www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 00:20:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14019303 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51282 Dátum: 2011 Január 12, 21:14:16 »

Bioetanol kérdés:
Milyen arányban érdemes keverni, illetve milyen állításokat igényel? Tudom már volt szó róla, de csak röviden kérek választ. Egyelőre csak próbaüzem lesz.

járjál gázzal, az 200 alatt van.
meg lehet PB palackról is tolni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #51281 Dátum: 2011 Január 12, 18:05:48 »

F-es motorod vanik? Tolsz egy 150-es főfúvókát, jól szétdúsítod a karbut (ésszel) 2-2.5fokkal nagyobb előgyujtás, de ezt tapasztald ki lehet annyi sem kell. Aztán mehet tisztán, de nagy kemény hidegben én szoktam úgy hogy 1:10 kb arányban teszek bele kis benzint.(mikor olyan csikorgós mínuszok vannak csak) Ha előmelegítő, fűtés stb minden jó akkor jónak kell így lennie. Én most az -be is már nyomom az e85-öt igaz azon nem kendácsoltam semmit szinte.
Mennyivel emelkedett a fogyasztásod a benzinhez képest? 

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51280 Dátum: 2011 Január 12, 17:44:29 »

ennek a meghibásodása esetén mi a jelenség, mire kell odafigyelni ezzel kapcsolatban ?
cseréje mennyire bonyolult ?
ez egy dugó meg egy rugó sosenemmegytönkre minden motorfelújításkor ki kell mosni oszt kanta batyu. Kiss margit hátnemérted tee Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51279 Dátum: 2011 Január 12, 17:22:19 »


Ha hideg az olaj akkor sűrű és nagyobb a nyomása. Ekkor egy szelep nem engedi a  teljes nyomást az olajhűtőre, csak egy részét, de áramlás akkor is van. Ha melegszik az olaj, viszkozitása csökken, ekkor a rugóerőt már nem tartja, ekkor a teljes olajmennyiség áthalad az olajhűtőn.

Ez a szelep van az ékszíjtárcsa alatt a menetirány szerinti bal oldalon, alulról.
ennek a meghibásodása esetén mi a jelenség, mire kell odafigyelni ezzel kapcsolatban ?
cseréje mennyire bonyolult ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51278 Dátum: 2011 Január 12, 17:12:21 »

Bioetanol kérdés:
Milyen arányban érdemes keverni, illetve milyen állításokat igényel? Tudom már volt szó róla, de csak röviden kérek választ. Egyelőre csak próbaüzem lesz.
F-es motorod vanik? Tolsz egy 150-es főfúvókát, jól szétdúsítod a karbut (ésszel) 2-2.5fokkal nagyobb előgyujtás, de ezt tapasztald ki lehet annyi sem kell. Aztán mehet tisztán, de nagy kemény hidegben én szoktam úgy hogy 1:10 kb arányban teszek bele kis benzint.(mikor olyan csikorgós mínuszok vannak csak) Ha előmelegítő, fűtés stb minden jó akkor jónak kell így lennie. Én most az -be is már nyomom az e85-öt igaz azon nem kendácsoltam semmit szinte.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #51277 Dátum: 2011 Január 12, 17:06:43 »

Bioetanol kérdés:
Milyen arányban érdemes keverni, illetve milyen állításokat igényel? Tudom már volt szó róla, de csak röviden kérek választ. Egyelőre csak próbaüzem lesz.
10 liter E85, 30 liter 95-st nekem nyáron meg se érezte. Előmelegítő cső legyen tiszta és jól működjön, mert különben karbi lefagy.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51276 Dátum: 2011 Január 12, 17:04:25 »

Bioetanol kérdés:
ez engem is érdekelne Cool

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51275 Dátum: 2011 Január 12, 16:58:54 »

Bioetanol kérdés:
Milyen arányban érdemes keverni, illetve milyen állításokat igényel? Tudom már volt szó róla, de csak röviden kérek választ. Egyelőre csak próbaüzem lesz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51274 Dátum: 2011 Január 12, 14:11:32 »

nemmertem mert attól féltem megint leolt a nagy gurmann Grin
beszari vagy, az van :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51273 Dátum: 2011 Január 12, 14:01:17 »

na, akkor okosabb lettem.
ezt elsőre is leírhattad volna, buzi! :-PP
nemmertem mert attól féltem megint leolt a nagy gurmann Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51272 Dátum: 2011 Január 12, 13:58:36 »

valaki itt belemanipulalt az irasainkba !
En a Te irasodra valaszoltam, ami eltünt
helyette egy müanyag ujrafenyezeset lehet olvasni, ami termeszetesen nem az odaillö.
Vagy Te törölted le az irasodat , vagy valaki mas .
Minden esetre egy bunko dolog , vagy hazudni, vagy irasokat kevergetni, manipulalni
Vissza lehet olvasni-keresni

(Blogodrol pedig eddig nem tudtam)

már megint megártott neked a szar osztrák sör és a jódli, arany tököm? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51271 Dátum: 2011 Január 12, 13:57:49 »

de a maradék nem hűtetlenül megy a a csapágyakra hanem megy vissza a karterba .(Tehát gyári termosztát nincs Pityubá  Kiss )
na, akkor okosabb lettem.
ezt elsőre is leírhattad volna, buzi! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51270 Dátum: 2011 Január 12, 13:42:07 »

Köszi az ötleteket a gyújtáskapcsolóhoz. Wink

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #51269 Dátum: 2011 Január 12, 12:14:02 »


Én ezt nem itt írtam, hanem a blogomban és a motortuning topikban. A blogon ki is van fejtve bővebben, és aki ott olvas az rá szokott nézni a blogomra is, mert be szoktam tenni a linket. Úgyhogy akit érdekel az utána tudott nézni.

Szerintem.  Wink
valaki itt belemanipulalt az irasainkba !
En a Te irasodra valaszoltam, ami eltünt
helyette egy müanyag ujrafenyezeset lehet olvasni, ami termeszetesen nem az odaillö.
Vagy Te törölted le az irasodat , vagy valaki mas .
Minden esetre egy bunko dolog , vagy hazudni, vagy irasokat kevergetni, manipulalni
Vissza lehet olvasni-keresni

(Blogodrol pedig eddig nem tudtam)

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51268 Dátum: 2011 Január 12, 10:33:26 »


Ha hideg az olaj akkor sűrű és nagyobb a nyomása. Ekkor egy szelep nem engedi a  teljes nyomást az olajhűtőre, csak egy részét, de áramlás akkor is van. Ha melegszik az olaj, viszkozitása csökken, ekkor a rugóerőt már nem tartja, ekkor a teljes olajmennyiség áthalad az olajhűtőn.

Ez a szelep van az ékszíjtárcsa alatt a menetirány szerinti bal oldalon, alulról.
de a maradék nem hűtetlenül megy a a csapágyakra hanem megy vissza a karterba .(Tehát gyári termosztát nincs Pityubá  Kiss )

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #51267 Dátum: 2011 Január 12, 10:31:54 »

ha irtad volna , hogy a ZDDP vel mire gondolsz kapcsoltam volna de igy szokas szerint benyomod a varazsszavakat önkivületi allapotba hozodd a nepet. aztan spekulalhatok mia tökömre gondolhattal ??

Amuyg az iromanyt  ITT KINEK irtad?? Ugy öszinten ??
Vegiggondolhatnad !
Van akit itt a : ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate ugy istenigazabol erdekel ?? Es ismeri ? Es ezentul befoglalja az imajaba ? Es feltetlen minden  gyujtaskapcsolo elforditasanal, RAD fog gondolni, es izgatott lesz, hogy most van-e a kocsijaban
ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate ?????????

na menj a p........ba ...
te tényleg gyökér vagy ez nem vitás Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51266 Dátum: 2011 Január 12, 10:30:48 »

ha irtad volna , hogy a ZDDP vel mire gondolsz kapcsoltam volna de igy szokas szerint benyomod a varazsszavakat önkivületi allapotba hozodd a nepet. aztan spekulalhatok mia tökömre gondolhattal ??

Amuyg az iromanyt  ITT KINEK irtad?? Ugy öszinten ??
Vegiggondolhatnad !
Van akit itt a : ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate ugy istenigazabol erdekel ?? Es ismeri ? Es ezentul befoglalja az imajaba ? Es feltetlen minden  gyujtaskapcsolo elforditasanal, RAD fog gondolni, es izgatott lesz, hogy most van-e a kocsijaban
ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate ?????????

na menj a p........ba ...


Én ezt nem itt írtam, hanem a blogomban és a motortuning topikban. A blogon ki is van fejtve bővebben, és aki ott olvas az rá szokott nézni a blogomra is, mert be szoktam tenni a linket. Úgyhogy akit érdekel az utána tudott nézni.

Szerintem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #51265 Dátum: 2011 Január 12, 10:26:24 »


Ez csak neked zagyvalék.

Arról írtam, hogy a régebbi, API SL szint előtti olajok mennyi százalékban tartalmaznak ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate-ot.
Ugyanis tartalmaznak, és ez egy kopáscsökkentő adalék, amelyet a katalizátorok miatt előbb 2% alá, majd 1 % alá csökkentettek, majd mással pótoltak.
ha irtad volna , hogy a ZDDP vel mire gondolsz kapcsoltam volna de igy szokas szerint benyomod a varazsszavakat önkivületi allapotba hozodd a nepet. aztan spekulalhatok mia tökömre gondolhattal ??

Amuyg az iromanyt  ITT KINEK irtad?? Ugy öszinten ??
Vegiggondolhatnad !
Van akit itt a : ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate ugy istenigazabol erdekel ?? Es ismeri ? Es ezentul befoglalja az imajaba ? Es feltetlen minden  gyujtaskapcsolo elforditasanal, RAD fog gondolni, es izgatott lesz, hogy most van-e a kocsijaban
ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate ?????????

na menj a p........ba ...

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51264 Dátum: 2011 Január 12, 10:01:07 »

van valami szar benne, ami nem engedi a hütteőbe az olajat, ha hideg.
vagy az csak egy szelep?


Ha hideg az olaj akkor sűrű és nagyobb a nyomása. Ekkor egy szelep nem engedi a  teljes nyomást az olajhűtőre, csak egy részét, de áramlás akkor is van. Ha melegszik az olaj, viszkozitása csökken, ekkor a rugóerőt már nem tartja, ekkor a teljes olajmennyiség áthalad az olajhűtőn.

Ez a szelep van az ékszíjtárcsa alatt a menetirány szerinti bal oldalon, alulról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51263 Dátum: 2011 Január 12, 09:30:48 »

Mit csinál?  Shocked
Van egy rugó ami a hő hatására lágyul és összemegy....

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51262 Dátum: 2011 Január 12, 09:25:20 »

van valami szar benne, ami nem engedi a hütteőbe az olajat, ha hideg.
vagy az csak egy szelep?
Van egy rugó ami a hő hatására lágyul és összemegy.Ekkor nyit a szelep és engedi az olajat az olajhűtőbe.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51261 Dátum: 2011 Január 12, 09:10:27 »

mutatnál egy gyári termosztátot?
van valami szar benne, ami nem engedi a hütteőbe az olajat, ha hideg.
vagy az csak egy szelep?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51260 Dátum: 2011 Január 12, 08:57:21 »

ezek szerint nem a gyári termosztátot használják ezek a rendszerek.
mutatnál egy gyári termosztátot?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #51259 Dátum: 2011 Január 11, 23:50:14 »

grafittal bőven beszór (mondjuk lereszeled egy cerka belét).

Szakboltokban ahol zárakat árulnak,lehet kapni pici kis zacsiban,direkt zárakhoz,finom grafitport,bagatell összegért.

Szinte felújítja a zárat.Volt már,hogy egy zárat nem bírtunk kinyitni,telenyomtuk grafitporral és megjavult.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51258 Dátum: 2011 Január 11, 23:07:46 »


Kell termosztát és sok megoldás van. Callooknak és nekem biztos van, meg még sok embernek.
Racimex gyárt termosztátot, sok webshop árulja. CSP, Hoffmann, Volkswarenhaus, stb.

ezek szerint nem a gyári termosztátot használják ezek a rendszerek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51257 Dátum: 2011 Január 11, 22:52:00 »

termosztát az mindenképpen kell, mert túlhűti az olajadat, aztán csodálkozol, hogy tízezrenként kell főtengelycsapágyat cserélned.
tudomásom szerint a gyári olajhűtő helyén jönnek ki a külső olajhűtőhöz a csövekkel, így megvan oldva a termosztát kérdése.


Kell termosztát és sok megoldás van. Callooknak és nekem biztos van, meg még sok embernek.
Racimex gyárt termosztátot, sok webshop árulja. CSP, Hoffmann, Volkswarenhaus, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51256 Dátum: 2011 Január 11, 22:50:11 »

bocs haver de ezt a zagyvalekot nem ertem. :
Zitat:

A mai olajok közül (amelyeknek műszaki terméklapját el tudtam érni) a ZDDP súlyszázalékban a legnagyobb értékben a Mol 15W40 Universal, a Castrol GTX 15W40 valamint a Valvoline 15W40 Durablend olajokban van jelen, nagyjából 1,6-2 %

Zitat ende

Lehetseges, hogy te valami kenes -kiegeszitö additivre gondoltal ?????
ZDDP???


Ez csak neked zagyvalék.

Arról írtam, hogy a régebbi, API SL szint előtti olajok mennyi százalékban tartalmaznak ZDDP-t azaz Zinc dialkyl(C3-C6)ditiophosphate-ot.
Ugyanis tartalmaznak, és ez egy kopáscsökkentő adalék, amelyet a katalizátorok miatt előbb 2% alá, majd 1 % alá csökkentettek, majd mással pótoltak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51255 Dátum: 2011 Január 11, 22:43:06 »

és ha nem adnak thermosztátot, akkor nem is kell? szerelt már be ilyet valaki? létezik thermosztát bogár olajhőfokhoz külső olajhűtőhöz vagy faragni kell egyett?

köszönöm!

termosztát az mindenképpen kell, mert túlhűti az olajadat, aztán csodálkozol, hogy tízezrenként kell főtengelycsapágyat cserélned.
tudomásom szerint a gyári olajhűtő helyén jönnek ki a külső olajhűtőhöz a csövekkel, így megvan oldva a termosztát kérdése.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51254 Dátum: 2011 Január 11, 22:41:14 »

-ha már szétszedted, alaposan pucold ki és zsírozd be a darabjait, hogy még 40 évig ne kelljen!

faszt.
a zsír begyűjti és szépen elraktározza az összes getva koszt, amitől megint berohad a zár.

féktisztítóval kipucol, majd grafittal bőven beszór (mondjuk lereszeled egy cerka belét).
esetleg grafitos (vagy molibdén szulfátos) zsírral, de azt csak óvatosan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51253 Dátum: 2011 Január 11, 21:55:32 »

GÜDE hegesztőről van valakinek tapasztalat?
http://bolthely.hu/gshop/id/00490_20072_GUDE_Vedogazas_hegeszto_MIG_155_6_W

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51252 Dátum: 2011 Január 11, 21:14:51 »

Hát ezen a képen nekem nem úgy tűnt. De tényleg elnézést, nem kötekedés akart lenni.
http://picasaweb.google.com/simonjandzso/KaszniLakatolSa#5237394270909644354
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 11, 21:53:49 írta Zoli »

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #51251 Dátum: 2011 Január 11, 20:48:15 »

Még Wink 2 db hátha kell
Nos ha jól emlékszem:
-először jól jegyezd meg milyen állásai vannak a kulcsnak (én a házon filccel megjelöltem, mert ez később még a szopást csökkentheti!) Cheesy
-a zárhenger körüli krómkarika peremét NAGYON ÓVATOSAN ici-pici csavarhúzóval kihajtogatod (csak annyira, hogy lepattanjon mert utána visssza is kell majd tenni!)
-leveszed a karikát
-ha jól emlékszem az oldalán levő lyukban a kis pöcköt kell benyomni és kijön a zárhenger (de csak óvatosan, mert jön a többi fontos belső rész is, és utána sakkozhatsz, hogy mi, hogy volt Wink)
-ha kinn a zárhenger akkor a zárhenger palástja körül vannak a zárszerkezet pici darabjai, de már pontosan nem emlékszem milyenek
-ott van egy kis pöcök ami az indítózáskor elmozdul és nem enged ráindítani, meg ebben van a rugó is ami visszaállítja a kulcsot indítózás után
-ha már szétszedted, alaposan pucold ki és zsírozd be a darabjait, hogy még 40 évig ne kelljen!
-a zárhengert is pucold ki,
-óvatosan rakd össze a gyújtáskapcsolót és nézd meg a működését, ha minden jó, kulcs belemegy, megvannak az eredeti álllások, akkor mehet vissza a karika és lehet visszaperemezni óvatosan
-ha nem stimmel akkor szét apró darabok csere-beréje és újra össze, előbb utóóbb összejön!  Cool

Remélem tudtam segíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 11, 20:50:00 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51250 Dátum: 2011 Január 11, 20:43:13 »

Hát ezen a képen nekem nem úgy tűnt. De tényleg elnézést, nem kötekedés akart lenni.
http://picasaweb.google.com/simonjandzso/KaszniLakatolSa#5237394270909644354
Hát megtévesztő,mert a fűtés csatorna valóban az alvázon van ott még,de a merevítés a bódéban benne volt,de oda már  nem lehet belátni.így feltételezni sem.Semmi baj Grin

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51249 Dátum: 2011 Január 11, 20:10:14 »

Ezt nem nekem akartad írni ugye?Mert nálam ki volt merevítve....
Hát ezen a képen nekem nem úgy tűnt. De tényleg elnézést, nem kötekedés akart lenni.
http://picasaweb.google.com/simonjandzso/KaszniLakatolSa#5237394270909644354

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #51248 Dátum: 2011 Január 11, 19:42:50 »

Hell !

azt szeretném megkérdezni, hogy a kereskedelmi forgalomban kapható utólag beszerelhető olajhűtőkhöz adnak thermosztátot is vagy nem is kell? ill. mennyi olaj töbletet jelent a motorban egy külső olajhűtő?

köszönöm!

és ha nem adnak thermosztátot, akkor nem is kell? szerelt már be ilyet valaki? létezik thermosztát bogár olajhőfokhoz külső olajhűtőhöz vagy faragni kell egyett?

köszönöm!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #51247 Dátum: 2011 Január 11, 18:36:23 »

Lehetseges, hogy te valami kenes -kiegeszitö additivre gondoltal ?????
ZDDP???
http://www.zddplus.com/
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51246 Dátum: 2011 Január 11, 17:53:34 »

Még Wink 2 db hátha kell

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51245 Dátum: 2011 Január 11, 17:52:20 »

<beszúrt kép törölve>
Azt a betyár eget! Fűtéscsatorna a bódéról leszedve, merevítés semmi???? Shocked
Ezt nem nekem akartad írni ugye?Mert nálam ki volt merevítve,de ha nekem szántad,és ami likakat még láttál,az már nem zavart be a bódénak,és minden pöpec lett.Nálam már stabilra lettek hegesztve a fűtéscsatornák,és utána lett az apró foltozva.

Viszont képelek a gyujtáskapcsolómról ahogy ígértem.Az indítás gátló része nem működik,vagyis a rugó nem huz vissza az indítási helyzetből,hanem nekem kell vissza forgatnom.Ez így nem szuper

Kérdésem,hogy ez a fajta szétszedhető-e,és hogyan.

Előre köszi a hozzáértők segítségét.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #51244 Dátum: 2011 Január 11, 09:20:57 »


Én golf 2-es lökhárítót elektromos hőpisztollyal melegítve feketítettem vissza, mindenki azt hitte lefestettem mattfeketével.

Ez nagyon jó módszer, hihetetlen, de igaz!
bocs haver de ezt a zagyvalekot nem ertem. :
Zitat:

A mai olajok közül (amelyeknek műszaki terméklapját el tudtam érni) a ZDDP súlyszázalékban a legnagyobb értékben a Mol 15W40 Universal, a Castrol GTX 15W40 valamint a Valvoline 15W40 Durablend olajokban van jelen, nagyjából 1,6-2 %

Zitat ende

Lehetseges, hogy te valami kenes -kiegeszitö additivre gondoltal ?????
ZDDP???
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 11, 09:23:29 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51243 Dátum: 2011 Január 10, 21:53:28 »

http://picasaweb.google.com/simonjandzso/KaszniLakatolSa#5249658176159723906

bár  a likak nem voltak még egy helyen láthatók,de nekem így néz ki.A 2 sárvédő csavar rögzíti,meg belül még 2 db lemez csavar.
Persze ha nagyon kell képelek Wink

Azt a betyár eget! Fűtéscsatorna a bódéról leszedve, merevítés semmi???? Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.