www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 00:38:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 [1149] 1150 1151 1152 1153 1154 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14019719 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34682 Dátum: 2009 Március 02, 21:44:36 »

B@sszus!! Hogy kerültek azok oda???? Shocked Roll Eyes
vár jál engem az is érdekelh az anyák honnan kerültek elő? szivócső? v a karbi?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #34681 Dátum: 2009 Március 02, 21:39:44 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

B@sszus!! Hogy kerültek azok oda???? Shocked Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34680 Dátum: 2009 Március 02, 20:29:40 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

Miért kell a müszakira a karbit visszacserélni? Ha van érvényes zöldkártya, motorszám egyezik, akkor nem foglalkoznak vele milyen karbid van, mennyi a CO.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34679 Dátum: 2009 Március 02, 19:12:06 »

Ezt Őcsém fogalamzta.Itt értem én,vagyis a szerelőm a töltéslámpának van-e reléje.Mert nem érti,hogy milyen elven működik.Mutattam a Km óra hátulját is,de még akkor is csodálkozik hogyan is kellene működni.Mivel ha csak az égőre ráköti,az nem elég Valami szabályzásnak kell lenn ::)ie

Nem kell oda semmiféle "szabályzás". Rá kell dugni a töltésvisszajelző égő sarujára, aminek ugye a másik kivezetése az nem a testre megy, hanem a +12re. Ennyi benne a "csel"  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34678 Dátum: 2009 Március 02, 18:24:05 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?
Ezt Őcsém fogalamzta.Itt értem én,vagyis a szerelőm a töltéslámpának van-e reléje.Mert nem érti,hogy milyen elven működik.Mutattam a Km óra hátulját is,de még akkor is csodálkozik hogyan is kellene működni.Mivel ha csak az égőre ráköti,az nem elég Valami szabályzásnak kell lenn ::)ie

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34677 Dátum: 2009 Március 02, 18:18:19 »

nem.
Akkor hogyan oldották meg a működését?Gerjesztés...?Mert már csak ez maradt el,a többi bekötve,mármint ami a motornak kell.

A jó hír az,hogy elindult a motorom,és járattam is 10 percet. Kissé nehézkesen indult,de mint kiderűlt nem vette fel az AC a benzint.Semmi probléma.Kikerültem ,és ejtő módszerrel  indult.Megszívtam a benzint,kicsit sokat Grin és rádugtam.Ment is mint az óra.De szerintem én több benzint fogyasztottam mint Bruno bogaram. Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34676 Dátum: 2009 Március 02, 18:09:55 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34675 Dátum: 2009 Március 02, 16:54:00 »

Van nekem egy Kék Bosch tarfom.
Ez megszakítós vagy jeladós elosztóhoz való?
Koszi
mexakítós.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34674 Dátum: 2009 Március 02, 16:53:29 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?
nem.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34673 Dátum: 2009 Március 02, 16:12:18 »

Van nekem egy Kék Bosch tarfom.
Ez megszakítós vagy jeladós elosztóhoz való?
Koszi

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34672 Dátum: 2009 Március 02, 16:09:42 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34671 Dátum: 2009 Március 02, 15:44:46 »

nekem is volt külsősről belső fesszabbosra motorcserém
a motortér bal szélen volt felfogatva nem túl hátul a fesszab, szóval ha cseréltek előtte a motort neked is leht áttették máshova
jah és most van 1 barna kábelem a generátor tetején ami nincs bekötve, (nem tom mi az)
A barna a Bosch színkód szerint testvezeték.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34670 Dátum: 2009 Március 02, 12:56:42 »


Így marad az,hogy valaki fejtse meg nekem ,mi a franc az a doboz.


Egyébként most jut eszembe forgalmi szerint volt motor csere,   F-esről D-sre még a régi kaszniba.Az meg már kukába van így nem tom megnézni hogy azon lehetett-e ez a doboz.Viszont érdekelne Grin


nekem is volt külsősről belső fesszabbosra motorcserém
a motortér bal szélen volt felfogatva nem túl hátul a fesszab, szóval ha cseréltek előtte a motort neked is leht áttették máshova
jah és most van 1 barna kábelem a generátor tetején ami nincs bekötve, (nem tom mi az)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34669 Dátum: 2009 Március 02, 11:47:02 »

 hol találnék képet ct motor vákumcsöveinek elhelyezkedéséről mert van rajta egy rakat? Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34668 Dátum: 2009 Március 02, 08:56:09 »

Nem nagyon látom,de lehet a külső szabályzó,amelynek a helye a hátsó ülés alatt baloldalt lenne.De ehez nem kell.Ha tegnap írtál volna,akkor otthon mind a két félét le tudtam volna fényképelni.A külsősnél ahol itt saru van,ott egy nagy csavar.Üdv.
ŐŐŐŐ  Ez a doboz maximum az új kasznimba lehetett ha fesszab (persze nem biztos) ,mert a régi kasznimba ez a motor volt.Ha annak nem kellett fesszab,akkor oda minek tették volna bele. Roll Eyes

Ebben a kaszniban viszont nincs olyan lyuk,ami ennek a felfogatására utalt volna.Persze jön a kérdés .Akkor hol volt? Nem tom.

Így marad az,hogy valaki fejtse meg nekem ,mi a franc az a doboz.


Egyébként most jut eszembe forgalmi szerint volt motor csere,   F-esről D-sre még a régi kaszniba.Az meg már kukába van így nem tom megnézni hogy azon lehetett-e ez a doboz.Viszont érdekelne Grin

Légyszi ezt még írjátok meg



Végezetűl,pedig nagyon KÖSZÖNÖM  A segítségeteket.Tényleg jól jött Smiley

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #34667 Dátum: 2009 Március 02, 08:44:07 »

Na végre ezzel kelett volna kezdenem Grin  Nagyon köszönöm !

Viszont mi az a doboz az alábbi képen Roll Eyes
Nem nagyon látom,de lehet a külső szabályzó,amelynek a helye a hátsó ülés alatt baloldalt lenne.De ehez nem kell.Ha tegnap írtál volna,akkor otthon mind a két félét le tudtam volna fényképelni.A külsősnél ahol itt saru van,ott egy nagy csavar.Üdv.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34666 Dátum: 2009 Március 02, 08:30:36 »

Belső szabályozós. Ha a két kis hasított  fejű csavart kiszeded, kivehető a szabályozó a szénkefékkel. Mielőtt végleg beteszed, érdemes egy pillantást vetni a szénkefékre, elég hosszúak-e.
Szivike.  Evil

Na végre ezzel kelett volna kezdenem Grin  Nagyon köszönöm !

Viszont mi az a doboz az alábbi képen Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34665 Dátum: 2009 Március 02, 07:56:47 »

Belső szabályozós. Ha a két kis hasított  fejű csavart kiszeded, kivehető a szabályozó a szénkefékkel. Mielőtt végleg beteszed, érdemes egy pillantást vetni a szénkefékre, elég hosszúak-e.
Szivike.  Evil

Lehet nem igazán látszik minden,de ennyi érintkező van a generátoron.Ha valaki megírná,hogy ez belső fesszabályzós-e,megköszönném,mert ma délelött be akarjuk kötni .Valószínű,h  a segítségetek alapján az,csak csináltam róla képet is.KÖszike Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34664 Dátum: 2009 Március 02, 07:14:36 »

Lehet nem igazán látszik minden,de ennyi érintkező van a generátoron.Ha valaki megírná,hogy ez belső fesszabályzós-e,megköszönném,mert ma délelött be akarjuk kötni .Valószínű,h  a segítségetek alapján az,csak csináltam róla képet is.KÖszike Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34663 Dátum: 2009 Március 02, 07:11:15 »

E meg az írás Sad

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34662 Dátum: 2009 Március 02, 07:10:46 »

alja

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34661 Dátum: 2009 Március 02, 07:09:48 »

Ez micsoda?Az biztos bogaramba volt.Talán fesszabályzó?Vagy nem?Ma szeretnnénk bekötni a motort.ezért kellene a segítség.Új kábel!!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34660 Dátum: 2009 Március 02, 06:53:15 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)
á tordasi barátunk
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34659 Dátum: 2009 Március 01, 22:32:20 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)
Azt nem irja, hogy typ1 2000-s csak, hogy 2000-s.....

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34658 Dátum: 2009 Március 01, 22:30:29 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34657 Dátum: 2009 Március 01, 21:12:35 »

Úgy rémlik, Malacgazda zöld bogarát ő javította pár éve.
köszönöm


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34656 Dátum: 2009 Március 01, 20:42:47 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...

há' dugd át a másikba.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34655 Dátum: 2009 Március 01, 20:42:15 »

Hat gondolom ilyen differencialis szuper meromuszerbe, ami ha X kulonbseg van a ket fekkorben jelentkezo nyomas kozott akkor sikit es vilagit, de amugy kizart dolog, mert nem tudom!

volt modell, amiben volt visszajelző a műszerfalon, ha nem volt féked, asszem ezért Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #34654 Dátum: 2009 Március 01, 19:42:05 »

Köszi szépen .Akkor ha ezek a generátorok a belső fesszabosak,akkor jó .Nekem is ilyan van bent a gépbe.Csak az ülés alatt nincs semmim.Akkor ott össze kell kötnöm a pirossakat gondolom .??? Roll Eyes Cheesy
Hát ebben nem vagyok biztos.
Szerintem tölts le egy kapcsolási rajzot a Váciak oldaláról!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #34653 Dátum: 2009 Március 01, 19:34:51 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...
Én úgy csináltam, hogy a két fékgombát összekötöttem egy rövid vezetékkel.Mind akettő kétérintkezős gomba persze.Ha az egyik körben gáz van akkor tutira nem világít a féklámpa.Az, ha csak nagynyomásra kapcsol, az lehet attól is, hogy levegős a rendszered.Szerintem.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34652 Dátum: 2009 Március 01, 19:30:43 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...
ha csak pislákol akkor az kontakt hiba lesz valószínű a gombánál lévő saruknál. Ha viszont izomból kell nyomni a pedált hogy egyáltalán pislákoljon akkor a gomba is szórakozik.


                             GNX-967
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #34651 Dátum: 2009 Március 01, 19:04:04 »

Hain Zoltán, Bp. II. Hűvösvölgy, Cenk u. 6
van valami tapasztalat ár munka idő arányban az emberről?
Úgy rémlik, Malacgazda zöld bogarát ő javította pár éve.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34650 Dátum: 2009 Március 01, 18:47:12 »

Hat gondolom ilyen differencialis szuper meromuszerbe, ami ha X kulonbseg van a ket fekkorben jelentkezo nyomas kozott akkor sikit es vilagit, de amugy kizart dolog, mert nem tudom!

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34649 Dátum: 2009 Március 01, 18:28:51 »

A dupla fékkörös főfékhengeren miért van két nyomáskapcsoló-hely kialakítva? (egyik az első fékkörnél másik a hátsónál)
Hat gondolom ilyen differencialis szuper meromuszerbe, ami ha X kulonbseg van a ket fekkorben jelentkezo nyomas kozott akkor sikit es vilagit, de amugy kizart dolog, mert nem tudom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34648 Dátum: 2009 Március 01, 18:24:39 »

Kérdés:
 A dupla fékkörös főfékhengeren miért van két nyomáskapcsoló-hely kialakítva? (egyik az első fékkörnél másik a hátsónál)

'81 Hecho en México
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #34647 Dátum: 2009 Március 01, 11:02:09 »

szétjött
az alváz hátsó részénél persze folt hátán folt küszöb alváz viszonylatban, amit össze lehetett hegeszteni azt összehegesztette a szakember..


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34646 Dátum: 2009 Március 01, 06:15:11 »

Hain Zoltán, Bp. II. Hűvösvölgy, Cenk u. 6

van valami tapasztalat ár munka idő arányban az emberről?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #34645 Dátum: 2009 Február 28, 22:41:44 »

Annak idelyén vettem 4 darabot. Nehezen tudtam elintézni.A gyártót kell keresned. Még egy ezressel olcsobb is volt,de a sav bel és az áram pont annyi. Én 7 éve vettem 7000/ darab.

Hát egy jópáréve itt kispesten a rákócziban feltöltettem savval vagy 200Ft volt
de mivel cellazárlatos volt és nem sikerült kiszednem zárlatot csináló darabot így azt nem lett jó.
Amúgy a cellazárlat Vartákra jellemző. Pár év után mindig megkukultak nem bírták a félév használatot
majd félév nem használatot.
Most elég rég óta Bannerem van és hibátlanul üzemel, télen mindig a pinecben telel.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #34644 Dátum: 2009 Február 28, 22:34:20 »

Van olyan akkumulator, amit ugy lehet venni, hogy nincs feltoltve savval? Meg sosem hallottam ilyet, de nagyon jo otletnek tunik! Gondolom nem a TESCOban keres az ember ilyet, hanem vmi szakboltban ...

Nincsenek feltöltve
a gyártó eladás elött feltölti
és te már úgy kapod a viszont eladótól.


 Evil

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #34643 Dátum: 2009 Február 28, 20:25:24 »

Van olyan akkumulator, amit ugy lehet venni, hogy nincs feltoltve savval? Meg sosem hallottam ilyet, de nagyon jo otletnek tunik! Gondolom nem a TESCOban keres az ember ilyet, hanem vmi szakboltban ...
Ez az akku apósom garázsából került elő, nagyon úgy néz ki, hogy sok éve megvették, aztán ottmaradt a polcon.
Igazából nincs rá szükségem, csak szeretném tudni, hogy használható-e, mert akkor elpasszolnám.
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 [1149] 1150 1151 1152 1153 1154 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.