www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 12:54:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14007791 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52002 Dátum: 2011 Február 13, 22:56:21 »

A kasztni teljes festéktelenítésére /fémtisztára takarítására mi a leghatékonyabb, de mégsem a legdrágább módszer?
Próbáltam a Kromofágot a motorháztetőn, de 4 réteg a festék és baromira nem haladós, pedig még a lapkás csiszolókoronggal is
rásegítettem, miután fellazult a festék. Vagy ilyenkor az a módszer, hogy minden réteg festékre egy újabb réteg kromofágot kell
kenni? Vagy csak legyek türelmesebb és jó a kromofág?
Homokfújatni nem akarom a teljes kasztnit, az biztos egy rakás pénz lenne.
Mik a tapasztalatok?
Én a kromofágot hagynám. Ha nem tudod teljesen lemosni/közömbösíteni (bő nitrohigítós lemosás...), akkor majd szépen ledobálja a festéket.A kasztniról a teljes festést nem szedném le a helyedben. A gyári festésnél jobb alapozás nem kell. Csak a szükséges helyeken, drótkoronggal. Jó sokáig tart, de alapos munka. A kromofágos cuccot is inkább drótkorongozd, ha már mindenképpen kromofágozol. Anno a Pannoniámat pucoltam fémtisztára - nem kis meló, és bizony rengeteg idő. Ma már nem tenném. Hagynám a gyári réteget, addig meg csiszolóvászon gyalura rakva, utána vizes csiszolás.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52001 Dátum: 2011 Február 13, 22:42:31 »

A kasztni teljes festéktelenítésére /fémtisztára takarítására mi a leghatékonyabb, de mégsem a legdrágább módszer?
Próbáltam a Kromofágot a motorháztetőn, de 4 réteg a festék és baromira nem haladós, pedig még a lapkás csiszolókoronggal is
rásegítettem, miután fellazult a festék. Vagy ilyenkor az a módszer, hogy minden réteg festékre egy újabb réteg kromofágot kell
kenni? Vagy csak legyek türelmesebb és jó a kromofág?
Homokfújatni nem akarom a teljes kasztnit, az biztos egy rakás pénz lenne.
Mik a tapasztalatok?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #52000 Dátum: 2011 Február 13, 22:21:59 »

nem hiszem mert akkor az erősítő/mélyláda ami erről mert sem működött volna, másrész egy 20 as bizti volt benne, ennél nagyobbat érdemes tenni, ez csak egy szivargyújtó!?
Világítós szivargyújtó csatlakozó?
Azon szokott még egy csöcs lenni, a gyújtásról jövő "+"-nak.
Melyik bizti megy ki?
Általánosan 15A-rel terhelhető egy szivargyújtó, ezért ilyen biztit is érdemes rárakni.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #51999 Dátum: 2011 Február 13, 22:19:12 »

Tekercselők megcsinálják kb 3eFt-ért.
Nagykanizsa környékit viszont nem tudok.  Wink
Ha csak az a baj, hogy hol behúz, hol nem arra viszont más a megoldás.
Engem érdekelne, hogy mi van a megoldás a hol behúz, hol nem-re.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51998 Dátum: 2011 Február 13, 18:55:33 »

haynes workshop manual Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #51997 Dátum: 2011 Február 13, 18:07:41 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.
fejjel lefelé a bolti levegős spray fagyaszt, de durván. mondjuk ennyi gépelés alatt pont lehet venni egy ezresért egy ilyen sprayt és tesztelni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51996 Dátum: 2011 Február 13, 18:02:11 »


« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 13, 18:04:03 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #51995 Dátum: 2011 Február 13, 18:00:56 »

nagyon oda van a behuzótekercs,
szerelőné van,ő mondta csere annak már annyi

Gumibogi árul komplett önindítót "bevizsgálva" asszem 6eFt-ért.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51994 Dátum: 2011 Február 13, 17:57:37 »

Az jellemzoen nem CO2, hanem levego. Bemesz az elso szamtechboltba es veszel, monitor es egyeb tisztitokent aruljak (ahhoz kepest, hogy sima levego van benne, extrem dragan). Jol ki lehet fujni vele a pormacskakat.

szódásszifon?
hmmm?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #51993 Dátum: 2011 Február 13, 17:57:10 »

nagyon oda van a behuzótekercs,
szerelőné van,ő mondta csere annak már annyi
1303LS
« Hozzászólás #51992 Dátum: 2011 Február 13, 17:53:23 »

hello
öninditóhoz behuzótekercset tudok kapna külön,vagy csak egybe az öninditóval?

Tekercselők megcsinálják kb 3eFt-ért.
Nagykanizsa környékit viszont nem tudok.  Wink
Ha csak az a baj, hogy hol behúz, hol nem arra viszont más a megoldás.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #51991 Dátum: 2011 Február 13, 17:50:00 »

hello
öninditóhoz behuzótekercset tudok kapna külön,vagy csak egybe az öninditóval?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #51990 Dátum: 2011 Február 13, 17:47:58 »

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
Folyékony CO2 nincs.  Wink
És a PC tisztító spray meg halogénezett szénhidrogéneket tartalmaz. Inkább egy jó kompresszor, az valamivel barátságosabb a légkörhöz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #51989 Dátum: 2011 Február 13, 17:43:09 »

De a folyékony levegőt (nitrogén) azért nem ilyen spray palackban tartják.

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
1303LS
« Hozzászólás #51988 Dátum: 2011 Február 13, 17:25:31 »

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
Na ezt sem gondoltam volna.  Shocked
Ki is fogom próbálni.  Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51987 Dátum: 2011 Február 13, 17:22:13 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.
Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Petya1303
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #51986 Dátum: 2011 Február 13, 17:17:04 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.

Bocsánat hogy bele vau, de a "levegő" spray pont, hogy nem levegőt tartalmaz, hanem pl. difluoroetán-t. (kb. ugyanaz ami megtalálható a klímákban, környezetbarát hűtőközegként)
1303LS
« Hozzászólás #51985 Dátum: 2011 Február 13, 17:12:03 »

Nem tudom miért írnak CO2 spray-t, mert a filmen fagyasztóspray van.
A CO2 vagy levegós nem fagyaszt ennyire.
Fagyasztóspray:
http://www.soselectronic.hu/?str=371&artnum=33224
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51984 Dátum: 2011 Február 13, 16:47:33 »

Az jellemzoen nem CO2, hanem levego. Bemesz az elso szamtechboltba es veszel, monitor es egyeb tisztitokent aruljak (ahhoz kepest, hogy sima levego van benne, extrem dragan). Jol ki lehet fujni vele a pormacskakat.
De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51983 Dátum: 2011 Február 13, 16:35:33 »

Köszi.
Az jó,mert már kértem őket postán.De így hogy Ti is egyeztettétek,biztosabban jó lesz Kezfogas

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51982 Dátum: 2011 Február 13, 15:27:27 »

csak CO2 sprét kéne szerezni
Az jellemzoen nem CO2, hanem levego. Bemesz az elso szamtechboltba es veszel, monitor es egyeb tisztitokent aruljak (ahhoz kepest, hogy sima levego van benne, extrem dragan). Jol ki lehet fujni vele a pormacskakat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51981 Dátum: 2011 Február 13, 15:15:26 »

érdekesnek tűnik.
próbáld ki és oszd meg a tapasztalatot, mert engem is érdekelne :-)
csak CO2 sprét kéne szerezni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51980 Dátum: 2011 Február 13, 06:48:29 »

http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE-Hmg&feature=related
ilyet próbált már valaki? belenyitották szerintem Golfba az ajtót és nagyon zavar
érdekesnek tűnik.
próbáld ki és oszd meg a tapasztalatot, mert engem is érdekelne :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51979 Dátum: 2011 Február 12, 22:09:56 »

http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE-Hmg&feature=related
ilyet próbált már valaki? belenyitották szerintem Golfba az ajtót és nagyon zavar
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51978 Dátum: 2011 Február 12, 20:01:57 »

Szevasztok!
Ha after motortér fedelet és csomagtér fedelet cserélek pre-re, akkor az alatta levő lemezeken
kívül miket kell még lecseréljek?
Kösz előre is!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #51977 Dátum: 2011 Február 12, 19:52:01 »

nem hiszem mert akkor az erősítő/mélyláda ami erről mert sem működött volna, másrész egy 20 as bizti volt benne, ennél nagyobbat érdemes tenni, ez csak egy szivargyújtó!?
én csak megmérném járó motornál (dinamónál pörgetve), hogy mennyit mérsz az akksin, aztán álló motornál megnézném mennyi amper megy át a biztin, ha izzik a gyújtó, ellenállást kiszámol, gyors fejszámolás, kijön járó motornál mekkora bizti kéne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51976 Dátum: 2011 Február 12, 19:42:35 »

nem lehet, hogy mikor töltés van, nem 12V van az akksin, hanem 14 és ezt nem bírja a bizti?
nem hiszem mert akkor az erősítő/mélyláda ami erről mert sem működött volna, másrész egy 20 as bizti volt benne, ennél nagyobbat érdemes tenni, ez csak egy szivargyújtó!?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #51975 Dátum: 2011 Február 12, 19:39:42 »

müszerfal alá be van rejtve nyomva......

erösitö régi kábele nincs megtörve  vagy nem csupasz valahol?
nem lehet, hogy mikor töltés van, nem 12V van az akksin, hanem 14 és ezt nem bírja a bizti?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51974 Dátum: 2011 Február 12, 19:24:59 »

és van annak valami csatlakozója vagy csak elszigetelt kábelek?
a kormány alatt balra keressem majd vagy jobbra?

nem hiszem , mert sima 3 eres villanykábel, szóval még a 3 ér is külön fehér csatornában van nem csak egyenként

az idegel hogy gyújtás nélkül műkszik rendesen
fehér csati fütés box elött valahol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51973 Dátum: 2011 Február 12, 19:23:56 »

müszerfal alá be van rejtve nyomva......

erösitö régi kábele nincs megtörve  vagy nem csupasz valahol?
és van annak valami csatlakozója vagy csak elszigetelt kábelek?
a kormány alatt balra keressem majd vagy jobbra?

nem hiszem , mert sima 3 eres villanykábel, szóval még a 3 ér is külön fehér csatornában van nem csak egyenként

az idegel hogy gyújtás nélkül műkszik rendesen
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51972 Dátum: 2011 Február 12, 19:19:49 »

igen, de a csatlakozón 2 szélső csúszósaruhely van, ezért osztottam ketté a testet
erősítő természtesen ki lett szedve a kocsiból, csak a kábel marad amit felhasználtam, csak a szivargyussz van rákötve
test is egyból az aksitól jön

hol van az eldugva kb?, bontogattam mikor a kábelt a helyére raktam, de nem találtam semmi ilyet sajnos
müszerfal alá be van rejtve nyomva......

erösitö régi kábele nincs megtörve  vagy nem csupasz valahol?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51971 Dátum: 2011 Február 12, 19:11:40 »

szivargyujtó közepe a +  széle a -

ha nem ér sehova fémhez nem kell h kibassza


én nem erösitö szálán....hoznám le
keresnék egy + és arrol hozznám


mihez testelted???


amugy gyári szivargyujtó csati ott szokot lenni még ha nem si volt benne müszerfal aljába


igen, de a csatlakozón 2 szélső csúszósaruhely van, ezért osztottam ketté a testet
erősítő természtesen ki lett szedve a kocsiból, csak a kábel marad amit felhasználtam, csak a szivargyussz van rákötve
test is egyból az aksitól jön

hol van az eldugva kb?, bontogattam mikor a kábelt a helyére raktam, de nem találtam semmi ilyet sajnos
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #51970 Dátum: 2011 Február 12, 18:51:01 »

ezúton is köszi gumibogi!
én is Cool .
szivesen, máskor is Wink Cheesy

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #51969 Dátum: 2011 Február 12, 18:27:31 »

Nincs róla. Béla képén jobbról a 2.
<beszúrt kép törölve>
Köszi.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51968 Dátum: 2011 Február 12, 18:09:50 »

Képet kérek Embarrassed
Nincs róla. Béla képén jobbról a 2.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 12, 18:15:58 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #51967 Dátum: 2011 Február 12, 18:05:47 »

Képet kérek Embarrassed
Azon a képen rajta van amit beraktam. Ehhez vissza kell keresned. Lehet az alkatrészesben van, mert ott is volt szó erről.
A levélben benne lesz, amit kapsz.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51966 Dátum: 2011 Február 12, 18:00:23 »


 de nagyon érdekelne,melyek voltak a legjobban sikerültek (esetleg legkevésbé legjobban sikerültek),
melyek a legalkalmasabbak tuningolásra-gyorsulásra
 
stb...



Nagyon sokak szerint az 1974-78 között gyártott AS motorszámos 1.6-os busz motor a legjobb tuningra. AS21-es öntvény és M8-as hengerfej csavar. Leon blokkja ilyen.

Az 1971-től gyártott bogár motorok és a mexikóiak mind AS41-esek, ennek is van előnye, van aki ezt szereti.


A legtartósabb az 1971 után gyártott 1200-es motorok, akár mexikói akár német és ezek fogyasztanak legkevesebbet.

Én a 2 olajszelepes F1 motorszámmal kezdődő német blokkokat tartom még nagyon jónak. Azokat is nagyon nehéz tönkretenni, ráadásul a hengerfeje nem reped.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51965 Dátum: 2011 Február 12, 17:00:16 »

2 minuszt azért csináltam (osztottam szét) mert ugy tünt logikusnak hogy a szivartyújtó 2 oldalró fogó része is kapjon testet

a kardánboxban van ami full műanyag, nem ér hozzá semmihez
szivargyujtó közepe a +  széle a -

ha nem ér sehova fémhez nem kell h kibassza


én nem erösitö szálán....hoznám le
keresnék egy + és arrol hozznám


mihez testelted???


amugy gyári szivargyujtó csati ott szokot lenni még ha nem si volt benne müszerfal aljába


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51964 Dátum: 2011 Február 12, 16:44:33 »

Fém persely való bele (az a hullámos lemezke).
Képet kérek Embarrassed

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51963 Dátum: 2011 Február 12, 16:25:32 »

ezúton is köszi gumibogi!
..ez kevés  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
...
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 [716] 717 718 719 720 721 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.