www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 00:42:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1769 1770 1771 1772 1773 [1774] 1775 1776 1777 1778 1779 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14047709 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #9682 Dátum: 2006 November 10, 06:59:45 »

szerencsére semmi...
hoppá, 2000!

Miért is: "szerencsére semmi"???
Nem a megmentések híve vagy?  Shocked Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9681 Dátum: 2006 November 10, 06:54:02 »

Zárlat az nincs, semmi más nem szipkázza az akksit, ezt kimértem már.


A feszszabályzón amúgy, ha pörgetem a motort melyik érintkezőknek kell mozognia?
Mert ugye van rajta kettő, egy rögtön szemben, meg egy hátul, amit alig látni. Ha megtúráztatom, akkor a hátsó az behúz, de a másik semmit nem csinál.
Szerintem ne spórolj:
Új akksi, új fesszab (vagy pöpec bontott). Kár annyit sakkozni, ezeket úgyis cserélned kell. (ilyen öreg kocsin ezek cserére érettek - legalábbis ebben az autóban sztem tuti.)
Esetleg ha 12V-ra akarod alakítani, akkor sajna el kell kezdeni gyűjteni a cuccot...
Ha már egy fesszabályzóhoz ilyen szinten kell piszkálni, az szerintem kuka.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9680 Dátum: 2006 November 10, 03:01:48 »

de az is lehet hogy valami zarlat van az autodban ezt ugy  tudod legegyszerubben kiszurni hogy az aksival sorba beraksz egy ampermerot

Zárlat az nincs, semmi más nem szipkázza az akksit, ezt kimértem már.


A feszszabályzón amúgy, ha pörgetem a motort melyik érintkezőknek kell mozognia?
Mert ugye van rajta kettő, egy rögtön szemben, meg egy hátul, amit alig látni. Ha megtúráztatom, akkor a hátsó az behúz, de a másik semmit nem csinál.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9679 Dátum: 2006 November 10, 02:58:08 »

Megoldás - régi akksi ki, supermarketbe be és Bosch Silver-t bele. Mondjuk 6V-nál csöppet nehezebb lehet szerezni hirtelen pótaksit.
Emlékeim szerint volt egy feszmérő applikálva a gép paneljére, az milyen töltést mutat?


A műszerfalban van egy Ampermérő, közvetlenül az akksiba menő-jövő áramot figyeli. Délelőtt friss akksival, jelzett is töltést végig, + irányban hajladozott. Aztán most már lámpa nélkül áll középen, lámpával meg dől negatív irányba...

Ezen agyalok, hogy vegyek-e bele egy új 6V-os akksit kb. 10 e-ért, ha ez lesz a baj, vagy inkább már alapból vegyek egy 12V-os dinamót, meg önindítót. Gondolom olyan 5-5 ezerért már lehet találni...
Mert hosszú távon, használatra tuti jobb a 12V, ez nem kétség. De ez a 6V olyan régies, meg különleges, sajnálom.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9678 Dátum: 2006 November 10, 02:51:12 »

én ezt már próbáltam, de nem sikerült ! (a 65ös rat bogin) gondoltam, ha a szomszon is lejár akksi nélkül akkor a bogár is  Tongue

levettem az akksit és a két sarut egymásnak nyomtam... de leállt.
eleve lehetetlen (zárlat lesz, mert a pozítívat belevezeted a test kábelbe, ezért a test is (-) pozitív lesz és máris kész a rövid zárlat)

szerintem.



Hát de minek kötötted össze a plusz-minuszt?  Huh

Elvileg amúgy, tényleg mennie kell akksi nélkül, lehet alapjáraton nem, de emelt fordulaton biztos. A dinamós Skoda simán megy! Nem is muszáj bele akksi:) Bár ha jól tom, ez hosszabb távon elintézi a dinamót, mert nincs neki elég gerjesztés.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9677 Dátum: 2006 November 10, 02:47:20 »

majd a  nő betolja akihez mész  Grin

Sajnos nem nő ügy volt, hanem balek-vizsga:) Most tértem haza.
Szerencsére bírta még cuflával az akksi, bár már hazafelé csak 60-nál aludt ki a töltéslámpa 4.ben....
Holnap töltés lesz megint:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9676 Dátum: 2006 November 09, 23:43:07 »


azt nezd meg hogyha beinditod az autot s leveszed az aksit akkor megye e az auto.mert ha igen akkor van toltesed.


én ezt már próbáltam, de nem sikerült ! (a 65ös rat bogin) gondoltam, ha a szomszon is lejár akksi nélkül akkor a bogár is  Tongue

levettem az akksit és a két sarut egymásnak nyomtam... de leállt.
eleve lehetetlen (zárlat lesz, mert a pozítívat belevezeted a test kábelbe, ezért a test is (-) pozitív lesz és máris kész a rövid zárlat)

szerintem.

az akksinak több a szerepe, mint egyszerű vezető. a generátor/dinamó folyamatosan tölti az akksit, a fogyasztók meg fokyamatosan szívják. az a szerencsés , ha a generátor/dinamó többet tölot vissza mint amennyit kivesznek a fogyasztók 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9675 Dátum: 2006 November 09, 23:32:18 »

Na kérnék némi ötletet tőletek, hátha jártatok már így:

Pár napja hoztuk haza a 6V-os 65-ös Bogarat, egy Nyíregyháza-Miskolcot mentünk vele lámpával, azt még bírta, de aztán a városban később lemerült az akksi. A töltéslámpa  kb. fülre csak olyan 2000-es fordulattól aludt ki, 50-nél 4.ikben még égett. Amikor már hazaértünk nyíregyről, utána mentünk le a városba itt miskolcon, indulni még önindítóval indult simán. Aztán kb. 10 perc városi kocsikázás után, már az önindító nemnagyon bírt tekerni, betoltuk, ment. Kb további 10 perc kocsikázás után, már kezdett kihagyni, csak akkor ment ha visszaszúrtuk, és jól pörgött a moci, a lámpa is már elég halvány volt. Haza is húztunk vele "tőgázon".
Mára feltöltöttem az akksit, beletettem, pöccröff, és láss csodát a töltéslámpa már jóformán alapjáratom elaludt. De menetközben sosem égett, nemhogy 50-nél 4.ben. Megörültem, azt hittem megjavult, mert előtte a feszszab érintkezőit is megsmirgliztem, azt hittem ez volt a baj. Mentem ma vele városban kb. 4 szer egy 6 km-es távot. Most legutóbb, hogy jöttem haza, már megint egyre több ideig, nagyobb fordulatig ég a töltéslámpa!!alapjáraton már stabilan ég, 50-nél 4.ben bár még nem, de már látom, az lesz a következő. Magyarul, mintha menne el a töltés szép lassan, de ez mi a fenétől lehet? Nem ismerem a töltés lámpa bekötését, hogy tulajdonképpen mit is jelez, de van egy olyan gyanum, mintha az akku feszültséggel lenne kapcsolatban, tehát lehet, hogy az akksim halott, és nem veszi fel a töltést, valami ilyesmire gondolok. Más autókban általában, ha gyenge az akksi, ha nem, ha van töltés a lámpa elaszik és kész, függetlenül attól, hogy az akksi full töltött, vagy mondjuk már indítani sem bír. Vagy esetleg a feszszabályzóban nem húz be valami, nemtudom.
Mindenesetre a töltés szép lassan eltűnik az autóból, az akksi meg merül. Arról megint nincs gyakorlatom, hogy egy akksinak semmi töltéssel mennyit kérne bírnia, a könyvben az van, hogy lámpákkal 1,5 óra is lehet.
Ma még ki kell mennem az egyetemre, csak éjszaka jövök valamikor vissza /nem ivászat lesz/, és pöppet aggaszt, hogy nehogy lemerüljek:)



majd a  nő betolja akihez mész  Grin
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #9674 Dátum: 2006 November 09, 22:02:42 »

Na kérnék némi ötletet tőletek, hátha jártatok már így:

Pár napja hoztuk haza a 6V-os 65-ös Bogarat, egy Nyíregyháza-Miskolcot mentünk vele lámpával, azt még bírta, de aztán a városban később lemerült az akksi.


Mekkmester módra vagyok szaki, de egyszer egy hirtelen akksihalálnál ugyanez a szindróma volt, egyszerüen nem vette fel a töltést az akkumulátor, valószínüleg zárlatos lett (már ha van ilyen) Megoldás - régi akksi ki, supermarketbe be és Bosch Silver-t bele. Mondjuk 6V-nál csöppet nehezebb lehet szerezni hirtelen pótaksit.
Emlékeim szerint volt egy feszmérő applikálva a gép paneljére, az milyen töltést mutat?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9673 Dátum: 2006 November 09, 22:02:09 »

a toltes jelzo lampa a dinamora van kotve az akksinak semi koze hozza
azt nezd meg hogyha beinditod az autot s leveszed az aksit akkor megye e az auto.mert ha igen akkor van toltesed.
de muszerrel is meg lehet merni, de sajnos nem tudom hogy a dinamonak mennyi lehet a toltesi feszultsege.
ezen az oldalon talalsz sok segitseget http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
de az is lehet hogy valami zarlat van az autodban ezt ugy  tudod legegyszerubben kiszurni hogy az aksival sorba beraksz egy ampermerot s ott mutatja hogy mennyi aram megy el s sorba leveszed afogyattokat marmint kiveszed a bitiket s amelyiknel nullat m utat az a huny s ott kell megkeresni hol zarlatos
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #9672 Dátum: 2006 November 09, 22:00:02 »

Ha van rá mód,én kiprobálnám egy biztosan jó akksival.

Tóth Zoltán
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9671 Dátum: 2006 November 09, 21:59:32 »

Na kérnék némi ötletet tőletek, hátha jártatok már így:

Pár napja hoztuk haza a 6V-os 65-ös Bogarat, egy Nyíregyháza-Miskolcot mentünk vele lámpával, azt még bírta, de aztán a városban később lemerült az akksi. A töltéslámpa  kb. fülre csak olyan 2000-es fordulattól aludt ki, 50-nél 4.ikben még égett. Amikor már hazaértünk nyíregyről, utána mentünk le a városba itt miskolcon, indulni még önindítóval indult simán. Aztán kb. 10 perc városi kocsikázás után, már az önindító nemnagyon bírt tekerni, betoltuk, ment. Kb további 10 perc kocsikázás után, már kezdett kihagyni, csak akkor ment ha visszaszúrtuk, és jól pörgött a moci, a lámpa is már elég halvány volt. Haza is húztunk vele "tőgázon".
Mára feltöltöttem az akksit, beletettem, pöccröff, és láss csodát a töltéslámpa már jóformán alapjáratom elaludt. De menetközben sosem égett, nemhogy 50-nél 4.ben. Megörültem, azt hittem megjavult, mert előtte a feszszab érintkezőit is megsmirgliztem, azt hittem ez volt a baj. Mentem ma vele városban kb. 4 szer egy 6 km-es távot. Most legutóbb, hogy jöttem haza, már megint egyre több ideig, nagyobb fordulatig ég a töltéslámpa!!alapjáraton már stabilan ég, 50-nél 4.ben bár még nem, de már látom, az lesz a következő. Magyarul, mintha menne el a töltés szép lassan, de ez mi a fenétől lehet? Nem ismerem a töltés lámpa bekötését, hogy tulajdonképpen mit is jelez, de van egy olyan gyanum, mintha az akku feszültséggel lenne kapcsolatban, tehát lehet, hogy az akksim halott, és nem veszi fel a töltést, valami ilyesmire gondolok. Más autókban általában, ha gyenge az akksi, ha nem, ha van töltés a lámpa elaszik és kész, függetlenül attól, hogy az akksi full töltött, vagy mondjuk már indítani sem bír. Vagy esetleg a feszszabályzóban nem húz be valami, nemtudom.
Mindenesetre a töltés szép lassan eltűnik az autóból, az akksi meg merül. Arról megint nincs gyakorlatom, hogy egy akksinak semmi töltéssel mennyit kérne bírnia, a könyvben az van, hogy lámpákkal 1,5 óra is lehet.
Ma még ki kell mennem az egyetemre, csak éjszaka jövök valamikor vissza /nem ivászat lesz/, és pöppet aggaszt, hogy nehogy lemerüljek:)


a toltes jelzo lampa a dinamora van kotve az akksinak semi koze hozza
azt nezd meg hogyha beinditod az autot s leveszed az aksit akkor megye e az auto.mert ha igen akkor van toltesed.
de muszerrel is meg lehet merni, de sajnos nem tudom hogy a dinamonak mennyi lehet a toltesi feszultsege.
ezen az oldalon talalsz sok segitseget http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9670 Dátum: 2006 November 09, 21:54:11 »

Szerintem vidd el egy villamossági szerelőhöz.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9669 Dátum: 2006 November 09, 21:39:55 »

Na kérnék némi ötletet tőletek, hátha jártatok már így:

Pár napja hoztuk haza a 6V-os 65-ös Bogarat, egy Nyíregyháza-Miskolcot mentünk vele lámpával, azt még bírta, de aztán a városban később lemerült az akksi. A töltéslámpa  kb. fülre csak olyan 2000-es fordulattól aludt ki, 50-nél 4.ikben még égett. Amikor már hazaértünk nyíregyről, utána mentünk le a városba itt miskolcon, indulni még önindítóval indult simán. Aztán kb. 10 perc városi kocsikázás után, már az önindító nemnagyon bírt tekerni, betoltuk, ment. Kb további 10 perc kocsikázás után, már kezdett kihagyni, csak akkor ment ha visszaszúrtuk, és jól pörgött a moci, a lámpa is már elég halvány volt. Haza is húztunk vele "tőgázon".
Mára feltöltöttem az akksit, beletettem, pöccröff, és láss csodát a töltéslámpa már jóformán alapjáratom elaludt. De menetközben sosem égett, nemhogy 50-nél 4.ben. Megörültem, azt hittem megjavult, mert előtte a feszszab érintkezőit is megsmirgliztem, azt hittem ez volt a baj. Mentem ma vele városban kb. 4 szer egy 6 km-es távot. Most legutóbb, hogy jöttem haza, már megint egyre több ideig, nagyobb fordulatig ég a töltéslámpa!!alapjáraton már stabilan ég, 50-nél 4.ben bár még nem, de már látom, az lesz a következő. Magyarul, mintha menne el a töltés szép lassan, de ez mi a fenétől lehet? Nem ismerem a töltés lámpa bekötését, hogy tulajdonképpen mit is jelez, de van egy olyan gyanum, mintha az akku feszültséggel lenne kapcsolatban, tehát lehet, hogy az akksim halott, és nem veszi fel a töltést, valami ilyesmire gondolok. Más autókban általában, ha gyenge az akksi, ha nem, ha van töltés a lámpa elaszik és kész, függetlenül attól, hogy az akksi full töltött, vagy mondjuk már indítani sem bír. Vagy esetleg a feszszabályzóban nem húz be valami, nemtudom.
Mindenesetre a töltés szép lassan eltűnik az autóból, az akksi meg merül. Arról megint nincs gyakorlatom, hogy egy akksinak semmi töltéssel mennyit kérne bírnia, a könyvben az van, hogy lámpákkal 1,5 óra is lehet.
Ma még ki kell mennem az egyetemre, csak éjszaka jövök valamikor vissza /nem ivászat lesz/, és pöppet aggaszt, hogy nehogy lemerüljek:)


VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9668 Dátum: 2006 November 09, 21:23:04 »

10 amper 6 volt = 60 watt ooo. ennyit venne fel egy rádió ?

Inkább csak 5-öt , de biztosa mi biztos. Az biztos, hogy 3-4 A nem elég neki, ha jó nagy hangerővel , 4 hangszóróval nyomod a gyári 4*40W-ot.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9667 Dátum: 2006 November 09, 19:27:39 »

Neked nagyon oda lehet a dinamód mert én 4 éven keresztül jártam napi 7+7km-t (oda-vissza) dolgozni (Bp 2.ker-13.ker) 44Ah-s akumlátorom ma is üzemképes annak ellenére hogy a kocsit 2 éve nem használom csak mélyen alkalmi jelleggel.Nekem ez az aksi most a stonenál merült le először Tibiben mert valami szívja az aksit ha áll a kocsi.....
Sohasem volt vele bajom.Ez egyébként Exide aksi.Egyetlen dolgot nem bír el a dinamó, és ez a tescós ülésfűtés két ülésen.Sajnos majdnem sikerült így egyszer lemerülni menet közben (ez a művészet csírák!  Grin ) de sikerült időben észre venni hogy tovább nyújtóztunk mint a takarónk ....
Nekem még a zenét is jól bírta.
Én azért attól viszketek amikor olyan kocsiban van generátor amibe évszám szerint nem lehetne.ez kicsit olyan mint a cseplemezzel borított motortér és a kocsi színére fényezett turbinaház....

nekem dinamós, én reggel 12km-t teszek meg 3/4 óra alatt és nem az átlagsebességgel haladok, reggel megy a világítás, a rádió, az ülésfűtés, párás időben a hátsó ablakfűtés. az első akksim lehetett vagy 4 éves, mikor megdöglött, a mostani is asszem a 3.-at tapossa és működik szó nélkül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9666 Dátum: 2006 November 09, 18:23:04 »

Mekkora arra az esély, hogy erre itthon rendszámot adjanak?  Shocked Huh Undecided

http://www.race-taxi.ch/gallery/album/slides/01.html
szerencsére semmi...
hoppá, 2000!

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9665 Dátum: 2006 November 09, 17:38:12 »

pedig de négyésfélvoltoslaposelem helyett generátor és 10cm széles repedezettdiagonál helyett michelin pilot power    ja 225/mittomén Grin

1303LS
« Hozzászólás #9664 Dátum: 2006 November 09, 17:36:27 »

Neked nagyon oda lehet a dinamód mert én 4 éven keresztül jártam napi 7+7km-t (oda-vissza) dolgozni (Bp 2.ker-13.ker) 44Ah-s akumlátorom ma is üzemképes annak ellenére hogy a kocsit 2 éve nem használom csak mélyen alkalmi jelleggel.Nekem ez az aksi most a stonenál merült le először Tibiben mert valami szívja az aksit ha áll a kocsi.....
Sohasem volt vele bajom.Ez egyébként Exide aksi.Egyetlen dolgot nem bír el a dinamó, és ez a tescós ülésfűtés két ülésen.Sajnos majdnem sikerült így egyszer lemerülni menet közben (ez a művészet csírák!  Grin ) de sikerült időben észre venni hogy tovább nyújtóztunk mint a takarónk ....
Nekem még a zenét is jól bírta.
Én azért attól viszketek amikor olyan kocsiban van generátor amibe évszám szerint nem lehetne.ez kicsit olyan mint a cseplemezzel borított motortér és a kocsi színére fényezett turbinaház....

Nekem dinamóm?  Huh
Mi az a dinamó? Evil
Az egész pusztán elmélet.
Viszont mostmár majd keresek egy töltési jelleggörbét fordulatszámilag dinamóra meg generátorra aztán jól iderakom nektek.
7+7km-rt tötyörögjél lépésben a körúton mondjuk egy hétig csúcsban(de máshova ne menj) aztán kiderül mit bír, tölt a dinamó.
Az Exide az jó az asszem nagyindítóáramú és extrémen kisüthető és asszem -10ben is jóval többet tud mint egy sima.
szeda_1970
« Hozzászólás #9663 Dátum: 2006 November 09, 16:49:46 »

Neked nagyon oda lehet a dinamód mert én 4 éven keresztül jártam napi 7+7km-t (oda-vissza) dolgozni (Bp 2.ker-13.ker) 44Ah-s akumlátorom ma is üzemképes annak ellenére hogy a kocsit 2 éve nem használom csak mélyen alkalmi jelleggel.Nekem ez az aksi most a stonenál merült le először Tibiben mert valami szívja az aksit ha áll a kocsi.....
Sohasem volt vele bajom.Ez egyébként Exide aksi.Egyetlen dolgot nem bír el a dinamó, és ez a tescós ülésfűtés két ülésen.Sajnos majdnem sikerült így egyszer lemerülni menet közben (ez a művészet csírák!  Grin ) de sikerült időben észre venni hogy tovább nyújtóztunk mint a takarónk ....
Nekem még a zenét is jól bírta.
Én azért attól viszketek amikor olyan kocsiban van generátor amibe évszám szerint nem lehetne.ez kicsit olyan mint a cseplemezzel borított motortér és a kocsi színére fényezett turbinaház....

Tegyük fel városban dolgozni járzs az autóval, ne vidéki nagyvárost vegyünk hanem mondjuk nagypestet.
Na itt az alapjáraton tötyörgés reggel este órákig eltarthat.
Dinamóval az alapjárati (és a fölött picivel) töltőáram ritkán kúszik 10A fölé.
Tegyük fel, hogy 10A átlagot tud tölteni a dinamó tötymörgés közben, de te világítást használsz csak ez az állapot simán lehet össz-vissz 15A áramfelvétel.(50W-os izzókkal is).
Van -5A rünk.
Nézve azt hogy az aksi 50% töltöttség mellett már nem igazán pörgeti meg az önindítónkat, nem nehéz kikövetkeztetni, hogy egy 45AH aksiból (legyünk optimisták) ki tudunk csikarni 25AH-t, eddíg indít az önindító, tehát 5óra X -5A pont indíthatatlanná váló autót eredményez.
Ha a gépet nem hazsnáljuk ilyen körülmények között csak mondjuk hoszabb utakon ahol a dinamó is képes akár 50A-el is tölteni tök mindegy hogy dinamó vagy generátor.
A generátornak az előnye hétköznapi használat mellett csak az alacsony fordulatszámok környékén jelentkezik, az már képes alapjárat felett picivel is talán 20+Aeket leadni.Ha van kedve valakinek majd tesz be dörbéket.
AZ hogy autópályán 50A-el vagy 70A-el tölt tök mindegy, pontosabban NEM tölt mert csak a pillanatnyilag megkívánt pár ampert fogja leadni mindkettő.
Ha valaki "nagyzenét" akar a gépébe akkor meg számolgasson azt rakjon be amit épp jónak lát, az már egy más világ.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9662 Dátum: 2006 November 09, 12:54:25 »

Semmi esély nincs. Mintha a nulláról építenél magadnak egy kocsit. Meg anyagilag se jönnél ki jól. Tervek, engedélyek, regadó.

ez kurva jó. mi ez ? 1 es bódé 3 as alvázon, porke motorral ? az elején a mozdonyorrot húzhatták volna egyenesebbre, íyg kcisit elefánt szerű a dolog Cheesy amúgy királyság.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9661 Dátum: 2006 November 09, 12:44:27 »

Node ezé bírna 5-10 Ampert?

10 amper 6 volt = 60 watt ooo. ennyit venne fel egy rádió ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #9660 Dátum: 2006 November 09, 10:52:20 »

Mekkora arra az esély, hogy erre itthon rendszámot adjanak?  Shocked Huh Undecided

http://www.race-taxi.ch/gallery/album/slides/01.html

Semmi esély nincs. Mintha a nulláról építenél magadnak egy kocsit. Meg anyagilag se jönnél ki jól. Tervek, engedélyek, regadó.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9659 Dátum: 2006 November 09, 10:40:14 »

Mekkora arra az esély, hogy erre itthon rendszámot adjanak?  Shocked Huh Undecided

http://www.race-taxi.ch/gallery/album/slides/01.html
csak restaurálni kell, minősíttetni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9658 Dátum: 2006 November 09, 10:30:54 »

Mekkora arra az esély, hogy erre itthon rendszámot adjanak?  Shocked Huh Undecided

http://www.race-taxi.ch/gallery/album/slides/01.html

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #9657 Dátum: 2006 November 09, 09:25:13 »

tutdtok valami jo szert mondani ami a karburátort kitisztitja maradt rajta még valami szennyezödés ami nem akart lejönni a belsejéböl
EVIPASS rozsdaeltávolítóba áztatni.Csak figyelni kell, nehogy elkezdje oldani az öntvényt. Amikor forrósodik és feketedik az egész karbi, és közben  iszonyúan pezseg, na akkor már azt teszi. Csak saját felelősségre. Nekem a Meggyesi Balázs mondta, de ő több órás áztatást javasolt. Nekem 15 percnél már ki kellett kapnom. De tényleg tiszta lett.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9656 Dátum: 2006 November 09, 00:07:06 »

  valószínű10et  nem de a töltésed sem bírná a 6v 20A -minuszt


Nem lesz jó ez a 6V-os rendszer  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9655 Dátum: 2006 November 08, 23:59:02 »

Node ezé bírna 5-10 Ampert?
  valószínű10et  nem de a töltésed sem bírná a 6v 20A -minuszt

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9654 Dátum: 2006 November 08, 23:45:48 »

   esz kee csinálniééé eszkee csinálniéé produkció ahogy Győzike mondaná Grin Shocked transzverter 6-12 vót

Node ezé bírna 5-10 Ampert?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9653 Dátum: 2006 November 08, 22:49:34 »

  mer amatőr vagy nekem van olyan pici is Shocked
akkor kölcsön kérhetném hagy megoldjam ezt a kis problémát
s ha megtetszik akkor felvásárolom az összes flexet a világon Evil Evil
s szétvágok mindent ami a kezembe kerül
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #9652 Dátum: 2006 November 08, 22:47:36 »

tutdtok valami jo szert mondani ami a karburátort kitisztitja maradt rajta még valami szennyezödés ami nem akart lejönni a belsejéböl
Nekem amikor az üledéket a karbi aljáról nem bírtam felvakarni akkor féktisztító spray-vel sikerültteljesen tisztára mosni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9651 Dátum: 2006 November 08, 22:46:35 »

sajna nincs olyan pici flexem ami beférne oda  Grin Grin
de ha szétvágnám apro darabokra Huh Huh
  mer amatőr vagy nekem van olyan pici is Shocked

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9650 Dátum: 2006 November 08, 22:43:47 »

   először azt akartam Grin
sajna nincs olyan pici flexem ami beférne oda  Grin Grin
de ha szétvágnám apro darabokra Huh Huh
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9649 Dátum: 2006 November 08, 22:41:00 »

...én azt vártam, hogy vki benyögi a flexet  Evil
   először azt akartam Grin

dt
« Hozzászólás #9648 Dátum: 2006 November 08, 22:40:27 »

   aha királyvíz   Grin

...én azt vártam, hogy vki benyögi a flexet  Evil
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9647 Dátum: 2006 November 08, 22:39:46 »

Üdv!

Új bogaras vagyok egy 6V-os példánnyal.

Nem lenne valakinek ötlete, vagy egy bevált kapcsolása egy 6V -->12 V átalakítóra a  magnó számára? Egy olyan kb. 5-10 A kéne 12V ból.
   esz kee csinálniééé eszkee csinálniéé produkció ahogy Győzike mondaná Grin Shocked transzverter 6-12 vót

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9646 Dátum: 2006 November 08, 22:37:26 »

tutdtok valami jo szert mondani ami a karburátort kitisztitja maradt rajta még valami szennyezödés ami nem akart lejönni a belsejéböl
   aha királyvíz   Grin

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9645 Dátum: 2006 November 08, 22:21:15 »

tutdtok valami jo szert mondani ami a karburátort kitisztitja maradt rajta még valami szennyezödés ami nem akart lejönni a belsejéböl
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9644 Dátum: 2006 November 08, 22:14:27 »

Üdv!

Új bogaras vagyok egy 6V-os példánnyal.

Nem lenne valakinek ötlete, vagy egy bevált kapcsolása egy 6V -->12 V átalakítóra a  magnó számára? Egy olyan kb. 5-10 A kéne 12V ból.
   nyárára 12vos leszel addig meg kibírod 

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9643 Dátum: 2006 November 08, 22:08:37 »

Üdv!

Új bogaras vagyok egy 6V-os példánnyal.

Nem lenne valakinek ötlete, vagy egy bevált kapcsolása egy 6V -->12 V átalakítóra a  magnó számára? Egy olyan kb. 5-10 A kéne 12V ból.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1769 1770 1771 1772 1773 [1774] 1775 1776 1777 1778 1779 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.