www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 22:40:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 720 721 722 723 724 [725] 726 727 728 729 730 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14017891 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51642 Dátum: 2011 Február 01, 21:40:26 »

hát őőő azért van 009 mert ezt tudtam újban szerezni mert a régin beszart a vákuum, és nem volt új hozzá (van valami felfogatás különbség  van közöttük), és a második bontott vákuum után ami meghalt elegem lett, egy komplett új meg aranyárban volt akkor amikor vettem, ha márciusban sem csökken akkor kénytelen leszek egy hagyományos szerválni  vagy kölcsönözni rá valakitől teszt célból
nem a gyujtás elosztó különbségétől van az biztos ! a két elosztó között is   néhány tartományban  2-5fok difi van  .

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #51641 Dátum: 2011 Február 01, 21:02:50 »

minek van benne 009-es gyújtás? azt akartam írni hogy mi a bánatos isten hónajmankós faszának  bele tuning gyújtás  ha nincs benne tengely és duplakarbi  de  nem akarok  Paraszt  lenni sokkal jobb lenne gyári gyújtás 6-7fok alapelőgyújtással 
de a nagy fogyasztás oka a nagy hideg ,ami majd márciusban helyre jön,  ha 150 ft lenne a benzin  nem tünt volna fel  Kiss

hát őőő azért van 009 mert ezt tudtam újban szerezni mert a régin beszart a vákuum, és nem volt új hozzá (van valami felfogatás különbség  van közöttük), és a második bontott vákuum után ami meghalt elegem lett, egy komplett új meg aranyárban volt akkor amikor vettem, ha márciusban sem csökken akkor kénytelen leszek egy hagyományos szerválni  vagy kölcsönözni rá valakitől teszt célból
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #51640 Dátum: 2011 Február 01, 21:00:53 »

1302S
1600cm3
248km ebből 70 országút, a többi város, városban 8km-15km
diszkréten kicsit nagypapásan  Cheesy
én 70.000 km tettem bele az eladó azt mondta hogy felújítás után 50.000 magyar szokás 2x tehát sacra 170.000km lehet a motorban
Hideg van, azon a 8-15 km-en nem tud a szívató kikapcsolni (nem melegszik fel eléggé a motor). Ezért sokat fogyaszt.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #51639 Dátum: 2011 Február 01, 20:59:21 »

1300as
Messze.
Néha.
Most jobb?
  Tongue
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51638 Dátum: 2011 Február 01, 20:48:20 »

Van ötletetek merre keressem az okát annak hogy 12,1L a fogyasztásom
ezeket már megcsináltam:
karburátor Merki mester által felújítva, alapjárat szép egyenletes, CO 3.5 gyújtás 0° alapjáraton, szelepek kb. 1000km ezelőtt állítva (gondolom ha nem lenne jó akkor a CO se lenne jó, de ez csak feltevés), gyertya kb 2000km, olajfogyasztás 5000km/1,5liter (kb egy periódus alatt a maxról a minre fogy 2500 után szoktam egy kicsit rátölteni), 009 elosztó van benne (brazil) lehet hogy a magasabb fordulaton nem jó az előgyújtás? kéne valami épkézláb ötlet  Embarrassed
minek van benne 009-es gyújtás? azt akartam írni hogy mi a bánatos isten hónajmankós faszának  bele tuning gyújtás  ha nincs benne tengely és duplakarbi  de  nem akarok  Paraszt  lenni sokkal jobb lenne gyári gyújtás 6-7fok alapelőgyújtással 
de a nagy fogyasztás oka a nagy hideg ,ami majd márciusban helyre jön,  ha 150 ft lenne a benzin  nem tünt volna fel  Kiss

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #51637 Dátum: 2011 Február 01, 20:11:01 »

Tégla a pedál alá.

Mekkora köbcentis?
Milyen távokra használod?
Mennyire rúgod neki?
stb.
stb.
1302S
1600cm3
248km ebből 70 országút, a többi város, városban 8km-15km
diszkréten kicsit nagypapásan  Cheesy
én 70.000 km tettem bele az eladó azt mondta hogy felújítás után 50.000 magyar szokás 2x tehát sacra 170.000km lehet a motorban
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51636 Dátum: 2011 Február 01, 20:04:54 »

Tégla a pedál alá.

Mekkora köbcentis?
Milyen távokra használod?
Mennyire rúgod neki?
stb.
stb.
1300as
Messze.
Néha.
Most jobb?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #51635 Dátum: 2011 Február 01, 19:45:50 »

Van ötletetek merre keressem az okát annak hogy 12,1L a fogyasztásom
ezeket már megcsináltam:
karburátor Merki mester által felújítva, alapjárat szép egyenletes, CO 3.5 gyújtás 0° alapjáraton, szelepek kb. 1000km ezelőtt állítva (gondolom ha nem lenne jó akkor a CO se lenne jó, de ez csak feltevés), gyertya kb 2000km, olajfogyasztás 5000km/1,5liter (kb egy periódus alatt a maxról a minre fogy 2500 után szoktam egy kicsit rátölteni), 009 elosztó van benne (brazil) lehet hogy a magasabb fordulaton nem jó az előgyújtás? kéne valami épkézláb ötlet  Embarrassed
Tégla a pedál alá.

Mekkora köbcentis?
Milyen távokra használod?
Mennyire rúgod neki?
stb.
stb.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #51634 Dátum: 2011 Február 01, 19:36:48 »

Van ötletetek merre keressem az okát annak hogy 12,1L a fogyasztásom
ezeket már megcsináltam:
karburátor Merki mester által felújítva, alapjárat szép egyenletes, CO 3.5 gyújtás 0° alapjáraton, szelepek kb. 1000km ezelőtt állítva (gondolom ha nem lenne jó akkor a CO se lenne jó, de ez csak feltevés), gyertya kb 2000km, olajfogyasztás 5000km/1,5liter (kb egy periódus alatt a maxról a minre fogy 2500 után szoktam egy kicsit rátölteni), 009 elosztó van benne (brazil) lehet hogy a magasabb fordulaton nem jó az előgyújtás? kéne valami épkézláb ötlet  Embarrassed
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51633 Dátum: 2011 Február 01, 18:34:22 »

Teli van az oldal bogarakkal, nézzétek végig.
Jók a képek :headbang:De ennyit végignézni.Bár még télen sokunknak van ideje Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51632 Dátum: 2011 Január 31, 20:30:44 »

Teli van az oldal bogarakkal, nézzétek végig.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51631 Dátum: 2011 Január 31, 20:26:47 »

http://www.oldtimer.net/oldtimer-fotos-1400.html

Azóta már megjavították. Jó a díszkarikája.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51630 Dátum: 2011 Január 31, 19:47:31 »



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #51629 Dátum: 2011 Január 31, 19:37:20 »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51628 Dátum: 2011 Január 31, 19:27:27 »

minden munkafázishoz más kesztyűt ajánlok
és akkor is felepénzből kijösz mint ironcladéknál ráadásul nem 1hanem 5pár kesztyűd lesz 
hegesztéshez  flexeléshez én ilyet haszálok :
http://bolthely.hu/_modules/vizjel.php?vizjel_kep=/srv/www/vhosts/bolthely.hu/httpdocs/kepek/munkaruhazati/380952.jpg&vizjel_szoveg=inform%E1ci%F3s%20vonal:20-3454387&vizjel_meret=2&vizjel_hely=4&vizjel_szin=green
hoyg tudom kitalálni h nekem hányas méretű kesztűt kell vennem?
a tenyerem leszélesebb távolságát mérem?
pl 12cm akkor 12es?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51627 Dátum: 2011 Január 31, 18:50:54 »

azt tudom h előbb a dugattyú és utána a rugó csak h akkor az 1.3 kisebb a rugó?


Úgy érzem nem jött át amit írtam.

Minden első szelep azonos, minden hátsó szelep azonos. Az első szelep különbözik a hátsótól.
Minden egyszelepes 1200-as és 1500-ös blokkban azonos a szelep.
Minden 1300-as és 1600-os blokkban azonos a szelep.
Vannak egyszelepes 1300-as blokkok (F0 motorszám), azokban azonos a szelep az egyszelepes 1200-as blokkokkal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51626 Dátum: 2011 Január 31, 18:38:41 »


Ez a nyerő ötlet! Köszi Maresz, tudtam, hogy van valaki aki hasznosan gyányol!  Evil Grin Grin Grin
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51625 Dátum: 2011 Január 31, 18:38:35 »

Hol nézzem meg ennek a pótlását  a gyujtáskapcsolóban?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #51624 Dátum: 2011 Január 31, 18:38:03 »


Igen, csak az elsőt ne keverd össze a hátsóval, ha két szelepes a blokkod. A rugó teljesen más hosszúságú, adja magát.

Minden blokkban egyforma a kis dugattyú.
azt tudom h előbb a dugattyú és utána a rugó csak h akkor az 1.3 kisebb a rugó?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51623 Dátum: 2011 Január 31, 18:35:22 »

sziasztok van a bogár motorjában 1 motor olaj nyomás szabályzó rugó és ,,felette" 1 (pohárka ) amit 1 csavar  tart a helyén .nah csak az lenne a kérdésem hogy mind1 hogy 1300-as motorból átrakom 1.6 ba vagy 1.6 ból 1.3ba???


Igen, csak az elsőt ne keverd össze a hátsóval, ha két szelepes a blokkod. A rugó teljesen más hosszúságú, adja magát.

Minden blokkban egyforma a kis dugattyú.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #51622 Dátum: 2011 Január 31, 18:31:52 »

sziasztok van a bogár motorjában 1 motor olaj nyomás szabályzó rugó és ,,felette" 1 (pohárka ) amit 1 csavar  tart a helyén .nah csak az lenne a kérdésem hogy mind1 hogy 1300-as motorból átrakom 1.6 ba vagy 1.6 ból 1.3ba???
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51621 Dátum: 2011 Január 31, 17:57:26 »

kilógó csapágy ház külsejébe belevágok flexxel vagy beleköszörülök.....igy lehuzó beleakad,vagy ha nem lehuzzó 2 nagy csavarhozó.


Ez a nyerő ötlet! Köszi Maresz, tudtam, hogy van valaki aki hasznosan gyányol!  Evil Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51620 Dátum: 2011 Január 31, 17:12:39 »

Csak villannyal tudok hegeszteni itthon.

Én be szoktam ütni a féltengelyt, és ez NÉHA elég annyira hogy kihúzva kihozza a csapágyat annyira, hogy csavarhúzóval kicsit alá tudok feszíteni.
De ez nem mindig jön be, kellene egy olyan lehúzó, amit a golyók közé be tudok tenni.
itt a co-m kis palack kis gép befér az asztrába. vidd


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51619 Dátum: 2011 Január 31, 15:47:21 »

Csak villannyal tudok hegeszteni itthon.

Én be szoktam ütni a féltengelyt, és ez NÉHA elég annyira hogy kihúzva kihozza a csapágyat annyira, hogy csavarhúzóval kicsit alá tudok feszíteni.
De ez nem mindig jön be, kellene egy olyan lehúzó, amit a golyók közé be tudok tenni.
kilógó csapágy ház külsejébe belevágok flexxel vagy beleköszörülök.....igy lehuzó beleakad,vagy ha nem lehuzzó 2 nagy csavarhozó.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51618 Dátum: 2011 Január 31, 13:59:40 »

Hogy a legegyszerűbb hátsó kerékcsapágyat cserélni olajos féltengelyesen?

Hogy lehet lehúzni a tengelyről? Ki hogy szokta? Nem akarom lekötni a "lengőkarról" a csövet.
Ha már úgyis szar a csapágy, lejön magától. Ha nem, marad a mérnöki kalapács a tengelycsonk végére... Grin
Persze csak a barbár autószerelőknél. Saját autójára az ember finomabb módszert választ, nem a kisebb kalapácsot, hanem rögzít valami megfogható dolgot a csapágyra.

Bácsi Győző
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #51617 Dátum: 2011 Január 31, 11:28:19 »

Valaki nicket váltott Stunttal.... Shocked
 Grin Grin Grin
Á szerintem ne fogjon hegesztőt a kezébe, inkább bízza szakemberre, mert az egy teljsen más szakma, a hegesztést iskolában tanítják, nem megy egyik napról a másikra Smiley Evil
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #51616 Dátum: 2011 Január 30, 20:46:58 »

1303-as a tankban hogy áll a jeladó melyik irányba??? Egy kép is elég lenne hogy a csatlakozók merre állnak amikor belevan rakva. Smiley
ezen látszik?:
http://picasaweb.google.com/gumibogi/Elado#5563953693758210898
nagyitsd fel akkor tuti
üdvw

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51615 Dátum: 2011 Január 30, 20:40:56 »

villany = ívhegesztés  érted  Kiss
Valaki nicket váltott Stunttal.... Shocked
 Grin Grin Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51614 Dátum: 2011 Január 30, 20:18:23 »

Csak villannyal tudok hegeszteni itthon.

villany = ívhegesztés  érted  Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51613 Dátum: 2011 Január 30, 19:31:37 »

ezek szerint jól értem, ha csupasz (szerkezet, ablakok, kilincs nélküli) ajtóról beszélünk, akkor gyakorlatilag nincs különbség?
a pre-nek vastagabbak az oszlopai.
az a rész, ami az ablak körül van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #51612 Dátum: 2011 Január 30, 19:30:04 »

  én le tudtam húzni kézzel a csapágyat a féltengelyről de ha nem bírtam volna akkor ívvel hozzá hegesztettem volna a csapágyhoz valami kis vasat vagy egy csavart és rángával leszedem  Roll Eyes
Nekem is kijött kézzel.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51611 Dátum: 2011 Január 30, 19:19:00 »

  én le tudtam húzni kézzel a csapágyat a féltengelyről de ha nem bírtam volna akkor ívvel hozzá hegesztettem volna a csapágyhoz valami kis vasat vagy egy csavart és rángával leszedem  Roll Eyes

Csak villannyal tudok hegeszteni itthon.

Én be szoktam ütni a féltengelyt, és ez NÉHA elég annyira hogy kihúzva kihozza a csapágyat annyira, hogy csavarhúzóval kicsit alá tudok feszíteni.
De ez nem mindig jön be, kellene egy olyan lehúzó, amit a golyók közé be tudok tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51610 Dátum: 2011 Január 30, 19:11:32 »

Köszi,
ezek szerint jól értem, ha csupasz (szerkezet, ablakok, kilincs nélküli) ajtóról beszélünk, akkor gyakorlatilag nincs különbség?
Gondolom, a kilincs helye azonos.
Az after ajtóra rá lehet tenni egy pre kilincset?
de van az ócska ajtó a díszléc fölött magasabb

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51609 Dátum: 2011 Január 30, 19:10:43 »

Hogy a legegyszerűbb hátsó kerékcsapágyat cserélni olajos féltengelyesen?

Hogy lehet lehúzni a tengelyről? Ki hogy szokta? Nem akarom lekötni a "lengőkarról" a csövet.
  én le tudtam húzni kézzel a csapágyat a féltengelyről de ha nem bírtam volna akkor ívvel hozzá hegesztettem volna a csapágyhoz valami kis vasat vagy egy csavart és rángával leszedem  Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51608 Dátum: 2011 Január 30, 19:06:54 »

elefántfül csak 64 előtt más (függőleges az osztás)
Köszi,
ezek szerint jól értem, ha csupasz (szerkezet, ablakok, kilincs nélküli) ajtóról beszélünk, akkor gyakorlatilag nincs különbség?
Gondolom, a kilincs helye azonos.
Az after ajtóra rá lehet tenni egy pre kilincset?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #51607 Dátum: 2011 Január 30, 19:03:31 »

A pre ajtók kicsit öregebbek.  Evil

Elefánfül, kilincsek, ablakmozgató mechanika...
elefántfül csak 64 előtt más (függőleges az osztás)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51606 Dátum: 2011 Január 30, 19:03:09 »

Hogy a legegyszerűbb hátsó kerékcsapágyat cserélni olajos féltengelyesen?

Hogy lehet lehúzni a tengelyről? Ki hogy szokta? Nem akarom lekötni a "lengőkarról" a csövet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #51605 Dátum: 2011 Január 30, 19:02:53 »

tudja valaki, hogy mi a különbség a pre és az after ajtók között?
sok minden, pl belül egész más a kilincs, meg nincs lenyomó gomb 66ig
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51604 Dátum: 2011 Január 30, 19:02:19 »

tudja valaki, hogy mi a különbség a pre és az after ajtók között?
A pre ajtók kicsit öregebbek.  Evil

Elefánfül, kilincsek, ablakmozgató mechanika...

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51603 Dátum: 2011 Január 30, 19:00:48 »

tudja valaki, hogy mi a különbség a pre és az after ajtók között?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 720 721 722 723 724 [725] 726 727 728 729 730 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.