www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 17:29:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 607 608 609 610 611 [612] 613 614 615 616 617 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13934083 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56162 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:52:46 »

Én sem eladásra csinálnám, de ettől még biztos, hogy keresnék olyan gyári karosszéria elemet, ami csak kis javítást igényel (nehéz de nem lehetetlen), vagy ha nincs, akkor utángyártottat legrosszabb esetben. De mikor a gitt és a fém aránya közel azonos, ott nekem már motoszkálna a fejemben, hogy milyen lesz esetleg az, mikor tenyérnyi darabokban jön le a gitt a fényezéssel együtt és a többi ellenérv, ami a gittezés túlzásba vitele ellen szól, persze nem 2 év múlva történne meg, de a tudatomban ott lenne. Grin
Az első autón, amit megvettem felújításra (Fiat 127), annyi gitt volt, hogy a csomagtér fedelet nem bírta el a rugó.  Cool
A bogarat lehomokoltatom és addig kalapálom, míg sima nem lesz a gyűrött rész.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56161 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:52:20 »

Illetve még kérdés, hogy ez after, ugye?

az afteré (ha jól tudom) tökre ugyanaz, mint a gófé.
legalábbis az enyém olyan.
azt meg kábé egy ezresért lehet venni bármelyik autósboltban.

ha nem, akkor boccs



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56160 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:44:36 »

Mivel látom, hogy Pólit annyira nem, engem érdekel. Mennyi lenne az ára?
Illetve még kérdés, hogy ez after, ugye?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56159 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:44:12 »

Asszem van a pócon komplett müa. házastul ha kell.

G.
Mivel látom, hogy Pólit annyira nem, engem érdekel. Mennyi lenne az ára?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56158 Dátum: 2011 Augusztus 10, 16:02:35 »

Én sem eladásra csinálom az autómat... Tongue

Én sem eladásra csinálnám, de ettől még biztos, hogy keresnék olyan gyári karosszéria elemet, ami csak kis javítást igényel (nehéz de nem lehetetlen), vagy ha nincs, akkor utángyártottat legrosszabb esetben. De mikor a gitt és a fém aránya közel azonos, ott nekem már motoszkálna a fejemben, hogy milyen lesz esetleg az, mikor tenyérnyi darabokban jön le a gitt a fényezéssel együtt és a többi ellenérv, ami a gittezés túlzásba vitele ellen szól, persze nem 2 év múlva történne meg, de a tudatomban ott lenne. Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56157 Dátum: 2011 Augusztus 10, 15:27:35 »

Én azért törekednék rá, hogy minél kevesebbet kelljen gittelni. Amit Józsi csinál az elképesztő, bárcsak legalább a tizedét én is meg tudnám csinálni, de sajnos nem tudom, nem értek hozzá. És persze egy utángyártott sárvédő sosem jobb, mint egy eredeti, de ha az eredeti már többször javított és több a gittelt felület rajta, mint az ép, akkor lehet elgondolkodnék, ha nem is egy utángyártott vételén, de egy jobb állapotú eredeti beszerzésén biztosan.

Ahogy megfigyeltem az itteni reakciókat az évek során, azt szűrtem le, hogy minél kevesebb a gitt, annál jobb, s épp ezért szokták talán mágnessel is végignézegetni a kocsi részeit, mert könnyen megállapítható a gittelés mértéke.

De megint más, ha az ember magának csinálja, mint a Józsi is és más, ha netán azért, hogy később eladja...mondjuk ha én vennék egy szép autót, és kiderülne, hogy az egész gittből áll össze, hát nem tudom, hogy mennyire örülnék vagy sem.
Én sem eladásra csinálom az autómat... Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56156 Dátum: 2011 Augusztus 10, 15:04:24 »

Asszem van a pócon komplett müa. házastul ha kell.

G.

Köszi! Lehet, hogy az lesz, de előbb ránézek. Mondjuk nem tudom mikor lesz kedvem, Gyomán szívtam vele eleget...

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56155 Dátum: 2011 Augusztus 10, 14:10:38 »

Ezt sejtettem, de cserés az egész, vagy lehet vele kezdeni valamit?
Csak az alját kell cserélni, cilinder, stb. az marad. Ne kérdezd, hogyan, régen csináltam, szerintem minimális technikai érzékkel látod, mi jön mi után, adja magát. Ha én meg tudtam csinálni anno a cserét, akkor te is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56154 Dátum: 2011 Augusztus 10, 13:32:05 »

Nekem tetszik az autó, szép lesz. Bár én is itt tartanék már, múlt hétvégén, épp csak elkezdtem a gittelést...
Ha mindenhol van rajta gitt, az legalább nem reped meg úgy a széleknél a különböző hőtágulás miatt...

Én azért törekednék rá, hogy minél kevesebbet kelljen gittelni. Amit Józsi csinál az elképesztő, bárcsak legalább a tizedét én is meg tudnám csinálni, de sajnos nem tudom, nem értek hozzá. És persze egy utángyártott sárvédő sosem jobb, mint egy eredeti, de ha az eredeti már többször javított és több a gittelt felület rajta, mint az ép, akkor lehet elgondolkodnék, ha nem is egy utángyártott vételén, de egy jobb állapotú eredeti beszerzésén biztosan.

Ahogy megfigyeltem az itteni reakciókat az évek során, azt szűrtem le, hogy minél kevesebb a gitt, annál jobb, s épp ezért szokták talán mágnessel is végignézegetni a kocsi részeit, mert könnyen megállapítható a gittelés mértéke.

De megint más, ha az ember magának csinálja, mint a Józsi is és más, ha netán azért, hogy később eladja...mondjuk ha én vennék egy szép autót, és kiderülne, hogy az egész gittből áll össze, hát nem tudom, hogy mennyire örülnék vagy sem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56153 Dátum: 2011 Augusztus 10, 13:20:09 »

gyönyör lesz az autó a végére !
kár, hogy a képek alapján láthatóan félcenti gitt van rajta, gyakorlatilag mindenhol  Undecided
Nekem tetszik az autó, szép lesz. Bár én is itt tartanék már, múlt hétvégén, épp csak elkezdtem a gittelést...
Ha mindenhol van rajta gitt, az legalább nem reped meg úgy a széleknél a különböző hőtágulás miatt...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56152 Dátum: 2011 Augusztus 10, 13:11:34 »

a vége az lesz, hogy megtalálod a büdöszoknit a küszöbvégben meg egyebek :-))
cementes pappírzsákból meg a küszöb van Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56151 Dátum: 2011 Augusztus 10, 12:53:22 »

Jól megszívatott a PHN karbi.  Undecided
Két dolog is rosszul volt benne összerakva.

a vége az lesz, hogy megtalálod a büdöszoknit a küszöbvégben meg egyebek :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #56150 Dátum: 2011 Augusztus 10, 12:22:04 »

nem valók azok semmire!
küld el nekem!

Már el van zsírozva a pincében.  Cheesy
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56149 Dátum: 2011 Augusztus 10, 12:21:06 »

Ez egy jól átgondolt, bonyolult műszaki egység, ehhez képest az ICT-k kb mint egy faék.
Lehet, hogy "jobban forog, többet pörög", de azt l....rom.  Grin

Persze, majd azokat is felrakom beállítom, bár egyenlőre nem értem, hogy a gyári fúvókákkal, beállításokkal miért nem jó az én motoromon.  Undecided
Mindenhol azt látom, hogy így ahogy van a csomagból kicsomagolva felhánnyák a motorra és mennek. Nálam meg prüszköl, fullad, szar.  Undecided
nem valók azok semmire!
küld el nekem!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #56148 Dátum: 2011 Augusztus 10, 12:11:34 »

tuning lúúk jobb volt Grin
Ez egy jól átgondolt, bonyolult műszaki egység, ehhez képest az ICT-k kb mint egy faék.
Lehet, hogy "jobban forog, többet pörög", de azt l....rom.  Grin

Persze, majd azokat is felrakom beállítom, bár egyenlőre nem értem, hogy a gyári fúvókákkal, beállításokkal miért nem jó az én motoromon.  Undecided
Mindenhol azt látom, hogy így ahogy van a csomagból kicsomagolva felhánnyák a motorra és mennek. Nálam meg prüszköl, fullad, szar.  Undecided
1303LS
« Hozzászólás #56147 Dátum: 2011 Augusztus 10, 12:00:32 »

Original lúúk.

Motor indítás még alapos karbitisztítás előtt.
http://youtu.be/5pd6rHZEZ5A
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 10, 12:23:14 írta 1303LS »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56146 Dátum: 2011 Augusztus 10, 11:59:43 »

Original lúúk.

tuning lúúk jobb volt Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #56145 Dátum: 2011 Augusztus 10, 11:58:01 »

Jól megszívatott a PHN karbi.  Undecided

Original lúúk.


[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #56144 Dátum: 2011 Augusztus 10, 11:56:09 »

Jól megszívatott a PHN karbi.  Undecided
Két dolog is rosszul volt benne összerakva.
A venturi a vízszintes elrendezésből adódóan elég furmányosan van beépítve. na ez nem volt rendesen a helyén így nem is működött rendesen. Fulladt terhelésen.
Nőgyógyász kezek kellettek visszatenni.
Aztán ennek nagyon furmányos a hidegüzemi alapjárati rendszere. Kis karocskák, csappantyúk, amik közül 1 nem jól volt a helyén.
Ezt is visszatettem, most működik tökéletesen.
Már csak az alapos tisztítás van hátra, mert a hajszálvékony kis furatok a pillangó környékén szerintem nem igazán üzemelnek.
Érzek pici "lukat" a pillangót olyan 1mm nyitásakor.
Nem egy PICT vagy PDSIT karbi ez, de annál jobban tetszik. Ha jól fog vele fogyasztani a kocsi akkor lehet, hogy marad is.  Cheesy
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #56143 Dátum: 2011 Augusztus 10, 11:55:47 »

Ez azthiszem évjárat függő, asszem after utángyártottnál volt vmi betétcserére is lehetőség, de inkább vettem gyárit bontottan, kompletten, jobban megérte.

Ezt sejtettem, de cserés az egész, vagy lehet vele kezdeni valamit?
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #56142 Dátum: 2011 Augusztus 10, 11:39:00 »

Ezt sejtettem, de cserés az egész, vagy lehet vele kezdeni valamit?

Asszem van a pócon komplett müa. házastul ha kell.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56141 Dátum: 2011 Augusztus 10, 11:37:39 »

Szar a gyújtáskapcsoló.


Ezt sejtettem, de cserés az egész, vagy lehet vele kezdeni valamit?

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #56140 Dátum: 2011 Augusztus 10, 10:53:22 »

Szar a gyújtáskapcsoló.

Az mitől lehet, hogy indításkor a kulcsot úgy el kell fordítanom, hogy csak na, addig meg se moccan az önindító? Néha már félek, hogy letöröm a kulcsot, úgy kell erőltetni.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #56139 Dátum: 2011 Augusztus 10, 10:48:39 »

Az mitől lehet, hogy indításkor a kulcsot úgy el kell fordítanom, hogy csak na, addig meg se moccan az önindító? Néha már félek, hogy letöröm a kulcsot, úgy kell erőltetni.

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #56138 Dátum: 2011 Augusztus 10, 10:20:04 »

Aha, igazad van!
magyarul "kitöltő" sztem
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56137 Dátum: 2011 Augusztus 10, 09:58:17 »

a szórót hívják népiesen füllernek egyébként filler
Aha, igazad van!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56136 Dátum: 2011 Augusztus 10, 09:27:04 »

  gittet minek csiszolni vizzel? csak trutymós lesz tőle minden  Undecided , megcsiszolod 120as papírral aztán mehet a következő gitt réteg rá ha jónak tünik akkor lefinomítod 240-280-al és mehet a szóró  (tudomásom szerint a szórót hívják népiesen füllernek egyébként filler és nem a gittet) 
igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56135 Dátum: 2011 Augusztus 10, 09:01:28 »

  gittet minek csiszolni vizzel? csak trutymós lesz tőle minden  Undecided , megcsiszolod 120as papírral aztán mehet a következő gitt réteg rá ha jónak tünik akkor lefinomítod 240-280-al és mehet a szóró  (tudomásom szerint a szórót hívják népiesen füllernek egyébként filler és nem a gittet) 
irány szívócsövet hegeszteni
 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56134 Dátum: 2011 Augusztus 10, 08:52:57 »

Az nagy baj, mert ez a gitt amit te is hasznalsz, nem vizallo, ugy szivja a vizet, mint a szivacs! A szorogittet lehet vizesen csiszolni, ezt a füllert nem!
A bekarikazott reszrol berakott kepeden nem csak a karikazott teruleten van bibi, hanem tiszta lyuk es folytonossagi hiany az egesz. Remelem, hogy ez a vegleges verzion mar nem igy lesz!
  gittet minek csiszolni vizzel? csak trutymós lesz tőle minden  Undecided , megcsiszolod 120as papírral aztán mehet a következő gitt réteg rá ha jónak tünik akkor lefinomítod 240-280-al és mehet a szóró  (tudomásom szerint a szórót hívják népiesen füllernek egyébként filler és nem a gittet) 

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56133 Dátum: 2011 Augusztus 10, 08:37:31 »

Sajnos, de igazad van. Én is ilyet csinálok, ha nincs rajtam szemüveg.

Az nagy baj, mert ez a gitt amit te is hasznalsz, nem vizallo, ugy szivja a vizet, mint a szivacs! A szorogittet lehet vizesen csiszolni, ezt a füllert nem!
A bekarikazott reszrol berakott kepeden nem csak a karikazott teruleten van bibi, hanem tiszta lyuk es folytonossagi hiany az egesz. Remelem, hogy ez a vegleges verzion mar nem igy lesz!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56132 Dátum: 2011 Augusztus 10, 00:22:04 »

Feltöltés után vízben megcsiszolom
Az nagy baj, mert ez a gitt amit te is hasznalsz, nem vizallo, ugy szivja a vizet, mint a szivacs! A szorogittet lehet vizesen csiszolni, ezt a füllert nem!
A bekarikazott reszrol berakott kepeden nem csak a karikazott teruleten van bibi, hanem tiszta lyuk es folytonossagi hiany az egesz. Remelem, hogy ez a vegleges verzion mar nem igy lesz!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56131 Dátum: 2011 Augusztus 09, 22:00:47 »

Csak, ha üvegszálas. De az jobb mint a lemez Smiley

" A gitt legalább összetartja a kocsit." Le is védem ezt a mondásomat. Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56130 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:44:11 »

gyönyör lesz az autó a végére !
kár, hogy a képek alapján láthatóan félcenti gitt van rajta, gyakorlatilag mindenhol  Undecided
Gitt az kell, mert eredetiek a sárvédők. Csak nálam 2X törtek. Egy első és egy hátsó. Az 55 év alatt a régi tulajdonosknál még a doblemezek is megroppantak." A gitt legalább összetartja a kocsit." Le is védem ezt a mondásomat. Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56129 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:33:41 »

mivel töltöd fel ?
Sárga színű gittel, ami nagyon lágy.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56128 Dátum: 2011 Augusztus 09, 21:00:00 »

gyönyör lesz az autó a végére !
kár, hogy a képek alapján láthatóan félcenti gitt van rajta, gyakorlatilag mindenhol  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #56127 Dátum: 2011 Augusztus 09, 20:35:59 »

Feltöltés után vízben megcsiszolom, majd újra szórógittezem a javított felületet.

mivel töltöd fel ?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56126 Dátum: 2011 Augusztus 09, 18:20:29 »

Szerintem gyönyörűek ezek az árnyékok.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56125 Dátum: 2011 Augusztus 09, 18:19:19 »

Holnap féket javítok, mert nem szeretek csiszolni. Egyszerűen unom már.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56124 Dátum: 2011 Augusztus 09, 18:15:47 »

Feltöltés után vízben megcsiszolom, majd újra szórógittezem a javított felületet.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56123 Dátum: 2011 Augusztus 09, 18:14:15 »

Fémig kicsiszolom ezeket.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 607 608 609 610 611 [612] 613 614 615 616 617 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.