www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 22:33:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 [665] 666 667 668 669 670 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13973446 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54042 Dátum: 2011 Május 09, 22:25:20 »

Ha a torzió rúd eltört, és másik kerül bele, akkor mit kell jelölni, mihez?

A torzió rúdnak nincs köze a jelöléshez, a lengőtengelyt, amiben a féltengely forog, azt kell jelölni a torziólaphoz, hogy a hátsó kerekek összetartása ne változzon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #54041 Dátum: 2011 Május 09, 22:06:42 »

Először egy vágóval megjelölöd, utána 3 csavart kiveszed, kézifékbowdent lazára állítod, és az egész tengelyt, dobostól a lemez lengőkarból, hátrahúzva kiveszed. Ekkor már csak a torziólappal kell foglalkoznod.
Ha a torzió rúd eltört, és másik kerül bele, akkor mit kell jelölni, mihez?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54040 Dátum: 2011 Május 09, 22:04:07 »

Rugócserénél milyen szinten kell szétkapni az adott oldalt?
A féltengelyt is ki kell bontani az agyból, vagy elég csak leakasztani a 3 csavarral a komplett hátsó agyat-dobot a lemezkarról?


Először egy vágóval megjelölöd, utána 3 csavart kiveszed, kézifékbowdent lazára állítod, és az egész tengelyt, dobostól a lemez lengőkarból, hátrahúzva kiveszed. Ekkor már csak a torziólappal kell foglalkoznod.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #54039 Dátum: 2011 Május 09, 22:00:05 »

Mit? A törött rudat cserélem. Ja, a csavaroknál a lemezkart? Nem lesz nehéz, 3 napja alvázvédőztem, a kontúr élesen fog látszani.
alant egy link pár fotóval a művletről, inkább hangulat érzékeltető fotókkal ez alapján nehéz megcsinyálni!!  Grin Grin

https://picasaweb.google.com/Sompibug/SzMB?feat=directlink

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54038 Dátum: 2011 Május 09, 21:48:30 »

Elég.
Jelölni kötelező.  Roll Eyes
Mit? A törött rudat cserélem. Ja, a csavaroknál a lemezkart? Nem lesz nehéz, 3 napja alvázvédőztem, a kontúr élesen fog látszani.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #54037 Dátum: 2011 Május 09, 21:44:40 »

Rugócserénél milyen szinten kell szétkapni az adott oldalt?
A féltengelyt is ki kell bontani az agyból, vagy elég csak leakasztani a 3 csavarral a komplett hátsó agyat-dobot a lemezkarról?


elég! a lemezt és a torziót kell csak bazgurálni.
1303LS
« Hozzászólás #54036 Dátum: 2011 Május 09, 21:43:14 »

Rugócserénél milyen szinten kell szétkapni az adott oldalt?
A féltengelyt is ki kell bontani az agyból, vagy elég csak leakasztani a 3 csavarral a komplett hátsó agyat-dobot a lemezkarról?

Elég.
Jelölni kötelező.  Roll Eyes
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54035 Dátum: 2011 Május 09, 21:39:42 »

Rugócserénél milyen szinten kell szétkapni az adott oldalt?
A féltengelyt is ki kell bontani az agyból, vagy elég csak leakasztani a 3 csavarral a komplett hátsó agyat-dobot a lemezkarról?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54034 Dátum: 2011 Május 09, 19:17:26 »

Szerintem hetven1-2 környékétől lett nagyobb meg más az olajhűtő.
Én biztos, hogy kivenném a motort a helyedben. Plusz fél óra.
Belőled kinézem, hogy van hozzá eszközöd. Két krokodil jó, ha van, de eggyel is fog menni.
Amennyit vesztesz a motorkivétellel, annyit spórolsz, hogy nem kell akrobatikáznod.
Gyakorlatilag plusz 4db csavar.

Simán kiveszem, raklapon indítottunk 2 hete egy mocit. Nem szeretném, ha a pláza kövén olaj lenne, utána úgy is darabokra kapon, és rendeberakjuk a mocit.

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
1303LS
« Hozzászólás #54033 Dátum: 2011 Május 09, 17:35:06 »

69es 1.3, lövésem nincs milyen, még csak pucolgattam a gépet
Szerintem hetven1-2 környékétől lett nagyobb meg más az olajhűtő.
Én biztos, hogy kivenném a motort a helyedben. Plusz fél óra.
Belőled kinézem, hogy van hozzá eszközöd. Két krokodil jó, ha van, de eggyel is fog menni.
Amennyit vesztesz a motorkivétellel, annyit spórolsz, hogy nem kell akrobatikáznod.
Gyakorlatilag plusz 4db csavar.
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54032 Dátum: 2011 Május 09, 14:54:41 »

motorkód alapján nagy eséllyel beazonosítható

este, passatal vagyok, rossz időre való tekintettel Shocked

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54031 Dátum: 2011 Május 09, 14:51:07 »

69es 1.3, lövésem nincs milyen, még csak pucolgattam a gépet
motorkód alapján nagy eséllyel beazonosítható



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54030 Dátum: 2011 Május 09, 13:59:49 »

Olyan kutyaház is lejön kocsiban lévő motornál ahol belül van a hűtő?
Mondjuk nem tudjuk BX kollégáé milyen.
69es 1.3, lövésem nincs milyen, még csak pucolgattam a gépet

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
1303LS
« Hozzászólás #54029 Dátum: 2011 Május 09, 13:48:25 »

Olyan kutyaház is lejön kocsiban lévő motornál ahol belül van a hűtő?
Mondjuk nem tudjuk BX kollégáé milyen.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #54028 Dátum: 2011 Május 09, 11:19:25 »

Ha igazán precízen használnánk a megnevezéseket, akkor a:
Ventillátorház, turbinaház, az ami.
Kutyaház=a külső olajhűtő háza, ami a korábbi turbinaházakon nem volt, úgy lett hozzáragasztva.
Én legalábbis így vettem ki a "szakirodalom"-ból. 

igen, a venti háza a kutyaház Smiley
és 36os dugókulcs is fog kelleni hátulra a ventilátor csavarjához
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54027 Dátum: 2011 Május 09, 10:44:26 »

Azt - nehanyunk beidegzodesevel ellentetben - nem szoktuk lecsavarni.

Nagyon nem praktikus. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54026 Dátum: 2011 Május 09, 10:13:42 »

de hogy le tudd venni a venti házát (átemelve az olajhűtőn), le kell róla venni a generátort is vagy azzal együtt kell kivenni, de mintha úgy nem lehetne eléggé megdönteni..
nem kell levenni. A kutyaházzal együtt letudja venni a dinamót is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54025 Dátum: 2011 Május 09, 10:12:57 »

de hogy le tudd venni a venti házát (átemelve az olajhűtőn), le kell róla venni a generátort is vagy azzal együtt kell kivenni, de mintha úgy nem lehetne eléggé megdönteni..

étem, holnap ránézek

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54024 Dátum: 2011 Május 09, 10:12:33 »

és 36os dugókulcs is fog kelleni hátulra a ventilátor csavarjához
Azt - nehanyunk beidegzodesevel ellentetben - nem szoktuk lecsavarni.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #54023 Dátum: 2011 Május 09, 10:08:24 »

ventihez? Minek? nekem olajhűtő tömítés vizsgálat lesz ...  Shocked
de hogy le tudd venni a venti házát (átemelve az olajhűtőn), le kell róla venni a generátort is vagy azzal együtt kell kivenni, de mintha úgy nem lehetne eléggé megdönteni..
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54022 Dátum: 2011 Május 09, 10:02:22 »

igen, a venti háza a kutyaház Smiley
és 36os dugókulcs is fog kelleni hátulra a ventilátor csavarjához

ventihez? Minek? nekem olajhűtő tömítés vizsgálat lesz ...  Shocked

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #54021 Dátum: 2011 Május 09, 09:58:59 »

kutyaház... Nerónak nincs. Mijaza a kutyaház? a venti ház?
Minden bontható hátulról?  Cheesy
igen, a venti háza a kutyaház Smiley
és 36os dugókulcs is fog kelleni hátulra a ventilátor csavarjához
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54020 Dátum: 2011 Május 09, 09:48:56 »

Generátor le talp le karbi le kutyaház le. és ott vagy.

kutyaház... Nerónak nincs. Mijaza a kutyaház? a venti ház?
Minden bontható hátulról?  Cheesy

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #54019 Dátum: 2011 Május 09, 09:42:36 »

Óriási kérdés. Mivel időm alig, sőt semmire nincs.
Hogy lehet bejutni az olajhűtőhöz a legegyszerűbben?
Motor kivétel nélkül  Grin


Generátor le talp le karbi le kutyaház le. és ott vagy.
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #54018 Dátum: 2011 Május 08, 22:18:03 »

Váltótartó bak.
Nem drága. Szopós. Kicsit.
uj az is

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54017 Dátum: 2011 Május 08, 21:34:00 »

jáj ez hülyeség.....


akkor össze sem tudod tolni motort a váltóval
te eddig nem ittál  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54016 Dátum: 2011 Május 08, 21:19:54 »

tanacsot kernek !
Lehet, hogy fel kene szabalyozni a lendkereket, mert melyek benne a barazdak.
Meg Maresz fix ponthoz kepest mericskel valamit a kuplungszerkezet sikban levosegen, de ezt nem tudjuk mi, mert ilyeneket nem hajlando elmondani... :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54015 Dátum: 2011 Május 08, 21:15:08 »

kuplung központosítás ?
jáj ez hülyeség.....


akkor össze sem tudod tolni motort a váltóval

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54014 Dátum: 2011 Május 08, 21:13:21 »

tanacsot kernek !
 indulasnal nagyon razkodik a bogar. utana ok. csak az elso par meter. mig helybol indulok.
voltcserelve kuplung kabel, nyomocsapagy, kuplung tarcsa. ?????
kuplung központosítás ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54013 Dátum: 2011 Május 08, 21:10:59 »

tanacsot kernek !
 indulasnal nagyon razkodik a bogar. utana ok. csak az elso par meter. mig helybol indulok.
voltcserelve kuplung kabel, nyomocsapagy, kuplung tarcsa. ?????
Váltótartó bak.
Nem drága. Szopós. Kicsit.

Bácsi Győző
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #54012 Dátum: 2011 Május 08, 21:02:33 »

tanacsot kernek !
 indulasnal nagyon razkodik a bogar. utana ok. csak az elso par meter. mig helybol indulok.
voltcserelve kuplung kabel, nyomocsapagy, kuplung tarcsa. ?????

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54011 Dátum: 2011 Május 08, 20:05:16 »

(na meg a skoda is kidőlt most a sorból).
nem tartott sokáig.
megölted?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54010 Dátum: 2011 Május 08, 19:06:29 »

Preferálnám Pátyot, mert itt van mindkét motor és nincs senki, akivel be tudnám rakni a kocsiba (na meg a skoda is kidőlt most a sorból).
szerdán 4-ig dolgozom, ha nem kell mennem az asszonyért akkot 5-re ott vagyok pátyon, berakjuk oszt megyünk tovább

vagy berakjuk hozzám a gófba

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54009 Dátum: 2011 Május 08, 18:59:27 »

Vannak dolgok, amiket nem jó egyedül csinálni. A szerelés is ezek közé tartozik. :-)

Rakd be egyedül. Lips Sealed
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54008 Dátum: 2011 Május 08, 18:55:23 »

Preferálnám Pátyot, mert itt van mindkét motor és nincs senki, akivel be tudnám rakni a kocsiba (na meg a skoda is kidőlt most a sorból).
Rakd be egyedül. Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54007 Dátum: 2011 Május 08, 18:47:04 »

Preferálnám Pátyot, mert itt van mindkét motor és nincs senki, akivel be tudnám rakni a kocsiba (na meg a skoda is kidőlt most a sorból).
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54006 Dátum: 2011 Május 08, 11:35:08 »

Beindult a gépsárkány...

Köszönet Tati munkásságának ...

Viszont Rájöttem miért súrlódott a turbina lapát mivel Bandi 1.3 ast adott ami nem az 1.2 turbinaházra való  és az 1.2 s turbinalapát miután visszacseréltem máris tökéletes volt.. a 2 külömbsége majd 5 milliméter

Bár a gyújtást meg be kell állítani enyhén vissza gyújt

Váltó az is jó bár akadozva veszi a sebességeket .. még precíz zebre kell állítani...

Viszont ami bajom hogy a 2s henger eszi az olajat Sad   szerintetek? 

üdv.


kérdésedre itt kapsz választ


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #54005 Dátum: 2011 Május 08, 10:24:50 »

akkor szerda 18h után ?!
18-tól......mert a gyerek is velem lesz.....szóval HB.... Wink Cheesy

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54004 Dátum: 2011 Május 08, 09:21:09 »

alakul a csapat Cool
akkor szerda 18h után ?!

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #54003 Dátum: 2011 Május 08, 08:38:06 »

Igy nekem is kivalo. :-)
alakul a csapat Cool

Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 [665] 666 667 668 669 670 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.