www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 18:26:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1941 1942 1943 1944 1945 [1946] 1947 1948 1949 1950 1951 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14695643 alkalommal)
Leon 1303
« Hozzászólás #2811 Dátum: 2006 április 12, 23:49:48 »

Sziasztok!
Az a problémám, hogy ha a bogárral az úton kisebb egyenletleséghez érve akár már 40-es tempónál is elkezd a kormány berázkódni folyamatosan erősödve. csak akkor hagyja abba, ha kb 15-ig lelassítok. De jó úton akár százzal is simán megy, semmi szitálázá, rázkódás.
Tud VWalaki segíteni, mert így nem nagyon merek vele közlekedni.

Nem tökélyek a felnieid! nekem ezt 70-75-80 között csinála, de se felette se alatta nem érezni.
Leon 1303
« Hozzászólás #2810 Dátum: 2006 április 12, 23:46:39 »



2. a karbi hátsó csavarját hogyan kéne leimátkozni mert semmilyen kulcsal nem fértem hozzá?



Nekem naggyon bevált a bicikli szerlő kulcs!
biztos van otthon! Na én csak azzal fértem hozzá!
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #2809 Dátum: 2006 április 12, 20:50:55 »

Na akkor tippelek én is egyet.
Szerintem nincs gyűrű törés, valószínűleg a hosszas hajtástól egyszerűen a hármas hengeredben (vagy valamilyikben) túlhevültek a gyűrűk és egyszerűen kilágyultak. A fullgázon haladás nem tesz jót egy ilyen gépnek.
A jó kondiban lévő motor ebben csak megerősít mert ugye az tud ám menni, nem fúlykál le a karterba hanem jól pörög.

Csak félgáz volt, nem full.
Nem nagyon bírok a jövő hétig várni, asszem megnézem a gyertyákat és mérek holnap kompressziót, hátha mesélnek valamit.
Qva kiváncsi vagyok már, mi van.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2808 Dátum: 2006 április 12, 20:49:55 »

narancsléért. :-)


beteg vagy?
dt
« Hozzászólás #2807 Dátum: 2006 április 12, 20:47:25 »

narancsléért. :-)


kinek a pap, kinek a paplan   
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #2806 Dátum: 2006 április 12, 20:40:45 »

az elég karcsú, többet kéne mocorognia

Mennyit kéne mozogni pontosan annak a vákumos izének??

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2805 Dátum: 2006 április 12, 20:27:51 »

narancsléért. :-)

nem verseny ez ;-) a stonemen biztos kiment sörért, én meg csak most megyek ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2804 Dátum: 2006 április 12, 20:25:39 »

Kössz,  most Te voltál a gyorsabb Cheesy!

nem verseny ez ;-) a stonemen biztos kiment sörért, én meg csak most megyek ;-)))
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #2803 Dátum: 2006 április 12, 20:22:51 »

aha.

alulról is ki lehet bányászni, de egyszerűbb kikapni a tankot
Kössz,  most Te voltál a gyorsabb Cheesy!

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2802 Dátum: 2006 április 12, 20:18:28 »

Köszi-köszi, Az ugye a benzintank alatt van egy 70-es autón?


aha.

alulról is ki lehet bányászni, de egyszerűbb kikapni a tankot
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2801 Dátum: 2006 április 12, 20:14:58 »

nekem nincs kormányrezgés csillapítom... és nem csinál így. Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #2800 Dátum: 2006 április 12, 20:14:31 »

Tehát az első rossz minőségű útra vonatkozik? Kormány lengéscsillapító (már ha van a gépedben :-))?

kormánylengéscsillapító
Köszi-köszi, Az ugye a benzintank alatt van egy 70-es autón?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2799 Dátum: 2006 április 12, 20:12:59 »

Én nyertem! :-)

kormánylengéscsillapító
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2798 Dátum: 2006 április 12, 20:10:14 »

Sziasztok!
Az a problémám, hogy ha a bogárral az úton kisebb egyenletleséghez érve akár már 40-es tempónál is elkezd a kormány berázkódni folyamatosan erősödve. csak akkor hagyja abba, ha kb 15-ig lelassítok. De jó úton akár százzal is simán megy, semmi szitálázá, rázkódás.
Tud VWalaki segíteni, mert így nem nagyon merek vele közlekedni.


kormánylengéscsillapító
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2797 Dátum: 2006 április 12, 20:09:59 »

Tehát az első rossz minőségű útra vonatkozik? Kormány lengéscsillapító (már ha van a gépedben :-))?

Sziasztok!
Az a problémám, hogy ha a bogárral az úton kisebb egyenletleséghez érve akár már 40-es tempónál is elkezd a kormány berázkódni folyamatosan erősödve. csak akkor hagyja abba, ha kb 15-ig lelassítok. De jó úton akár százzal is simán megy, semmi szitálázá, rázkódás.
Tud VWalaki segíteni, mert így nem nagyon merek vele közlekedni.

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #2796 Dátum: 2006 április 12, 20:08:03 »

A jó vákumos gyujtáselőszabájozónak kb mennyit kéne mozognia?

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #2795 Dátum: 2006 április 12, 20:05:09 »

Sziasztok!
Az a problémám, hogy ha a bogárral az úton kisebb egyenletleséghez érve akár már 40-es tempónál is elkezd a kormány berázkódni folyamatosan erősödve. csak akkor hagyja abba, ha kb 15-ig lelassítok. De jó úton akár százzal is simán megy, semmi szitálázá, rázkódás.
Tud VWalaki segíteni, mert így nem nagyon merek vele közlekedni.

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #2794 Dátum: 2006 április 12, 19:43:05 »

Egy helyén lévő membrán én sem tudok jobban megszívni. Huh
Na jó én szívásban nem vagyok valami jó. Grin

Leszereltem és ugy próbálgattam!

Normális esetben mennyit kéne mozognia a szárnak?

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2793 Dátum: 2006 április 12, 19:42:09 »

Egy helyén lévő membrán én sem tudok jobban megszívni. Huh
Na jó én szívásban nem vagyok valami jó. Grin

akkor járjál gyakorolni az angyalbárba.
leon majd ad kölcsön vazelnit :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2792 Dátum: 2006 április 12, 19:40:22 »

az elég karcsú, többet kéne mocorognia

Egy helyén lévő membrán én sem tudok jobban megszívni. Huh
Na jó én szívásban nem vagyok valami jó. Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2791 Dátum: 2006 április 12, 19:40:17 »

Most lett hozzá kedv és idő.


meg smirgláj ;-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2790 Dátum: 2006 április 12, 19:37:46 »

Most lett hozzá kedv és idő.

há eszontam vagy három hete ;-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2789 Dátum: 2006 április 12, 19:36:39 »

nem, ha teljesen betekerted az állítót, akkor is fogott. Lecsiszoltunk a fékpofából, most jó. :-)


há eszontam vagy három hete ;-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2788 Dátum: 2006 április 12, 19:36:19 »

az elég karcsú, többet kéne mocorognia

ja.

szétszed, kipucol, beolajoz, összerak.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2787 Dátum: 2006 április 12, 19:34:41 »

nem, ha teljesen betekerted az állítót, akkor is fogott. Lecsiszoltunk a fékpofából, most jó. :-)

mi vót neki a baja?
berohadt a dugattyú?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2786 Dátum: 2006 április 12, 19:33:18 »

Kb 1-2 milimétert mozgott amikor megszívtam akkor még okés lehet?

az elég karcsú, többet kéne mocorognia



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2785 Dátum: 2006 április 12, 19:32:47 »

Megcsináltuk a typ3 bal hátsó fékét. Már csak motor kellene... :-)

mi vót neki a baja?
berohadt a dugattyú?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #2784 Dátum: 2006 április 12, 19:22:57 »

1. picit, de ha tubás vagy a rézfúvósoknál akkor jobban.

2. egyenes csillag, esetleg egy elvágott kulcs.

3. ha kihajtod a tőcsavarokat akkor könnyen kicserélheted

Köszi

Kb 1-2 milimétert mozgott amikor megszívtam akkor még okés lehet?

Krbihoz meg a generátortartótalp alá hol lehet a legolcsóbban tömítéseket kapni?
A bakátson occsó az ilyesmi?
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 12, 19:24:47 írta korben »

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
1303LS
« Hozzászólás #2783 Dátum: 2006 április 12, 19:17:36 »

Hello!

Lenne egy pár kérdésem

1.A gyujtásnál azt a vákumdobozt ha szájjal megszívom kb mennyit kéne mozognia?

2. a karbi hátsó csavarját hogyan kéne leimátkozni mert semmilyen kulcsal nem fértem hozzá?

3. A generátortartó bak talpa alatti tömítést csak úgy tudom kicserélni ha a ventilátorházzal együtt kiszerelem a generátort?

Várom a válaszokat
Köszi Korbi

1. picit, de ha tubás vagy a rézfúvósoknál akkor jobban.

2. egyenes csillag, esetleg egy elvágott kulcs.

3. ha kihajtod a tőcsavarokat akkor könnyen kicserélheted
1303LS
« Hozzászólás #2782 Dátum: 2006 április 12, 19:14:05 »

Mi főtengely szimmeringre tippeltünk, mert valahol tuti utat talált magának az olaj és később is megtalálja, ha kell. Fura volt, hogy utána nem fogyott egyáltalán.
Ugyanígy nem értettem, miért csak az elején füstölt a kipuff.
Meglátjuk, úgy néz ki, jövő héten lesz a vizsgálat.
Borügyileg rugalmas vagyok, a nyertes választhat hogy száraz vagy édes tokajit kér -e.
Beváltható söregyenértékre is. A tapasztalataim szerint az aszu tényleg világbajnok, eddig senki nem panaszkodott.  Cheesy


Na akkor tippelek én is egyet.
Szerintem nincs gyűrű törés, valószínűleg a hosszas hajtástól egyszerűen a hármas hengeredben (vagy valamilyikben) túlhevültek a gyűrűk és egyszerűen kilágyultak. A fullgázon haladás nem tesz jót egy ilyen gépnek.
A jó kondiban lévő motor ebben csak megerősít mert ugye az tud ám menni, nem fúlykál le a karterba hanem jól pörög.


Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #2781 Dátum: 2006 április 12, 19:11:00 »

Hello!

Lenne egy pár kérdésem

1.A gyujtásnál azt a vákumdobozt ha szájjal megszívom kb mennyit kéne mozognia?

2. a karbi hátsó csavarját hogyan kéne leimátkozni mert semmilyen kulcsal nem fértem hozzá?

3. A generátortartó bak talpa alatti tömítést csak úgy tudom kicserélni ha a ventilátorházzal együtt kiszerelem a generátort?

Várom a válaszokat
Köszi Korbi

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2780 Dátum: 2006 április 12, 19:03:48 »

Megcsináltuk a typ3 bal hátsó fékét. Már csak motor kellene... :-)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2779 Dátum: 2006 április 12, 16:55:42 »

Volt egy cikk autófényezésről. Le volt írva, hogy hogyan kell kocsit fényezni. Nem tudja vki mikor meg melyik topicban volt?

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2778 Dátum: 2006 április 12, 16:38:19 »


Ha nagyon megnőtt a kartergáz akkor az 90% gyűrűtörés.


Kár tippelgetni, meg kell nézni, szét kell szedni.
De akkor én nyertem, mert a másik topicban tette fel a kérdést először, és én rögtön válaszoltam:-))

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #2777 Dátum: 2006 április 12, 14:20:49 »

én maradok az
előtte Cuba libre és utánna Davidoff-nál

Na de nem offolom széjjel a topicot, valahogy beleszuszakolom, ha nem megy,
akkor vazelint neki!
aztán kérdezd a buzikat, milyen szaga van az égett vazelinnek  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Leon 1303
« Hozzászólás #2776 Dátum: 2006 április 12, 13:40:29 »

Aha!
És a 3 legjobb dolog az életben:
előtte egy konyak, utána egy szivar....
 Cheesy

én maradok az
előtte Cuba libre és utánna Davidoff-nál

Na de nem offolom széjjel a topicot, valahogy beleszuszakolom, ha nem megy,
akkor vazelint neki!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2775 Dátum: 2006 április 12, 13:32:30 »

Ja, amíg nem sikít!
mámint a gumi!
mámint a slicc
 Grin

Aha!
És a 3 legjobb dolog az életben:
előtte egy konyak, utána egy szivar....
 Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Leon 1303
« Hozzászólás #2774 Dátum: 2006 április 12, 13:30:21 »

OFF
Tudod: A férfinak kettőt kell tövig nyomnia!
A másik a gázpedál...
ON

 Grin Wink

Ja, amíg nem sikít!
mámint a gumi!
mámint a slicc
 Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2773 Dátum: 2006 április 12, 13:28:56 »

aza!
Na majd lesz valami.
ha bejönne ez a felmelegítem - kitágul dolog, az  jó lenne.

OFF
Tudod: A férfinak kettőt kell tövig nyomnia!
A másik a gázpedál...
ON

 Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Leon 1303
« Hozzászólás #2772 Dátum: 2006 április 12, 13:26:52 »

A Monza vég, ha jól tudom (olyan az enyém is), amelyik öblösödik a végén...
aza!
Na majd lesz valami.
ha bejönne ez a felmelegítem - kitágul dolog, az  jó lenne.
Oldalak: 1 ... 1941 1942 1943 1944 1945 [1946] 1947 1948 1949 1950 1951 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.