www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 00:02:40
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1709
1710
1711
1712
1713
[
1714
]
1715
1716
1717
1718
1719
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14019043 alkalommal)
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12082 Dátum:
2007 Január 14, 12:40:24 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2007 Január 13, 21:21:34
Már látom, hogy egy falusi ladatuner, elkezdi óvatosan melegíteni a szomszéd gazdától lopott ammónium-nitrátot!
lehet, hogy vidéken ez a szokás, de itt pöstön úgy mennek a dolgok, hogy a szutyukituner(vagy a dudubogártuner) bemegy a fűszereshez és megveszi a habpatront 45 forintért
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12081 Dátum:
2007 Január 14, 09:03:18 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 12, 17:37:21
nem mind1, hogy kipuffgáz, vagy villanyáram nyomja a luftot ?
a turbó lényege nem az, hogy a hengerbe minnél több levegőt(oxigént) juttasson a jobb (tökéletesebb) égés érdekében ?
ha a karbit helyezem nyomás alá, akkor nem lesz jó?
Erről egy kis értekezés a Ford-Klubon :
6000-es fordulat, ergo 100 fordulat mp-enkent.
Ez egy hengerre 50 hasznos ütemet jelent, bar erre nincs szüksegünk,
csak ugy mondtam...
Na mar most, ahogy Schmidi is irta, ket fötengelyfordulat alatt meg vegbe
egy teljes periodus, vagyis minden masodik fordulatonkent sziv minden
egyes henger (egy 1.6-os negyhengeres motornal) 400ccm=0.4 liter
levegöt, ha elmeleti idealis hengertöltöttseget veszünk alapul. Tehat egy
másodperc alatt 50-szer sziv 1.6 litert, ami kerek 80 liter.
Attol eltekintettem, hogy az egyes hengerek 180°-kal el vannak csuszva
egymashoz kepest, mivel egy allandosult folyamatnal ami az egyik
hengernel es az egyik periodusnal kesöbb kezdödik, az az elözö
periodusnal kesöbb fejezödik be, ezert mertem egyszerüsiteni.
A ventillara visszaterve, ha 80mm a teljes atmerö, ahol a levegö aramlani
tud, akkor 1,6m hosszu legoszlopot kell attolnia maga elött mp-enkent,
mert ha nem tudja, akkor a motor fogja azt atszivni, viszont akkor nem
hogy feltöltesröl nem beszelhetünk, hanem egyenesen fojtas, amit kepvisel.
Es 80mm-es atmerön 1,6m hossz azert nem kis teljesitmenyt igenyel.
De nem megoldhatatlan, csak atgondolando. Viszont ha mar feltölteni
szeretnenk, akkor ennel több levegöt kell szallitania, s nem csak szallitani,
hanem maga elött nyomassal megtartani. S ez a nehez. Mert mondjuk
egy 1bar-os feltölteshez kellene 3,2m-es oszlopot szallitania, ellenben
maga utan letrehozni es megtartani a nyomast, az a nehez. Es ahhoz
mar tenyleg kellenek az amperek...
Schmidi írta:
1,6 liter x 6000 f/perc = 9600 liter / perc
9600 liter / 60 mp = 160 liter / másodperc
De mivel egy főtengelyfordulatra csak két hengert töltesz, ezért 80 liter / mp.
Szerintem
Végülis, ez nem több, mint 288 m3/óra, végülis, ehez nem kell túl nagy ventillátor, elég egy kb. 3 kW motorteljesítményű.........
Gondolom a generátor nem kapna röhögőgörcsöt, ha ezt el kéne látnia árammal
Ráadásul ez ugye axiálventillátor, ami nyomásra nem képes dolgozni, ráadásul, ez d~60 mm, saccolva a szállítását, tudhat kb. 50 m3/órát, és azt is akkor, ha szabad áramlásban van. Geree-nek igaza volt, mivel ennek kisebb a szállítása, mint a levegőigény, semmit nem csinál, csak egy jó nagy dugót
v.iván írta:
Végülis, ez nem több, mint 288 m3/óra, végülis, ehez nem kell túl nagy ventillátor, elég egy kb. 3 kW motorteljesítményű.....
Most mi az a 3kW??? Ezen vagytok kiakadva? Csak betesztek meg masik
negy generatort, s az maris el fogja tudni latni azt a motort 12V-rol
250 Amperrel...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12080 Dátum:
2007 Január 14, 08:01:19 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 18:15:43
amit egyszer már szétszedtek, az már soha nem lesz a régi
Már úgy érted, hogy amit összeraktak otthon az nem lesz olyan, mint a gyárban összerakott?
Ez általában tényleg így van, mert az emberek nem figyelnek a motor összerakásánál bizonyos dolgokra.
Pl. őszintén mondjátok meg, hogy ki foglalkozik ilyennel egy motor (akár drága és tisztességes) felújítása során:
- szelep nyomórudak becsiszolása az új szeleptőkékbe és himbákba (vagy megszámozva ugyanoda visszarakni, ha nem kell semmit cserélni)
- szeleptőkék furatainak ellenőrzése
- himbák lógásának mérése, esetleg perselyezése (olajfurat!!)
- vezérműkerék párosítás ha új, esetleg kopás (foghézag) mérés
- stb. még kb 20 dolgot írhatnék
Ha ezeket nem ellenőrizzük és nem tudjuk, hogy mit vehetünk elfogadható értéknek és mi a kopáshatáron túli akkor egyáltalán nem csoda, hogy az otthon összerakott motor mindig zajosabb és általában gyengébb, mint a gyári.
De ha kellő energiát fektetünk bele, és tudjuk mit nézzünk (és pénzünk is van) akkor igenis lehet jobb motort is csinálni, mint a gyári.
(Sokan csinálják (Alpina, AMG, Oettinger, Brabus, etc.) hogy megvesznek széria autókat, darabokra szedik, módosítják a blokkot és egyedi, kis sorozatban összerakják. Az igaz, hogy ezen cégek némelyike akár gyárnak is tekinthető, de pl. az Oettinger (Okrasa) régen is ezt csinálta. Amire a gyárban nem volt pénz és kapacitás, nem volt elég pontos egy tuning motorhoz azt kijavította. A gyárban nem űrlények rakják össze a motorokat, ráadásul bizonyos tűrések csökkentése hatványozottan emeli a gyártási költségeket, következésképpen a szükségesre mennek csak. Mindent lehet finomítani.)
De abban egyetértünk, (általánosságban) a szétszedett és összerakott motor nem lesz olyan, mint a gyári új.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12079 Dátum:
2007 Január 14, 00:03:42 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 18:44:08
N2O -t már próbáltam, de nem segített
(habszifonba +5 patron)
segít az csak nagyobb szifon kell + üzemanyag mert a töblet oxigéntől még nem történik semmi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon 1303
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12078 Dátum:
2007 Január 13, 21:21:34 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 18:48:58
aki nem hinné:
http://www.freeweb.hu/hmika/Lexikon/Html/Dinox.htm
lehet, hogy keveset nyomtam bele?
(alapjáraton próbáltam, állóhelyzetben)
"Ammónium-nitrát ("pétisó") melegítéses lebomlásakor keletkezik:
NH4NO3 = N2O+2H2O
Óvatos hevítés szükséges, mert hirtelen hevítés robbanást okozhat. "
Már látom, hogy egy falusi ladatuner, elkezdi óvatosan melegíteni a szomszéd gazdától lopott ammónium-nitrátot!
De legalább nem fog továbböröklődni a hülyeség...
Nem játék...
Kibaszott nagyot tud robbanni
pl nyomásra is érzékeny, 6db 50kg-os zsáknál többet egymásra pakolni tilos, mert elszállhat az egész kaminyon...
és ezek még lassan akarják melegíteni
jah...laborkörülmények között, beállított melegítésnél, kis mennyiségben esetleg...
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12077 Dátum:
2007 Január 13, 19:42:06 »
Idézetet írta: 1303LS - 2007 Január 13, 19:33:26
Tudod vannak a festmények amik milliókat érnek, pedig csak vászon meg egy kis festék elmázolva, mégis.
motornál sajna ez a példa nem mérvadó...
hisz ha korrektül van megcsinálva, akkor minden motor egyforma! mert 1mm az mindenhol 1mm
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12076 Dátum:
2007 Január 13, 19:34:19 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2007 Január 13, 18:38:16
Húbazmeg, ne vegyetek bogarat...
Elkobzás?
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12075 Dátum:
2007 Január 13, 19:33:26 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 18:15:43
amit egyszer már szétszedtek, az már soha nem lesz a régi
Persze, ha valaki szakbarbár módon rakja utána össze.
Ha meg mindent megcsinálsz tutira akkor az lehet olyan jó mint a gyári, sőt, viszont azt már nem tudod eladni mert annyit nem fizet érte senki.
Tudod vannak a festmények amik milliókat érnek, pedig csak vászon meg egy kis festék elmázolva, mégis.
Ja a habszifonos meg mosótartályosalkoholos pótkerekeslevegős dolgokkal meg húzzatok a gányolós topicba.
Bill
Hozzászólások: 8612
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12074 Dátum:
2007 Január 13, 19:14:27 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 18:15:43
amit egyszer már szétszedtek, az már soha nem lesz a régi
sok esetben szerencsére!
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12073 Dátum:
2007 Január 13, 18:48:58 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 18:44:08
N2O -t már próbáltam, de nem segített
(habszifonba +5 patron)
aki nem hinné:
http://www.freeweb.hu/hmika/Lexikon/Html/Dinox.htm
lehet, hogy keveset nyomtam bele?
(alapjáraton próbáltam, állóhelyzetben)
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12072 Dátum:
2007 Január 13, 18:44:08 »
Idézetet írta: Mákos - 2007 Január 13, 18:36:02
vagy nem levegővel, hanem N2O val fújni fel
vagy tömény alkoholt tenni az ablakmosótartályba, és azt vezetni hátra a karbihoz. aztán előzéskor nyomkodni az abalktörlőkapcosló közepét
N2O -t már próbáltam, de nem segített
(habszifonba +5 patron)
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12071 Dátum:
2007 Január 13, 18:38:16 »
Idézetet írta: Mákos - 2007 Január 13, 18:36:02
vagy nem levegővel, hanem N2O val fújni fel
vagy tömény alkoholt tenni az ablakmosótartályba, és azt vezetni hátra a karbihoz. aztán előzéskor nyomkodni az abalktörlőkapcosló közepét
Húbazmeg, ne vegyetek bogarat...
Bácsi Győző
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12070 Dátum:
2007 Január 13, 18:36:02 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 18:29:17
pótkereket fel kell fújni 3 bar-ra. aztán nagy hirtelen mint a nitrót rányomni a karbira... tutti, hogy működne, csak ki kéne építénei egy légvezeték rendszert...
bár akkor már lehet, hogy egyszerűbb egy turbó beépítése...
vagy nem levegővel, hanem N2O val fújni fel
vagy tömény alkoholt tenni az ablakmosótartályba, és azt vezetni hátra a karbihoz. aztán előzéskor nyomkodni az abalktörlőkapcosló közepét
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12069 Dátum:
2007 Január 13, 18:29:17 »
Idézetet írta: Mákos - 2007 Január 13, 18:19:47
ilyet én is felvetettem egyszer, aztán jól lehurrogtak,hogy hülyeség. Sportmotoroknál szokták alkalmazni, igaz,ott kcisit naygobb sebességek érhetőek el ,mitn bogárral
pótkereket fel kell fújni 3 bar-ra. aztán nagy hirtelen mint a nitrót rányomni a karbira... tutti, hogy működne, csak ki kéne építénei egy légvezeték rendszert...
bár akkor már lehet, hogy egyszerűbb egy turbó beépítése...
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12068 Dátum:
2007 Január 13, 18:19:47 »
Idézetet írta: ESZ - 2007 Január 13, 08:25:31
még a keleti ótós korszakomban próbálkoztam befogni a menetszelet és bevezetni a karbiba teljesitményfokozás céljából, osztálytársaim röhögtek, de mikor bemutatót tartottam,akkor már nem, kb 80-tól érződött a hatás nyomatékosabb lett a motor, a Warci kiakasztotta az órát,tiszta felszállási élmény volt
ja és sűrü levegőszűrőcsere
ilyet én is felvetettem egyszer, aztán jól lehurrogtak,hogy hülyeség. Sportmotoroknál szokták alkalmazni, igaz,ott kcisit naygobb sebességek érhetőek el ,mitn bogárral
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12067 Dátum:
2007 Január 13, 18:15:43 »
Idézetet írta: 1303LS - 2007 Január 13, 18:13:52
amit egyszer már szétszedtek, az már soha nem lesz a régi
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12066 Dátum:
2007 Január 13, 18:13:52 »
Én személy szerint mind
i
g is csodálkoztam az ilyen kijelentéseken, hogy kurvajómotor, meg csak be kell állítani és elszalad 200ezret, stb, stb..... mikor az illető egy használt motort szétszedés nélkül minősít.
Vegyük az én motoromat, nagyon jól fogyaszt nagyon jól megy (1.2eshez mértem) olaj nulla fogyás belőle, nagyon szép hangja van ha a kis szelephézaghangot leszámítom belőle.Viszont ha valakinek el akarnám adni nem tudnám azt mondani rá, hogy ilyen meg olyan, mert NEM TUDOM, NEM szedtem még szét NEM láttam nem tudom ? km van benne, nem tudom hogy használta az előző tulaj.
Az már csak hab a tortán hogy kalapácsolt motorszámmal azonosítok egy motort, ha valaki látott már pár motort akkor tudnia kell hogy az az-e mint amit mutat.
Ezért is szoktam mondogatni mikor valaki úgy kezdi hogy beszart a motorom kéne venni bele egy "jó" bontottat, hogy hülyeség.
Akkor inkább spórolja ki a vonalbafúrást, vállalja be a kicist nagyobb csapágyhézagot és csinálja meg csak féltutira a motort, lehet hogy jobban jár mint egy tök ismeretlen szarral.Ha már annyira spórolni kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2007 Január 13, 18:16:33 írta 1303LS
»
dt
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12065 Dátum:
2007 Január 13, 18:05:24 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2007 Január 13, 17:27:53
Először legyen biztos a történet, talán.
"ha kiderül a valós tényállás"
azt hiszem nem írtam mást, mint Te...
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12064 Dátum:
2007 Január 13, 17:27:53 »
Idézetet írta: dt - 2007 Január 13, 17:21:26
azt gondolom, hogy ha kiderül a valós tényállás, akkor jó lenne tudni, hogy kivel vigyázzunk motor(meg egyéb)-ügyben...
Először legyen biztos a történet, talán.
Bácsi Győző
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12063 Dátum:
2007 Január 13, 17:27:36 »
Idézetet írta: dt - 2007 Január 13, 17:21:26
azt gondolom, hogy ha kiderül a valós tényállás, akkor jó lenne tudni, hogy kivel vigyázzunk motor(meg egyéb)-ügyben...
én nem mondok neveket
a motor jelenlegi tulajdonosa gyanítom itt van a fórumon ha akar majd ő nyilatkozik
én csak sétálgattam ma és megláttam ezt a hengerfejet és felkeltette az érdeklődésemet, hogy hogyan lehet ilyen szétvert hengerfejet létrehozni
egyszer már láttam egy hasonlót, mikor összeszereléskor belejtettek egy csapágy-golyót a hengerbe, de lusták voltak kiszedni és így jártak vele sokáig
na az a hengerfej 100x szebben nézett ki ennél, messze nem volt ennyire szétverve
sz'al megláttam a hengerfejet és rákérdeztem a dologra, így tudtam meg a teljes kerettörténetet
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
dt
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12062 Dátum:
2007 Január 13, 17:21:26 »
Idézetet írta: KIZS - 2007 Január 13, 17:15:53
Szal, ma véletlenül összefutottam egy motorral, amit (információim szerint) egy olyan szerelő adott el valakinek, akit itt mindenki ismer és általában a "ki a legjobb szerelő" kérdésnél az első helyeken merül fel a neve. Na ez a motor 2 literes injektoros, púpos dugattyús Porsche motorként lett eladva 100 ezer forint körüli összegért. Az volt a mondás, hogy motor tök jó állapotban van nem kell vele semmit sem csinálni, legfeljebb egy-két tömítést kell csak cserélni benne. (Ez a kerettörténet ami eljutott hozzám. Direkt nem írok neveket, mert lehet nem igaz az egész.)
- az eladó visszaadja a pénzt (erről hallani sem akar)
azt gondolom, hogy ha kiderül a valós tényállás, akkor jó lenne tudni, hogy kivel vigyázzunk motor(meg egyéb)-ügyben...
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12061 Dátum:
2007 Január 13, 17:18:10 »
Idézetet írta: KIZS - 2007 Január 13, 16:51:20
igen
sajna nem látszik szépen, de azért észrevehető, hogy hengerfej állapota pici kagy kívánni valót maga után
(olyan mintha belelőttek volna söréttel, majd hegyes kalapáccsal ütögették volna napokig)
ebből már csak az a kérdés következik, hogy valyon milyen motor az aminek ilyen a hengerfeje?
Lehetne egy porlasztócsúcs-hibás diesel-motoré, akár...
Bácsi Győző
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12060 Dátum:
2007 Január 13, 17:15:53 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 13, 16:52:27
ez találós kérdés ?
igazándiból ma rájöttem, hogy miért örülök annyira, hogy kiszálltam ebből a "bogarazzunk" dologból
és ennek a legkevesebb köze a "bogárhoz" van
Szal, ma véletlenül összefutottam egy motorral, amit (információim szerint) egy olyan szerelő adott el valakinek, akit itt mindenki ismer és általában a "ki a legjobb szerelő" kérdésnél az első helyeken merül fel a neve. Na ez a motor 2 literes injektoros, púpos dugattyús Porsche motorként lett eladva 100 ezer forint körüli összegért. Az volt a mondás, hogy motor tök jó állapotban van nem kell vele semmit sem csinálni, legfeljebb egy-két tömítést kell csak cserélni benne. (Ez a kerettörténet ami eljutott hozzám. Direkt nem írok neveket, mert lehet nem igaz az egész.)
A motor megvevődött és a biztonság kedvéért meg lett bontva. A tapasztalatok:
- motor kívűlről egy hányás: sáros, olajos, szivárog az olaj belőle
- a blokknak ránézésre (azon kívűl, hogy óvodás módszerrel bele van ütve egy porsche motorszám) semmi köze nincs a porschehoz, sima buszmotor
- púpos dugattyúk igazándiból sima mezei busz dugók (a rendes 70 lovas, homorú tetejű)
- motort annyira megfőzték egyszer, hogy a dugók milimétereket zsugorodtak a hőtől
- bár még nem lett megnézve de gyanítom, hogy a vez. tengely is sima busz
- hengerfejről próbáltam fotót készíteni azt (talán) láttátok
A lehetőségek:
- ebből motor lesz, de akkor hozzávetőlegesen 250-300 ezer forintot kell költeni (ha mindent megcsináltatnak rajta), persze ekkor iscsak egy 70 lovas busz motort kapunk, a Porschehoz semmi köze
- ebből motor lesz, de minden bontott nincs gépmunka járni fog de semmi "különleges" illetve semmi garancia a tartós működésre (ez 150-ből talán megúszható)
- kuka és bukva van 100 ropi
- az eladó visszaadja a pénzt (erről hallani sem akar)
hát ennyi
örülök, hogy manapság már kimaradok az ilyen "hogyan basszuk át a másik fejét" játékokból
és megemlítem, hogy olyan forrásból lett vásárolva a motor, amit az itt levők 100%-os garanciának vesznek
a motor tényleg annyira kalap szar, hogy lehet holnap visszamegyek egy digit géppel és rendesen körbefotózom
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12059 Dátum:
2007 Január 13, 16:52:27 »
Idézetet írta: KIZS - 2007 Január 13, 16:42:43
Sajna rendkívűl rossz a kép, de azért felteszem a kérdést, hogy tudjátok mi ez?
ez találós kérdés ?
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12058 Dátum:
2007 Január 13, 16:51:20 »
Idézetet írta: SiD - 2007 Január 13, 16:47:22
én hengerfejnek nézem...
igen
sajna nem látszik szépen, de azért észrevehető, hogy hengerfej állapota pici kagy kívánni valót maga után
(olyan mintha belelőttek volna söréttel, majd hegyes kalapáccsal ütögették volna napokig)
ebből már csak az a kérdés következik, hogy valyon milyen motor az aminek ilyen a hengerfeje?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12057 Dátum:
2007 Január 13, 16:47:22 »
Idézetet írta: KIZS - 2007 Január 13, 16:42:43
Sajna rendkívűl rossz a kép, de azért felteszem a kérdést, hogy tudjátok mi ez?
én hengerfejnek nézem...
1963 VW1200 DeLuxe
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12056 Dátum:
2007 Január 13, 16:42:43 »
Sajna rendkívűl rossz a kép, de azért felteszem a kérdést, hogy tudjátok mi ez?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Tyrsec
Hozzászólások: 277
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12055 Dátum:
2007 Január 13, 09:48:53 »
koszi az info
Idézetet írta: Süni - 2007 Január 13, 00:56:30
bugmaster embere 4-5e-ért csinálja, kiviteltől függően. Neki a velúr, sárga pozícionálóval 4500,- volt. A nagyobb probl az, hogy az ember Kecskeméten van, ez bp-ről még 2-2 e Ft postaktg oda-vissza.
Ime :
<beszúrt kép törölve>
Csak a vaku miatt szürke, amúgy majdnem fekete. Nekem most csinálja a 128-asba a gyári Abarth kormányt, nem velúr lesz, piros cérnával, piros pozícionálóval.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12054 Dátum:
2007 Január 13, 08:56:02 »
itt meg az eleje a hűtésnek
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12053 Dátum:
2007 Január 13, 08:54:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 Január 13, 08:37:46
Én mindig attól aggódom, ha csinálok valami nem gyárit, hogy mikor fog besz*rni, mert nincs kipróbálva, stb.
Itt pl. kell azt a trükköt csinálni a hengerfej tőcsavarokkal, excenterrel el kell őket tolni. Meghúzod a tőcsavarokat (mennyivel?) és aztán egyszer megmelegíted a motort tisztességesen és a tőcsavar kihúzza az excenterelkket a blokkból...
Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a CrMo 8 mm-es hengerfejcsavarokat a typ1 motoron jobban meghúzzák mint 28 Nm...aztán felmelegszik a blokk és a case savert (menetperselyt) kihúzza, mert a CrMo csavar nem tágul annyit, mint a hengerhüvely és a hengerfej.
És hány hasonló dolog lehet egy ilyen összeépítésnél?
Ne gondold, hogy károgok, csak legyél óvatos...
jó tanács mindig jól jön, maradnak az eredeti tőcsavarok, és marad az eredeti hengerfej is ami egy kissé szintén át lesz alakitva amit elég szivatósnak tartok,tehát nem lesz szükség excenterre, egy hibalehetőség kizárva.A másik a hűtés amit megfogok duplázni két turbinás lesz, nehogy a megszoruljon a moci mert a wbx-nek kissebb az illesztése a hengereknél,valami hasonlóra mint ennél a porke mocinál.
www.talizmansport.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12052 Dátum:
2007 Január 13, 08:37:46 »
Idézetet írta: ESZ - 2007 Január 13, 08:27:33
külföldi honlapokról szerzem az infót, már amennyi van, sőt nagyon kevés,bár több emberkének sikerült, hátha nekem is, az biza hogy nem lehet összecsapni
Én mindig attól aggódom, ha csinálok valami nem gyárit, hogy mikor fog besz*rni, mert nincs kipróbálva, stb.
Itt pl. kell azt a trükköt csinálni a hengerfej tőcsavarokkal, excenterrel el kell őket tolni. Meghúzod a tőcsavarokat (mennyivel?) és aztán egyszer megmelegíted a motort tisztességesen és a tőcsavar kihúzza az excenterelkket a blokkból...
Sokan elkövetik azt a hibát, hogy a CrMo 8 mm-es hengerfejcsavarokat a typ1 motoron jobban meghúzzák mint 28 Nm...aztán felmelegszik a blokk és a case savert (menetperselyt) kihúzza, mert a CrMo csavar nem tágul annyit, mint a hengerhüvely és a hengerfej.
És hány hasonló dolog lehet egy ilyen összeépítésnél?
Ne gondold, hogy károgok, csak legyél óvatos...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12051 Dátum:
2007 Január 13, 08:27:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 Január 13, 08:20:26
Erre nagyon kíváncsi vagyok! Nem kis meló, sok buktatóval.
külföldi honlapokról szerzem az infót, már amennyi van, sőt nagyon kevés,bár több emberkének sikerült, hátha nekem is, az biza hogy nem lehet összecsapni
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12050 Dátum:
2007 Január 13, 08:25:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 Január 13, 08:19:36
Egy a legkisebb turbo is tölt 0.4 bar-t abszolút túlnyomásban. Szerinted ez az elektromos vacak mennyi túlnyomást tud? 0.01 bar ?
Teljesen esélytelen bármi teljesítménynövekményt elérni vele.
még a keleti ótós korszakomban próbálkoztam befogni a menetszelet és bevezetni a karbiba teljesitményfokozás céljából, osztálytársaim röhögtek, de mikor bemutatót tartottam,akkor már nem, kb 80-tól érződött a hatás nyomatékosabb lett a motor, a Warci kiakasztotta az órát,tiszta felszállási élmény volt
ja és sűrü levegőszűrőcsere
«
Utoljára szerkesztve: 2007 Január 13, 08:28:27 írta ESZ
»
www.talizmansport.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12049 Dátum:
2007 Január 13, 08:20:26 »
Idézetet írta: ESZ - 2007 Január 12, 19:16:24
lassan bontom az erőművet, kezdődik az átalakítás
Erre nagyon kíváncsi vagyok! Nem kis meló, sok buktatóval.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12048 Dátum:
2007 Január 13, 08:19:36 »
Idézetet írta: Qzma - 2007 Január 12, 17:17:31
ha rádugnám a karbira, a fúvórészét, akkor turbó lenne
teljesitmény nőne ?
Egy a legkisebb turbo is tölt 0.4 bar-t abszolút túlnyomásban. Szerinted ez az elektromos vacak mennyi túlnyomást tud? 0.01 bar ?
Teljesen esélytelen bármi teljesítménynövekményt elérni vele.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12047 Dátum:
2007 Január 13, 00:56:30 »
Idézetet írta: RNIE - 2007 Január 12, 23:56:16
15körül hallottam
bugmaster embere 4-5e-ért csinálja, kiviteltől függően. Neki a velúr, sárga pozícionálóval 4500,- volt. A nagyobb probl az, hogy az ember Kecskeméten van, ez bp-ről még 2-2 e Ft postaktg oda-vissza.
Ime :
Csak a vaku miatt szürke, amúgy majdnem fekete. Nekem most csinálja a 128-asba a gyári Abarth kormányt, nem velúr lesz, piros cérnával, piros pozícionálóval.
RNIE
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12046 Dátum:
2007 Január 12, 23:56:16 »
Idézetet írta: Tyrsec - 2007 Január 12, 23:54:26
Sziasztok,
Van valakinek otlete esetleg tapasztalata, hogy mennyiert lehet egy kormanyt borrel bevonatni?
Koszi.
15körül hallottam
Tyrsec
Hozzászólások: 277
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12045 Dátum:
2007 Január 12, 23:54:26 »
Sziasztok,
Van valakinek otlete esetleg tapasztalata, hogy mennyiert lehet egy kormanyt borrel bevonatni?
Koszi.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12044 Dátum:
2007 Január 12, 20:02:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2007 Január 12, 19:30:20
wbx
nem sokáig marad az
www.talizmansport.hu
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #12043 Dátum:
2007 Január 12, 20:02:15 »
Idézetet írta: FradiDaniVW1970 - 2007 Január 12, 19:58:38
Péntek este vannn
szerintem te arra gondoltál, hogy a nagyobb hengerürtartalom(lóerő) miatt a kuplung nem fogja bírni és csúszni fog...
a válasz nem, de hamarabb fog elkopni
semmiből sem kell újat venned, vagy módosítanod
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak:
1
...
1709
1710
1711
1712
1713
[
1714
]
1715
1716
1717
1718
1719
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...