www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 18:02:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921399 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 879 880 881 882 883 [884] 885 886 887 888 889 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15599563 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45294 Dátum: 2010 április 24, 20:50:09 »

Kicsit jön fel a festék! 20 éve volt feste a gépsárkány.
Oh látom elkezdődött, ha bármiben tudok segíteni szólj. Az osztrák Käfertom ( olyan mint a * Gabi ) ma is rengeteg NOS és hibátlan bontott ovál cuccot árult. És azt mondta ha nekem kell valami akkor kitalál jobb árat Smiley.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45293 Dátum: 2010 április 24, 20:48:25 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

buszba 28 ezer ha jól emlékszem
ugyhogy bogárba sem lehet sokkal olcsóbb
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #45292 Dátum: 2010 április 24, 20:20:44 »

Nekem valami 2 jegyű rémlett, és nem egyessel kezdődött.... :-)

Utoljára 4 /vagy 7?/ ezer forintért volt a kezemben, mindegy, inkább tömítenék, mint egy gyári tetőt tönkreb***ni!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45291 Dátum: 2010 április 24, 20:19:24 »

Erre ne vegyél mérget, eszetlen drága.

Utoljára 4 /vagy 7?/ ezer forintért volt a kezemben, mindegy, inkább tömítenék, mint egy gyári tetőt tönkreb***ni!

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #45290 Dátum: 2010 április 24, 20:17:48 »

Erre ne vegyél mérget, eszetlen drága.

a pár ezer forintos tömítést cserélni...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45289 Dátum: 2010 április 24, 20:08:00 »

Kicsit jön fel a festék! 20 éve volt feste a gépsárkány.
Majd megcsinálod! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45288 Dátum: 2010 április 24, 19:58:35 »

Ami azt illeti, ez valami praktikus állandó javaslat igen hozzáértő körökben. Találtam egy gyári tetőablakos bogarat, annak is gyönyörűen be volt hegesztve a schibedája, mert beszivárgott az eső, és hát eszébe sem jutott a pár ezer forintos tömítést cserélni...
Kicsit jön fel a festék! 20 éve volt feste a gépsárkány.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45287 Dátum: 2010 április 24, 19:19:20 »

Egyből 3-at csinálok! Cheesy Egy feketét (műbőr), egy szürkét ( műbőr), Egy vásznat (fekte kabrió anyag 1964-ből!!) Utobbit 2 éve vettem a Péter bácsitól. Mig élek elég lesz a 3 tető. 26 év alatt 2 tetőt gyártottam  a kocsimra.  Ma apósom aki csak a növényekhez ért belökte ezt a dumát. "Egy lemezt kell odarakni, az jó, és nem ázik be"  Majdnem lementem hídba. Grin
Ami azt illeti, ez valami praktikus állandó javaslat igen hozzáértő körökben. Találtam egy gyári tetőablakos bogarat, annak is gyönyörűen be volt hegesztve a schibedája, mert beszivárgott az eső, és hát eszébe sem jutott a pár ezer forintos tömítést cserélni...

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45286 Dátum: 2010 április 24, 18:28:39 »

Itt a szürke, valószínű ezt rakom fel az arany-zöld fényezéshez. De az még várat magára.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45285 Dátum: 2010 április 24, 18:25:14 »

Egyből 3-at csinálok! Cheesy Egy feketét (műbőr), egy szürkét ( műbőr), Egy vásznat (fekte kabrió anyag 1964-ből!!) Utobbit 2 éve vettem a Péter bácsitól. Mig élek elég lesz a 3 tető. 26 év alatt 2 tetőt gyártottam  a kocsimra.  Ma apósom aki csak a növényekhez ért belökte ezt a dumát. "Egy lemezt kell odarakni, az jó, és nem ázik be"  Majdnem lementem hídba. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45284 Dátum: 2010 április 24, 16:48:19 »

Segítség kellene!
1.6 buszmotoron alapjáratot hogyan tudom belőni?
A két csavar már megvan amivel állitani lehet, de merre, hogyan, azt nem tudjuk.
Másik: ugyanezen a motoron, elektronikus gyújtás van, és azt sem tudom hogyan kell állitani, a motor jár, csak néha durrog, meg visszapöfög a karbin át, ezért gondoltam, hogy a gyujtással lesz valami gebasz. Ezt megtudom otthon csinálni, vagy inkább hozzá se nyúljak?  Huh
Köszi
Üdv

http://www.bogarhatu.hu/joomla/

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #45283 Dátum: 2010 április 24, 16:17:47 »

Segítség kellene!
1.6 buszmotoron alapjáratot hogyan tudom belőni?
A két csavar már megvan amivel állitani lehet, de merre, hogyan, azt nem tudjuk.
Másik: ugyanezen a motoron, elektronikus gyújtás van, és azt sem tudom hogyan kell állitani, a motor jár, csak néha durrog, meg visszapöfög a karbin át, ezért gondoltam, hogy a gyujtással lesz valami gebasz. Ezt megtudom otthon csinálni, vagy inkább hozzá se nyúljak?  Huh
Köszi
Üdv
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #45282 Dátum: 2010 április 24, 13:31:26 »

Na apafej nyilatkozz.  Grin
Na játszottam egy picit újból.
Kicseréltem a gyertyákat régiekre, jelenség továbbra is állt. Aztán karbival "játszottam" Alapjáratin is tekertem ki most 1,5-re van kint és a CO csavaron is kifelé most 6 fordulatra van kint.
Nagyon sokat javult, de még mindig nem az igazi. Pici torpanás továbbra is van.
Az normális, hogy ennyire ki kell csavarni (?), és így az alapjárat is magas, ami kicsit zavar....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45281 Dátum: 2010 április 24, 09:43:34 »

én már csináltam
de nem mondom meg hogy kell Tongue

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45280 Dátum: 2010 április 23, 20:44:37 »

mert, te nem csak tudsz , de szeretsz is szopni  Grin Grin Grin Grin

valami hasonlót akartam írni, de megelőztél, bébi. :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45279 Dátum: 2010 április 23, 19:56:42 »

én már csináltam
mert, te nem csak tudsz , de szeretsz is szopni  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45278 Dátum: 2010 április 23, 19:44:58 »

Szewvasztok.Segítséget szeretnék kérni egy ismerősöm számára.
Bogár automata és mechanikus váltó kuliszája között van-e különbség:??vagy is,nagyon nehéz lenne egy mechanikus váltós bogarat automatává építeni?????    Huh Huh Huh
Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
én már csináltam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45277 Dátum: 2010 április 23, 19:37:06 »

Szewvasztok.Segítséget szeretnék kérni egy ismerősöm számára.
Bogár automata és mechanikus váltó kuliszája között van-e különbség:??vagy is,nagyon nehéz lenne egy mechanikus váltós bogarat automatává építeni?????    Huh Huh Huh
Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
szia Miki !

Zoka fórumtársunk árul egy automata kasztnit szvsz ,állapotához képest olcsón
amit tudok az ügyről,hogy autómata kasztniba a mehanikusat szopás betenni , gondolom visszafelé is

írj Zokának !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Miki
Hozzászólások: 93


« Hozzászólás #45276 Dátum: 2010 április 23, 19:34:51 »

Szewvasztok.Segítséget szeretnék kérni egy ismerősöm számára.
Bogár automata és mechanikus váltó kuliszája között van-e különbség:??vagy is,nagyon nehéz lenne egy mechanikus váltós bogarat automatává építeni?????    Huh Huh Huh
Előre is köszönöm a segítő válaszokat.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #45275 Dátum: 2010 április 23, 19:26:21 »

after vasről a tankbeömlő nyilás tetejét, amin a tanksapi van azt hogy lehet leszedni?
Belül van 2 csavar, ha jól emlékszem. A bilincsek meg adják magukat.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45274 Dátum: 2010 április 23, 19:22:27 »

et 10 Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #45273 Dátum: 2010 április 23, 17:39:32 »

ha nem MWS-t árul akkor akár lehet jó vétel is, de szerintem nem Wolfrace lesz a gyártó és akkor viszont drága az ár
Az MWS-ből mennyi most egy szett itthon?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45272 Dátum: 2010 április 23, 17:35:01 »

Hol?
ha nem MWS-t árul akkor akár lehet jó vétel is, de szerintem nem Wolfrace lesz a gyártó és akkor viszont drága az ár
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45271 Dátum: 2010 április 23, 16:13:44 »

aztán majd a fényező megbünteti a kakilódat, mert nem tud rá rendesen fújni.


Normális fényezővel dolgoztatok, nem 30e Ft / autós kóklerrel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45270 Dátum: 2010 április 23, 15:58:12 »

Hol?
www.aabroncs.hu
wolfrace BRM 5,5x15

Bácsi Győző
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45269 Dátum: 2010 április 23, 15:56:03 »

Hol?

http://www.aabroncs.hu/alufelni/wolfrace_brm.html

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #45268 Dátum: 2010 április 23, 15:50:14 »

15-ös BRM felni, akciósan 30000 HUF
Hol?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #45267 Dátum: 2010 április 23, 15:36:40 »

after vasről a tankbeömlő nyilás tetejét, amin a tanksapi van azt hogy lehet leszedni?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #45266 Dátum: 2010 április 23, 15:22:31 »

15-ös BRM felni, akciósan 30000 HUF
ja hogy a felni, per darab Smiley
én még a henger-dugó áraknál tartottam
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45265 Dátum: 2010 április 23, 15:07:24 »

hol harminc, mi harminc?  Grin
15-ös BRM felni, akciósan 30000 HUF

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #45264 Dátum: 2010 április 23, 15:01:26 »

Még nem találtam 17-est-egy perc alatt / Grin/, de az érdekelne, hogy szegény Misinél hogyan lehet 50 papír felett, máshol meg harminc? Huh
hol harminc, mi harminc?  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45263 Dátum: 2010 április 23, 14:58:24 »

17"-os BRM felnit lehet kapni M.O-n?? Egyátalán hol lehet szerezni ilyet? Vagy netán valakinek eladó BRM felni? Smiley
Még nem találtam 17-est-egy perc alatt / Grin/, de az érdekelne, hogy szegény Misinél hogyan lehet 50 papír felett, máshol meg harminc? Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45262 Dátum: 2010 április 23, 14:19:57 »

Amit én használtam (Würth-ös) az a száradás után kézzel szinte ledörzsölhető volt, mert a hordozóanyag elpárolgott. Viszont nagyon jól bírta a hőt. Ez a fajta leginkább alapozásra jó, tiszta fémre fújva aktív felületvédelmet ad. Ezekre rá is van írva, hogy 99%-os cink tartalmú, vagy valami ilyesmi és hegeszthető.
aztán majd a fényező megbünteti a kakilódat, mert nem tud rá rendesen fújni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45261 Dátum: 2010 április 23, 12:02:42 »

A legtöbb ilyen cinkspray valami akrilban, vagy alkidgyantában van, mint vivő-és kötőanyagban beágyazva és az kiég. de van állítólag direkt hegeszthető is.

Amit én használtam (Würth-ös) az a száradás után kézzel szinte ledörzsölhető volt, mert a hordozóanyag elpárolgott. Viszont nagyon jól bírta a hőt. Ez a fajta leginkább alapozásra jó, tiszta fémre fújva aktív felületvédelmet ad. Ezekre rá is van írva, hogy 99%-os cink tartalmú, vagy valami ilyesmi és hegeszthető.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45260 Dátum: 2010 április 23, 11:43:56 »


Szerintem egyféle van (99%-os) és az elég jól bírja a hőt.
A legtöbb ilyen cinkspray valami akrilban, vagy alkidgyantában van, mint vivő-és kötőanyagban beágyazva és az kiég. de van állítólag direkt hegeszthető is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45259 Dátum: 2010 április 23, 11:32:05 »

Hol lehet hegeszthető cink spray-t kapni? Olyat, ami áthegeszthető, és az olvadékon túl nem ég ki.


Szerintem egyféle van (99%-os) és az elég jól bírja a hőt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45258 Dátum: 2010 április 23, 11:19:16 »

Hol lehet hegeszthető cink spray-t kapni? Olyat, ami áthegeszthető, és az olvadékon túl nem ég ki.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45257 Dátum: 2010 április 23, 11:12:14 »

17"-os BRM felnit lehet kapni M.O-n?? Egyátalán hol lehet szerezni ilyet? Vagy netán valakinek eladó BRM felni? Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #45256 Dátum: 2010 április 22, 22:17:40 »

Ja, és rájöttem, hogy nagyon magas.

Az nem baj nálad, legalább reggel amikor is reumás lábakkal felkelsz, nem kell olyan mélyre leereszkedni a beszálláshoz.  Grin
Néha előny is a magasság.  Tongue  Grin

Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #45255 Dátum: 2010 április 22, 21:43:09 »

keresek t2b elsőfutómű beállítási adatott ! lécci mutassatok már erre irányuló linket  Roll Eyes

ha más nem lesz, nekem van egy angol nyelvű könyvem

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Oldalak: 1 ... 879 880 881 882 883 [884] 885 886 887 888 889 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.