www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 23:26:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921275 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 634 635 636 637 638 [639] 640 641 642 643 644 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13922180 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55082 Dátum: 2011 Július 03, 18:29:49 »

Nekem a Merki Pista 45 körül újított fel két hengerfejet. Igaz, vagy két éve.


De az fel is lett marva a 90.5-ös hengerhez, nem?

30-50e Ft között szokott lenni a teljes felújítás, az ár függ a cserélt dolgok mennyiségétől és minőségétől.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55081 Dátum: 2011 Július 03, 18:22:28 »

Nekem a Merki Pista 45 körül újított fel két hengerfejet. Igaz, vagy két éve.

Huh
Mennyibe kerül egy ilyen móka nagyjából?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55080 Dátum: 2011 Július 03, 18:20:31 »

ennek 2000km ezelöt nemv olt látható jele h logna?


szar szelep 1500-2500ft per db
vezetök kb 3000 db
mdij 10e ha mád baja nincs

Nem láttunk semmi olyan jelet, amiből erre lehetett volna következtetni. De ezek szerint a baj már sajna benne volt a rendszerben.  Cry (kivéve nem voltak a szelepek)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55079 Dátum: 2011 Július 03, 17:53:34 »

Huh
Mennyibe kerül egy ilyen móka nagyjából?
ennek 2000km ezelöt nemv olt látható jele h logna?


szar szelep 1500-2500ft per db
vezetök kb 3000 db
mdij 10e ha mád baja nincs

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55078 Dátum: 2011 Július 03, 17:49:12 »

Uhhh. Beszépen elgörbült az a szelep.
Huh
Nekem a szakál gyorsan és jól megcsinálta a 30 lovasat (ami nagyobb szopó, mert szelepvezető sincs).


Mennyibe kerül egy ilyen móka nagyjából?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #55077 Dátum: 2011 Július 03, 16:01:28 »

Lenn vannak a hengerfejek.
A szelepvezetők elkoptak.  Huh Nem kicsit hanem nagyon. Azt nem értem, hogy mitől?
Lehet, hogy nagy hülyeség amit kérdezek, de jól emlékszem, hogy elvileg nem kell adalék a benzinhez, mehet ólommentessel?
Ha tévedtem akkor megvan, hogy mitől forgácsolódott el a szelepvezető.
Néhány kép:

Uhhh. Beszépen elgörbült az a szelep.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55076 Dátum: 2011 Július 03, 15:44:38 »

Nekem a szakál gyorsan és jól megcsinálta a 30 lovasat (ami nagyobb szopó, mert szelepvezető sincs).

A miértre megadtad a választ.  Cool Teljesen igazad van, így is fogok tenni.
Hol érdemes csináltatni?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55075 Dátum: 2011 Július 03, 15:20:09 »

A szelepvezető kopása addig, amíg a játék a vezetőben kicsi, addig elég alacsony szinten marad. Azonban ha kicsit megkopik, akkor a himba nem forgatja a szelepet, hanem egy irányban nyomja és akkor nagyon hamar, egy-két száz km alatt kioválosodik a vezető és elnyomja, félrekoptatja a szelepfészket is, ahogy nálad is látszik.
Nem kell adalék a benzinhez, az amúgy is a szeleptányér beégésére és a szelepülék kiégésére orvosság, a szelepszár kopásra kevésbé.

Én azt mondom, hogy ennyi volt, elkopott, fel kell újítani és kész.
A miértre megadtad a választ.  Cool Teljesen igazad van, így is fogok tenni.
Hol érdemes csináltatni?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55074 Dátum: 2011 Július 03, 15:17:48 »

Lenn vannak a hengerfejek.
A szelepvezetők elkoptak.  Huh Nem kicsit hanem nagyon. Azt nem értem, hogy mitől?
Lehet, hogy nagy hülyeség amit kérdezek, de jól emlékszem, hogy elvileg nem kell adalék a benzinhez, mehet ólommentessel?
Ha tévedtem akkor megvan, hogy mitől forgácsolódott el a szelepvezető.
Néhány kép:


A szelepvezető kopása addig, amíg a játék a vezetőben kicsi, addig elég alacsony szinten marad. Azonban ha kicsit megkopik, akkor a himba nem forgatja a szelepet, hanem egy irányban nyomja és akkor nagyon hamar, egy-két száz km alatt kioválosodik a vezető és elnyomja, félrekoptatja a szelepfészket is, ahogy nálad is látszik.
Nem kell adalék a benzinhez, az amúgy is a szeleptányér beégésére és a szelepülék kiégésére orvosság, a szelepszár kopásra kevésbé.

Én azt mondom, hogy ennyi volt, elkopott, fel kell újítani és kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55073 Dátum: 2011 Július 03, 15:16:05 »

A kettes hengernél is már van baj:
Az utolsó kép sajna nem letté les, de remélem látszik a kipufogószelep bal felső részénél a fényes kopásnyom. Na annak asszem nem kéne ott lennie.  Lips Sealed

Ja és mindenkinek köszönöm a segítséget aki tanácsokkal látott el még a szétszerelés előtt! 

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55072 Dátum: 2011 Július 03, 15:13:14 »

Lenn vannak a hengerfejek.
A szelepvezetők elkoptak.  Huh Nem kicsit hanem nagyon. Azt nem értem, hogy mitől?
Lehet, hogy nagy hülyeség amit kérdezek, de jól emlékszem, hogy elvileg nem kell adalék a benzinhez, mehet ólommentessel?
Ha tévedtem akkor megvan, hogy mitől forgácsolódott el a szelepvezető.
Néhány kép:


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55071 Dátum: 2011 Július 03, 11:16:07 »

Köszi szépen! Kezfogas
RNIE
« Hozzászólás #55070 Dátum: 2011 Július 03, 10:25:15 »

Jól néz ki. Már 2 éve keresek hasonlót.  Hol lehet kapni?
http://kelomotor.hu/index_kromos.html
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55069 Dátum: 2011 Július 03, 10:19:12 »

ez is kijött egy tizesből és nem kellett kókányolni<beszúrt kép törölve>
Jól néz ki. Már 2 éve keresek hasonlót.  Hol lehet kapni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55068 Dátum: 2011 Július 03, 09:26:39 »

Először nem így akartam megcsinálni. Csak a kupak nélkül képzeld el. Egy szofita égő volt benne. 24 voltos. Gondoltam kicserélem 6 voltosra. 30 éves bogarazásom bebizonyította, hogy nem tudok mindent. Nem létezik csak 5 és 10 vattos szofita égő 6 voltosban. 2X15 Watt vagy 2X18 vatt kell a villogó autómata működéséhez. Mivel 6 darab lámpát vettem, hogy tartalék is legyen így már 10 000 forintot dobtam volna ki az ablakon. 30 000 forintért csinálta volna meg valaki ledesre, de az figyelte volna az akku töltötségét is és akár egy voltról is működött volna.
Villogó autómatám meg volt, van vagy 5 darab. Égőim is vannak, bár nem sok. Így fért el a foglalat ezért kellettek a kupakok.
ez is kijött egy tizesből és nem kellett kókányolni

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55067 Dátum: 2011 Július 03, 07:38:08 »

Ok. Holnap kiöntöm a benne lévőt és megkukkantom.
ne csodálkozz, ha nem préselt jelzést látsz, hanem piros csíkot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55066 Dátum: 2011 Július 02, 22:06:03 »

Bele van préselve a jelzés.

Ok. Holnap kiöntöm a benne lévőt és megkukkantom.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55065 Dátum: 2011 Július 02, 22:03:19 »

sabbathon dolgoznod kellett?
rábasztál :-PPP
jaja..és jó is csinálta....... Wink Cheesy Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55064 Dátum: 2011 Július 02, 22:02:29 »

Légszűrőt meddig kell tölteni olajjal?
Bele van préselve a jelzés.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55063 Dátum: 2011 Július 02, 21:52:56 »

Légszűrőt meddig kell tölteni olajjal?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55062 Dátum: 2011 Július 02, 21:45:58 »

Köszönet a kufár csapatnak a közreműködésért (a segítséget kicsit túlzónak érzem :-))))))).

sabbathon dolgoznod kellett?
rábasztál :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #55061 Dátum: 2011 Július 02, 18:53:23 »

Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ...  Grin Grin Grin
szívesen, máskoris
valamint megdöntöttük némelyik bogártalálkozón résztvevő bogarak számát a Műhelynél!!  Grin
köszi mégegyszer Stone, Gumibogi
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55060 Dátum: 2011 Július 02, 17:29:41 »

Ma bekötöttük a piroson a tolatólámpát, kiküszöböltük a "hozzáér a kipuff a motortakaró lemezhez és emiatt nyekergés van" problémát, valamint felkerült előre a "Das Auto" rendszámtartó. Emellett felderítettük szilati rádió problémáját, amit sajnos nem sikerült megoldani hardver hiba miatt.
Köszönet a kufár csapatnak a közreműködésért (a segítséget kicsit túlzónak érzem :-))))))).

 Jezusom ... Jezusom ... Jezusom ...  Grin Grin Grin

szívesen, máskoris

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55059 Dátum: 2011 Július 02, 16:55:45 »

Ma bekötöttük a piroson a tolatólámpát, kiküszöböltük a "hozzáér a kipuff a motortakaró lemezhez és emiatt nyekergés van" problémát, valamint felkerült előre a "Das Auto" rendszámtartó. Emellett felderítettük szilati rádió problémáját, amit sajnos nem sikerült megoldani hardver hiba miatt.
Köszönet a kufár csapatnak a közreműködésért (a segítséget kicsit túlzónak érzem :-))))))).
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55058 Dátum: 2011 Július 02, 12:09:40 »

az alufóliából gyártott fényvisszaverő odabasz :-)
tetszik, kedves mcgyver :-)
Öntapadós, olyan mint a cellux. Olyan fénye van a lápának, hogy vakít. Sőt nagyítós az eleje a búrának. Bántotta a szememet amikor belenéztem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55057 Dátum: 2011 Július 02, 12:07:31 »

jájj nemtettszik
Először nem így akartam megcsinálni. Csak a kupak nélkül képzeld el. Egy szofita égő volt benne. 24 voltos. Gondoltam kicserélem 6 voltosra. 30 éves bogarazásom bebizonyította, hogy nem tudok mindent. Nem létezik csak 5 és 10 vattos szofita égő 6 voltosban. 2X15 Watt vagy 2X18 vatt kell a villogó autómata működéséhez. Mivel 6 darab lámpát vettem, hogy tartalék is legyen így már 10 000 forintot dobtam volna ki az ablakon. 30 000 forintért csinálta volna meg valaki ledesre, de az figyelte volna az akku töltötségét is és akár egy voltról is működött volna.
Villogó autómatám meg volt, van vagy 5 darab. Égőim is vannak, bár nem sok. Így fért el a foglalat ezért kellettek a kupakok.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55056 Dátum: 2011 Július 02, 12:03:01 »

Kezdett kibontakozni amit csináltam.
az alufóliából gyártott fényvisszaverő odabasz :-)
tetszik, kedves mcgyver :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #55055 Dátum: 2011 Július 02, 10:24:43 »

A kocsimon, ha elkészül ilyen indexek lesznek, amik egy mozdulattal leszerelhetőek lesznek.
Zsír nekem bejön. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #55054 Dátum: 2011 Július 02, 10:20:23 »

Szokott lenni a TV-ben egy sorozat és az a címe, hogy" barkács csaj."  Amit én csináltam az még nekem is tetszik. Íme a kiindulás.
jájj nemtettszik


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55053 Dátum: 2011 Július 02, 09:27:16 »

Az autóm szinével megegyező lesz a kupak szine.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55052 Dátum: 2011 Július 02, 09:24:04 »

A kocsimon, ha elkészül ilyen indexek lesznek, amik egy mozdulattal leszerelhetőek lesznek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55051 Dátum: 2011 Július 02, 09:23:30 »

Kezdett kibontakozni amit csináltam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55050 Dátum: 2011 Július 02, 09:22:48 »

Fúrtam, faragtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55049 Dátum: 2011 Július 02, 09:22:08 »

A kocsimra kell index a forgalomban, és elkezdtem alkotni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55048 Dátum: 2011 Július 02, 09:19:07 »

Szokott lenni a TV-ben egy sorozat és az a címe, hogy" barkács csaj."  Amit én csináltam az még nekem is tetszik. Íme a kiindulás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #55047 Dátum: 2011 Július 01, 22:07:31 »

Ma megintkiszórtam a 412ből egy adag feleslegesnek ítélt motyót. Állófűtés cuccai, csomó vezeték, fűtéscsövek stb. Sztem már kb. 20 kilót könnyítettem a gépen.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #55046 Dátum: 2011 Július 01, 18:24:09 »

hát igen. készülj egy lavórral, amibe a fedélen körbe bele tud folyni. hogy jó olajos leszel az szinte tuti Smiley
esetleg még előtte vegyél egy leeresztős fedelet.

meg új tömítésszettet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #55045 Dátum: 2011 Július 01, 18:18:43 »

OK köszi.
Egyszerübb lett volna előbb egy központi csavarral leereszteni az olajat, így gondolom ha ki is csavarom a 6 kis csavart a fedél még egy kicsit meg lesz ragadva, szóval mikor leveszem fog dölni az olaj mindenhova  Undecided
hát igen. készülj egy lavórral, amibe a fedélen körbe bele tud folyni. hogy jó olajos leszel az szinte tuti Smiley
esetleg még előtte vegyél egy leeresztős fedelet.
1303LS
« Hozzászólás #55044 Dátum: 2011 Július 01, 18:17:33 »

OK köszi.
Egyszerübb lett volna előbb egy központi csavarral leereszteni az olajat, így gondolom ha ki is csavarom a 6 kis csavart a fedél még egy kicsit meg lesz ragadva, szóval mikor leveszem fog dölni az olaj mindenhova  Undecided
Ha nagyon ráérsz leveszel 1 anyát és másnapra kicsöpög ott az olaj.  Grin
Vagy körben meglazít, picit megmozdít és kicsurgat.
Vagy ha nincs szerencséd akkor kitekeredik egy tőcsavar, ott meg szépen kifolyik.
1303LS
« Hozzászólás #55043 Dátum: 2011 Július 01, 18:15:38 »

Igen, ez a korrekt valasz.

Btw, hol vannak a fenykepek a lakokocsidrol amit csinaltal ?
Közben rájöttem, hogy nem is annyira igaz amit írtam, mert ott nem cserélünk, hanem csak leeresztünk.  Grin
Milyen képek? Nem raktam fel sehová, meg nem is nagyon van róla. Te meg már úgyis feküdtél benne.  Grin
Oldalak: 1 ... 634 635 636 637 638 [639] 640 641 642 643 644 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.