www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 09:58:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14005020 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52162 Dátum: 2011 Február 17, 20:43:22 »

Sziasztok!
Szezonra-vizsgára felkészítésre Érden és  környékén kit ajánlotok?
Gumibogi?

(olajcsere, motorbeállítás, fékjavítás)
köszi

ajánlom magamat! Wink Cheesy Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #52161 Dátum: 2011 Február 17, 19:55:36 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem, így leveszem az ékszíjat (nem kell a videó!), a talp csavarjait, meg a négy kis csavart a kutyaházon és kihúzom előre a generátort bakkal együtt.

Ez így elég királyság.
Hogy ez miért nem nekem jutott eszembé?
Királyság tényleg. Ezt alkalmazni fogom.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52160 Dátum: 2011 Február 17, 18:42:10 »

utána várjuk a pontos leírást, esetleg fotókkal hogy mások is okuljanak a tapasztalatból Wink
Sajnos nem tudok semmi különössel szolgálni, mert a ventilátort tartó anyába hidegvágóval bele van vágva és így nem tudtuk rárakni a krovát. De különben szerintem így ki lehet venni a dinamót mert ha levesszük a külső ékszíjtárcsát akkor a belsőnél meglehet fogni kulccsal a tengelyt (21-es kulcs) és így ellentartva lelehetne hajtani a másik anyát. Szerintem érdemes megpróbálni sokkal egyszerűbb mint minden mást bontani hozzá.
Sompi
« Hozzászólás #52159 Dátum: 2011 Február 17, 15:09:31 »

köszi hi

nincs mit. én is ott lakom pár sarokra, ha esetleg segítség kell sikíts.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #52158 Dátum: 2011 Február 17, 15:08:01 »

egy sárga fehér T3 szokott ott állni, az a Lacié.   .meg egy piros R5.
MG száma: 70/541-92-94
köszi hi
Sompi
« Hozzászólás #52157 Dátum: 2011 Február 17, 15:06:55 »

Érden a domb tetején ahol van egy narancs fehér t2?
Ő a Magyar Gabi?

egy sárga fehér T3 szokott ott állni, az a Lacié.   .meg egy piros R5.
MG száma: 70/541-92-94



[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #52156 Dátum: 2011 Február 17, 14:59:19 »

Sziasztok!
Szezonra-vizsgára felkészítésre Érden és  környékén kit ajánlotok?
Gumibogi?

(olajcsere, motorbeállítás, fékjavítás)
köszi

Érden Magyar Gabiék, Fuvaros utca, Park város.
Budán Gumibogi!
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52155 Dátum: 2011 Február 17, 14:46:26 »

Ez a motor még eredeti 1.2-es?
minden eredeti , olyan service könyve van, hogy ajulas.
 karburatort, elosztot, darabokra szedtem, pucoltam, lemezeit porfestettem, blokkot drotkorongoztam, olaj- szürö-gyertya  csere, mas nem törtent .
17 evig Csipke Rozsika almat aludta, ugy hogy a jobb hatso kerek be volt allva, amikor kuhuztuk a garagebol, csak csuszott a kavicson .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #52154 Dátum: 2011 Február 17, 14:46:18 »

Sziasztok!
Szezonra-vizsgára felkészítésre Érden és  környékén kit ajánlotok?
Gumibogi?

(olajcsere, motorbeállítás, fékjavítás)
köszi
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 14:49:56 írta szilati »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52153 Dátum: 2011 Február 17, 13:19:04 »

Ez a motor még eredeti 1.2-es?


Igen, azt mondta, hogy még eredeti, jó állapotú 1.2-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #52152 Dátum: 2011 Február 17, 12:59:27 »


A Motor huz, megleszek vele.

Ez a motor még eredeti 1.2-es?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52151 Dátum: 2011 Február 17, 11:47:19 »

egyszer úgy is elkészül!
az enyémnek 2 év kellett! Wink
nekem ugy tünt a Tied villamgyorsan kesz lett !
majd megnezem a szinvalasztasodat ! Kivancsi vagyok elöben milyen .

AZ en gepemnel meg az egy fontos szempont volt a vasarlasnal, hogy a Hallstatt-nal levö Obertraunban vettem, (kedvenc videkem Hallstatt, Gosau, Krippenstein ) )Közvetlen a To parton allt a garage, egy Multimmilliomos csalade volt akiknek Sölden-ben Szallodajuk van (!) , az apja hasznalta, 80 evesen halt meg 1 tulaj.
 De a gep alul sajnos rohadt volt , mert a To 2 x kiönthetett es a garage kavicsos = vizes , nedves volt.
oldalan 5 cm-es szellözökkel. . . . .

Összel tervezek vele egy 3-4 hetes Görög utat le egeszen a Dodekanos szigetekig...lehet jelentkezni , de csak bogarral Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52150 Dátum: 2011 Február 17, 11:40:13 »

egyszer úgy is elkészül!
az enyémnek 2 év kellett! Wink
az nem fekcsö, hanem az uj benzincsö-vezetek
az eredeti a hatso kijaratnal eltörött, es ujra huztam :)vörösrez 6(5?) mm belsö merettel

de ha leirnam hogy a genny Brennesberger (rakosbeteg, tele gonoszsaggal, ) mocsodek, atbaszott, millimeterek valasztanak meg mindig el attol, hogy kökemenyen beperelem,
eladott = rabeszelt egy szelesitett hatso sarvedöre, mert hogy az majd jobban letakarja a hatso 7 Zoll-os ,15 mm-t kiallo fellnimet
OK. rendben .
erre beepitett egy normal GFK -müanyagot, semmi szelesites nelkül, (mert közben 3 hetre beutalot kaptam es nala hagytam közben csinalja keszre es vizsgaztassa is le a gepet )
Közben semmit nem csinalt, es a felcsavart sarvedö sem szelesitett
Ezutan ra akart dumalni, hogy hatul le kell ültetni, hogy a kerekek befele aljanak tehat + -os legyen.
Erre kiakadtam es elhoztam töle .
Elvittem a TÜV -AUSTRA-hoz ahol megmertek ( a Suhanotol vett Fellnik sajnos nem egyformak, mert az öntö szerszam mar a gyartas soran megvaltozott, es az egyik fellni 1974-es a masik 76-os gyartmanyu) de elfogadtak, mert ba Porsche 911 sorszam az vedett jel,  es levizsgazott siman 
A Laza kocsijarol levett Gummimeretekkel meg elküldtek, mert igaz, hogy azt is le lehet viszgaztatni, de ha vissza akarom  a normal Gummit rakni ujra kellene vizsgaztatni mert 50-es gummik elöl kibaszott hülyen neznek ki es a Tacho -t is at kell alakittatni a KM 100-at mutatna 70 helyett Smiley)
Ma aztan ugy ahogy volt koszosan esöverte, sarosan, piros hatso sarvedökkel, elvittem vizsgara es a szerelök elamultak, a fekek egyenletessege miatt !
Motort egyaltalan meg sem neztek,, de a Foto alatt allo Dieselt üveghangig kipörgettek, azt hittem beszarok ...

Szovalm kesz a GEP, meg lesz plus  Müszerezettseg, Speedometer , szelvedö föle, a zöld napvedö es festes a nyaron
A Motor huz, megleszek vele.
Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????

A Foton meg a z eredeti Fellnik, es a sarvedök, összel keszülhetett valamikor

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52149 Dátum: 2011 Február 17, 11:35:14 »


Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????
Ez az !De azért a szenvedélyünk is Ezért vállaljuk ezeket a régi autókat.Okoznak örömöt és csalódást egyaránt Wink

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52148 Dátum: 2011 Február 17, 11:18:08 »

összefelé megy!
de hogy hogy a fékcső ami hátra megy a jobb oldalon van?
az nem fekcsö, hanem az uj benzincsö-vezetek
az eredeti a hatso kijaratnal eltörött, es ujra huztam :)vörösrez 6(5?) mm belsö merettel

de ha leirnam hogy a genny Brennesberger (rakosbeteg, tele gonoszsaggal, ) mocsodek, atbaszott, millimeterek valasztanak meg mindig el attol, hogy kökemenyen beperelem,
eladott = rabeszelt egy szelesitett hatso sarvedöre, mert hogy az majd jobban letakarja a hatso 7 Zoll-os ,15 mm-t kiallo fellnimet
OK. rendben .
erre beepitett egy normal GFK -müanyagot, semmi szelesites nelkül, (mert közben 3 hetre beutalot kaptam es nala hagytam közben csinalja keszre es vizsgaztassa is le a gepet )
Közben semmit nem csinalt, es a felcsavart sarvedö sem szelesitett
Ezutan ra akart dumalni, hogy hatul le kell ültetni, hogy a kerekek befele aljanak tehat + -os legyen.
Erre kiakadtam es elhoztam töle .
Elvittem a TÜV -AUSTRA-hoz ahol megmertek ( a Suhanotol vett Fellnik sajnos nem egyformak, mert az öntö szerszam mar a gyartas soran megvaltozott, es az egyik fellni 1974-es a masik 76-os gyartmanyu) de elfogadtak, mert ba Porsche 911 sorszam az vedett jel,  es levizsgazott siman 
A Laza kocsijarol levett Gummimeretekkel meg elküldtek, mert igaz, hogy azt is le lehet viszgaztatni, de ha vissza akarom  a normal Gummit rakni ujra kellene vizsgaztatni mert 50-es gummik elöl kibaszott hülyen neznek ki es a Tacho -t is at kell alakittatni a KM 100-at mutatna 70 helyett Smiley)
Ma aztan ugy ahogy volt koszosan esöverte, sarosan, piros hatso sarvedökkel, elvittem vizsgara es a szerelök elamultak, a fekek egyenletessege miatt !
Motort egyaltalan meg sem neztek,, de a Foto alatt allo Dieselt üveghangig kipörgettek, azt hittem beszarok ...

Szovalm kesz a GEP, meg lesz plus  Müszerezettseg, Speedometer , szelvedö föle, a zöld napvedö es festes a nyaron
A Motor huz, megleszek vele.
Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????

A Foton meg a z eredeti Fellnik, es a sarvedök, összel keszülhetett valamikor

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 11:37:38 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52147 Dátum: 2011 Február 17, 11:01:00 »

Gratulálok! Wink
Ma voltam vizsgan a Bogarral:
ugy sikerült a dobfekeket beallitanom, hogy hihetetlen:
elöl 0,80 - 0,80
Hatul: 1,40-1,40
Kezifek: 1,20 - 1,20
 
a müszeren a ket körbe mozgo skala vonalain alltak a mutatok .
Festetni kell mert hatul uj sarvedöket kapott, (teljesen feleslegesen )
( a regieket eladom olcson )
Elötte hetfön voltam a TÜV -ön, ahol a Porsche Hackmesser Fellniket es a Gummikat neztek, es OK lett .
 Most Marziusban aztan bejelentem valtorendszamra Porscheval együtt ( azt telre kijelentettem es nem fizettem a biztositast + adot ) es kezdödhet a Sezon . Smiley)


Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52146 Dátum: 2011 Február 17, 11:00:45 »

Ma voltam vizsgan a Bogarral:


A kép tetszik...
BOGÁR MINDENEK FELETT!! Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52145 Dátum: 2011 Február 17, 10:59:48 »

tovabb
Kalapom megemelem. Gratula!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #52144 Dátum: 2011 Február 17, 10:59:05 »

Úgy kezdte, hogy ma volt vizsgán. Akkor biztos... Cool

...na igen... only write üzemmód!!
Akkó jó szép lesz!! Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52143 Dátum: 2011 Február 17, 10:50:48 »

Az emelő szerkezete az tetszik amivel a bódét emelte

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52142 Dátum: 2011 Február 17, 10:49:15 »

Az előzményeket rakta be szerintem.
Szerinte is... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52141 Dátum: 2011 Február 17, 10:45:40 »

Úgy kezdte, hogy ma volt vizsgán. Akkor biztos... Cool
Az előzményeket rakta be szerintem.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52140 Dátum: 2011 Február 17, 10:36:21 »


szegény autó.... Sad  ...bontódik??? vagy mi??????
Úgy kezdte, hogy ma volt vizsgán. Akkor biztos... Cool

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52139 Dátum: 2011 Február 17, 10:35:57 »

összefelé megy!
de hogy hogy a fékcső ami hátra megy a jobb oldalon van?
tovabb

Sompi
« Hozzászólás #52138 Dátum: 2011 Február 17, 10:27:06 »

tovabb


szegény autó.... Sad  ...bontódik??? vagy mi??????
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52137 Dátum: 2011 Február 17, 09:14:01 »

tovabb

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52136 Dátum: 2011 Február 17, 09:12:33 »

tovabb

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52135 Dátum: 2011 Február 17, 09:10:43 »

megvettem szetszedtem

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52134 Dátum: 2011 Február 17, 09:03:26 »

Tegyél már be még képeket az autóról . pls.

Ma voltam vizsgan a Bogarral:
ugy sikerült a dobfekeket beallitanom, hogy hihetetlen:
elöl 0,80 - 0,80
Hatul: 1,40-1,40
Kezifek: 1,20 - 1,20
 
a müszeren a ket körbe mozgo skala vonalain alltak a mutatok .
Festetni kell mert hatul uj sarvedöket kapott, (teljesen feleslegesen )
( a regieket eladom olcson )
Elötte hetfön voltam a TÜV -ön, ahol a Porsche Hackmesser Fellniket es a Gummikat neztek, es OK lett .
 Most Marziusban aztan bejelentem valtorendszamra Porscheval együtt ( azt telre kijelentettem es nem fizettem a biztositast + adot ) es kezdödhet a Sezon . Smiley)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52133 Dátum: 2011 Február 17, 08:59:46 »

Ma voltam vizsgan a Bogarral:
ugy sikerült a dobfekeket beallitanom, hogy hihetetlen:
elöl 0,80 - 0,80
Hatul: 1,40-1,40
Kezifek: 1,20 - 1,20
 
a müszeren a ket körbe mozgo skala vonalain alltak a mutatok .
Festetni kell mert hatul uj sarvedöket kapott, (teljesen feleslegesen )
( a regieket eladom olcson )
Elötte hetfön voltam a TÜV -ön, ahol a Porsche Hackmesser Fellniket es a Gummikat neztek, es OK lett .
 Most Marziusban aztan bejelentem valtorendszamra Porscheval együtt ( azt telre kijelentettem es nem fizettem a biztositast + adot ) es kezdödhet a Sezon . Smiley)


[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #52132 Dátum: 2011 Február 17, 07:53:17 »

Az a sakter, mikor tökön szúrja magát.

önmetsző ?

 Evil
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #52131 Dátum: 2011 Február 17, 00:19:09 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem
önmetsző ?

 Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52130 Dátum: 2011 Február 16, 23:06:59 »

Maresz mester, a hátsó kerékcsapágy beleflexelős hornykészítős módszer nagyon bejött! Megvettem!

Aki meg azt mondta, hogy kézzel szokta lehúzni, azt szívesen meghívtam volna a két hátsó kerékcsapágy cserémre, pedig ez nem régen volt szerelve.
A kétkörmös lehúzó is megfeszült.
Évek bevált receptje:)


Kézzel sosem sikerült pedig párat már cseréltem:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52129 Dátum: 2011 Február 16, 23:01:02 »

igy a helyes

Maresz mester, a hátsó kerékcsapágy beleflexelős hornykészítős módszer nagyon bejött! Megvettem!

Aki meg azt mondta, hogy kézzel szokta lehúzni, azt szívesen meghívtam volna a két hátsó kerékcsapágy cserémre, pedig ez nem régen volt szerelve.
A kétkörmös lehúzó is megfeszült.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52128 Dátum: 2011 Február 16, 22:57:51 »


Megnéztem a videót.

Szerintem ehhez szerencse kell, hogy meg tudd így lazítani a nagy csavart, ráadásul a hézagolók szoktak lenni a nagy alátét alatt és a kerék mögött is, ha beesik, akkor honnan tudod, hogy hol mennyi volt? Majd hézagolgatod? Vagy kb. beállítod?

Én továbbra is a kutyaházat billenteném/emelném meg F-es motornál.

Ráadásul egy 30 éve rajtalévő turbinakerék biztos nem lazul le a jövő héten, a leszedett és visszarakott már nem biztos.


"Minden bontás egy rontás!"
igy a helyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52127 Dátum: 2011 Február 16, 22:49:27 »

ezt is érdemes megnézni a tárgyban http://www.youtube.com/watch?v=4ewXkdPgsa4

a generátor arrafelé a dinamót jelenti


Megnéztem a videót.

Szerintem ehhez szerencse kell, hogy meg tudd így lazítani a nagy csavart, ráadásul a hézagolók szoktak lenni a nagy alátét alatt és a kerék mögött is, ha beesik, akkor honnan tudod, hogy hol mennyi volt? Majd hézagolgatod? Vagy kb. beállítod?

Én továbbra is a kutyaházat billenteném/emelném meg F-es motornál.

Ráadásul egy 30 éve rajtalévő turbinakerék biztos nem lazul le a jövő héten, a leszedett és visszarakott már nem biztos.

"Minden bontás egy rontás!"

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #52126 Dátum: 2011 Február 16, 22:37:53 »

Jónap!

nekem egyszer lelazult a ventilátor anya. égtelen nagy csörgésbe kezdett amikor belevert a kutyaházba...  megálltam egy benzinkúton kézzel vissza húztam amennyira birtam majd otthon 36-os crovával. azóta jó...   Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52125 Dátum: 2011 Február 16, 22:25:40 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem, így leveszem az ékszíjat (nem kell a videó!), a talp csavarjait, meg a négy kis csavart a kutyaházon és kihúzom előre a generátort bakkal együtt.

Ez így elég királyság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52124 Dátum: 2011 Február 16, 22:20:26 »

Igen most néztem meg. Nincsen ék. Holnap majd megpróbálom ezen módszer alapján. Remélem nekem is ilyen könnyen fog menni mint a filmben  Grin


Néha nagyon neki kell feküdni és melegíteni azt a csavart a turbinakeréken, én biztos azt hagynám utoljára. Ellen sem tudsz tisztességesen fogni.

F-es motorról simán leveszed a dinamót a kutyaház billentésével és emelésével, de vedd le a motortértető rugót.

Szerintem így a legegyszerűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52123 Dátum: 2011 Február 16, 21:35:37 »

utána várjuk a pontos leírást, esetleg fotókkal hogy mások is okuljanak a tapasztalatból Wink
Rendben, ha holnap lesz időm rá akkor majd este írok, hogy hogy sikerült az akció  Wink
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.