www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 17:08:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1753 1754 1755 1756 1757 [1758] 1759 1760 1761 1762 1763 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14039954 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10322 Dátum: 2006 November 26, 16:22:50 »

Hosszú cumizások sorozatában ma volt egy sikerélményem: a 944 rögzítőfékét sikerült úgy átalakítanom, hogy a szabvány bogár kötél használható. Egy alkartrész újragyártása és egy vörösréz fitting - amit a Szepes retettentő utálattal nézett - felhasználásával.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #10321 Dátum: 2006 November 26, 15:48:36 »

http://www.porfesto.hu
16.ker
annyira nem vagyok megelégedve a minőséggel: a felni belső része és pereme találkozásánál nem olyan szép, de asszem, ennek technológiai okai vannak, szóval lehet, hogy máshol sem csinálnák meg szebben.
eléggé korrektenk tűnnek az árak.a Soroksári úton krómoznak/eloxálnak is,alkudozni lehet,nincs fix ár Cheesy
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10320 Dátum: 2006 November 26, 15:46:18 »

egyébként iszonyú szórás van szinterezés árakban. volt, ahol 3500-5500Ft/db-os árat mondtak. itt meg 1500Ft/db volt a homokolás és 2500/db a porfestés.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10319 Dátum: 2006 November 26, 15:43:49 »

lehet tudni hogy hol?én amit tudok és jó/olcsó az a Soroksári út és egy Gyömrőn
http://www.porfesto.hu
16.ker
annyira nem vagyok megelégedve a minőséggel: a felni belső része és pereme találkozásánál nem olyan szép, de asszem, ennek technológiai okai vannak, szóval lehet, hogy máshol sem csinálnák meg szebben.

1963 VW1200 DeLuxe
RNIE
« Hozzászólás #10318 Dátum: 2006 November 26, 15:36:01 »

szinter. 16ezer volt a 4 felni porfestése homokszórással együtt.
lehet tudni hogy hol?én amit tudok és jó/olcsó az a Soroksári út és egy Gyömrőn
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10317 Dátum: 2006 November 26, 15:30:23 »

Neked parkettázott garázsod van ???? Roll Eyes
hihi, jó mi? egyébként parketta hatású PVC.  Smiley
a rápermeteződött alvázvédőt elég szar volt felpucolni. ráment egy fél üveg nitrohigítóm és egy csomó rongy.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10316 Dátum: 2006 November 26, 15:28:02 »

fELNI AZ SZINTER VAGY SPRAY?
szinter. 16ezer volt a 4 felni porfestése homokszórással együtt.

1963 VW1200 DeLuxe
dt
« Hozzászólás #10315 Dátum: 2006 November 26, 15:25:58 »

tegnapi és ma délelőtti szmb: az igazán szar téli idő beállta előtt egy kis felkészítés. 4 kereket lekaptam autót felbakoltam, kerékjáratokat kefével, ronggyal, ahol kellett tompa csavarhúzóval megtisztítottam a felesleges dzsuvától, ahol egy kis rozsdát találtam, ott megcsiszoltam, alapoztam, alvázvédtem. futóműelemeket és fékdobokat lecsiszoltam drótkorongos flexszel és csiszolóvászonnal, majd átfestettem Korant rozsdaátalakító trutyival. végül totál kifújtam a kerékjáratokat alvázvédővel. ugyanezt a fellépők aljával. a padlótálcákat is átnéztem, de mindössze 3db 5 Forintos méretű helyen kellett csak belejavítani. legvégül felszereltem a frissen felújított téli jubifelnigarnitúrámat. ebben a jó időben akár a ház előtt is meg lehet csinálni. egy kis kedvcsináló:


szépek lettek a kerekek
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #10314 Dátum: 2006 November 26, 15:25:37 »

Neked parkettázott garázsod van ???? Roll Eyes
a letisztított autót a nappaliban szereli Wink
Süni
« Hozzászólás #10313 Dátum: 2006 November 26, 15:24:17 »

tegnapi és ma délelőtti szmb:

Neked parkettázott garázsod van ???? Roll Eyes
RNIE
« Hozzászólás #10312 Dátum: 2006 November 26, 15:22:36 »

fELNI AZ SZINTER VAGY SPRAY?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10311 Dátum: 2006 November 26, 15:21:11 »

tegnapi és ma délelőtti szmb: az igazán szar téli idő beállta előtt egy kis felkészítés. 4 kereket lekaptam autót felbakoltam, kerékjáratokat kefével, ronggyal, ahol kellett tompa csavarhúzóval megtisztítottam a felesleges dzsuvától, ahol egy kis rozsdát találtam, ott megcsiszoltam, alapoztam, alvázvédtem. futóműelemeket és fékdobokat lecsiszoltam drótkorongos flexszel és csiszolóvászonnal, majd átfestettem Korant rozsdaátalakító trutyival. végül totál kifújtam a kerékjáratokat alvázvédővel. ugyanezt a fellépők aljával. a padlótálcákat is átnéztem, de mindössze 3db 5 Forintos méretű helyen kellett csak belejavítani. legvégül felszereltem a frissen felújított téli jubifelnigarnitúrámat. ebben a jó időben akár a ház előtt is meg lehet csinálni. egy kis kedvcsináló:


1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10310 Dátum: 2006 November 26, 14:58:15 »

Szrintem is a gumipókkal és szigetelőszalaggal mindent meg lehet oldani. Ha  már nem, eldobhatod az autót!  Cheesy

mennyi bajod van?!
köss rá egy gatyagumit!
RNIE
« Hozzászólás #10309 Dátum: 2006 November 26, 14:44:09 »

6/12 vagy 12/6?   Mert ez a nagyon nem mind1:)
431-9748
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10308 Dátum: 2006 November 26, 13:31:55 »

Ez jól hangzik, megyek és megnézem, De nekem az új padlólemezen nem rémlik.

mennyi bajod van?!
köss rá egy gatyagumit!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10307 Dátum: 2006 November 26, 13:30:03 »

Ez jól hangzik, megyek és megnézem, De nekem az új padlólemezen nem rémlik.

Ha jól emlékszem a pedálkonzol mögött van egy lemezke a palóra csavarozva és abba ütközik egy kiálló része a pedálnak.
A lemezke luka ovális ha jól rémlik és ezzel állítod a pedál állását.
1303LS
« Hozzászólás #10306 Dátum: 2006 November 26, 13:21:19 »

Ez rendben is van. De mi akadályozza meg, hogy a pedál hátra (a vezető felé) essen, és a kötélszem kiakadjon?

Ha jól emlékszem a pedálkonzol mögött van egy lemezke a palóra csavarozva és abba ütközik egy kiálló része a pedálnak.
A lemezke luka ovális ha jól rémlik és ezzel állítod a pedál állását.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10305 Dátum: 2006 November 26, 12:52:47 »

Ez rendben is van. De mi akadályozza meg, hogy a pedál hátra (a vezető felé) essen, és a kötélszem kiakadjon?

Lehet, hogy eltört az a rugó a kiemelő tengelynél.
Nekem is el volt , kicseréltem.
Én szeretem a kuplungot jól lentfogósan használni, félúttól szinte holtjáték van(van aki hülyéz is érte  Grin )
És így is szépen felhúzza a pedált alaphelyzetbe.
1303LS
« Hozzászólás #10304 Dátum: 2006 November 26, 12:31:09 »

Kösz a válaszokat. De így lötyög, mint b*zi seggében a ceruza.
Lehet, hogy eltört az a rugó a kiemelő tengelynél.
Nekem is el volt , kicseréltem.
Én szeretem a kuplungot jól lentfogósan használni, félúttól szinte holtjáték van(van aki hülyéz is érte  Grin )
És így is szépen felhúzza a pedált alaphelyzetbe.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10303 Dátum: 2006 November 26, 12:22:48 »

Kösz a válaszokat. De így lötyög, mint b*zi seggében a ceruza.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10302 Dátum: 2006 November 26, 11:34:36 »

semmi sem húzza vissza, pontosabban maga a kuplung szerkezet húzza vissza csak
szerintem


...meg a kiemelőtengelyen lévő rugó (kívül). Más nincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10301 Dátum: 2006 November 26, 11:33:43 »

stunt te mivel fujnád le blokkot?


Eddig sima keréktárcsa ezüsttel fújtam (simán bírja, mégcsak meg sem sárgul egy kicsit sem) de ezt mattfekete hőállóval fogom, mielőtt megcsiszolom, felületét elsimítom. Az ezüst már nem tetszik, ráadásul azt mondják az okosok (Gene Berg, EMPI stb.), hogy a matt fekete miatt jobb a hőleadása. Ezt nem nagyon értem, azt gondolnám, hogy festetlenül a legjobb, de más sok helyen olvastam, biztos igaz...


Másrészt meg milyen jól fog kinézni a szép matt fekete blokk a fényes, új csavarokkal és a új (-nak kinéző) karbikkal...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10300 Dátum: 2006 November 26, 11:29:55 »


ez egy tök új motor lesz és az 1.6os megmarad vagy azt döntötted szét megin?

Ez egy tök új (másik) motor lesz. A gyári motor pihen egy kicsit. (Az előbb mentem vele egy keveset, elég remek az a motor, mostanra járódott be. És ez a hideg jót tesz neki, sokkal jobban megy, mint a nyári melegben. Talán kicsit dúsra van karburálva. Halad a gép, nagyon tuti. 150 után remeg a kormány.  Wink )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10299 Dátum: 2006 November 26, 11:27:35 »

az Elring az milyen minőség?

Az is jó. Mindenesetre jobb, mnint a Sabó.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10298 Dátum: 2006 November 26, 11:20:35 »

Sürgős segítség kéne!
Mi a fene húzza vissza a kuplungpedált előre, azaz feszíti ki a kötelet? Semmi rugót nem látok. A kinyomó villa karján van egy rugó, ami alaphelyzetbe húzza - aztán ennyi? A kötelet valaminek előfeszített helyzetben kellene tartania.

semmi sem húzza vissza, pontosabban maga a kuplung szerkezet húzza vissza csak
szerintem

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10297 Dátum: 2006 November 26, 11:08:53 »

A fékpedálon van. Szépen neki is nyomja a főfékhengernek. De ezen a tetves kuplunkon nem látok semmit, még csak  a helyét sem.

a pedálsoron (pedálsorban) is van egy rugó emlékeim szerint.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10296 Dátum: 2006 November 26, 11:04:11 »

Sürgős segítség kéne!
Mi a fene húzza vissza a kuplungpedált előre, azaz feszíti ki a kötelet? Semmi rugót nem látok. A kinyomó villa karján van egy rugó, ami alaphelyzetbe húzza - aztán ennyi? A kötelet valaminek előfeszített helyzetben kellene tartania.

a pedálsoron (pedálsorban) is van egy rugó emlékeim szerint.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10295 Dátum: 2006 November 26, 10:57:26 »

Sürgős segítség kéne!
Mi a fene húzza vissza a kuplungpedált előre, azaz feszíti ki a kötelet? Semmi rugót nem látok. A kinyomó villa karján van egy rugó, ami alaphelyzetbe húzza - aztán ennyi? A kötelet valaminek előfeszített helyzetben kellene tartania.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10294 Dátum: 2006 November 26, 09:38:01 »

boscheból csak a német a jó, a török meg indiai gyártmány az nagyon béna!

bosch W8AC vagy ennek megfelelő NGK

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10293 Dátum: 2006 November 26, 01:08:42 »

Hali!
VWedd meg,ha jó a bogiba(a bontottat majdnem ennyiért kapod meg),de szerintem 1 benzinszűrő kéne neked,meg egy alapos karbitisztítás!Ja, és én megvagyok elégedve a BOSCH gyertyákkal!

bosch W8AC vagy ennek megfelelő NGK
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #10292 Dátum: 2006 November 26, 01:02:32 »

Ejj, gyerkőcök kibaszott ma velünk a Bogár....
Mászkáltunk a városban, semmi baj, egyszercsak elkezdett torpanni, leállni, mintha kifogyna a benya. De benya volt benne. Gondoltuk AC.  Ki is próbáltuk, nem nyomott szart se, pedig a csőből szívtunk utána benzint, szal volt benne bőven. csináltunk a mocitető felé egy ejtőtartályt gndoltuk jó lesz.... De préseltük, nyomtuk a benzint a karbiba, az istennek nem engedte be, csak nagy lassan, kb. 10 perc alatt egy 100m-nyire elegendő naftát. Toltuk, hol beindult egy kicsit, leküzdöttünk így kb. 1 km-t. Ezután jött egy domb, ahol lakunk. Félig feljött a parton, aztán megállt. Itt a parton érdekes mód az AC is megjavult....

Szal a lényeg, most kicsit felhúzott a Bogár, ennyit még egy autóval sem szívtunk, mint ma. Fizetem a tanulópénzt rendesen.
Szar az AC is, szar a karbiban az úszónak a szelepe is. Lesz meló.

Néztem ilyen szlovén zsírúj AC pumpát a UNIXnál, 4300 körüli áron. Jó az?
Hali!
VWedd meg,ha jó a bogiba(a bontottat majdnem ennyiért kapod meg),de szerintem 1 benzinszűrő kéne neked,meg egy alapos karbitisztítás!Ja, és én megvagyok elégedve a BOSCH gyertyákkal!

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10291 Dátum: 2006 November 26, 00:42:51 »

Ja meg, tudom lámer kérdés, de milyen gyertyát szeret a Bogár?

Vettem bele nemrég 4 új Brisk N17-est, elvileg ez a 175-ös hőérték, ezt ajánlotta a Brisk katalógus Bogárhoz, de nem égnek barnára, hanem ilyen száraz, kormos feketék. Skodákba a Brisk nagyon jó volt, de ehhez nem az igazi úgyfest.
Előtte volt benne két régi Magneti marelli, azok előírás szerinti őzbarnák voltak.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10290 Dátum: 2006 November 26, 00:37:05 »

Hudáknál van átalakító 24-12,12-6v 5ezer

6/12 vagy 12/6?   Mert ez a nagyon nem mind1:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10289 Dátum: 2006 November 26, 00:36:14 »

Gáyri Blaupunkt van, ami a rádiókhoz is valo. 6V be és 12V ki

És az mennyibe kerül, ill.mennyire terhelhető (A)?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
RNIE
« Hozzászólás #10288 Dátum: 2006 November 26, 00:02:50 »

Hudáknál van átalakító 24-12,12-6v 5ezer
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10287 Dátum: 2006 November 25, 23:53:25 »

Ejj, gyerkőcök kibaszott ma velünk a Bogár....
Mászkáltunk a városban, semmi baj, egyszercsak elkezdett torpanni, leállni, mintha kifogyna a benya. De benya volt benne. Gondoltuk AC.  Ki is próbáltuk, nem nyomott szart se, pedig a csőből szívtunk utána benzint, szal volt benne bőven. csináltunk a mocitető felé egy ejtőtartályt gndoltuk jó lesz.... De préseltük, nyomtuk a benzint a karbiba, az istennek nem engedte be, csak nagy lassan, kb. 10 perc alatt egy 100m-nyire elegendő naftát. Toltuk, hol beindult egy kicsit, leküzdöttünk így kb. 1 km-t. Ezután jött egy domb, ahol lakunk. Félig feljött a parton, aztán megállt. Itt a parton érdekes mód az AC is megjavult....

Szal a lényeg, most kicsit felhúzott a Bogár, ennyit még egy autóval sem szívtunk, mint ma. Fizetem a tanulópénzt rendesen.
Szar az AC is, szar a karbiban az úszónak a szelepe is. Lesz meló.

Néztem ilyen szlovén zsírúj AC pumpát a UNIXnál, 4300 körüli áron. Jó az?

nyugodj meg! vettél egy felújításra váró bogarat....még sok 10 000 elmegy mire azt mondod majd hogy nyugalomban elindulhatsz vele akár 500km-t is
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10286 Dátum: 2006 November 25, 23:24:59 »

Valakinek esetleg nincs otthon 6/12 V-os átalakító invertere? Kb.5-10 A-es.

Kéne egy....

Ilyesmire gondolok:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZVVkVwUVVrWkZkdz09&pid=VkZaU1RtVnJOWEZaTTJoUVVrWnJkdz09&PHPSESSID=2aeb57445699a366f9ef7d7340eab1ae

Gáyri Blaupunkt van, ami a rádiókhoz is valo. 6V be és 12V ki
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10285 Dátum: 2006 November 25, 23:19:12 »


Hivatalosan 5000 km-enként kell olajat cserélni, gykori városi használatnál 2500 km-enként.

Vagy évente 1x Rovinj elött :-)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10284 Dátum: 2006 November 25, 22:51:01 »

Ejj, gyerkőcök kibaszott ma velünk a Bogár....
Mászkáltunk a városban, semmi baj, egyszercsak elkezdett torpanni, leállni, mintha kifogyna a benya. De benya volt benne. Gondoltuk AC.  Ki is próbáltuk, nem nyomott szart se, pedig a csőből szívtunk utána benzint, szal volt benne bőven. csináltunk a mocitető felé egy ejtőtartályt gndoltuk jó lesz.... De préseltük, nyomtuk a benzint a karbiba, az istennek nem engedte be, csak nagy lassan, kb. 10 perc alatt egy 100m-nyire elegendő naftát. Toltuk, hol beindult egy kicsit, leküzdöttünk így kb. 1 km-t. Ezután jött egy domb, ahol lakunk. Félig feljött a parton, aztán megállt. Itt a parton érdekes mód az AC is megjavult....

Szal a lényeg, most kicsit felhúzott a Bogár, ennyit még egy autóval sem szívtunk, mint ma. Fizetem a tanulópénzt rendesen.
Szar az AC is, szar a karbiban az úszónak a szelepe is. Lesz meló.

Néztem ilyen szlovén zsírúj AC pumpát a UNIXnál, 4300 körüli áron. Jó az?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10283 Dátum: 2006 November 25, 20:42:25 »

Buszosok!

van valakinek hibátlanul működő BN4es kályhálya ???

van 2db ac-m , eggyiksem megy, de nem tom mi a bibi... szeretném kipróbálni valakinek a buszában, hogy ott működik-e.

köszi

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1753 1754 1755 1756 1757 [1758] 1759 1760 1761 1762 1763 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.