www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 18:30:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13991341 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #53562 Dátum: 2011 április 18, 15:02:01 »

azaz hátra a waresz hátsó-, előre a trabi első lengéscsillapítóit? van ezeknek valami száma, jele, neve?
koni (kárászy) táblázatából is ki lehet nézni, van utcai verziójuk is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #53561 Dátum: 2011 április 18, 13:23:49 »

üdvw.

Szeretnék új lengéscsillapítókat, de még sosem cseréltem, így nem tudom azt sem, milyenekre van szükség :\ Homályosítsatok fel arról. hogy hol érdemes, milyet vásárolni.

Évjárat 1959.
lehet kapni pl Cofap (azt hiszem brazil) márkájút a bogárbotokban. ha megmondod az évjáratot, tudni fogják melyik kell, vagy kérdezd meg itt Süni kollégát, hátha ők is árulnak belevalót.
nem tudom milyen való a csapszeges futóművesbe előre, de ha olyan mint a 68 utáni, akkor a lengéscsillapítót valószínűleg érdemes a tetején lévő szerelékkel (gumi szilentek) együtt cserélni, mert az is el szokott fáradni
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53560 Dátum: 2011 április 18, 13:14:20 »

azaz hátra a waresz hátsó-, előre a trabi első lengéscsillapítóit? van ezeknek valami száma, jele, neve?
dehogy!!
nem az kell bele!!
csak bá-nak megártott a sok sör

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #53559 Dátum: 2011 április 18, 13:11:38 »

hátra wartburg, elölre trabant :-))

azaz hátra a waresz hátsó-, előre a trabi első lengéscsillapítóit? van ezeknek valami száma, jele, neve?

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #53558 Dátum: 2011 április 18, 13:01:03 »



köszönöm a segitséget!
valóban hasznos leirások. ami még történt a bogival: egy flakon karburátor tisztitó piros szinű folyadék a benzinbe, a szivatót egy kicsit visszább állitottam, ill. a tűszelep alatti 0.5mm vastagságú alátétet kicseréltem 2mm vastagra. igy a benzinszint alacsonyabb lett a karburátorban. és láss csodát! úgy megy a bogár mint akit picsán lőttek...  Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #53557 Dátum: 2011 április 18, 12:57:50 »

hátra wartburg, elölre trabant :-))


Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53556 Dátum: 2011 április 18, 12:52:58 »

üdvw.

Szeretnék új lengéscsillapítókat, de még sosem cseréltem, így nem tudom azt sem, milyenekre van szükség :\ Homályosítsatok fel arról. hogy hol érdemes, milyet vásárolni.

Évjárat 1959.

hátra wartburg, elölre trabant :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #53555 Dátum: 2011 április 18, 12:38:06 »

üdvw.

Szeretnék új lengéscsillapítókat, de még sosem cseréltem, így nem tudom azt sem, milyenekre van szükség :\ Homályosítsatok fel arról. hogy hol érdemes, milyet vásárolni.

Évjárat 1959.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53554 Dátum: 2011 április 17, 23:26:40 »

igen. a benzinszűrő is üres de néha mégis megtelik magától és akkor megy
Szűrő AC előtt van?
Egy hülye tipp: levett tanksapkával nézted? Lehet, hogy a tankod nem szellőzik?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53553 Dátum: 2011 április 17, 23:17:31 »


igen. a benzinszűrő is üres de néha mégis megtelik magától és akkor megy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53552 Dátum: 2011 április 17, 23:05:54 »

a benzincsőből folyamatosan  folyik a benzin.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53551 Dátum: 2011 április 17, 22:53:31 »

DUGULÁS az AC és a tank között. (nekem a tank alján lévő finomszűrő eltört, és a trutymó a csőben összegyűlve dugított el. Mindez télen, mínusz 5 fokban, család autóban, stb... Ilyenkor benzincső le, pumpával megfúj, még 10 km, aztán elölről... ) Nézd meg, hogy meg tudod-e fújni a benzincsövet a tank felé...


a benzincsőből folyamatosan  folyik a benzin.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #53550 Dátum: 2011 április 17, 22:37:17 »

Akkor jol mukodik.
A mienkben a tűszelep amikor szétszedtem, akkor mindig leesett, amikor felnyomtam akkor meg zárt.
De amikor visszaraktam akkor csak beszorult. Huncut egy hiba. Meg kell nézni kicsit döntött állapotban is.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53549 Dátum: 2011 április 17, 22:36:17 »

Járattam a motort ahogy írtad és fél perc alatt kb 2 decit kinyomott az AC pumpa. Visszakötöttem rendesen és 5-10 percen keresztül járattam a motort.  20 perccel később újraindítottam de csak néhány másodpercig pörgött aztán behalt. A benzinszűrő megint tök üres volt. Undecided
az ac pumpám brazil
DUGULÁS az AC és a tank között. (nekem a tank alján lévő finomszűrő eltört, és a trutymó a csőben összegyűlve dugított el. Mindez télen, mínusz 5 fokban, család autóban, stb... Ilyenkor benzincső le, pumpával megfúj, még 10 km, aztán elölről... ) Nézd meg, hogy meg tudod-e fújni a benzincsövet a tank felé...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53548 Dátum: 2011 április 17, 22:34:14 »

pontosabban? Roll Eyes vagy az egész kuka?
Kevesse valoszinu, hogy kuka, de igy elsore kizartuk a tankot, a tanktol jovo csoveket, az AC pumpat, a tuszelepet. Ami meg lehet, az a bilincses csatlakozasok, a benzinszurod meg a karbid. Tavgyogyitassal azer' eleg nehez ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53547 Dátum: 2011 április 17, 22:29:37 »

A karburator  Grin Grin

pontosabban? Roll Eyes vagy az egész kuka?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53546 Dátum: 2011 április 17, 22:20:41 »

mi lehet a probléma okozója? Huh
A karburator  Grin Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53545 Dátum: 2011 április 17, 22:19:45 »

Akkor jol mukodik.

Ha a karburátor is kilőve akkor mi lehet a probléma okozója? Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53544 Dátum: 2011 április 17, 22:17:56 »

nem akad fenn, és ha feltolom akkor nemtudom fújni Lips Sealed
Akkor jol mukodik.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53543 Dátum: 2011 április 17, 22:12:41 »

Hat eloszor is nem szabad fennakadnia, alulrol pocoktetve mindig vissza kell esnie, gravitaciosan. Ha kozben kivulrol fujod, akkor mikor feltolod nem szabadna tudnod fujni bele.
(Ha tele van az uszohaz, az uszo feluszik, feltolja a tuszelepet es az lezarja a kis nyilast, hogy ne tudjon tobb benzint tolni az uszohazba az AC pumpa.)

nem akad fenn, és ha feltolom akkor nemtudom fújni Lips Sealed
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53542 Dátum: 2011 április 17, 22:04:11 »

A tűszelepet úgy ellenörzöm hogy az ujjammal benyomom a tűt a másik oldalon meg szájjal szívom és akkor a nyelvemnek kellene érezni valami szívóhatást?
Vagy rosszul csinálom vagy elromlott mert nem érzek ilyesmit.
Kellene tartania a vákumot.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53541 Dátum: 2011 április 17, 21:59:38 »

A tűszelepet úgy ellenörzöm hogy az ujjammal benyomom a tűt a másik oldalon meg szájjal szívom és akkor a nyelvemnek kellene érezni valami szívóhatást?
Vagy rosszul csinálom vagy elromlott mert nem érzek ilyesmit.
Hat eloszor is nem szabad fennakadnia, alulrol pocoktetve mindig vissza kell esnie, gravitaciosan. Ha kozben kivulrol fujod, akkor mikor feltolod nem szabadna tudnod fujni bele.
(Ha tele van az uszohaz, az uszo feluszik, feltolja a tuszelepet es az lezarja a kis nyilast, hogy ne tudjon tobb benzint tolni az uszohazba az AC pumpa.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53540 Dátum: 2011 április 17, 21:55:31 »

Nem, ez jo lehet. Hirtelen arra tudok gondolni, hogy a tuszelep az uszohazban nem zar normalisan, a benya befolyik a karbiba, meg gravitaciosan a benzinszurobol az AC fele, azt' ujra fel kell szivnia inditaskor a benzint.
A karbi tetejet nem tart sokaig levenni, tuszelepet megvizsgalni, csak az uszo es a leszoritojanak a helyes visszarakasara figyelj, a minap emlitette valaki, hogy rengeteget szivott mert rosszul rakta vissza az uszot. :-)

A tűszelepet úgy ellenörzöm hogy az ujjammal benyomom a tűt a másik oldalon meg szájjal szívom és akkor a nyelvemnek kellene érezni valami szívóhatást?
Vagy rosszul csinálom vagy elromlott mert nem érzek ilyesmit.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53539 Dátum: 2011 április 17, 20:24:07 »

Álló motornál nem folyt az Ac-ból. Miközben járattam akkor nyomatta ki. De lehet hogy 20 sec volt és 3 dl. Az is kevés? Roll Eyes
álló motornál nem is folyik ki ac ból

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53538 Dátum: 2011 április 17, 20:21:51 »

lehet hogy 20 sec volt és 3 dl. Az is kevés? Roll Eyes
Nem, ez jo lehet. Hirtelen arra tudok gondolni, hogy a tuszelep az uszohazban nem zar normalisan, a benya befolyik a karbiba, meg gravitaciosan a benzinszurobol az AC fele, azt' ujra fel kell szivnia inditaskor a benzint.
A karbi tetejet nem tart sokaig levenni, tuszelepet megvizsgalni, csak az uszo es a leszoritojanak a helyes visszarakasara figyelj, a minap emlitette valaki, hogy rengeteget szivott mert rosszul rakta vissza az uszot. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #53537 Dátum: 2011 április 17, 20:14:41 »

Álló motornál nem folyt az Ac-ból. Miközben járattam akkor nyomatta ki. De lehet hogy 20 sec volt és 3 dl. Az is kevés? Roll Eyes
azért nem mindegy a 2 perc 2dl meg a 0.3 perc és 3dl  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53536 Dátum: 2011 április 17, 20:10:22 »

Ha a lefelé fordított csövön -álló motornál- gyorsabban folyt a lé mint járatva tudott köpni az AC, akkor nincs is kérdés.
Fél perc alatt egy jó AC sok benzint prücköl ki, nem 2decit.  Cheesy

Álló motornál nem folyt az Ac-ból. Miközben járattam akkor nyomatta ki. De lehet hogy 20 sec volt és 3 dl. Az is kevés? Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53535 Dátum: 2011 április 17, 20:05:23 »

Én hiszek nektek,de akkor hogy került oda?Ezt nem értem.Mindegy kiszedtem,már nincs ott.És nem is lesz Wink
amit látsz az himba tengely alatti  o gyürü nem  aszelep szár szimering.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #53534 Dátum: 2011 április 17, 20:02:52 »

Járattam a motort ahogy írtad és fél perc alatt kb 2 decit kinyomott az AC pumpa. Visszakötöttem rendesen és 5-10 percen keresztül járattam a motort.  20 perccel később újraindítottam de csak néhány másodpercig pörgött aztán behalt. A benzinszűrő megint tök üres volt. Undecided
az ac pumpám brazil
Ha a lefelé fordított csövön -álló motornál- gyorsabban folyt a lé mint járatva tudott köpni az AC, akkor nincs is kérdés.
Fél perc alatt egy jó AC sok benzint prücköl ki, nem 2decit.  Cheesy
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #53533 Dátum: 2011 április 17, 19:59:54 »

Mennyire lassan ? Ha 1-2 perc alatt, akkor az teljesen jo. Ha 5 percnel tovabb tartott, akkor mar lehetnek gondok. De igy tavgyogyitasban azt mondanam, hogy az akkor jo.
Kiprobalhatnad, hogy csovet vissza az ACra, majd a benzinszuro elott a csovet lehuzva es a motort jaratva/atforgatva kopkodi-e az uzemanyagot az AC pumpa. Ha nem, akkor szomorkodas van.
Járattam a motort ahogy írtad és fél perc alatt kb 2 decit kinyomott az AC pumpa. Visszakötöttem rendesen és 5-10 percen keresztül járattam a motort.  20 perccel később újraindítottam de csak néhány másodpercig pörgött aztán behalt. A benzinszűrő megint tök üres volt. Undecided
az ac pumpám brazil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53532 Dátum: 2011 április 17, 18:17:37 »

A mexikói 1.2 már ilyen gyárilag ha jól tudom. De le szokott potyogni.

akkor ezek után mindent elhiszek és annak az ellenkezőjét is  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53531 Dátum: 2011 április 17, 18:16:05 »

Pedig volt.
Funk motorján is ilyen van. Ezt láttam élőben a Vörös Lacinál amikor készült. A lezárt vw/adui emblémás dobozból vette ki.
akkor ezek után mindent elhiszek és annak az ellenkezőjét is  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53530 Dátum: 2011 április 17, 18:15:06 »

Pedig volt.
Funk motorján is ilyen van. Ezt láttam élőben a Vörös Lacinál amikor készült. A lezárt vw/adui emblémás dobozból vette ki.
bogár motorban ilyen sosevót !

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53529 Dátum: 2011 április 17, 17:49:20 »

bogár motorban ilyen sosevót !
Én hiszek nektek,de akkor hogy került oda?Ezt nem értem.Mindegy kiszedtem,már nincs ott.És nem is lesz Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53528 Dátum: 2011 április 17, 17:48:13 »

Erről a gyűrűről Wink
bogár motorban ilyen sosevót !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53527 Dátum: 2011 április 17, 17:47:16 »

az nem kell bele.
gyárilag sem volt mindegyiken, mert boxer motornál felesleges.
::)Akkor az enyémben miért volt?Legalábbis a darabjai a szelepfedélben szét hullva?Vagy ha nem is ez a tömítés volt,akkor mi lehet még ahhoz hasonló?Mert biztosan nem vette le azért senki a szelepfedelet,hogy beletegyék ezt a gyűrűt!

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53526 Dátum: 2011 április 17, 17:40:48 »

Erről a gyűrűről Wink
az nem kell bele.
gyárilag sem volt mindegyiken, mert boxer motornál felesleges.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53525 Dátum: 2011 április 17, 17:39:31 »

Erről a gyűrűről Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53524 Dátum: 2011 április 17, 17:33:55 »

Hogyan tudom melyik szelep (1,2-es henger) szelepszár tömítésem hullott széjjel darabokra?Mert benne volt a fedélbe múltkor,mikor hézagot állítottam,csak nem vettem róla tudomást.Tényleg mi van,ha törött? Roll Eyes
En sajnos azt sem tudom, hogy mirol beszelsz ... :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53523 Dátum: 2011 április 17, 17:30:30 »

Hogyan tudom melyik szelep (1,2-es henger) szelepszár tömítésem hullott széjjel darabokra?Mert benne volt a fedélbe múltkor,mikor hézagot állítottam,csak nem vettem róla tudomást.Tényleg mi van,ha törött? Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.