www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 20:16:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1943 1944 1945 1946 1947 [1948] 1949 1950 1951 1952 1953 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14681236 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #2731 Dátum: 2006 április 10, 07:54:19 »

ahogy láttam az ábrán, meg az előző tulaj elmondása alapján a karburátor meg a henger közt van valami membrán, ami a kipuff ütemben nem enged új adag taknyot a hengerbe, szíváskor meg igen. szal nem mebmránvezérelt a kipuff.

a rajzokból lejön valami? sajna angol infó nemigen van róla eddig

Az a membrán az elősűrítést szabályozza, hogy ne lépjenek fel a résvezérlés hátrányai főleg magas fordulaton.
Valamitől ki tud lágyulni az a lapka és nem zár rendesen kis fordulaton. Hajlítgatni lehet óvatosan és a határolóját beljebb hajtani hogy menet közben ne tudjon annyira nyílni de ez max időlegesen lesz jobb.
Egyébként egy ilyen szelep szerintem aranyárban lesz ha kapsz is egyáltalán .
1303LS
« Hozzászólás #2730 Dátum: 2006 április 10, 07:48:35 »

vgy innen ki tudtok hámozni valamit? itt van sok kép is róla

http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-frame.html

A 9-es számú alkatrészt nézzétek meg.
Már párnapja írtam hogy mi lehet a baja és mivel tudod orvosolni, igaz csak rövid időre. Sad

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2729 Dátum: 2006 április 09, 22:47:05 »

köszönöm az eddigieket, holnap folytathatjuk, ha gondolod, hátha beugrik egy ötlet Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2728 Dátum: 2006 április 09, 22:44:10 »

ja, stimmel, állítási lehetőség úgy van, hogy:

a rugó egy lapon fexik fel, ami rá van csavarva a karburátorra, amibe  belemegy a gázbowden. a bowdent lehet állítani anyacsavarral(el van takarva, de ott van).

mondjuk hirtelen jelentkezett és menet közben a probléma, szóval ott nemhiszem, hogy így elállítódhat. nincs is kiakadva, elkopva.
Pedig!... De most lefekszem, ne haragudj, mindjárt kelek. Jóéjt!

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2727 Dátum: 2006 április 09, 22:41:32 »

ja, stimmel, állítási lehetőség úgy van, hogy:

a rugó egy lapon fexik fel, ami rá van csavarva a karburátorra, amibe  belemegy a gázbowden. a bowdent lehet állítani anyacsavarral(el van takarva, de ott van).

mondjuk hirtelen jelentkezett és menet közben a probléma, szóval ott nemhiszem, hogy így elállítódhat. nincs is kiakadva, elkopva.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2726 Dátum: 2006 április 09, 22:35:49 »

nemtom melyik rajzra gondolsz
* 2713-as válasz, engine, carburator

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2725 Dátum: 2006 április 09, 22:33:22 »

A 6,7,8-as részek a robbantott rajzban. Egy gyűrű, egy rúd, amin lóg a tolattyú/ a henger alakú/. A rúdon kell lennie állítási lehetőségnek, hogy a tolattyú mennyire zárja a légtorkot.
nemtom melyik rajzra gondolsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2724 Dátum: 2006 április 09, 22:30:12 »

ehez ha láttál képet, mellékelhetnél, nem vagyok penge a szakkifejezésekben, de ha látom, felismerem Smiley
A 6,7,8-as részek a robbantott rajzban. Egy gyűrű, egy rúd, amin lóg a tolattyú/ a henger alakú/. A rúdon kell lennie állítási lehetőségnek, hogy a tolattyú mennyire zárja a légtorkot.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2723 Dátum: 2006 április 09, 22:20:52 »

A tolattyút egy rúddal függesztik, azon vannak állítási lehetőségek /bemarások/? Jawával jártam úgy, hogy átugrott két ricnit is, és járt ugyan, de kevés levegővel rohadt sok benzin ment be..
ehez ha láttál képet, mellékelhetnél, nem vagyok penge a szakkifejezésekben, de ha látom, felismerem Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2722 Dátum: 2006 április 09, 22:19:24 »

jaja, pont ez a baj, hogy látszólag minden rendben van, aztán mégis pusztulat van.
A tolattyút egy rúddal függesztik, azon vannak állítási lehetőségek /bemarások/? Jawával jártam úgy, hogy átugrott két ricnit is, és járt ugyan, de kevés levegővel rohadt sok benzin ment be..

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2721 Dátum: 2006 április 09, 22:15:50 »

Nna, kellett nekem... :-) Pityubácsi azt mondta, az rendben van...

jaja, pont ez a baj, hogy látszólag minden rendben van, aztán mégis pusztulat van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2720 Dátum: 2006 április 09, 22:12:59 »

13-as a szivató
Nna, kellett nekem... :-) Pityubácsi azt mondta, az rendben van...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2719 Dátum: 2006 április 09, 22:09:38 »

Már végignéztem és csak a karburátorban a 13-as alkatrészt nem értem... Valamit kontrollál, de nem értem.. A végén van egy tányér, olyan membrános...

13-as a szivató

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2718 Dátum: 2006 április 09, 22:08:48 »

ohh, most beégtem Cheesy

és megtennéd, hogy végignézed a képeket, hátha látsz vákumos dologra utaló jelet
Már végignéztem és csak a karburátorban a 13-as alkatrészt nem értem... Valamit kontrollál, de nem értem.. A végén van egy tányér, olyan membrános...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2717 Dátum: 2006 április 09, 22:06:03 »

A kétütemű nem a hengerbe szív, úgyhogy lehet a membrán a kipuffé..

ohh, most beégtem Cheesy

és megtennéd, hogy végignézed a képeket, hátha látsz vákumos dologra utaló jelet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2716 Dátum: 2006 április 09, 22:02:35 »

ahogy láttam az ábrán, meg az előző tulaj elmondása alapján a karburátor meg a henger közt van valami membrán, ami a kipuff ütemben nem enged új adag taknyot a hengerbe, szíváskor meg igen. szal nem mebmránvezérelt a kipuff.

a rajzokból lejön valami? sajna angol infó nemigen van róla eddig
A kétütemű nem a hengerbe szív, úgyhogy lehet a membrán a kipuffé..

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2715 Dátum: 2006 április 09, 21:59:19 »

Hát, a hengereknél említenek valami membránt, meg a kipuffnál a fordulatfüggőséget, de nem vagyok egy hollandus...

ahogy láttam az ábrán, meg az előző tulaj elmondása alapján a karburátor meg a henger közt van valami membrán, ami a kipuff ütemben nem enged új adag taknyot a hengerbe, szíváskor meg igen. szal nem mebmránvezérelt a kipuff.

a rajzokból lejön valami? sajna angol infó nemigen van róla eddig

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2714 Dátum: 2006 április 09, 21:56:13 »

vgy innen ki tudtok hámozni valamit? itt van sok kép is róla

http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-frame.html
Hát, a hengereknél említenek valami membránt, meg a kipuffnál a fordulatfüggőséget, de nem vagyok egy hollandus...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2713 Dátum: 2006 április 09, 21:35:44 »

vgy innen ki tudtok hámozni valamit? itt van sok kép is róla

http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-frame.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2712 Dátum: 2006 április 09, 21:34:37 »

ez segít?


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2711 Dátum: 2006 április 09, 21:31:43 »

az olajozást azért nem gondolom, mert hogy szívna túl sokat? bár nem lehetetlen, csak nemértem. a vákumcső gondolom valami kis fém cső, de ilyet nem láttam sehol eddig.

kipuffmembránt én úgy képzeltem, hogy a henger és a kipuff között van valami, mint a power szelep, de ott nincs semmi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2710 Dátum: 2006 április 09, 21:29:33 »


ABF: én ugyan a karbira tippeltem és én úgy tudtam, hogy a kipuff membránvezérelt(ez nemtom mi, de mindegy), de nem a kipuff és ránézésre nemis a membrán. viszont vákumos dolgot nem találtam. gondolom nem a váltóházban kell keresnem
A forgattyús házban kell a trükknek lenni, a kétüteműnél az egyetlen hely, ahol valamit el lehet rejteni, ott zajlik a szívás-elősűrítés, ha valami membrán szabályozza a kipuffot, az is ott lesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2709 Dátum: 2006 április 09, 21:29:01 »

Lehet, hogy az olajzásos dolognál lesz a gond. Elvileg valamilyen szelepes mennyiségszabályzó van mindkét cső végén, és ott keveredik a dolog, amit vagy vákumcső, vagy kihajtás vezérel.Bár én nem tudom, hondáéknál hogyisvanez:) Undecided Lips Sealed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2708 Dátum: 2006 április 09, 21:18:49 »

a karbinál van pár cső. ugye van egy, ami a benzin. van túlfolyó, meg van mégegy túlfolyó, vagy nemtudom mi az. különolajozású amúgy, szal vannak ott mindenféle csövek

ABF: én ugyan a karbira tippeltem és én úgy tudtam, hogy a kipuff membránvezérelt(ez nemtom mi, de mindegy), de nem a kipuff és ránézésre nemis a membrán. viszont vákumos dolgot nem találtam. gondolom nem a váltóházban kell keresnem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2707 Dátum: 2006 április 09, 21:03:33 »

ÁÁÁLLLJJJJ.

nem robogóról van szó. ez egy motorkerékpár:
[


Az a valami az ábráról nem nagyon látszik, amitől jobban megy, de azzal lesz a baj! Azt hiszi a motor, hogy hajrá van, aztán vedel.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2706 Dátum: 2006 április 09, 21:01:34 »

Ja megnéztem a robbantott ábrát, amin tényleg egyszerű sima karbi van:(
Mintha valami cső is lene ott, de nincs rajta, merre megy, vagy hova csatlakozik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2705 Dátum: 2006 április 09, 20:45:42 »

Ezért van bennük szintszabályzó membrán, amin két kis szelep van, ami a fúvókák felé áramló benzin mennyiségét szabályozzák.

membránt nem láttam, darabjait sem Smiley

úgy néz ki a dolog, hogy úszóház, túlfolyó, úszó, tűszelep, amit emelget, szelep, amin megy felfelé az anyag. onnan meg van egy rakat szelep, meg furat, amiről nemtudok semmit

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2704 Dátum: 2006 április 09, 20:44:22 »

Na jó, ilyen japó cuccokban bármi előfordulhat, lehet, hogy még a NASA se tud róla:) Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2703 Dátum: 2006 április 09, 20:43:01 »

Ezért van bennük szintszabályzó membrán, amin két kis szelep van, ami a fúvókák felé áramló benzin mennyiségét szabályozzák.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2702 Dátum: 2006 április 09, 20:41:39 »

Nem olyan a robogó, hogy bizonyos fordulat eléréséig ölyan mit egy Riga / Evil/, aztán erőre kap? Volt szerencsém egy 50-es cross Yamahához, minden egyébben olyan működésű volt, mint a Honda, amiről szó van. Na most azt a minőségi változást valami szabályozza, vagy a karbiban van egy membrán mégis, vagy valami vákum jellegű impulzust kap valahonnan. Az impulzus-cső az a cső, amin a vákum jelzi, hogy mosmá' hajrá!

ÁÁÁLLLJJJJ.

nem robogóról van szó. ez egy motorkerékpár:

volt rigám, jó az.

nade ez mindegy os. valóban, 6ezerig nemigen van ereje a gépnek, 6ezertől meg erőre kap, akkor viszont nagyon. nemtudom hol kell keresnem és hogy néz ki az a micsoda, amiről szó van.

ennyit ábrát tudok róla mutatni:

http://www.geocities.com/mb5racer/tech.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2701 Dátum: 2006 április 09, 20:41:03 »

Egyes karbikban nincs úszóház:) Mint egy csomó kéütemű robogóban, vagy pl.: motorfűrészekben!!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2700 Dátum: 2006 április 09, 20:40:54 »

Nem olyan a robogó, hogy bizonyos fordulat eléréséig ölyan mit egy Riga / Evil/, aztán erőre kap? Volt szerencsém egy 50-es cross Yamahához, minden egyébben olyan működésű volt, mint a Honda, amiről szó van. Na most azt a minőségi változást valami szabályozza, vagy a karbiban van egy membrán mégis, vagy valami vákum jellegű impulzust kap valahonnan. Az impulzus-cső az a cső, amin a vákum jelzi, hogy mosmá' hajrá!

nem van ilyesmi rajta.
hótt egyszerű izé az egész.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2699 Dátum: 2006 április 09, 20:39:40 »

úszó szabályozza az úszóházban a benzinszint magasságát
Az még nem zárja ki  a membrán jelenlétét.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2698 Dátum: 2006 április 09, 20:38:13 »

az mi a pcsa???
Nem olyan a robogó, hogy bizonyos fordulat eléréséig ölyan mit egy Riga / Evil/, aztán erőre kap? Volt szerencsém egy 50-es cross Yamahához, minden egyébben olyan működésű volt, mint a Honda, amiről szó van. Na most azt a minőségi változást valami szabályozza, vagy a karbiban van egy membrán mégis, vagy valami vákum jellegű impulzust kap valahonnan. Az impulzus-cső az a cső, amin a vákum jelzi, hogy mosmá' hajrá!

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2697 Dátum: 2006 április 09, 20:35:20 »

A tillotson-karbikban, meg az összes szintszabályzómembrános karbiban van, az impulzuscső össze van kötve a forgattyúsházzal, és a nyomásváltozás mozgatja a szivattyúmemránt, így szív benyát!:) Cool

úszó szabályozza az úszóházban a benzinszint magasságát

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2696 Dátum: 2006 április 09, 20:33:08 »

A tillotson-karbikban, meg az összes szintszabályzómembrános karbiban van, az impulzuscső össze van kötve a forgattyúsházzal, és a nyomásváltozás mozgatja a szivattyúmemránt, így szív benyát!:) Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2695 Dátum: 2006 április 09, 20:31:54 »

az mi a pcsa???
jó kérdés Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2694 Dátum: 2006 április 09, 20:30:49 »

;)Akkor lehet mégis van abban a karbiban valami... Nem megy rá egy impulzuscső?

az mi a pcsa???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2693 Dátum: 2006 április 09, 20:17:26 »

membrán nincs és gyakorlatilag az alapjáraton kívül semmi nem állítható rajta. átpucolva minden, bár nem volt mit pucolni rajta. ez a benzines levett karbis dolog jó ötlet, köszi. csak kurvára szar leszedni, alig lehet hozzáférni..hülye japók Smiley

jah, a motor alapból szerintem nem folyik tele, mert akkor be sem indulna. szal menet közben kap túl sok benzint
;)Akkor lehet mégis van abban a karbiban valami... Nem megy rá egy impulzuscső?
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 09, 20:19:15 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2692 Dátum: 2006 április 09, 20:15:59 »

A motor mégis telefolyik? Sehol semmi membrán? Mint a régi motorokon? Vegyétek le a karbit, de ne kössétek le a benzinről, előbb utóbb folynia kell valahol, lehet átszakadt valami..

membrán nincs és gyakorlatilag az alapjáraton kívül semmi nem állítható rajta. átpucolva minden, bár nem volt mit pucolni rajta. ez a benzines levett karbis dolog jó ötlet, köszi. csak kurvára szar leszedni, alig lehet hozzáférni..hülye japók Smiley

jah, a motor alapból szerintem nem folyik tele, mert akkor be sem indulna. szal menet közben kap túl sok benzint

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1943 1944 1945 1946 1947 [1948] 1949 1950 1951 1952 1953 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.