT!
Fék pad és fékpad közt igen nagy külö
m
n
bség...
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 18, 13:10:50 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130330 Dátum:
2014 Szeptember 18, 11:50:23 »
És mindezt mi fizetjük.
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Szeptember 17, 21:05:29
NO COMMENT!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #130329 Dátum:
2014 Szeptember 17, 21:05:29 »
Elvittem a zöld Bogaramat műszaki vizsgára, négy ponton belekötöttek, az első fék hatékonysága (pedálerő/fékerő) rossz, a keresztlengőkar belső szilentjai puhák és az egyik talpas lóg.
Nem volt időm és kellett a műszaki, elkezdtem telefonálgatni, találtam másnapra Budapesten egy üres vizsgahelyet, betoltam, ott azt mondták, hogy a kéziféknek az eltérése kicsit nagy, de még határon van.
Kérdeztem, hogy az üzemi fék?
"Minimálisat üt az egyik dob hátul, de a fékerőt egy új autó is megirigyelhetné"
Megkapta a vizsgát, dicsérték, hogy mennyire szép autó.
NO COMMENT!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: bubi
«
Hozzászólás #130328 Dátum:
2014 Szeptember 17, 21:05:15 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 17, 20:50:04
Akkor valószínűsítem, hogy jó lesz ez.
Erre a célra mégis milyen bringának kéne lennie? Egy robusztus, tönkretehetetlen szar...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
...
3547
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...