www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 13:16:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1705 1706 1707 1708 1709 [1710] 1711 1712 1713 1714 1715 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14008158 alkalommal)
Leon 1303
« Hozzászólás #12242 Dátum: 2007 Január 18, 21:07:33 »

És mennyivel eszik többet, mint simán 1285-tel?
Mikor még a 31-es karbi volt rajta: 7,5-8 lici
most a weber-rel 10 lici  Grin
na de ahogy megy   Cool
Leon 1303
« Hozzászólás #12241 Dátum: 2007 Január 18, 21:06:22 »

az F1*** -1600 -okat lenyomom a kis 1200-sel  Cool
Donátot lehet lenyomtad, de engem csak próbáltál,
és NEM MENT  Grin
cöcö kikkalács  Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12240 Dátum: 2007 Január 18, 21:06:11 »

és kicsi olajfuratos...
és?
attól még jó  Grin
És mennyivel eszik többet, mint simán 1285-tel?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon 1303
« Hozzászólás #12239 Dátum: 2007 Január 18, 21:05:19 »

akkor olyan mint az enyém elvileg.
mert F1xx
és kicsi olajfuratos...
és?
attól még jó  Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12238 Dátum: 2007 Január 18, 21:04:05 »

A motorszám F1538***.
Akkor valszeg tavasszal belecsapok az átépítésbe és lessz ami lessz.

az F1*** -1600 -okat lenyomom a kis 1200-sel  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #12237 Dátum: 2007 Január 18, 21:03:41 »

megnéztem

F 1838...
akkor olyan mint az enyém elvileg. (?)
mert F1xxx     de kicsit fiatalabb..
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 18, 21:07:34 írta Typ117 »
Leon 1303
« Hozzászólás #12236 Dátum: 2007 Január 18, 21:02:29 »

nemtom...
asztem az F-es mocik mind ugyanolyanok...
nem?
megnéztem

F 1838...
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #12235 Dátum: 2007 Január 18, 20:59:43 »

A motorszám F1538***.
Akkor valszeg tavasszal belecsapok az átépítésbe és lessz ami lessz.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #12234 Dátum: 2007 Január 18, 20:54:43 »

nemtom...
asztem az F-es mocik mind ugyanolyanok...
nem?
ha csak a mai termést elolvasod láthatod hogy nem!
ha alulról megnézed (hol is az a felemelt fotó?) 2 olajszelepet kell látni. egyet a blokk végénél, egyet valahol előrébb. na nekem ez a második nincs Sad

hogy kezdődik a motorszámod az F után?
Leon 1303
« Hozzászólás #12233 Dátum: 2007 Január 18, 20:51:16 »

de pont az a lényeg te, hogy melyik F-esből Tongue
hogy kezdődik a motorszámod?
nemtom...
asztem az F-es mocik mind ugyanolyanok...
nem?
Leon 1303
« Hozzászólás #12232 Dátum: 2007 Január 18, 20:50:11 »

nem de nemis fogom,
ezt már leírtam...
Sőtt!!
Ha be lesz kötbe afront hűtő, akkor még a turbinában lévő hűtő is veszik,
és egy termosztát fog nyitni 80 fok körül,
szóval hideg indításkor sem a hengerekre nem fúj egyből a turbina, sem a keringő olajatnem hűti  Grin Grin Grin

Milyen okos vagyok  Grin Grin Grin
És tökéletes!
Jaaa, a szépet ki ne haggyam!
 Grin Grin Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #12231 Dátum: 2007 Január 18, 20:48:36 »

Nekem is F-esből csinált 1.6-om van és nagggyon baba lett, már 3.éve nyúzom így elég keményen, de semmi baja!!  Grin
de pont az a lényeg te, hogy melyik F-esből Tongue
hogy kezdődik a motorszámod?
Leon 1303
« Hozzászólás #12230 Dátum: 2007 Január 18, 20:46:45 »

termosztátot kikötötted? maxra...
nem de nemis fogom,
ezt már leírtam...
Leon 1303
« Hozzászólás #12229 Dátum: 2007 Január 18, 20:44:40 »

A végén kiderül mindenkinek ilyen motorja van  Grin
Nyugodtan rakjad ráfele az 1.6 dugószettet (+ 1.6 hengerfejeket) <- maresz árul jópénzért az adok-veszek topicban!
És kész is az 1.6-os moci!!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12228 Dátum: 2007 Január 18, 20:43:45 »

Jah, persze marhűra melegszik, de ezt eddig mocitető kiemeléssel orvosotam, de ez idén már front olajhűtőm is lesz!
termosztátot kikötötted? maxra...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12227 Dátum: 2007 Január 18, 20:42:31 »



A kérdéses motor egyébként 1969-es 1300-as.
Azért érdekel mert szeretnék belőle 1600-ost csinálni. Neki merjek állni vagy nem fogja bírni a terhelést.
Én most építgetek 1.6ot 1.3ból... várj egy két hetet és megmondom mijen...  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #12226 Dátum: 2007 Január 18, 20:41:41 »

Nekem is F-esből csinált 1.6-om van és nagggyon baba lett, már 3.éve nyúzom így elég keményen, de semmi baja!!  Grin
Jah, persze marhűra melegszik, de ezt eddig mocitető kiemeléssel orvosotam, de ez idén már front olajhűtőm is lesz!
Leon 1303
« Hozzászólás #12225 Dátum: 2007 Január 18, 20:40:22 »



A kérdéses motor egyébként 1969-es 1300-as.
Azért érdekel mert szeretnék belőle 1600-ost csinálni. Neki merjek állni vagy nem fogja bírni a terhelést.
Nekem is F-esből csinált 1.6-om van és nagggyon baba lett, már 3.éve nyúzom így elég keményen, de semmi baja!!  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #12224 Dátum: 2007 Január 18, 20:28:39 »



A kérdéses motor egyébként 1969-es 1300-as.
Azért érdekel mert szeretnék belőle 1600-ost csinálni. Neki merjek állni vagy nem fogja bírni a terhelést.
az enyém is ilyen. de én meghagynám gyárin a helyedben a '69es motort. én már így vettem az enyémet. egész nyáron a megfőzéstől tartottam, meg a hőmérőt néztem. mondjuk ez nem egy tökéletes motor az biztos. ezért nem tudom hogy mi van az 1600ra alakítás miatt és mi a kopás, vagy rosszul összeszerelés miatt.. majd meglátjuk.

persze tudom a megoldást, vegyem ki a hőmérőt  Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12223 Dátum: 2007 Január 18, 20:20:57 »


A kérdéses motor egyébként 1969-es 1300-as.
Azért érdekel mert szeretnék belőle 1600-ost csinálni. Neki merjek állni vagy nem fogja bírni a terhelést.

ha nem hajtod szét, akkor bírja.

kiccsabival legóztunk 1.6-ost F-es motorból.
feltett szándékom volt, hogy széthajtom, de nem sikerült. :-))
az avataromban lévő képen is az a motor volt benne.
gumifüst yeeeeeaaaah... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #12222 Dátum: 2007 Január 18, 20:02:18 »

 

A kérdéses motor egyébként 1969-es 1300-as.
Azért érdekel mert szeretnék belőle 1600-ost csinálni. Neki merjek állni vagy nem fogja bírni a terhelést.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12221 Dátum: 2007 Január 18, 17:00:34 »

Hellósztok.
Kéne egy jó kis tanács.

A karbim(28-as) spricni rendszere kb. 5 heti polcon állás után "berohadt". Áztatom benzinbe, fékolajba, fújom kompresszorral, piszkálom dróttal, de nem jó!
Maga a kis réz spricni az jó, a membrán és a spricni közti szakaszban van a bibi valahol. Van ott esetleg valami kis golyó is?
Amikor felraktam a polcra, jó volt....

Mit csináljak, főzzem ki valami oldatban?
Eléggé idegesít.....

Skodi: igen, van egy golyó, azt egy kis réz drótocska tartja bent a járatban, ha végigköveted, megtalálod. Elvileg nem szabad eltömődnie, az csak egy sima cső.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12220 Dátum: 2007 Január 18, 16:56:16 »

Motortér hangszigetelőt, lehet kapni valahol?

Pl. BugBox. Gyári.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12219 Dátum: 2007 Január 18, 14:50:07 »

Motortér hangszigetelőt, lehet kapni valahol?
   szedd ki a turbinámból  Grin

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12218 Dátum: 2007 Január 18, 14:18:01 »

Motortér hangszigetelőt, lehet kapni valahol?
úgy tudom, a Hudákmisinél kapható belőle korrekt minőségű (is).

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12217 Dátum: 2007 Január 18, 14:11:12 »

Motortér hangszigetelőt, lehet kapni valahol?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12216 Dátum: 2007 Január 18, 13:06:26 »

azzal a nehéz tégla kasztnival biztos meg is lehet. Sad
én is féltem  megfőzéstől, de csak mert állandóan a hőmérőt néz(t)em Smiley
        én is szakács vagyok  bekapta a turbina a tűzfal hangszigetelést (gyárit) még a temosztátom is szétpukkadt mikor megálltam sercegett pattogott az egész de a tömítések meg a szelepek kibírták úgyhogy egyenlőre nem borítom szét Shocked

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #12215 Dátum: 2007 Január 18, 12:23:53 »

Najólvan megnyugodtam, mert nekem a buszban F1... számú van és úgy rémlett hogy 1 szelepes (csak én nem vagyok biztos semmiben.  Embarrassed ) ja és azt jól meg is főztem 1.6-os hengerekkel.  Sad
azzal a nehéz tégla kasztnival biztos meg is lehet. Sad
én is féltem  megfőzéstől, de csak mert állandóan a hőmérőt néz(t)em Smiley
1303LS
« Hozzászólás #12214 Dátum: 2007 Január 18, 12:20:12 »

Jogos, az F2-vel kezdődő motorszámok a nagy olajfuratos két olajszelepesek, sem az F0 sem az F1 nem az. Tehát ha a motorszám F174**** az nem jó, de ha F2***** az jó lehet.

Ez a sorozatszám, nincs eggyel több karakter.
Najólvan megnyugodtam, mert nekem a buszban F1... számú van és úgy rémlett hogy 1 szelepes (csak én nem vagyok biztos semmiben.  Embarrassed ) ja és azt jól meg is főztem 1.6-os hengerekkel.  Sad
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12213 Dátum: 2007 Január 18, 12:00:35 »

az enyém F-es egy olajszelepes, hogy mekkora olajfurat azt nemtudom. de 69 tavaszi!
ezt az F0 meg F1 meg F2 ez hogy van beütve?
mert nekem a motorszám: F174xxxx
akkor ez F1 lenne, vagy ott eggyel több karakter van?


Jogos, az F2-vel kezdődő motorszámok a nagy olajfuratos két olajszelepesek, sem az F0 sem az F1 nem az. Tehát ha a motorszám F174**** az nem jó, de ha F2***** az jó lehet.

Ez a sorozatszám, nincs eggyel több karakter.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #12212 Dátum: 2007 Január 18, 11:56:24 »

Az is. Az F0**** a régi, egy olajszelepes blokk, pontosan nem tudom fejből a váltást, valamikor 67 körül volt, amikor az 1500-as H-s blokk megjelent.
Utána már csak a nagy olajfuratosak jöttek.
az enyém F-es egy olajszelepes, hogy mekkora olajfurat azt nemtudom. de 69 tavaszi!
ezt az F0 meg F1 meg F2 ez hogy van beütve?
mert nekem a motorszám: F174xxxx
akkor ez F1 lenne, vagy ott eggyel több karakter van?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #12211 Dátum: 2007 Január 18, 10:41:22 »

nem tudtak olyan objektívet szerezni, hogy képre férjen a fejem....  Grin
műholdról?  Grin na offolásnak vége

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12210 Dátum: 2007 Január 18, 10:39:29 »

nem tudtak olyan objektívet szerezni, hogy képre férjen a fejem....  Grin
   minden elismerésem !  és nagyon várom az új motrinádat

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12209 Dátum: 2007 Január 18, 10:36:10 »

 de akkor bizony akkora feje kell legyen mint egy 220kilós műgyantás hordó Roll Eyes nincs valakinek fényképe STUNT-ról

nem tudtak olyan objektívet szerezni, hogy képre férjen a fejem....  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12208 Dátum: 2007 Január 18, 10:35:27 »

És akkor az F2.... ? 

Az is. Az F0**** a régi, egy olajszelepes blokk, pontosan nem tudom fejből a váltást, valamikor 67 körül volt, amikor az 1500-as H-s blokk megjelent.
Utána már csak a nagy olajfuratosak jöttek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12207 Dátum: 2007 Január 18, 10:34:45 »

Szerintem könyvből. Elolvassa, aztán meg emlékszik rá  Smiley

 de akkor bizony akkora feje kell legyen mint egy 220kilós műgyantás hordó Roll Eyes nincs valakinek fényképe STUNT-ról

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12206 Dátum: 2007 Január 18, 10:33:16 »

  te honan tudsz mindet ezekről a szarokról?

Sokat szétborítottam már, kb. 90-óta foglalkozom velük (kisebb szünetekkel) és mivel érdekel, megmarad a fejemben.

Az F-es motortól újabbakat ismerem jobban, a 66 előtti motorokat kevésbé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12205 Dátum: 2007 Január 18, 10:32:34 »

Az jó, az egy dupla olajnyomásszelepes motor. Főtengelyen 6-os olajfuratok, blokkban a pumpánál pedig 10-es.
És akkor az F2.... ? 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12204 Dátum: 2007 Január 18, 10:29:01 »

Szerintem könyvből. Elolvassa, aztán meg emlékszik rá  Smiley

   te honan tudsz mindet ezekről a szarokról?
Süni
« Hozzászólás #12203 Dátum: 2007 Január 18, 10:27:37 »

Szerintem nem, hivatalosan mindig a torokmérettel jelölik a karbikat, ha egyforma akkor is van két szzám, pl. 32/32..stb. Én még ilyet nem láttam.
Ez a bajom nekem is. A Ford Escort MK2 1.3 GT-n kéttorkú, kézi szivatós Webernek kell lennie. Az enyémen egy sierrájé van. A gyári könyv nem írja le a Weber számát, csak a Ford cikkszámot. Ki kéne derítenem mi való rá, mert eredeti karbit szeretnék, és a javítókészletes katalógus szerint ez a 32DGV van rajta. Kész vagyok !
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 18, 10:31:06 írta Süni »
Oldalak: 1 ... 1705 1706 1707 1708 1709 [1710] 1711 1712 1713 1714 1715 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.