www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 11:34:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1324 1325 1326 1327 1328 [1329] 1330 1331 1332 1333 1334 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14006620 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #27482 Dátum: 2008 Május 02, 21:56:22 »

7,16l/100 km
Csak egy baj van az én karbim 30pict2.
www.vw.resource.com-ból:
"Then came the 30PICT/2 in 1968/1969 for the 1300/1500cc engines and the 30PICT/3 for the US-only 1970 1600cc single-port engine. These all have the same sized venturi (24mm), which allows a larger airflow than the earlier 28 series - which suits the larger capacities better. The /1, /2 and /3 30PICTs have increasingly complicated fuel circuits for better mixture control. Any of the 30 series (30PICT/1, 30PICT/2, 30PICT/3 and modern replacement H30/31) will work fine with the 1500cc and 1600cc engines. "
Tehát alapvetően nem lehet gond az 1.6-on 30PICT2-sel. Részletesebben:
"When using ... a 1600cc single-port engine with a vacuum distributor, try a 55 idle jet, 125 main jet and 125 or 130 air correction jet. Leave the 65 power jet (right side) as-is - that's about the right size."
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 02, 22:00:22 írta matchbox »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27481 Dátum: 2008 Május 02, 21:53:57 »

nekem 1.3-as 8szelepes szedan van.
hegyekbe nem voltam meg vele, de alfoldon prima. 1,6-os 4golfot elpicsaztam vele tobbszor is Grin
azért 1,6os szar aszem 100ló

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27480 Dátum: 2008 Május 02, 21:50:10 »

Mondjuk vezettem már én is Suzukit 2 éve, azon tanultam vezetni. Egy sedan swfit volt. az megmaradt, hogy hegyen felfelé eléggé szenvedett. Pedig nem volt olyan meredek az út, és 3.-ban volt.
nekem 1.3-as 8szelepes szedan van.
hegyekbe nem voltam meg vele, de alfoldon prima. 1,6-os 4golfot elpicsaztam vele tobbszor is Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27479 Dátum: 2008 Május 02, 21:48:38 »

www.vw-resource.com, 34PICT3:
fő: 130
üres: 55
levegő: 120
(egyik szerző - Dave - tapasztalati értéke, amellyel jól megy a vas és 33 mpg a fogyasztása. Megmondjam, az mennyi is?)
 Smiley
7,16l/100 km
Csak egy baj van az én karbim 30pict2.
Robpanzer
« Hozzászólás #27478 Dátum: 2008 Május 02, 21:46:06 »

nekem van mind a 2-o.
1,6-os bogar es 1,3-as szuzuki is.
Nem ossze hasonlithato. 2-esben megy 100-at 3dikban 145-ot. ja es ezt siman barmikkor. Minden tuning nelkul.
 Es inkabb megyek sziveseben a bogaral. de be kell latni hogy nem hasonlihato ossze.

Mondjuk vezettem már én is Suzukit 2 éve, azon tanultam vezetni. Egy sedan swfit volt. az megmaradt, hogy hegyen felfelé eléggé szenvedett. Pedig nem volt olyan meredek az út, és 3.-ban volt.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27477 Dátum: 2008 Május 02, 21:43:06 »


majd lesz ballonos gumma oszt majd menni fog.
120nál már irtam még 1,2esnek jobban kell menni  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #27476 Dátum: 2008 Május 02, 21:42:42 »

1.6-ról tud valaki ilyen részletesen nyilatkozni?  Roll Eyes
www.vw-resource.com, 34PICT3:
fő: 130
üres: 55
levegő: 120
(egyik szerző - Dave - tapasztalati értéke, amellyel jól megy a vas és 33 mpg a fogyasztása. Megmondjam, az mennyi is?)
 Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27475 Dátum: 2008 Május 02, 21:42:24 »

ok hogy tartod vele a tempot.
de o konnyen megy 150-es ugy hogy mellete megy a klima szol a zene. a bogar meg majd szet szakad 150-nel es majd megdoglesz a melegben. Ez a nem mindegy.
gyári pd 165nél meghall addig mentem mellete!
egyik lány barátom gyakran mokázunk:D de amiota chipelve van azota oda ver

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27474 Dátum: 2008 Május 02, 21:40:27 »

te mocid nem mérv mert 120nál vége van! Grin

majd lesz ballonos gumma oszt majd menni fog.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27473 Dátum: 2008 Május 02, 21:39:23 »

én ültem csernák zsolti 2050 aszem löbcentis fehér bogarába vitt vele azt nem fogja meg gti sizi s em(na jó az talán)
1,4pd dizel polot kap tölem 1kocsit! ha p box van bent akkor közel együtt megyünk Grin
ok hogy tartod vele a tempot.
de o konnyen megy 150-es ugy hogy mellete megy a klima szol a zene. a bogar meg majd szet szakad 150-nel es majd megdoglesz a melegben. Ez a nem mindegy.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #27472 Dátum: 2008 Május 02, 21:37:28 »

1.3, AB-s moci,44 LE; szakirodalom alapján és hosszú évek tesztelése után ez a kombináció vált be:
31PICT3
főfúvóka: 125 (135-össel szinte meghalt a túl sok benyától 112,5-sel meg nem lehetett elindulni sem)
üresjárat: 60 (kánikulában 50-es is jó, télen 65-öst is elbírná)
gyorsító: 50 (nincs jelentős szerepe utcai használatban)
levegő: 130
volume control csavar: 3 egész fordulat kifelé
bypass csavar: 1+1/4
Fogyasztás: télen 8-9, nyáron 7-8 (napi 40-50 km városban és azon kívül).
Kövezzenek meg, ha szarok az értékek - de az vesse rám az elsőt...
 Wink
OFF Ui.: Szutyuki témában; nejem 8 szelepes 1.3-val Mondeot gyorsultam le vasúti átjáróban, pedig mindketten padlóztunk. Ne ilyen témában mérjük össze a két járgányt - inkább az élettartam-tervezésért és a beépített elavulásért gratuláljunk a XX. század végi mérnökeinek: f*szák vagytok!! ON

ilyen karbim van 1 de nem bírtuk beállítani,ezért akarom lecserélni 30p2-re.
akkor a 125-ös lesz a nyerő.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27471 Dátum: 2008 Május 02, 21:37:00 »

nekem van mind a 2-o.
1,6-os bogar es 1,3-as szuzuki is.
Nem ossze hasonlithato. 2-esben megy 100-at 3dikban 145-ot. ja es ezt siman barmikkor. Minden tuning nelkul.
 Es inkabb megyek sziveseben a bogaral. de be kell latni hogy nem hasonlihato ossze.
te mocid nem mérv mert 120nál vége van! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27470 Dátum: 2008 Május 02, 21:36:07 »

1.3, AB-s moci,44 LE; szakirodalom alapján és hosszú évek tesztelése után ez a kombináció vált be:
31PICT3
főfúvóka: 125 (135-össel szinte meghalt a túl sok benyától 112,5-sel meg nem lehetett elindulni sem)
üresjárat: 60 (kánikulában 50-es is jó, télen 65-öst is elbírná)
gyorsító: 50 (nincs jelentős szerepe utcai használatban)
levegő: 130
volume control csavar: 3 egész fordulat kifelé
bypass csavar: 1+1/4
Fogyasztás: télen 8-9, nyáron 7-8 (napi 40-50 km városban és azon kívül).
Kövezzenek meg, ha szarok az értékek - de az vesse rám az elsőt...
 Wink
OFF Ui.: Szutyuki témában; nejem 8 szelepes 1.3-val Mondeot gyorsultam le vasúti átjáróban, pedig mindketten padlóztunk. Ne ilyen témában mérjük össze a két járgányt - inkább az élettartam-tervezésért és a beépített elavulásért gratuláljunk a XX. század végi mérnökeinek: f*szák vagytok!! ON

1.6-ról tud valaki ilyen részletesen nyilatkozni?  Roll Eyes
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27469 Dátum: 2008 Május 02, 21:35:34 »

jujuj, ennyire rakéta az a gép?
nekem van mind a 2-o.
1,6-os bogar es 1,3-as szuzuki is.
Nem ossze hasonlithato. 2-esben megy 100-at 3dikban 145-ot. ja es ezt siman barmikkor. Minden tuning nelkul.
 Es inkabb megyek sziveseben a bogaral. de be kell latni hogy nem hasonlihato ossze.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27468 Dátum: 2008 Május 02, 21:34:41 »

1.0-as szuzuki rohogve oda veri az 1,6-os bogarat.
de pl az 1,3-as 8szelepes az oda veri az m.o letezo legjobb tuning bogarat is.
Ez a szomoru valosag Lips Sealed
1,3 VVT motorról ne is beszéljünk. Az odabasz.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27467 Dátum: 2008 Május 02, 21:34:25 »

1.0-as szuzuki rohogve oda veri az 1,6-os bogarat.
de pl az 1,3-as 8szelepes az oda veri az m.o letezo legjobb tuning bogarat is.
Ez a szomoru valosag Lips Sealed
én ültem csernák zsolti 2050 aszem löbcentis fehér bogarába vitt vele azt nem fogja meg gti sizi s em(na jó az talán)
1,4pd dizel polot kap tölem 1kocsit! ha p box van bent akkor közel együtt megyünk Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27466 Dátum: 2008 Május 02, 21:33:07 »

1.0-as szuzuki rohogve oda veri az 1,6-os bogarat.
de pl az 1,3-as 8szelepes az oda veri az m.o letezo legjobb tuning bogarat is.
Ez a szomoru valosag Lips Sealed
gyári karbist
én mentem többször is  1,3 8v injektoros polo motoros trabival egy pont együt megyünk!
egy sima 1,6 gyári karbival tuti!
én vr6os corrit 90ig fogom aztán nem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #27465 Dátum: 2008 Május 02, 21:31:27 »

jujuj, ennyire rakéta az a gép?
Soha nem volt célom lealázni egy Szuzukit!
Még akkor sem ha kölcsön Szuzukiban ültem.

Tóth Zoltán
Robpanzer
« Hozzászólás #27464 Dátum: 2008 Május 02, 21:29:42 »

1.0-as szuzuki rohogve oda veri az 1,6-os bogarat.
de pl az 1,3-as 8szelepes az oda veri az m.o letezo legjobb tuning bogarat is.
Ez a szomoru valosag Lips Sealed

én csak a gyári adatokat hasonlítottam össze, és az alapján gondoltam, hogy egy 1.0-ás sutyukivel talán van esélye egy 1.6-os széria bogárnak. papíron nem sok különbség van Grin
Robpanzer
« Hozzászólás #27463 Dátum: 2008 Május 02, 21:27:59 »

1.0-as szuzuki rohogve oda veri az 1,6-os bogarat.
de pl az 1,3-as 8szelepes az oda veri az m.o letezo legjobb tuning bogarat is.
Ez a szomoru valosag Lips Sealed

jujuj, ennyire rakéta az a gép?
matchbox
« Hozzászólás #27462 Dátum: 2008 Május 02, 21:27:28 »

valaki felvilágosítana hogy 1,3 ab motorhoz 30pict2 karbival szerelve mekkora fúvóka való????
112,5-össel nagyon gyenge,a gyertyák hófehérek.
130-assal megy mint a rakéta de a gyertyák eléggé sötétbarnák-feketék.
ma egy 122,5-el akartam próbálkozni de beletörtem(pedig nem húztam erősen,ezért keresek másik karbit egy másik topicban)
szerintetek 122-essel lenne ideális?vagy az is kevés lenne neki?
1.3, AB-s moci,44 LE; szakirodalom alapján és hosszú évek tesztelése után ez a kombináció vált be:
31PICT3
főfúvóka: 125 (135-össel szinte meghalt a túl sok benyától 112,5-sel meg nem lehetett elindulni sem)
üresjárat: 60 (kánikulában 50-es is jó, télen 65-öst is elbírná)
gyorsító: 50 (nincs jelentős szerepe utcai használatban)
levegő: 130
volume control csavar: 3 egész fordulat kifelé
bypass csavar: 1+1/4
Fogyasztás: télen 8-9, nyáron 7-8 (napi 40-50 km városban és azon kívül).
Kövezzenek meg, ha szarok az értékek - de az vesse rám az elsőt...
 Wink
OFF Ui.: Szutyuki témában; nejem 8 szelepes 1.3-val Mondeot gyorsultam le vasúti átjáróban, pedig mindketten padlóztunk. Ne ilyen témában mérjük össze a két járgányt - inkább az élettartam-tervezésért és a beépített elavulásért gratuláljunk a XX. század végi mérnökeinek: f*szák vagytok!! ON
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 02, 21:33:22 írta matchbox »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27461 Dátum: 2008 Május 02, 21:24:47 »

Sztem azért egy teljesítményben hasonló, 1.0-ás szutyuki egy széria 1.6-os bogarat nem aláz be. Aztán lehet, hogy tévedek, javítsatok ki, ha igen.
1.0-as szuzuki rohogve oda veri az 1,6-os bogarat.
de pl az 1,3-as 8szelepes az oda veri az m.o letezo legjobb tuning bogarat is.
Ez a szomoru valosag Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27460 Dátum: 2008 Május 02, 21:15:26 »

központi vagy oldalankénti? Ha központiba akarod eladó lesz a szívócsövem gázkarrokkal, és F11-es keverőcsöveim is. Én tovább szeretnék lépni oldalankéntira (majdnem megvan hozzá minden Cheesy).

Megjegyzem.  Wink
Robpanzer
« Hozzászólás #27459 Dátum: 2008 Május 02, 21:13:20 »

Öreg szarok nem erre valók.Elketyegnek békében,kimennek a világból..Rátolsz 1 millert,suzuki bealáz.Dupla weber nagy motorhoz.Taposod 20-30 liter.Az a fontos Te mit gondolsz.Elmúlt már az a világ,hogy nézzenek mert bogarad van,jó esetben csak hülyének tekintenek.Hetekig egy darabot sem látok közlekedni.Magamon kivül.

Sztem azért egy teljesítményben hasonló, 1.0-ás szutyuki egy széria 1.6-os bogarat nem aláz be. Aztán lehet, hogy tévedek, javítsatok ki, ha igen.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27458 Dátum: 2008 Május 02, 20:57:34 »

Engem is izgat.
központi vagy oldalankénti? Ha központiba akarod eladó lesz a szívócsövem gázkarrokkal, és F11-es keverőcsöveim is. Én tovább szeretnék lépni oldalankéntira (majdnem megvan hozzá minden Cheesy).


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27457 Dátum: 2008 Május 02, 20:45:43 »

Öreg szarok nem erre valók.Elketyegnek békében,kimennek a világból..Rátolsz 1 millert,suzuki bealáz.Dupla weber nagy motorhoz.Taposod 20-30 liter.Az a fontos Te mit gondolsz.Elmúlt már az a világ,hogy nézzenek mert bogarad van,jó esetben csak hülyének tekintenek.Hetekig egy darabot sem látok közlekedni.Magamon kivül.
Nem akarok 1 millát rátolni, csak kicsit neheztelek a solexra. Ha faintossan be volt lőve akkor benyelte a 11-12 litert. Most vissza van véve, kiváncsi leszek a fogyira, de így picit rángat a kicsike (főleg hidegen).

És a solexot kicsinek érzem egy 1.6-os motorra. Szűk keresztmetszetűnek tartom.

De meg lehet győzni az ellenkezőjéről.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27456 Dátum: 2008 Május 02, 20:41:48 »

milyet mennyiért ?
Engem is izgat.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #27455 Dátum: 2008 Május 02, 20:27:48 »

Elmúlt már az a világ,hogy nézzenek mert bogarad van,jó esetben csak hülyének tekintenek.Hetekig egy darabot sem látok közlekedni.Magamon kivül.

tök mindegy hogy a fényezésre szoruló buszommal vagy a bogarammal járok minden csaj mosolyog az utcán, és mindenkinek tetszik Smiley meg integetnek
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27454 Dátum: 2008 Május 02, 20:21:54 »

nincs ,karbit tudok bármikor

milyet mennyiért ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27453 Dátum: 2008 Május 02, 19:48:43 »

  van olyanod eladó ?

nincs ,karbit tudok bármikor

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27452 Dátum: 2008 Május 02, 19:41:23 »

weber jó 1,6ra simán aztán gyá
  van olyanod eladó ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27451 Dátum: 2008 Május 02, 19:38:28 »

Öreg szarok nem erre valók.Elketyegnek békében,kimennek a világból..Rátolsz 1 millert,suzuki bealáz.Dupla weber nagy motorhoz.Taposod 20-30 liter.Az a fontos Te mit gondolsz.Elmúlt már az a világ,hogy nézzenek mert bogarad van,jó esetben csak hülyének tekintenek.Hetekig egy darabot sem látok közlekedni.Magamon kivül.
weber jó 1,6ra simán aztán gyá

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #27450 Dátum: 2008 Május 02, 19:37:08 »

Öreg szarok nem erre valók.Elketyegnek békében,kimennek a világból..Rátolsz 1 millert,suzuki bealáz.Dupla weber nagy motorhoz.Taposod 20-30 liter.Az a fontos Te mit gondolsz.Elmúlt már az a világ,hogy nézzenek mert bogarad van,jó esetben csak hülyének tekintenek.Hetekig egy darabot sem látok közlekedni.Magamon kivül.

nem kéne állandóan magadon kívül lenned talán   Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27449 Dátum: 2008 Május 02, 18:47:45 »

Fene tudja, én is küzdök. Csak én 1.6-os motorhoz ugyanilyen karbival.

Hajlok rá erősen hogy egy frankó webert rakjak rá. 
Öreg szarok nem erre valók.Elketyegnek békében,kimennek a világból..Rátolsz 1 millert,suzuki bealáz.Dupla weber nagy motorhoz.Taposod 20-30 liter.Az a fontos Te mit gondolsz.Elmúlt már az a világ,hogy nézzenek mert bogarad van,jó esetben csak hülyének tekintenek.Hetekig egy darabot sem látok közlekedni.Magamon kivül.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 02, 18:59:23 írta Funk »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27448 Dátum: 2008 Május 02, 18:40:45 »

köszi
és elvileg ez a 125-130 különbség megnyilvánulhat valami menetteljesítményben,hibában vagy lényegtelen különbség?vagy max többet nyakal?csak mert most 130-assal raktam össze.de ha megint elkezdi hazavágni a gyertyákat akkor felhúz Undecided

Fene tudja, én is küzdök. Csak én 1.6-os motorhoz ugyanilyen karbival.

Hajlok rá erősen hogy egy frankó webert rakjak rá. 
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #27447 Dátum: 2008 Május 02, 18:10:38 »

főfúvóka:125
üresjárati:55
féklevegő:125z

elvileg.

köszi
és elvileg ez a 125-130 különbség megnyilvánulhat valami menetteljesítményben,hibában vagy lényegtelen különbség?vagy max többet nyakal?csak mert most 130-assal raktam össze.de ha megint elkezdi hazavágni a gyertyákat akkor felhúz Undecided

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #27446 Dátum: 2008 Május 02, 16:30:01 »

valaki felvilágosítana hogy 1,3 ab motorhoz 30pict2 karbival szerelve mekkora fúvóka való????
112,5-össel nagyon gyenge,a gyertyák hófehérek.
130-assal megy mint a rakéta de a gyertyák eléggé sötétbarnák-feketék.
ma egy 122,5-el akartam próbálkozni de beletörtem(pedig nem húztam erősen,ezért keresek másik karbit egy másik topicban)
szerintetek 122-essel lenne ideális?vagy az is kevés lenne neki?
főfúvóka:125
üresjárati:55
féklevegő:125z

elvileg.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #27445 Dátum: 2008 Május 02, 16:23:07 »

valaki felvilágosítana hogy 1,3 ab motorhoz 30pict2 karbival szerelve mekkora fúvóka való????
112,5-össel nagyon gyenge,a gyertyák hófehérek.
130-assal megy mint a rakéta de a gyertyák eléggé sötétbarnák-feketék.
ma egy 122,5-el akartam próbálkozni de beletörtem(pedig nem húztam erősen,ezért keresek másik karbit egy másik topicban)
szerintetek 122-essel lenne ideális?vagy az is kevés lenne neki?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27444 Dátum: 2008 Május 02, 13:55:04 »

ammár megvolt. 3 különböző relével is ugyanez.
ja, golf 1-es kormánykapcsoló van benne.
mind a két irányba megrohad egyszerre? fákk....
lehet, hogy a vészvillogó kapcsoló(nál)val van a bibi, vagy nem jó helyre dugtad a vezetékeket, vagy a kapcsolóban összeragadt egy érintkező pár és ezért nem megfelelően működik(nekem ez volt a probléma, hasonló hiba jelenség)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető DTMV8
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #27443 Dátum: 2008 Május 02, 11:36:25 »

és így látatlanul, ha az index megy rendesen, csak a vészvillogó egyik napról másikra nem?
csak a visszajelző ég folyamatosan ha bekapcsolom, kívül semmi.

Az sztem szintén vészkapcsolónál keresd, égett kábel, kontakt hiba a kapcsolón belül..
Ami sokszor elő ferdül , hiszen én is max köszönésre használom, így az oxid nagy úr.... Sad Sad
Oldalak: 1 ... 1324 1325 1326 1327 1328 [1329] 1330 1331 1332 1333 1334 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.