www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 18:03:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1873 1874 1875 1876 1877 [1878] 1879 1880 1881 1882 1883 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14796740 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5531 Dátum: 2006 Július 31, 14:22:46 »

Jelentem, rendbetettem az Öreglány műszerfalát.
Gyári színű kábelek a gyári helyeken, szükség szerint újrasarúzva. Minden tökéletesen működik.
Ma a Typ3 benzintankja kerül a helyére, már kimostam, este átfújom a vezetéket, aztán új benzincsövek, bilincsek. Nirvána.
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #5530 Dátum: 2006 Július 31, 12:17:08 »

T2a-hoz keresek kuplung bowden vezetőt! sürgős lenne. Ha tudtok segítsetek.
jelige: kalandorok kíméljenek.

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5529 Dátum: 2006 Július 30, 21:31:06 »

Body 320 Zinc-Fill 3250 pénz egy ilyen konzerv, meg hozzá kel edző is 2.5 deci az 1000ft körül van 4:1 keverési arányal, nekem nagyon bejött semmi más alapozót nem használok,
Mint említve volt, Tiszakorr v nálunk Győrlakk. Márkaboltokban, de itt Győrben pl. minden tisztességesebb festékboltban van. V kérdezd Gumibogit, Ő Bp-n vett, mikor én nem vittem... Smiley Smiley
Most olvasgatom hogy rozsdállik a golfod.
Na akkor ajánlom a supralux féle konvert nevezetű alapozót.
Beszéltem egy würthös emberrel aki azt mondta hogy az ő jóval drágább ilyen hatálmechanizmussal dolgozó anyaguk (valaki itt egy minit kenegetett azzal) csont ugyanaz mint a supraluxé.Egy doboz 2000Ft körül van.Würthöt még nem láttam nem is tudom mennyi.
Ja és supraluxost kapsz minden jobb háztartásiban.Ne ilyedj meg hogy vízbázisú.Kivárt száradási idővel tökéletes.

köszönöm
ezt majd olyan 2-3 hét múlva megint megkérdezem, amikor ténylegesen bevásárolok föstékből :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5528 Dátum: 2006 Július 30, 21:25:45 »

csak azért érdeklődöm, mert ilyen cinkes trutyit sehol nem lelek.
mindenhol azt mondják, hogy környezetvédelem, meg ilyesmi.
de ezexerint van remény!! :-)))

köszönöm

Most olvasgatom hogy rozsdállik a golfod.
Na akkor ajánlom a supralux féle konvert nevezetű alapozót.
Beszéltem egy würthös emberrel aki azt mondta hogy az ő jóval drágább ilyen hatálmechanizmussal dolgozó anyaguk (valaki itt egy minit kenegetett azzal) csont ugyanaz mint a supraluxé.Egy doboz 2000Ft körül van.Würthöt még nem láttam nem is tudom mennyi.
Ja és supraluxost kapsz minden jobb háztartásiban.Ne ilyedj meg hogy vízbázisú.Kivárt száradási idővel tökéletes.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5527 Dátum: 2006 Július 30, 21:18:08 »

Igen, az ott felejtődött... :-(
ma is nyitottam az ajtaját, és eszembe jutottál... :-)

természetesen.... Smiley

és a csavlaz sprayt is.... Wink
amit nem vittél el végül.

üdvw
Nem elérhető homs
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #5526 Dátum: 2006 Július 30, 21:16:30 »

csak azért érdeklődöm, mert ilyen cinkes trutyit sehol nem lelek.
mindenhol azt mondják, hogy környezetvédelem, meg ilyesmi.
de ezexerint van remény!! :-)))

köszönöm

Mint említve volt, Tiszakorr v nálunk Győrlakk. Márkaboltokban, de itt Győrben pl. minden tisztességesebb festékboltban van. V kérdezd Gumibogit, Ő Bp-n vett, mikor én nem vittem... Smiley Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5525 Dátum: 2006 Július 30, 21:15:17 »

Sajna mostanság nem járok arra. :-(
Mivel nem sürgős a dolog, ha addig nem találok, el tudnád hozni a dobozkát gyomára?
Köszi!

természetesen.... Smiley

és a csavlaz sprayt is.... Wink
amit nem vittél el végül.

üdvw

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5524 Dátum: 2006 Július 30, 21:09:39 »

csak azért érdeklődöm, mert ilyen cinkes trutyit sehol nem lelek.
mindenhol azt mondják, hogy környezetvédelem, meg ilyesmi.
de ezexerint van remény!! :-)))

köszönöm
Body 320 Zinc-Fill 3250 pénz egy ilyen konzerv, meg hozzá kel edző is 2.5 deci az 1000ft körül van  4:1 keverési arányal, nekem nagyon bejött semmi más alapozót nem használok,

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5523 Dátum: 2006 Július 30, 20:48:01 »

Nem bonyolult ez a motor Neked? Lehet elkapkodott lépés volt a Lego után egyből ilyen "bonyolult" motort szerelgetned?
Cheesy

baszodalásan, bélafalva előtt én, egyedül a két kicsi kezemmel ráztam gatyába a motort.
a hátsótengely-szimmering az már nehezebb :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5522 Dátum: 2006 Július 30, 20:35:30 »

Sajna mostanság nem járok arra. :-(
Mivel nem sürgős a dolog, ha addig nem találok, el tudnád hozni a dobozkát gyomára?
Köszi!

nekem van valamilyen,egy kis papardobozban több fajta,pénteken találtam a mühelybe.

ha jársz felém akkor ugorj be  és megnézed hogy jó-e valamelyik.

üdvw
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5521 Dátum: 2006 Július 30, 20:05:40 »

Szerencsére a motorhoz nem nyúlt.  Evil (hátsótengely szimmering)
Mért' vagy olyan biztos benne? A motor onnan már csak egy köpésnyire sincs! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5520 Dátum: 2006 Július 30, 18:22:53 »

keresok olyan kis műanyag bizbaszt, ami az ablaktörlő karhoz rögzíti a lapátot. Esélyes az autósbolt?
nekem van valamilyen,egy kis papardobozban több fajta,pénteken találtam a mühelybe.

ha jársz felém akkor ugorj be  és megnézed hogy jó-e valamelyik.

üdvw

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5519 Dátum: 2006 Július 30, 18:01:33 »

Köszi, akkor holnap veszek! :-)

igy van szinte bármelyikben van
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5518 Dátum: 2006 Július 30, 17:59:54 »

keresok olyan kis műanyag bizbaszt, ami az ablaktörlő karhoz rögzíti a lapátot. Esélyes az autósbolt?
igy van szinte bármelyikben van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5517 Dátum: 2006 Július 30, 17:54:26 »

keresok olyan kis műanyag bizbaszt, ami az ablaktörlő karhoz rögzíti a lapátot. Esélyes az autósbolt?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5516 Dátum: 2006 Július 30, 17:04:28 »

Nem bonyolult ez a motor Neked? Lehet elkapkodott lépés volt a Lego után egyből ilyen "bonyolult" motort szerelgetned?

Cheesy

Szerencsére a motorhoz nem nyúlt.  Evil (hátsótengely szimmering)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #5515 Dátum: 2006 Július 30, 17:01:52 »

hol a kukiban veszel cinkkromátost???

más:
ismét kicseréltem a hátsótengeyl-szimmeringet, rájöttem, hogy eddig mit basztam el, de most meg kifelejtettem az egyik tömítőkarikát.
faszom, holnap szedem szét mégegyszer.

Nem bonyolult ez a motor Neked? Lehet elkapkodott lépés volt a Lego után egyből ilyen "bonyolult" motort szerelgetned?

Cheesy

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5514 Dátum: 2006 Július 30, 16:23:42 »

Ismétlés a tudás anyja!

ez már a 3. szimmering, baffameg :-(



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5513 Dátum: 2006 Július 30, 16:01:52 »

más:
ismét kicseréltem a hátsótengeyl-szimmeringet, rájöttem, hogy eddig mit basztam el, de most meg kifelejtettem az egyik tömítőkarikát.
faszom, holnap szedem szét mégegyszer.
Ismétlés a tudás anyja!

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5512 Dátum: 2006 Július 30, 15:41:15 »

csak azért érdeklődöm, mert ilyen cinkes trutyit sehol nem lelek.
mindenhol azt mondják, hogy környezetvédelem, meg ilyesmi.
de ezexerint van remény!! :-)))

köszönöm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5511 Dátum: 2006 Július 30, 15:32:57 »

hol a kukiban veszel cinkkromátost???

más:
ismét kicseréltem a hátsótengeyl-szimmeringet, rájöttem, hogy eddig mit basztam el, de most meg kifelejtettem az egyik tömítőkarikát.
faszom, holnap szedem szét mégegyszer.

Jó akkóóó nem zinkkromátos, hanem "korrózió gátló alapozó" tököm tugggya mi van benne.
Egyébként meg tiszakorr.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5510 Dátum: 2006 Július 30, 15:14:02 »

hol a kukiban veszel cinkkromátost???

más:
ismét kicseréltem a hátsótengeyl-szimmeringet, rájöttem, hogy eddig mit basztam el, de most meg kifelejtettem az egyik tömítőkarikát.
faszom, holnap szedem szét mégegyszer.
én ezeket használom, pl zinc fill    http://www.totallux.hu/hb_korroziogatlo_alapozo.html   

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5509 Dátum: 2006 Július 30, 15:02:04 »

Tisztelt festőtudorok!

Ha a zinkkromátos alapozó nem kap fedőréteget az akkor ugye nem sokáig bírja mivel a környezeti pára is bontja.
Jól gondolom?
Ez megint ilyen elméleti túlokoskodásom, de jó lenne tudni, hogy hogy is megy.

hol a kukiban veszel cinkkromátost???

más:
ismét kicseréltem a hátsótengeyl-szimmeringet, rájöttem, hogy eddig mit basztam el, de most meg kifelejtettem az egyik tömítőkarikát.
faszom, holnap szedem szét mégegyszer.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5508 Dátum: 2006 Július 30, 14:47:13 »

Nincs ilyen tapasztalatom, mert nálunk Ede alváza belülről csak zinkkromátossal van kikenve, és most, három év után látszik csak vmi kezdeti rozsda, amit jól lekaparok, oszt rozsdamaró, és mégegy kenés...

Szal sztem hacsak nem vmi show&shine gépet készítesz, jó az úgy is!
Aham kössz.
A három év tapasztalat az jó.
Nem sóendsájn a gép de én mindenhol fedem az alapozót.  Wink Biztos ami biztos.
Ja és pont most fejeztem be én is a padlót belülről.Ugrik bele a kárpit, csak még előbb szarrá nyomom üregvédővel ahol csak birom. Grin
Csak az meg félúton elfogyott úgyhogy szerdán irány a bóóót.
Nem elérhető homs
Hozzászólások: 77


« Hozzászólás #5507 Dátum: 2006 Július 30, 13:21:53 »

Tisztelt festőtudorok!

Ha a zinkkromátos alapozó nem kap fedőréteget az akkor ugye nem sokáig bírja mivel a környezeti pára is bontja.
Jól gondolom?
Ez megint ilyen elméleti túlokoskodásom, de jó lenne tudni, hogy hogy is megy.

Nincs ilyen tapasztalatom, mert nálunk Ede alváza belülről csak zinkkromátossal van kikenve, és most, három év után látszik csak vmi kezdeti rozsda, amit jól lekaparok, oszt rozsdamaró, és mégegy kenés...

Szal sztem hacsak nem vmi show&shine gépet készítesz, jó az úgy is!
1303LS
« Hozzászólás #5506 Dátum: 2006 Július 30, 12:17:01 »

Tisztelt festőtudorok!

Ha a zinkkromátos alapozó nem kap fedőréteget az akkor ugye nem sokáig bírja mivel a környezeti pára is bontja.
Jól gondolom?
Ez megint ilyen elméleti túlokoskodásom, de jó lenne tudni, hogy hogy is megy.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #5505 Dátum: 2006 Július 28, 22:04:20 »

Üdv mindenkinek!
Nekem a bogárban 1 ellenálásszerű valami van az óra elött.az előző tulaj kicserélte az egész 140-es órát 160-ra mert nem mutat a szint jelző,megnéztem a műszer volt szét hullva a tankban,az új műszerrel kishíján lángoló sikerem lett, akis ellenálló nélkül szétolvadtak a műanyag alkatrészei a müszernek.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #5504 Dátum: 2006 Július 28, 20:30:20 »

Köszönöm!
Akinek jó szeme van, szemfüles vagy csak egyszerűen profi Buszos, mondja már meg, hogy a hátulról érkező barna vezetéken kívül milyen megy a benzinszintmérőre. Én a feketére tippelek, ami a jobb szélső biztosítéktól indul, viszont az több helyre is megy, ahogy elnézem. Hova még? Esetleg a két oldalon az irányjelző visszajelzőket is befogadó szigetecskékre? Mert úgy tűnik logikusnak...
Így viszont lehet, hogy alig kell kábelt cserélnem, mert szinte az összes megvan. Csak saruzok... :-))))


Ha jol emlekszem a fekete megy a ket oldali visszajelzo szigetecskekre is.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5503 Dátum: 2006 Július 28, 16:33:00 »

Köszönöm!
Akinek jó szeme van, szemfüles vagy csak egyszerűen profi Buszos, mondja már meg, hogy a hátulról érkező barna vezetéken kívül milyen megy a benzinszintmérőre. Én a feketére tippelek, ami a jobb szélső biztosítéktól indul, viszont az több helyre is megy, ahogy elnézem. Hova még? Esetleg a két oldalon az irányjelző visszajelzőket is befogadó szigetecskékre? Mert úgy tűnik logikusnak...
Így viszont lehet, hogy alig kell kábelt cserélnem, mert szinte az összes megvan. Csak saruzok... :-))))

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5502 Dátum: 2006 Július 28, 16:07:25 »

Egy linkért hálám örökké üldözne...
Na meg ha mondjuk maradt némi vezetéked a másik typ3-ból, az lenne a mennyország! :-)
Köszönöm!


http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5501 Dátum: 2006 Július 28, 15:56:00 »

Egy linkért hálám örökké üldözne...
Na meg ha mondjuk maradt némi vezetéked a másik typ3-ból, az lenne a mennyország! :-)
Köszönöm!

Samba-n van kapcsolási rajz, szinesben. Csak mondom...  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5500 Dátum: 2006 Július 28, 15:25:59 »

A szintjelző testet kapott, de rájöttem... A biztit is kiveri ilyenkor! :-)
Jól mutat ha 12V-ot adok rá, de sajna nem találtam olyan 12V-ot, ami csak a gyújtásra van. Csókafészek, úgyhogy hétfőn szépen kitakarítom, újravezetékelem az egészet gyárira.

Samba-n van kapcsolási rajz, szinesben. Csak mondom...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5499 Dátum: 2006 Július 28, 15:23:50 »

A szintjelző testet kapott, de rájöttem... A biztit is kiveri ilyenkor! :-)
Jól mutat ha 12V-ot adok rá, de sajna nem találtam olyan 12V-ot, ami csak a gyújtásra van. Csókafészek, úgyhogy hétfőn szépen kitakarítom, újravezetékelem az egészet gyárira.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5498 Dátum: 2006 Július 28, 14:11:56 »

Igazad van, hiába van 30 mm-es pumpám, az alapjárati olajnyomást csak kismértékben vagy sehogy nem tudom befolyásolni, mert az annyi, amennyi, akkor még nem nyit a lendkerék felőli szelep.

A hátsó, olajpumpánál lévő szelep pedig nem engedi a hideg olaj nagy nyomását a hűtőre, már ha nincs megakadva, a büdöskurvaanyját.

Hát akkor marad gsattlia megoldása + egy sportdob (ha lúd legyen kövér)   Grin

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5497 Dátum: 2006 Július 28, 14:10:53 »

Köszi!


nm. estére lemérem én is kiváncsiságból..Smiley

'81 Hecho en México
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5496 Dátum: 2006 Július 28, 14:02:10 »

Köszi!

Szerintem sima ellenállást mérhetsz ott. Mérjél rá egy műszerrel. Kb 5 és 200 Ohm közt kell mérni. 5 Ohm az üres tank 200 meg a tele (de lehet forditva is) , az érték is változhat egy kicsit
(katalógusból nézem)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5495 Dátum: 2006 Július 28, 13:46:12 »

Én úgy tudom hogy az első szelep (az olajszivattyú felöli) csak "meleg" olajnál tereli a hűtő fele az olajat.

Itt van egy ábra:
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/oelsystem.php

Igazad van, hiába van 30 mm-es pumpám, az alapjárati olajnyomást csak kismértékben vagy sehogy nem tudom befolyásolni, mert az annyi, amennyi, akkor még nem nyit a lendkerék felőli szelep.

A hátsó, olajpumpánál lévő szelep pedig nem engedi a hideg olaj nagy nyomását a hűtőre, már ha nincs megakadva, a büdöskurvaanyját.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5494 Dátum: 2006 Július 28, 13:35:17 »

Valaki ismeri a tank jeladó műszer működését? A két érintkezőn mit kap? Hogyan szabályoz?

Úgy tűnik, a főtengely szimmeringem is elfosta magát, mert csöpög az olaj a váltó és a motor találkozásánál. Gyomát és Orfűt kibírja így, vagy előbb kellene lépni az ügyben?

Szerintem sima ellenállást mérhetsz ott. Mérjél rá egy műszerrel. Kb 5 és 200 Ohm közt kell mérni. 5 Ohm az üres tank 200 meg a tele (de lehet forditva is) , az érték is változhat egy kicsit
(katalógusból nézem)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 28, 13:39:41 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5493 Dátum: 2006 Július 28, 13:29:26 »

Két szelep van, egyik elöl, másik hátul. Egyik a túlnyomásnál zár az olajhűtő felé, a másik meg nagy nyomásnál nyit. Ha jól értem.

Én úgy tudom hogy az első szelep (az olajszivattyú felöli) csak "meleg" olajnál tereli a hűtő fele az olajat.

Itt van egy ábra:
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/oelsystem.php

'81 Hecho en México
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5492 Dátum: 2006 Július 28, 13:29:19 »

Valaki ismeri a tank jeladó műszer működését? A két érintkezőn mit kap? Hogyan szabályoz?

Úgy tűnik, a főtengely szimmeringem is elfosta magát, mert csöpög az olaj a váltó és a motor találkozásánál. Gyomát és Orfűt kibírja így, vagy előbb kellene lépni az ügyben?
Oldalak: 1 ... 1873 1874 1875 1876 1877 [1878] 1879 1880 1881 1882 1883 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.