www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 05:55:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 [747] 748 749 750 751 752 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14025423 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #50762 Dátum: 2010 December 27, 07:58:44 »

Az én autóm 1973.06.havi,1300-as,amit osztrák piacra gyártottak 1200-as,D-s motorral.Azon is olajtükrös légszűrőház van.Tehát nem csak az 1.2-es Standardokat szerelték ezzel a légszűrővel.

Lehet,hogy 1973-ban még az összes 1.2-es motorral gyártott bogarat ilyen olajtükrös levegőszűrővel gyártották,típustól függetlenül.

De bármi előfordulhat.A bogarat szerte a világban sokfelé gyártották,mindenhol más-más kivitelben,és rengeteg országban forgalmazták őket,országonként szintén eltérő kivitelben és felszereltséggel.
Pl sokan azt mondják,hogy az 1973-as modellévben már nem volt a vasaló vagy un patkólámpa.Az osztrák picra márpedig igenis,az 1973-as 1300-as bogarakat még patkólámpával szállították.Az enyém is ilyen.Van egy külön mappám,ahová a különböző külföldi oldalakon árult (főleg osztrák autók),teljesen eredeti 1973-as,patkólámpás bogarak fotóit mentem.
Könnyen meglehet, hogy az akkor már egyszer kiadott certificatet nem akarták megújítani az 1.2-es motorhoz papírlégszűrős változatban. Főleg nem 1303-as típusoknál, ahol az 1.6 volt már a sláger eladás.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50761 Dátum: 2010 December 27, 00:19:56 »

Az én autóm 1973.06.havi,1300-as,amit osztrák piacra gyártottak 1200-as,D-s motorral.Azon is olajtükrös légszűrőház van.Tehát nem csak az 1.2-es Standardokat szerelték ezzel a légszűrővel.

Lehet,hogy 1973-ban még az összes 1.2-es motorral gyártott bogarat ilyen olajtükrös levegőszűrővel gyártották,típustól függetlenül.

De bármi előfordulhat.A bogarat szerte a világban sokfelé gyártották,mindenhol más-más kivitelben,és rengeteg országban forgalmazták őket,országonként szintén eltérő kivitelben és felszereltséggel.
Pl sokan azt mondják,hogy az 1973-as modellévben már nem volt a vasaló vagy un patkólámpa.Az osztrák picra márpedig igenis,az 1973-as 1300-as bogarakat még patkólámpával szállították.Az enyém is ilyen.Van egy külön mappám,ahová a különböző külföldi oldalakon árult (főleg osztrák autók),teljesen eredeti 1973-as,patkólámpás bogarak fotóit mentem.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50760 Dátum: 2010 December 27, 00:05:00 »

Hát, nem tudom... Ezen még diagnosztikai csatlakozó sincs. Nem lehet, hogy az olasz piacra gyártottak egy maradék alkatrészekből összedobott 1303A változatot, ami spárabb, mint a német?
Én még a képet is alig látom.Nem tudom nagyítani.Hol kellene lennie a diagnosztikai csatinak? Evvel nem vagyok tisztában,de mire való?

1303LS
« Hozzászólás #50759 Dátum: 2010 December 26, 23:26:17 »

Hát, nem tudom... Ezen még diagnosztikai csatlakozó sincs. Nem lehet, hogy az olasz piacra gyártottak egy maradék alkatrészekből összedobott 1303A változatot, ami spárabb, mint a német?
Diag csati ott van szerintem, mert mintha látszódna az elágazás a kábelen.
Buzi olaszok egyszerűen nem fényképezik a motort. Viszont már tudom honnan hozatok oldalvillogós indexet ingyért. Mindegyiken olyan van.  Cheesy
Nem spárabb egyébként, mert direkt írtam is, hogy az oszlop kárpitozott, kéderrel. Ez inkább egy országspecifikus gyártás lehetett, mert nem csak a 303-asokon vannak ezek, másra is tették.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50758 Dátum: 2010 December 26, 23:18:19 »

Megnéztem egy csomó olasz hirdetést.
Azokon az autókon ilyen légszűrő van. Szóval tuti, hogy gyári. Ebben még a padlólemez is.  Grin
EZ a fajta légszűrő.
<beszúrt kép törölve>
Ja és a lököstartó is ez a gyári ezeknél.
Hát, nem tudom... Ezen még diagnosztikai csatlakozó sincs. Nem lehet, hogy az olasz piacra gyártottak egy maradék alkatrészekből összedobott 1303A változatot, ami spárabb, mint a német?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #50757 Dátum: 2010 December 26, 23:07:15 »

1303 mind papírlégszűrős. A 73 utáni sparokon (,2) van olajos légszűrő. Buhera!
Megnéztem egy csomó olasz hirdetést.
Azokon az autókon ilyen légszűrő van. Szóval tuti, hogy gyári. Ebben még a padlólemez is.  Grin
EZ a fajta légszűrő.

Ja és a lököstartó is ez a gyári ezeknél.
1303LS
« Hozzászólás #50756 Dátum: 2010 December 26, 22:15:45 »

1303 mind papírlégszűrős. A 73 utáni sparokon (,2) van olajos légszűrő. Buhera!
1303 Sedan (1974): 297.861 db, ebből 74-es, 1.2-es, kárpitozott oszlopos gumikéderrel, oldalvillogós indexxel, olajoslégszűrős ???

Akkor ez mégritkább? Nemeladó.  Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50755 Dátum: 2010 December 26, 19:36:13 »

Na, megvan a megoldás. Bowdenes.
Megvan a bowdentartó a kutyaházon is és a légszűrőn is. Eddig nem vettem észre.  Cool
Soha nem lesz papírszűrő a motoromon, mert nem teszik, nagyon nem.
Sajnos képet még nem találtam a bowdenről, hogy hogy néz ki alul és (főleg) felül, de az is meg lesz.
Ehhez hasonló mint ezen a fos képen az 54-es alkatrész környéke.

1303 mind papírlégszűrős. A 73 utáni sparokon (,2) van olajos légszűrő. Buhera!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50754 Dátum: 2010 December 26, 17:31:47 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50753 Dátum: 2010 December 26, 17:30:19 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50752 Dátum: 2010 December 26, 17:29:05 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50751 Dátum: 2010 December 26, 17:26:38 »

piezo ráver pár ezer voltot, de nuku áramerősség.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50750 Dátum: 2010 December 26, 16:22:00 »

« Utoljára szerkesztve: 2010 December 26, 16:27:48 írta Narancs »
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #50749 Dátum: 2010 December 26, 16:04:24 »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #50748 Dátum: 2010 December 26, 13:26:38 »




VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #50747 Dátum: 2010 December 26, 13:26:15 »

Ilyen bowdent (bogden, bovden, bogdán, stb..  Cheesy ) keresek. Ja, meg az alsó bekötő bigyót.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50746 Dátum: 2010 December 26, 13:03:17 »



Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #50745 Dátum: 2010 December 26, 12:27:01 »


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50744 Dátum: 2010 December 26, 12:23:07 »



Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #50743 Dátum: 2010 December 26, 12:18:52 »

az mi? és olyat lehet kapni a homasitában?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50742 Dátum: 2010 December 26, 12:12:25 »

fars fals  Wink

Lényeg,hogy több levegőt szívott,mint benzint.Nem tudta pótolni a szükségletet.Mondjuk én még nem láttam működni,mert nem is tudom mennyi idő szükséges ahhoz,hogy a termosztát  működjön.Vagyis még fogalmam sincs,hogy az enyém működik-e.állásába tönkre tud menni?vagyis be tud ragadni?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50741 Dátum: 2010 December 26, 11:55:37 »

az mi? és olyat lehet kapni a homasitában?
Lényeg,hogy több levegőt szívott,mint benzint.Nem tudta pótolni a szükségletet.
Ez az, köszönöm. 
Így már meg tudom csinálni.  Cheesy
Mondjuk én még nem láttam működni,mert nem is tudom mennyi idő szükséges ahhoz,hogy a termosztát  működjön.Vagyis még fogalmam sincs,hogy az enyém működik-e.állásába tönkre tud menni?vagyis be tud ragadni?
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 26, 11:58:25 írta bruno »

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50740 Dátum: 2010 December 26, 11:37:39 »


 fars levegőt


az mi? és olyat lehet kapni a homasitában?
1303LS
« Hozzászólás #50739 Dátum: 2010 December 26, 11:33:53 »

Talán látod mi van.
Ez az, köszönöm. 
Így már meg tudom csinálni.  Cheesy
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50738 Dátum: 2010 December 26, 11:22:29 »

Megnéztem a rendszert,tényleg levegős volt.Vagyis fars levegőt szívott az ac pumpa.Visszafolyt a tankig a benzin,és szerintem a fars miatt nem tudta felvenni.Most már megy .Akit érdekel a videó,megnézheti,csak az eleje unalmasra sikerült,mert nem vágtam le.

http://www.youtube.com/watch?v=IcTJ8UmONRw

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50737 Dátum: 2010 December 26, 11:03:45 »

azta ! ilyet se láttam még Shocked
milyet is?
 Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50736 Dátum: 2010 December 26, 10:54:50 »

Talán látod mi van.
azta ! ilyet se láttam még Shocked

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50735 Dátum: 2010 December 26, 10:24:47 »

Így van minden.
Kérek képet. 
Talán látod mi van.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50734 Dátum: 2010 December 26, 09:30:14 »

piezo kicsit többet is ad egy pillanatra, az eddig bevált.  sokkoló már nyomot hagyna

piezo ráver pár ezer voltot, de nuku áramerősség.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50733 Dátum: 2010 December 26, 09:29:44 »

Ez így ahogy van konkrétan NEM IGAZ. Ha nekem nem hiszed akkor már egyszer Stunt is leírta "varázsszavakkal"  Evil. Ha működne normálisan a kereső visszakereshetnéd.
gondoltam, hogy fingnak az fűrészelése lesz :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50732 Dátum: 2010 December 25, 23:32:40 »

Elvileg a 12V-tól már illene megdöglenie. Roll Eyes
Az már több mint háromszoros túlfeszültség.Sok villamos készülék már a duplától is kihal.
piezo kicsit többet is ad egy pillanatra, az eddig bevált.  sokkoló már nyomot hagyna

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50731 Dátum: 2010 December 25, 23:27:02 »

nézd meg az akksit, de általában 3.3V körül
Elvileg a 12V-tól már illene megdöglenie. Roll Eyes
Az már több mint háromszoros túlfeszültség.Sok villamos készülék már a duplától is kihal.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50730 Dátum: 2010 December 25, 23:24:34 »

Mennyi egy ilyen telónak a névleges feszültsége?
nézd meg az akksit, de általában 3.3V körül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50729 Dátum: 2010 December 25, 23:20:09 »

Mennyi egy ilyen telónak a névleges feszültsége?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50728 Dátum: 2010 December 25, 22:41:32 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50727 Dátum: 2010 December 25, 22:38:53 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50726 Dátum: 2010 December 25, 22:35:33 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50725 Dátum: 2010 December 25, 22:33:48 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #50724 Dátum: 2010 December 25, 22:13:25 »

Grin
Csak szolok a sokkolon kivül szinte minden itt felsorolt modszert kiprobáltam és semmi baja.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50723 Dátum: 2010 December 25, 21:56:48 »

Jól van na.  Épp a samsung telefonomat készülöt ingerülten ripityára törni.
Grin
Csak szolok a sokkolon kivül szinte minden itt felsorolt modszert kiprobáltam és semmi baja.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 [747] 748 749 750 751 752 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.