www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 18:34:10
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1255
1256
1257
1258
1259
[
1260
]
1261
1262
1263
1264
1265
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 13954533 alkalommal)
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30242 Dátum:
2008 Augusztus 11, 19:21:32 »
Idézetet írta: Micka - 2008 Augusztus 11, 17:46:17
Dugóban szenvedés és rázkódás
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas
)
Sok lehetséges dolgot leírtak már.
Lehet az még a kuplung tárcsa közepének a lógása miatt is. Sugárirányú elmozdulásra gondolok.
Ha most lett felújítva akkor annyira nem valószínű, mert csak megnézték, de érdemes szétszedéskor megnézni.
Sajnos az én tárcsám is ilyen, de csak egy picit és beraktam annak idején, mert nagyon jó vastag szinte újszerű volt és LUK gondoltam belefér (hát nem). Nekem néha egyáltalán nem csinálja, néha azért érezni.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30241 Dátum:
2008 Augusztus 11, 19:06:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 11, 19:03:14
Ez a kuplung lesz, először azt nézd meg, hogy a váltó mellett/felett a kuplungbowdennek megvan-e az íve. Itt 25-45 mm belógás kell, aztán ellenőrizni kell a kuplungpedál holtjátékot is.
Ha ezek rendben vannak akkor sajnos többet kívülről nem lehet tenni, innen jönnek ezek:
- koszos nyomólap
- koszos, megégett betét
- nyelestengely ricnijén szoruló betét
- egyenetlenül nyomó nyomólap (rugókkal van valami)
- lendkereket fogó csavar belsejében megkotlott a tűgörgő
- motortartó (tulképpen váltótartó) bakok lazák vagy feszülnek, de lehet, hogy szétmentek
Mielőtt nekiállsz, hogy kiveszed a motort jól "vasald meg", lehet, hogy javul, ha meg nem, akkor úgyis kiszereléshez készültél.
Ha kint a tárcsa, akkor a lendkereket és a tárcsát is alaposan vizsgáld meg, esetleg 200-as papírral húzd át.
-
én raktam n be ezekkel nincs gond!
váltóbak egyedüli gyanum, meg vasalást javasoltam én is!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30240 Dátum:
2008 Augusztus 11, 19:03:14 »
Idézetet írta: Micka - 2008 Augusztus 11, 17:46:17
Probléma már megint.
Be lett rakva ratro 1.2 es mocija, megy szépen nincs baja,CSAK ráz a kocsi 1 esben induláskor és 2 esben is mikor váltok.
2esnél már üvegek zörögnek, elég para. Toltás rémálom. A kuplungpedál bizonyos állásánál csinálja csak, mikor már majdnem fent van teljesen.(A kuplungom fent fog nagyon)
A régi motoromból a kuplung kinyomószerkezete meg a tárcsa át lett rakva, mert azokat 2 hónapja újítottam. A kuplungszerkezet, a kinyomócsapágy , a kinyomó villa rugója új, meg a bowden is, a tárcsa fel lett újítva. A régi motorban ezzel a kuplungal ugy tudtm váltani mint a kisangyal, semmi rezgés, vagy hang. Most meg már menni is félek.
Ha duplán kuplungolok 1 ből 2 őbe akkor csak egy kisnyikkanás van , szinte jó. Vagy ha az egyest jól meghuzatom, várok hogy sokat essen a fordulat és rakom a 2 est akkor is majdnem jó. Ha rendesen akarnék váltani akkor ráz. Dugóban szenvedés és rázkódás
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas
)
Ez a kuplung lesz, először azt nézd meg, hogy a váltó mellett/felett a kuplungbowdennek megvan-e az íve. Itt 25-45 mm belógás kell, aztán ellenőrizni kell a kuplungpedál holtjátékot is.
Ha ezek rendben vannak akkor sajnos többet kívülről nem lehet tenni, innen jönnek ezek:
- koszos nyomólap
- koszos, megégett betét
- nyelestengely ricnijén szoruló betét
- egyenetlenül nyomó nyomólap (rugókkal van valami)
- lendkereket fogó csavar belsejében megkotlott a tűgörgő
- motortartó (tulképpen váltótartó) bakok lazák vagy feszülnek, de lehet, hogy szétmentek
Mielőtt nekiállsz, hogy kiveszed a motort jól "vasald meg", lehet, hogy javul, ha meg nem, akkor úgyis kiszereléshez készültél.
Ha kint a tárcsa, akkor a lendkereket és a tárcsát is alaposan vizsgáld meg, esetleg 200-as papírral húzd át.
-
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30239 Dátum:
2008 Augusztus 11, 19:01:48 »
Idézetet írta: Micka - 2008 Augusztus 11, 17:46:17
Probléma már megint.
Be lett rakva ratro 1.2 es mocija, megy szépen nincs baja,CSAK ráz a kocsi 1 esben induláskor és 2 esben is mikor váltok.
2esnél már üvegek zörögnek, elég para. Toltás rémálom. A kuplungpedál bizonyos állásánál csinálja csak, mikor már majdnem fent van teljesen.(A kuplungom fent fog nagyon)
A régi motoromból a kuplung kinyomószerkezete meg a tárcsa át lett rakva, mert azokat 2 hónapja újítottam. A kuplungszerkezet, a kinyomócsapágy , a kinyomó villa rugója új, meg a bowden is, a tárcsa fel lett újítva. A régi motorban ezzel a kuplungal ugy tudtm váltani mint a kisangyal, semmi rezgés, vagy hang. Most meg már menni is félek.
Ha duplán kuplungolok 1 ből 2 őbe akkor csak egy kisnyikkanás van , szinte jó. Vagy ha az egyest jól meghuzatom, várok hogy sokat essen a fordulat és rakom a 2 est akkor is majdnem jó. Ha rendesen akarnék váltani akkor ráz. Dugóban szenvedés és rázkódás
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas
)
lehet váltóbak kinyuvadt!("hogy erös motor"),mert aikor beraktunk akkor "vaj volt"
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Micka
Hozzászólások: 2264
1971, 1300 , GZL-700
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30238 Dátum:
2008 Augusztus 11, 17:46:17 »
Probléma már megint.
Be lett rakva ratro 1.2 es mocija, megy szépen nincs baja,CSAK ráz a kocsi 1 esben induláskor és 2 esben is mikor váltok.
2esnél már üvegek zörögnek, elég para. Toltás rémálom. A kuplungpedál bizonyos állásánál csinálja csak, mikor már majdnem fent van teljesen.(A kuplungom fent fog nagyon)
A régi motoromból a kuplung kinyomószerkezete meg a tárcsa át lett rakva, mert azokat 2 hónapja újítottam. A kuplungszerkezet, a kinyomócsapágy , a kinyomó villa rugója új, meg a bowden is, a tárcsa fel lett újítva. A régi motorban ezzel a kuplungal ugy tudtm váltani mint a kisangyal, semmi rezgés, vagy hang. Most meg már menni is félek.
Ha duplán kuplungolok 1 ből 2 őbe akkor csak egy kisnyikkanás van , szinte jó. Vagy ha az egyest jól meghuzatom, várok hogy sokat essen a fordulat és rakom a 2 est akkor is majdnem jó. Ha rendesen akarnék váltani akkor ráz. Dugóban szenvedés és rázkódás
Ötleteket kérnék, meg tapasztalatokat hogy mi lehet a baja!
(nagyon örülnék ha végre már működésileg legalább jó lenne a vas
)
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 11, 17:50:22 írta Micka
»
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30237 Dátum:
2008 Augusztus 11, 15:20:04 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Augusztus 11, 15:01:49
miatt meglepően hamar kikoptathatja a szívótorkot a neki támaszkodó pillangószelep,
És ez gondolom a fojtószelep-tengely perselyeire is igaz...
http://hapsi96.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30236 Dátum:
2008 Augusztus 11, 15:01:49 »
Idézetet írta: xoyox - 2008 Augusztus 11, 14:42:31
Szívató állásban is blokkolja - na és? Meleg alapjáraton nem mozog az sehová - jó esetben. Viszont a motor rezgései miatt meglepően hamar kikoptathatja a szívótorkot a neki támaszkodó pillangószelep, aztán onnantól lőttek az egyenletes alapjáratnak. Éppen ezért találták ki - már a hitleri idők után - a németek, hogy KICSIT neki kell támaszkodni - azaz kb. 0,05 -ös hézag beállítása után kell kb. fél fordulatot betekerni - ekkor a pillangószelep még zárt, de nem támaszkodik a toroknak.
VW Beetle - the original since 1938
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30235 Dátum:
2008 Augusztus 11, 14:50:55 »
Idézetet írta: xoyox - 2008 Augusztus 11, 14:42:31
VETO:
A gyar mernökei nem abbol indultak ki, hogy kikopik-e a haz vagy sem, hanem abbol, hogy a lepcsös alakzatra nem szabad a finom-menetes csavarkanak felülni, --hiszen ezzel blokkolhatna-- a pillangoszelep mozgasat . Ugyebar
A pillangó szelep csak gázadásnál tud elmozdulni amúgyis... A hézag csak az alap (meleg) állásnál jelentkezik, ha van...
http://hapsi96.blogspot.hu/
xoyox
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30234 Dátum:
2008 Augusztus 11, 14:42:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 11, 09:32:45
Egy ponton szerintem hiba van a leírásban, mégpedig amikor az ütköztető csavarral forró motornál nem 0.05 mm-nek kell lenni, hanem ezen a csavaron kell felülni a pillangószelepnek, mégpedig azért, hogy ne a karbiházat koptassa ki, hanem a csavaron üljön fel.
Meg van adva, hogy mennyire kell nyitva lenni a pillangószelepnek, ezt úgy lehet elérni, hogy amikor a csavar éppen hozzáér az alakos tárcsához, annak is a legalsó lépcsőjéhez, akkor negyed fordulatot még rácsavarunk, tehát nem vissza. Ez a sűrűmenetes csavar ekkor pont annyira nyitja a pillangószelepet, hogy az ne a házon üljön fel, de még az alapjárati rendszer működik.
VETO:
A gyar mernökei nem abbol indultak ki, hogy kikopik-e a haz vagy sem, hanem abbol, hogy a lepcsös alakzatra nem szabad a finom-menetes csavarkanak felülni, --hiszen ezzel blokkolhatna-- a pillangoszelep mozgasat . Ugyebar
azt sem szabad elfelejteni, hogy a Stanzwerkzeug-- a pres-szerszam- nak is van ilyen hatalmas mennyiseg utan egy bizonyos kopasa, tehat a lepcsök a forgasponttol mert tavolsaga sem ugyanaz mar , egy 10,000-es kipreselt darabszam utan, mint amit megterveztek . . . es különbözöek lehetnek a tavolsagok a lepcsöfokocskak között( a forgasponttol merten )
ugyebar
Többek között ezert is all az az elkepzeles, hogy
inkabb
a kopasokat beleszamitva,
legyen egy Szepesi fele paraszthajszalnyi res = / ca. 0,05 mm / a lepcsö fokai közöttes , hogy sehol ne feküdjön fel a csavarocska .
. .
Olvastam mindezt valamelyik Nemet Birodalmi Harci Hirharangban, es tovabbitottam a fingot füreszelök csapatanak
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 11, 14:45:13 írta xoyox
»
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30233 Dátum:
2008 Augusztus 11, 12:27:34 »
Én is így tudom (by Merki
)
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 11, 09:32:45
ezen a csavaron kell felülni a pillangószelepnek, mégpedig azért, hogy ne a karbiházat koptassa ki, hanem a csavaron üljön fel.
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30232 Dátum:
2008 Augusztus 11, 10:47:20 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Augusztus 11, 07:02:46
Köszi!
Már van egy kis halvány remény...
hogy újra Bogár lesz belőle...
faszaa!!orulnek ha mennel
új számom van:20 592 5434
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30231 Dátum:
2008 Augusztus 11, 09:32:45 »
Idézetet írta: gas - 2008 Augusztus 10, 21:13:26
pict-3-as karbi beállítása
2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal, a lepcsös alapjarati
folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es
o v a t o s a n a d d i g vissza, amig e p p e n hogy majdnem hozzaer a lepcsös
reszhez !
Ezt a csavarkat 0,05 mm tavolsagra beallitod a lepcsös Lapkatol ( nincs szamozva ) !
( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a
csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani
)
Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra
Egy ponton szerintem hiba van a leírásban, mégpedig amikor az ütköztető csavarral forró motornál nem 0.05 mm-nek kell lenni, hanem ezen a csavaron kell felülni a pillangószelepnek, mégpedig azért, hogy ne a karbiházat koptassa ki, hanem a csavaron üljön fel.
Meg van adva, hogy mennyire kell nyitva lenni a pillangószelepnek, ezt úgy lehet elérni, hogy amikor a csavar éppen hozzáér az alakos tárcsához, annak is a legalsó lépcsőjéhez, akkor negyed fordulatot még rácsavarunk, tehát nem vissza. Ez a sűrűmenetes csavar ekkor pont annyira nyitja a pillangószelepet, hogy az ne a házon üljön fel, de még az alapjárati rendszer működik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
TBK001
Hozzászólások: 29090
Road Force One
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30230 Dátum:
2008 Augusztus 11, 07:02:46 »
Idézetet írta: gumibogi - 2008 Augusztus 10, 21:29:57
gratula!
alakul a masina
üdvw
Köszi!
Már van egy kis halvány remény...
hogy újra Bogár lesz belőle...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
TBK001
Hozzászólások: 29090
Road Force One
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30229 Dátum:
2008 Augusztus 11, 07:01:47 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Augusztus 09, 20:07:30
Gratulálok, haladtok szépen.
Rácalmásra kész is tud lenni.
Kaptam egy olyan ígéretet, hogy hétvégére összerakják....
Akkor már csak az üléseket, meg az aprólékokat kell beszerelnem...
Jó lenne a hétvégén gurulni vele...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30228 Dátum:
2008 Augusztus 10, 22:02:27 »
Idézetet írta: gas - 2008 Augusztus 10, 21:13:26
pict-3-as karbi beállítása
Köszi a tartalmas leírást - képet a csavarszámokkal honnan lehetne megszerezni?
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30227 Dátum:
2008 Augusztus 10, 21:59:46 »
Idézetet írta: gas - 2008 Augusztus 10, 21:13:26
pict-3-as karbi beállítása
Épp így tettem...
Köszi!
http://hapsi96.blogspot.hu/
gumibogi
Hozzászólások: 13425
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30226 Dátum:
2008 Augusztus 10, 21:29:57 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Augusztus 09, 11:46:47
Ma elvittem a még megvett cuccokat a fényezőhöz, és jelentem le van fújva Öcsisajt...
Sajna nem vittem a fénygépet, és csak telóval tudtam lefényképelni, de a lényeg azért látszik: ÚJRA PADLIZSÁNLILA!
gratula!!
alakul a masina
üdvw
zengőgumi
abes
Hozzászólások: 14985
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30225 Dátum:
2008 Augusztus 10, 21:24:35 »
Idézetet írta: gas - 2008 Augusztus 10, 21:14:39
a képek valahol elvesztek
Pedig jó lenne.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30224 Dátum:
2008 Augusztus 10, 21:18:06 »
ha nincs kopva karbi jó gyujtás és megszakitó hézag és szelep hézag!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30223 Dátum:
2008 Augusztus 10, 21:14:39 »
a képek valahol elvesztek
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30222 Dátum:
2008 Augusztus 10, 21:13:26 »
Idézetet írta: Zoli - 2008 Augusztus 07, 12:15:15
A legutóbbi karbiállítás óta, amit nem én csináltam fulladozott a kocsi hirtelen gázadásra és rettenet benzinszag volt. Na ezt most meguntam és nekiestem állítani.
A keverék csavar majdnem teljesen ki volt tekertve az alapjárati meg be. Adtam neki egy kis alapjáratot és addig tekertem a keverék csavart, míg el nem kezdett dadogni, majd egy felet vissza. Kb 6-ot tekertem befelé.
Fogja-e ez befolyásolni a fogyasztást?
Mert a kocsi most nem torpan...
pict-3-as karbi beállítása
Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra
Co müszerrel finomithatod kesöbb. de ha igy hagyod sem lesz rossz !
Munkafolyamat:
1/-- A Karbi jobb oldalan levö 3 csavart ( 62 Szamu ) fellazitod, es a karbi hazan levö
jelölest a forgathato reszen ( 59 -60-szamu egyszerre, forditva ) levö jelölessel ( ezek
2 beütött pontocska ) összehozod, egy allasba . Ezzel a Pillangoszelep allast allitottad be
, a Bimetall Rugocska feszitesevel- lazitasaval ( 59 szamu )
2/-- FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ) hanem forro motornal, a lepcsös alapjarati
folytoszelep - nel levö " finommenetes " csavart ( rajzon-64 szammal jelölt ) kicsavarod, es
o v a t o s a n a d d i g vissza, amig e p p e n hogy majdnem hozzaer a lepcsös
reszhez !
Ezt a csavarkat 0,05 mm tavolsagra beallitod a lepcsös Lapkatol ( nincs szamozva ) !
( amennyiben meg egy eredeti gyari beallitasu karburatorod lenne, akkor itt ezen a
csavarfejen egy müanyag kupaknak kellene lennie, amit csak ha leszakitod tudod eltavolitani
)
/ Egy most becsavart alapjarati levegö csavarnal ( Rajz 35- szammal jelölt ) a motor majdnem
(de inkabb ) meg is allna ! /
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges level-papier, ennek a fele 0,05 mm )
3/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari levegö csavart ( Rajzon 35-ös
szammal jelölt )addig csavarod kifele, amig a motor felfut kb 1200 fordulatig
4/--Ezutan az alatta levö Co csavart( rajzon 33-szammal jelölt ) ( ez a kisebbik ) amit
elözöleg 3 teljes fordulattal ( 3 x 360 fokos fordulat alaphelyzet mindig ) mar
kicsavartal a legbelsö allasatol,) addig csavarod ujra befele, amig a motor elkezd
nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal,
amig a motor ujra normalisan, egyenletesen jarni nem kezd . . ..
5/--majd most a felsö alapjarati vastagabb levegö ( 35 szamu ) csavarral beallithatod
vegervenyesen a kivant üresjarati fordulatodat
Ennyi.
3 csavar, es kb 1 perces melo
(by xoyox)
kipróbálva, bevált, jó alapjárat-fogyasztás, és könnyen is indul
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30221 Dátum:
2008 Augusztus 09, 20:07:30 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Augusztus 09, 11:46:47
ÚJRA PADLIZSÁNLILA!
Gratulálok, haladtok szépen.
Rácalmásra kész is tud lenni.
gyiik
Hozzászólások: 933
borzasztó-Bogár és Citroën
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30220 Dátum:
2008 Augusztus 09, 12:29:27 »
Áh értem kösz!
Bitumenlappal már tele vagyok vásároltam elöre vagy 10m2-t
TBK001
Hozzászólások: 29090
Road Force One
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30219 Dátum:
2008 Augusztus 09, 12:18:11 »
Idézetet írta: gyiik - 2008 Augusztus 09, 12:15:52
Az miböl van, honnan van?
Szép lesz a bogár, jó munka! Grat!
Ami gyárilag is volt az ajtó belsejére ragsztva, bitumens lap, öntapadós kivitelben...
Abban a boltban vettem, aholy a féynezőm dolgozik... kb 50x50 cm-es és 3200,- volt a kettő lap...
Köszi!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
gyiik
Hozzászólások: 933
borzasztó-Bogár és Citroën
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30218 Dátum:
2008 Augusztus 09, 12:15:52 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Augusztus 09, 12:06:57
... rezgéscsillapító lapokat az ajtókba, stb...
Az miböl van, honnan van?
Szép lesz a bogár, jó munka! Grat!
TBK001
Hozzászólások: 29090
Road Force One
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30217 Dátum:
2008 Augusztus 09, 12:06:57 »
Idézetet írta: matchbox - 2008 Augusztus 09, 12:03:07
Na, ettől megjött az étvágyam!
Egyébként: #1!
Rég láttam, ilyen bescületesen, tisztességesen dolgozó mestört... (csak a kutyája szokna le arról, hogy folyton összekoszolja a pólóm, gatyám a folytonos felugrálásával...
)
DE: ez legyen a legnagyobb gond...
Úgy nézem, szép lesz... és alapos...
Most vittem a ragasztót neki, meg a belső új szőnyegeket, új csavarokat, új díszléc-garnitúrát, új rezgéscsillapító lapokat az ajtókba, stb...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
matchbox
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30216 Dátum:
2008 Augusztus 09, 12:03:07 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Augusztus 09, 11:46:47
...a lényeg azért látszik: ÚJRA PADLIZSÁNLILA!
Na, ettől megjött az étvágyam!
Egyébként: #1!
TBK001
Hozzászólások: 29090
Road Force One
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30215 Dátum:
2008 Augusztus 09, 11:46:47 »
Ma elvittem a még megvett cuccokat a fényezőhöz, és jelentem le van fújva Öcsisajt...
Sajna nem vittem a fénygépet, és csak telóval tudtam lefényképelni, de a lényeg azért látszik: ÚJRA PADLIZSÁNLILA!!
[a csatolmányt egy admin törölte]
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
kicsike
Hozzászólások: 41
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30214 Dátum:
2008 Augusztus 09, 10:37:27 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2008 Augusztus 09, 10:13:04
Meghatározott sorrendben először 10 Nm, majd a végső meghúzás 29-31 Nm nyomatékkal.
(Hogyan tovább? Volkswagen)
köszi szépen!!
b_sanyi
Hozzászólások: 2008
Ex-Mex...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30213 Dátum:
2008 Augusztus 09, 10:13:04 »
Idézetet írta: kicsike - 2008 Augusztus 09, 08:42:46
Sziasztok! Tudna nekem segíteni vki? Hengerfej meghúzási nyomatékára lenne szükségem! 1,3-as vw bogárhoz! SOS!
Meghatározott sorrendben először 10 Nm, majd a végső meghúzás 29-31 Nm nyomatékkal.
(Hogyan tovább? Volkswagen)
kicsike
Hozzászólások: 41
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30212 Dátum:
2008 Augusztus 09, 08:42:46 »
Sziasztok! Tudna nekem segíteni vki? Hengerfej meghúzási nyomatékára lenne szükségem! 1,3-as vw bogárhoz! SOS!
matchbox
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30211 Dátum:
2008 Augusztus 09, 06:25:50 »
Idézetet írta: Zoli - 2008 Augusztus 07, 12:15:15
A legutóbbi karbiállítás óta, amit nem én csináltam fulladozott a kocsi hirtelen gázadásra és rettenet benzinszag volt. Na ezt most meguntam és nekiestem állítani.
A keverék csavar majdnem teljesen ki volt tekertve az alapjárati meg be. Adtam neki egy kis alapjáratot és addig tekertem a keverék csavart, míg el nem kezdett dadogni, majd egy felet vissza. Kb 6-ot tekertem befelé.
Fogja-e ez befolyásolni a fogyasztást?
Mert a kocsi most nem torpan...
Minden befolyásolja a fogyasztást: pl. ha szétloccsan egy muslinca a szélvédőn, már lőttek is a légelleneállási együtthatónak!
A beállítás okésnak tűnik - nekem.
Ellenpélda:
Ző'dkártya, Nyíregyháza, Autóklub (egyébként rendes csapat): CO-csavar agyig KIcsavarva, alapjárati meg teljesen BEcsavarva a jó érték miatt. (???) Szegény autó azt sem tudta, mi merre hány méter.
(Műszaki vizsga, ugyanott (tényleg rendesek): fékhatásmérésnél fékezés: 20% eltérés elől; majd ők fékeznek: 30%, aztán 50%. Na erre azt mondták, hogy ennél többet nem tehetnek (jobb első fékmunkahenger-csere).)
Egyébként k*rva jó a baromi drága 'BERU Made in Germany' gyújtókábelszett: nincs többé hidegindításnál hengerkihagyás, úgy jár a moci mint egy vekker. csak ajánlani tudom (ja, előtte zsír új brazil cucc volt benne).
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30210 Dátum:
2008 Augusztus 09, 01:04:21 »
Idézetet írta: bruno - 2008 Augusztus 07, 08:23:09
Arra szeretnék választ,mivel még képet sem láttam sehol róla,élőben meg soha nem figyeltem,hogy az A oszlop alja javító elemmel a nagyobbikkal ki lett javítva,meg a körülötte levő elemek is.
A kérdés,hogy az oszlop alja,a küszöb fölött,és az elötte lévő elem között,van 1 luk azt be kell csinálni?csak alulról látni.Tehát,az oszlopjavító elemnek nincs alja,és az marad szabadon.
Hagyd szabadon. Jól üregvédőzd ki, akkor nem lesz baja. Bármilyen beázás után ott megáll a víz, ha nincs nyitva.
Már ha az oszlop előtti kis részre gondolsz, a sárvédő tövében lévő kis ficakra...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30209 Dátum:
2008 Augusztus 08, 20:48:48 »
Idézetet írta: gyiik - 2008 Augusztus 08, 10:52:48
képeket! Én nem tudok min szmb-zni, de munkálkodom, a héten letakaritottam az összes kis vacak alkatrészt. Lett 2 gyönyörü emblémás sárgumim és sok csillivilli belső cucc, még a levegöcsöveket kell megcsinálnom és minden tiszta beépitésre kész.
baj ha felvettelek msn-re?
mégis csak többet lehet beszélni
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30208 Dátum:
2008 Augusztus 08, 20:46:50 »
Idézetet írta: gyiik - 2008 Augusztus 08, 10:52:48
képeket! Én nem tudok min szmb-zni, de munkálkodom, a héten letakaritottam az összes kis vacak alkatrészt. Lett 2 gyönyörü emblémás sárgumim és sok csillivilli belső cucc, még a levegöcsöveket kell megcsinálnom és minden tiszta beépitésre kész.
Majd lesznek képek,csak nincs feltéve
Azért Te jobban álsz
::)De látod nincs forgalma a topiknak tegnap óta
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
gyiik
Hozzászólások: 933
borzasztó-Bogár és Citroën
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30207 Dátum:
2008 Augusztus 08, 10:52:48 »
Idézetet írta: bruno - 2008 Augusztus 08, 10:32:41
Mi a helyzet fiuk senki nem szerel?
Én azért hegesztek ebbe a kurva melegbe is
ott tartok,hogy elől semmi rozsda ,a hátsó torzióig.Na de onnantól hu bassza meg .
De nem sokáig
képeket! Én nem tudok min szmb-zni, de munkálkodom, a héten letakaritottam az összes kis vacak alkatrészt. Lett 2 gyönyörü emblémás sárgumim és sok csillivilli belső cucc, még a levegöcsöveket kell megcsinálnom és minden tiszta beépitésre kész.
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30206 Dátum:
2008 Augusztus 08, 10:32:41 »
Mi a helyzet fiuk senki nem szerel?
Én azért hegesztek ebbe a kurva melegbe is
ott tartok,hogy elől semmi rozsda ,a hátsó torzióig.Na de onnantól hu bassza meg .
De nem sokáig
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30205 Dátum:
2008 Augusztus 07, 13:00:09 »
Idézetet írta: Zoli - 2008 Augusztus 07, 12:15:15
A legutóbbi karbiállítás óta, amit nem én csináltam fulladozott a kocsi hirtelen gázadásra és rettenet benzinszag volt. Na ezt most meguntam és nekiestem állítani.
A keverék csavar majdnem teljesen ki volt tekertve az alapjárati meg be. Adtam neki egy kis alapjáratot és addig tekertem a keverék csavart, míg el nem kezdett dadogni, majd egy felet vissza. Kb 6-ot tekertem befelé.
Fogja-e ez befolyásolni a fogyasztást?
Mert a kocsi most nem torpan...
Szerintem csak javít.Elötte jól el@-ták
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
Bendzsi
Hozzászólások: 1120
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30204 Dátum:
2008 Augusztus 07, 12:21:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 07, 12:00:00
A lendkerék alatti utolsó csapágy (valójában első) a támcsapágy, a lendkerékhez van hézagolva gyűrűkkel. Ha nincs fent a lendkerék, akkor a főtengely tengelyirányban nagyot mozdul.
A támcsapágy válla 1 mm vastag, ez szokott a blokkba beverődni és akkor a csapágy megmozdul a blokkban és a kihézagolás ellenére a főtengely előre-hátra mozog. Ilyenkor a támcsapágyat lehet választani +1-es, +2-es váll-lal, ezt a vonalba fúráskor illesztik.
Ha főtengelyen rajta a lendkerék és 4-5 mm-t mozdul, akkor ott nagy baj van. Ha szerencséd van csak rosszul volt kihézagolva, ha nincs szerencséd akkor nagyon kiverődött a motorblokk. A csapágy válla ritkán szokott megkopni, de akkor sem 4-5 mm-t.
Bízd olyanra, aki tudja mit csinál, láttam már sok gány megoldást! (támcsapágy váll görbítve, epoxi ragasztóval beragasztva, fél hézagoló alátéve, stb. - ez mind megagány!)
Köszönjük szépen, most megyünk majd le aztán megnézzük, hogy akkor hol is van ez a támcsapágy. Remélem, hogy nem verődött ki annyira a blokk...
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #30203 Dátum:
2008 Augusztus 07, 12:15:15 »
A legutóbbi karbiállítás óta, amit nem én csináltam fulladozott a kocsi hirtelen gázadásra és rettenet benzinszag volt. Na ezt most meguntam és nekiestem állítani.
A keverék csavar majdnem teljesen ki volt tekertve az alapjárati meg be. Adtam neki egy kis alapjáratot és addig tekertem a keverék csavart, míg el nem kezdett dadogni, majd egy felet vissza. Kb 6-ot tekertem befelé.
Fogja-e ez befolyásolni a fogyasztást?
Mert a kocsi most nem torpan...
http://hapsi96.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
1255
1256
1257
1258
1259
[
1260
]
1261
1262
1263
1264
1265
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...