www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 23:31:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13938130 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62042 Dátum: 2012 április 30, 07:13:39 »

Egy teljesen logikátlan hibája lett a motoromnak. Ott kezdődött, hogy csöpögött az olaj hátulról, ezért kivettem és szimmeringet cseréltem.
Motor vissza a helyére. Indítózok és az Ac nem szívja a benzint hanem löki vissza a csőbe. Na ez mitől lehet? Annyit nyúltam a tüzelőanyag rendszerhez hogy lehúztam a gumicsövet a fém csőről. ...és előtte hibátlan volt. Ja és új Ac-m van..
Felcserélted.
Vagy átállt benzin termelő üzemmódra, hozzá ne nyúlj! Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62041 Dátum: 2012 április 30, 05:54:31 »

Talán felcserélted a bejövő és az elmenő csövet?

Egy teljesen logikátlan hibája lett a motoromnak. Ott kezdődött, hogy csöpögött az olaj hátulról, ezért kivettem és szimmeringet cseréltem.
Motor vissza a helyére. Indítózok és az Ac nem szívja a benzint hanem löki vissza a csőbe. Na ez mitől lehet? Annyit nyúltam a tüzelőanyag rendszerhez hogy lehúztam a gumicsövet a fém csőről. ...és előtte hibátlan volt. Ja és új Ac-m van..
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #62040 Dátum: 2012 április 29, 19:59:07 »

Egy teljesen logikátlan hibája lett a motoromnak. Ott kezdődött, hogy csöpögött az olaj hátulról, ezért kivettem és szimmeringet cseréltem.
Motor vissza a helyére. Indítózok és az Ac nem szívja a benzint hanem löki vissza a csőbe. Na ez mitől lehet? Annyit nyúltam a tüzelőanyag rendszerhez hogy lehúztam a gumicsövet a fém csőről. ...és előtte hibátlan volt. Ja és új Ac-m van..
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62039 Dátum: 2012 április 29, 17:22:06 »

http://www.ndsmondeo.hu/writing/spark_plug_am/spark_plug_am.htm
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62038 Dátum: 2012 április 28, 22:13:14 »

Az melyik? Az csak egy kis gumi átvezetés.

kb 30 cm. Papírbetétes légszűrő.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #62037 Dátum: 2012 április 28, 22:12:02 »


A szívócsőről a légszűrőre menő gumicső elengedte magát. Kemény 1 hónapot bírt ki.
Az melyik? Az csak egy kis gumi átvezetés.


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62036 Dátum: 2012 április 28, 22:10:30 »

Óhhh jehhh. Sokadalomból hazafelé jövet alapjárat az egekbe szökött.

A szívócsőről a légszűrőre menő gumicső elengedte magát. Kemény 1 hónapot bírt ki.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #62035 Dátum: 2012 április 28, 20:07:34 »

Nem mondjátok,hogy baj volt a Binci gyujtásával? Grin

Pedig állítólag de. De hogy mi volt a hiba forrása...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62034 Dátum: 2012 április 28, 20:07:18 »

nyah, megoldódott az index problémám.

jelenség:
- olajnyomás lámpa gyújtás ráadására nem ég
- töltésvisszajelző gyújtás ráadásra nem működik
- nem indexel
- vészvillog
- járó motornál töltésvisszajelző hol jobban, hol kevésbé ég, ha kirakom az indexet, folyamatosan világít, de nem indexel.
- benzinszintmérő nem megy

és ez random módon hol elmúlik, hol előjön, állás közben is, indexelés közben is egyszercsak elmúlik, stb.

megoldás:
- kábelek mozgatására néha elmúlik, szóval esélyes, hogy kontakt hiba.
- minden gyanús kábelt újrasaruztunk, semmi.
- jött fatertól az isteni szikra, hogy nézzük meg egy könyvben melyik bizti mit csinál.
- érdekes módon minden jel egy biztire mutat, de az jó.
- kivettem a biztit, akkor jött a hidegzuhany, középen el volt törve, ahogy nyomta össze a két végét a foglalat, hol összeért, hol nem, de a sérülés nem látszott.
- új bizti, minden ok
Az élet szép. És egyszerű!

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #62033 Dátum: 2012 április 28, 20:03:54 »

És mi volt binci gyujtásával? Most már engem is érdekelne végre...
Nem mondjátok,hogy baj volt a Binci gyujtásával? Grin
Irtam neki priv. is.
Lehet,hogy a 2016-os Rozsdakupac májusi számában lesz leirva a megoldás. Wink

Tóth Zoltán
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #62032 Dátum: 2012 április 28, 19:57:23 »

ez egy olyasmi kérdés lesz, hogy a ponyvaregényben mi van abban a kibaszott táskában?
Vagy hogy hogyan néz ki Columbo felesége.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62031 Dátum: 2012 április 28, 19:51:28 »

És mi volt binci gyujtásával? Most már engem is érdekelne végre...
ez egy olyasmi kérdés lesz, hogy a ponyvaregényben mi van abban a kibaszott táskában?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #62030 Dátum: 2012 április 28, 19:29:03 »

És mi volt binci gyujtásával? Most már engem is érdekelne végre...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #62029 Dátum: 2012 április 28, 17:11:07 »

nyah, megoldódott az index problémám.

jelenség:
- olajnyomás lámpa gyújtás ráadására nem ég
- töltésvisszajelző gyújtás ráadásra nem működik
- nem indexel
- vészvillog
- járó motornál töltésvisszajelző hol jobban, hol kevésbé ég, ha kirakom az indexet, folyamatosan világít, de nem indexel.
- benzinszintmérő nem megy

és ez random módon hol elmúlik, hol előjön, állás közben is, indexelés közben is egyszercsak elmúlik, stb.

megoldás:
- kábelek mozgatására néha elmúlik, szóval esélyes, hogy kontakt hiba.
- minden gyanús kábelt újrasaruztunk, semmi.
- jött fatertól az isteni szikra, hogy nézzük meg egy könyvben melyik bizti mit csinál.
- érdekes módon minden jel egy biztire mutat, de az jó.
- kivettem a biztit, akkor jött a hidegzuhany, középen el volt törve, ahogy nyomta össze a két végét a foglalat, hol összeért, hol nem, de a sérülés nem látszott.
- új bizti, minden ok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #62028 Dátum: 2012 április 28, 14:06:46 »

és hova tűnt démon hill? :-))
engem is kerdezzetek:
mi volt a gyujtassal ??
Smiley)))))))))))) Evil

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62027 Dátum: 2012 április 28, 08:12:12 »

Nem tudja valaki, hogy milyen gondja volt a Bincinek a gyújtással? Shocked Cool
Esetleg egy ékszíjcserés videot, ha bedobna valaki... Roll Eyes Evil
és hova tűnt démon hill? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #62026 Dátum: 2012 április 28, 07:47:45 »

Nem tudja valaki, hogy milyen gondja volt a Bincinek a gyújtással? Shocked Cool
Esetleg egy ékszíjcserés videot, ha bedobna valaki... Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #62025 Dátum: 2012 április 27, 23:58:46 »

A segge az rendben van, azt tegnap szintbe tettük, de az orra még mindig dől.
dagadt vagy  Cool disznó  Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #62024 Dátum: 2012 április 27, 23:54:10 »

Haláli jópofa ez az eb.
Az hagyján, hogy jópofa! De ő csinálta meg az autót!  Grin
A Mester csak mondta a segédnek, hogy mit kell csinálnia.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62023 Dátum: 2012 április 27, 22:11:13 »

Megkérek minden fórumos kollégát, hogy írjon a Bincinek privátot az alábbi szöveggel: Mi volt a gond a gyújtással?

Köszönöm.
én megtettem, amit megkövetelt a haza :-))

Na jó.
Egész pontosan nem volt elég rendszeres és/vagy intenzív a szikra, de már nincs gond, mert most már az.  Grin
úgy látom, vágysz egy verésre :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #62022 Dátum: 2012 április 27, 21:57:59 »

Nehogy elmond.
Na jó.
Egész pontosan nem volt elég rendszeres és/vagy intenzív a szikra, de már nincs gond, mert most már az.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62021 Dátum: 2012 április 27, 21:56:40 »

Én tudom.  Cheesy
Nehogy elmond.
1303LS
« Hozzászólás #62020 Dátum: 2012 április 27, 21:55:42 »

Megkérek minden fórumos kollégát, hogy írjon a Bincinek privátot az alábbi szöveggel: Mi volt a gond a gyújtással?

Köszönöm.
Én tudom.  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62019 Dátum: 2012 április 27, 21:53:36 »

de akkor sem írod le, hogy a gyújtásprobléma mi volt?
Megkérek minden fórumos kollégát, hogy írjon a Bincinek privátot az alábbi szöveggel: Mi volt a gond a gyújtással?

Köszönöm.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62018 Dátum: 2012 április 27, 21:51:09 »

Haláli jópofa ez az eb.
szecsuáni szósszal még jobb lenne :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #62017 Dátum: 2012 április 27, 21:48:25 »

Haláli jópofa ez az eb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #62016 Dátum: 2012 április 27, 19:50:04 »

A fotós barátomtól kaptam 600 fotót az autóm javításáról. Ő is nagy bogaras volt valamikor.
A kép címe: Hol lehet a kombináltfogóm?

Egy képtárba összegyűjthetnéd azokat a képeket, amiket itt időről-időre közzé tettél, hogy épp mit csináltál a kocsin.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62015 Dátum: 2012 április 27, 19:45:47 »

A fotós barátomtól kaptam 600 fotót az autóm javításáról. Ő is nagy bogaras volt valamikor.
A kép címe: Hol lehet a kombináltfogóm?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62014 Dátum: 2012 április 26, 14:58:49 »

A gyújtásos-nemmenős problémám megoldódott, most szépen jár a vas, jól gyorsul, minden zsír.

Egy másik gondom is volna: Az autó eleje az ültetés után ferde maradt. Új a híd, újak a gátlók, új az összes talpas és rúdfej, új a tengelycsonk, bontottak a lengőkarok, a rugóköteg és a kormánysszekötők. Kb. 3 centi különbség van a sárvédő és a felni közepe között a két oldalon, és nem, nem a különböző sárvédő miatt (mindkettő gyári), hanem szemből is látszik, hogy a baloldala dől az autónak. Szerintetek?
Nehéz vagy... Grin
Ettől függetlenül az első dőlés szerintem mindig hátulról indul, hacsak baloldalt nem rövidebb a gátló. ott nem nagyon van, ami elhúzná.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62013 Dátum: 2012 április 26, 14:53:00 »

A hátsó torzió gumik nem egyformák a két oldalon. Van jobbos és balos. Jobb helyeken. Azzal sincs baj egyébként ha két egyformát raksz a két oldalra, de alapból nem egyformák.
Persze minden kereskedő azt mondja, hogy egyforma.  Cheesy
Ettől függetlenül nem lógott volna a hátulja, ha nincs elnyalva a gumi egyik oldala... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #62012 Dátum: 2012 április 26, 14:03:56 »

Hagyd, megszakito! :-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62011 Dátum: 2012 április 26, 13:47:42 »

de akkor sem írod le, hogy a gyújtásprobléma mi volt?
Hagyd, megszakito! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62010 Dátum: 2012 április 26, 12:52:59 »

A segge az rendben van, azt tegnap szintbe tettük, de az orra még mindig dől.
de akkor sem írod le, hogy a gyújtásprobléma mi volt?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #62009 Dátum: 2012 április 26, 12:18:34 »

Nekem például a jobboldali torziónál a fedél alatt lévő gumit 180'-kal el kellett forgatni, és beállt a hátulja.
Vagy hátul az egyik oldalon többet sikerült tekerni.
A hátsó torzió gumik nem egyformák a két oldalon. Van jobbos és balos. Jobb helyeken. Azzal sincs baj egyébként ha két egyformát raksz a két oldalra, de alapból nem egyformák.
Persze minden kereskedő azt mondja, hogy egyforma.  Cheesy
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62008 Dátum: 2012 április 26, 12:13:56 »

Nekem például a jobboldali torziónál a fedél alatt lévő gumit 180'-kal el kellett forgatni, és beállt a hátulja.
Vagy hátul az egyik oldalon többet sikerült tekerni.

A segge az rendben van, azt tegnap szintbe tettük, de az orra még mindig dől.

Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #62007 Dátum: 2012 április 26, 12:10:35 »


Egy másik gondom is volna: Az autó eleje az ültetés után ferde maradt. Új a híd, újak a gátlók, új az összes talpas és rúdfej, új a tengelycsonk, bontottak a lengőkarok, a rugóköteg és a kormánysszekötők. Kb. 3 centi különbség van a sárvédő és a felni közepe között a két oldalon, és nem, nem a különböző sárvédő miatt (mindkettő gyári), hanem szemből is látszik, hogy a baloldala dől az autónak. Szerintetek?

Nekem például a jobboldali torziónál a fedél alatt lévő gumit 180'-kal el kellett forgatni, és beállt a hátulja.
Vagy hátul az egyik oldalon többet sikerült tekerni.

1969 VW 1300
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62006 Dátum: 2012 április 26, 12:05:09 »



Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62005 Dátum: 2012 április 26, 11:29:30 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #62004 Dátum: 2012 április 26, 11:29:22 »

A gyújtásos-nemmenős problémám megoldódott, most szépen jár a vas, jól gyorsul, minden zsír.

mi volt a gond? had tanuljunk belőle
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #62003 Dátum: 2012 április 26, 11:25:57 »

A gyújtásos-nemmenős problémám megoldódott, most szépen jár a vas, jól gyorsul, minden zsír.

Egy másik gondom is volna: Az autó eleje az ültetés után ferde maradt. Új a híd, újak a gátlók, új az összes talpas és rúdfej, új a tengelycsonk, bontottak a lengőkarok, a rugóköteg és a kormánysszekötők. Kb. 3 centi különbség van a sárvédő és a felni közepe között a két oldalon, és nem, nem a különböző sárvédő miatt (mindkettő gyári), hanem szemből is látszik, hogy a baloldala dől az autónak. Szerintetek?

Oldalak: 1 ... 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.