www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 22:10:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1870 1871 1872 1873 1874 [1875] 1876 1877 1878 1879 1880 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14800215 alkalommal)
szeda_1970
« Hozzászólás #5651 Dátum: 2006 Augusztus 03, 17:50:56 »

Hűű szunt ez nagyon faszán hangzik! Tákoljunk egy ilyet!! Az a blokktömb biztosan kibír mindent ami szem szájnak ingere

Itt nem erről volt szó, hogy a wbx-et berakni, hanem a wbx motortömböt átalakítani levegősre és a typ1 hengereit és hengerfejét rárakni.

Ilyet nem tudok Magyarországon. Te igen?  Wink
szeda_1970
« Hozzászólás #5650 Dátum: 2006 Augusztus 03, 17:48:09 »

Bár nekem olajos a váltóm nekem is lemezperselyes.Én is ma baszódtam vele de a kar nem jött le a tengelyről így a rugó végül nem lett kicserélve  Undecided Asszem soha nem lesz hibátlan a kocsi....
Szerintem a lemezpersely kell oda mert eddig minden váltón láttam olyat



Mai SZMB:

Féltengelycsuklók szétgolyózása, puccen csilli villi, majd összegolyózás.
Váltó bepattintás a helyére, következő tevékeny napon komlettírozás majd motor bepattintás lesz műsoron.

Sokatlátottak.
Kuplung kiemelő villa karjának visszahúzó rugójából kétféle tekercs méretű létezik?
Mivel az enyémen el volt törve, így egy másik vátóról levettem egyet és feltettem.
Igenám, de ez elég hülyén áll rajta mert csak úgy engedi a kart mozogni ha kicsit lecsúszik a váltó nyúlványáról a kar mellé.
Ha nem tudna lecsúszni nem is tudnám szerintem a kat kellően elfordítani mert akkor a rugó menete rászorul a váltó ama bizonyos nyúlványára.
Amiről levettem azon csak a kopasz alumínium házon pihent a rugó, viszont az enyémen van azon a nyúlványon egy lemezpersely.
Kb ez adja az átmérő eltérést.


1303LS
« Hozzászólás #5649 Dátum: 2006 Augusztus 03, 14:36:21 »

Mai SZMB:

Féltengelycsuklók szétgolyózása, puccen csilli villi, majd összegolyózás.
Váltó bepattintás a helyére, következő tevékeny napon komlettírozás majd motor bepattintás lesz műsoron.

Sokatlátottak.
Kuplung kiemelő villa karjának visszahúzó rugójából kétféle tekercs méretű létezik?
Mivel az enyémen el volt törve, így egy másik vátóról levettem egyet és feltettem.
Igenám, de ez elég hülyén áll rajta mert csak úgy engedi a kart mozogni ha kicsit lecsúszik a váltó nyúlványáról a kar mellé.
Ha nem tudna lecsúszni nem is tudnám szerintem a kat kellően elfordítani mert akkor a rugó menete rászorul a váltó ama bizonyos nyúlványára.
Amiről levettem azon csak a kopasz alumínium házon pihent a rugó, viszont az enyémen van azon a nyúlványon egy lemezpersely.
Kb ez adja az átmérő eltérést.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #5648 Dátum: 2006 Augusztus 03, 12:42:04 »

Sziasztok!

Levált az 1303-asom jobb ajtajáról a szigetelőgumi, meg akartam ragasztani, de az ügyködés során szét is szakadt, úgy döntöttem, nem rakom vissza, mert el van öregedve, és kezd szétmállani. Az a kérdésem, hogy az ajtó méretre megegyezik egy 71’es 1300-aséval, mert akkor arról leműtöm, és átrakom a szigetelőgumit?
Kösz! 


Szerintem nagy különbség nincs köztük.... De egy egszerű méréssel megállapíthatod, csak mérőszalag kell hozzá....  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5647 Dátum: 2006 Augusztus 03, 12:22:30 »

Sziasztok!

Levált az 1303-asom jobb ajtajáról a szigetelőgumi, meg akartam ragasztani, de az ügyködés során szét is szakadt, úgy döntöttem, nem rakom vissza, mert el van öregedve, és kezd szétmállani. Az a kérdésem, hogy az ajtó méretre megegyezik egy 71’es 1300-aséval, mert akkor arról leműtöm, és átrakom a szigetelőgumit?
Kösz! 

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5646 Dátum: 2006 Augusztus 03, 11:55:51 »

Melyik oldali volt rossz? Milyen hosszú utakon használod? (Lehet pl. eltömődött előmelegítő cső, rövid utakkal kombinálva, de lehet akár rossz gyűrűk miatt. Vagy bármi más.).
A pillangószelep az, amit a gázpedállal/bowdennel mozgatsz, és a karburátor szívócsövében szabályozza az áramlási keresztmetszetet. Ilyesmi van a szívatónak is, azt bimetall mozgatja.
pillangó szelep megvan.  Wink
Általában olyan 30-40 perces utakon használom, de mostanság messzire inkább vonattal megyek (ócsóbb), most kb 10 perces használat után kormozódott be a gyertya...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #5645 Dátum: 2006 Augusztus 03, 11:39:58 »

Hát ma tisztogattam a karbit, meg a gyergyákat...
a két bal oldali gyertya teljesen kormos volt, a jobbos gyertyák tökéletesek... Ez mitől lehet? Ezek szerint nem a karbiban van a hiba?
Azért sztem egy karbi update készletre beruházok majd, elkel...

Melyik oldali volt rossz? Milyen hosszú utakon használod? (Lehet pl. eltömődött előmelegítő cső, rövid utakkal kombinálva, de lehet akár rossz gyűrűk miatt. Vagy bármi más.).
A pillangószelep az, amit a gázpedállal/bowdennel mozgatsz, és a karburátor szívócsövében szabályozza az áramlási keresztmetszetet. Ilyesmi van a szívatónak is, azt bimetall mozgatja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5644 Dátum: 2006 Augusztus 03, 10:48:04 »

a pillangószelep állító izéd hogyan áll?
esetleg lehet, hogy falsot szív.

Bácsi! melyik az a pillangó szelep? komolyan.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5643 Dátum: 2006 Augusztus 03, 10:43:11 »

Hát ma tisztogattam a karbit, meg a gyergyákat...
a két bal oldali gyertya teljesen kormos volt, a jobbos gyertyák tökéletesek... Ez mitől lehet? Ezek szerint nem a karbiban van a hiba?
Azért sztem egy karbi update készletre beruházok majd, elkel...
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5642 Dátum: 2006 Augusztus 02, 16:08:28 »

Itt nem erről volt szó, hogy a wbx-et berakni, hanem a wbx motortömböt átalakítani levegősre és a typ1 hengereit és hengerfejét rárakni.

Ilyet nem tudok Magyarországon. Te igen?  Wink
mit kell rágódni? venni kell egy sugárhajtású y2k-t, kicuppantani a hajtóművet, beletenni, lefalazni B oszlopnál, hátsó ablakok ki, hogy levegőt is kapjon, motorháztetőt kivágni a kiömlő gázoknak és kész is. menne, mint a barom, nem kell sebváltó, meg ilyen baormságok, csak két böhöm tárcsafék előre meg hátra. na ez lenne gonosz, meg az, hogy egy vagyonokat érő motort lebontanék egy Bogi tuningolása kedvéért Wink

« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 02, 16:10:39 írta BlackP »

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5641 Dátum: 2006 Augusztus 02, 16:01:00 »

csak megemlítettem..., hogy kishazánkban is csináltak már ilyet sikerrel...

Itt nem erről volt szó, hogy a wbx-et berakni, hanem a wbx motortömböt átalakítani levegősre és a typ1 hengereit és hengerfejét rárakni.

Ilyet nem tudok Magyarországon. Te igen?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5640 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:59:42 »

Most ezzel mit akartál mondani? Itt vízről nem volt szó, fékekről sem, vásárlási szándékról sem...

csak megemlítettem..., hogy kishazánkban is csináltak már ilyet sikerrel...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5639 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:58:04 »

Most a Farkas Janiról van szó?

igen

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5638 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:57:52 »

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer
ja és jó régen nem tudja eladni  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5637 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:52:18 »

szopott is vele rendesen,  elromlott kompjuter stb Smiley aztán szépen vissza lett butitva karbisra ugytom

Most a Farkas Janiról van szó?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5636 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:51:28 »

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer

szopott is vele rendesen,  elromlott kompjuter stb Smiley aztán szépen vissza lett butitva karbisra ugytom
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5635 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:51:19 »

túl körülményes vagy stunt nézd az osztrák hogy oldotta meg  Grin Grin Grin


Ilyet én is tudnék....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5634 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:50:02 »

túl körülményes vagy stunt nézd az osztrák hogy oldotta meg  Grin Grin Grin

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5633 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:49:22 »

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer

Most ezzel mit akartál mondani? Itt vízről nem volt szó, fékekről sem, vásárlási szándékról sem...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5632 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:48:03 »

ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor

Sustinak 2.1-es wizes motorja van...  porke fékek elől hátul + porke felni + váltó   1303   950 ezer

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5631 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:45:37 »

ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor

Mondjuk az a saját hengerfejével annyi lóerős, itt meg más a henger és a hengerfej, kompresszióviszonyt is okosan kell belőni, mert ezek a hengerfejek nem az öröklétről híresek.

Szóval szerintem ez egy nagy meló, de az eredmény lehet, hogy megéri...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5630 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:43:26 »

ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor


Csak sok dolgot kell átfaragni.  Azok az excenteres hengerfej csavarok is meredekek... Olajhűtőt ki kell rakni....lemezek hogy fognak passzolni.

Persze mindent meg lehet csinálni, de én nem tudnám úgy megcsinálni, hogy magamnak is tetszen.

A typ4-es motor berakásán is gondolkodom, de ott is sok a kérdés....vagy csak túl nehézkes vagyok?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5629 Dátum: 2006 Augusztus 02, 15:39:07 »


Már én is néztem ezt a kis leírást.  Leírni könnyű, megcsinálni nehezebb.

Én nagyon tartok az otthoni építésektől, mert megbízhatóságban meg sem közelíti a gyárit, pláne ha az a gyári már megy 20+ éve...

Ebben a motorban van ráció, ugyanis a typ1-es motor egyik nagy hibája a gyenge forgattyúsház. Nem is értem, amikor sima AS21/41-es öntvényekből csinálnak 2230-as motorokat....ott mi lesz a motorblokkal?
A széria 1.6-os motorknak is beverődik az összes főteneglycsapágya, kétszer nem lehet összerakni ugyanazzal a csapággyal... Legalábbis nem érdemes.
ezért gondoltam én is erre a motorra, a typ 4 motorokat nagyon drágállom, a WBX hez viszonylag olcsón rá lehet lelni mert a kutyának sem kell, és  a katalizátoros változata 95 pacis a kati nélküli pedig 112, és nem széttuningolt motor hanem széria, nem kell hozzá sport ez-az hogy huzzon a motor

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5628 Dátum: 2006 Augusztus 02, 14:21:09 »

innen vettem az ötletet a 2.1-röl, nekik sikerült és sorozatban kenik, szóval nem egy kitanálmány az ötlet  http://www.gearheads.dk/oxyboxer.htm     majd ha megtalálom a másik linket azt is beszúrom


Már én is néztem ezt a kis leírást.  Leírni könnyű, megcsinálni nehezebb.

Én nagyon tartok az otthoni építésektől, mert megbízhatóságban meg sem közelíti a gyárit, pláne ha az a gyári már megy 20+ éve...

Ebben a motorban van ráció, ugyanis a typ1-es motor egyik nagy hibája a gyenge forgattyúsház. Nem is értem, amikor sima AS21/41-es öntvényekből csinálnak 2230-as motorokat....ott mi lesz a motorblokkal?
A széria 1.6-os motorknak is beverődik az összes főteneglycsapágya, kétszer nem lehet összerakni ugyanazzal a csapággyal... Legalábbis nem érdemes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5627 Dátum: 2006 Augusztus 02, 06:59:21 »

Igen, ha nem segít, egy új karbit. :-)

Hát, tökig be van tekerve...  Shocked vennem kéne egy tömítő szettet?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5626 Dátum: 2006 Augusztus 02, 00:09:16 »

a pillangószelep állító izéd hogyan áll?
esetleg lehet, hogy falsot szív.
Hát, tökig be van tekerve...  Shocked vennem kéne egy tömítő szettet?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5625 Dátum: 2006 Augusztus 01, 23:23:51 »

Ahoj!

Lehetséges, hogy a rossz olajtól gyorsabban kormolódnak a gyertyák? Most Pennzoil 20-W50 van benne.
Vagy esetleg gyújtás?
Csak mert nem szeretek gyertyát pucolgatni...  Undecided

Esetleg a szívócső előmelegítő szarakszik... nálam ezért kormol 2 gyertyát.
Olajhoz köze nem lehet, ha mégis lenne, rettenetesen zabálná az olajat (kétütemű bogár  Grin ).
Karbi, gyertya, gyertyakábel - szerintem....

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5624 Dátum: 2006 Augusztus 01, 23:20:51 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?

Kiszeded, kipucolod az esetleges rozsdát, lefested, és összerakod:
- vagy sziloplaszttal,
- vagy az autóüvegesek által használt anyaggal, ami olyan, mint a sziloplaszt, csak nem köt ki teljesen, plasztikus marad. Márkát ne kérdezz, talán Würth.

Érdemes a tömítésbe is nyomni, úgy cuppantani bele az üveget. Miután beraktad a helyére tömítéssel együtt az üveget, akkor érdemes a tömítés alá nyomni.

Semmiképpen se hanyagold el, láttam már emiatt szarrá rohadt hátsó tűzfalat, meg hátsó ülés mögötti részt bogáron!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5623 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:36:33 »

kormozódásnak nincs köze az olajhoz
annál inkább a gyújtáshoz és a karbihoz (inkább az utóbbi)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #5622 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:31:30 »

Ahoj!

Lehetséges, hogy a rossz olajtól gyorsabban kormolódnak a gyertyák? Most Pennzoil 20-W50 van benne.
Vagy esetleg gyújtás?
Csak mert nem szeretek gyertyát pucolgatni...  Undecided

Szerintem a Pennzoil nem rossz olaj. A gyujtas es a karbi kornyeken neznek szet, ha a gyuruk  es a hengerfej rendben vannak.
En nemreg tettem bele eggyel kisebb alapjarati fuvokat, es az addig kicsit kormos gyertyak szepen kiegtek megfelelore  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Holló
« Hozzászólás #5621 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:25:29 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?
be állsz a garagéba
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5620 Dátum: 2006 Augusztus 01, 21:17:00 »

Szakember véleményére voltam kiváncsi. Inkább megelőznék, ha lehet. :-)))

siloplast  Evil de mondjuk tömítéscsere? vagy garázs és csak száraz idpben előszedni? Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5619 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:45:52 »

Szakember véleményére voltam kiváncsi. Inkább megelőznék, ha lehet. :-)))

kitörölgeted.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5618 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:44:38 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?

kitörölgeted.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5617 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:35:43 »

Ha a typ3 hátsó ablaka alul a két sarkában beázik, mit tudok vele csinálni?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #5616 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:29:53 »

a pillangószelep állító izéd hogyan áll?
esetleg lehet, hogy falsot szív.
nekem is volt ilyen gyertya problemam. minden nap valamelyiket ki kelett venni. meguntam es vettem 4db bosch W8AC Made is Germani-t es azota no problem. semmi mashoz nem nyultam.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5615 Dátum: 2006 Augusztus 01, 20:07:32 »

A karbi meg SOLEX PICT 30 -2 amin ugye egy csavar van ami tökig be van tekerve, mégis jár a motor...  Roll Eyes

a pillangószelep állító izéd hogyan áll?
esetleg lehet, hogy falsot szív.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5614 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:56:21 »

Azt tudom, hogy a motor nem tökéletes, sajna...
A karbi meg SOLEX PICT 30 -2 amin ugye egy csavar van ami tökig be van tekerve, mégis jár a motor...  Roll Eyes
Olajat pedig lehet, hogy lecserélem MOL Botondra... az jó nem?
hát én nem botondot tennék bele, bár jártam azzal is, de az eléggé tré minőség

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #5613 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:45:07 »

3 válsztás van, szar az olaj és azért, szar a motor és eszi az olajat, vagy tul sok benyát kap és azért kormolja a gyertyát

Azt tudom, hogy a motor nem tökéletes, sajna...
A karbi meg SOLEX PICT 30 -2 amin ugye egy csavar van ami tökig be van tekerve, mégis jár a motor...  Roll Eyes
Olajat pedig lehet, hogy lecserélem MOL Botondra... az jó nem?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5612 Dátum: 2006 Augusztus 01, 19:37:07 »

Ahoj!

Lehetséges, hogy a rossz olajtól gyorsabban kormolódnak a gyertyák? Most Pennzoil 20-W50 van benne.
Vagy esetleg gyújtás?
Csak mert nem szeretek gyertyát pucolgatni...  Undecided
3 válsztás van, szar az olaj és azért, szar a motor és eszi az olajat, vagy tul sok benyát kap és azért kormolja a gyertyát

Oldalak: 1 ... 1870 1871 1872 1873 1874 [1875] 1876 1877 1878 1879 1880 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.