www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 12:02:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1029 1030 1031 1032 1033 [1034] 1035 1036 1037 1038 1039 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14057056 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #39282 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:11:24 »

Jó akkor hobbiautózok.....mint egy 17 éves srác a 30 ezerért vett felneonozott Wartburg kombijával vagy 150-ért vett Opel Astrájával, vagy 2-es Golfjával. OK, legyen ahogy szeretnéd, bazmeg.  
Ez már röhej. Kikérem magamnak, hogy a kocsim nem nevezhető veteránnak, és nem veteránozok, és nem csak bogárral, végülis csak kb. még 4-5 db. 30 év feletti motorom is van(perpillanat, mert változó)...és naponta szerelgetem őket, használom őket, börzékre járok, összejárunk a régi vasakkal, olvasok, művelődök  e témában.
Elmehetsz a picsába. Még a biztósítóknál is van "sima" veterán (aminek én képzelem magam nagyképűen) és ilyen-olyan MINŐSÍTETT OT-s Veterán kategória. Te neked csak ez létezik?
Őrület.  Cry  Meg amúgyis, mint a képeden látom egy SNASSZ állólámpás bogarad van már megbocsáss, 10-esével szaladgálnak ilyenek még az utakon, szóval ha igazi nagy veterános vagy, nem ártana egy valamivel ritkább autó is. Grin Inkább ne legyen olyan tökéletes, mint valszeg a tied, de legalább valami izgibb típus legyen.
Na jól van gyerekek, én léptem erről a fórumról, mert ez már kissé sok, nyáron sok szabadban töltött időm volt, így keveset jártam ide, de mint látom....itt nagyon elszálltak egyesek, és sajnos, ahogy látom ez már a többség. És ez már nekem nem veteránozás....ez már tényleg nem.Nálam ezekszerint tényleg mást jelent, igazad van!! Illetve igazatok!! Tisztelet a kislétszámú kivételnek  Wink

Lazíts Skodi!
Az élet szép! Az ég kék, a fű zöld, a bogarak örökök, a hülye fórumosok meg folyamatosan basztatják egymást mindenféle mondvacsinált faszság miatt!  Grin
A lényeg az, hogy megy a bogarad.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #39281 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:08:33 »

Drága páromat szólítottam a medencéből és kértem, hogy hozza vissza a kipattant labdát .
Egy idő után már mindenkinek  ANYA volt. Grin

És ez kísérte végig az éjszakát mikor már Béla párja régen a sátorba volt még mindig csak ez hangzott...
ANYAA!! Cheesy
És ekkor megbeszéltük, hogy ez első mondat, szó amit itt megejtünk ez lesz... de amint látom feledésbemerült.. de nem baj! Smiley
ANYAA!!
Sompi
« Hozzászólás #39280 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:08:23 »

Jó akkor hobbiautózok.....mint egy 17 éves srác a 30 ezerért vett felneonozott Wartburg kombijával vagy 150-ért vett Opel Astrájával, vagy 2-es Golfjával. OK, legyen ahogy szeretnéd, bazmeg.  
Ez már röhej. Kikérem magamnak, hogy a kocsim nem nevezhető veteránnak, és nem veteránozok, és nem csak bogárral, végülis csak kb. még 4-5 db. 30 év feletti motorom is van(perpillanat, mert változó)...és naponta szerelgetem őket, használom őket, börzékre járok, összejárunk a régi vasakkal, olvasok, művelődök  e témában.
Elmehetsz a picsába. Még a biztósítóknál is van "sima" veterán (aminek én képzelem magam nagyképűen) és ilyen-olyan MINŐSÍTETT OT-s Veterán kategória. Te neked csak ez létezik?
Őrület.  Cry  Meg amúgyis, mint a képeden látom egy SNASSZ állólámpás bogarad van már megbocsáss, 10-esével szaladgálnak ilyenek még az utakon, szóval ha igazi nagy veterános vagy, nem ártana egy valamivel ritkább autó is. Grin Inkább ne legyen olyan tökéletes, mint valszeg a tied, de legalább valami izgibb típus legyen.
Na jól van gyerekek, én léptem erről a fórumról, mert ez már kissé sok, nyáron sok szabadban töltött időm volt, így keveset jártam ide, de mint látom....itt nagyon elszálltak egyesek, és sajnos, ahogy látom ez már a többség. És ez már nekem nem veteránozás....ez már tényleg nem.Nálam ezekszerint tényleg mást jelent, igazad van!! Illetve igazatok!! Tisztelet a kislétszámú kivételnek  Wink

... elgurult a gyógyszered???  Shocked
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #39279 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:06:11 »

Ez egy kicsit nagyképűen hangzik, különösen az előzmények ismeretében. Az autó nem attól veterán, hogy elmúlt 30 éves, és még beindul...

Jó akkor hobbiautózok.....mint egy 17 éves srác a 30 ezerért vett felneonozott Wartburg kombijával vagy 150-ért vett Opel Astrájával, vagy 2-es Golfjával. OK, legyen ahogy szeretnéd, bazmeg.  
Ez már röhej. Kikérem magamnak, hogy a kocsim nem nevezhető veteránnak, és nem veteránozok, és nem csak bogárral, végülis csak kb. még 4-5 db. 30 év feletti motorom is van(perpillanat, mert változó)...és naponta szerelgetem őket, használom őket, börzékre járok, összejárunk a régi vasakkal, olvasok, művelődök  e témában.
Elmehetsz a picsába. Még a biztósítóknál is van "sima" veterán (aminek én képzelem magam nagyképűen) és ilyen-olyan MINŐSÍTETT OT-s Veterán kategória. Te neked csak ez létezik?
Őrület.  Cry  Meg amúgyis, mint a képeden látom egy SNASSZ állólámpás bogarad van már megbocsáss, 10-esével szaladgálnak ilyenek még az utakon, szóval ha igazi nagy veterános vagy, nem ártana egy valamivel ritkább autó is. Grin Inkább ne legyen olyan tökéletes, mint valszeg a tied, de legalább valami izgibb típus legyen.
Na jól van gyerekek, én léptem erről a fórumról, mert ez már kissé sok, nyáron sok szabadban töltött időm volt, így keveset jártam ide, de mint látom....itt nagyon elszálltak egyesek, és sajnos, ahogy látom ez már a többség. És ez már nekem nem veteránozás....ez már tényleg nem.Nálam ezekszerint tényleg mást jelent, igazad van!! Illetve igazatok!! Tisztelet a kislétszámú kivételnek  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #39278 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:05:38 »

Nedves féltengelynél mi a lóf..zt tudok csinálni az új féltengely gumiharanggal és az új bilinccsel, hogy ne folyjon (ezt fogalmam sincs, hogy kell helyesen leírni Undecided) a váltónál?

az összeeresztés felfelé áll?
Arra kell figyelned, hogy az összeeresztésnél a két perem egymásba kerüljön rendesen és a két "végbilincset" a végén húzd meg, hogy ne akadályozzon az összehúzásban.
Nekem nem folyik amióta feltettem... bezzeg a motorom Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #39277 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:02:16 »

De kíváncsi lennék mit művelt ez a Béla.  Roll Eyes Grin Evil
Drága páromat szólítottam a medencéből és kértem, hogy hozza vissza a kipattant labdát .
Egy idő után már mindenkinek  ANYA volt. Grin

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #39276 Dátum: 2009 Szeptember 01, 20:56:10 »

Nedves féltengelynél mi a lóf..zt tudok csinálni az új féltengely gumiharanggal és az új bilinccsel, hogy ne folyjon (ezt fogalmam sincs, hogy kell helyesen leírni Undecided) a váltónál?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39275 Dátum: 2009 Szeptember 01, 20:19:15 »

Mostme' ? :-)
Labdazott az esoben egy forrovizes medenceben, mint minden normalis fiatal! :-)
és közben anyázott Wink a szó jó értelmében Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #39274 Dátum: 2009 Szeptember 01, 20:17:47 »

De kíváncsi lennék mit művelt ez a Béla.  Roll Eyes Grin Evil
Mostme' ? :-)
Labdazott az esoben egy forrovizes medenceben, mint minden normalis fiatal! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #39273 Dátum: 2009 Szeptember 01, 20:16:32 »

ANYAAA!! Cheesy

az igaz Cool..........és fejben le is játszottad... Wink Cheesy Grin
De kíváncsi lennék mit művelt ez a Béla.  Roll Eyes Grin Evil
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #39272 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:35:30 »

Ja , ez az SZMB!!
Hazafele bementünk fiamért a Camponához. Beszáll, mondja olyan olajszag van.Mondom öntöttem bele Aszalón.
(Na de az hátul van, sebaj)
Tegnap bekötöttük a hátsó hangszórókat(tuc-tuc) a kalaptartóba, és elöl kipakoltam.
A cuccok alatt állt az olaj. A kis olajos flakon teteje szar volt és kifojt belőle.
Na ez is megoldódott.
De van más, csak megyek locsolok egy kicsit.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 01, 19:37:09 írta sparkafer »

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39271 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:28:29 »

Még nem említettem neki azóta, de lehet labdaiszonya van! Grin
Grin Grin Grin

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39270 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:28:11 »

Csak azt remélem , nem voltam ciki!
Mikor Zoli meghívott bennünket, akkor már jól éreztem magam. Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #39269 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:27:38 »

ANYAAA!! Cheesy

Még nem említettem neki azóta, de lehet labdaiszonya van! Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #39268 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:26:36 »

az igaz Cool..........és fejben le is játszottad... Wink Cheesy Grin
Csak azt remélem , nem voltam ciki!
Mikor Zoli meghívott bennünket, akkor már jól éreztem magam. Grin

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #39267 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:16:00 »

az igaz Cool..........és fejben le is játszottad... Wink Cheesy Grin

ANYAAA!! Cheesy
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39266 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:13:11 »

Szívemből szóltál!
Szombaton éjjel laza voltam. Grin
az igaz Cool..........és fejben le is játszottad... Wink Cheesy Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #39265 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:08:17 »

Csak lazán. A nyugati társadalmak tagjainak jelentős része a feszült életmódból adódó betegségek vlamelyikébe hal bele. CSak lazán. A nyugodtság és vidámság fontosabb mindennél.
Szívemből szóltál!
Szombaton éjjel laza voltam. Grin

RNIE
« Hozzászólás #39264 Dátum: 2009 Szeptember 01, 18:59:04 »


Pont most volt egy két anyagilag megterhelő lépésem ,

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #39263 Dátum: 2009 Szeptember 01, 13:53:03 »

Ez egy kicsit nagyképűen hangzik, különösen az előzmények ismeretében. Az autó nem attól veterán, hogy elmúlt 30 éves, és még beindul...

Másrészt megfelelő mennyiségű pénzből bármiből lehet showcart csinálni. Csak kérdés, megéri-e, és a tulajnak valóban ad-e annyi örömöt...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #39262 Dátum: 2009 Szeptember 01, 13:13:09 »

Ez egy kicsit nagyképűen hangzik, különösen az előzmények ismeretében. Az autó nem attól veterán, hogy elmúlt 30 éves, és még beindul...
ott a pont..... Wink Smiley

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39261 Dátum: 2009 Szeptember 01, 13:08:05 »

Nincs semmmi baj a foltozással, ha alóla a régi, korrodált lemez el lett távolítva, és megfelelő technológiával, pontosan van elvégezve, felületkezelve, stb. A gyárban is darabokból hegesztették össze az autót, nem egybe öntötték Wink
ezzel eggyet értek ha látom h ki csinálja és hogy .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39260 Dátum: 2009 Szeptember 01, 12:39:29 »

...veteránozok ugyanúgy, csak kicsit más szellemű körökben.
Ez egy kicsit nagyképűen hangzik, különösen az előzmények ismeretében. Az autó nem attól veterán, hogy elmúlt 30 éves, és még beindul...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39259 Dátum: 2009 Szeptember 01, 12:34:57 »

Egyeztértek veled.
Pont most volt egy két anyagilag megterhelő lépésem , így énis elgondolkoztam már azon, h hagyom a francba az egészet közösség márkaszeretet stb. és veszek egy kétütemű trabit ( rat look Cool )

de még mindig legbelül érzem h ha lesz egy fasza alváz lepapírozva akkor már csak a bódékat fogom max cserélgetni .

de most nekem is sír a szám már hónapok óta h beleugorjak a küsszöbcserébe is vagy maradjon lejavítgatva foltozgatva s csak padló csere ....

annyi a folt a bódén is ,h nagyon sok jövőt nem látok benne 10év és tuti kuka .
nem azért mert nem tudok vigyázni rá hanem egyszerüen sok értelmetlen foltozás van rajta ami nem biztos ,h sokáig megörzi az állagát. sajnálom de ez van . az alváznak ha nekiugrok megmentem . s majd kap egy szebb jobb bódét a jövőben.
nem szabad hagyni nekem sem ..nem is akarom az emészetnek hagyni

.de a pénz barominagy úr.

Nincs semmmi baj a foltozással, ha alóla a régi, korrodált lemez el lett távolítva, és megfelelő technológiával, pontosan van elvégezve, felületkezelve, stb. A gyárban is darabokból hegesztették össze az autót, nem egybe öntötték Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #39258 Dátum: 2009 Szeptember 01, 12:33:16 »

Te kajak nem vagy komplett, már bocsánat. Még mindig a fékdobokon lovagolsz...beszarás. Amikor már megírtam, hogy nem is az a baja...meg műszakin is átment. Persze, amikor kérdeztem, hogy szerintetek mi okozhat még dobolást, akkor lapítasz, mert fogalmad sincs az egész rendezvényről, csak fújod mások szövegét. Nem is járok már sokat erre a fórumra, gondolom nem is hiányzok, nekem sem egyesek.....de attól még bogarazok, veteránozok ugyanúgy, csak kicsit más szellemű körökben.

Én nem akarlak bántani, mert, mint korábban is mondtam szerintem lehet nem sok pénzért jól kinéző autót csinálni, de azt ne nevezzük restaurálásnak. A veteránozás pedig egy újabb, teljesen más kategória... Ott, ha megtudják, hogy egyáltalán megfordul a fejedben nem kiszedni az üvegeket fényezés előtt, már kókánymesternek fognak szólítani...

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #39257 Dátum: 2009 Szeptember 01, 12:26:00 »

Te kajak nem vagy komplett, már bocsánat. Még mindig a fékdobokon lovagolsz...beszarás. Amikor már megírtam, hogy nem is az a baja...meg műszakin is átment. Persze, amikor kérdeztem, hogy szerintetek mi okozhat még dobolást, akkor lapítasz, mert fogalmad sincs az egész rendezvényről, csak fújod mások szövegét. Nem is járok már sokat erre a fórumra, gondolom nem is hiányzok, nekem sem egyesek.....de attól még bogarazok, veteránozok ugyanúgy, csak kicsit más szellemű körökben.
Be.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39256 Dátum: 2009 Szeptember 01, 11:54:07 »



Őszintén megvallva,az én gépem most van 324.000 anyagköltségbe,és még hátra van a fújás,meg a kisebb filléres apróságok.
Egyeztértek veled.
Pont most volt egy két anyagilag megterhelő lépésem , így énis elgondolkoztam már azon, h hagyom a francba az egészet közösség márkaszeretet stb. és veszek egy kétütemű trabit ( rat look Cool )

de még mindig legbelül érzem h ha lesz egy fasza alváz lepapírozva akkor már csak a bódékat fogom max cserélgetni .

de most nekem is sír a szám már hónapok óta h beleugorjak a küsszöbcserébe is vagy maradjon lejavítgatva foltozgatva s csak padló csere ....

annyi a folt a bódén is ,h nagyon sok jövőt nem látok benne 10év és tuti kuka .
nem azért mert nem tudok vigyázni rá hanem egyszerüen sok értelmetlen foltozás van rajta ami nem biztos ,h sokáig megörzi az állagát. sajnálom de ez van . az alváznak ha nekiugrok megmentem . s majd kap egy szebb jobb bódét a jövőben.
nem szabad hagyni nekem sem ..nem is akarom az emészetnek hagyni

.de a pénz barominagy úr.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39255 Dátum: 2009 Szeptember 01, 11:44:13 »

Azért durva,hogy két nap után fellépek a fórumra,és csak fikázást olvasok már fél órája.Azért már a végén volt 1 kis szmb is Grin
Ha őszinte akarok lenni,tényleg olvastam már sok kókány munkát az szmb-be régebben.pl betonnal,meg cementel küszöböt javítani.Vagy pl a purhab a lyukakba.De nem is ragozom. Smiley

Őszintén megvallva,az én gépem most van 324.000 anyagköltségbe,és még hátra van a fújás,meg a kisebb filléres apróságok.Összerakás,meg a papír munka a végén.Sokba jött ez nekem,és mivel mindent magam csináltam,félek még így sem lesz olyan,mint amit elvárnék.régebbi képek az alábbi linken.Újakat nem tettem fel.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #39254 Dátum: 2009 Szeptember 01, 11:25:25 »

A hengerfej nyílása (henger palást átmérő) az 1.3-asnál kb. 90 mm az 1.6-osnál nagyjából 93 mm, tehát az 1.3-ast fel kell marni nagyobbra, azonban akkor az égéstér még mindig kisebb marad, így a kompresszió viszony nagyobb lesz.... DE használható. A legjobb az 1.6-os fej.


Gépmunkát sok helyen csinálnak, én a szigetszentmiklósi Benyák gépműhelyt javasolom.



Mértél már kompressziót ilyen 1.3 ból alakított hengerfejen ? Nálam sajnos kimaradt ez a művelet, de baromi kíváncsi vagyok.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39253 Dátum: 2009 Szeptember 01, 10:03:38 »

Szevasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy 1.3-as duplaszívós motorra szeretnék 1.6-os hengereket tenni de nem tudom hogy a hengerfejekből is 1.6 kell vagy ki lehet-e marni ,esztergálni ahoz hogy jó legyen vagy valaki küldjön képet vagy írja le a külömbségeket!Köszi! A másik kérdésem az hogy hol furják vonalba a blokkot, főtengelyköszörülés stb! Motort kéne felújítani és ezekkel nem vagyok tisztában!

A hengerfej nyílása (henger palást átmérő) az 1.3-asnál kb. 90 mm az 1.6-osnál nagyjából 93 mm, tehát az 1.3-ast fel kell marni nagyobbra, azonban akkor az égéstér még mindig kisebb marad, így a kompresszió viszony nagyobb lesz.... DE használható. A legjobb az 1.6-os fej.


Gépmunkát sok helyen csinálnak, én a szigetszentmiklósi Benyák gépműhelyt javasolom.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #39252 Dátum: 2009 Szeptember 01, 08:56:54 »

Szevasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy 1.3-as duplaszívós motorra szeretnék 1.6-os hengereket tenni de nem tudom hogy a hengerfejekből is 1.6 kell vagy ki lehet-e marni ,esztergálni ahoz hogy jó legyen vagy valaki küldjön képet vagy írja le a külömbségeket!Köszi! A másik kérdésem az hogy hol furják vonalba a blokkot, főtengelyköszörülés stb! Motort kéne felújítani és ezekkel nem vagyok tisztában!

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39251 Dátum: 2009 Szeptember 01, 00:00:08 »

ez a beszámolásos dolog hogy működik ? fél év vagy egy év a minimum h a neveden legyen a beszámított autó?
Ezt nem tudom, a kőműves akart egy új Transitot venni de régit ami nem volt nagyon öreg csak le volt élve, nem akarták beszámítani.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39250 Dátum: 2009 Augusztus 31, 23:53:17 »

és még így is megérte beszámítattni
ez a beszámolásos dolog hogy működik ? fél év vagy egy év a minimum h a neveden legyen a beszámított autó?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39249 Dátum: 2009 Augusztus 31, 23:47:48 »

egy kőművesnek is lehetnek igényei. Cool
Azt mondta kőműves, olyan szar a kocsi nem számítja be kereskedő az újba, javítsák fel. Az ismerős több vödör betont szedett ki belőle, még kárpitok alól is kapartak ki, körbe lett lakatolva, tetőt kivéve újra fújva, 9üléses volt belső olcsó kárpitosnál újra kárpitozva...tök igényes lett, és még így is megérte beszámítattni
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39248 Dátum: 2009 Augusztus 31, 23:43:35 »

még a kőműves melós transitból is kiszedett minden üveget, lámpát, kilincset, zárat stb....pedig arra valami olcsó festékkel sima fehér szín ment
egy kőművesnek is lehetnek igényei. Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39247 Dátum: 2009 Augusztus 31, 23:40:34 »

Nekem A híres Jp Group(?) kéder 1 hónap alatt berepedt a sarkainál, kb 4000 ft volt(hátsó). Azt nem ajánlom. Nem tudom lehet-e jobbat kapni.


Kédert kimaszkolni úgy, hogy se a gumin ne legyen festék, se a kasznin ne maradjon ki, kb kurvanehéz.
És kb cigánymunka, ha élhetek ezzel a paradoxonnal... Evil
Ez persze nem neked szólt.
Sőt senkinek.

-nekem 10 000 volt az első 9000 a hátsó gumi 2002-ben + 21 000 króm feszítő (fém) bele körbe....de a mai napig nincs repedés rajta
-van egy fényező, barátom, azt mondta ami csak lehet lebont, mert ragasztással több idő elmegy és fos lesz végeredmény....még a kőműves melós transitból is kiszedett minden üveget, lámpát, kilincset, zárat stb....pedig arra valami olcsó festékkel sima fehér szín ment
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #39246 Dátum: 2009 Augusztus 31, 23:30:17 »

hogy az övé jó.
És nincs ültetve... Cool

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #39245 Dátum: 2009 Augusztus 31, 23:28:14 »

Naszóval...
Apám bogara pont ugyanígy lett nemegyszer megcsinálva, és folyamatosan baj van vele. Én a tulajt rábeszélném az új kéderre, nem horror összeg, és nem kell 4 évente áttúrni miatta a kocsit.


Nekem A híres Jp Group(?) kéder 1 hónap alatt berepedt a sarkainál, kb 4000 ft volt(hátsó). Azt nem ajánlom. Nem tudom lehet-e jobbat kapni.


Kédert kimaszkolni úgy, hogy se a gumin ne legyen festék, se a kasznin ne maradjon ki, kb kurvanehéz.
És kb cigánymunka, ha élhetek ezzel a paradoxonnal... Evil
Ez persze nem neked szólt.
Sőt senkinek.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39244 Dátum: 2009 Augusztus 31, 21:44:17 »

Haver egy darab papírral adott távolságba áll, átméricskéled amit kell és addig csavargatod a csavarokat míg jó nem lesz!  Roll Eyes
(1,2%-os lejtés kell neki, 2m-en kiszámolod, hogy ez ?cm-t jelent -2,4cm. Megméred a bogi fényszóró közepének a magasságát a földtől, 2 m-re a fényszóró tengelyében, függőlegesen leszúrsz egy botot, ráteszed a papírt -esetleg valakit odaállítasz-, ráméred ezt a magasságot és lefelé leméred a lejtésnek megfelelő értéket, utána addig tekergeted a 2 állítócsavart amíg a fényes folt az alsó pontra nem világít. Nem egy 100%-osan pontos eljárás, de nagyot így nem tudsz hibázni.)
Jó szórakozást!  Wink
Jó ötlet!  TV-s dobozt kell szerezni. A haverod VW bogaráról 40 cm távolságból rárajzolod. Ehhez állítod a tiedet,bízva,hogy az övé jó.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #39243 Dátum: 2009 Augusztus 31, 21:21:30 »

bogár fényszorót hogy lehet otthon állítani, mármint adott távolságra pontosan belőni?
garázs fal nincs
Haver egy darab papírral adott távolságba áll, átméricskéled amit kell és addig csavargatod a csavarokat míg jó nem lesz!  Roll Eyes
(1,2%-os lejtés kell neki, 2m-en kiszámolod, hogy ez ?cm-t jelent -2,4cm. Megméred a bogi fényszóró közepének a magasságát a földtől, 2 m-re a fényszóró tengelyében, függőlegesen leszúrsz egy botot, ráteszed a papírt -esetleg valakit odaállítasz-, ráméred ezt a magasságot és lefelé leméred a lejtésnek megfelelő értéket, utána addig tekergeted a 2 állítócsavart amíg a fényes folt az alsó pontra nem világít. Nem egy 100%-osan pontos eljárás, de nagyot így nem tudsz hibázni.)
Jó szórakozást!  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 1029 1030 1031 1032 1033 [1034] 1035 1036 1037 1038 1039 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.247 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.