www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 21:00:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1877 1878 1879 1880 1881 [1882] 1883 1884 1885 1886 1887 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14799295 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5371 Dátum: 2006 Július 23, 09:19:26 »

Ma SZMB party szerintem nálam, mert a Bigbug kicsit elferdült tegnap. Hátsó kerékcsapágyakat cserélünk (olajos féltengely) a teo kocsijában. Igyekszem dokumentálni.
meddig tart ez a party?

lehet hogy benéznénk a kiscsaládommal,az ikeából vissze felé,ha nem zavarunk..... Cool

üdvw

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5370 Dátum: 2006 Július 23, 09:13:42 »


Tegnap foglalatoskodtam az autómmal egy keveset, többek között visszatettem a gyári méretű levegő fúvókákat, amitől megint jól indul az autóm és nem fulladozik alapjáraton, meg csavargattam az olajnyomás szabályzót, amit már korábban beépítettem, de alapon volt.
Ezt:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=204

Nagyon érdekes, hogy alapjáraton ha becsavarom és lesz meleg motoron állandó 2 bar-os nyomás akkor a motor vezérlési zaja nagyon elcsendesedik, de ilyenkor fordulaton van 6-8-bar-os nyomás. Azt nem igazán értem, hogy az első (vagyishogy hátsó, a szíjtárcsánál lévő) szelep miért nem old le, de ez van. Mivel nekem az érzékelő az olajhűtőn van (typ3), nem akartam, hogy itt legyen 8 bar-os nyomás, mert akkor olajfolyás is lesz előbb-utóbb, úgyhogy visszatekertem a nyomás alapjáraton 1-1.5-bar közé, ekkor fordulaton 6 bar van. Így hagytam, meglátjuk mi lesz.


A km órát is szétszedtem, az volt a baja, amit mondtak is itt páran, a meghajtó tengelyen lévő kerék lelazult és melegben elforgott rajta. Elmondani könnyű, megcsinálni iszonyat szopás, lehet, hogy nem is sikerült, melegben kiderül. Az óra szétszedése egyszerű, de arra nem sikerült rájönnöm, hogy a mutató hogy rögzül a tengelyen, tudja valaki? Nem akartam letörni....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5369 Dátum: 2006 Július 23, 08:57:51 »

Badacsonyban is lesz ma egy,rakjuk vissza a gyári kipuffomat

beteg vagy??? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #5368 Dátum: 2006 Július 23, 08:15:39 »

Sziasztok!

1 honap utan tegnap visszakaptam Merki Pista batyamtol az automat: levizsgaztatva, lezoldkartyaztatva, fekrendszer-felujitas, olajcsere, beallitasok, padlolemez-javitas, stb.

Meglepodtem, de olyan hibakat is kijavitott, amikre en nem is figyeltem fel, csak a probakor alatt vettem eszre, hogy 'na ezt sem mcsinalja'. Aprosagok, de sok kicsi ugye sokra megy! (Megerositem, hogy a brazil-mexikoi utangyartott alkatreszek minosege erosen kerdojeles, meg 'zsir' uj allapotban is, pl. a gyujtokabel: 4-bol 1 cserere szorult)

Igy tegnap 110 km/h-val tartosan jottem hazafele (regebben csak kacerkodtam ezzel a sebesseg-tartomannyal, mivel eroteljes rangatasok leptek fel ennel a fordulatnal), a fekezes az uj gumikkal es az uj fekhengerekkel mint egy uj autoe, az elmeny pedig a nyari napsutesben lehuzott ablakkal es a jo zenevel leirhatatlan!  Smiley

Szoval: Merki 'arany kezeit' tovabbra is ajanlom mindenkinek!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5367 Dátum: 2006 Július 23, 08:14:09 »

Tudtátok, hogy a klíma az egyik legkárosabb találmány a robbanómotor feltalálása óta?

A robbanómotor tényleg káros, de a belsőégésű motor?  Evil Smiley

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5366 Dátum: 2006 Július 23, 07:21:13 »

Ma SZMB party szerintem nálam, mert a Bigbug kicsit elferdült tegnap. Hátsó kerékcsapágyakat cserélünk (olajos féltengely) a teo kocsijában. Igyekszem dokumentálni.

Badacsonyban is lesz ma egy,rakjuk vissza a gyári kipuffomat

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5365 Dátum: 2006 Július 23, 07:10:19 »

Ma SZMB party szerintem nálam, mert a Bigbug kicsit elferdült tegnap. Hátsó kerékcsapágyakat cserélünk (olajos féltengely) a teo kocsijában. Igyekszem dokumentálni.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5364 Dátum: 2006 Július 22, 23:30:03 »

Háát, nemtom, azért a légkonditól nem fogok meghízni... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5363 Dátum: 2006 Július 22, 22:56:55 »

Szerintem fele annyit sem káros mint mondjuk valamelyik körúton lakni vagy kólán és csipszen élni!

Nem egyénileg, globálisan. Az amik már tapasztalják...

Bácsi Győző
szeda_1970
« Hozzászólás #5362 Dátum: 2006 Július 22, 22:53:19 »

Szerintem fele annyit sem káros mint mondjuk valamelyik körúton lakni vagy kólán és csipszen élni!

Tudtátok, hogy a klíma az egyik legkárosabb találmány a robbanómotor feltalálása óta?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5361 Dátum: 2006 Július 22, 22:47:28 »

Nyilván a mexikói gyár kiválasztott és megvett egy kompresszort valami gyártótól, nagyon ritka az, hogy valami kompresszor gyártó egy adott modellre gyárt kompresszort. Nagy darabszám kellene ahhoz, vagy pedig túl drága lenne. Bogárnál darabszám mégcsak lenne, de az árába nem hiszem, hogy beleférne egy egyedi kompresszor. Lehet, hogy a Golfomon is pont ez (ilyen) van.
Tudtátok, hogy a klíma az egyik legkárosabb találmány a robbanómotor feltalálása óta?

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5360 Dátum: 2006 Július 22, 21:44:43 »

egy pár cucc az összeszereléshez

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5359 Dátum: 2006 Július 22, 15:13:53 »

Nem vonom kétségbe.Tudom hogy ez gyári.Csak azt mondom hogy ez a kompresszor eredetileg inkább soros motor oldalára készült.
Kizárt hogy ez bogárra készült.Tuti hogy valami 2-3 golfra való kompresszor vagy más.


Nyilván a mexikói gyár kiválasztott és megvett egy kompresszort valami gyártótól, nagyon ritka az, hogy valami kompresszor gyártó egy adott modellre gyárt kompresszort. Nagy darabszám kellene ahhoz, vagy pedig túl drága lenne. Bogárnál darabszám mégcsak lenne, de az árába nem hiszem, hogy beleférne egy egyedi kompresszor. Lehet, hogy a Golfomon is pont ez (ilyen) van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
« Hozzászólás #5358 Dátum: 2006 Július 22, 13:57:53 »

Nem vonom kétségbe.Tudom hogy ez gyári.Csak azt mondom hogy ez a kompresszor eredetileg inkább soros motor oldalára készült.
Kizárt hogy ez bogárra készült.Tuti hogy valami 2-3 golfra való kompresszor vagy más.

El kell keserítselek,ez gyári,pl ezen is szög ugyanez van:
szeda_1970
« Hozzászólás #5357 Dátum: 2006 Július 22, 13:55:26 »

Engem inkább az érdekelne nagyon hogy ott mit találtak amihez úgy fel lehet erősíteni egy kompresszort hogy még szíjat is tudjon feszíteni!

Azért gyári ide vagy oda ez a kompresszor sem a bogárra készült.Nézzétek a füleket amik nem mennek sehová!
Szerintem bármilyen kompresszort fel lehetne szerelni.Minek gyárizni.ez sem ide készült!

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5356 Dátum: 2006 Július 22, 13:53:05 »

Azért gyári ide vagy oda ez a kompresszor sem a bogárra készült.Nézzétek a füleket amik nem mennek sehová!
Szerintem bármilyen kompresszort fel lehetne szerelni.Minek gyárizni.ez sem ide készült!


El kell keserítselek,ez gyári,pl ezen is szög ugyanez van:

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
szeda_1970
« Hozzászólás #5355 Dátum: 2006 Július 22, 13:50:53 »

Azért gyári ide vagy oda ez a kompresszor sem a bogárra készült.Nézzétek a füleket amik nem mennek sehová!
Szerintem bármilyen kompresszort fel lehetne szerelni.Minek gyárizni.ez sem ide készült!

na ilyen klíma kellene nekem Shocked

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5354 Dátum: 2006 Július 22, 13:37:40 »

valaki hátsó kiakasztott lengőkarrol nem tud képet mutatni? szétszereléskor bejelöltem a lengőkar állapotát az előfeszítés miatt, csak most nem találom a jelölést mert teli fekete lett az alváz és sajnálom lekaparni a festéket Huh széria magasságu érdekelne képen, régebben valaki rakott be képet ilyenröl még a régi fórumban

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5353 Dátum: 2006 Július 22, 09:11:59 »

Nem a klíma kényelmét vonom kétségbe ( a Golfom nekem is klímás), hanem nem vagdalnám, furkálnám szét ilyen szinten az autót. Építettünk már be gyári másolat Diavia klímákat (egyéb autókba), azok is úgy néztek ki, mint a gyári, de sok helyen a gyárilag klímás autó karosszériája eltér vagy egyszerűen több olyan átvezető van pl. a tűzfalon, amit elég nehéz munka igényesen megcsinálni. Sok apróság, sok kis eltérés, ami nekem elveszi a kedvemet.
Pl. ezért nem tettem be (eddig!) typ4-es motort a typ3-asomba. Az is bemegy, be is fér, meg is tudnám csinálni, de sok kis apróság lenne, ami nem tetszene.

aha,értem.én szétszabnám az autóm egy klímáért,bár nem olyan rég,az is tervemben volt,hogy most télen,mikor fényezik az autót,előtte bevágatok egy gyári tetőablakot,de azt mondjuk már elvetettem...
egy klímával ami a legjobban zavarna,az a motortérben az a ronda nagy kompresszor..sosem lenne utána szép motorterem

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5352 Dátum: 2006 Július 22, 09:00:47 »

én ha találnék,gondolkodás nélkül betenném Smiley
majdnem csak nyáron használom,mondjuk jövőre SPA-ig azért nem lenne rossz 22 fokban végig menni,a 32 helyett

Nem a klíma kényelmét vonom kétségbe ( a Golfom nekem is klímás), hanem nem vagdalnám, furkálnám szét ilyen szinten az autót. Építettünk már be gyári másolat Diavia klímákat (egyéb autókba), azok is úgy néztek ki, mint a gyári, de sok helyen a gyárilag klímás autó karosszériája eltér vagy egyszerűen több olyan átvezető van pl. a tűzfalon, amit elég nehéz munka igényesen megcsinálni. Sok apróság, sok kis eltérés, ami nekem elveszi a kedvemet.
Pl. ezért nem tettem be (eddig!) typ4-es motort a typ3-asomba. Az is bemegy, be is fér, meg is tudnám csinálni, de sok kis apróság lenne, ami nem tetszene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5351 Dátum: 2006 Július 22, 08:49:44 »


Ja, látom, a műszerfal alá tettek egy olyan nagyobbítást, mint a Golf I-II-eseknél is, amelyekben klíma volt. Azért megnézném, hogy van elhelyezve a radiátor.

nekem az alváz alatt van(nak) a radiátor(ok), a ventillátorokkal együtt, de nekem ugye kicsit nagyobb a hasmagasságom...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5350 Dátum: 2006 Július 22, 08:48:29 »

Biztos meg lehetne csinálni, de én nem tenném még gyári szett-tel sem.

én ha találnék,gondolkodás nélkül betenném Smiley
majdnem csak nyáron használom,mondjuk jövőre SPA-ig azért nem lenne rossz 22 fokban végig menni,a 32 helyett

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5349 Dátum: 2006 Július 22, 08:45:29 »

ez olyan mint az enyém,csak klímás..szerintem nem lehet nagy durranás megcsinálni,ha lenne az enyémhez egy komplett szett

Biztos meg lehetne csinálni, de én nem tenném még gyári szett-tel sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5348 Dátum: 2006 Július 22, 08:43:04 »


Ja, látom, a műszerfal alá tettek egy olyan nagyobbítást, mint a Golf I-II-eseknél is, amelyekben klíma volt. Azért megnézném, hogy van elhelyezve a radiátor.

ez olyan mint az enyém,csak klímás..szerintem nem lehet nagy durranás megcsinálni,ha lenne az enyémhez egy komplett szett

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5347 Dátum: 2006 Július 22, 08:42:04 »

A nehéz része nem ez, felrakni a kompresszort, hanem a többi rész kialakítani, a párologtatót stb. Egy 03-asban is nehéz lenne, de a tiédben...
Ráadásul mindez messze is van a kompresszortól. Szóval biztos meg lehet csinálni, de...


Ja, látom, a műszerfal alá tettek egy olyan nagyobbítást, mint a Golf I-II-eseknél is, amelyekben klíma volt. Azért megnézném, hogy van elhelyezve a radiátor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5346 Dátum: 2006 Július 22, 08:39:42 »

na ilyen klíma kellene nekem Shocked

<beszúrt kép törölve>

A nehéz része nem ez, felrakni a kompresszort, hanem a többi rész kialakítani, a párologtatót stb. Egy 03-asban is nehéz lenne, de a tiédben...
Ráadásul mindez messze is van a kompresszortól. Szóval biztos meg lehet csinálni, de...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5345 Dátum: 2006 Július 22, 08:35:22 »

azért készül arrafelé is szép oto:

http://www.teozracingcar.fr/forsalepage.htm

na ilyen klíma kellene nekem Shocked


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5344 Dátum: 2006 Július 22, 08:26:13 »

azért készül arrafelé is szép oto:

http://www.teozracingcar.fr/forsalepage.htm
Az a narancs nagyon, nagyon! De a többiek se eldobálni valók!

Bácsi Győző
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #5343 Dátum: 2006 Július 21, 18:23:07 »

hát megisszák és utánna készülnek a  bogik  Grin Grin

Lehetséges  Smiley

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #5342 Dátum: 2006 Július 21, 18:22:52 »

azért készül arrafelé is szép oto:

http://www.teozracingcar.fr/forsalepage.htm

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5341 Dátum: 2006 Július 21, 18:19:53 »


Jobb ha inkább konyakot csinálnak Undecided

hát megisszák és utánna készülnek a  bogik  Grin Grin
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5340 Dátum: 2006 Július 21, 18:17:13 »

Hát nekem szinre fujba semmi nem lesz..
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5339 Dátum: 2006 Július 21, 18:16:39 »

A project 2006-on a fényezés dícséretes
Nem a Hollo festi? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #5338 Dátum: 2006 Július 21, 18:11:43 »

a hatalmas krómfelnik kontrasztja a leborotvált, színrefújt autóval, nagyon üt!
egyébként itt van még pár francia kreáció:
http://www.teozracingcar.fr/projet.htm

A project 2006-on a fényezés dícséretes

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5337 Dátum: 2006 Július 21, 18:07:04 »

a hatalmas krómfelnik kontrasztja a leborotvált, színrefújt autóval, nagyon üt!
egyébként itt van még pár francia kreáció:
http://www.teozracingcar.fr/projet.htm

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #5336 Dátum: 2006 Július 21, 18:04:36 »

este átküldöm emilben. én is valami ingyenes true type font gyűjteményből töltöttem le.


Hála és köszönet.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5335 Dátum: 2006 Július 21, 18:04:10 »

na itt az echte french-look:
<beszúrt kép törölve>
nekem ez tetszik egyébként. lehet kövezni!  Grin
Nekem is, de a matrinyákat levakarnám Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5334 Dátum: 2006 Július 21, 18:03:07 »

na itt az echte french-look:

nekem ez tetszik egyébként (az alap koncepció. a színválasztás már nem). lehet kövezni!  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5333 Dátum: 2006 Július 21, 18:01:04 »


A Cal-look felirat Fontját honnan tudnám beszerezni?
Előre is kösz
este átküldöm emilben. én is valami ingyenes true type font gyűjteményből töltöttem le.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #5332 Dátum: 2006 Július 21, 18:00:51 »

egy másik francia stonemen kedvéért:


Jobb ha inkább konyakot csinálnak Undecided

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Oldalak: 1 ... 1877 1878 1879 1880 1881 [1882] 1883 1884 1885 1886 1887 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.