www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 22:14:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14045845 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50562 Dátum: 2010 December 14, 18:31:18 »

Köszi Grin
Először megpróbálom mondjuk a loctite-ot,nem olcsó de remélem beválik...
A kencefice es az utolagos felragasztos sem olcso. De legalabb jo draga.


Buzi, aki fékez! :-)))
gyuri79
« Hozzászólás #50561 Dátum: 2010 December 14, 18:30:25 »

lehet folyósat meg ragasztós csíkot is kapni.
csodálkozni fogsz, autósboltban lehet kapni :-)
Köszi Grin
Először megpróbálom mondjuk a loctite-ot,nem olcsó de remélem beválik...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50560 Dátum: 2010 December 14, 18:28:31 »

Urak!

Szakadt fűtőszálat a hátsóüvegben mivel lehet javítani?Létezik hozzá valami javítóstift,folyékony réz vagy akármi?Vagy lehet kapni univerzális fűtőszálat amit felragasztok azt kész?Köszi előre is!

lehet folyósat meg ragasztós csíkot is kapni.
csodálkozni fogsz, autósboltban lehet kapni :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #50559 Dátum: 2010 December 14, 18:26:11 »

Kétkomponensű fémragasztó egyébként hogy viselkedik az árammal?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #50558 Dátum: 2010 December 14, 18:23:29 »

Urak!

Szakadt fűtőszálat a hátsóüvegben mivel lehet javítani?Létezik hozzá valami javítóstift,folyékony réz vagy akármi?Vagy lehet kapni univerzális fűtőszálat amit felragasztok azt kész?Köszi előre is!
loctite 3863
gyuri79
« Hozzászólás #50557 Dátum: 2010 December 14, 18:20:00 »

Urak!

Szakadt fűtőszálat a hátsóüvegben mivel lehet javítani?Létezik hozzá valami javítóstift,folyékony réz vagy akármi?Vagy lehet kapni univerzális fűtőszálat amit felragasztok azt kész?Köszi előre is!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #50556 Dátum: 2010 December 13, 20:50:49 »

Tudtommal a sík üvegnek is van íve.Látszólag passzol,csak átló,vagy magasságilag nem teljesen.olyan kb 1-1.5 cm
De ez lehet azért,mert nincs minden a helyén teljesen.Olyan passzos a német gumi,hogy alig tudtam az üvegre helyezni.A régi feszítő nélküli,meg akkor is leesett,mikor nem kellett volna.
64 előtt teljesen sík. de azóta valóban van egy kis íve
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50555 Dátum: 2010 December 13, 17:33:08 »

Maradt még 3 üvegem. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50554 Dátum: 2010 December 13, 17:30:35 »

Bent van ám azóta, de még kell igzítani egy (hangyafasznyit) és hibátlan lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 13, 19:32:05 írta kdf 001 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50553 Dátum: 2010 December 13, 17:28:08 »

Bekötött kézzel már vidám vagyok ott mutatom a VW jelet.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50552 Dátum: 2010 December 13, 17:26:27 »

mutasd meg hogy kell üveget kézzel ütögetni Jezusom ...
Na nem így! Én mérgemben ütöttem mert nem akartam elhinni, hogy nem lett jó a munkám. (nem lett jó)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 13, 17:34:30 írta kdf 001 »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50551 Dátum: 2010 December 13, 17:22:46 »

Ilyenkor már nem változott az első szélvédő.

Háromfajta méret létezik:
-Volt a perec-ovál első szélvédő,1957-ig
-az 1958-as modellévvel növelték,és így volt 1964-ig
-aztán az 1965-ös modellévvel megint növelték,és utána már a gyártás befejezéséig ez a szélvédőméret maradt.
Akkor a méretnek jónak kell leni.Majd átnézem akkor mit kurtam el.Köcce Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50550 Dátum: 2010 December 13, 17:21:33 »

bruno! Létezik olyan üveg aminek van egy kicsi íve. Arra figyelni kell ne legyen fordítva. Nem csak egyenes üvegek léteznek. (Csak mondom)
Tudtommal a sík üvegnek is van íve.Látszólag passzol,csak átló,vagy magasságilag nem teljesen.olyan kb 1-1.5 cm
De ez lehet azért,mert nincs minden a helyén teljesen.Olyan passzos a német gumi,hogy alig tudtam az üvegre helyezni.A régi feszítő nélküli,meg akkor is leesett,mikor nem kellett volna.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50549 Dátum: 2010 December 13, 17:15:17 »

Ha beleraktad, és befér a helyére akkor nincs nagy gáz. Behúzod a vezetékkel, vagy spárgával. Megütögeted a végén a tenyereddel körben az üveget. (Ööm bodottá) Grin
mutasd meg hogy kell üveget kézzel ütögetni Jezusom ...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50548 Dátum: 2010 December 13, 16:34:51 »

bruno! Létezik olyan üveg aminek van egy kicsi íve. Arra figyelni kell ne legyen fordítva. Nem csak egyenes üvegek léteznek. (Csak mondom)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50547 Dátum: 2010 December 13, 16:30:44 »

Viszont a kérdésem mára a következő:

Megvan az új szélvédő gumi az elsőhöz (Német 12.000) ,benne van a feszítő amit Sparkafer-nek köszönhetek.

Vezetéket belehúztam a vályatba,de mikor húztam be a helyére,olyan mint ha nagyobb lenne a szélvédő.
Van ebben méretkülönbség,vagy csak nincs minden a helyén.Mármint a szélvédők között egyes évekhez viszonyítva.

Mert nem ebben a gépben (70-es német)volt az üveg,hanem még a régi sárga bódéba.Ami szerintem spar volt 74-es.De sík üveges volt mindkettő.

Egyáltalán mi a helyes bevált menete a behelyezésnek?Hozzáértők megírhatnák.
Ha beleraktad, és befér a helyére akkor nincs nagy gáz. Behúzod a vezetékkel, vagy spárgával. Megütögeted a végén a tenyereddel körben az üveget. (Ööm bodottá) Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50546 Dátum: 2010 December 13, 16:21:29 »


Vezetéket belehúztam a vályatba,de mikor húztam be a helyére,olyan mint ha nagyobb lenne a szélvédő.
Van ebben méretkülönbség,vagy csak nincs minden a helyén.Mármint a szélvédők között egyes évekhez viszonyítva.

Ilyenkor már nem változott az első szélvédő.

Háromfajta méret létezik:
-Volt a perec-ovál első szélvédő,1957-ig
-az 1958-as modellévvel növelték,és így volt 1964-ig
-aztán az 1965-ös modellévvel megint növelték,és utána már a gyártás befejezéséig ez a szélvédőméret maradt.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50545 Dátum: 2010 December 13, 16:07:38 »

Viszont a kérdésem mára a következő:

Megvan az új szélvédő gumi az elsőhöz (Német 12.000) ,benne van a feszítő amit Sparkafer-nek köszönhetek.

Vezetéket belehúztam a vályatba,de mikor húztam be a helyére,olyan mint ha nagyobb lenne a szélvédő.
Van ebben méretkülönbség,vagy csak nincs minden a helyén.Mármint a szélvédők között egyes évekhez viszonyítva.

Mert nem ebben a gépben (70-es német)volt az üveg,hanem még a régi sárga bódéba.Ami szerintem spar volt 74-es.De sík üveges volt mindkettő.

Egyáltalán mi a helyes bevált menete a behelyezésnek?Hozzáértők megírhatnák.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50544 Dátum: 2010 December 13, 16:00:50 »

talán elkoptak benne a lamellák, vagy csak beakadt valami. szedd ki a zárbetétet és nézd meg mi baja lehet, biztos látszik. előtte megpróbálhatod beolajozni, hátha úgy már megy
Tegnap éjjel még szét szedtem,és egy gumi gyűrű darab volt beékelődve a lamellákhoz.De olyan ragyás volt a belseje,mint állat.Kipucoltam,és jó lett. ;)Köszi a tanácsot,de fel is találtam magam.Csak még nem láttam az esélyeket Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #50543 Dátum: 2010 December 13, 08:08:05 »

Hurrá meglett a kulcs az autómhoz.Az mitől van,hogy mindenhez jó,de a vezető felöli nem nyugszik.Szerintetek?Pedig egy kulcsos készlet,párosan volt.
Szerelhető?
talán elkoptak benne a lamellák, vagy csak beakadt valami. szedd ki a zárbetétet és nézd meg mi baja lehet, biztos látszik. előtte megpróbálhatod beolajozni, hátha úgy már megy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #50542 Dátum: 2010 December 12, 13:37:29 »

Én már csak tudom,mert apunak BX van.Több hidralika olajat eszik majdnem,mint gázolajat.De nem is tudják állandóra megcsinálni.Csak egy hónapig jó kb.
Bp 2. ker-ben van egy citrom szervíz. Megcsinálják, csak nem olcsó. De utána überkirály lesz.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50541 Dátum: 2010 December 12, 12:11:11 »

régi citroenek is tudnak izgalmasak lenni, mikor nincs fék és a hátulja karcolja a földet
Én már csak tudom,mert apunak BX van.Több hidralika olajat eszik majdnem,mint gázolajat.De nem is tudják állandóra megcsinálni.Csak egy hónapig jó kb.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50540 Dátum: 2010 December 12, 12:09:22 »

Hurrá meglett a kulcs az autómhoz.Az mitől van,hogy mindenhez jó,de a vezető felöli nem nyugszik.Szerintetek?Pedig egy kulcsos készlet,párosan volt.
Szerelhető?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #50539 Dátum: 2010 December 10, 11:42:00 »

belső féltengely csuklóból ha kipotyognak a tűgörgők,  az egyre nagyobb sebességnél egyre jobban rázza  egyenes menetben  és nem hagyja abba időnként.
Így volt, ahogy írtad. Ha csökkentettem a sebességet, egyre kevésbé rázott. Nem hagyta abba időnként, csak előtte reccsent kétszer is valami a körforgalomban, a kormánymű-futómű felől. Délután emeljük, kiderül...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50538 Dátum: 2010 December 09, 19:34:19 »

KÖszi köszi! Holnap nekilátunk megvizsgálni tüzetesebben!
Az Alfások egyöntetűen külső vagy belső féltengelycsukló hibát mondanak Undecided
belső féltengely csuklóból ha kipotyognak a tűgörgők,  az egyre nagyobb sebességnél egyre jobban rázza  egyenes menetben  és nem hagyja abba időnként.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50537 Dátum: 2010 December 09, 19:08:44 »

régi citroenek is tudnak izgalmasak lenni, mikor nincs fék és a hátulja karcolja a földet
Bx meg nagyon gyorsan ég.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50536 Dátum: 2010 December 09, 19:04:54 »

mondok jobbat: Audi 100.

mókás, amikor pusztulat van, mert se kormány, se fék...
régi citroenek is tudnak izgalmasak lenni, mikor nincs fék és a hátulja karcolja a földet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50535 Dátum: 2010 December 09, 18:34:31 »

mokás:)

szervo olaj meg fék olaj nem egyezik


kuplung meg fék igen
upppsz

igaz !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50534 Dátum: 2010 December 09, 18:29:29 »

Kivéve FIAT traktornál, mert nekünk ott igen! Italy  Grin

mondok jobbat: Audi 100.

mókás, amikor pusztulat van, mert se kormány, se fék...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #50533 Dátum: 2010 December 09, 17:46:40 »

KÖszi köszi! Holnap nekilátunk megvizsgálni tüzetesebben!
Az Alfások egyöntetűen külső vagy belső féltengelycsukló hibát mondanak Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50532 Dátum: 2010 December 09, 17:43:27 »

330km-es karika uccsó 2km-én jött elő  Undecided
nekem is sok km után esett ki a busz kereke, mert nem jól húztam meg a csavarokat, nem ahogy a garázsból álltam ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető nandorf
Hozzászólások: 181


« Hozzászólás #50531 Dátum: 2010 December 09, 17:42:30 »

mokás:)

szervo olaj meg fék olaj nem egyezik


kuplung meg fék igen
Kivéve FIAT traktornál, mert nekünk ott igen! Italy  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50530 Dátum: 2010 December 09, 17:41:11 »

a szervokormányból elfogyott az olaj ,ha egy tartályon van a fékkel akkor az a következő,ha nem a kormányműből folyik
mokás:)

szervo olaj meg fék olaj nem egyezik


kuplung meg fék igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető nandorf
Hozzászólások: 181


« Hozzászólás #50529 Dátum: 2010 December 09, 17:37:48 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Kerékcsapágy?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50528 Dátum: 2010 December 09, 16:46:54 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
a szervokormányból elfogyott az olaj ,ha egy tartályon van a fékkel akkor az a következő,ha nem a kormányműből folyik

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50527 Dátum: 2010 December 09, 15:10:56 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Először rángasd meg kézzel a kerekeket. Le, fel, majd jobbra balra. Ha nem kottyan, akkor máshol van a hiba.  Elmesélek egy érdekes történetet. Zsigulival szágúldottunk az autópályán 1983-ban, és versenyeztünk. Mentünk vagy 140 Km/ó tempóval. Remegett a kocsi eleje, majd lassítottunk és tovább csinálta, csak lassabban. Mondtuk, hogy ez biztos a pálya illesztési hézagai. A sofőr ráment a leállósávra ami végig sima volt. Na ott is csinálta. Egyből megálltunk és nem találtuk a hibát. A másik kocsi megérkezett és kiszálltak a többiek és valaki észrevette, hogy a gumi ovális. A sebességtől az acél elszakadt a gumiban. Szóval a kerék nem volt kőr alakú,és ki gondolna ilyenre. Ez a történet.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #50526 Dátum: 2010 December 09, 15:01:02 »

Egeszen pontosan ugyanezt csinalta a mi 156osunk is ... :-) A kormanyszervo volt fos. Neha magas hangon sipolt, neha beremegett (akar allo helyzetben is), neha semmi baja nem volt.
alfa amore  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50525 Dátum: 2010 December 09, 15:00:05 »

Gömbtámaszok? Csapágy? Toronycsapágy? Tüzetesen nézd át. Ilyen tünetekkel valami nagy disznóságnak kell lennie. Az biztos, hogy max. szerelőig mennék vele.
bontóig Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50524 Dátum: 2010 December 09, 12:59:43 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Gömbtámaszok? Csapágy? Toronycsapágy? Tüzetesen nézd át. Ilyen tünetekkel valami nagy disznóságnak kell lennie. Az biztos, hogy max. szerelőig mennék vele.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50523 Dátum: 2010 December 09, 12:55:10 »

Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi...
Egeszen pontosan ugyanezt csinalta a mi 156osunk is ... :-) A kormanyszervo volt fos. Neha magas hangon sipolt, neha beremegett (akar allo helyzetben is), neha semmi baja nem volt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 747 748 749 750 751 [752] 753 754 755 756 757 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.