www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 21:34:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1134 1135 1136 1137 1138 [1139] 1140 1141 1142 1143 1144 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14016961 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35082 Dátum: 2009 Március 15, 23:22:06 »

Ezt nekem is csiunálja, de nem mindig... De ahogy mondod, lehet, hogy megnézem... Mondjuk nekem kormányoszlop cserés a játék, mert kisricnis sportkormányt vettem a nagyricnis autóba.
De ha a két imbuszfejű csavarnál próbálod a kormányoszlopborítás tövében, akkor ott lehet valamit állítgatni, nem?
mit lehet ott álítani? lejebb tolni az egészet? 
nem szivesen babrálok bele olyanba amihez nem értek, konkrétan a borítást sem tudtam levenni mert ahogy néztem csak a műanyag nem jön le sajnos, de ha lehet akkor megpróbálom csak mondja meg vki aki tudja hogy mit lehet ott állítani
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35081 Dátum: 2009 Március 15, 23:11:37 »

mai szmb:  szereltem be másik a indexet, működik rendesen, deeeee ha ráteszem a karom súlyát a kormányra és kapcsolom  a távolságít megszólal a duda, 2 órás szenvedéssel sem megy beljebb az indexkar gyűrűje hogy ne érjen a kormánykerékhez a duda fémfüle, ami már tök lapos szóval már nem tudom nővelni a kormány és a fül közti távolságot hogy ne érjenek össze, 2 biztosíték kikcsapás után mára befejeztem, vagy dudás távolsági lámpám lesz vagy nem lesz duda Tongue
holnap folytatom
Ezt nekem is csiunálja, de nem mindig... De ahogy mondod, lehet, hogy megnézem... Mondjuk nekem kormányoszlop cserés a játék, mert kisricnis sportkormányt vettem a nagyricnis autóba.
De ha a két imbuszfejű csavarnál próbálod a kormányoszlopborítás tövében, akkor ott lehet valamit állítgatni, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #35080 Dátum: 2009 Március 15, 22:35:59 »

Szeretném megköszönni Typ117-nek a mai sárgabogár mentő akciót.
bogárka szivat.
önindítótól/tolástól nem ugrik be a motor... kocsival kell húzni hogy beinduljon(Typ117 Smiley ). ha beindul rögtön le akar állni, végig pumpálni kell, erőtlen és durrog mint a veszedelem...

gondolom karbi+gyújtás problema  Tongue
de azért most már vagy lődd be a gyújtást, vagy vidd el szereltetni, mert ez jót nem tesz neki Tongue
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35079 Dátum: 2009 Március 15, 22:34:21 »

mai szmb:  szereltem be másik a indexet, működik rendesen, deeeee ha ráteszem a karom súlyát a kormányra és kapcsolom  a távolságít megszólal a duda, 2 órás szenvedéssel sem megy beljebb az indexkar gyűrűje hogy ne érjen a kormánykerékhez a duda fémfüle, ami már tök lapos szóval már nem tudom nővelni a kormány és a fül közti távolságot hogy ne érjenek össze, 2 biztosíték kikcsapás után mára befejeztem, vagy dudás távolsági lámpám lesz vagy nem lesz duda Tongue
holnap folytatom
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35078 Dátum: 2009 Március 15, 21:49:01 »

Van valaki, aki felújítja, talán itt tud valaki elérhetőséget, sztem engem is érdekelne...
Én hála isten felújítotam az  enyémet.Pedig nekem a cső is elvolt rohadva.Aa borítás hegeszthető volt,1 harmadánál elvágtam,Csőcsere,és vissza a borítás,és kész.Jó lett Smiley

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35077 Dátum: 2009 Március 15, 21:45:25 »

Mert spóroltak. Neki most csak egy érintkezője van a kettő helyett.

Hehe nekem is Grin.A másik aláá volt gyűrődve.De már nincs benne.MOndjuk én nem a dudálos fajta vagyok .Inkább ágyba nyomom a dudát Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #35076 Dátum: 2009 Március 15, 21:17:00 »

Szeretném megköszönni Typ117-nek a mai sárgabogár mentő akciót.
bogárka szivat.
önindítótól/tolástól nem ugrik be a motor... kocsival kell húzni hogy beinduljon(Typ117 Smiley ). ha beindul rögtön le akar állni, végig pumpálni kell, erőtlen és durrog mint a veszedelem...

gondolom karbi+gyújtás problema  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35075 Dátum: 2009 Március 15, 21:01:26 »

köszi, de szépen rendbe tettem a sajátomat. Grin
Full pucolás, új skf csapágyak, új bosch szénkefék, finoman forog. Mikor kivettem alig bírtam tekerni, legalább 2 pacit levett a motortól.
a licites topicban van kép a hőcserélőkről
ha kell akkor belinkelek többet is
ára 8000.-ft ha a pityubá tartja a licitjét akkor 500.001.-ft ért a tied  Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35074 Dátum: 2009 Március 15, 20:57:43 »

dinamóm is van eladó Wink
köszi, de szépen rendbe tettem a sajátomat. Grin
Full pucolás, új skf csapágyak, új bosch szénkefék, finoman forog. Mikor kivettem alig bírtam tekerni, legalább 2 pacit levett a motortól.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35073 Dátum: 2009 Március 15, 20:53:08 »

Így már ok, 3000 körül dolgozik, köszönöm.
600-as fordulaton akkor jogos a 2 volt.
A dinamóra gondoltam. Alapjáraton nem tölt, közepes fordulat egy bogár motornál 2000-2500. Az áttétel 1,5 lehet? Mármint ennyivel többet forog a dinamó.


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35072 Dátum: 2009 Március 15, 20:50:48 »

jah, megtekertem meg kergettem, aztán kijött kemény 1,9 V
nem erre számítottam, és nem tudom mekkora fordulaton adja le a kakaót.


dinamóm is van eladó Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35071 Dátum: 2009 Március 15, 20:43:43 »

A dinamóra gondoltam. Alapjáraton nem tölt, közepes fordulat egy bogár motornál 2000-2500. Az áttétel 1,5 lehet? Mármint ennyivel többet forog a dinamó.

de az motor fordulatszám, nem? mennyi az áttétel?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #35070 Dátum: 2009 Március 15, 20:40:58 »

Mondjuk úgy 1500-tól jól termel.

de az motor fordulatszám, nem? mennyi az áttétel?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35069 Dátum: 2009 Március 15, 20:38:58 »

Mondjuk úgy 1500-tól jól termel.

jah, megtekertem meg kergettem, aztán kijött kemény 1,9 V
nem erre számítottam, és nem tudom mekkora fordulaton adja le a kakaót.


Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35068 Dátum: 2009 Március 15, 20:34:23 »

2 hőcserélőm van éppen eladó
mondjuk annyiért amennyi egy felújítás lenne
csak szótam
szokták fűtésdobnak is nevezni  Wink
és teljesen jók?
fénykép + ár az adok-veszekbe? Wink

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35067 Dátum: 2009 Március 15, 20:30:51 »

bazmeg, te elvileg elektronkergető csávó vagy.
és ilyeneket kérdezel?
huhhh...
jah, megtekertem meg kergettem, aztán kijött kemény 1,9 V
nem erre számítottam, és nem tudom mekkora fordulaton adja le a kakaót.


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35066 Dátum: 2009 Március 15, 19:30:06 »

ezúton szeretném megköszönni  Protheus és Spike kollégának a mai csendesesőben végrehajtott szmbn nyújtott kíváló teljesítményüket !
a buszom két első ajtajának vízlehúzó cseréje volt éppen esedékes
hát ne tudja meg senk ,hogy mekkora szopás
szoptam én már busszal de ekkorát még soha
és most ráadásul nem is én szoptam
a feladatot megoldottuk a károkat felmértük  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35065 Dátum: 2009 Március 15, 19:18:11 »

2 hőcserélőm van éppen eladó
mondjuk annyiért amennyi egy felújítás lenne
csak szótam
szokták fűtésdobnak is nevezni  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35064 Dátum: 2009 Március 15, 18:47:40 »

Vászontöréses a gumi. Mondjuk.
engem a fék is szopatott hasonló módon.
már minden megvolt
- centrirozás
- kerékcsapágy
- gumicsere

aztán a dob+betét csere adta meg a megoldást



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35063 Dátum: 2009 Március 15, 18:46:44 »

Van valami egyszerű módszer, hogy lehet a dinamót leteszteli, hogy rendben működik?
Ha egy fúrógéppel meghajtom, mit kéne mérnem rajta?

bazmeg, te elvileg elektronkergető csávó vagy.
és ilyeneket kérdezel?
huhhh...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #35062 Dátum: 2009 Március 15, 18:10:32 »

Van valami egyszerű módszer, hogy lehet a dinamót leteszteli, hogy rendben működik?
Ha egy fúrógéppel meghajtom, mit kéne mérnem rajta?
Adsz neki 12 voltot és forognia kell.  Cheesy
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35061 Dátum: 2009 Március 15, 18:08:53 »

Van valami egyszerű módszer, hogy lehet a dinamót leteszteli, hogy rendben működik?
Ha egy fúrógéppel meghajtom, mit kéne mérnem rajta?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #35060 Dátum: 2009 Március 15, 17:37:01 »


végül mattfényezés lett? képet nem raksz?

színre kevert alapozó Smiley viszont nem matt, és nem üt el nagyon.
képeket rakok, ha lesznek Smiley nem olyanok mostanság a fényviszonyok - de a kedvedért csinálok párat a jövő héten! Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35059 Dátum: 2009 Március 15, 17:31:14 »

mondjuk úgy, hogy elvileg kész Smiley

gyakorlatilag elektromos gondjai vannak, ami a jobbra-nem-indexelek-inkább-kiverem-a-biztosítékot jelenségben nyilvánul meg. valami zárlat van...

amúgy fut-szalad, hosszúváltóval Smiley már elhoztam.

ami még hátra van: tető bowden kiszerelés, másik gyártatás, berakás. ez szerintem a közeljövőben megoldódik - bár nem tűztem ki magamnak határidőt Smiley


végül mattfényezés lett? képet nem raksz?
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #35058 Dátum: 2009 Március 15, 17:24:37 »

Alfi hogy áll?

mondjuk úgy, hogy elvileg kész Smiley

gyakorlatilag elektromos gondjai vannak, ami a jobbra-nem-indexelek-inkább-kiverem-a-biztosítékot jelenségben nyilvánul meg. valami zárlat van...

amúgy fut-szalad, hosszúváltóval Smiley már elhoztam.

ami még hátra van: tető bowden kiszerelés, másik gyártatás, berakás. ez szerintem a közeljövőben megoldódik - bár nem tűztem ki magamnak határidőt Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35057 Dátum: 2009 Március 15, 17:19:13 »

Persze. Pl. megcsinálja   Wink

Az enyémek így állnak:
<beszúrt kép törölve>

Persze a külső borításokat félre raktam de több darabban van. Ezzel vajon tud mit kezdeni?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35056 Dátum: 2009 Március 15, 17:18:02 »

Mert spóroltak. Neki most csak egy érintkezője van a kettő helyett.

Gyárilag miért nem tettek relét a dudára.
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #35055 Dátum: 2009 Március 15, 17:16:54 »

Hőcserélő Felújítás
Kővári József   2457-Adony,István u. 6.
2457-Adony, Fáy A. u. 2/2
(06-25) 231-039, (06-25) 231-048
(06-20) 926-9882   X           
Lyukas hőcserélődet új állapotba hozza a gyári ár töredékéért, valamint kipuffogó gyártás, felújítás.

Az enyémek így állnak:


Persze a külső borításokat félre raktam de több darabban van. Ezzel vajon tud mit kezdeni?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35054 Dátum: 2009 Március 15, 17:11:14 »

höhö, nekem a SzabóMiki asszem mással csináltatta - de nem biztos Wink
a lényeg hogy Szabó Miki féle csere-bere módszer is ugyanannyiba kerül....és kanyarkirály úgyis velük szerelteti a motort...

Alfi hogy áll?
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #35053 Dátum: 2009 Március 15, 17:09:04 »

Szabó Miki a bp-i embere....én nála cseréltem ki régit egy felújítottra...

höhö, nekem a SzabóMiki asszem mással csináltatta - de nem biztos Wink

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35052 Dátum: 2009 Március 15, 17:04:31 »

hívjátok fel, Bp-en is el lehet érni! mintha lenne valami műhelye errefelé is...

Szabó Miki a bp-i embere....én nála cseréltem ki régit egy felújítottra...
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #35051 Dátum: 2009 Március 15, 16:59:59 »

hívjátok fel, Bp-en is el lehet érni! mintha lenne valami műhelye errefelé is...

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #35050 Dátum: 2009 Március 15, 16:57:51 »

bogarhatu.hu, hasznos címek... ;-)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35049 Dátum: 2009 Március 15, 16:34:05 »

Hőcserélő Felújítás
Kővári József   2457-Adony,István u. 6.
2457-Adony, Fáy A. u. 2/2
(06-25) 231-039, (06-25) 231-048
(06-20) 926-9882   X           
Lyukas hőcserélődet új állapotba hozza a gyári ár töredékéért, valamint kipuffogó gyártás, felújítás.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35048 Dátum: 2009 Március 15, 16:33:25 »

Hőcserélő Felújítás
Kővári József   2457-Adony,István u. 6.
2457-Adony, Fáy A. u. 2/2
(06-25) 231-039, (06-25) 231-048
(06-20) 926-9882   X           
Lyukas hőcserélődet új állapotba hozza a gyári ár töredékéért, valamint kipuffogó gyártás, felújítás.
Köszönet!

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #35047 Dátum: 2009 Március 15, 16:31:20 »

Van valaki, aki felújítja, talán itt tud valaki elérhetőséget, sztem engem is érdekelne...

Hőcserélő Felújítás
Kővári József   2457-Adony,István u. 6.
2457-Adony, Fáy A. u. 2/2
(06-25) 231-039, (06-25) 231-048
(06-20) 926-9882   X           
Lyukas hőcserélődet új állapotba hozza a gyári ár töredékéért, valamint kipuffogó gyártás, felújítás.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35046 Dátum: 2009 Március 15, 16:29:24 »

Lepucoltam ma a fűtésdobokat és a kipufogó dobot is. Mindegyiken találtam lyukat, de főleg  a fűtésdobokon amik már többször voltak javítva. Meg lehet, érdemes ezeket valahol foltoztatni?
Van valaki, aki felújítja, talán itt tud valaki elérhetőséget, sztem engem is érdekelne...

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #35045 Dátum: 2009 Március 15, 16:28:54 »

Lepucoltam ma a fűtésdobokat és a kipufogó dobot is. Mindegyiken találtam lyukat, de főleg  a fűtésdobokon amik már többször voltak javítva. Meg lehet, érdemes ezeket valahol foltoztatni?

adonyban
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 15, 16:31:30 írta AZS »
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35044 Dátum: 2009 Március 15, 16:27:20 »

Lepucoltam ma a fűtésdobokat és a kipufogó dobot is. Mindegyiken találtam lyukat, de főleg  a fűtésdobokon amik már többször voltak javítva. Meg lehet, érdemes ezeket valahol foltoztatni?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35043 Dátum: 2009 Március 15, 16:12:15 »

-ma felébredt a 66-os bogaram....4.re elindult...pedig trehány voltam az akksit sem vettem ki télre...kedden, motorszétszedés
-a 70es bogaram villamos rendszerét elkezdtük, megjavítani villamossági szerelő ismerőssel, aknáról megnézegettem de nem tudom miért de ráz az eleje ha egyenesen megyek....lengéscsillapítókat & kerékcsapágyat cseréltem már

Vászontöréses a gumi. Mondjuk.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1134 1135 1136 1137 1138 [1139] 1140 1141 1142 1143 1144 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.